چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرادید 11 تیر 1396 - faradeed.ir

فرادید 29 اسفند 1394 فرادید 30 اسفند 1395 فرادید 1 فروردین 1396 فرادید 31 اردیبهشت 1396 فرادید 31 خرداد 1396 فرادید 31 مرداد 1396 فرادید 31 شهریور 1396 فرادید 30 مهر 1396 فرادید 30 آبان 1396 فرادید 30 آذر 1396 فرادید 30 دی 1396 فرادید 30 بهمن 1396 فرادید 3 اسفند 1396 فرادید 1 تیر 1396 فرادید 2 تیر 1396 فرادید 3 تیر 1396 فرادید 4 تیر 1396 فرادید 5 تیر 1396 فرادید 6 تیر 1396 فرادید 7 تیر 1396 فرادید 8 تیر 1396 فرادید 9 تیر 1396 فرادید 10 تیر 1396 فرادید 11 تیر 1396 فرادید 12 تیر 1396 فرادید 13 تیر 1396 فرادید 14 تیر 1396 فرادید 15 تیر 1396 فرادید 16 تیر 1396 فرادید 17 تیر 1396 فرادید 18 تیر 1396 فرادید 19 تیر 1396 فرادید 20 تیر 1396 فرادید 21 تیر 1396 فرادید 22 تیر 1396 فرادید 23 تیر 1396 فرادید 24 تیر 1396 فرادید 25 تیر 1396 فرادید 26 تیر 1396 فرادید 27 تیر 1396 فرادید 28 تیر 1396 فرادید 29 تیر 1396 فرادید 30 تیر 1396 فرادید 31 تیر 1396 
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۷    
سلامت دهان و دندان با سلامتی کل بدن در ارتباط است، از طرفی لبخند زیبا یا سفیدی دندان ها امروزه به یک مد تبدیل شده و بسیاری افراد هزینه های میلیونی برای سفید کردن دندان های خود پرداخت می کنند.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۷:۱۵    
آناناس منبع غنی از مواد مغذی، ویتامین ها، مواد معدنی از جمله پتاسیم، منگنز، مس، کلسیم، منیزیم، ویتامین ث، بتاکاروتن، تیامین، ویتامین ب 6، فولات و فیبر و بروملائین است.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۰    
فرادید | تصاویر تازه از پاکسازی موصل قدیم از عناصر تروریستی، نیروهای عراقی را نشان می دهد که زنان و کودکان وحشت زده و مجروح را از میان خرابه ها نجات می دهند. ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۹:۰۰    
فرادید | نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی که به جرم فساد زندانی شده بود، پس از تحمل یک سال و 4 ماه حبس، آزاد شد. ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۷:۲۰    
دنیس 25 درصد سهام خود در گروه تکنولوژی مک لارن و 11 درصد در خودروسازی مک لارن را به فروش رسانده است.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۵:۳۰    
همه ما انسان ها در زندگی ترس هایی داریم که با آن ها زندگی می کنیم، برخی از ترس های مان شاید هرگز در زندگی رخ ندهد و فرصت روبرو شدن با آن ها را نداشته باشیم.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۵۵    
4 دستگاه خودرو سنگین و سبک به نحوی عجیب با هم در یکی از خیابان های تهران تصادف کردند. به گزارش جام جم ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۵    
بچه ها حداکثر ماهی 400 هزار تومان و بزرگترها حداکثر ماهی 1,5 میلیون تومان از این راه درآمد دارند؛ درآمدی که ناشی از شیوع بیکاری در سیستان و بلوچستان است.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۰    
"ابومنعم مالکیتش بر [نجمة سعید] را در مقابل 6.500 (بدون ذکر نوع پول) معادل ... (نامفهوم) دلار آمریکا به ابوالزبیر منتقل کرد"
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۰    
مراسم ترحیم همسر نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد عصر امروز در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۴۰    
فرادید | نیروهای امنیتی عراق با حضور در خیابان الدواسه شهر موصل پیروزی خود را بر تروریست ها به نمایش گذاشتند. ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۳۰    
مغولان به سعد و نحس ایام سخت معتقد بودند. چنان که از تعویذ و جادو بیمناک بودند و پیام خلیفه بغداد که خان مغول را از نظر کرده خداوند بودن خود می ترساند ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۲۵    
