دوشنبه ۲۹ مردادساعت ۱۵:۲۱Aug 2018 20

خبرهای فرارو 20 مرداد 1397 - fararu.com

فرارو 29 اسفند 1393 فرارو 16 اسفند 1394 فرارو 30 اسفند 1395 فرارو 29 اسفند 1396 فرارو 31 فروردین 1397 فرارو 31 اردیبهشت 1397 فرارو 31 خرداد 1397 فرارو 31 تیر 1397 فرارو 1 مرداد 1397 فرارو 2 مرداد 1397 فرارو 3 مرداد 1397 فرارو 4 مرداد 1397 فرارو 5 مرداد 1397 فرارو 6 مرداد 1397 فرارو 7 مرداد 1397 فرارو 8 مرداد 1397 فرارو 9 مرداد 1397 فرارو 10 مرداد 1397 فرارو 11 مرداد 1397 فرارو 12 مرداد 1397 فرارو 13 مرداد 1397 فرارو 14 مرداد 1397 فرارو 15 مرداد 1397 فرارو 16 مرداد 1397 فرارو 17 مرداد 1397 فرارو 18 مرداد 1397 فرارو 19 مرداد 1397 فرارو 20 مرداد 1397 فرارو 21 مرداد 1397 فرارو 22 مرداد 1397 فرارو 23 مرداد 1397 فرارو 24 مرداد 1397 فرارو 25 مرداد 1397 فرارو 26 مرداد 1397 فرارو 27 مرداد 1397 فرارو 28 مرداد 1397 فرارو 29 مرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۰    
یک تیم تروریستی در ساعت 3 بامداد روز 20 مرداد قصد ورود به کشور را داشت که توسط نیرو های سپاه منهدم شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۴۴    
اقتصادنیوز : بهنوش بختیاری از کشته شدن هفتاد کودک یمنی بر اثر حمله هوایی هواپیماهای عربستان سعودی ابراز تاسف کرد و نوشت: امان از این دنیایی که دیگه جای زندگی نیست.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۴۱    
خرمشهر- معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از ورود حدود 500 هزار تبعه خارجی به منطقه آزاد اروند در پی حذف روادید در این منطقه خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۳۰    
وقتی فیلمنامه نویس بی سواد وکیل مدافع مفسدان اقتصادی می شود یک فیلم نامه نویس از تیترهای کیهان درباره لزوم اعدام مفسدان اقتصادی و تهدید انصارالله یمن به مقابله به مثل با آل سعود و رژیم امارات ابراز ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۱۷    
با خروج آمریکا از برجام، شرکت فرانسوی توتال که رهبر کنسرسیومی متشکل از شرکت چینی CNPC و شرکت ایرانی پتروپارس در توسعه فاز 11 پارس جنوبی بود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۱۲    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: ریزش چاه ورودی کارگاه ایستگاه مترو قم، هیچ ارتباطی با مترو ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۱۱    
مدیر روابط عمومی شهرداری قم از ریزش چاه ورودی ایستگاه مترو در این استان خبر داد و گفت: این حادثه ارتباطی با مترو ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۰    
شوخی های ناهنجار همچنان در برنامه خندوانه ادامه دارد!
