چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 29 اسفند 1394 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 31 فروردین 1394 فردا نیوز 30 اردیبهشت 1394 فردا نیوز 31 خرداد 1394 فردا نیوز 31 تیر 1394 فردا نیوز 31 مرداد 1394 فردا نیوز 31 شهریور 1394 فردا نیوز 30 مهر 1394 فردا نیوز 30 آبان 1394 فردا نیوز 30 آذر 1394 فردا نیوز 30 دی 1394 فردا نیوز 30 بهمن 1394 فردا نیوز 1 اسفند 1394 فردا نیوز 2 اسفند 1394 فردا نیوز 8 اسفند 1394 فردا نیوز 9 اسفند 1394 فردا نیوز 10 اسفند 1394 فردا نیوز 11 اسفند 1394 فردا نیوز 12 اسفند 1394 فردا نیوز 13 اسفند 1394 فردا نیوز 14 اسفند 1394 فردا نیوز 15 اسفند 1394 فردا نیوز 16 اسفند 1394 فردا نیوز 17 اسفند 1394 فردا نیوز 18 اسفند 1394 فردا نیوز 19 اسفند 1394 فردا نیوز 20 اسفند 1394 فردا نیوز 21 اسفند 1394 فردا نیوز 22 اسفند 1394 فردا نیوز 23 اسفند 1394 فردا نیوز 24 اسفند 1394 فردا نیوز 25 اسفند 1394 فردا نیوز 26 اسفند 1394 فردا نیوز 27 اسفند 1394 فردا نیوز 28 اسفند 1394 فردا نیوز 29 اسفند 1394 
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۱    
کشورهای امارات متحده عربی، هلند، هند و چین وارد کننده های بادام زمینی به ایران هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۵    
از 29 تیر ماه تا 29 اسفند سال 94، ترکیه خونبارترین ماه های سال های اخیر خود را سپری کرده و نتیجه 9 ماه آبستن بودن نطفه دست کم 11 حمله تروریستی کوچک و بزرگ در این کشور ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۲    
رئیس انجمن نجوم آماتوری ایران گفت: خورشید فردا یکشنبه در ساعت 8:01 دقیقه صبح به نقطه اعتدال بهاری می رسد و اولین روز بهار، نوروز 95 آغاز می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۹    
فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم و آزادکار وزن 125 کیلوگرم کشورمان حریفان خود در رقابت های انتخابی المپیک در قاره آسیا شناختند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۹    
رئیس ستاد اقامه نماز گفت: با نهادینه شدن نماز و ازدواج در جامعه توسط متولیان و مسئولان، بسیاری از موارد فساد کاهش پیدا می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۶    
نظارت بیشتر بر فروش بلیت هواپیما در ایام تعطیلات نوروزی امسال و تعیین قیمت ها بر اساس بازار رقابتی، سبب شده است که از جولان واسطه ها کاسته شده و مسافران نوروزی بتوانند بلیت های خود را با قیمت مناسب ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۸    
یک روزنامه معتبر انگلیسی نوشت: اگر روسیه جریان گاز طبیعی به شرق و مرکز اروپا را متوقف کند، اتحادیه اروپا با موج فاجعه بار مهاجران به خصوص از اوکراین روبرو خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۵    
باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا فردا (یکشنبه) سفر تاریخی خود را به کشور کوبا آغاز می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۲    
دبیرکل سازمان ملل با انتشار پیامی روز جهانی نوروز را به تمام کسانی که آن را جشن می گیرند، تبریک گفت و سنت های این جشن باستانی را منطبق با ارزش های سازمان ملل دانست.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۹    
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد هدف رژیم عربستان از هجمه به حزب الله و توصیف آن به تروریسم با هدف جبران شکستش در یمن است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۶    
دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس به دنبال استعفای شوک آور و معترضانه ایان دانکن اسمیت از شخصیت های ارشد حزب محافظه کار از پست وزارت کار و امور بازنشستگی کابینه اش ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۰    
وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بهترین دستاورد سال 94را انتخابات هفتم اسفند عنوان کرد که با مشارکت 62 درصدی مردم کشور در یک فضای کاملا مناسب برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۰    
تیم فوتبال آرسنال با پیروزی در خانه اورتون، جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر انگلیس را حفظ کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۴    
جانشین سابق رئیس موساد با اشاره به اینکه اسرائیل در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس دوستان و همپیمانان زیادی دارد، تاکید کرد که روابط با شخصیت های سعودی از دهه 60 شروع شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تشکیل کمیسیون مشترک ایران و ترکیه در سال 95 خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۱    
در حملات هوایی به شهر رقه مهمترین پایگاه گروه تروریستی داعش در سوریه، دستکم 39 نفر کشته شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۵    
