یکشنبه ۲۸ مردادساعت ۱۲:۱۲Aug 2018 19

خبرهای فرارو 31 اردیبهشت 1397 - fararu.com

فرارو 29 اسفند 1393 فرارو 16 اسفند 1394 فرارو 30 اسفند 1395 فرارو 29 اسفند 1396 فرارو 31 فروردین 1397 فرارو 1 اردیبهشت 1397 فرارو 2 اردیبهشت 1397 فرارو 3 اردیبهشت 1397 فرارو 4 اردیبهشت 1397 فرارو 5 اردیبهشت 1397 فرارو 6 اردیبهشت 1397 فرارو 7 اردیبهشت 1397 فرارو 8 اردیبهشت 1397 فرارو 9 اردیبهشت 1397 فرارو 10 اردیبهشت 1397 فرارو 11 اردیبهشت 1397 فرارو 12 اردیبهشت 1397 فرارو 13 اردیبهشت 1397 فرارو 14 اردیبهشت 1397 فرارو 15 اردیبهشت 1397 فرارو 16 اردیبهشت 1397 فرارو 17 اردیبهشت 1397 فرارو 18 اردیبهشت 1397 فرارو 19 اردیبهشت 1397 فرارو 20 اردیبهشت 1397 فرارو 21 اردیبهشت 1397 فرارو 22 اردیبهشت 1397 فرارو 23 اردیبهشت 1397 فرارو 24 اردیبهشت 1397 فرارو 25 اردیبهشت 1397 فرارو 26 اردیبهشت 1397 فرارو 27 اردیبهشت 1397 فرارو 28 اردیبهشت 1397 فرارو 29 اردیبهشت 1397 فرارو 30 اردیبهشت 1397 فرارو 31 اردیبهشت 1397 
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۴۹    
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۴۸    
سخنرانی وزیر خارجه ایالات متحده برای اعلام نقشه راه دیپلماتیک واشنگتن در برابر ایران و کمتر از دو هفته پس از خروج آمریکا از برجام ایراد شد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۴۵    
فرارو- دونالد ترامپ امروز 21 می 2018 در مراسم تحلیف جینا هاسپل رئیس جدید سیا حضور یافت. این مراسم در مرکز فرماندهی سیا در لنگلی ویرجینیا، برگزار شد ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۰    
در پی انتشار یک خبر ویژه، علی مطهری جوابیه ای ارسال کرد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۳    
فارس : به دلیل کهولت سن به ملکوت اعلی پیوست.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۵    
فارس : یک روزنامه آمریکایی در تحلیلی درباره سخنرانی وزیر خارجه آمریکا علیه ایران نوشته درخواست های دولت آمریکا از ایران غیرواقع بینانه است.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۳    
وزیر امور خارجه بریتانیا به فهرست 12 موردی درخواست های واشنگتن از ایران که توسط همتای آمریکایی اش مطرح شد، واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۷    
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه ایالات متحده تصریح کرد دیپلماسی دغلکارانه آمریکا بازگشت به عادات قدیمی است .
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۳    
نماینده تام الاختیار علی دایی نسبت به حواشی و شایعات اخیر در فضای مجازی واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۹    
فرماندهی کل ارتش و نیرو های مسلح سوریه پاکسازی کامل منطقه حجر الاسود در جنوب دمشق را از لوث تروریست ها اعلام کرد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۶    
وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به اظهارات خصمانه و ضدایرانی وزیر خارجه ایالات متحده در بیانیه ای تصریح کرد که آمریکا در حکم "پدر القاعده و داعش" و صدها گروهک تروریستی دیگر صلح و امنیت بین المللی را ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۸    
کتایون خسرویار، سرمربی زن ایرانی به عنوان یکی از نامزدهای بهترین مربی سال بانوان ایالت متحده انتخاب شد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۱    
حتما شنیده اید که می گویند زعفران یکی از گرانترین مواد غذایی دنیا است و ارزش هر گرمش از طلا هم بیشتر است. ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۰    
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جی پلاس، سعید محقق بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر که در آثاری مانند فیلم های سینمایی کفش های میرزا نوروز ، جعفرخان از فرنگ برگشته به ایفای نقش پرداخته بود، درگذشت ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی ضمن سخت نامیدن مواضع جدید آمریکا در قبال ایران، خواهان همراهی بقیه کشورها با آمریکا شد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۳    
رئیس جمهور، دادن استقلال به دانشگاه ها را بزرگترین هدیه برای این مجموعه دانست و اظهار داشت: اساتید و مسئولین دانشگاه ها در برخورداری دانشگاه ها از استقلال توقع صحیح و به جایی دارند و باید استقلالی که ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۹    
سخنگوی پنتاگون می گوید این وزارتخانه برای مقابله با نفوذ مخرب ایران در منطقه غرب آسیا، هر کاری که بتواند انجام می دهد و دو گزینه تشدید اقدامات فعلی و یا برداشتن گام هایی جدید را پیش رو دارد. ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۲    
