یکشنبه ۲۸ مردادساعت ۱۲:۱۲Aug 2018 19

خبرهای فرارو 15 مرداد 1397 - fararu.com

فرارو 29 اسفند 1393 فرارو 16 اسفند 1394 فرارو 30 اسفند 1395 فرارو 29 اسفند 1396 فرارو 31 فروردین 1397 فرارو 31 اردیبهشت 1397 فرارو 31 خرداد 1397 فرارو 31 تیر 1397 فرارو 1 مرداد 1397 فرارو 2 مرداد 1397 فرارو 3 مرداد 1397 فرارو 4 مرداد 1397 فرارو 5 مرداد 1397 فرارو 6 مرداد 1397 فرارو 7 مرداد 1397 فرارو 8 مرداد 1397 فرارو 9 مرداد 1397 فرارو 10 مرداد 1397 فرارو 11 مرداد 1397 فرارو 12 مرداد 1397 فرارو 13 مرداد 1397 فرارو 14 مرداد 1397 فرارو 15 مرداد 1397 فرارو 16 مرداد 1397 فرارو 17 مرداد 1397 فرارو 18 مرداد 1397 فرارو 19 مرداد 1397 فرارو 20 مرداد 1397 فرارو 21 مرداد 1397 فرارو 22 مرداد 1397 فرارو 23 مرداد 1397 فرارو 24 مرداد 1397 فرارو 25 مرداد 1397 فرارو 26 مرداد 1397 فرارو 27 مرداد 1397 فرارو 28 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۱۲    
یکی از قاتلان شهید علی خواجویی (محیط بان استان کرمان) لحظاتی پیش دستگیر شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۳:۰۵    
تهران- ایرنا- منابع خبری روز دوشنبه گزارش دادند، پلیس فدرال آمریکا (FBI) چهار تبعه روس را در این کشور دستگیر کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۵۱    
بیرانوند پس از درخشش در تیم ملی و جام جهانی این روزها در پرسپولیس نیمکت نشین شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۵۱    
رضا رشیدپور که مجری مصاحبه پیشین رئیس جمهور در تلویزیون بود، در توئیتی تازه به گفت و گوی امشب حسن روحانی واکنش نشان داد و با لحنی کنایه آمیز مطلبی را نوشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۳۷    
حکم اخراج کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت صادر شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۳۴    
سارا دختر16 ساله ای است که در خلوتگاه شیاطین مرتب مورد تجاوز قرار می گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۲۳    
نخست وزیر روسیه امروز (دوشنبه) گفت، تصمیم آتی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) برای پذیرفتن گرجستان در این ائتلاف می تواند باعث بروز مناقشه ای وحشتناک شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۲۱    
رئیس جمهور گفت:بر این ارز 4200 تومانی تا رسیدن به دست مصرف کننده نظارت می شود و مردم بدانند ضروریات زندگی شان تامین می شود. بخش هایی از اظهارات رئیس جمهور را بخوانید؛ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۲:۱۴    
محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در پست توئیتری که روز دوشنبه منتشر کرد، نوشت: دولت آمریکا می خواهد به جهان بقبولاند که نگران مردم ایران است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۵۸    
رئیس جمهوری ایران در پاسخ به درخواست های رییس جمهور آمریکا برای مذاکره یادآورشد: همزمان با تحریم، مذاکره چه معنایی می خواهد داشته باشد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۵۳    
فرارو- حسن روحانی امشب در یک گفت و گوی تلویزیونی با مردم حاضر شد و به سوالات سیاسی و اقتصادی پاسخ داد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۸    
دستگاه قضایی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان به انبارهای چند صد میلیاردی احتکار کنندگان در کرمان ضربه سنگینی وارد کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۲۲    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با امضای یک دستور اجرایی در روز دوشنبه فرمان شروع موج جدیدی از تحریم های ضدایرانی را صادر کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۱:۱۶    
مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای بر ضرورت پاسخگویی دولت و تیم اقتصادی آن و دیگر قوا در خصوص شرایط نابسامان اقتصادی پیش آمده در کشور تاکید کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۵۶    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید پس از امضای دستور اجرایی بازگشت تحریم های آمریکا علیه ایران، مدعی شد تنها راه لغو تحریم ها، بازگشت ایران به میز مذاکرات است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۵۵    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه، کاهش ارزش لیره ترکیه در برابر دلار بعد از آنکه آنکارا اوایل این هفته به تحریم های واشنگتن در پی دستگیری یک کشیش آمریکایی در ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۳۴    
خرداد:در ابتدای این بیانیه به اتفاقات فردا اشاره شده و آمده که از روز 7 اوت، تحریم های صنعت خودرو، طلا و ریال ایران اجرایی می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۲۰:۰۷    