وزیر امور قفقاز شمالی در دیدار با سفیر ایران در روسیه گفت: منطقه قفقاز شمالی روسیه علاقه فراوانی به توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۲    
منابع سوری از آماده شدن ارتش سوریه برای آزادسازی شهر باستانی تدمر از اشغال تروریست های تکفیری و هلاکت چند سرکرده سعودی و لبنانی داعشی ها خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۷    
سخنگوی وزارت ورزش حکم اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره برگزاری بازی نمایندگان ایران و عربستان سعودی در کشور ثالث را حکمی سیاسی خوانده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۷    
رییس جمهور در پیام های جداگانه ای فرا رسیدن سال 1395 هجری شمسی و عید سعید نوروز را به سران کشورهای افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، قزاقستان و ازبکستان تبریک گفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۱    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: راهیان نور یک اقدام الهی بود تا بتوان در ایام نوروز فرهنگ فداکاری و ایثارگری ها را به نسل کنونی و آینده منتقل کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۱    
ائتلاف به رهبری آمریکا برای مقابله با داعش اعلام کرد که یکی از نیروهای این ائتلاف در عراق کشته شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۸    
این روزها در حالی که بزرگراه های تهران خلوت شده اند و نفس می کشند، ترافیک در خیابان های منتهی به بهشت زهرا بیداد می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۵    
برخی منابع خبری از مجروح و مفقود شدن 2 ایرانی در انفجار تروریستی امروز استانبول تا این لحظه خبر می دهند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۰۲    
به جای نوروز فعلی می توان به نوروز هایی ساده تر، به خانواده، به دوست داشتن دیگران و طبیعت اندیشید، می توان کمی بیشتر به با هم بودن و کمی کمتر به با هم مصرف کردن فکر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۹    
عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور گفت: هم اکنون عده ای در سطح وزارتخانه می نشینند و برای کل نظام سلامت تصمیم می گیرند که این عدالت رویه ای نیست ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۶    
ضرب آهنگ شانه زن جاجیم باف، صدای زنده مرد لاک تراش، تلاش مرد روستایی برای گرفتن کره از ماست، مینیاتوری از یک زندگی ساده و بی آلایش است که با بوم گردی می توان آن را تجربه کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۵    
رئیس جمهور سوریه با اشاره به تأثیرات مثبت پیروزی های این کشور در جنگ کنونی تأکید کرد که اراده غرب با منافع ملت های منطقه که به حاکمیت و حق خود در تعیین سرنوشتشان پایبند هستند، تناقض دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۷    
مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران گفت: نوروز ایرانی از انطباق مرکز قرص خورشید با نقطه اعتدال بهار به وقوع می پیوندد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۷    
سرمربی سابق کهکشانی ها به سرمربی کنونی رئال مادرید توصیه هایی را درباره چگونگی به کارگیری ستاره پرتغالی در زمین بازی انجام داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۴    
خبرگزاری فارس: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آخرین ساعات سال جاری شمسی فرارسیدن سال نو را به مردم ایران تبریک گفت. ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۴    
سال 94 را با همه فراز و فرودهایش در حوزه نشر باید سال بیم ها و امیدها نامید؛ امید به پاسخگویی جریان های نوپا در حوزه ترویج مطالعه و بیم از رکود حاصل از اقتصاد نشر و انتشار کتاب.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۱    
رئیس جمهور سابق برزیل که قرار بود رئیس دفتر ریاست جمهوری این کشور شود با حکم قاضی دیوان عالی این کشور روبرو شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابیان اینکه سه فاز برای اجرای فیلترینگ هوشمند تعریف شده است گفت: تلاش می کنیم فاز سوم این طرح را در سال آینده اجرایی کنیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۸    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با رئیس جمهور ترکیه دیدار کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۴    
همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی مصرف بنزین در کشور روند صعودی به خود گرفت به طوریکه در تاریخ پنجشنبه 27 اسفند ماه به 98 میلیون و 900 هزار لیتر رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۴    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پذیرش 274 هزار و 139 نفر از فرهنگیان در مراکز اسکان نوروزی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۱    
