دوشنبه ۲۹ مردادساعت ۱۵:۱۷Aug 2018 20

خبرهای فرارو 7 مرداد 1397 - fararu.com

فرارو 29 اسفند 1393 فرارو 16 اسفند 1394 فرارو 30 اسفند 1395 فرارو 29 اسفند 1396 فرارو 31 فروردین 1397 فرارو 31 اردیبهشت 1397 فرارو 31 خرداد 1397 فرارو 31 تیر 1397 فرارو 1 مرداد 1397 فرارو 2 مرداد 1397 فرارو 3 مرداد 1397 فرارو 4 مرداد 1397 فرارو 5 مرداد 1397 فرارو 6 مرداد 1397 فرارو 7 مرداد 1397 فرارو 8 مرداد 1397 فرارو 9 مرداد 1397 فرارو 10 مرداد 1397 فرارو 11 مرداد 1397 فرارو 12 مرداد 1397 فرارو 13 مرداد 1397 فرارو 14 مرداد 1397 فرارو 15 مرداد 1397 فرارو 16 مرداد 1397 فرارو 17 مرداد 1397 فرارو 18 مرداد 1397 فرارو 19 مرداد 1397 فرارو 20 مرداد 1397 فرارو 21 مرداد 1397 فرارو 22 مرداد 1397 فرارو 23 مرداد 1397 فرارو 24 مرداد 1397 فرارو 25 مرداد 1397 فرارو 26 مرداد 1397 فرارو 27 مرداد 1397 فرارو 28 مرداد 1397 فرارو 29 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۱۶    
افزایش دلار تا نرخ طبیعی آن یعنی حدود 7 هزار تومان قابل پیش بینی و منطقی بود. سرکوب ارزی در 5 سال گذشته سبب شده بود تا نرخ واقعی دلار به حدود 7 هزار تومان برسد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۱۳    
خبرگزاری ایسنا: یک منبع امنیتی عراقی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که نیروهای داعش یک نیروگاه برق را منفجر کرده و یک خط انتقال برق را در غرب استان کرکوک منهدم کردند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۲:۰۱    
علاقمندان به دنیای ستارگان در هند از جمله اولین افرادی بودند که توانستند طولانی ترین ماه گرفتگی (خسوف) قرن بیست و یکم را ببینند و با توجه به اهمیت این رویداد آسمانی در طالع بینی و اسطوره شناسی هند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۴۱    
یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی طرح استیضاح چهار وزیر، گفت که تاکنون طرح استیضاح وزیر علوم منتفی شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۱:۱۲    
به گزارش جماران؛ عباس دوزدوزانی، اولین فرمانده کل سپاه پاسداران و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت شهید رجایی، به دیار حق شتافت. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۴۰    
معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه: عنوان اتهامی بسیاری از اینها افساد فی الارض است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۲۰:۰۲    
رئیس اسبق رسانه ملی تاکید کرد: تقریبا هیچ کدام از وعده های انتخاباتی روحانی عملی نشده و راهبردهای او ، همگی به بن بست رسیده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۹    
دادستان تهران از بازداشت 9 نفر در پرونده واردات خودروهای خارجی و بازداشت 12 نفر در پرونده های ارزی خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۹:۱۸    
تهران - ایرنا - دبیر کل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در واکنش به خبر بازداشت خود گفت: این خبر صحت ندارد و هم اکنون در جلسه مشترک شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و فراکسیون امید در دفتر این فراکسیون واقع در ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۴۰    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ؛ رئیس جمهور آمریکا گفت اگر دموکراتها در خصوص امنیت مرزی رای ندهند ترجیح می دهم دولت را تعطیل کنم. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۸:۱۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه حضور در مراسم ختم حاج آقا مرتضی تهرانی(ره) که در مسجد جامع چهلستون بازار در بازار بزرگ تهران برگزار شد ، در جمع کسبه بازار حضور یافت و دقایقی به صحبت با آن ها پرداخت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۷:۴۲    
ماجرا از این قرار بود که مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در شبکه خبر بدون جوراب و با کفش کالج نشسته بود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۵۸    
روزنامه شهروند در گزارشی نوشت: هر چند وقت یک بار حرفی عجیب و غریب از دهان یکی از منتقدان سفت و سخت دولت شنیده می شود که به سرعت جایش را در صدر اخبار پیدا می کند و تا دولت بخواهد تکذیب کند یا سند و ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۷    
همزمان با افتتاحیه الکامپ، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بازدید از الکام گیمز ( رویداد بازی های موبایلی ایرانی به میزبانی کافه بازار) با بازی سازان ایرانی حوزه موبایل گفت و ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۲    
رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافربری هوایی و جهانگردی می گوید: بالا بردن تسهیلات ارزی در شرایط فعلی کشور به نفع یک گروه خاص شده و چیزی به آژانس ها تعلق نمی گیرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۱۷    
فرارو - یک روزمامه روسی مدعی شد که به دلیل نیاز ایران به روسیه در سوریه، تهران با درخواست مسکو برای خروج از سوریه موافقت خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۶:۱۳    
فرارو- چندین سال است که کشور های حوزه خلیج فارس به خصوص عربستان تلاش دارند که نیرو هایی مشابه ناتو اروپایی در منطقه تشکیل دهند و بعد از ورود ترامپ زمینه برای تشکیل این ائتلاف بیش از گذشته ایجاد شده ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۴    
پژوهشگران ایتالیایی، ربات جدیدی برای عملیات امداد و نجات ابداع کرده اند که می تواند هنگام کار، از فنون کاراته استفاده کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۹    
فیلم جدید از دستگیری شهرام جزایری در گمرک بازرگان که قصد خروج غیرقانونی از کشور را داشت، منتشر شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۶    
گرگان- خانه تاریخی دارویی گرگان در بافت تاریخی گرگان دچار آتش سوزی شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۲    
وضعیت باغ وحش مشهد با اخبار و حواشی پیرامون آن با هر متر و معیاری که بسنجیم بغرنج است و سکوت چاره حل مشکلات باغ وحش استان نیست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۲    
واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فیلم ها و و مدارک مربوط به اجراهای مختلف کنسرت اخیر حمید هیراد را بررسی می کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۹    
یک روزنامه لبنانی در تحلیلی نوشت که پنتاگون سیاست متناقضی با سیاست دولت آمریکا در رابطه با ایران در پیش گرفته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۸    
فرارو - چند ماه قبل از اجرای تحریم های نفتی ایران، آمریکایی ها هماهنگی هایشان با کشور های عربی را افزایش می دهند تا برای مقابله نظامی احتمالی با ایران آماده شوند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۷    
تحلیل گر یوبی اس نوشت: در صورتی که تنش های بین آمریکا و چین به یک جنگ تمام عیار تجاری تبدیل شود، سرمایه گذاران باید منتظر سقوط های سنگینی در بازارهای جهانی سهام باشند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۶    
یادداشت وارده؛ خسرو دلشاد* بر اساس رای و نظر فلاسفه سیاسی؛ حکمرانی خوب به عنوان ایده آلی مطلوب برای نظام های سیاسی مردم سالار ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۹    
یک روزنامه انگلیسی نوشت: صدام در تلاش برای جلوگیری از درگیری های قومی و فرقه ای در عراق، از طریق دادن رشوه، هدیه، پول، تلویزیون و اتومبیل ، هواداران جدیدی برای خود جذب می کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۹    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 4 میلیون تومانی قیمت ساندرو اتوماتیک و استپ وی دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۷    
چند نماینده مجلس شورای اسلامی به وزیر ورزش و جوانان به دلیل شرایط تیم فوتبال استقلال تذکر دادند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۵    
فاطمه صفری - شهروند| ایرانی ها برای سفر خارجی به آژانس های مسافرتی هجوم آورده اند. حالا بلیت سفر به تایلند و مالزی نایاب شده است و بقیه آژانس های مسافرتی می گویند که حداقل تا دو هفته آینده نمی توانند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۱۷    
رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: قیمت سکه تمام طرح جدید به چهار میلیون و 10 هزار تومان رسیده که نسبت به روز گذشته 400 هزار تومان افزایش یافته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۸    
برنامه "Head to Head" در شبکه الجزیره با حضور "دنی آیالون" معاون پیشین وزیر خارجه اسرائیل درباره برجام ، عضویت ایران و عدم عضویت اسرائیل در NPT ، تعداد سلاح های هسته ای اسرائیل ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۴    
تهران- ایرنا- جواد یساری درباره اخذ مجوز برای برگزاری کنسرت می گوید: من گفتم خواننده کوچه و بازار که بالا و پایین ندارد. من نه نت می دانم و نه دستگاه. من با یک پاسبان دوره شاه عکس ندارم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۵۴    
طبق آمار خود شرکت اسنپ، با وجود ممنوعیت تبلیغات محیطی تا کنون استقبال مردم از این سرویس درخواست اینترنتی خودرو در تداوم حیات آن نقش داشته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۴    
