یکشنبه ۲۸ مردادساعت ۱۲:۱۱Aug 2018 19

خبرهای فرارو 3 مرداد 1397 - fararu.com

فرارو 29 اسفند 1393 فرارو 16 اسفند 1394 فرارو 30 اسفند 1395 فرارو 29 اسفند 1396 فرارو 31 فروردین 1397 فرارو 31 اردیبهشت 1397 فرارو 31 خرداد 1397 فرارو 31 تیر 1397 فرارو 1 مرداد 1397 فرارو 2 مرداد 1397 فرارو 3 مرداد 1397 فرارو 4 مرداد 1397 فرارو 5 مرداد 1397 فرارو 6 مرداد 1397 فرارو 7 مرداد 1397 فرارو 8 مرداد 1397 فرارو 9 مرداد 1397 فرارو 10 مرداد 1397 فرارو 11 مرداد 1397 فرارو 12 مرداد 1397 فرارو 13 مرداد 1397 فرارو 14 مرداد 1397 فرارو 15 مرداد 1397 فرارو 16 مرداد 1397 فرارو 17 مرداد 1397 فرارو 18 مرداد 1397 فرارو 19 مرداد 1397 فرارو 20 مرداد 1397 فرارو 21 مرداد 1397 فرارو 22 مرداد 1397 فرارو 23 مرداد 1397 فرارو 24 مرداد 1397 فرارو 25 مرداد 1397 فرارو 26 مرداد 1397 فرارو 27 مرداد 1397 فرارو 28 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۳:۳۶    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا دیدار خود با پوتین را به سال آینده میلادی موکول کرده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۳:۳۰    
وزیر امور خارجه آمریکا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، کشورش مخالف به رسمیت شناختن ادعای روسیه در خصوص حق حاکمیت مسکو در قبال کریمه است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۳:۲۵    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مصدوم شدن هفت نفر بر اثر اقدام به خودکشی یک تن در اهواز خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۳:۱۹    
مدافع و دروازه بان استقلال در آخرین تمرین این تیم پیش از دیدار با پیکان دچار مصدومیت جدی شدند و حضور آنها در ترکیب استقلال در هاله ای از ابهام قرار گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۲:۵۴    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم با اشاره به ریزش آوار حسینیه ای در خیابان جوادالائمه(ع) واقع در منطقه دوی قم گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۲:۰۷    
سرمربی تیم برایتون انگلیس از نهایی شدن انتقال علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی ابراز خوشحالی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۲:۰۰    
هافبک تیم ملی فوتبال ایران با قراردادی پنج ساله به عضویت تیم برایتون انگلیس در آمد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۰    
دولت فدرال آمریکا 500 بیتکوین که به ایرانیان تعلق داشته را مصادره کرده است. ارزش این بیتکوین ها چیزی بالغ بر 25 میلیارد ریال در زمان خرید آنها بوده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۶    
آی اسپورت- آقای گل ایرانی فصل گذشته لیگ اردیویسه هلند در آستانه عقد قرارداد با برایتون انگلیس است. علیرضا جهانبخش که بعد از درخشش خیره کننده در آلکمار به عنوان آقای گلی و سومین پاسور برتر لیگ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۵۷    
در حاشیه اعلام چالش به آتش کشیدن آدیداس احمدرضا کاظمی این فتوطنز را در بی قانون منتشرکرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۵۳    
کارشناس پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: عصر امروز حداکثر سرعت طوفان در زابل به 94 کیلومتر در ساعت رسید و دید افقی را تا 700متر کاهش داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۵۲    
سخنگوی وزارت خارجه قطر تأکید کرد که بحران میان اعضای شورای همکاری خلیج فارس مرحله تهدید نظامی را پشت سر گذاشته و قطر با چنین تهدیدی روبرو نیست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۱    
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در پیامی از حسن توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۱    
دوپینگ دو فرنگی کار کشورمان در مسابقات انتخابی تیم ملی مثبت اعلام شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۲۰    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: سال آینده به دلیل بازماندگان سال های گذشته و ساختار 6-3-3 دو کنکور برگزار خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۰۱    
وزارت خزانه داری آمریکا 13 نهاد و فرد را با ادعای واهی ارتباط با "برنامه تسلیحات شیمیایی سوریه" تحریم کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۶    
