پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 6 آذر 1397 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 31 مرداد 1397 فانوس 31 شهریور 1397 فانوس 1 مهر 1397 فانوس 30 آبان 1397 فانوس 30 دی 1397 فانوس 1 بهمن 1397 فانوس 1 اسفند 1397 فانوس 1 آذر 1397 فانوس 2 آذر 1397 فانوس 3 آذر 1397 فانوس 4 آذر 1397 فانوس 5 آذر 1397 فانوس 6 آذر 1397 فانوس 7 آذر 1397 فانوس 8 آذر 1397 فانوس 9 آذر 1397 فانوس 10 آذر 1397 فانوس 11 آذر 1397 فانوس 12 آذر 1397 فانوس 13 آذر 1397 فانوس 14 آذر 1397 فانوس 15 آذر 1397 فانوس 16 آذر 1397 فانوس 17 آذر 1397 فانوس 18 آذر 1397 فانوس 19 آذر 1397 فانوس 20 آذر 1397 فانوس 21 آذر 1397 فانوس 22 آذر 1397 فانوس 23 آذر 1397 فانوس 24 آذر 1397 فانوس 25 آذر 1397 فانوس 26 آذر 1397 فانوس 27 آذر 1397 فانوس 28 آذر 1397 فانوس 29 آذر 1397 فانوس 30 آذر 1397 
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۸:۲۱    
تیم فوتبال سلتاویگو در خانه خودش به تساوی رضایت داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۵:۱۱    
فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش، احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال و فرجی رئیس فدراسیون کاراته مشمول قانون بازنشستگی شده اند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۰    
اسامی فیلم های ایرانی بخش مسابقه بین الملل دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت اعلام شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۲    
آیت الله نوری همدانی: آل سعود نمی تواند هم خادم الحرمین و هم نوکر آمریکا و اسرائیل باشد / مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حمایت های رژیم آل سعود از اسرائیل و آمریکا گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۲    
حضرت آیت الله خامنه ای : جنگ نرم همه جانبه ی دشمن، امروز قابل انکار نیست. برخی بی تفاوت از برابر این حادثه ی ملّی میگذرند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۰۶    
مرتضی سرهنگی با بیان اینکه خوشحالم که سه دهه است زیر پای نویسندگان دفاع مقدس را جارو می کنم، گفت: ادبیات پایداری و دفاع مقدس در ایران شعله ور شده و مردم دستشان را با آن گرم می کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۷    
اگر شما هم به دنبال جلوگیری از پرخوری هستید در این مقاله با ما همراه شوید: بسیاری از ما چنین تجربه ای را داریم سعی می کنیم غذاهای سالم بخوریم اما یک جروبحث یا یک تماس استرس زا ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۷    
همه ما گاهی بیش از حد احساس تشنگی می کنیم اما معمولا یک لیوان آب خنک می تواند حالمان را جا بیاورد و تشنگی مان را برطرف کند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۸:۵۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی اصل 85 (بررسی در کمیسیون) طرح جامع مدیریت شهری مخالفت کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۲    
سرمربی پرسپولیس نتوانست در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی حاضر شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۷:۲۰    
فرهاد حسن زاده با بیان گله هایی از وضعیت ادبیات خصوصا ادبیات کودک و نوجوان، سیستم آموزش و پرورش ایران را فرسوده توصیف کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۵    
بر اساس اعلام بورس تهران، در سال 1385 برخی از وظایف سازمان در حوزه کارگزاران به بورس تهران محول شد. در آن زمان تعداد 86 شرکت کارگزاری در بورس فعال بودند و تاکنون تعداد 21 کارگزاری افزوده شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۲:۲۲    
یک متخصص اطفال گفت: کارشناسان معتقدند پاشیدن فلفل یا مالیدن مواد تلخ به انگشتان کودک کاربردی در رفع عادت ناخن جویدن ندارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۴۶    
وزیر داخله/ کشور افغانستان از ممنوع شدن تظاهرات بدون هماهنگی با پلیس در کابل پایتخت این کشور خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۷    
رئیس دانشگاه افسری امام حسین (ع) بابیان اینکه امروز تفکر بسیجی در تمام گیتی گسترده شده است، گفت: بسیج یک افتخار و مکتب است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۱    
اشرف غنی در یکی از نشست های حاشیه ای ژنو تاکید کرد که افغانستان با موانع جدی رشد اقتصادی مواجه است و نیازمند برنامه فراگیر و راهبرد کلان اقتصادی است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۱    
اولین بازی از هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر بین دو تیم فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان برگزار می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۷:۵۲    