راجر فدرر در مصاحبه خود با مجله "تنیس فرانسه" اظهار کرد که می داند استعداد ذاتی اش به اندازه ورزشکارانی همچون مارتینا هینگیس ، تایگر وودز و یا رافائل نادال نیست.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۸    
باشگاه رئال مادرید در نظر دارد مهاجم فرانسوی خود را بفروشد تا مهاجم اسپانیایی پیشین خود را از یوونتوس پس بگیرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۵    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ایران به عنوان کشوری قدرتمند در آب های آزاد جهان حضور دارد، گفت: به کوری چشم دشمنان این حضور همیشگی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۶    
مهاجم برزیلی تیم فوتبال بارسلونا به دلیل نپرداختن مالیات درآمد های خود به پرداخت جریمه نقدی سنگین محکوم شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۷    
وزارت امور خارجه آمریکا در اقدامی مداخله جویانه خواستار آزادی فوری سیامک نمازی و پدرش شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۳    
یک روزنامه اتریشی اعلام کرد که قیمت بسیار مناسب گاز ایران برای مصارف صنعتی و خانگی موجب شده است تا تمایل کشورهای اروپایی برای خرید گاز از ایران شدت یابد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۰    
رئیس جمهوری مستعفی یمن گفت: همه درها برای دستیابی به صلح دائم و همیشگی با حوثی ها باز است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۰    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در حالی دوشنبه شب سخنرانی خواهد داشت که پیش بینی می شود پس از اظهارات او هیچ سوالی در مورد مواضع حزب الله در قبال تحولات اخیر منطقه ای باقی نماند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۷    
باد؛ پرچم ها را جابه جا می کند گاهی به سمت چپ و گاهی به سمت راست. با حرکت پرچم، چهره هایشان در قاب تصویر گاهی پنهان می شود و گاهی آشکار،گویا هوس بازی به سرشان زده است، یک شوخی، یک قایم به اشک با تو ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۱    
مردم و دولت افغانستان در آستانه نوروز، آماده برگزاری این جشن جهانی شده اند. نشانه های این آمادگی در خیابان ها تا درون خانه ها دیده می شود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۸    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که از عصر امروز (شنبه) ساکنان شهرهای شمال شرق کشور بارش های پراکنده باران را مشاهده خواهند کرد و مردم غرب نیز باید منتظر سامانه بارشی جدیدی در 24 ساعت آینده باشند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۵    
وزیر امور خارجه کشورمان که در استانبول به سر می برد با محکوم کردن حمله تروریستی به این شهر، مراتب تسلیت خود را به ملت ترکیه ابراز داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۴    
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور از مردم خواست از ورود به جاده هایی که با آنها آشنایی قبلی ندارند، بویژه در ساعات پایانی شب خودداری کنند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱    
قائم مقام وزیر کشور روز گذشته در صحبت های خود به انتخابات استان اصفهان اشاره و از احتمال تغییر در یکی از منتخبان حوزه انتخابیه اصفهان اشاره کرد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۵    
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان خوزستان گفت: در چند سال اخیر استانهای سراسر کشور تمامی مایحتاج خود را از استان خوزستان تامین می کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۵    
جانشین فرماندهی انتظامی ناجا، واژگونی خودرو را عامل بیشتر سوانح رانندگی روزهای اخیر در محورهای ارتباطی کشور اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۲    
وزیر خارجه اسبق جمهوری اسلامی ایران با رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۶    
انفجار تروریستی، خیایان استقلال استانبول را لرزاند و تا کنون 5 کشته و 36 زخمی بر جای گذاشته است. خبرگزاری فارس، انفجار انتحاری در خیابان پر ازدحام استقلال استانبول و در نزدیکی میدان تقسیم ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۳    
بنده فیلمسازم اما مستندی درباره زنده یاد فرج الله سلحشور شنبه 29 اسفند از شبکه افق پخش می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷    
این المان از آهن و در ارتفاع هشت و عرض 3*4 متر ساخته شده و با الهام از بازگشت شهدای غواص دفاع مقدس به کشور میباشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۸    
بنا به بررسی انجام گرفته و رجوع به ادعا و انگیزه مؤلفان آن، از جهت محتوایی، در عرصه تفسیر ترتیبی و تفسیر موضوعی، تکیه بر آراء مفسران بزرگ پیشین دارند و آراء تفسیری جدیدی در آنها ارائه نشده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۴    
