پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 15 دی 1395 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 31 فروردین 1395 فردا نیوز 31 اردیبهشت 1395 فردا نیوز 31 خرداد 1395 فردا نیوز 31 تیر 1395 فردا نیوز 15 مرداد 1395 فردا نیوز 17 مهر 1395 فردا نیوز 30 آبان 1395 فردا نیوز 30 آذر 1395 فردا نیوز 30 بهمن 1395 فردا نیوز 1 اسفند 1395 فردا نیوز 1 دی 1395 فردا نیوز 2 دی 1395 فردا نیوز 3 دی 1395 فردا نیوز 4 دی 1395 فردا نیوز 5 دی 1395 فردا نیوز 6 دی 1395 فردا نیوز 7 دی 1395 فردا نیوز 8 دی 1395 فردا نیوز 9 دی 1395 فردا نیوز 10 دی 1395 فردا نیوز 11 دی 1395 فردا نیوز 12 دی 1395 فردا نیوز 13 دی 1395 فردا نیوز 14 دی 1395 فردا نیوز 15 دی 1395 فردا نیوز 16 دی 1395 فردا نیوز 17 دی 1395 فردا نیوز 18 دی 1395 فردا نیوز 19 دی 1395 فردا نیوز 20 دی 1395 فردا نیوز 21 دی 1395 فردا نیوز 22 دی 1395 فردا نیوز 23 دی 1395 فردا نیوز 24 دی 1395 فردا نیوز 25 دی 1395 فردا نیوز 26 دی 1395 فردا نیوز 27 دی 1395 فردا نیوز 28 دی 1395 فردا نیوز 29 دی 1395 فردا نیوز 30 دی 1395 
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۹:۳۰    
نگاهی به منابع دینی نشان می دهد که عطسه کردن نه تنها بد نیست؛ بلکه برای سلامتی بسیار مفید است. در حدیث آمده که عطسه موجب راحتی و سلامتی بدن است و تا سه روز و به روایتی تا هفت روز، امان از مرگ است
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۱۲    
برای اینکه لکه های ایجاد شده توسط پخت غذا را به طور کامل پاک کنید، می توانید کمی هم جوش شیرین به این محلول اضافه کنید.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۴    
بسیاری از کارگردان ها به جشنواره امسال فیلم فجر نمی آیند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۵۵    
بحث کم فروشی اینترنت و همچنین داستان پایان پیش از موعد بسته های اینترنت اپراتورهای تلفن همراه موضوع تازه ای نبوده و از مدتها پیش مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار داشته و از سوی مسئولان نیز موضع ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۳۳    
رئیس مرکز تحقیقات حلال سازمان غذا و دارو با پرداختن به علت حرام بودن برخی خوردنی ها گفت: ایران در زمینه کارشناسی محصولات حلال از بسیاری از کشورهای دنیا بالاتر هستیم ولی دراین زمینه نیازمند کار علمی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۷    
باشگاه مخاطبان فردا؛ امیر ایمانی زاده: به نظر می رسد رسانه ملی دچار سردرگمی عجیب و غریبی شده است و این دانشگاه عمومی به هر مقدار از وظیفه پرورشی و فرهنگسازی خود فاصله می گیرد از مخاطب نیز دور می ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۵    
بند استیل گزینه ی مناسبی برای استفاده هر روزه است. استفاده روزانه که همراه با عرق دست، رطوبت و غیره است به بند چرمی نفوذ می کند ولی به استیل نه ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۲۳    
برخی از کارشناسان بر این باورند که نوسانات اخیر دلار در بازار آزاد می توانست بیش از این حد بوده و یکی از مسائلی که از تشدید آن جلوگیری کرده ثبات فعلی نرخ سود سپرده بانکی است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۸    
امیر مهدی ژوله با انتشار عکسی در اینستاگرام خود از تئاتر جدیدش خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۲۰    
فیروز کریمی در حالی رسما سرمربی تیم صنعت نفت آبادان شد که هنوز حکم اخراجش از تیم لیگ یکی اکسین البرز بوی کاغذ تازه می داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۲۵    
باید پرسید صدا و سیما چگونه به موسیقی ای مجوز می دهد که صراحتاً رپ خوانی می کند و چرا جای موسیقی های ارزشی در چنین برنامه ای خالی است؟!
