دوشنبه ۲۹ مردادساعت ۱۵:۲۰Aug 2018 20

خبرهای فرارو 19 مرداد 1397 - fararu.com

فرارو 29 اسفند 1393 فرارو 16 اسفند 1394 فرارو 30 اسفند 1395 فرارو 29 اسفند 1396 فرارو 31 فروردین 1397 فرارو 31 اردیبهشت 1397 فرارو 31 خرداد 1397 فرارو 31 تیر 1397 فرارو 1 مرداد 1397 فرارو 2 مرداد 1397 فرارو 3 مرداد 1397 فرارو 4 مرداد 1397 فرارو 5 مرداد 1397 فرارو 6 مرداد 1397 فرارو 7 مرداد 1397 فرارو 8 مرداد 1397 فرارو 9 مرداد 1397 فرارو 10 مرداد 1397 فرارو 11 مرداد 1397 فرارو 12 مرداد 1397 فرارو 13 مرداد 1397 فرارو 14 مرداد 1397 فرارو 15 مرداد 1397 فرارو 16 مرداد 1397 فرارو 17 مرداد 1397 فرارو 18 مرداد 1397 فرارو 19 مرداد 1397 فرارو 20 مرداد 1397 فرارو 21 مرداد 1397 فرارو 22 مرداد 1397 فرارو 23 مرداد 1397 فرارو 24 مرداد 1397 فرارو 25 مرداد 1397 فرارو 26 مرداد 1397 فرارو 27 مرداد 1397 فرارو 28 مرداد 1397 فرارو 29 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۴۳    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که وال های ساکن غرب اقیانوس هند و خلیج فارس گاهی برای یافتن غذا چند صد کیلومتری شنا می کنند. مهر
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۰۰    
هواداران تراکتورسازی در اعتراض به اینکه تعداد جایگاه کمی به آن ها اختصاص داده شده است با نیروی انتظامی درگیر شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۲۹    
چند روزی است که در شبکه های اجتماعی خبری به نقل از صفحه اینستاگرام حمید فرخ نژاد بازیگر سینما دست به دست می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۲۶    
کرمانشاه - معاون فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از قتل ملی پوش کرمانشاهی سابق کبدی با ضربات چاقو خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۱۹    
تقابل استقلال و تراکتورسازی در نیمه نخست با 2 گل به سود یاران شفر تمام شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۸:۱۱    
یک استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران معتقد است: عملکرد شورای نگهبان باعث تقلیل جایگاه مجلس از راس نظام به قعر آن شده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۶:۲۴    
بانک مرکزی در واکنش به اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرد: سرنوشت 9 میلیارد دلار کاملا مشخص است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۵:۲۴    
تهران – ایرنا – رسانه های آمریکایی روز جمعه گزارش دادند که والدین اسلووِنیایی ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهوری آمریکا با اعمال نفوذ او موفق به کسب تابعیت این کشور شده اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۰    
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد:ایران زیر بار مذاکره با آمریکا نمی رود و موضع ایران همان است که از ابتدا رهبر انقلاب اسلامی بیان کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۹    
یک روانشناس با اشاره به پدیدۀ گرایش برخی مردان به ازدواج با زنان بزرگتر از خود، گفت: احتمال ماندگاری و موفقیت در این نوع ازدواج ها در مقایسه با ازدواج های متعارف پایین تر است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۶    
سفر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس مانند مردم عادی
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۶    
فرارو- یک اقتصاددان گفت: متاسفانه کشور ما از چندگانگی اقتصاد رنج می برد. به همین دلیل دولت قادر نیست که اجرای برنامه های خود را به روال آنچه که در کشور های دیگر جاری است انجام دهد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۲    
فرارو- اگر بودجه ها به جز طرح های ملی که نیاز به نظارت بیشتر دارد، کاملا استانی باشد می تواند تاثیرات مثبت بسیاری بر اقتصاد ملی بگذارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۳:۳۵    
فرارو- سال هاست که بسیاری از اقتصاددانان برجسته کشور تاکید بر این دارند که برای بهبود شرایط اقتصادی و افزایش سرعت توسعه اقتصادی لازم است از ساختار سیاست گذاری اقتصادی از حالت تمرکز گرایی به سمت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۶    
امام جمعه مشهد تاکید کرد: مسئله امریکا و کشورهای استکباری از قبیل فرانسه و انگلیس این است که این انقلاب 40 سال عمر کرده و توطئه ها بی اثر بود و نتایج و شرایط ما با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۶    
قیمت مصوب هر کیلوگرم از انواع میوه به صورت عمده در میادین مرکزی میوه و تره بار تهران 2 تا 20 هزار تومان اعلام شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۷    
فرارو- بر اساس عکس هایی که روزنامه های دولتی کره شمالی روز چهارشنبه منتشر کرده اند، کیم جونگ رهبر کره شمالی اخیرا از یک کارخانه پرورش ماهی بازدید کرده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۲:۳۹    
شفقنا- طاهره رحمان اولین گوینده اخبار در آمریکا لقب گرفته است که با حجاب کامل در صفحه تلویزیون این کشور ظاهر می شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۶    
