پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرادید 3 اسفند 1395 - faradeed.ir

فرادید 29 اسفند 1394 فرادید 31 فروردین 1395 فرادید 31 اردیبهشت 1395 فرادید 31 خرداد 1395 فرادید 31 تیر 1395 فرادید 31 مرداد 1395 فرادید 31 شهریور 1395 فرادید 30 مهر 1395 فرادید 30 آبان 1395 فرادید 1 آذر 1395 فرادید 1 دی 1395 فرادید 30 بهمن 1395 فرادید 1 اسفند 1395 فرادید 2 اسفند 1395 فرادید 3 اسفند 1395 فرادید 4 اسفند 1395 فرادید 5 اسفند 1395 فرادید 6 اسفند 1395 فرادید 7 اسفند 1395 فرادید 8 اسفند 1395 فرادید 9 اسفند 1395 فرادید 10 اسفند 1395 فرادید 11 اسفند 1395 فرادید 12 اسفند 1395 فرادید 13 اسفند 1395 فرادید 14 اسفند 1395 فرادید 15 اسفند 1395 فرادید 16 اسفند 1395 فرادید 17 اسفند 1395 فرادید 18 اسفند 1395 فرادید 19 اسفند 1395 فرادید 20 اسفند 1395 فرادید 21 اسفند 1395 فرادید 22 اسفند 1395 فرادید 23 اسفند 1395 فرادید 24 اسفند 1395 فرادید 25 اسفند 1395 فرادید 26 اسفند 1395 فرادید 27 اسفند 1395 فرادید 28 اسفند 1395 فرادید 29 اسفند 1395 فرادید 30 اسفند 1395 
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۸    
هفته گذشته ارتش ترکیه اعلام کردبر شهر الباب در سوریه کامل مسلط شده است.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۵    
این که از ساعت 13:30 تا 30 دقیقه بامداد در یک بوئینگ غول پیکر به همراه 480 مسافر از نوزاد تا کهنسال برای پرواز معطل بشوی دقیقاً مصداق حبس است ...
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۰    
برای درمان کمر دردم پیش او رفتم. در آن زمان حدود 13 یا 14 سال داشتم. او پزشک معروفی بود و من نمی توانستم تصور کنم که او کار اشتباهی انجام می دهد.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۰    
گفت وگوی قاسم ساعدی با معصومه علی نژاد که خود را با نام مسیح علی نژاد معرفی می کند پریروز از تلویزیون بدنام من و تو با موضوع ریزگردها به نمایش در آمد!
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۵    
گروهی ناشناس در حومۀ استکهلم پایتخت سوئد دست به شورش زدند و ضمن آتش زدن اتومبیل ها و پرتاب سنگ به سوی پلیس، فروشگاه ها را غارت کردند.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۵    
رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور، واردات سیگار در 11 ماه منتهی به بهمن 1395 را 3 میلیارد و 800 میلیون نخ عنوان کردوگفت: این میزان در مقایسه با واردات مدت مشابه سال قبل ...
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۱۵    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از تشکیل پرونده قضایی پیرامون ریزش سه ساختمان در خیابان خلیج فارس تهران در دادسرای جنایی خبر داد.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۵    
داستان قهرمانان تیم ملی کشتی آزاد همان طور که باید تمام شد. آنها جام را برداشتند و با خود به خوزستان بردند ...
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۰    
رئیس بیمارستان شهید بهشتی بابل گفت: انفجار کپسول اکسیژن در تاسیسات بیمارستان بهشتی بابل تلفات نداشت.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۰    
رحیم مشایی گفت: شاید از نظر برخی آقایان کاندیداتوری بقایی شوخی باشد همان طور که کاندیداتوری احمدی نژاد در 84 و خاتمی در 76 شوخی بود! ...
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۰    
وزیر اطلاعات گفت: دشمن از هر حربه ای از جمله جلیقه انفجاری ساخت بمب و بمب گذاری خودرو استفاده کرد ولی همه اینها خنثی شد همه این اقدامات برای خنثی کردن توطئه های دشمنان نتیجه لطف خداوند است و ما همه ...