مهدی مهدوی کیا با رکورد 255 بازی در بوندس لیگا بی رقیب در صدر رده بندی بازیکنان برتر تاریخ فوتبال ایران از حیث حضور در لیگ های برتر اروپایی است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۵۲    
دونالد ترامپ یک روز مانده به اولین موعد بازگشت تحریم های هسته ای ایران، فرمانی اجرایی در این خصوص امضاء و پیشنهاد امضای برجامی جامع تر با ایران را مطرح کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۴۶    
رئیس کل جدید بانک مرکزی رئیس جدید سازمان تولید اسکناس و مسکوک را منصوب کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۳۳    
- همشهری آنلاین: روایت مامور گمرکی که از پیشنهاد رشوه یک میلیاردی شهرام جزایری گذشت را در این ویدئو ببینید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۵    
مراسم یادمان هما سلطانی دختر عبدالفتاح سلطانی روز پنج شنبه هجدهم مرداد ماه برگزار می شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۳    
مجید مددی پژوهشگر فلسفه، منتقد ادبی و مترجم در سن 83 سالگی درگذشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۱۵    
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۸:۰۷    
بر اثر فرو ریختن دیوار یک سیلوی گندم در شهرستان مرند چهار کارگر در زیر آوار جان باختند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۵۵    
فرارو - روحانی امشب برای بار دیگر در قاب صدا و سیما ظاهر می شود که با مردم سخن بگوید. برخی معتقدند حرف های امشب رئیس جمهور تکرار همان حرف هایی است که در گفتگو های قبلی به زبان آورده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۵۳    
فرارو- به مرور زمان بر تحریم های آمریکا علیه برخی کشور ها افزوده می شود. به طور پیوسته، شروط رفع این تحریم ها بیشتر می شوند و در عمل، رفع اکثر این تحریم ها دشوارتر می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۴۳    
فرارو - عربستان سعودی، مقداری از نفتش را در مخازن ذخیره کرده است. زمانی که تحریم های ایران در چند ماه آینده اجرا شوند، این ذخایر به عربستان کمک خواهد کرد تا از حذف نفت ایران استفاده کند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۳۹    
مدیرکل حفاظت محیط زیست کرمان گفت: علی خواجوی مامور اداره حفاظت محیط زیست شهرستان راور در درگیری با شکارچیان غیرمجاز در ارتفاعات خورند شهرستان راور مجروح شد و هنوز متخلفان شناسایی و دستگیر نشده اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۳۴    
غلامعلی حداد عادل در وضعیت عادی جسمانی به سر می برد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۷:۲۸    
با اعلام سیاست جدید ارزی و آسوده شدن خیال معامله گران ارز که در مدت اخیر حضورشان در بازار جرم بوده و قاچاقچی محسوب می شدند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۳۴    
وزیر بهداشت در حاشیه مراسم تقدیر از خبرنگاران حوزه سلامت: تاکنون روند تامین دارو و ملزومات پزشکی با تدبیر پیش رفته است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری فارس: سردار ناصر شعبانی صبح امروز در دوره طرح ولایت که در اردوگاه دشت بهشت شاندیز با اشاره به ناآرامی های ماه های اخیر اظهار کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۱۴    
فرارو- سرانجام شب گذشته عبدالناصر همتی رییس کل جدید بانک مرکزی از بسته جدید ارزی این نهاد برای مدیریت آشفته بازار ارز و نیز بازگرداندن ثبات به اقتصاد ایران رونمایی کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۴۱    
گزارشی تکان دهنده از همشهری ورزشی باعث شده تا پرونده برخورد با عملی های روی سکوها، بعد از سال ها در دستور کار باشد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۳۴    
فرارو - کیاوش حافظی؛ "مذاکره با آمریکا تابو نیست. " این چیزی است که این روز ها از زبان سیاستمداران می شنویم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۲۵    
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۲۴    
یکی از خواننده های زیر زمینی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 96، طرفدار سفت و سخت رییسی بود این روزها در خارج از کشور خال و روز خوشی ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۰۶    
کنگره بین المللی توسعه و تعالی علوم بر پایه عقلانیت وحیانی با تکیه بر اندیشه های علامه جوادی آملی صبح امروز در دانشگاه تهران برگزار شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۰۶    
ایران ورزشی آنلاین / پس از اعلام خبر دستگیری و بازداشت مدیرکل و معاون سابق ورزش و جوانان استان قزوین توسط دادستان عمومی و انقلاب قزوین، گفته می شود فعلا "م.م" و "م ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۰۵    