بر اثر بارش شدید باران در شهر آنکارا ترکیه بسیاری از معابر و خیابان ها دچار آبگرفتگی شدید شد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۱    
مسکو - ایرنا – دست گلی که ولادیمیر پوتین به آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در بدو مراسم استقبالش در سوچی داد، حاشیه هایی را برای رئیس جمهوری مجرد روسیه به دنبال داشته است.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۱    
خط خوردن سیدجلال حسینی از لیست 24 نفره اعزامی به ترکیه عجیب ترین تصمیم کارلوس کیروش بود که باعث شگفتی اهالی فوتبال شد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۴    
حج ، تحول روحی و اخلاقی ، سبک زندگی دینی ، عزت و کرامت اسلامی شعار حج 97 اعلام شد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۲۶    
وزیر خارجه آمریکا در نشست اندیشکده آمریکایی با عنوان بعد از توافق (برجام): یک استراتژی تازه درباره ایران سخنرانی کرد. وی 12 خواسته از ایران را در قبال رفع تحریم های آمریکا علیه ایران ارائه داد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۸    
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد که اختلالات اینترنت که این روزها شاهدیم به دلیل اعمال فیلترینگ تلگرام است.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۸    
وزیر امور خارجه آمریکا بعد از ظهر روز دوشنبه به وقت تهران در جریان سخنرانی خود در بنیاد هریتج، اظهار کرد: دیگر مسئولان ایران نمی توانند به واسطه برجام، ثروت ایجاد کنند.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۱    
کاخ ناصری که در روستای شهرستانک استان البرز واقع شده، 140 سال قدمت دارد و روزگاری چون نگینی در انتهای این روستا می درخشید ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۳    
شش وزیر و دو نفر از نمایندگان مجلس عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با ارسال نامه ای برای دادستان کل کشور خواستار طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در این کار گروه شدند. ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۵    
سنجاب های قطبی به مدت هشت ماه در زمستان طولانی قطب زیر زمین به خواب زمستانی فرو می روند. با افزایش دما و گرم شدن لانه زیرزمینی ساعت بدنش او را از خواب زمستانی بیدار می کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۳    
به گزارش ایسنا، در بخشی از این اطلاعیه آمده است: دبیر شورای عالی امنیت ملی در جلسه غیر علنی روز یکشنبه سی ام اردیبهشت که با هدف بررسی ابعاد مختلف لوایح چهارگانه مربوط به مبارزه با پولشویی و تامین ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۰    
روزی که بیمارستان شوروی در تهران افتتاح شد
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۵    
کمیساریای عالی انتخابات عراق از ابطال نتایج 103 حوزه رای گیری در انتخابات پارلمانی که اخیر در این کشور برگزار شد، پس از بررسی شکایات درباره تخلفات روی داده شد، خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۷    
تیم ملی فوتبال ایران وارد ترکیه شد و به محل برگزاری اردوی خود رفت.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۹    
به گزارش جماران؛ در بخشی از این اطلاعیه آمده است: دبیر شورای عالی امنیت ملی در جلسه غیر علنی روز یکشنبه سی ام اردیبهشت که با هدف بررسی ابعادمختلف لوایح 4گانه مربوط به مبارزه با پولشویی و تامین مالی ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۳    
با انتخاب شهردار جدید تهران، بازار گمانه زنی ها درباره انتصاب های شهرداری داغ شده؛ بازاری که برخی افراد و رسانه ها هم برایش نرخ تعیین می کنند.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۷    
زندان زنان قرچک در جنوب تهران حدود 1000 زن زندانی را در خود جای داده است؛ این زنان در 10 سالن مختلف بر اساس نوع جرم و سنشان نگه داری می شوند که یکی از این سالن ها ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۷    
فرارو- کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال، روز گذشته فهرست 24 بازیکن حاضر در اردوی ترکیه را اعلام کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۶    
یک وزیر دانمارکی که دیدگاه های ضد مهاجرتی سفت و سختی دارد، امروز دوشنبه از مسلمانان خواست تا در طول ماه رمضان و شروع روزه ها مرخصی بگیرند زیرا از نظر او این اعمال برای همه "خطرناک" است!