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۵۸    
مدافع اسپانیایی اعلام کرد دیگر با پیراهن تیم ملی به میدان نخواهد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۲۰    
الغرافه در شبی که مهدی طارمی پنالتی گرفت، توانست با نتیجه دو بر یک تیم السیلیه را شکست دهد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۱۰    
به گزارش وبدا، دکتر سید حسن هاشمی در نامه های جداگانه به رییس سازمان جهانی بهداشت، وزرای بهداشت کشورهای اسلامی و رییس اجرایی یونیسف نسبت به وقوع فاجعه انسانی در یمن هشدار داد و خواستار واکنش جامعه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۱:۰۷    
رهبر انقلاب در پاسخ به نامه رئیس قوه قضائیه تاکید کردند: مجازات مفسدان اقتصادی سریع و عادلانه انجام گیرد و در مورد اتقان احکام دادگاهها دقت لازم توصیه شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۰:۲۷    
- قاضی دادسرای جنایی تهران برای پسر جوانی که با پرسه زدن در شهر زنان و دختران جوان را به عنوان مسافر سوار خودروی خود می کرد و آنها را با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار می داد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۰:۱۷    
وزیر خارجه ایران با اعلام خبر امضای کنوانسیون رژیم حقوقی خزر و 6 موافقتنامه در اجلاس آکتائو گفت: در این کنوانسیون تحدید حدود بستر و زیر بستر و تعیین خطوط مبدا و شیوه های آن انجام نشده و به موافقتنامه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۰:۱۶    
بخشی از تقاضای ارز مربوط به نیازهای طبیعی مردم برای حفظ ارزش دارایی است، که این تقاضا به دلیل کم عمق بودن بازار و معاملات اندک انجام شده در آن، موجب نوسان قیمتی در خارج از بازار متشکل ارزی شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۰:۰۳    
اندونزی از مفقود شدن یک فروند هواپیمای مسافربری کوچک در منطقه پاپوآ این کشور خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۵۰    
دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و بادران تهران به دلیل عدم صدور کارت بازیکنان تیم ماشین سازی لغو شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۳۲    
رئیس جمهوری ترکیه گفت: تدابیر لازم را برای رویارویی با جنگ اقتصادی که علیه ما راه افتاده است، اتخاذ کرده ایم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۰۷    
سازمان های برنامه و بودجه، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و صندوق توسعه ملی، برای ایجاد 190 هزار شغل در سه حوزه میراث فرهنگی ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۰۲    
رییس فدراسیون فوتبال،در یادداشتی عنوان کرد: فوتبال فرصتی است که دل ها را بیش از پیش به یکدیگر نزدیک کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۴۱    
دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران به یکی از مسئولان پرسپولیس پیغام داده بود که اگر در اهواز در ترکیب اصلی نباشد به خرم آباد سفر می کند و می رود!
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۲۳    
پس از ابلاغ بسته سیاستی جدید ارزی؛ عصر اعتبار- ترتیبات جدید تأمین ارز به منظور واردات پس از اخذ ثبت سفارش / ثبت خدمت و تایید گواهی ثبت آماری از سوی بانک مرکزی به روز رسانی و ابلاغ شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۰۱    
عصر اعتبار- بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی موارد 45 گانه تأمین ارز بابت مصارف ارزی خدماتی را ابلاغ کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۵۴    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که یکی از آرمان های نظام و تاکیدات رییس جمهور گسترش عدالت اجتماعی است، گفت: برنامه ها و سیاست های دولت را در وزارت تعاون ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۴۲    
به گزارش جماران، سید عباس صالحی در حساب توییتری خود نوشت: دو پسر و یک دختر دارم. پسر اول فوق لیسانس دانشگاه تهران است. در تهران زندگی می کند. شغل ثابت ندارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۳۷    
فرارو - احمدی نژاد باز هم سوژه شده است. او اخیرا در یک پیام تصویری خطاب به حسن روحانی گفت که مردم دیگر وی را قبول ندارند و ادامه حضور او در جایگاه ریاست جمهوری هم به ضرر ایران و هم به ضرر خود رئیس ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۲۵    
در حالی که سه هفته از رقابت های لیگ برتر می گذرد، تلفات بازی های لیگ برتر از تعداد گل های این رقابت ها بیشتر شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۲۵    
به گزارش جماران، نفت خبر نوشت: چرا علی رغم آگاهی عمومی از تاثیر غیر قابل انکار نفت بر معادلات روابط بین الملل ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۱۹    
آریلیا بروورز در 29 سالگی مرگ خود خواسته را انتخاب کرد ژانویه امسال یک دختر جوان هلندی پس از خوردن دارویی که دکتر به او داده بود، دراز کشید و مرد. مرگ خودخواسته (اتانازی) در هلند قانونی است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۷:۰۱    