جمعی از تهیه کنندگان، کارگردانان و بازیگران تلویزیون، بیست و چهارم آبان ماه 97 با رهبر انقلاب دیدار کردند و هر یک از آنان درباره مسائل مختلف تولید و فعالیت تلویزیونی سخن گفتند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۳:۴۶    
کشف 140 نهنگ مرده در ساحل نیوزلند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۳:۳۷    
دنیا در چشم حیوانات و یا به طور کلی هر موجودی متفاوت است. تفاوت ایجاد شده به این دلیل است که نوع چشم هر حیوان بر روی زمین منحصر به فرد است و متناسب با مکانیزم زندگی اش خلق شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۱    
یادداشت رهبر انقلاب اسلامی پس از دیدار اخیر با تهیه کنندگان، کارگردانان و بازیگران سیما. 97/8/25
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۱۶    
در جریان اولین روز نمایشگاه هوایی کیش، جنگنده های سپاه و ارتش در کنار تیم نمایشهای هوایی زنبورهای بالتیک از لتونی و تیم نمایش هوایی سوییفت از روسیه، به اجرای نمایش پرداختند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۷    
رییس دیوان محاسبات کشور، از تشکیل کمیته ای از نمایندگان 3 قوه برای بررسی 10 مورد ابهامات ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۱    
فلورا سام کارگردان سریال بی قرار می گوید در طول این 4 سال مجید اوجی، تهیه کننده سریال چالش های زیادی با مدیران تلویزیون داشته اما نهایتا دلیل پخش نشدن این مجموعه برای آنها روشن نشد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۱    
رئیس اورژانس شهرستان شیراز گفت: یک دستگاه خودروی سرویس مدرسه بعدازظهر سه شنبه در شیراز واژگون شد و این حادثه چهار دانش آموز دختر دبیرستانی را راهی بیمارستان کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۵۲    
شلغم جزو جدایی ناپذیر سفره ایرانی ها در فصل پاییز است؛ نوعی سبزی ریشه ای که در گروه سبزیجات چلیپایی قرار دارد و با ویژگی های غذایی و درمانی خود، گویی به شکل خاص برای فصل سرما آفریده شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۵۲    
مشاور وزیر دادگستری با اشاره به اینکه هرچند انتقادات فقهی و قانونی بر لایحه تامین امنیت زنان وارد است گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۶    
آیا ایده داشتن جلسات خانوادگی به نظر مصنوعی و غیر واقعی می آید؟ شاید اینطور به نظر برسد، ولی امتحان کنید. قول می دهم که از آنها لذت خواهید برد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۶    
رژیم صهیونیستی چند سال پیش 33 روز توانست در مقابل حزب الله لبنان مقاومت کند و بعد شکست خورد؛ چند سال بعد 22 روز در مقابل فلسطینی ها مقاومت کرد و بعد شکست خورد ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۰    
پژوهشگران انگلیسی اعلام کردند، همانگونه که استرس عامل مهمی در ایجاد بیماری های چاقی، فشار خون بالا و بیماری های قلبی است، می توان یک ارتباط غیر مستقیم را بین این عامل و بیماری کبدی اثبات کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۳۷    
دهان شویه مایع شستشویی است که برای کشتن باکتری ها و میکروب ها در دهان به کار می رود. دهان شویه نباید قورت داده شود. طبق گزارش انجمن دندانپزشکی آمریکا، دو نوع اصلی دهانشویه وجود دارد: آرایشی و درمانی
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۳۱    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت نام جهت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 98 از امروز سه شنبه 6 آذر از طریق سایت مرکز سنجش به نشانی www.sanjesh ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۲۲    
فرماندار اندیمشک با اشاره به مهار کامل شعله های حریق خط سراسری انتقال گاز در بخش الوار گرمسیری، گفت: عملیات ترمیم خط انتقال گاز از دقایقی پیش آغاز شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۲۲    
پاسخ جالب مردم به خبرنگار فانوس در مورد قانون منع بکارگیری بازنشستگان و کسانی که قرار است جایگزین شوند را ببینید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۱۶    
وزیر کشور گفت: در برخی از حوزه های آسیب های اجتماعی مانند سرقت خُرد با افزایش آمار مواجه بودیم که این مسئله در دستور کار شورای عالی امنیت ملی قرار گرفته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۱۶    
طرح تنظیم بازار و توزیع گوشت های قرمز وارداتی در برخی استان های کشور ازجمله خراسان جنوبی به دلیل عدم اطلاع رسانی به موقع و سهمیه کم موجب گلایه مردم شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۱۰    
