شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۳Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 4 دی 1395 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 31 فروردین 1395 فردا نیوز 31 اردیبهشت 1395 فردا نیوز 31 خرداد 1395 فردا نیوز 31 تیر 1395 فردا نیوز 15 مرداد 1395 فردا نیوز 17 مهر 1395 فردا نیوز 30 آبان 1395 فردا نیوز 30 آذر 1395 فردا نیوز 30 بهمن 1395 فردا نیوز 1 اسفند 1395 فردا نیوز 1 دی 1395 فردا نیوز 2 دی 1395 فردا نیوز 3 دی 1395 فردا نیوز 4 دی 1395 فردا نیوز 5 دی 1395 فردا نیوز 6 دی 1395 فردا نیوز 7 دی 1395 فردا نیوز 8 دی 1395 فردا نیوز 9 دی 1395 فردا نیوز 10 دی 1395 فردا نیوز 11 دی 1395 فردا نیوز 12 دی 1395 فردا نیوز 13 دی 1395 فردا نیوز 14 دی 1395 فردا نیوز 15 دی 1395 فردا نیوز 16 دی 1395 فردا نیوز 17 دی 1395 فردا نیوز 18 دی 1395 فردا نیوز 19 دی 1395 فردا نیوز 20 دی 1395 فردا نیوز 21 دی 1395 فردا نیوز 22 دی 1395 فردا نیوز 23 دی 1395 فردا نیوز 24 دی 1395 فردا نیوز 25 دی 1395 فردا نیوز 26 دی 1395 فردا نیوز 27 دی 1395 فردا نیوز 28 دی 1395 فردا نیوز 29 دی 1395 فردا نیوز 30 دی 1395 
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۵:۱۴    
مردی که متهم است همسرش را به قتل رسانده و جسدش را در بیابان رها کرده است، مدعی شد مرتکب قتل شده چون همسرش معتاد شده و به فساد کشیده شده بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۵:۰۲    
فال سلامت در نیمه ی اول دی ماه 95 را بخوانید.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۳:۳۲    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد: هر گونه حرکت ورزشی داروی خوبی برای مبتلایان به بیماری پارکینسون است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۲:۳۴    
منشور حقوق شهروندی را که در روزهای گذشته از سوی رئیس جمهوری محترم رونمایی شد می توان تبلور عینی حقوق شهروندان ایرانی در قانون اساسی جمهوری اسلامی تعبیر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۰۱    
یک مطالعه جدید نشان می دهد اگر مادران در دوران بارداری سیگار بکشند، کودکانشان دچار آسیب کلیوی می شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۴۶    
در حالی که از رئیس جمهور گرفته تا وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی بر نقض برجام از سوی آمریکا تصریح دارند، عضو مرکزیت کارگزاران مدعی شد طرفین به برجام پایبند بوده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۳۱    
طبق یک مطالعه جدید در چین، شواهدی وجود دارد که مصرف روزانه دوز پایین آسپرین می تواند خطر ابتلا به سرطان لوزالمعده (پانکراس) را کاهش دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۰۶    
سرویس عکس و فیلم فردا: طبق تقویم مذهبی ارامنه ایران سالروز تولد عیسی مسیح در روز 6 ژانویه جشن گرفته می شود اما همزمان با برگزاری روز کریسمس در 25 دسامبر ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۱۸    
یک سایت خبری مدعی شده است که بر اساس شنیده ها، پروژه شهرزاد به علت مسائل مالی و عدم توان پرداخت دستمزد عوامل و بازیگران تعطیل شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۳    
در اتهام زنی به شهرداری تهران در موضوع ترافیک، بی اخلاقی نه تنها درحق آقای قالیباف بلکه در حق بدنه نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی صورت گرفته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۵    
من قائل به این موضوع نیستم که شهردار تهران ترافیک مصنوعی ایجاد کرده اما باید افکار عمومی را قانع کرد که این ترافیک، ترافیک طبیعی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۴    
در بازار امروز - یکشنبه - سکه تمام طرح جدید با افزایش حدود 12 هزار تومانی قیمت نسبت به دیروز به حدود یک میلیون و 164 هزار تومان رسید و دلار آمریکا نیز 4070 تومان فروخته می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۱۴    
یک منبع محلی در نینوا خاطرنشان کرد: خطیب نماز جمعه داعش در یکی از مساجد غرب موصل، ترکیه و شیخ نشین های خلیج فارس را به حملات تروریستی تهدید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۱۱    
تیم کانالس 2010، متشکل از افراطی های باشگاه پورتو که در دسته چهارم کشور پرتغال مشغول فعالیت است، خشن ترین تیم تاریخ فوتبال محسوب می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۵    
40 دختر و پسر جوان در ارومیه پارتی شبانه راه انداخته بودند که نقره داغ شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۹    