معاون پیشین اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه درباره اخباری مربوط به پادرمیانی عمان برای مذاکره ایران با آمریکا گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۴۷    
فرارو- روستای ولوجاء در فاصله 40 کیلومتری ساری مرکز مازندران می باشد. در سال های گذشته با داشتن حق آب سنتی از نکارود و جمع آوری آب های سطحی امکان استفاده هم در بخش کشاورزی و پرورش ماهی با احداث آب ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۴۷    
فرارو -دولت آمریکا، تحریم های ایران را مجددا برقرار کرده است و معتقد است که میان ناآرامی های ایران با این تحریم ها ارتباط وجود دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۳۱    
فرارو- اتحادیه اروپا امروز دوشنبه 6 اوت در بیانیه ای از بازگشت تحریم های آمریکا علیه ایران ابراز تاسف شدید کرده و گفته است که این اتحادیه و دیگر امضاکنندگان توافق هسته ای با ایران تلاش می کنند که ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای گفت: مطابق آخرین اخباری که پیگیر شدم، تاکنون 45 نفر در پرونده های تخلفات اخیر بازار، از ابتدا تا به امروز بازداشت شده اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۱۳    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه پیشنهاد ترامپ برای مذاکره با ایران نمایش تبلیغاتی است گفت: ما دوران سخت را چنان پشت سر گذاشتیم که شش قدرت جهانی ناگزیر شدند که پای میز مذاکره بیایند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۰۶    
مهرداد مرادی؛ لطیفه ای معروف وجود دارد با این مضمون که اگر در یکی از خیابان های کرمانشاه صدا بزنی "پهلوان" ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۵۱    
زمین لرزه شب گذشته اندونزی، خسارات جانی و مالی زیادی برجای گذاشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون طلا و جواهر گفت: با رونمایی از بسته ارزی بانک مرکزی شاهد کاهش قیمت در بازار طلا و سکه بودیم به گونه ای که از صبح امروز 125 هزار تومان قیمت سکه در مقایسه با روز گذشته کاهش ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۴۴    
در حالی که چهارشنبه هفته گذشته باغ وحش مشهد پلمپ شد، هنوز هم خبرهای عجیب و غریبی درباره آن شنیده می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۴۲    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 2میلیون تومانی قیمت دنا پلاس و سمند ال ایکس دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۳۳    
اقتصاد ایران: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: برخی از سیاسیون می خواهند گردن خود را در برابر دشمن کج کنند و گردن مردم ما را زیر چکمه های دشمن ببرند، اما کسی به آن ها این اجازه را نخواهد داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۲۹    
محمد جواد ظریف با بیان این که ایران در دنیا منزوی نیست بلکه نتانیاهو، ترامپ و بن سلمان منزوی هستند، گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۳:۱۵    
محمد هاشمی، عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است حضور روحانی در مجلس شبیه ماجرای مناظره های انتخاباتی است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۵۸    
از هفته گذشته با کاهش شدید آب رودخانه کارون و افزایش شوری آن تلفات ماهیان پرورشی مجتمع شهید احمدیان خرمشهر رو به افزایش میباشد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۵۵    
شاگرد مغازه پتوفروشی به خاطر اختلاف حساب مالی در مغازه دست به قتل زد و گریخت. این حادثه بعدازظهر 12 دی سال 96 در یک مغازه پتوفروشی در بازار سید اسماعیل تهران رخ داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۴۴    
آقای عبدی چرا شخصیت و جایگاه خودتونو حفظ نکردین؟ ما از شبکه نسیم خسته شدیم! هر کی میاد میخواد مجری و برنامه ساز بشه. شما در قالب یک هنرپیشه عزیز بودین. بسه دیگه. چقدر تکرار. همه ش کپی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۴۴    
شهروند| 34 سال پیش بود که متولد شد. پدر و مادرش تنها شاهد 3 روز نفس کشیدنش بودند. بعد از آن سرنوشتی معمایی و تلخ، این پسر کوچک را از پدر و مادرش برای همیشه جدا کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۴۴    
زهرا جعفرزاده| درست پس از سخنرانی جنجالی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا درباره خروج کشورش از برجام بود که شورای آتلانتیک ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۴۴    
فرارو- رهبر کره شمالی روز گذشته از یک کارخانه تولید اتوبوس های برقی و تراموا دیدن کرد. روزنامه رودونگ سینمون درباره بازدید کیم جونگ اون در از کارخانه تولید اتوبوس های برقی و تراموا - در حالی که ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۳۸    