شفقنا- یک کارشناس بین الملل و فعال سیاسی اصولگرا گفت: من تصور می کنم که روابط ایران و عراق سابقه بلند تاریخی، قومی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۴    
محققان مصری خودروی تک نفره ساخته اند که با اکسیژن فشرده شده راه رفته و حداکثر سرعت آن به 40 کیلومتر بر ساعت می رسد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۳    
تهران – ایرنا – تارنمای خبری 'عربی 21' با رمزگشایی از تازه ترین توئیت مجتهد فعال سیاسی عربستانی روز جمعه مدعی شد: 'محمد بن زاید' ولیعهد ابوظبی درصدد است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۷    
فرارو- هفته گذشته سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد که معاون ارزی بانک مرکزی که به تازگی از کار برکنار شده، بازداشت شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۴    
مسیرمان نسبتا هموار است؛ در عین حال هنوز با قطعیت نمیتوانیم بگوییم تا آبان ماه در مذاکره با اروپایی ها به نتیجه می رسیم این جمله شاید کلیدی ترین گفته مجید تخت روانچی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۷    
فرارو- یک اقتصاددان گفت: به نظر من اگر بخواهیم واقع بینانه به بسته جدید دولت نگاه کنیم، بی راه نیست بگویم که این ظرفیت را دارد که تحریم های ایالات متحده را کم اثرکند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۶    
فرارو- کیاوش حافظی؛ جای سیاست خارجی در راهکار های 15 گانه محمد خاتمی برای عبور کشور از شرایط کنونی خالی است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۱:۲۶    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: رییس جمهور باید ارتباط صوتی و کلامی را با مردم بیشتر کند. ارتباط تلویزیونی ارتباطی یک سویه است و باید ارتباط دو طرفه باشد و رییس جمهور هم صحبت های مردم را بشنود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۱:۰۳    
داریوش اسدزاده، بازیگر مجموعه تلویزیونی خانه سبز با بیان این که 96 ساله است، از آرزوی رد کردن 100 سالگی اش گفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۱:۰۲    
زاهدان - ایرنا- شی صوتی روز جمعه در مقابل بیمارستان و نزدیکی کلانتری شهر سراوان منفجر شد که به گفته فرماندار سراوان تلفات جانی نداشت اما شیشه های برخی منازل اطراف شکسته شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۱:۰۲    
فرارو- یک تحلیلگر مسائل بین الملل گفت: حجم انتظارات ایالات متحده از ایران بسیار بالا است و ما نمی توانیم به آن ها پاسخ مثبت بدهیم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۵۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد این کشور از ائتلاف تحت رهبری سعودی ها خواسته که درباره حمله به اتوبوس حامل کودکان در استان صعده یمن تحقیق کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۵۶    
فرارو - در روز های اخیر، چهره های بارز جریان نئوکان ها، که مخالفت شدیدی با جمهوری اسلامی ایران دارند، تلاش خود را برای وارد کردن سیاست تغییر رژیم در ایران به کاخ سفید بیشتر کرده اند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۵۳    
پدال نیوز- برای خرید خودروی پراید در بازار بسته به مدل موردنظر و میزان کارکرد آن باید حداقل 11 میلیون تومان پرداخت کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۵۳    
ساعت24-نایب رئیس مجلس گفت: من خیلی راحت حرف هایم را می زنم و اگر قرار باشد، شیشه ای بشکند، آن شیشه برای من نیست. از نظر زندگی، خودم را خوب می شناسم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۴۷    
صندوق بین المللی پول پیش بینی کرد ایران با کنار زدن سه کشور اسپانیا، عربستان و کانادا پانزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا در سال 2021 شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۴۰    
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدوارم همانطور که بچه ها در دفاع مقدس خط شکنی کردند، بسیجی کار کردند همین طور نیز در میدان رسانه حرکت و بر دشمن غلبه کنیم و این آخرین جنگ ما خواهد بود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۳۶    
خیلی ها عروسک یازده و نیم اینچی فولا را رقیب باربی می دانند اما تنها تفاوت میان این دو عروسک نوع پوشش و سبک زندگی آنها است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۲۲    
کابل - ایرنا - حملات گروه طالبان که در چند روز گذشته در سطح استان غزنی افغانستان جریان داشت، شب گذشته (پنجشنبه) بر شهر غزنی مرکز آن استان در 145 کیلومتری شهر کابل پایتخت این کشور متمرکز شد و با ورود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۱۶    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش باران در محورهای استان گیلان،سوادکوه و فیروزکوه خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۱۱    
در حالی که اصفهان دچار کمبود شدید آب است، برخی کشاورزان اقدام به کشت نیازمندترین محصول به آب یعنی برنج کرده اند و هیچ اقدامی برای جلوگیری از کشت برنج در نزدیکی زاینده رود خشک نشده است! ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۹    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع رفراندوم به تابو تبدیل شده، گفت که بر اساس گفته قانون اساسی می توان در مورد مسائل مهم کشور به آرای عمومی رجوع کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۸    