یک مردم شناس با بررسی عکسهای باقی مانده از دوران قاجار به حضور غلامان و کنیزان افریقایی در دربار قاجار پی برده و معتقد است مطالعه این عکسها در کنار اسناد مکتوب می تواند بسیاری از پرسشهای تاریخی موجود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۶    
خشونت و تروریسم حاصل از تعصب رو به افزایش و به تبع آن پوپولیست غربی نیز در حال رشد است. آنها از یکدیگر تغذیه می کنند و به هم وابسته هستند. بخت آنها با یکدیگر افزایش پیدا می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۱۳    
برای اعتراف ظریف به اشتباهش در اعتماد به امریکایی ها تازه می خواستیم ضیافت مسئولیت پذیری بگیریم و خشنود فهمیدن اشتباه و امین دانستن نمایندگان مردم در اذعان به این اشتباه شویم که تکذیبیه شتابزده وزارت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۴۸    
نایب رئیس شورای شهر تهران در یادداشتی نوشت: بارها تاکید کرده ام که هنوز تصمیم قطعی برای حضور در انتخابات شورای پنجم نگرفته ام و حتما در صورت جمع بندی نهایی اطلاع خواهم داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۴۵    
سرویس عکس و فیلم فردا: تصویری از پارک ملی لنسوئیس مارانهنسس در برزیل که بارش باران باعث ایجاد تالاب بر روی زمین شنی این پارک می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۴۵    
رضا امیرخانی قصد دارد با نشان درجه یک هنری خود بیماری های ادبی را درمان کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۱    
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: برخی از مربیان و بازیکنان استقلال اهواز پول داده اند تا وارد این تیم شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۱    
در اتفاقی نادر در فرانسه یک جنین 30 هفته ای به رغم اینکه پاهایش از رحم مادر بیرون زده بود، زنده و سالم به دنیا آمد و اکنون به حیاتش ادامه می دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۱    
داعش دامنه حملات خود در منطقه بادیه سوریه را افزایش داده و تعدادی از روستاهای شیعی را هدف قرار داده است که "جبهه دفاعی نخست" از آن روستاها در حومه شرقی استان حمص هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۱    
برای خانمها هیچ چیز زجرآورتر از ریزش موهایشان نیست، اکثر خانمها در طول زندگی خود این مشکل را تجربه کرده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۱    
سایت گوگل نتایج جستجوی کاربران در سال 2016 را منتشرکرد. مجله تایم بر اساس این نتایج نام افرادی را که در کشورهای مختلف بیشتر از همه جستجو شده اند را استخراج و منتشر کرده است .
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۱    
ابلیس به یکی از پیامبران خدا گفت: در سه مورد بر انسان مسلط می شوم.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۱    
بهنوش بختیاری بازیگر کشورمان مدل تبلیغاتی یک برند دیگر نیز شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۱    
رئیس جمهور منتخب آمریکا در جدیدترین واکنش به تصویب قطعنامه ای در محکومیت شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین گفته این اقدام مذاکرات صلح را دشوارتر می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۱    
آغاز هفته سوم برنامه با صبح با میزبانی از شهرام لاسمی همراه بود. لاسمی که قرار است پس از پنج سال دوری از تلویزیون با در برنامه ای با رادیو ایران همکاری کند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۱    
در جدیدترین رده بندی پاسپورت ها توسط موسسه هینلی، پاسپورت افغانستان در انتها و بعنوان بی اعتبارترین پاسپورت شناخته شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۱    
این شرکت به پژوهشی اشاره می کند که نشان می دهد میکروب های روی صفحه موبایل شما از میکروب های نشیمنگاه توالت بیشتر است
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۱    
روایت دختران مدرسه شین آباد از زخم های کهنه و دردهای جدید را بشنوید.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۱    
رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: با توجه به شرایط فعلی اقتصاد تلاش می کنیم، مالیات اصناف و مشاغل در سال 95 را بدون افزایش مانند سال گذشته دریافت کنیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۱    
سازمان سنجش آموزش کشور درباره برخی اصلاحات در مواد آزمون و رشته های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 96 اطلاعیه ای صادر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۵:۲۵    
هافبک پیشین تیم فوتبال بارسلونا یک بار دیگر بازی در رده ملی را تجربه خواهد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۵:۱۹    