شرکت آلمانی "Morelo" از نسخه پیشرفته یک ون مسافرتی تمام عیار رونمایی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۳۳    
اقتصاد ایران: عصر خودرو- فرمانده پلیس راه استان البرز ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه علت تصادف های جاده کرج- چالوس ناشی از ریخته شدن گازوئیل توسط یدکش ها در سطح جاده است را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۳۰    
فرارو - ناتوی عربی که آمریکا قصد دارد برای مقابله با ایران تاسیس کند، صف بندی های مذهبی منطقه را تشدید می کند و کشور های عربی را به سمت جنگ با ایران می کشاند. جنگی که منطقه را نابود خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۰    
کرج - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت که شایعه ریختن گازوئیل در جاده کرج-چالوس صحت ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۵    
حیدر العبادی وزیر برق عراق را سه هفته بعد از آغاز اعتراض ها از کار معلق کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۱    
آبادان - ایرنا - فرماندار شهرستان شادگان گفت:عموی دختر بچه چهار ساله ای که با کابل برق این کودک را مورد شکنجه شدید قرار داده بود توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۵۶    
جمعی از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز 7 مردادماه در اعتراض به بازرسی آژانس بین المللی اتمی از دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کشور در این دانشگاه تجمع کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۹    
مدیرکل گمرک بازرگان تاکید کرد که تنها دو نفر در محموله قاچاق انسان که شهرام جزایری در آن دستگیر شده است، بوده اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۶    
اقتصاد ایران: مشهد-معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی یک منزل مسکونی در خیابان رودکی مشهد 3 نفر را به کام مرگ کشاند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۶    
نقی کریمیان از کشف جسد مردی عراقی در ساحل چالوس خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۳۶    
تهران (پانا) - عضو کمیته رفع حصر به نقل از رئیس مجلس شورای اسلامی متذکر شد که خبر تصویب رفع حصر در شورای عالی امنیت ملی صحت ندارد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۳۳    
جلسه شورای عالی فضای مجازی. (اکبر توکلی/ایرنا) مراسم تکریم و معارفه رئیس کل بانک مرکزی. (مجتبی محمدلو/ایرنا، باشگاه خبرنگاران) دیدار وزیر راه آذربایجان با واعظی. (اکبر توکلی/ایرنا) ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۳۱    
فرارو - استاد دانشگاه راتگرز مدعی شد که ظرف چند ماه آینده بین ایران و آمریکا ابتدا درباره مسائل منطقه ای و سپس درباره موضوع هسته ای گفتگو هایی انجام خواهد شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۷    
به گزارش جی پلاس، مجری برنامه "حالا خورشید" در بخش هایی از حرف هایش درباره پیدا شدن یک هلی کوپتر قاچاق در تهران گفت: قند خون دیوید کاپرفیلد از این حرکت در جا افتاد! ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۴    
روزنامه همدلی نوشت: انتشار عکس های مراسم ازدواج فرزند سفیر جمهوری اسلامی ایران در دانمارک با یک مدل اینستاگرامی موج رسانه ای گسترده ای را به راه انداخت و طبق معمول در چنین مقاطعی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۴    
ظریف در همایش مشترک سفیران با فعالان بخش خصوصی: آمریکایی ها معتاد به تحریم هستند، به آنها نشان خواهیم داد مجبورند این اعتیادشان را ترک کنند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۵    
" سدّ گُتوَند" عُلیا یکی از بزرگ ترین سدهای ایران بر روی رودخانه کارون در جنوب غربی ایران است. این سد، در فاصله 380 کیلومتری از ریزشگاه رودخانه کارون ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۵    
بازار غیر رسمی ارز امروز نرخ تاریخی 10 هزار تومان را برای دلار ثبت کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۳    
به دلیل برخی انحرافات صورت گرفته در توزیع ارز 4200 تومانی از سوی دولت، تمامی ثبت سفارش های قبلی به دلیل بررسی مجدد، ابطال شده و انجام ثبت سفارش جدید نیز فعلا متوقف است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۶    
رسانه های وابسته و نزدیک به دولت به نقل از منابع اگاه ، از مصوبه شورای عالی امنیت ملی برای رفع حصر خبر دادند. به چند دلیل ازین خبر باید استقبال کرد...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۵۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با فوریت تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت مخالفت کردند که رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش با این مخالفت گفت که دولت مسیر دیگری را طی کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۵۲    