سرپرست دادسرای جنایی گفت: یکی از حادثه دیدگان انفجار روز چهارشنبه بازار تهران امروز صبح در بیمارستان سینا فوت کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۱    
مستند گل محمدی با موضوع پرونده ناتمام انفجار هشتم شهریور دفتر نخست وزیری و شهادت رجایی و باهنر 29 اسفند از شبکه افق پخش می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۸    
طبیعت همیشه از قانون خودش پیروی می کند و قاعده اش غیرقابل پیش بینی است، وقتی زمستان بخواهد خودی نشان دهد و دوباره زمین را سپیدپوش کند، میهمانان بهار در جاده های برفی غافلگیر می شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۸    
یک فروند هواپیمای مسافربری در روسیه سقوط کرد و 55 مسافر به همراه 6 خدمه پرواز همگی جان خود را در این حادثه از دست دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۵    
در میان 34 نوع ماده غذایی پرمصرف، فقط دو محصول (گوجه فرنگی و کدوسبز) نسبت به شب عید سال 92 (اسفند 91) ارزان شده و در شب عید امسال، 32 قلم ماده غذایی پرمصرف نسبت به شب عید سال 92گران شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۹    
حال و هوای بازار در واپسین ساعات سال حکایت از متفاوت بودن امروز با روزهای دیگر دارد بازار ماهی قرمز سکه شده و مردم با انرژی در حال خرید سبزه و سمنو هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۶    
نخست وزیر انگلیس ضمن استقبال از توافق به دست آمده بین اروپا و ترکیه در زمینه بازگرداندن پناهجویان به این کشور، از آمادگی کشورش برای کمک به این عملیات خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۶    
نمادهای شهری و لامپ های اضافی منازل از ساعت 20:30 تا 21:30 امشب به پاس احترام به زمین، خاموش می شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۱    
شاهدان عینی می گویند، اعضای گروه تروریستی داعش با آغاز عملیات ارتش سوریه در تدمر با شناسنامه های سرقتی از مردم عادی از شهر رقه می گریزند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۳    
زمین لرزه ای به قدرت 6 و 2 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) سواحل آلاسکا را لرزاند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۰    
ناظران و تحلیلگران چینی برای این باورند که سیاست های دونالد ترامپ از نامزدهای پیشتاز حزب جمهوری خواهان در انتخابت ریاست جمهوری آمریکا در قبال چین نگران کننده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۰    
منابع مطلع اعلام کردند شرکت روس نفت قرارداد مقدماتی فروش طولانی مدت نفت خام با شرکت های نفت و گاز طبیعی هند (ONGC ) و اسار اویل امضا کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۷    
پنتاگون بر اساس توافق نظامی با مانیل، در حالی که تنش های منطقه ای با چین در حال افزایش است در پنج نقطه از فیلیپین تجهیزات نظامی مستقر می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۴    
گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره با پخش تصاویر برخی دیگر از سرکردگان خود، هویت آنها را که سال ها نامشخص مانده بود، فاش کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۱    
کانادا در اقدامی هماهنگ با آمریکا و اتحادیه اروپا که تحریم های علیه روسیه را تمدید کرده اند، تحریم های جدیدی علیه این کشور وضع کرد و این اقدام حاکی از تشدید تنش در روابط سرد مسکو و اوتاوا است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۸    
روزنامه لبنانی السفیر تاکید کرد که بخشی زیاد از پشت پرده شبکه اینترنت غیرقانونی در لبنان که از سال قبل تاکنون در این کشور فعال بوده، کشف شده اما به طور قطع بخشی بیشتر هنوز مخفی مانده و کشف نشده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۹    
وزیر امور خارجه کشورمان امروز(شنبه) در بدو ورود به استانبول گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال بهترین روابط اقتصادی با ترکیه در پسابرجام است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۶    
کاراکتر دوست داشتنی و طناز سری دوم برنامه خندوانه رامبد جوان میهمان ویژه آخرین برنامه نود در سال 94 بود تا فضای طنز نوروزی این برنامه را تقویت کند. چنین انتخابی در نگاه اول ایده خوبی به نظر می رسید ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۴    
مرد جوان در تماس با پسرش و با گذاشتن یادداشتی به قتل همسرش اقرار کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۱    
ساعت رسمی کشور ساعت 24 روز یکم فروردین ماه یک ساعت به جلو کشیده می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۱    
در پی بازداشت یکی از عوامل حملات مرگبار 13 نوامبر پاریس، ریس جمهور فرانسه اعلام کرد، این کشور به دنبال استرداد فرد مذکور به فرانسه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۵    