حماسه عظیم مردم ایران در نهم دی ماه سال 1388که به مهار فتنه بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری انجامید، از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۵:۰۱    
یک شرق شناس اسرائیلی در مقاله ای نوشت: به پنج دلیل دخالت اسرائیل در مساله سوریه به نفعش نخواهد بود و هرگونه دخالت تل آویو در آن کشور مساله را به نفع ارتش سوریه و بشار اسد رقم خواهد زد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۵:۰۱    
یک متخصص ارتوپد گفت: استفاده از روش های سرما و گرما درمانی باعث کاهش درد مفاصل می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۴:۳۳    
ملی پوش پیشین کاراته اعلام کرد به دنبال حضور در مسابقات کاراته وان فرانسه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۴:۰۰    
اداره حمایت از رسانه های آزاد افغانستان (نی) ضمن اعلام افزایش چهار برابری خشونت علیه خبرنگاران در سالجاری در افغانستان نسبت به سال گذشته اعلام کرد که سال جاری مرگبارترین ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۳:۵۷    
ششمین حراج تهران، ویژه هنر معاصر که 120 نقاشی، مجسمه و عکس از 112هنرمند را به خریداران آثار هنری پیشنهاد داد با فروش 118 اثر در مجموع به قیمت 12 میلیاردو 344 میلیون تومان پایان یافت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۳:۲۱    
مرد جوان ایرانی که توسط آدم ربایان در هرات افغانستان ربوده شده بود پس از نجات از چنگ ربایندگان به کنسولگری ایران در هرات سپرده شد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۳:۱۲    
مدیر برنامه های دیگو مارادونا تایید کرد موکلش در حال مذاکره با سران ناپولی برای بر عهده گرفتن پستی بزرگ در این تیم است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۳:۰۰    
وزارت بهداشت ترکیه اشتغال پزشکان و پرستاران سوری در مراکز بهداشتی و بیمارستان های دولتی ترکیه را با هدف فراهم کردن خدمات پزشکی برای حدود سه میلیون آواره سوری بررسی می کند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۲:۳۳    
تیم فوتبال پیکان در حالی موفق به شکست فولاد خوزستان شد که هواداران استقبال خوبی از این دیدار به عمل آورده بودند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۲:۱۸    
تروجان توردو که مختص سرقت اطلاعات بانکی است با بارگذاری برنامه ها از فروشگاه های غیرمعتبر امکان آلودگی و حمله را فراهم می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۲:۰۰    
سی ان ان گزارش داد رییس جمهور پیشین و رییس جمهور منتخب آمریکا، باید کدورت های بعد از انتخابات ریاست جمهوری 2016 را کنار بگذارند و بار دیگر با هم دوست شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۱:۳۳    
اشتغال اصلی ترین معضل فعلی کشور است که اکثریت قریب به اتفاق آحاد جامعه از کارشناسان و متخصصان و صاحب نظران گرفته تا عموم جامعه بر این مسئله اتفاق نظر دارند و البته مسئولان هم ضمن قبول این معضل ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۱:۳۰    
مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: برنامه ما این بود که بازیکنان اصلی تیم بانک سرمایه را از کار بیندازیم و موفق هم شدیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۱:۲۴    
از ابتدای انقلاب اسلامی یکی از اهداف دشمنان این بود که امنیت را در بخش هوایی از ایران سلب کنند و سپاه با تلاش خود دشمن را ناامید کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۱:۲۱    
لبخند هالیوودی و اصلاح خط لبخند ترفندی است که طی سال های اخیر کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی بسیاری با تکیه بر آن برای خودشان مشتری جمع می کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۱:۰۳    
قانونگذاران و وزیران حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه برای یک نشست سالانه سه روزه در راستای تعیین نقشه راه برای تغییرات قانون اساسی که منجر به وضع یک سیستم ریاست جمهوری در بحبوحه پاکسازی های پس از کودتا ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۱:۰۳    
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه افزایش قیمت دلار ادامه خواهد یافت، گفت: دولت و بانک مرکزی فقط و حتما نظاره گر بازار هستند و قصد دخالت ندارند و این افزایش قیمت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۱:۰۰    
روزنامه های زنجیره ای که پس از توافق موسوم به برجام در تیترها و صفحات نخست خود ضمن بزک کردن برجام به صورت غلو آمیز از ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای تمجید و وزیر امور خارجه را امیرکبیر و مصدق زمان ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۱:۰۰    
انسان مومن و زیرک از یک سوراخ چند بار گزیده نمی شود