براساس یک گزارش جدید، منطقه موسوم به "دره سیلیکون" که محل حضور مقرهای شرکت های مهم فناوری و تکنولوژی آمریکا است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۵۱    
رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۴۳    
چند سالی است که برنامه های جدید موبایلی به وجود آمده اند که همانند قرص ضدبارداری عمل می کنند. علاوه بر این خدماتی را به کاربران خود درباره زمان احتمالی عادت ماهانه (پریود) در زنان می دهد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۰    
بر اساس قانون جدید بازنشستگی مصوب مجلس 13 رییس فدراسیون ورزشی که حکم بازنشستگی در پرونده پرسنلی شان موجود است، باید با کرسی ریاست در این فدراسیون ها خداحافظی کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۰    
یکتا حق بین زن نیکوکاری است که به تازگی به یک کودک نیازمند 60 میلیون تومان کمک کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۰    
رییس پلیس فرودگاه های کشور از دستگیری 18 نفر به دلیل حمل مواد مخدر حین سفر به عربستان خبر داد و لیست اقلام داروهای ممنوعه حجاج را تشریح کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۶    
علیرضا با یک جت اختصاصی از پاریس به برایتون رفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۶    
صندوق بین المللی پول با تمجید از عملکرد اقتصادی چین گفت این کشور به تنها یک سوم بار رشد اقتصادی جهان را به دوش می کشد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۲    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد که از حدود یک ماه پیش تخصیص ارز به ایرلاین های ایرانی متوقف شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۰    
گمرک ایران اولین تصاویر مربوط به دستگیری شهرام جزایری را منتشر کرد. شهرام جزایری هنگام خروج از کشور در یک محموله قاچاق انسان توسط ماموران گمرک کشف و بازداشت شده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۱    
تهران- ایرنا- وزیر سابق امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه به سهم خود از هیچ کمک فکری و در صورت لزوم و نیاز، همکاری با دولت دریغ نخواهم کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۹    
بهمن حسین پور از نزدیک ترین افراد به حسن روحانی است؛ او امروز با بیش از 30 سال سابقه فعالیت در وزارت امور خارجه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۵    
مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد از ثبت 9 مورد ازدواج کمتر از 10 سال طی سال گذشته در استان خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- قاضی بخشی محبی با اشاره به کشف 7 تخته پوست ببر در باغ وحش وکیل آباد مشهد گفت: در بازرسی از داخل یکی از انبارها دو تخته دیگر از پوست یوزپلنگ در این باغ وحش کشف شد و امروز مدیر دامپزشکی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۴    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مخالف خریداران و متقاضیان مسکن مهر نبوده و مخالف مالیات بر عایدی سرمایه است گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۹:۱۴    
برترین ها: رضا نظری، کمدین شرکت کننده در برنامه خنداننده شو که در گروه اشکان خطیبی به رقابت می پردازد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۶    
برای خرید خودرو پروتون در بازار باید از 17 میلیون تا 37 میلیون تومان هزینه کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۸:۴۵    
عهد التمیمی، دختر نوجوان معترض فلسطینی که به اتهام مشت زدن به دو سرباز اسرائیلی در زندان های این رژیم بازداشت شده و صبح امروز (یکشنبه) آزاد شد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۸:۳۷    
حسین راغفر گفت: در چهل سال گذشته 400 الی 500 چهره اصلی در نظام معرفی شدند که آنها تصمیم گیر هستند و مردم هم به خوبی آنها را می شناسند و قطعا همین افراد مسئول پاسخگویی در برابر تخلف های اقتصادی هستند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۸:۲۹    
روزنامه ایران: آنچنان که بودیم عنوان کتابی ست که به تازگی از سوی او و به همت نشر حرفه- هنرمند روانه بازار نشر شده ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۸:۱۷    
روزنامه صبح نو نوشت: کار به جایی رسیده که تب استخدام محافظ شخصی و بادیگارد برای برخی از خواننده ها، بازیگران و حتی ورزشکاران، بالا گرفته است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۸:۰۳    