تیم فوتبال الهلال، پرافتخارترین تیم عربستانی در آسیا که دومین تیم پرافتخار قاره کهن به شمار می رود، یکی از حریفان سرسخت استقلال در فصل جدید رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۱    
عضو کمیسیون انرژی گفت: دو نرخی شدن بنزین از اختیارات دولت است و باید این تصمیم در قالب لایحه بودجه 98 به مجلس ارائه شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۱    
سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع حریق در یک انبار 300 متری لوازم یدکی خودرو در خیابان امیرکبیر خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۱    
ظهر امروز آتش سوزی گسترده ای در انبار لوازم یدکی در خیابان امیرکبیر ساعت 12:06 اتفاق افتاد.اکنون آتش خاموش شده و آتش نشانان در حال ایمن سازی و لکه گیری محل حادثه هستند همچنین خوشبختانه این حادثه تا ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۵    
برای دومین بار طی یک سال گذشته، مدیریت مجموعه ورزشی آزادی دستخوش تغییر خواهد شد؛ بر این اساس فرهاد نیکوخصال پس از چهار ماه جای خود را به فرد دیگری خواهد داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۲    
لایحه بودجه سال 98 که 14 آذرماه برای بررسی و تصویب به مجلس ارائه می شود، دارای شش جهت گیری از جمله تجهیز منابع عمومی غیرنفتی و ساماندهی طرح های تملک دارایی های سرمایه ای است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۲    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با فراخوان عمومی برای برنامه ریزی و اولویت بندی اعزام به خانه خدا،تمام دارندگان فیشهای حج تمتع برای تکمیل اطلاعات خود در سامانه سازمان حج اقدام کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۲    
رئیس پلیس پایتخت، با حضور در یادواره شهید فرهنگی "حاج حمیدرضا بنیاد" در محله کیانشهر، گفت: اقتدار امروز بسیج، دلیل تغییر تاکتیک دشمن از جنگ نظامی به جنگ اقتصادی است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۲    
فیلمی از لحظه شکار یک تمساح.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۶    
کارکرد و منابع تامین برخی از ویتامین های ضروری بدن.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۰    
شبکه های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در آبان ماه 1397 بیش از هزار زمین لرزه را ثبت کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۷    
بر اساس آمار بانک مرکزی واحدهای مسکونی 5 ساله با سهم 44 درصدی به عنوان بیشترین معاملات مسکن در آبان 97 بود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۷    
مدیر کل انتقال خون استان تهران، گفت: روزانه 1500 واحد اهدای خون برای تامین خون مورد نیاز مراکز درمانی استان تهران نیاز است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تمام بازیکنان باقیمانده که مصدوم یا محروم نیستند را به تبریز می برد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۱    
نمایش عشقی، محرمانه کشته شود نوشته جواد عاطفه، در خانه نمایش مهرگان، خوانده می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۱    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت:تا بعد از جام ملت ها به آقای تاج فرصت دادند که استعفا بدهد یا برود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۲    
ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور خواستار ارائه مستندات دبیر مجمع تشخیص مصلحت درخصوص وجود نفوذی های آمریکا در وزارتخانه های کشور شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۶    
رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان رضوی گفت: حادثه برخورد پراید با نیسان 3 کشته و 3 مصدوم در جای گذاشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۰    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی تشکیل کمیته چهارجانبه برای CFT را دور زدن مجلس دانست.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۰    
مدیر تیم ملی امید می گوید چطور قرارداد سرمربی استقلال که از 300 هزار دلار به یک میلیون دلار رسید باید بررسی شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۷    
یک عضو هیئت رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از امضای حکم شهردار تهران در چند روز آتی خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۷    
جدیدترین آمار تفکیکی اطلاعات فروش و تماشاگر تماشاخانه های اداره کل هنرهای نمایشی در حالی با اعلام اینکه نمایش چهار ساعته شاه لیر در تئاتر شهر با بلیت 70 هزارتومانی پس از 11 روز به فروش 206 میلیون ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۱    