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۵    
به نظر می رسد که سال 2017 را گوشی های گران قیمت به خودشان اختصاص داده اند. گفته شده که آیفون 8 نزدیک به 1000 دلار قیمت خواهد داشت و حالا شایعات به این موضوع اشاره می کنند که گلکسی S8 شرکت سامسونگ هم ...
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۵    
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از برخورد یک دستگاه اتوبوس با عابران پیاده و خودروها در خیابان شهید بهشتی کرج خبر داد.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۰    
نیما جوان 25 ساله که حدود سه هفته قبل در یکی از خیابان های شهر کرمان به اشتباه توسط قاچاقچیان مواد مخدر ربوده شده بود با تلاش پلیس به آغوش خانواده اش بازگشت.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۰    
نیروهای ارتش عراق از آغاز عملیات علیه داعش در مناطق غربی موصل خبر دادند.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۵    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پی اظهارات اخیر مشاور فرمانده سپاه در خصوص نقل خاطره ای از مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی توضیح داد.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۵    
بزرگ ترین دریاچه نمکی دنیا (Salar de Uyuni) که به بزرگ ترین آینه طبیعی جهان نیز شهرت دارد در کشور بولیوی قرار دارد.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۵    
رضا میرکریمی، کارگردان فیلم دختر ، هشتمین اثر بلند سینمایی اش را که برای نخستین بار در بوسنی و هرزگوین اکران شد، به دخترش تقدیم کرد و گفت: تا مدتی او را سارایوو صدا می کنم.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۵    
مراسم رونمایی از آلبوم تصویری خداوندان اسرار با خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی سهراب پورناظری برگزار شد.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۵    
نامزد جناح راست افراطی فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور برای ملاقات با مفتی اعظم لبنان، از پوشیدن روسری امتناع کرد.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۵    
هزاران تن از مخالفان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در خیابانهای اطراف پارلمان انگلیس در لندن با برگزاری تظاهرات اعتراض خود را به سفر آتی ترامپ به انگلیس نشان دادند.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۵    
صحبت مرگ و زندگی بود، هر طور که می شد باید خودشان را به ارتفاعات اورامان تخت می رساندند، حدود یک متر برف باریده بود، اما آن ها تصمیم شان را گرفته بودند و قدم هایشان را محکم بر می داشتند ...
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۵    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز از ضریب نفوذ 85 درصدی اینترنت در ایران خبر داد و گفت: 73 درصد مردم ایران به شبکه تلگرام دسترسی دارند.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۰    
به لطف واکسیناسیون، بسیاری از مردم جهان دیگر با برخی از بیماری هایی که در گذشته جان افراد بسیاری را می گرفتند، مواجه نمی شوند ...
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۵    
لوپن حاضر نشد روسری سر کندنامزد راستگرای ریاست جمهوری فرانسه که برای دیدار با مفتی اعظم لبنان به دفترش رفته بود، در پی مقاومت برای سر کردن روسری و داشتن حجاب دیدارش را لغو کرد!
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۰    
روزنامه جام جم با ارژنگ امیرفضلی مصاحبه ای را انجام داده است.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۰    
در یک سو، رسانه های آمریکا را داریم و در سوی دیگر، رئیس جمهور آمریکا؛ دیگر وقتش رسیده تا طرف یک سمت را بگیریم – البته برخی از دوستانمان در چپ و رسانه ها قبلا این کار را کرده اند و دوستان راستی مان ...
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۵    
رستم قاسمی و حمیدرضا حاجی بابایی به عنوان گزینه های جبهه یکتا برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری انتخاب شدند.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۵    
پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: 120 نفر در اثر مسمومیت با قرص برنج طی 10 ماه سال جاری جان خود را از دست داده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 17.6 درصد افزایش یافته است.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۰    
سلولیت در واقع همان تجمع چربی زیر پوست است که بیشتر در نواحی ران، باسن و دور شکم دیده می شود.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۰    
مجرمی معروف به اسپایدرمن که پنج نقاشی را به ارزش 100 میلیون یورو از موزه ای در پاریس به سرقت برده بود، به هشت سال زندان محکوم شد.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۰    
رئیس جمهور زیمبابوه می گوید هیچ مشکلی با ملیت گرایی رئیس جمهور جدید آمریکا ندارد بلکه شباهت های با او نیز احساس می کند.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۵    
یک نویسنده اسکاتلندی قصد دارد پس از مرگش مغزش را در فرآیندی برودتی منجمد و نگهداری کند.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۵    
روزنامه امارات الیوم به برد الاهلی مقابل استقلال واکنش نشان داد.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۵    
21 فوریه 2017 مراسم افتتاحیه بازی های آسیایی زمستانی در ژاپن تظاهرات در حمایت از مسلمانان در آمریکا فستیوال لیمو در فرانسه کارناوال در هائیتی سلفی نیروهای عراقی در موصل ...