رئیس مجلس تأکید کرد، برخی مدیران در بخش های اجرایی باید تغییر می کردند حتی باید زودتر تغییرات انجام می شد تا نیروهای توانمند و با انگیزه کارها را انجام دهند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: در پی اظهارات مداخله جویانه و ادعاهای بی اساس مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در یک گردهمایی ضدایرانی در کالیفرنیا ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۹:۳۳    
رئیس اتحادیه سوهان استان قم از صادرات 19 تنی سوهان قم به کشور آمریکا خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۹    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام بحث FATF را رد نکرده است و چنین موضوعی صحت ندارد بلکه بخش نظارتی مجمع نظر مشورتی و نظارتی خود را در این مورد ارائه کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۷    
مهاجم سنگالی فصل گذشته استقلال با ارسال نامه ای به مدیران این باشگاه اعلام کرد که برای فصل جدید از بند آزادسازی خود استفاده می کند و از این تیم جدا می شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۸:۱۳    
فرارو- در جریان گفتگو های اخیر بین اسرائیل و روسیه، مقامات دو طرف به تفاهماتی در خصوص حضور ایران در سوریه رسیده اند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۷:۲۰    
"رمزارز ملی پایه ریال بر بستر زنجیره بلوک" با تلاش متخصصین شرکت خدمات انفورماتیک، توسعه یافته و آماده بهره برداری آزمایشی است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۶:۵۴    
رئال مادرید قرار است به مهاجم پاری سن ژرمن پیشنهاد دهد و این بازیکن مشتاق حضور در تیم اسپانیایی است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۲    
فرارو- تکلیف ریاست بانک مرکزی روشن شد و عبدالناصر همتی رئیس پیشین بانک ملی که از مدیران با سابقه حوزه بیمه است، با رای هیات دولت، به ریاست این نهاد انتخاب شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۳    
ولی الله سیف، رئیس کل سابق بانک مرکزی در صفحه توئیتر خود، از ساماندهی موسسات مالی غیرمجاز به عنوان یکی از گام های اساسی در اصلاح نظام بانکی یاد کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۲    
زن سی و هشت ساله به علت نامعلومی از پنجره منزل خود در طبقه چهارم ساختمان مسکونی چهار طبقه ای به پایین افتاد؛ این زن با وجود سقوط ده متری از ارتفاع ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۵    
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۳۹    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان از دستگیری چهارمین متهم پرونده ایرانشهر با همکاری دادستانی و عوامل انتظامی بجنورد خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۳    
دنیل ارزانی ستاره ایرانی الاصل تیم ملی استرالیا به زودی به منچستر سیتی خواهد پیوست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۱    
فرارو- یک فرمانده سابق آمریکایی که در دوران جنگ ایران وعراق در خلیج فارس حضور داشته، از آمریکا خواست که تهدیدات ایران درباره بستن تنگه هرمز را جدی بگیرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۰۹    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 5میلیون تومانی قیمت پژو207 اتوماتیک و افزایش 2میلیون و 500هزار تومانی ساندرو اتوماتیک دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۴    
شهاب مرادی در برنامه حالا خورشید از پرسیدن نسبت زوج در هتل ها انتقاد کرد. رضا رشید پور مجری برنامه به پرسیدن نسبت افراد در خیابان اشاره کرد که در این هنگام شهاب مرادی گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۳    
فرارو- مسابقات رشته بیاتلون تانک (نبرد تانک ها) از سری مسابقات نظامی روسیه (بازی های بین المللی ارتش -2017) با حضور نظامیان کشور های مختلف جهان از تاریخ 28 جولای تا 11 اگست در منطقه آلابینو روسیه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۴۶    