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۱    
دزفول - ایرنا - سرپرست فرمانداری دزفول عرضه کیسه نایلونی و پلاستیکی در واحدهایی نانوایی این شهرستان را ممنوع اعلام کرد وگفت:با واحدهای نانوایی که کیسه پلاستیکی عرضه کنند برخورد می شود.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۸    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: فروش گوشت قرمز به قیمت 900هزار تومان در صورتی که حتی ارگانیک هم باشد به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: خودروسازان در نشست روز گذشته پیشنهاد افزایش قیمت 24 درصدی محصولات را مطرح کردند؛ اما اعتقاد دارم که کمیسیون صنایع و معادن نباید با پیشنهاد افزایش قیمت بیش از 9 ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۹    
به تازگی حساب بانکی ایرانیان نزد بانک های گرجستان مسدود شده است. دلیل این موضوع عمدتا به ورود حجم متفاوت ارز به این حساب ها بر می گردد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۴    
سحر دولتشاهی عکس متفاوتی از خود، محمدرضا گلزار و امین حیایی را به اشتراک گذاشت.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۴    
فرارو- بیش از 30000 نفر از علاقه مندان دوچرخه سواری به رغم هوای بارانی در رویداد سالانه دوچرخه سواری شرکت کردند ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۶    
شفقنا -حبیب الله عباسی: امروز پنجمین روز درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی است؛بارها شنیده ایم وخوانده ایم که وقتی عالمی از دنیا می رود ثلمه ای بر عالم اسلام وارد می شود که به سادگی ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۵    
فرارو - با خروج آمریکا، دوران برجام تمام شد. اکنون کشور های عربی حوزه خلیج فارس از آمریکا می خواهند در مقابل ایران قدرت نمایی کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۶    
دو روز از مراسم ازدواج سلطنتی مگان مارکل با شاهزاده بریتانیا گذشته است اما کاربران ایرانی هنوز که هنوز است ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۲    
مدیرکل زندان های استان تهران گفت: بدهی زیاد داریم و عمدتاً نیز بدهی بابت آب و برق و گاز است که البته دولت گفته خودش تهاتر می کند.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۹    
بیش از 3هزار راس گاومیش در شهرستان حمیدیه موجود است. جمعیت غالب گاومیش های شهرستان، در روستای سید یابر به سر می برند ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۵    
کارگران شرکت هپکو، امروز سی ویکم اردیبهشت ماه، بار دیگر اعتراض خود را با تجمع مقابل کارخانه از سر گرفتند.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۹    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از ارائه پیشنهاد راه اندازی سامانه تعیین قیمت مسکن خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۱    
یکی از جاذبه های گردشگری هرمزگان قلعه پرتغالی ها است. قلعه پرتغالی هایی که در جزایر جنوبی کشور مانند هرمز، قشم و... ساخته شدند. ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۸    
بخش هایی از گفت و گوی کی روش با خبرگزاری فارس: مهم ترین صحبت های سرمربی تیم ملی: *خود من هم حتی نسبت به اعلام این لیست انتقاد دارم اما کاری نمی شود کرد زیرا طبق قوانین و بنا بر مسائل لجستیکی و ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۵    
عصر بازار- عربستان در پی رسیدن قیمت نفت به بالاترین حد خود در سه سال و نیم اخیر، با روسیه و اعضای اوپک درباره نوسان قیمت ها رایزنی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۴    
وزیر امور خارجه آلمان در حاشیه اجلاس جی بیست در آرژانتین با تاکید بر اینکه توافق هسته ای با ایران امنیت در اروپا را افزایش می دهد از تلاش های خود برای حفظ این توافق با مشارکت متحدان خود خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۳    
ناسا در نظر دارد با ارسال دستگاهی به ایستگاه فضایی بین المللی، سردترین دما را در فضا ایجاد کند.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۰    
اولین پرتاب خصوصی موشک در چین، در تاریخ 16 می میلادی توسط موشک " OS-X " متعلق به شرکت فضایی "OneSpace" با موفقیت انجام شد و این موشک به ارتفاع 127 هزار پایی از سطح زمین رسید.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۰    
همزمان با توزیع قسمت هشتم از مجموعه ویژه شبکه نمایش خانگی گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی علی اکبر نجفی تصویربرداری نقش مهناز افشار در این مجموعه به پایان رسید.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۸    