شفقنا زندگی- یکی از موضوعاتی که اخیرا در استان های کشور با وسواس و حساسیت بیشتری دنبال می شود، مساله کم آبی و به تبع آن تاثیر این بحران بر کشاورزی شهری و روستایی و نیز شرایط محیطی استان هاست ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۱۵    
فرارو- اروپایی ها از تبعات بازگشت تحریم های آمریکا بر ایران برای منطقه و امنیت خودشان نگران هستند و اعلام کردند که به پایبندی به توافق هسته ای ادامه خواهند داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۰۶    
فرارو - آخرین نخست وزیر دوره پهلوی، به حدی طرفدار فرهنگ و تمدن فرانسوی بود که به عضویت ارتش این کشور در جنگ جهانی دوم درآمده بود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۰۴    
فرارو- تنها دو روز تا استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی باقی مانده است و صحبت ها در خصوص این استیضاح ابعاد مختلفی را روشن کرده اند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۰۴    
بعد از ابلاغ بسته جدید ارزی، کاهش قیمت طلا و ارز در بازار آزاد شدت بیشتری گرفته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۵۴    
تهران - ایرنا - نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهوری با حضور در مجلس موانع مقابل خود را بیان کند؛ این اقدام به نفع کشور است و باعث همراهی مردم خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۵۴    
یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: امیدوارم یک آیت الله خلخالی دیگر در قوه قضاییه بیاید هر چند دشمنان نسبت به ایشان حقد و کینه دارند اما کار اصلی را مرحوم خلخالی کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۴۹    
فرارو - به دلیل صف بندی های سیاسی داخلی، دیدار با ترامپ برای هر سیاستمدار ایرانی پرهزینه خواهد بود. زیرا ممکن است رقبای سیاسی، گفتگو با ترامپ را به معنای تسلیم شدن به او تلقی کنند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۴۸    
شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران، قرار بازداشت بدهکار معروف بانکی را که در حال حاضر دو پرونده مطرح رسیدگی دارد را تمدید کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۴۶    
73 سال از بمباران اتمی و وحشیانه مردم هیروشیما و ناگازاکی توسط ارتش آمریکا در جنگ جهانی دوم گذشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۳۷    
به گزارش جماران، متن این نامه به شرح زیر است: بسمه تعالی ملت شریف ایران؛ جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس محترم جمهور سلام علیکم و رحمه الله ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۳۴    
وزیر مشاور امارات در امور خارجه بار دیگر مدعی شد که حمایت های ایران دلیل بحران یمن است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۳۳    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به نظر می رسد طرح سوال از رییس جمهور، مشغول کردن رییس دولت و وزرا و مسئولین از مشکلات واقعی کشور است و کمکی به حل مشکلات نخواهد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۳۰    
مهندسان آزمایشگاه سن فرانسیسکو یک آینه هوشمند طراحی کرده اند که سراسر بدن را اسکن می کند و شرایط ظاهری بدن کاربر را ارزیابی می کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۱۸    
نامه نیوزنوشت: نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: از قدیم الایام وضع مالی ما خوب بود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۱۴    
وزیر خارجه آمریکا در آستانه دور اول تحریم های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران مدعی شده از حقوق مردم ایران برای اعتراض علیه نظام حمایت می کند و نگران آنهاست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۰۵    
بعد از حمله تروریستی با پهپاد به رئیس جمهور ونزوئلا محافظان رئیس جمهور ترکیه او را با موشک های زمین به هوا در مسجد اسکورت کردند! ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۰۰    
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در خصوص نقص فنی پله برقی ایستگاه مترو میرداماد توضیحاتی ارائه کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۵۶    
یک وسیله نقلیه عمومی جالب و متفاوت، می تواند از میان خودروها عبور کند و ترافیک را دور بزند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۴۴    
ریاض اعلام کرد، به دنبال آن که اوتاوا خواستار آزادی فعالان حقوق مدنی در عربستان شده است، سعودی ها تجارت و سرمایه گذاری جدید در کانادا را به حال تعلیق در می آورند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۲۴    