به گزارش جی پلاس ، خداداد عزیزی پیش از دیدار تیمش برابر سایپا اظهار کرد: این بازی برای ما سخت است. سایپا تیمی است که چندین سال در فوتبال ما است و از لحاظ سخت افزاری تیم خوبی دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۹    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان این که 44 میلیارد دلار ارز برای واردات داده شده که کالایی وارد نشده است گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۴    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره انتشار مصاحبه تلویزیونی مائده هژبری ، گفت: آنچه من اطلاع دارم، این کار با هماهنگی صورت گرفته بود، اما به شخصه این کار را نمی پسندم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۹    
قدس انلاین: اولین بانوی موتورسوار خراسانی گفت: با حفظ شئونات اسلامی می توانیم در همه ی عرصه ها هم پای مردان وارد شویم و پیروزی را به دست آورریم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۰۳    
سیامک داودی؛ می خواهید ماهی های قرمز درون یک حوض خانگی را بشمارید اگر آب پر از لجن و تیره باشد کارتان بسی دشوار است، اما اگر آب شفاف باشد براحتی خواهید توانست تعداد ماهی ها را بشمارید. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۵۸    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تعداد رسمی مدیران بازنشسته دولت را اعلام کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۵۷    
بنیاد برکت در ادامه ی سیاست های اشتغال زایی، توانمندسازی اقتصادی و حمایتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، برای زنان سرپرست خانوار در مناطق زلزله زده ی کرمانشاه فرصت های شغلی ایجاد می کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۵۶    
در حال حاضر قیمت اوراق مسکن در فرابورس ایران 65 تا 67 هزار تومان است این قیمت نسبت به روزهای گذشته چندان تغییری نداشته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۵۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر از کاهش قیمت سکه نسبت به دیروز خبر داد و ضمن ارائه پیشنهاداتی برای مدیریت بازار سکه به رییس کل جدید بانک مرکزی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۹    
کاخ سفید انتشار خلاصه صحبت های تلفنی ترامپ با رهبران خارجی را متوقف می کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۶    
بنابر اعلام رئیس اتاق بازرگانی ایران و ترکیه تعداد شرکت های ثبت شده ایرانی در ترکیه در سال جاری افزایش یافته است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۳۹    
در پی انتشار خبر استعفای دکتر نوبخت توسط برخی رسانه ها به واسطه سوء برداشت از گفت وگوی وی در حاشیه جلسه هیات دولت، رئیس دفتر رئیس جمهور این خبر را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۳۲    
فرارو- یک روز بعد از آنکه حسن روحانی دونالد ترامپ را مخاطب سخنانش قرار داد رئیس جمهور آمریکا نیز در صفحه توئیتر خود از روحانی نام برد. روحانی به ترامپ گفته بود با دم شیر بازی نکن ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۲    
عبدالناصر همتی؛ رییس کل جدید بانک مرکزی که امروز چهارشنبه رای اعتماد هیات وزیران را دریافت کرد، جانشین ولی الله سیف شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۲    
رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا ناجا در توصیه به شهروندان گفت: همواره باید در استفاده از سایت های فروش کالا و نیازمندی های آنلاین، همچون دیوار و شیپور مراقب و هوشیار بود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۹    
دمی لواتو، خواننده سرشناس موسیقی پاپ ساعاتی قبل به دلیل مصرف بیش از حد هروئین اوردوز کرد و به بیمارستان منتقل شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۹    
یادداشت/علی سرزعیم- اقتصاددان
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۴    
رضا شهولی*؛ با توجه به مواجه بودن کشور ایران با مسائل و مشکلات عمده از جمله جنگ تحمیلی و آثار بعد از آن ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۳:۱۳    
کم کم خبر های تلخی از گوشه و کنار شهر های خوزستان به گوش می رسد، مسئولانی که تا دیروز با اطمینان اعلام می کردند، که هیچ گونه آماری مبنی بر غرق شدن در کانال ها وجود ندارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۵۶    
اعضای گروه تروریستی داعش با انتشار عکس هایی ساختگی، سر بریده رئیس فیس بوک "مارک زاکربرگ" را به تصویر کشیدند و نوشتند: برو به جهنم مارک!
