چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۴Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 10 آذر 1398 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 29 اسفند 1397 فانوس 1 فروردین 1398 فانوس 31 اردیبهشت 1398 فانوس 1 خرداد 1398 فانوس 1 تیر 1398 فانوس 31 مرداد 1398 فانوس 1 شهریور 1398 فانوس 1 مهر 1398 فانوس 2 آبان 1398 فانوس 30 دی 1398 فانوس 30 بهمن 1398 فانوس 29 اسفند 1398 فانوس 1 آذر 1398 فانوس 2 آذر 1398 فانوس 3 آذر 1398 فانوس 4 آذر 1398 فانوس 5 آذر 1398 فانوس 6 آذر 1398 فانوس 7 آذر 1398 فانوس 8 آذر 1398 فانوس 9 آذر 1398 فانوس 10 آذر 1398 فانوس 11 آذر 1398 فانوس 12 آذر 1398 فانوس 13 آذر 1398 فانوس 14 آذر 1398 فانوس 15 آذر 1398 فانوس 16 آذر 1398 فانوس 17 آذر 1398 فانوس 18 آذر 1398 فانوس 19 آذر 1398 فانوس 20 آذر 1398 فانوس 21 آذر 1398 فانوس 22 آذر 1398 فانوس 23 آذر 1398 فانوس 24 آذر 1398 فانوس 25 آذر 1398 فانوس 26 آذر 1398 فانوس 27 آذر 1398 فانوس 28 آذر 1398 فانوس 29 آذر 1398 فانوس 30 آذر 1398 
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۶    
این تصاویر زیبا توسط عکاسان ایسلندی از جست و خیز و بازی اسب های وحشی در کوه های کشور ایسلند گرفته شده است.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۷:۵۱    
رهبرانقلاب: سعی کنید از اول، زندگی را سادہ و ہی تشریفات شروع کنید. طوری نباشد که از اول کار، تشریفات و زیاده خواهیها را وارد زندگی کنید. این ها هیچ ارزشی پیش خدا ندارد. ارزش در ایمان و تقوا است ...
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۷    
در 80درصد موارد درمان آنفلوآنزا یا کم علامت و یا بی علامت است و نیازی به مراجعه به پزشک ندارد و با کمک درمان های خانگی قابل کنترل است و مصرف سوپ و مایعات در این بیماران بسیار موثر است.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۱۲    
دومین روز ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز در محل ستاد انتخابات در وزارت کشور آغاز شد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۷:۳۶    
جودوکار 27 ساله ایرانی که سابقه قهرمانی جهان را در کارنامه دارد، در اقدامی عجیب و غیرمنتظره از این پس برای مغولستان به میدان برود.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۵۵    
منابع پارلمانی عراق از موافقت مجلس این کشور با استعفای عادل عبدالمهدی از نخست وزیری عراق خبر دادند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۵۲    
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به این که دانش بنیان های زیستی بازیگران فعال زیست بوم فناوری و نوآوری هستند، گفت: بر اساس آمارهای موجود ...
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۷    
رئیس سازمان امور مالیاتی می گوید: حتی اگر پزشکان کارتخوان نصب نکنند به میزان درآمد آنها دسترسی داریم و حتما مالیات حقه را از آنها مطالبه خواهیم کرد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۱    
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به فرارسیدن زمان ثبت نام انتخابات مجلس، تاکید کردند: برخی ها بی محابا برای انتخابات مجلس اسم نویسی می کنند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۲۲    
کمیته انضباطی اتحادیه جهانی کشتی عبدالرشید سعداله یف را 4 ماه از حضور در تمام میادین محروم کرد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۱۶    
جدول رقابت های لیگ برتر فوتبال نشان می دهد که برخی تیم ها دو هفته متوالی به میدان نرفته و به طور طبیعی از شرایط مسابقه خارج شده اند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۷    
معاون وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین ضمن اینکه از کشورهای اروپایی خواست در اجرایی کردن اینستکس تعجیل کنند از آمریکا هم خواست تحریم های ایران را لغو کند و به مسیر صحیح اجرای برجام بازگردد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۱۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: تصمیم کارخانه های تولید لاستیک برای توزیع نکردن محصولات تخلف است و با آن ها برخورد می شود.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۱۰    
مدیرکل انتقال خون استان تهران با اشاره به فراخوان اهدای خون در هفته گذشته که به دنبال کاهش ذخایر خون در رسانه ها انجام شد ...