شفقنا- یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شرایط به گونه ای است اگر به صورت کلی خدایی ناکرده فروپاشی دولت در قالب طرح سوال و احتمال ادامه آن در قالب طرح عدم کفایت یا استیضاح رییس جمهوری رخ ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۱۳    
حواشی مربوط به درخواست محمود احمدی نژاد برای تجمع علیه دولت و پاسخ وزارت کشور، سوژه کاریکاتور بزرگمهر حسین پور برای جلد امروز روزنامه سازندگی شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۸    
در حالی که وکیل بابک زنجانی تلاش می کند این متهم نفتی را فردی دلسوز بیت المال معرفی کند و توپ واریز نشدن 2 میلیارد یورو را به زمین شرکت نفت بیندازد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۱    
دکتر وحید شقاقی، استاد اقتصاد دانشگاه خوارزمی: قدرت خرید مردم طی 8 ماه گذشته 80 درصد کاهش یافته است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۳۷    
کودک آزاری توسط نامادری سبب مرگ مغزی پسر 6 ساله بوکانی شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۷    
زلزله روز یکشنبه در عمق 10 کیلومتری زمین روی داد. به دنبال وقوع این زمین لرزه تاکنون چند پس لرزه که قدرت یکی از آنها 5.2 در مقیاس ریشتر بود، روی داده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۲۱    
خانواده رهبر سابق القاعده تایید کردند که پسر وی با دختر یکی از ربایندگان هواپیمایی که به برج های دو قلو در نیویورک برخورد کرد، ازدواج کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۹    
گمرک ایران در گزارشی آمار 4 ماهه واردات کالاهای اساسی به کشور و مهم ترین اقلام وارداتی را ارایه کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۶    
روزنامه اعتماد: عباس عبدی، روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب از سخنان روز گذتشه سید محمد خاتمی در خصوص آشتی ملی و برون رفت از کشور از بحران فعلی استقبال کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۰۷    
رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس گفت: دو سارق لوازم خودرو که حین فرار با بی ام و سرقتی به هشت دستگاه خودروی دیگر خسارت زده بودند با تلاش ماموران گشت کلانتری دستگیر شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۲۲    
به گزارش جی پلاس ، خواهران منصوریان قرار بود در رادیو ورزش حاضر شوند. بعد از آنکه به ساختمان صدا و سیما رسیدند متوجه شدند که اجازه ندارند به داخل بروند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۲۱    
یزد - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان یزد با اشاره به غرق شدن 2 بازیکن نوجوان عضو مدرسه فوتبال آرمان کویر در گرجستان گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۱۸    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رها شدن 4 هزار معتاد مبتلا به بیماری های خطرناک در سطح شهر تهران، گفت: نبود مدیریت یکپارچه شهری دلیل اصلی شکست طرح های مبارزه با اعتیاد است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۱۱    
قرار است که از فردا(سه شنبه) با بازگشایی رسمی عملیات کار صرافی، دلار وضعیت قیمتی متعادل تری را تجربه کند؛ اما دیشب دلالان مشغول فروش شبانه ارزهایی بودند که 4 ماه بازار را بهم ریخته بود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۲۸    
روزنامه اماراتی از توافق مامه تیام با عجمان سخن به میان آورد و تاکید کرد که این بازیکن در آستانه پیوستن به این تیم است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۶:۲۱    
ایران نوشت: برخی از نمایندگان یک طیف خاص در اقدامی که پیش از این مسبوق به سابقه نبوده، قصد دارند تا با تکیه زدن بر برخی از مطالبات عمومی و با استفاده از بُرقعِ خیرخواهی عمومی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۲:۱۹    
همسایه ها ی احمد محمود همچنان یکی از کتاب های ممنوع است که نسخه اُفستش در خیابان و بساط دست فروشی ها به راحتی در دسترس است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۲:۰۰    
سیدنصرالله حجازی- استاد دانشگاه داستان مافیای واردات خودرو ابعاد گوناگونی دارد. در یادداشت گذشته با عنوان این همه ماجرا نیست ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۰:۵۴    
این برایشان یک شغل ثابت نیست؛ چیزی که بتوانند حتی تا سال بعد رویش حساب کنند اما حالا که هست، کارشان را می کنند و بعداً را دیگر کسی نمی داند چه می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۰:۱۲    
رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو، گفت: اگرچه واردات خودرو به کشور متوقف شده، اما تقاضا برای خرید خودرو خارجی به دلیل گرانی تقریبا به صفر رسیده است.
  • ۱