داگلاس انگل بارت از پیشگامان علم رایانه و مخترع ماوس، دوم جولای سال 2013 در 88 سالگی درگذشت.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۲۵    
علما و دانشمندان بسیاری در تاریخ ایران بوده اند که نقشی بسزا در روند تحولات سیاسی کشور داشته اند اما به یقین در این میان ابوجعفر محمدبن حسن توسی ملقب به خواجه نصیرالدین طوسی جایگاه ویژه ای دارد.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۱۰    
می گویند تجربه مانند شانه ای است که زندگی بعد از ریختن موهایتان به شما هدیه می کند و این حکایت مدیرانی است که باید مدت ها مدیریت کنند تا به تجربه و پختگی کافی برای مدیریت کردن برسند.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۵    
اندرو ان.جی (Andrew NG) دانشمند چینی-آمریکایی علوم کامپیوتر، هوش مصنوعی را به اختراع برق تشبیه می کند.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۵۵    
تولیدکنندگان برای کسب موفقیت در 15 سال آتی، باید در مدل های عملیاتی خود تغییراتی اعمال کنند.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۵    
جشن برترین های فصل گذشته فوتبال نیز روز 31 تیرماه برگزار خواهد شد.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۵    
اگر قرار باشد تمام محصولاتی که به خاطر مصارف نظامی تولید شده اند را از مغازه خارج کنم، سوپرمارکت قطعا نیمه خالی خواهد شد!
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۳۵    
با دادستانی کل کشور مذاکرات جدی انجام داده ایم که دو سرویس بلاگ اسپات و یوتیوب در دانشگاه ها رفع فیلتر شود و در اختیار دانشجویان و اساتید قرار گیرد.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۳۵    
فرادید | دوم جولای در تاریخ به روایت تصویر 1. 1881- شلیک به رئیس جمهور "گارفیلد" بیستمین رئیس جمهور آمریکا در ایستگاه راه آهن بالتیمور توسط وکیل جوانی که نتوانسته بود در شغل دلخواه خود استخدام ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۳۰    
فیلم ها یا بازی های علمی-تخیلی، کاری کرده اند که سطح انتظارات مان از دنیای اطراف و تکنولوژی، بیشتر از واقعیت باشد.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۳۰    
در این عمل دکتر واواس ابتدا نزدیک به سه ساعت روی شبکیه چشم او کار کرد و دکتر چادوش هم قرنیه اهدایی و دستگاهی که برای نگهداشتن قرنیه باید در چشم کار گذاشته می شد را در چشم سهیلا قرار داد.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۳۰    
از جمله محورهای این لایحه احاطه مدیریتی بر سازمان صدا و سیما، تعیین هیات مدیره برای آن و تعیین ساز و کارهای جدید برای انتخاب مدیران آن عنوان شده است.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۵    
در این مطلب طرز تهیه استیک در فر را خواهید آموخت که در کنار سبزیجاتی همانند هویج، پیاز و مارچوبه سرو می شود. ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۰    
بیژن بنفشه خواه صفحه اینستاگرام خود را به تصویری از سریال لیسانسه ها اختصاص داد. بیژن بنفشه خواه در صفحه اینستاگرام خود تصویری جدید از فصل دوم سریال لیسانسه ها را قرار داد و از زمان پخش این سریال ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۰    
این مسابقه خشن در استادیوم سانکورپ شهر بریزبان برگزار شد. این بزرگ ترین مسابقه بوکسی است که در تاریخ ورزش استرالیا برگزار شده است.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۰    
پژمان بازغی اخیرا مصاحبه ای در تلویزیون داشت که به دلیل حاشیه های زیاد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش واکنش نشان داد. ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۵    
شاید کمی خیال انگیز برسد؛ این که خودروها بتوانند در خیابان و کوچه پس کوچه های شهر با هم ارتباط برقرار کنند و هم دیگر را از خطر و موانع باخبر سازند!