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۵۱    
گمرک خرمشهر یکی از گمرکات تخصصی در حیطه ترخیص خودرو است. امکان ترانزیت زمینی و دریایی از بندر خرمشهر باعث شده که این گمرک به یکی از پرترددترین گمرکات کشور تبدیل شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۸    
تعداد کارکنان میز تحریم ایران در وزارت خزانه داری آمریکا، در پی ناکامی های دولت این کشور برای شکستن مقاومت ملت ایران، از 300 به 380 نفر افزایش یافت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۶    
محمد باقر نوبخت با اعلام اینکه برای باز بودن دست رییس جمهور استعفای خود را تقدیم وی کردم گفت: من نتوانستم اقای رئیس جمهور را برای این کار قانع کنم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۰    
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه تهدیدات پوچ و بی پایه و اساس برخی حاکمان آمریکا ارزش پاسخ دادن ندارد، اظهار کرد: باید در عمل به آنها پاسخ دهیم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۲۹    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از مشاهده علامت های مثبت در بازار ارز و پول پس از انتخاب عبدالناصر همتی به ریاست بانک مرکزی خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۵    
شرکت "کانو" (Kano) یک وسیله الکترونیکی به شکل چوب جادوی فیلم شخصیت معروف "هری پاتر" ساخته است که در زمینه آموزش نشان گذاری در کودکان استفاده می شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۵۹    
فرماندار شادگان با اشاره به حادثه تیراندازی به خودروی عضو شورای شهر گفت: قطعا علت این حادثه سیاسی نبوده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۵۸    
قیمت های اولیه از بازار طلا و ارز نشان می دهد که واکنش بازار به تغییر رئیس کل بانک مرکزی مثبت بوده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۵۷    
یک نماینده مجلس در تذکر کتبی به وزیر امور خارجه خواستار پیگیری آزادی بی قید و شرط دیپلمات ایرانی در آلمان شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۵۵    
بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان غذا و داور، روغن کانولا با نام تجاری can oil محصول کشور کانادا فاقد مجوز بهداشتی بوده و مورد تائید این سازمان نیست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۶    
درپی افزایش قیمت محصولات پلاستیکی در بازار مصرف، رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان پلاستیک گفت: پتروشیمی ها مواد اولیه را به جای عرضه در بازار داخلی به صادر می کنند که باعث کمبود مواد اولیه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۲۸    
فرارو- ولی الله سیف سرانجام پس از 5 سال با حکم روحانی از صندلی ریاست بانک مرکزی برکنار شد و عبدالناصر همتی مدیرعامل اسبق بانک ملی و رئیس کل بیمه مرکزی جایگزین وی شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۲۰    
گلباران و چراغانی حرم مطهر رضوی (ع). (محسن بخشنده/ایرنا) پنجمین روز عملیات اطفای حریق در تالاب هورالعظیم. (ایرنا) جشن مردمی شب میلاد امام رضا (ع) در پارک شهر تهران. (بهنام توفیقی/ایرانا) ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۰۷    
اقتصاد ایران: با تصویب طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان گمانه زنی ها درباره رفتن سید محمد علی افشانی از شهرداری تهران قوت گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۴۲    
فرارو - آیا راهبرد دولت حسن روحانی در برابر آمریکا تغییر کرده است؟ این سوال بعد از موضع گیری های اخیر حسن روحانی مطرح می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۸    
ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا تصمیم گرفته که به عرضه محصولات آرایشی با استفاده از مارکی اختصاصی تحت نام خود خاتمه دهد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۴    
فرارو - دیپلمات ارشد آمریکا در اقدامی کم سابقه، در جمع ایرانیان مقیم آمریکا سخنرانی کرد و به جزئیات اوضاع داخلی ایران پرداخت. اکثر رسانه های آمریکایی از این اقدام انتقاد کردند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۳    
حدود سه ماه است که بنزین سوپر در برخی جایگاه های سوخت با کمبود مواجه شده و بسیاری از جایگاه ها بنزین سوپر عرضه نمی کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۳    
بنابر اعلام معاون سازمان سینمایی فیلم تازه اصغر فرهادی تنها می تواند به عنوان فیلم خارجی در ایران اکران شود، اما این شرط چه الزاماتی برای اکران همه می دانند به همراه خواهد داشت؟
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۳۱    
تهران -ایرنا - رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: تحقیقات بازرسان این سازمان در خصوص پرونده واردات خودرو هنوز تمام نشده و به صورت مشترک با دادستانی تهران ادامه دارد اما فعلا جزئیات گزارش های این پرونده ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ژاپن درحالی که خود را برای میزبانی بازی های المپیک و پارالمپیک توکیو در سال 2020 آماده می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۰:۱۳    
با وجود آن که شهرهای سوئیسی به گرانی معروفند اما برای زندگی در ماه اول در شهر دبی باید 1.5 برابر بیشتر از شهر زوریخ هزینه کرد!