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۵۴    
در حالی مراسم بزرگداشت احمد شاملو و اهدای جوایز دومین دوره جایزه شعر شاملو با عنوان نوروزی در زمستان با مشارکت پژوهشکده انجمن ادبیات نمایشی دانشکده هنر تهران و خانه-موزه بامداد در تالار فارابی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۴۵    
قیمت دلار در بازار تهران امروز به مبلغ بی سابقه 4040 تومان رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۴۲    
هواپیمای حامل بازیکنان تیم فوتبال سایپا بعد از اینکه شرایط برای نشستن در فرودگاه شهید مدنی تبریز فراهم نشد به تهران بازگشتند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۲۷    
سایت شبکه معتبر روسی، انتخابات ایران را یکی از 10 رویداد مهم جهان سال 2017 توصیف کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۲۴    
سرویس عکس و فیلم فردا: تصویری از درخت کریسمس ساخته شده از پوکه مهمات در سوریه منتشر می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۲۱    
در پی وقوع انفجار در نزدیکی یک کلیسای کاتولیک در جنوب فیلیپین، 12 نفر زخمی شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۱۸    
پرسپولیس در حالی قهرمان نیم فصل شد که تعداد امتیازاتش همان تعدادی است که استقلال خوزستان با آن در لیگ قبل قهرمان شده بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۱۸    
یک روزنامه انگلیسی با اشاره به حضور مهاجران و وضع نابسامان امنیتی در کشورهای اروپایی نوشت: سال 2017 می تواند سال فروپاشی اتحادیه اروپا باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۱۸    
حریف اماراتی تیم ذوب آهن اصفهان جهت حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال جذب مهاجم سنگالی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۱۵    
وزارت کشور ترکیه امروز شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: مقامهای ترکیه در شش ماه گذشته بیش از 1656 نفر از کاربران شبکه های اجتماعی را به اتهام حمایت از سازمان های تروریستی یا اهانت به مقامهای رسمی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۱۲    
هیأت وزیران به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل 138 قانون اساسی، مواد 43 تا 48 آئین نامه مالی، معاملاتی، اداری و استخدامی صندوق توسعه ملی را اصلاح کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۳    
طرح ضربتی پلیس پایتخت برای برخورد با تخلفات شبانه، دور دور و رانندگی مخاطره آمیز کلید خورد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۳    
مرکز اسلامی لیورپول توسط گروه های راستگرای افراطی مورد حمله قرار گرفته و به آتش کشیده شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۰    
سیستم تبعیض آمیز نظارت بر شهروندان عرب و مسلمان آمریکا (Nseers) توسط دولت اوباما لغو شده است تا اجرای سیاست های نژادپرستانه دونالد ترامپ علیه مسلمانان محدود شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۵۴    
صدها تن از شهروندان تونسی روز شنبه در اعتراض به بازگشت عناصر تکفیری از خارج به این کشور در مقابل مقر پارلمان تظاهرات کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۵۱    
روسای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه تاکید کردند که همزمان با پیروزی های ارزشمند مردم و ارتش سوریه بر تروریست ها و تداوم این مبارزات ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۴۵    
دبیر کل اتحادیه عرب ضمن استقبال از قطعنامه اخیر شورای امنیت در محکومیت شهرک سازی در فلسطین اشغالی، این دستآورد را به مردم فلسطین تبریک گفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۴۲    
علی لاریجانی در گفتگوهای تلفنی با آیت الله ابراهیم امینی و حجج الاسلام محسن قرائتی و ناصر نقویان از وضعیت سلامتی و درمانی آنان مطلع گردید.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۳۹    
دولت ترکیه برای بهبود وضعیت امنیتی، بودجه نظامی خود را برای سال 2014 افزایش داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۳۶    
روحانی در پیام های جداگانه ای به سران کشورهای جهان، میلاد فرخنده حضرت عیسی مسیح و همچنین آغاز سال 2017 میلادی را به آنان تبریک گفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۳۶    
جواد خیابانی که نام دو بازیکن جوان تیم پرسپولیس را در بازی این تیم با سیاه جامگان اشتباه گفته بود ، از آنها و فوتبال دوستان عذر خواست
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۱۸    
علی کریمی کارت اهدای اعضاء گرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۱۲    
