دوشنبه ۲۹ مردادساعت ۱۵:۱۴Aug 2018 20

خبرهای فرارو 29 اسفند 1393 - fararu.com

فرارو 30 دی 1393 فرارو 30 بهمن 1393 فرارو 1 اسفند 1393 فرارو 2 اسفند 1393 فرارو 3 اسفند 1393 فرارو 4 اسفند 1393 فرارو 5 اسفند 1393 فرارو 6 اسفند 1393 فرارو 7 اسفند 1393 فرارو 10 اسفند 1393 فرارو 11 اسفند 1393 فرارو 12 اسفند 1393 فرارو 13 اسفند 1393 فرارو 14 اسفند 1393 فرارو 15 اسفند 1393 فرارو 16 اسفند 1393 فرارو 17 اسفند 1393 فرارو 18 اسفند 1393 فرارو 19 اسفند 1393 فرارو 20 اسفند 1393 فرارو 21 اسفند 1393 فرارو 22 اسفند 1393 فرارو 23 اسفند 1393 فرارو 24 اسفند 1393 فرارو 25 اسفند 1393 فرارو 26 اسفند 1393 فرارو 27 اسفند 1393 فرارو 28 اسفند 1393 فرارو 29 اسفند 1393 
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۴    
آمد بهار خرم و آمد رسول یار مستیم و عاشقیم و خماریم و بی قرار ای چشم وای چراغ روان شو به سوی باغ مگذار شاهدان چمن را در انتظار اندر چمن زغیب غریبان رسیده اند ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۵    
یک عضو تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: برای هماهنگی های بیشتر و رایزنی وزیران خارجه آمریکا و سه کشور اروپایی مذاکرات هفته آینده چهارشنبه از سر گرفته می شود. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۴    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز جمعه بار دیگر پایبندی ایران به تعهداتش در قبال توافق موقت هسته ای را تائید کرد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۲    
فرارو- ششمین آلبوم رسمی رضا صادقی در آخرین ماه سال گذشته به بازار آمد و با آنکه خیلی از انتشار آن نمی گذشت اما در صدر جدول پر فروش ها قرار گرفت. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۷    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است و داریم بحث می کنیم و انتخاب های مختلفی برای ادامه مذاکرات داریم. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت مادر گرامی حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۸    
دادگاه ایتالیا باشگاه پارما را ورشکست اعلام کرد. به گزارش ایسنا، پارما تیمی بزرگ و صاحب نام در فوتبال ایتالیا بود که توانست بازیکنان بزرگی همچون جی جی بوفون ، لیلیان تورام، فابیو کاناوارو ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۴    
حسین فریدون برادر و دستیار ویژه رییس جمهوری در پی دریافت خبر درگذشت مادرش لوزان را به مقصد تهران ترک کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۲    
دزفول - ایرنا - بر اثر خارج شدن چهار واگن قطار مسافری تهران ، اندیمشک از خط ، مسیر خط آهن تهران ، جنوب مسدود شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۹    
ساعت 24- در پی درگذشت امروز والده مکرمه حجت الاسلام و المسملین حسن روحانی رییس جمهوری جان کری وزیر امور خارجه و ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا با حضور در محل اقامت هیات ایرانی در لوزان سوییس درگذشت آن ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت والده رئیس جمهور را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۴    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، یک ژنرال بلندپایه ارتش آمریکا می گوید که حدوداً 100 نفر از اتباع کشورهای حوزه کارائیب و آمریکای لاتین برای پیوستن به داعش به خاورمیانه آمده اند و شبکه های ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۴    
خطیب نماز جمعه تهران خطاب به وزیر خارجه آمریکا گفت: تا کی هیات ایرانی باید بگویند که ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست و شما بگویید که هنوز اعتماد ندارید ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۶    
خبرگزاری تسنیم: سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به دلیل فشارهایی که روی من و رئیس فدراسیون فوتبال بود، از سمت خود استعفا کردم.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۱    
خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: هنوز جانشین کارلوس کی روش را انتخاب نکرده ایم.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۴    
یک روز مانده به پایان سال 1393 و در نوروز، هیات مذاکره کننده ایران تصمیم گرفت تا مذاکرات برای نهایی کردن راه حل موضوعات در دستور کار مذاکرات برای رسیدن به توافق جامع را تا 10 تیرماه ادامه دهد و سال ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۰    
چکیده: محمد جواد ظریف در یک پیام توییتری نسبت به پیام نوروزی اوباما واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۷    
نورمحمد دُرپور که یکی از بزرگان دوتارنوازی خطه خراسان محسوب می شد، از دنیا رفت. به گزارش خبرنگار بخش موسیقی ایسنا، این هنرمند که به مدت دو سال از بیماری رنج می برد ، سرانجام 28 اسفندماه درگذشت. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۸    
خبرگزاری تسنیم: تا ساعاتی دیگر علاوه بر واریز اولین سهمیه بنزین سال 94 به کارت های سوخت خودروها و موتورسیکلت ها، سهمیه وانت بارهایی که پروانه آنها برای حمل ونقل عمومی صادر نشده است کاهش می یابد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۴    
فرمانده ناجا از ثبت بیش از 37 میلیون تردد خودرو طی روزهای اخیر در جاده های کشور خبر داد. به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۷    
گوینده قدیمی اخبار ورزشی، پنجشنبه 29 اسفند در اخبار ساعت 21 با تلویزیون خداحافظی کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۳    