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۵۲    
اختلاف قیمت بسیار بالای مزدا3 از کارخانه تا بازار عاملی شده تا مشتریان زیادی امروز به سایت فروش مراجعه کنند اما فروش سرکاری این خودرو باعث شد تا کمتر کسی بتواند حتی ثبت نام اولیه خرید این خودرو را با ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۲۴    
جلسه شورای شهر کرج امروز صرفاً در خصوص انتخاب شهردار این کلانشهر از میان دو گزینه، برگزار شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۰۵    
علیرضا جهانبخش امروز قرارداد خود با باشگاه برایتون را رسمی می کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۰۵    
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران توضیحاتی را درباره ادامه فعالیت محمدعلی افشانی در شهرداری تهران ارائه کرد
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۰۲    
بالا رفتن دمای هوا در ژاپن طی هفته اخیر باعث کشته شدن 65 نفر شده و دولت فاجعه طبیعی اعلام کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۴۵    
هکرهای روسی سال گذشته با هک و نفوذ به تجهیزات و زیرساخت های برق و انرژی ایالات متحده آمریکا، کنترل آن ها را در دست گرفته و به اطلاعات آن دسترسی پیدا کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۴۰    
روزنامه شرق: تحقیقات برای بررسی دو شکایت مرتبط به هم در دادسرای جنایی تهران آغاز شد. به گزارش خبرنگار ما ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۸:۳۳    
از افراد گمنامی که پشت پرده اقتصاد غیرشفاف ایران، پول روی پول می گذارند تا آشناترین شرکت های واردکننده خودرو که سال هاست در بازار خودروی کشور فعال هستند، در فهرست 19صفحه ای واردات غیرقانونی خودرو ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۴۴    
جدول قیمت خودروهای وارداتی که روزنامه دنیای اقتصاد آن را منتشر کرده نشان می دهد بازار این محصولات با وجود نوسانات بازار از ثبات نسبی برخوردار شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۲۵    
صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران پس از آن که در یک شبکه فارسی زبان معاند مطالبی را بیان کرد که به مذاق عناصر ضد انقلاب و تجزیه طلب خوش نیامد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۲۰    
بر اساس طرح دوفوریتی مجلس شورای اسلامی، از فروش مکرر مسکن مالیات 20درصدی دریافت خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۷:۰۷    
تهران – ایرنا – رئیس جمهوری آمریکا شامگاه سه شنبه (به وقت محلی) در آستانه سفر رئیس کمیسیون اروپا به این کشور ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۶:۵۸    
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: داریوش همایون، وزیر اطلاعات رژیم پهلوی می گوید هرگونه تلاش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی، خطر تجزیه و یا حتی محو نام ایران را در بر خواهد داشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۶:۵۵    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فرانس پرس، جیم ماتیس وزیر دفاع آمریکا با لحن سردی از پیشنهاد همکاری روسیه در خصوص سوریه استقبال کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۶:۰۴    
شفقنا- ریاست تولیت آستان قدس رضوی که پس از انتخابات سال گذشته کمتر به جریان سازی روی آورده بود، دوشنبه گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد که نهاد متبوعش یک سالی است درخواست تاسیس بانک کرده اما بانک مرکزی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۲:۴۵    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی انزلی به افرادی که به منظور سرمایه گذاری در حوزه املاک در کشورهای همسایه سرمایه شان را از کشور خارج می کنند، هشدار داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۱:۰۰    
مردی به جرم تعرض به خانم معلمی که برای پیدا کردن کار به تهران آمده بود صبح دیروز در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری پای میز محاکمه ایستاد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۰:۳۲    
طی چند دهه اخیر، استفاده از چراغ های کم مصرف ال ای دی به جای چراغ های پرمصرف سدیمی رواج یافته است؛ اما ...