علیرضا اکبری معاون سابق وزیر دفاع در دوره اصلاحات و مسئول سازمان نظامی اجرای قطعنامه 598 در زمان پذیرش قطعنامه، در کافه خبر خبرآنلاین به بررسی شرایط و دلایل پذیرش قطعنامه از سوی ایران پرداخته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۸:۰۰    
روزنامه شرق: سارقان مسلح صرافی خیابان فردوسی که با شلیک گلوله باعث زخمی شدن مردی شده و میلیون ها تومان پول سرقت کرده بودند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۷:۳۲    
کارلوس کی روش به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۷:۱۸    
تعداد هواداران تیم جدید جهانبخش در فضای مجازی افزایش یافته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۷:۱۱    
روزنامه شرق به نقل از بهزاد نبوی نوشت: من در زندان با بازجویم صحبت کرده و به او می گفتم چرا شما فکر می کنید یا باید نوکر آمریکا بود یا با آمریکا جنگید؟ آیا راه دیگری نداریم؟
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۶:۲۹    
روزنامه ایران در ستون "دیگه چه خبر" نوشت: عکس های منتشر شده از جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام متعلق به دستور کار حضور اقلیت ها در شوراهای شهر و روستا بوده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۶:۲۱    
وکیل ملت: سه برادر افغان وقتی فهمیدند خواهرشان با نامزدش برای تفریح و گردش بیرون رفته است، داماد جوان را به قتل رساندند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۲:۴۹    
بعد از اعلام حذف ناگهانی آزمون سمپاد از سوی بطحایی، وزیر آموزش وپرورش و کش وقوس های فراوانی که داشت، طراحی سؤالات این آزمون توسط سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۲:۴۹    
رئیس دولت دهم روز تولد رئیس جمهور فقید ونزوئلا را تبریک گفت شرق: هم زمان با سالروز تولد هوگو چاوز، رئیس جمهوری فقید ونزوئلا، محمود احمدی نژاد با انتشار توییتی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۱:۴۳    
مسکو - ایرنا - رئیس شورای فدراسیون (مجلس سنای روسیه) آغاز گفت وگوها میان رهبران آمریکا و روسیه را گام نخست در مسیر احیای روابط مسکو و واشنگتن دانست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۱:۲۸    
دریاچه هیلیر(Hillier) نام یک دریاچه شگفت انگیز در لبه ساحل جنوبی استرالیای غربی است که به نظر می رسد بجای آب از میلک شیک توت فرنگی پر شده است!
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۱:۱۹    
ساختمان مجاور تئاتر شهر در حالی با پیگیری شهردار تهران در حال تعیین تکلیف برای بهره برداری است که پیش از این نه تنها پیشنهادها و راهکارهایی برای استفاده بهینه از این فضا به مدیران شهری مطرح شده بلکه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۱:۰۰    
اوایل تیر ماه، وزیر جوان کابینه با اعلام اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی برای واردات تلفن همراه، خبرساز شد؛ خبری که مورد توجه و تقدیر بسیاری از فعالان اقتصادی و بخش خصوصی قرار گرفت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۰:۴۶    
یک معلم بازنشسته که 10 هزار دلارش را در جیب شلوار کردی خود در سواحل گیلان جا گذاشته بود جزئیات این ماجرای عجیب را تشریح کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۰:۲۳    
پارک، هواپیما، صداوسیما، مصلای تهران و کوه از جمله فضاهایی هستند که تاکنون نوازندگان یا هنرمندان برای ورود ساز به این مکان ها با مشکلاتی مواجه شده اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۰:۲۱    
یک روز پس از علنی شدن نظر شورای پول و اعتبار درباره لزوم تعمیق بازار دوم ارز، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی نیز با انتشار گزارشی ضمن تحلیل ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۰:۱۱    
با تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان حضور سید محد علی افشانی در شهرداری تهران به اما و اگر کشیده شده است و در صورت رفتن وی به احتمال بسیار زیاد محسن هاشمی رفسنجانی شهردار تهران خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۰:۱۰    
ماجرای تخلف مؤسسه های مالی از دهه 60 شروع شد؛ در آن زمان شرکتی تحت عنوان شرکت مضاربه ای تأسیس شد تا از مردم پول بگیرد و در تجارت استفاده کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۰:۰۵    
دنیای اقتصاد : عمق کم بازار ارز همچنان عامل اصلی نوسانات شدید قیمت است؛ به گفته فعالان، بخش زیادی از تقاضاهایی که امکان دریافت ارز با قیمت رسمی یا از بازار دوم را ندارند ...