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۵    
همه ما می دانیم که زنان و مردان از بسیاری جهات با یکدیگر تفاوت دارند اما آیا می دانستید که دامنه تفاوت های جنسیتی از مبحث فیزیولوژی و رفتار نیز فراتر رفته است؟
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۵۰    
زمینی که روی آن زندگی می کنید را چقدر می شناسید؟
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۴۵    
فرادید | منابع رسانه ای از انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در میدان التحریر دمشق و کشته و زخمی شدن چند نفر به دنبال آن خبر می دهند. ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۳۵    
10سال پیش در 29 ژوئن 2007 یعنی 8 تیر 1386، محصول انقلابی آیفون برای اولین بار معرفی شد.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۱۵    
امروز 2 جولای 2017، فستیوال سالانه، محافظت در برابر آفتاب، آتش بازی، تظاهرات خشن و ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۱۰    
فرادید | "آملیا ارهارت" خلبان امریکایی نخستین زنی است که پرواز تک نفره در عرض اقیانوس اطلس انجام داده و از سوی رئیس جمهور امریکا تقدیر شده است؛ اما زندگی او پایان نامعلومی داشت. ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۰    
بازی ها یکی از بزرگترین رازهای زندگی بشرند. کارهایی در ظاهر بیهوده و بی ثمر که حاضریم پول های کلانی بابت انجامشان بپردازیم و حتی جان خودمان را به خطر بیاندازیم ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۴۵    
بی تردید از قدم زدن در خیابان هایی که هر یک سرگذشت ها و خاطراتی را در گوشه و کنار خود پنهان کرده اند، خسته نخواهید شد.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۰۰    
چند روزی است که فیلمی 75 ثانیه ای به نقل از یکی از کانال های خبری تلگرامی با منبع یک خبرگزاری منتشر شده که در توضیح این فیلم آمده است "یک کامیون تخم مرغ تاریخ گذشته تخلیه شده در بیابان ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۵    
اگر این شبیه سازی ها منحصر به همان شعارهای روز قدس و مداحی سیاسی عید فطر و نشریاتی که به مقایسه رفتار بنی صدر با رئیس جمهور کنونی می پرداختند ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۵    
جایگزینی دندان های از دست رفته همیشه برای بشر یک دغدغه جدی بوده، در واقع دندان ها به خاطر اعمالی که انجام می دهند، چند نوع کارکرد دارند که عبارتند از جویدن غذا، تکلم، بلع غذا و زیبایی.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۵    
به گفته مشاور وزیر نفت، اختلاف بدهی بابک زنجانی به شرکت ملی نفت ایران با آنچه در دادنامه آمده است حدود 100 میلیون یورو است.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۵    
سبزیجات آ بیاری شده با آب فاضلاب های شهری آلودگی های میکروبی و شیمیایی را جذب خود نموده و بیماری های مختلف را به بدن انسان منتقل می کند.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۰    
با توجه به اینکه آدم ربایان چندین بار با پسر نوجوان تماس گرفته بودند کارآگاهان در نخستین گام و در یک قرار صوری، راننده پیکان را دستگیر کردند.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۰    
در این دادگاه همچنین مردی که در جریان رابطه پنهانی با این زن مرتکب قتل شوهر او شده بود به جرم ارتکاب جنایت پای میز محاکمه ایستاد.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۰    
مدتی قبل به خاطر اختلاف های شدید از همسرم جدا شدم. تا اینکه چند وقت بعد ازطریق دوستانم با زن جوانی به نام فرنگیس آشنا شدم.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۰    
در راهروی مجتمع قضایی ونک، روی تابلوی اعلانات یک برگه آگهی نصب شده بود که نشان می داد صدها دست لباس زنانه به مزایده گذاشته شده تا با فروش آنها مهریه زنی پرداخت شود.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۰    
صولت مرتضوی امروز، 10 تیرماه، در آیین افتتاح دوربرگردان غیر هم سطح شاهد، با بیان اینکه کار در شهر مشهد و پذیرش مسئولیت حکایت متولی است که در گذر زمان تلاش ها ...
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۰۵    
قرارگاه ثارالله یکی از قرارگاه های امنیتی سپاه پاسداران در تهران است که وظیفه آن، مدیریت امنیت پایتخت و دیگر شهرهای استان تهران است.
فرادید   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۰۵    
دختر جوان چندی قبل با مراجعه به پلیس، از سه پسر جوان به اتهام تجاوز شکایت کرده بود. به دنبال این شکایت سه پسر جوان به دادسرا احضار شدند و تحت بازجویی قرارگرفتند.