فرارو- بسته ارزی جدید دولت در حالی نخستین هفته از عمر خود را سپری کرد که اثرات جالبی در بازارها بر جای گذاشت. در کنار نزدیک شدن به برخی از اهداف، انتقادات بسیاری را متوجه بانک مرکزی و دولت کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۴۵    
فرارو - ترکیه هم مانند ایران با شرایط وخیم ارزی رو به رو شده است. دیروز ارزش پول ملی ترکیه به پایین ترین میزان خود رسید. در بازار های ترکیه هر دلار آمریکا بیشتر از 6 لیر معامله شد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۳۷    
"در گذشته ناظرانی از طرف وزارت ارشاد در زمان چاپ بر تیراژ روزنامه ها نظارت داشتند و امکان این که تیراژ کمتر از مقدار اعلام شده باشد پایین بود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۵۲    
با ورود جنگ سوریه به آنچه که می توان آن را آخرین و خطرناک ترین فاز جنگ این کشور خواند، دولت دمشق و متحدانش باید برای اولین بار با حضور نیروهای خارجی مقابله کنند تا کنترل مابقی خاک این کشور را به دست ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۴۶    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 6 تا 9 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی در بازار دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۳۵    
فرارو - کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرده است که لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم به تایید این شورا رسیده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۰۲    
شهروند| اگرچه تا همین دو دهه پیش فهرست رتبه های تک رقمی کنکور سراسری پر از تهران و شمیرانات بود، اما سال هاست که این یکنواختی به هم ریخته و گلچینی از شهرهای کوچک و بزرگ ایران در روز اعلام نتایج ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۳۲    
شهروند| رادیو ورزش رویه جالبی را برای حمایت از ورزش زنان در پیش گرفته و از این پس لیگ های فوتسال، فوتبال، کشتی و... به صورت رادیویی روی آنتن می روند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۳۲    
شهروند| طمع گنج باز هم در مازندران قربانی گرفت. این بار جویندگان زیرخاکی در یکی از روستاهای قائمشهر دچار حادثه شدند و بر اساس آخرین اخبار هر سه نفر از آنها کشته شدند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۲۷    
بانک مرکزی سکه های پیش فروش با ودیعه سر رسید شش ماهه را برای امروز با نرخ دو میلیون و 800 هزار تومان تسویه کرده است، این نرخ با قیمت فعلی بازار حدود یک میلیون تومان اختلاف دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۱۳    
منطقه چهاردانگه در استان مازندران با وجود داشتن ویلاهای کوچک و بزرگ، از مناطق محرومی به شمار می رود که نزدیک به 1700 نفر از ساکنان آن با کمک های کمیته امداد امام خمینی (ره) روزگار می گذرانند. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۲    
رئیس کمیته سیاسی حزب کارگزاران گفت: هرکس از آقای نوبخت در شرایط کنونی حمایت کنند آینده ای در سیاست ایران نخواهد داشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۴۹    
وحید سلطان یکی از معروف ترین سارقان کیف قاپ و موبایل قاپ تهران در جنوب شرق پایتخت دستگیر شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۴۹    
فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری 3 دختربچه که از اعضای باندکش روزنی در مشهد بودند، خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۴۳    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی گفت: امروز احمدی نژاد و رضا پهلوی هر دو یک حرف را می زنند و متاسفانه یک جریان سیاسی داخل حاکمیت از آقای احمدی نژاد حمایت می کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۳۰    
برای من همیشه امکان رهبری ارکستر و حضور روی صحنه به شکل تصادفی به وجود آمده است. این را نزهت امیری می گوید؛ زنی که از او به عنوان تنها بانوی رهبر ارکستر ساکن ایران یاد می شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۳    
رئیس جمهور ترکیه از شهروندان این کشور خواست برای حمایت از لیر، ارزهای در اختیار خود را فروخته و به لیر تبدیل کنند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۷    
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۱    
فرارو- پیشنهاد دونالد ترامپ برای مذاکره مستقیم و بدون پیش شرط با ایران واکنش ها و تحلیل های فراوانی را در پی داشته است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۸    
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۶    
حضور کاپیتان تیم ملی در لیگ برتر فوتبال ایران با آن میزان از تجربه بین المللی و کیفیت بالای فنی اش بی شک یکی از مهمترین اتفاقات سال فوتبالی به حساب می آید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۳    
حتما برای شما هم پیش آمده که همه روز را منتظر پخش برنامه تلوزیونی خاصی باشید، اما درست هنگام شروع برنامه اتفاقی غیر منتظره نظیر ترافیک یا سررسیدن مهمانی ناخوانده مانع تماشای برنامه دلخواه شما شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۲    