رئیس دفتر دادستان کل کشور گفت: نامه دکتر ظریف در موعد مقرر به دادستانی کل ارسال شده و در حال بررسی است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۵    
در پایان رقابت های هاکی المپیاد استعدادهای برتر کشور، مرکزی در دو بخش پسران و دختران به قهرمانی رسید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) خبر داد و گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۲    
معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر از مسمومیت 11نفر بر اثر استنشاق گاز co2 خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۶    
السا فیروزآذر که پیش از این در زمینه بازیگری سینما به فعالیت می پرداخت، با نمایش هزار و یک تو به سراغ کارگردانی تئاتر رفت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۰    
مدیرکل اجرای احکام سازمان تعزیرات حکومتی از عفو و تخفیف مجازات 423 نفر از محکومان تعزیرات حکومتی با موافقت مقام معظم رهبری خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۰    
جانشین انتظامی استان گلستان از بدست آمدن سرنخ هایی از عاملان قتل مولوی جمالزهی خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۳۷    
دادستان های فدرال آمریکا با درخواست گروهی از روزنامه نگاران برای افشای هرگونه کیفرخواست اعلام نشده علیه موسس سایت افشاگر ویکی لیکس مخالفت کرده اند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۰    
تصویری از نصب حفاظ جدید آهنی و شیشه ای ضد گلوله در اطراف برج ایفل در پاریس به منظور جلوگیری از حملات تروریستی را ببینید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۷    
حضرت آیت الله خامنه ای سال 1396 در اولین روز از ماه مبارک رمضان در محفل انس با قرآن: احمقها خیال میکنند که با دادن پول و با کمک کردن میتوانند صمیمیّت دشمنان اسلام را جلب کنند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۱    
با توجه به تکرار زلزله اخیر که تاکنون بیش از 700 زخمی به همراه داشته و سه شهر سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین را لرزانده، این پرسش به وجود می آید که چرا در کرمانشاه تا این حد زلزله می آید؟
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۱    
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در حاشیه مراسم برترین های آسیا، دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا را از جمله افتخارات این نهاد در سال جاری میلادی دانست.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۲    
سازمان سنجش آموزش پزشکی، جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی را اعلام کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۴۶    
فعالان بازار سرمایه امروز شاهد رشد آرام قیمت ها در تعدادی از نمادها در گروه محصولات شیمیایی بودند. این نمادها در کنار برخی نمادهای فلزی به رشد شاخص های بازار سهام کمک کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۴۶    
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با اشاره به تشکیل کمیته ضد تحریم، بیان کرد: از نهادهای مختلفی که در حوزه فناوری اطلاعات تاثیرگذارند خواستیم در این کمیته حضور داشته باشند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۳۷    
دبیر استروک دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه سکته مغزی دومین علت مرگ و میر در کشور است، گفت: در مدت یک ساعت تا 90 دقیقه اول بروز علائم سکته مغزی ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۳۷    
در جریان مجمع عمومی سالیانه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اعضای هیات های استانی از عملکرد مدیر کل استان ها انتقاد کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۳۱    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به آغاز اجرای مرحله دوم طرح کاهش، از آمادگی همه زیرمجموعه های شهرداری برای کنترل آلودگی هوای تهران خبر داد و خواستار همکاری دیگر دستگاهها از جمله پلیس ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۳۱    
مدیرکل کتابخانه های عمومی معتقد است کتاب خواندن به ویژه در سنین کودکی نباید تکلیف باشد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۳۱    
با ابلاغ وزیر صنعت، معدن و تجارت ممنوعیت صادرات رب گوجه فرنگی برداشته شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۲۵    
گروهی از جراحان فرانسوی نسبت به ارتباط نوعی ایمپلنت سینه با خطر بروز گونه ای سرطان نادر در زنان هشدار دادند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۲۲    