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: مدارس تبریز برای دومین روز متوالی تعطیل اعلام شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۱۲    
ممکن است در کمد کودکتان لباس یا شلوار جینی داشته باشید که نو هستند اما دچار پارگی یا لک کوچکی شده اند که دیگر قابل استفاده نیست. با این سه ایده ی خلاقانه در این چگونه آنها را ترمیم کنید.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۰۶    
دختر داوطلب سوری، حکایت هایی را از مقاومت و پیروزی در حلب بعد از بازپس گیری این شهر از تروریست ها بیان می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۰۳    
مصر چشم پوشی خود از پیش نویس قطعنامه ضد شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی را توجیه کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت اسرائیل در اعتراض به قطعنامه اخیر شورای امنیت، کمک مالی به نهادهای زیرمجموعه سازمان ملل را قطع می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۵۱    
وزارت امور اقتصادی و دارایی در اطلاعیه ای اعلام کرد حقوق 923 هزار معلم واریز شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۴۸    
رییس سازمان انرژی اتمی عصر امروز (شنبه) از حجت الاسلام نقویان عیادت کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۴۵    
نمایندگان مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی را موظف کردند نسبت به انعقاد پیمان های دو جانبه و چند جانبه و همچنین پیمان های پولی دو جانبه با کشورهای طرف تجاری و هدف به ویژه کشورهای منطقه اقدام کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۳۰    
سرویس عکس و فیلم فردا: در ادامه اجرای طرح مبارزه با فروش مواد مخدر در حاشیه شهر مشهد صبح شنبه چهارم دی 22 مرکز خرده توزیع مواد مخدر با حضور معاون دادستان و نیروی انتظامی در محله خواجه ربیع مشهد پلمب ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۲۷    
برخی رسانه های دانمارک تاکید کردند که دولت این کشور به دهها شهروند که به گروه تروریستی داعش پیوستند، همچنان یارائه پرداخت می کند!
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۲۴    
کانون بانک های خصوصی و شورای هماهنگی بانک های دولتی در نامه ای به اسحاق جهانگیری با اشاره به وضعیت رکود بازار مسکن خواستار تمدید حداقل یکساله مهلت فروش اموال مازاد بانک ها شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۱۸    
روایات در مورد آداب و دعاهایی که موقع برداشتن تربت از زمین کربلا یا موقع خوردن آن وارد شده متعدد و مختلف است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۱۸    
درگیری ها میان گروه های مسلح و تروریستی و نیروهای ارتش و مردم سوریه در نقاط مختلف این کشور همچنان ادامه دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۱۵    
در صورت نیاز تصمیمات قبلی خود را تغییر می دهند به گونه ای که اگر به تقاضای دوست شان قبلا پاسخ مثبت داده اند، اما امروز اگر مصلحت نباشد، به راحتی نه می گویند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۰۶    
بارش باران شدید در کربلای معلا، موجب جاری شدن سیلاب در برخی خیابان های این شهر مقدس شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۰۰    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از تماس تلفنی پوتین رئیس جمهور روسیه با حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان خبر داد و گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۵۴    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزارت اطلاعات در خصوص امنیت فضای مجازی و نحوه حفظ امنیت و پالایش آن برنامه های سنگینی دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۵۱    
مراسم اختتامیه نهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد با حضور جمع کثیری از اهالی ادبیات در تالار وحدت برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر نرسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۴۲    
"فرانک والتر اشتاین مایر"، وزیر امور خارجه آلمان قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل که شهرک سازی های اسرائیل در سرزمین های اشغالی را محکوم می کند تمجید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۳    
سرپرست باشگاه پرسپولیس در تشریح آخرین وضعیت این تیم برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر گفت: فهرست بازیکنان مد نظر کادر فنی مشخص و مذاکره با برخی از آنها آغاز شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۳    
نیروهای الحشد الشعبی عراق ضربات سنگین و مهلکی را به تروریست های داعش در موصل وارد کردند.