با وجود اینکه قرار بود طبق مصوبه دولت و در قالب بسته جدید ارزی، ارز مسافرتی در صرافی ها و با نرخی حدود یک درصد بالاتر از بازار ثانویه ارائه شود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۸    
فرارو - مصطفی تاج زاده، اخیرا خواستار پاسخ گویی محمدرضا عارف شده است. او در توئیتر خود نوشته: آقای خاتمی خواهان نظارت مجلس بر فساد و انجام تحقیق و تفحص درباره صندوق های اعتباری و تخصیص 11 میلیارد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۵    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره سفر اعضای این کمیسیون به مشهد مقدس ارائه کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۴    
نایب رییس مجلس در توضیحاتی درباره سوال از وزیر دادگستری در خصوص حصر، گفت: برخی از نمایندگان از آن نظر سوال را وارد ندانستند که اختیارات وزیر را در این موضوع کافی نمی دانستند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۰    
اقتصاد ایران: رئیس جمهور طی حکمی براساس اصل 135 قانون اساسی انوشیروان محسنی بندپی را به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۹    
قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه خبر داد: یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی که قصد نفوذ از منطقه شمال غرب کشور را داشت در کمین رزمندگان اسلام گرفتار و 11 تروریست به هلاکت رسیدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۲    
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره سهم این نهاد در ارتقای کیفیت مجلس و ریاست جمهوری گفت: شورای نگهبان دستگاه شایسته سنجی ندارد و برای تعیین میزان و ترازویی که شایستگی افراد را نشان دهد نه ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۱    
وزیر امورخارجه کشورمان، خوشحالی ترامپ از فشار اقتصادی بر ترکیه را شرم آور توصیف و تاکید کرد که آمریکا باید دست از تحریم کردن بردارد وگرنه جهان علیه او متحد خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است که مردم با وجود مطالبات به حقی که دارند، نباید بحث های قومیتی داشته باشند که بسیار خطرناک است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۰    
نخستین دوره مسابقات چوگان در تبریز. (سید کاظم یوسفی/ایرنا) بارش باران تابستانی در رشت. (پویا بازارگرد/مهر) دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز. (محمدرضا عباسی/مهر) ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۰    
در حالی که به تازگی دور تازه ای از تحریم های آمریکایی علیه ایران اعمال شده، چین بار دیگر بر مخالفت با این رویکرد واشنگتن تاکید کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۲    
دو اراذل و اوباشی که با قمه در یک درگیری با سه نفر مواد فروش اقدام به اخلال به نظم عمومی و تخریب دو دستگاه عابر بانک کرده بودند دستگیر شدند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۵۶    
نام شش نوع آدامس قاچاق و مضر اعلام شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۵۳    
وقتی نرخ پروازهای خارجی صد درصد گران می شود، تقاضا کاهش می یابد و پروازها کم یا کنسل می شود، در نهایت به مرحله ای می رسیم که ایرلاین های خارجی مسیر هوایی ایران را حذف خواهند کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۵۰    
کارگردان فیلم ایو به دلیل داشتن سابقه اعمال خشونت علیه زنان مجبور به کناره گیری شد. در این فیلم جسیکا چستین از فعالان جنبش توقف خشونت علیه زنان تهیه کننده و بازیگر است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۷    
معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو گفت: ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نیرو از فردا یکشنبه، 21 مردادماه توسط سازمان سنجش آغاز خواهد شد و در این دوره بیش از هزار و 500 نفر در شرکت های غیردولتی آب و ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۵    
پس از پایان دیدار تیم های استقلال و تراکتورسازی اتفاق عجیبی برای تیم داوری این بازی رخ داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۶    
خبر آنلاین : ساعتی قبل رسانه های آمریکا از ربوده شدن یک هواپیمای مسافری در شهر سیاتل خبر دادند. این هواپیما از فرودگاه بین المللی سیاتل ربوده و در پی آن حریم هوایی این شهر به روی پروازها بسته شد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۲    
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات ساکن خودروها در معابر تهران خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۰    
گورخوابی، آخرین ایستگاه مسیر تباهی بود و او 3 سال در این ایستگاه غمبار شب ها را به صبح رساند. اما حتی 17 سال دست و پا زدن در باتلاق اعتیاد هم امید را از او نگرفت و درست در تاریک ترین روزها از ته جاده ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۱۲    
عربستان اعلام کرد در نظر دارد بخشی از اوراق قرضه دولت کانادا را که خریداری کرده است به فروش برساند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۰۹    