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۴    
سرویس عکس و فیلم فردا: روغن نخل(پالم) نوعی روغن گیاهی است که از مغز میوه نخل روغنی استخراج می شود. تصاویر زیر روش غیر بهداشتی استخراج این روغن را در میانمار نشان می دهند. منبع: مشرق
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۲    
معمولا همه آنهایی که از دوران کودکی وارد دنیای بازیگری می شوند، این شانس را ندارند که در بزرگسالی بازیگر خوبی باشند و حتی عده ای از آنها ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۶    
استمرار در تاخیر آزادسازی واردات برنج، افزایش قیمت و کمبود برنج در بازار داخل را به همراه خواهد داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۰    
رضا عطاران در روز کلید خوردن سریال پنچری در پشت صحنه آن حاضر شد تا به دوستان قدیمی خود سر بزند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۴    
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی، از افزایش 2برابری تولید نفت در مناطق مرکزی ایران خبر داد و گفت: تولید نفت در این منطقه از 100 به 200 هزار بشکه در روز افزایش یافته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۹    
در سال های اخیر مردم در سراسر دنیا به دنبال گزینه های جایگزین مناسب برای گوشت قرمز هستند و یکی محبوب ترین آیتم های موجود، میوه ای گرمسیری به نام جَک فروت است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سقف وام مسکن مهر از 30 به 40 میلیون تومان افزایش یافت؛ این 10 میلیون افزایش فقط کمک به آورده مردم است و ربطی به افزایش قیمت ندارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۲    
مسعود بهنود از عوامل سایت دولتی بی بی سی انگلیس، این روزها خواستار برجسته کردن حمله به قوه قضاییه در ماه های نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری شده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۳    
اردوی بحث برانگیز تیم ملی فوتبال ایران قرار است با یک بازی دوستانه عجیب و غریب پایان یابد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۲    
طاهری با اشاره به مضراتی که حق وکالت در طلاق برای زن دارد، اظهار داشت: به نظر من توکیل برای طلاق به زوجه یک امر استثنایی است که فقط در شرایط خاص مثل زمانی که زن ستون خانواده شده یا مرد ضعف ها و نواقص ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۲    
داده های هواشناسی حاکی از جوی پایدار برای اغلب نقاط کشور است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۲۰    
افسرنگهبان سازمان آتش نشانی مشهد گفت: یک دستگاه جرثقیل 28 تنی در حین کار در یک پروژه ساختمانی در مشهد به حالت معلق بین زمین و آسمان و نیمه واژگون درآمد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۷:۴۵    
فیلم سینمایی بانویی از ماه، کاری از امیر مهتاش مهدوی و الهام قره خانی می باشد که به دو صورت تصویری و انیمیشن در دست ساخت است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۷:۴۵    
بازیگر سریال شکوه یک زندگی گفت: در این سریال نقش واروش، دختر شخصیت اصلی سریال را بازی خواهم کرد که هنوز بازیم شروع نشده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۷:۳۶    
افراد خانوادۀ سلطنتی از شهریور ماه 1357 به تدریج ایران را ترک کردند. شاه تنها بود. خودش به اشرف پهلوی توصیه کرد به خارج بروند تا بلکه سر و صداها بخوابد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۷:۳۳    
مادری که چندی پیش در شیراز نوزاد 5 ماهه خود را در آتش سوزاند بنا بر نظریه پزشکی قانونی نوعی جنون بارداری دارد که در جهان نادر است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۷:۲۷    
روستای اویمیاکن oymyakon در روسیه سرد ترین جای زمین است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۷:۲۱    
نوزادی که در ترکیه با نقش قلب بر روی پیشانی متولد شده پس از یک سال همچنان سوژه رسانه هاست.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۷:۱۸    
سرویس عکس و فیلم فردا: یک عکس قدیمی مربوط به دهه 80 که اون زمان برخی رسانه ها بهش پرداختن و گفتن یک کلکسیونر روس سفارش داده!