نیمه دوم سال جاری طرحی در سازمان تامین اجتماعی کلید خورد که اگرچه با سختی هایی برای بازنشستگان و مستمری بگیران همراه بود، اما در نهایت در اسفندماه به پایان رسید و آثار خوبی به همراه داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۲    
سازمان بین المللی مهاجرت در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد: از ابتدای سال 2016 تاکنون حدود 155 هزار مهاجر از طریق دریای مدیترانه خود را به اروپا رسانده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۹    
هومن سیدی با انتقاد از کم توجهی تلویزیون به تبلیغات سینما، فضای تبلیغات سینما را بسیار ناامیدکننده دانست.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۳    
ستاد کل ارتش روسیه از فراهم بودن شرایط برای محاصره تروریست های داعشی در تدمر واقع در حمص خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۴    
با توجه به اینکه به گفته وزیر راه و شهرسازی سهم ایران از مسافرت و گردشگری دریایی مناسب نیست بنابراین وی خواستار هماهنگی بیشتر سازمان بنادر با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای فعال سازی توریسم ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۶    
پدیده 175 غواص تفحص شده و شهدای دسته بسته و زنده به گور شده ای که پس از سالها به ایران بازگشتند سال 94 را به شکل ویژه ای متفاوت کرد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه گفت سه ساعت در خدمت شما خواهیم بود و توصیه می کنیم امشب حتما همراه ما باشید بعید می دونم پشیمون بشید.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۹    
همزمان با آغاز رسمی تعطیلات نوروزی، اسباب کشی در سراسر کشور ممنوع شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۶    
رئیس هیئت نمایندگان دولت سوریه در مذاکرات ژنو دیدار روز گذشته این هیئت با فرستاده ویژه سازمان ملل را خوب توصیف کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۳    
دادگاهی در هند روز جمعه (28 اسفند) 11 خدمه قایق ماهیگیری ایرانی را که به اتهام قاچاق و ارتباط با گروه های شبه نظامی بازداشت شده بودند، تبرئه کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۰    
رژیم صهیونیستی که از موشک های برکان حزب الله وحشت دارد در حالی سناریوهای احتمالی جنگ آینده را پیش بینی کرده و در تکاپوی مهیا شدن برای آن است که از پیش بینی بروز جنگ در دو جبهه شمالی و جنوبی غافل ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۴    
طی یک طرح عمرانی بزرگ و با هدف خانه دار کردن اقشار ضعیف جامعه، مسکن مهر کلیک خورد و برخلاف پیشرفت این پروژه در ماه های ابتدایی، امروز متقاضیان این طرح دلشان پر درد است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۶    
نایب رئیس بانوان هیئت تیراندازی باکمان استان اصفهان گفت: تیراندازی با کمان ورزشی است که هم دین اسلام در ارزش گذاری به آن بسیار سفارش کرده و هم سابقه تاریخی اش با یادآوری آرش کمانگیر ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۰    
رئیس بسیج سازمان صداوسیما گفت: سازمان صداوسیما در دوران مظلومیت خاصی در زمینه بودجه به سر می برد و علی رغم همه فشارها و زیاده خواهی ها ...
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۴    
مسئول مرکز مطالعات و حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی گفت: با فعال سازی واحد بین الملل در حوزه حرکت های جهادی نه تنها در کشور، بلکه نقشه ما ترویج فرهنگ کار جهادی در جهان است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۵    
شصت و پنجمین سالروز ملی شدن صنعت نفت امروز در حالی پشت سرگذاشته می شود که صنعت نفت کماکان واردکننده بنزین بوده و قرار است سال آینده با توقف واردات، صادرکننده این فرآورده نفتی شویم.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۵    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: اماکن تاریخی شاخص استان قم آماده پذیرایی از گردشگران در ایام نوروز است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۲    
فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم کشورمان در مسابقه اول خود در رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا با شکست مقابل حریق قزاق از کسب سهمیه المپیک بازماند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۱    
سخنگوی دولت از اختصاص اعتبارات کافی به پروژه راه آهن رشت قزوین خبر داد و گفت: افتتاح این پروژه خواست مردم گیلان و برای خدمت رسانی به تمام ایرانی ها است.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۲:۰۲    
ایلنا: هیات حل اختلاف استان کرمانشاه استیضاح شهردار کرمانشاه را غیرقانونی دانست و دکتر "عبدالرضا شعبانی" همچنان شهردار این کلانشهر باقی ماند.
فردا نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۱:۰۰    
آخرین روزهای سال 1394 سپری می شوند.
  • ۱