هفته گذشته خبر رسید دو فوتبالیست ایرانی در گرجستان جان خود را از دست داده اند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۰۳    
بنده در مجلس حاضر می شوم و دلایل خود را توضیح می دهم که فلان کارها را انجام دادم الحمدلله، فلان کارها را نتوانستم انجام دهم چون اعتبارات و زیرساخت ها و امکانات فراهم نبود پوزش می طلبم و مواردی هم که ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۵۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت به واردکنندگان خودرو هشدار داد که یا باید خودروهای وارد شده با ارز 4200 تومانی را متناسب با این نرخ ارز عرضه کنند و یا مابه التفاوت آن را به دولت پرداخت کنند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۲۶    
کارگر جوان هنگام تخریب منزل ویلایی دو طبقه، زیر قطعات بتن گرفتار شد و جان باخت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۲۵    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: اینکه افراد چه کسانی باشند آنقدر اهمیت ندارد، این بالارفتن ظرفیت تصمیم سازی، تصمیم گیری، اجرا و نظارت در حوزه اقتصاد است که اهمیت دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۱۲    
اساتید و طلاب حوزه های علمیه تهران صبح امروز 20 مردادماه در اعتراض به وضع معیشتی مردم در مدرسه علمیه مروی تهران تجمع می کنند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۸:۴۳    
یکی از زوار خانه خدا هنگام طواف طی اقدامی غیرمنتظره خود را از کعبه بالا کشید تا درب ورودی آن را باز کند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۸:۲۲    
عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: این روز ها سر و صدای اصولگرایان نیز در آمده که چرا مجرمان اقتصادی را مجازات نمی کنید؟ در این اعتراض به آنجا رسیده اند که حتی خط قرمز های مرسوم خود را نیز در نوردیده ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۸:۱۸    
رکنا نوشت: فریده در حالی که دختر خردسالش را در آغوش می فشرد، به بازپرس پرونده گفت: می دانم اشتباه جبران ناپذیری را مرتکب شده ام و همسرم دیگر نمی تواند به من اعتماد کند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۸:۱۷    
تهران- ایرنا- پنجشنبه گذشته، محمود احمدی نژاد با انتشار کلیپی، از حسن روحانی خواست به عنوان مقصر وضعِ موجود از ریاست دولت کنار برود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۸:۱۵    
سیناپرس: یافته های جدید باستان شناسان نشان می دهد انسان های راست قامت یا هوموارکتوس به نسبت سایر نژادهای انسانی تنبل تر بوده و تنها به استفاده از منابع محیط اطراف خود ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۸:۱۲    
رکنا نوشت: مهران 46ساله که به جرم سرقت و درگیری دستگیر شده است در حالی که مقابل بازپرس قرار گرفته می گوید: روزی یکی از پولدارهای شهر بودم و دوستان زیادی داشتم.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۷:۲۰    
طبق اعلام سازمان هواشناسی در سه روز آینده، مناطق مرکزی و غرب کشور؛ جوی آرام و آسمانی صاف خواهند داشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۶:۴۹    
محسن افشانی که مدتی است که بنا به دلایلی در تلویزیون ممنوع الفعالیت شده در شبکه های اجتماعی حضوری فعال دارد و همواره دست به کارهای عجیب و غریبی هم می زند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۶:۳۸    
سیدمحمد حسینی سخنگوی جمنا در گفت و گو با روزنامه ایران در باره اوضاع و احوال سیاسی اصولگرایان سخن گفته است. او به کاندیداتوری نظامیان هم اشاره کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۶:۲۹    
شفقنا- محمد کاظمی در نوشتاری با عنوان جبران خسارت استیضاح در روزنامه اعتماد نوشت، جلسه پرحاشیه استیضاح آقای ربیعی در مجلس شورای اسلامی تاسف همگانی را برانگیخت، وزارت کار ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۲:۳۳    
یک متخصص طب اورژانس و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با توجه به گرمای هوا و شیوع گرمازدگی توصیه هایی را عنوان کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۲:۰۸    
وکیل پریسا رفیعی فعال اصلاح طلب زنجان خبر داد که هفته ی گذشته برای مطالعه ی پرونده و رونویسی از کیفرخواست موکلم خانم پریسا رفیعی به دادگاه انقلاب مراجعه کردم ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۱:۴۹    
من اینجا چه کار میکنم؟ من که حالم خوبه چرا باید اینجا میون این آدما باشم؟ پس چرا کسی نمیاد من و از اینحا ببره؟ این ها سوالاتی است که اهالی سرای احسان شاید روزی چند بار از خودشان می پرسند ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۵۰    
تعدادی از زوج ها برای کسب درآمد بیشتر، دست به طلاق صوری می زنند تا ماهانه مبلغی را به عنوان مستمری زنان سرپرست خانوار دریافت کنند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۱    
رکنا: مرد کرولال دیروز به اتهام آدم ربایی و سرقت یک دستگاه خودرو پای میز محاکمه ایستاد و گفت ناشنوا بودن وی موجب شده تا صدای تیر شلیک هوایی پلیس را نشنود و این چنین گرفتار شود. ...