تیم های فوتبال اینتر، رم و اورتون با شکست برابر حریفان خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا از گردونه مسابقات حذف شدند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۸    
سرمربی هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد اعلام کرد پس از اتمام کارش در این تیم از دوره مربیگری خداحافظی خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۸:۲۹    
خبرنگار شبکه خبری العالم در عراق گزارش داد که عناصر گروه تروریستی داعش سرهای پنج نفر را در استان نینوا قطع کردند.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۶:۵۶    
اوباما در پیام نوروزی گفت: "روزها و هفته های پیش رو حیاتی خواهند بود. مذاکرات ما پیشرفت داشته اما اختلافات همچنان باقی است ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۵:۴۵    
وزیر خارجه ایران در آستانه سال نو شمسی در صفحه توییتر خود سال نو را به همه ایرانیان و مردم دنیا که روز اول بهار را جشن می گیرند تبریک گفت. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۲:۲۳    
شاید در آخرین روز سال و در آستانه سال جدید یادآوری شمار کسانی که در نوروز سال های گذشته جان خود را از دست داده اند، تلخ باشد؛ اما کافی است نگاهی به اطرافیانمان بندازیم ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۱:۰۱    
لوزان- ایرنا- یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده هسته ای اعلام کرد که ساعاتی دیگر برخی از وزاری خارجه کشورهای 1+5 به لوزان خواهند آمد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۰:۳۰    
در حالی در روزهای اخیر مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه (5+1) به لحظات حساس خود نزدیک می شود که برخی اقدامات تخریبی و مشکوک در حال شکل گیری است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۰:۲۷    
وزیران خارجه سه کشور اتحادیه اروپا عضو گروه 1+5 روز شنبه به مذاکرات هسته ای در لوزان سوییس می پیوندند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۰:۰۳    
بنابر گزارش ها از افغانستان، مردان خشمگین در کابل یک زن را که گفته شده نسخه ای از قرآن را سوزانده بود، کشتند. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۰:۰۰    
پلیس روسیه در پی یافتن فرد خرابکاری است که روی دیوار خانه منسوب به ایمانوئل کانت، فیلسوف آلمانی در کالینینگراد، با اسپری بدوبیراه نوشته است. ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۱    
با تایید اعضای کمیته اجرایی فدراسیون جهانی فوتبال جام جهانی 2022 در فصل زمستان برگزار خواهد شد. به گزارش ایسنا، با تایید کمیته اجرایی فیفا ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۳۸    
صادق خرازی نماینده سابق ایران در سازمان ملل در بخشی از گفت و گوی نوروزی با اعتماد گفته: من سعید امامی را در تهران دیدم. قبل از اینکه من به نیویورک بروم سعید امامی از نیویورک برگشته بود ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۸    
رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران، با انتقاد از رسانه ملی در پخش یک گزارش خلاف واقع، تاکید کرد: حیثیت پزشکان عمومی کشور بازیچه زیاده خواهی سودجویان نخواهد شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری تسنیم: کریم فروزان در اعتراض به حوادث تلخ مسابقه فینال سوپر لیگ والیبال ایران از ریاست هیئت والیبال آذربایجان غربی استعفا داد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۵    
دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی به الطیب البکوش وزیر امور خارجه جمهوری تونس اقدام تروریستی انجام شده در تونس را به دولت و ملت تونس تسلیت گفت .
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۸    
تهران-ایرنا- طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سید امیر محسن ضیائی به عنوان مشاور وزیر در امور آموزشی و نماینده وی در شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی و شورای عالی برنامه ریزی علوم ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۱    
تله انفجاری درآستان یکی از امامزاده های گلستان با کمک دوربین های مدار بسته شناسایی و خنثی شد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۴    
نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر ورود سامانه فعال هواشناسی از اواخر روز پنجشنبه از غرب به کشور است که انتظار میرود بتدریج بارش باران گاهی رعدوبرق، وزش باد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۶    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، کاخ سفید برخلاف کانادا و انگلیس، به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل پیروزی در انتخابات پارلمانی تل آویو که روز سه شنبه هفته جاری برگزار شد ...
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۳    
رژیم غذایی باید به صورت آهسته و پیوسته صورت بگیرد و مهم ترین عامل برای انجام این عمل، داشتن حرفه ی فردی و شخصی است.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۷    
گروه ناجا- پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، محدودیت های ترافیکی نوروز 94 را اعلام کرد.
  ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۲    
یک مقام آمریکایی به خبرنگاران اعلام کرد که تیم مذاکره کننده ایران در نشست با وزیر خارجه آمریکا، بحث نامه سرگشاده 47 سناتور جمهوری خواه به ایران را مطرح کرده اند.