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۵    
نمایشگاه خودرو تهران از 26 تا 30 بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار شد. نمایشگاهی که حاشیه های فراوانی داشت؛ از غرفه ی خلوت سایپا تا غرفه ی شلوغ پرشیا خودرو ...
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۰    
فرادید | هیتلر در سال 1945 میلادی و در واپسین روزهای زندگی خود، در برلین به اعضای باشگاه "جوانان هیتلر" صلیب آهنین اهدا کرد.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۰    
اسکیموهای ساکن آلاسکا در حال ساخت کلبه یخی در سال 1924 میلادی
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۵    
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در قالب یک گزارش کارشناسی به بررسی ابعاد مختلف طرح اصلاح لایحه قانونی تعیین تعطیلات رسمی کشور پرداخته است.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۵    
وسایل و مواد مصرفی خانه ی ما هرکدام عمر مفیدی دارند. از یک پاکت شیر گرفته تا مواد شوینده و روغن موتور ماشین، بالاخره تاریخ انقضای هرکدام فرا می رسد.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۵    
قوی ترین محصولات شرکت ب ام و با نام M Power شناخته می شوند که قدرت و سرعت بیشتری نسبت به مدل های استاندارد این شرکت دارند ...
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۰    
روز با صدای ممتد و خراشیده فیدوس شروع می شود و با صدای فیدوس، تمام. آبادانی ها صبح شان را با همین صدا کوک کرده اند، صدایی که از لای دودکش ها و فِلرها می گذرد، به مخازن آب و تصفیه می رسد ...
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۵    
بازیگر نامزد جایزه اسکار از تبعیض هایی گفت که به عنوان یک سیاه پوست مسلمان در آمریکا با آن روبه رو شده است.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۰    
در سال جدید ما 5 خودرو جدید عرضه خواهیم کرد. ضمن آن که ما برای واردات خودروهای هیبریدی برنامه گسترده ای داریم.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۰    
الناز شاکردوست تصویری تازه از گریم متفاوتش در فیلم خفه گی در اینستاگرام منتشر کرد.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۵    
مسابقه امسال "وردلد پرس فوتو" در حالی برندگان خود را معرفی کرد در میان مجموعه ها عکس های تکان دهنده از عملیات نجات قربانیان انفجار در حلب جایزه دوم بخش عکس خبری را به دست آورد.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۰    
دوباره یک ماراتن بزرگ در حال شکل گیری است. ماراتنی که اکران نوروزی، سریال های تلویزیونی و سریال های شبکه نمایش خانگی را در جلب نگاه مردم به رقابت وامی دارد.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۵    
اولین مجموعه شهر زیرزمینی در تهران، با انتقال بخشی از جریان کار و فعالیت به تراز منفی پرترددترین میدان مرکزی، تا چند روز آینده به بهره برداری می رسد.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۰    
مقامات پلیس استرالیا از سقوط یه فروند هواپیما در مرکز خرید نزدیک فرودگاه شهر ملبورن و وقوع آتش سوزی گسترده در این منطقه خبر دادند.
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۰:۲۰    
40 روز پیش فهمیدم که مادرم دارد برای دیدن من به ایران می آید. یک شب خواب مادرم را دیدم. چند روز بعد وقتی با خواهرم در زندان ملاقات داشتم، خوابم را برای او تعریف کردم، یکدفعه خواهرم به گریه افتاد ...
فرادید   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۰:۱۵    
پسر فوتسالیست صبح دیروز به اتهام تجاوز به یک دختر جودوکار، درمقابل هیأت قضائی دادگاه کیفری ایستاد و منکر اتهامش شد ...