نتایج بازشماری آرای انتخابات پارلمانی عراق، که بامداد امروز (جمعه) اعلام شد، حاکی از آن است که مقتدی صدر، صدرنشینی خود در این انتخابات را حفظ کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۹:۵۵    
سلبریتی ها دیگر فقط مشغول کار هنری نیستند و تلاش دارند با سرمایه گذاری در امور مختلف هم دارایی خود را افزایش دهند هم به رونق اقتصادی شهرهای مختلف که به نوعی دلبسته آنها هستند، کمک کنند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۹:۵۵    
سوء قصد به دو پزشک در تهران و نجف آباد و دستور ویژه وزیر بهداشت برای رسیدگی و پیگیری آن، این سوال را مطرح می کند که چرا پزشکان به عنوان حامی سلامت انسان ها، باید مورد چنین خشونت هایی قرار گیرند؟
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۹:۵۲    
در مشا مدرسه ای برای دانش آموزان ابتدایی دختر و پسر هست که حالا بعد از 40 سال می خواهند تفکیک جنسیتی کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۹:۴۲    
مراسم عروسی لژیونر مطرح فوتبال کشورمان با یک دختر ثروتمند خارجی جمعه آتی برگزار می شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۹:۳۱    
یک نویسنده سریال های طنز بیان کرد که ما می خواستیم شب های برره 2 را بسازیم و نگذاشتند و به همین دلیل سراغ ساخت در حاشیه رفتیم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۸:۴۸    
معاون پارلمانی شهردار تهران گفت: شهرداری تهران برای مشخص شدن وضعیت بازنشستگی افشانی به مجلس شورای اسلامی لایحه استفساریه ارسال می کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۸:۳۷    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمینه ای برای مذاکره ایران و آمریکا وجود ندارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۸:۳۱    
یک منبع آگاه گفت، شرکت ملی نفت ایران قیمت رسمی نفت سبک خود برای ماه سپتامبر در بازار آسیا را 80 سنت نسبت به ماه قبل کاهش داده و به یک دلار و 20 سنت بالاتر از شاخص عمان و دوبی رسانده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۸:۲۶    
فوتبالیست بی حیا که با زنان زیادی سر و سری داشت یکی از تکاندهندترین پرونده های مربوط به سلبریتی ها را رقم زد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۸:۲۴    
در اواخر دوره ناصرالدین شاه قاجار، سرقت و دزدی، به لحاظ شیوه پیشرفت هایی کرده بود و سارقان روش هایی خاص برای خود انتخاب کرده بودند. برخی دزدان نیز برای خود شهرتی به هم زده بودند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۸:۲۱    
تهران- ایرنا- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بخشی از مشکلات کشور را ناشی از اراده هایی خارج از دولت دانست و گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۷:۰۱    
تیام حالا ITC خود را از مستقیما از فیفا می گیرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۷:۰۰    
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی پیش بینی می کند که با خلق پول پرقدرت توسط بانک ها و در پی آن افزایش حجم نقدینگی، اقتصاد ایران در ماه های آینده تورم سهمگینی را تجربه کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۵:۵۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص دلیل کاهش 212 تومانی نرخ دلار دولتی و حرکت آن از 4412 به 4200تومان، گفت: پیشنهاد برخی اعضای دولت، دلار 3500تومانی برای واردات کالاهای اساسی بود؛اما توافق نشد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۵:۲۳    
مدیرکل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو با بیان اینکه همه داروها در لیست کالاهای گروه اول سلامت قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۵:۰۹    
مدیرکل دفتر موسیقی درباره تابلوهای ورود ساز ممنوع به پارک ها، گفت: هیچ استناد قانونی را نمی توان پیدا کرد که چنین نوشته هایی را توجیه کند و اگر کسی با ساز وارد پارک شد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۴:۰۱    
ایرلاین های خارجی همزمان با اجرای بسته جدید ارزی و خروج شرکت های هواپیمایی از شمول دریافت ارز دولتی در ایران ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۳:۰۱    
پلیس مبارزه با مواد مخدر کلمبیا سگی را داختیار دارد که قاچاقچیان مواد مخدر برای گرفتن جانش 70 هزار دلار جایزه تعیین کرده اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۲:۴۰    
گروهی از محققان دانشگاه "هاروارد" و "بوستون" با الهام از عنکبوت رنگارنگ استرالیایی موفق به توسعه یک سیستم نرم افزاری رباتیک مانند عنکبوت شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۱:۰۲    
آمریکا روز پنجشنبه از طرح تشکیل نیروی فضایی به عنوان شاخه جدید نیروهای نظامی این کشور خبر داد. به گزارش یورونیوز، مایک پنس ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۰:۱۹    
کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: به پرسپولیسی ها توهین شده و منتظر کمیته انضباطی هستیم تا ببینیم چه تصمیمی در این باره می گیرد.