رئیس هیئت دوچرخه سواری البرز درباره وضعیت حضور بانوان در طرح سه شنبه های بدون خودرو خاطرنشان کرد: در حال حاضر حضور بانوان در این طرح محدود است چون محدودیت هایی به همراه دارد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۶    
صبح امروز واحد وینیل کلراید منومر پتروشیمی بندر امام دچار آتش سوزی شد که در همان لحظات اولیه توسط نیروهای آتش نشانی مهار شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۶    
ساعت24-رییس اتاق بازرگانی البرز گفت: با اصلاح نظام مالیاتی زمینه برای حضور کارآفرینان در بخش تولید و اشتغال فراهم می شود.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۷    
رئیس جمهوری آمریکا خواستار رسیدگی به نفوذ احتمالی اف بی آی در کمپین انتخاباتی خود شد. به گزارش پرس شیعه به نقل از ایندیپندنت، دونالد ترامپ رییس جمهوری ایالات متحده ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۹    
شرکت آمریکایی اپل بالاخره روند پرداخت جریمه 15 میلیارد دلاری خود به اتحادیه اروپا را آغاز کرد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۱    
فرارو- پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات عراق رایزنی ها و مذاکرات گسترده ای میان گروه های پیروز انتخابات برای تشکیل دولت آینده این کشور آغاز شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۸    
به گزارش ایسنا، سعید جلیلی درصفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: اگر اجازه مذاکره با آمریکا داده نمی شد؛ امروز می گفتند همه مشکلات را می توانستیم حل کنیم اما نگذاشتند. ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۳    
فرارو- وزیر خارجه آمریکا از یک "معماری امنیتی جدید" علیه ایران رونمایی خواهد کرد. به گزارش فرارو، در پی خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته ای موسوم به برجام ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۶    
برترین ها: احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل پس از اینکه به خاظر صحبت کردن در مورد آسیب هایی که فیلتر شکن های تلگرام می تواند برای کودکان داشته باشد، مورد توبیخ قرار گرفت ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۰    
باشگاه رم ایتالیا در حساب توییتر فارسی خود حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2018 روسیه خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۰    
بر همه واضح است که هر کسب وکاری فارغ از زمینه، اندازه و مقیاسی که در آن فعالیت می کند، برای مدیریت صحیح در مورد هزینه ها نیازمند کمک یک حسابدار یا فردی است که با توجه به لزوم آموزش حسابداری بهای تمام ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۴    
همه ی ما عادت های خاص خود را برای خوابیدن داریم. کتاب می خوانیم، موسیقی گوش می دهیم و حتی گشتی در شبکه های اجتماعی می زنیم (هر چند عادت خوبی نیست!) تا رفته رفته چشم هایمان گرم شود و به خواب برویم ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۵    
تهران-ایرنا-همنشینی سیاره برجیس با ماه، همنشینی ماه و ناهید، رویت هلال ماه شوال 1439، رسیدن ماه به کمترین فاصله با زمین و بروز انقلاب تابستانی از جمله رویدادهای آسمانی آخرین ماه فصل بهار سال 1397 ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۹    
نماینده مردم شاهین شهر گفت: اگر از فراکسیون ولایی کسی کاندیدای ریاست مجلس نشود من حتما کاندیدا می شوم.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۵    
یک سایت عبری زبان لیست اسامی تعدادی از رهبران نظامی حماس را منتشر کرد که تحت تعقیب اسرائیل هستند و در معرض تهدید ترور قرار دارند.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۳    
کارگران معترض شرکت هپکو اراک صبح امروز در مقابل این شرکت تجمع کردند.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۸    
نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می دهد، بیش از دو سوم آمریکایی ها از عملکرد دونالد ترامپ در ایجاد اقتصادی سالم و شکوفا در ایالات متحده آمریکا رضایت دارند.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۸    
سخنگوی وزارت خارجه صبح امروز در نشست خبری خود اعلام کرد: ایران تا زمانی که نیاز باشد و خطر تروریسم در سوریه باشد ودولت دمشق از ایران بخواهد به کمک های خود به این کشور ادامه بدهد ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۴    
خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران درباره هویت مومیایی کشف شده در صحن حضرت عبدالعظیم(ع) توضیح داد: آخرین خبری که داریم این است که مومیایی را در همان محدوده حرم حضرت عبدالعظیم (ع) که مدفون بود ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۹    
یهودیان و صهیونیست ها نقش و نفوذ زیادی در مشاغل مهم و تاثیرگذار دارند.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۴    
عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه آمار تلفات قرص برنج در کشور نسبت به سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۷    
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل با بیان اینکه در طول سه ماه آینده ATR چند فروند هواپیما به ایران تحویل می دهد، گفت: تکلیف قراردادهای خرید هواپیما تا دو هفته دیگر روشن می شود.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۶    
در پی انتشار لیست بازیکنان تیم ملی برای جام جهانی و حذف نام "وریا غفوری" و "سیدجلال حسینی" از این لیست، انتقادات زیادی از این اقدام کی روش مطرح شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۰    
مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور با اشاره به این که موضوع تقسیم کازرون از زمان سومین دوره مجلس شورای اسلامی مطرح است گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۰    
یک عضو هیئت علمی دانشگاه اظهار کرد: تاسیس بورس ارز در شرایط فعلی از اوجب واجبات است. از طریق این بورس می توان مقادیری از منابع ارزی نگهداری شده در منازل و حتی بانک های خارج از کشور را به سمت این بورس ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۶    
نماینده سبزوار در مجلس از شکایت رئیس کل بانک مرکزی از جمعی از نمایندگان خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۱    
در حالی حدود 4 سال از وعده نافرجام دو هفته ای وزیر راه و شهرسازی برای آغاز لایروبی اروند می گذرد که مقام مسئول سازمان بنادر با اعلام آمادگی یکطرفه ایران برای این کار گفته است ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۱    
استفاده از تراشه های ناخن در تشخیص ابتلا به بیماری پوکی استخوان به عنوان جایگزینی برای تست سنجش تراکم استخوان ( BMD ) که روش معمول تشخیص این بیماری محسوب می شود از سوی محققان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۹    
پاتریشیا موریسون بازیگر کهنه کار آمریکایی در سن 103 سالگی درگذشت.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۱    
دولت انگلیس قصد دارد با سرمایه گذاری سنگین بر روی فناوری هوش مصنوعی زمینه را برای استفاده از این فناوری به منظور مقابله با بیماری های خطرناکی همچون سرطان فراهم کند.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۵۵    
دبیر سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر تاکید کرد بودجه صرف شده برای برگزاری این رویداد سینمایی در قبال کاری که برای آن انجام می شود اصلا زیاد نیست و از منتقدان خواست عددها را در کنار عملکردها بسنجند.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۸    
رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده با بیان اینکه بیشتر پیشنهادات این شورا به قوه قضاییه درباره لایحه تامین امنیت زنان اعمال شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۱    
پایگاه خبری صهیونیستی "واللا" اعلام کرد که یک عضو مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را مبنی بر به رسمیت شناختن بلندی های جولان اشغالی به عنوان اراضی اسرائیلی به کنگره داده است!
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۱    
به گزارش جام جم، در حالی که همه ما یقین داریم ترس از پیری و فرار از آن توهمی بیش نیست و طبق قانون طبیعت تمام موجودات این سیر تکاملی حیات را سپری خواهیم کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۵۷    
رییس اتاق بازرگانی ایران و گرجستان با تایید انسداد حساب تعدادی از ایرانیان در گرجستان گفت: با سفارت ایران در گرجستان صحبت کردیم و قرار شد که پیگیری بیشتری داشته باشند و اعلام نتیجه کنند.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۴۹    
ایرنا - تهران -علی زلفی رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس در سن 16سالگی عازم جبهه شده و در عملیات والفجر مقدماتی جانباز و 90 ماه به اسارت در آمد ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۲۹    
گروه اندیشه قائم مقام رئیس گروه کلام و فلسفه دین موسسه پژوهشی امام خمینی(ره) معتقد است بحث معنای زندگی دغدغه جدی و مهم بشر است و انسان جدید به دنبال است که برای زندگی خود معنایی را دست و پا بکند ...
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۷:۳۳    
اولین نتایج رسمی انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا حاکی از آن است که نیکولاس مادورو توانسته است در این انتخابات به پیروزی دست یابد.
  ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۳:۵۷    
آبشار زرد لیمه از جمله جاذبه های بکر استان چهارمحال و بختیاری است. برای سفر به این آبشار، باید راهی سخت را از میان کوه ها و جاده ها طی کرد تا بعد از حدود 15 کیلومتر پیاده روی، به مقصد رسید ...