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۷    
لوان جاگاریان، سفیر روسیه در ایران، روسیه را کشوری مستقل توصیف و عنوان کرد که این کشور برای همکاری با ایران نیازی به اجازه ای از سوی آمریکا و یا هیچ کشور دیگری ندارد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۱    
وزیر کشور اعلام کرد: تا کنون 378 نفر در انتخابات مجلس ثبت نام کرده اند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۶    
تیم والیبال بورسا برای تقویت تیم خود به دنبال یک بازیکن 40 ساله کوبایی است.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۶    
رئیس پلیس فرودگاه های کشور از استقرار پلیس گمرک در فرودگاه امام خمینی(ره) و تجهیز پلیس فرودگاه ها به اکیپ سگ های موادیاب خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۴۰    
وزیر نیرو اظهار داشت: ما باید به سمت ایجاد تشکل ها و اتحادهای قوی منطقه ای حرکت کنیم و نظر شخص رئیس جمهور نیز بر توسعه این روابط و عملی شدن این گونه موافقتنامه ها است.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۲:۰۱    
شهر توریستی هال اشتات اتریش که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است، شب گذشته طعمه حریق شد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۵    
قرعه کشی مرحله نهایی رقابت های یورو 2020 برگزار شد و تیم های بزرگ اروپایی رقبای خود را شناختند. اما بر خلاف تصور گروه ششم بسیار دشوار شد و سه تیم مدعی آلمان، پرتغال و فرانسه با یکدیگر همگروه شدند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۴۶    
رئیس اداره سلامت هوا و اقلیم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تهران آلوده ترین شهر ایران و دوازدهمین شهر آلوده دنیا است.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۳۷    
در این کلیپ نحوه صحیح سوختگیری با کارت هوشمند سوخت در جایگاه ها را می بینید.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۰:۵۲    
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت از وضعیت آرام قیمت ها و بازار خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۶    
باشگاه پرسپولیس درگیر ترجمه شکایت 44 صفحه ای برانکو ایوانکوویچ است.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۰:۴۰    
ناصر مکارم شیرازی اظهار کرد که اصلاحاتی که می خواهیم صورت گیرد باید از دانشگاه ها آغاز شود، مساله حجاب، موضوع مربوط به نماز و دیگر موضوعات مربوط به ابعاد اجتماعی باید اصلاح آن از این مراکز شروع گردد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۰:۲۵    
نشانه های دریافتی از بازار مسکن شهر تهران حاکی از آن است که بازه توهمات قیمتی به پایان رسیده و قیمت های پیشنهادی در حال نزدیک شدن به واقعیت است ...
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۰:۲۲    
وقتی ارتش کلکسیونی از پیشرفته ترین دریاگردهای رزمی جهان را در اختیار دارد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۶    
روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه ای تاکید کرد که شایعات منتشر شده درخصوص احتمال تک نرخی شدن بنزین صحت ندارد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۰:۱۰    
وزیر کشور دستور شروع انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را صادر کرد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۰:۰۷    
سرمربی هلندی تیم فوتبال بایرلورکوزن می گوید در کنار یکسری خصوصیات خوب، تیمش برخلاف چند بازی اخیر مقابل بایرن مونیخ، خوش شانس بود که برنده شد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۰:۰۱    
معاون سیاسی وزارت امورخارجه در سفر به پکن با بیان اینکه شوک های وارده به روابط اقتصادی ایران با دیگر کشورها بعد از خروج آمریکا از برجام فرونشسته ...
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۵    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا این است تا اواخر بهمن 8 هزار دست افزار دیگر به دست افزار موجود در راهور اضافه کنیم و داستان قبض کاغذی کلاً تمام شود و پلیس یکدست با دست افزار جریمه کند.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۲    
پیشکسوت استقلال گفت: چرا دوست ندارند استقلال موفق شود؟ چرا نمی خواهند تیمی که خوب فوتبال بازی می کند برنده از زمین خارج شود و به حق خود برسد؟
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۹:۳۷    
دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران، از قرار گرفتن نام ابونصر فارابی و عطار نیشابوری در فهرست گرامی داشت کمیسیون ملی یونسکو خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۹:۳۱    
شهردار تهران گفت: قرارداد تعبیه و راه اندازی آسانسورهای 40 ایستگاه مترو بسته شده و بزودی راه اندازی می شود.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۸:۴۰    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تداوم اجرای طرح آهن یاری در دبیرستان های دخترانه باعث کاهش 25 تا 30 درصدی شیوع کم خونی دختران طی دوران بلوغ شده است.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۸:۳۷    
تیم فوتبال والنسیا در مصاف با ویارئال به برتری رسید.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۸:۳۷    
پیکانی که با آذین بندی متفاوت ماشین عروس یک زوج ایرانی شد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۸:۳۱    
با وجود بسته بودن مرز مهران به عنوان تنها مرز خروجی برای زائران عتبات، همچنان در مراکز مجاز حج و زیارت از متقاضیان سفر به عتبات ثبت نام به عمل می آید.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۸:۲۵    
سرمربی فرانسوی شارلوای بلژیک کاوه رضایی را لوکوموتیو تیمش عنوان کرد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۸:۲۲    
ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۷:۳۷    
بنا بر اعلام کاخ سفید، رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با نخست وزیر انگلیس با وی در مورد حمله روز جمعه در لندن گفت وگو کرده است.
فانوس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۷:۲۵    
عضو کمیته اصلاح قانون اساسی مهم ترین مفاد مورد تغییر در قانون اساسی عراق را برشمرد و گفت که این اصلاحیه ها ظرف یک هفته به پارلمان برای رای گیری ارائه می شود.