مجله ی فوربس در یک لیست سالانه از پردرآمدترین های موسیقی، پردرآمدترین زنان موسیقی را در سال 2018 معرفی کرده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۳۷    
میزگرد ایسنا با موضوع آسیب شناسی اعتیاد در زنان و ارائه راهکار و برنامه در جهت توانمندسازی بانوان جهت کاهش گرایش به اعتیاد برگزار شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۳۱    
مبلغ کمک مصوب شهرداری برای خانه هنرمندان یک میلیارد و تا یک میلیارد و پانصد میلیون است که هنوز کامل محقق نشده است؛ پانصد میلیون این مبلغ برای تماشاخانه ایرانشهر است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۵    
معاون میراث فرهنگی می گوید: در صورتی که نقطه ی تاریخی و میراثی مشخصی برای شیوه نامه ی راه اندازی کسب و کارهای فرهنگی مدنظر قرار گیرد ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۲    
هنرپیشه به تهیه کنندگی محمد مهدی عسگرپور و به کارگردانی بیژن میرباقری برای حضور شرکت کنندگان فراخوان داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۶    
با حکم رییس فدراسیون شطرنج سرپرست دبیری این فدراسیون منصوب شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۶    
معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور اسامی بانکهای دارای بدهی و فاقد بدهی به بانک مرکزی مشمول تسویه بدهی از طریق صدور اوراق تسویه خزانه را اعلام کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۷    
مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضاییه با بیان اینکه ارزیابی عملکردها در مسیر واقعی سازی قرار دارد ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۱    
سازمان ملل متحد روز گذشته (دوشنبه) توافقنامه ای را با هدف بهبود سلامت شهروندان از طریق ترمیم و ایجاد فضاهای سبز شهری متنوع زیستی در سراسر جهان امضا کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۰۱    
معاون پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه بارش 10 سانتیمتری برف در جاده چالوس و 2 سانتیمتری در سیاه بیشه گزارش شده است ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۵    
فروش خودروهای برقی ساخت تسلاموتورز در چین در ماه اکتبر سال جاری میلادی به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۴۶    
یکی از مراجع تقلید شیعه گفت: حفظ وحدت و یکپارچگی میان مسلمانان از ضروریات دین اسلام است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۴۰    
وکیل مدافع دو تن از متهمین پرونده محیط زیستی ها، از ارجاع پرونده موکلین خود به شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۷    
رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: تاکسی هایی که بالای 10 سال عمر دارند عملاً فرسوده هستند و باید تعویض و اسقاط شوند ولی به دلیل برخی مشکلات ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۷    
کاپیتان پیشین تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در فینال جام باشگاه های آسیا سال 2010 که توانستیم با تیم ذوب آهن به آن راه پیدا کنیم، تنها کاری که مسوولان از خود نشان دادند پخش زنده فینال از شبکه سه سیما بود!
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۱    
این روزها فصل دوم مجموعه تلویزیونی محکومین در حال تولید است و به گفته تهیه کننده تا کنون 25 درصد این سریال تصویر برداری شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۲۵    
یک عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ماهیت انقلاب اسلامی، فرهنگی است، گفت: شاخص های فرهنگی وضعیت اسف باری دارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۲۲    
عضو هیات رئیسه اتاق تهران با بیان اینکه فرصت های بازار از طریق کشف نیازهای مصرف کننده، که تاکنون ناشناخته باقی مانده اند یا از هدایت نوآوری مصرف کننده به وجود می آیند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۰    
در آبان امسال متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته 91 درصد افزایش یافت و آمار ارائه شده حاکی از سهم عمده خانه های ارزان تر و کوچک تر از معاملات انجام شده در این مدت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۵    
محمد فاضلی، جامعه شناس و عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی، در یادداشت اخیر خود تحت عنوان ژرفای سیاستی آب ژرف ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۲    
رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: هموطنان برای ثبت نام کارت سوخت به سامانه های اعلام شده مراجعه و از رفتن به سایر سایت ها و دانلود اپلیکیشن های مختلف جداً خودداری کنند.