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۷:۱۵    
اهمیت مساله انتقال سریع مصدومان از محل حادثه به نزدیکترین بیمارستان سبب شد تا یک شرکت آمریکایی اولین پهپاد آمبولانس را طراحی کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۷:۰۹    
رئیس پیشین فدراسیون هندبال (رحیمی) گفت: فضا به گونه ای است که صلاح ندانستم تا در انتخابات فدراسیون شرکت کنم.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۷:۰۹    
آن گونه که پلیس گفته است که راننده ون بر اثر عدم کنترل خودرو مسبب این حادثه هولناک بوده است. برخی از قربانیان این تصادف در آتش سوختند
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۷:۰۳    
در هر حرفه ای وقتی سن بالا می رود٬ افراد خود به خود بازنشست می شوند و جوانان تازه نفس روی کار می آیند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۶:۳۶    
به په ماروتا، مدیر یوونتوس در حاشیه مراسم معرفی بازیکن جدید این تیم توماس رینکون ، پاسخگوی سوالات خبرنگاران در مورد شایعه بازگشت آلوارو موراتا شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۶:۰۰    
دونالد ترامپ برای اثبات توانایی های خود به مردم این کشور تقریبا یک بازه زمانی سه ماهه را در اختیار دارد و باید در این مدت به تردیدها درمورد خود پایان دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۵:۱۲    
مهاجم ایرانی هیرنفین از جمله بازیکنانی است که در اردوی دو هفته ای این باشگاه در جنوب اسپانیا مورد توجه قرار دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۵:۰۰    
مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا "سیا" گفت، روسیه در حال بازی با قوانین خود در سوریه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۴:۱۷    
ژاله تقوایی کارشناس و داور بین المللی ژیمناستیک معتقد است که استپ یکی از زیرشاخه های ایروبیک است و می توان بر روی حجاب آن کار کرد و اولین اعزام بانوان مسلمان را در این شاخه انجام داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۴:۰۲    
نشریه فوربز در مطلبی به احتمال آغاز جنگ اقتصادی میان چین و آمریکا با روی کار آمدن دونالد ترامپ پرداخت.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۳:۵۳    
عضو سازمان تیم های ملی دوومیدانی کشورگفت: بعلت کمبود بودجه نمی توانیم حقوق همه را بدهیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۳:۰۱    
اهالی استان های جنوبی یمن بر این قضیه واقفند که آمریکا و متحدانش با اشغال جنوب یمن و ایجاد هرج و مرج توسط القاعده تنها نقشه تجزیه این کشور را دنبال می کنند و همه وعده هایشان درباره بازگرداندن امنیت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۲:۴۹    
سرمربی فرانسوی رئال مادرید در نخستین سال حضورش توانست افتخارات زیادی را کسب کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۲:۰۲    
بر اساس نتایج آخرین پژوهش موسسه نظرسنجی پیو (pew) در آمریکا، 8 درصد مردم ترکیه نگاه مثبت به داعش دارند و با این گروه تروریستی احساس همدردی می کنند و 73 درصد مردم ترکیه نگاه منفی به داعش دارند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۱:۴۷    
مهاجم جوان الهلال عربستان دچار پارگی از ناحیه رباط صلیبی پا شد و کل فصل را از دست داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۲۳    
ارزش سرمایه گذاری های خارجی در طرح های جدید بالغ بر 11 میلیارد و 333 میلیون دلار و افزایش سرمایه گذاری خارجی در بنگاههای موجود سرمایه پذیر 496 میلیون دلار است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۲۳    
دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی در حکمی لطف اله سیاهکلی را به سمت معاون رئیس سازمان صداوسیما و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی منصوب کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۲۰    
باشگاه استقلال با هافبک ماشین سازی تبریز به توافق اولیه رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۱۱    
شعبه یک بانک در روزی که تعطیل بود، با درهای قفل نشده رها شده بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۰۲    
منابع محلی سرکرده های داعش در بخش شرقی حلب درخصوص جانشین های ابوبکر البغدادی صحبت می کنند و بحث درخصوص جانشین های بغدادی در میان عناصر داعش بالا گرفته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۰۲    
مایکل پنس معاون رئیس جمهوری منتخب آمریکا گفت اولین کاری که ساکن جدید کاخ سفید انجام خواهد داد، لغو قانون بیمه خدمات درمانی اوباما (اوباما کر) خواهد بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۰۲    
آمارها از افزایش جمعیت انگلیس به دلیل مهاجرت به این کشور خبر می دهند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۵۹    
عضو هیئت رئیسه سابق مجلس با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: امروز رکود و بی ثباتی در تصمیم برخی از مدیران، امنیت سرمایه گذاری در جمهوری اسلامی را به خطر انداخته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۵۳    
بشاراسد، رئیس جمهوری سوریه در دیدار با مسئول ارمنی های کاتولیک و هیات همراهش گفت: جنگ تروریستی که سوریه از چند سال قبل در معرض آن قرار دارد و تمامی مردم سوریه با طائفه ها و نژادهایشان را هدف قرار ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۵۰    
جان کربی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به طرح های قانونگذاران آمریکایی برای انتقال سفارت واشنگتن از تل آویو به قدس واکنش نشان داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۵۰    
گروهی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا در حال بررسی دو طرح برای قطع یا کاهش کمک های مالی این کشور به سازمان ملل متحد هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۴۴    
دروازه بان پرسپولیس هم در افتتاحیه رستوران منصوریان حاضر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۴۱    
رئیس جمهور منتخب آمریکا و دبیر کل جدید سازمان ملل روز چهارشنبه تلفنی در مورد روابط واشنگتن و سازمان ملل گفت وگو کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۸    
نماینده روسیه در سازمان ملل متحد درباره احتمال نماینده های ایران و عربستان در مذاکرات آستانه برای حل و فصل بحران سوریه اظهار نظر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۵    
رحمت الله مه آبادی اظهارداشت: ما هم اکنون در صدد نوسازی تمام تجهیزات هوایی و فرودگاهی هستیم تا همچنان بتوانیم ایمنی و امنیت را در این حوزه ارتقا بخشیم زیرا هیچ وقت نمی توانیم ایمنی را فدای امنیت کنیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۳۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه حمایت خود را از عفو سربازی که روز چهارشنبه در اتهام قتل عمد یک مرد مجروح فلسطینی مجرم شناخته شد، اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۹    
تقریباً 80 درصد مبتلایان در مرحله اولیه ام اس، دچار ضعف عضله غیرقابل توضیح می شوند که از پاها آغاز می شود. فرد هم شاید احساس سوزن سوزن شدن و بی حسی همراه با خستگی مفرط کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۹    
رئیس جمهور منتخب آمریکا از اظهارات موسس وبگاه ویکی لیکس علیه بی احتیاطی هیلاری کلینتون نامزد دموکرات و شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری این کشور درخصوص ایمیل های شخصی اش، حمایت کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۶    
رسانه های ترکیه اعلام کردند در جریان تیراندازی به یک رستوران در منطقۀ فاتح در مرکز استانبول، سه نفر مجروح شدند که حال یکی از آنان وخیم است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۳    
عضو هیئت دولت با اشاره به اینکه هم اکنون در هیچ نقطه کشور قطعی گاز نداریم، گفت: به منظور کاهش افت گاز و قطعی گاز، ظرفیت تولید گاز در کشور افزایش یافت.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۱۷    
ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا تعداد مستشاران نظامی خود را در جنگ موصل افزایش خواهد داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۵۴    
نماز جمعه 17 دی ماه 95 تهران در مصلی امام خمینی (ره) به امامت احمد خاتمی برگزار می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۵۱    
امشب مراسم افتتاحیه رستوران علیرضا منصوریان برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۴۵    
ارتش جمهوری خلق چین اخیرا فیلمی را به نمایش گذاشته که از شدت تنش با ژاپن در دریای چین شرقی حکایت دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۴۲    
کارلوس کی روش بیانیه جدیدی منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۳۹    
گروه تروریستی داعش یک خانواده 5 نفره را به خاطر کوشش برای فرار از شهر موصل، مرکز استان نینوا در شمال عراق، اعدام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۳۶    
کمی پنبه را به آب لیمو آغشته کنید و روی زوائد گوشتی بمالید. این راه درمانی را برای چند روز تکرار کنید تا این برآمدگی های منگوله ای مزاحم کاملا برطرف شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۳۳    
از روز نخست دی ماه 95 تا ساعت 11 ظهر امروز (چهارشنبه)، در مجموع 100 هزار نفر از بازنشستگان کشوری با مراجعه به سایت صندوق و دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور، در طرح واگذاری سهام بیمه ملت ثبت نام کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۳۰    
مرکز مطالعات "پیو" در واشنگتن، از تقویت جایگاه یهودیان در کنگره جدید آمریکا و افزایش تعداد کرسی های آنها خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۲۷    
وزیر خارجه اسبق آمریکا به رئیس جمهور منتخب این کشور برای انتخاب اعضای کابینه اش مشورت می دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۲۴    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به اظهارات وزیر خارجه ترکیه به مقامات آنکارا توصیه کرد که به جای متهم کردن دیگران و اگر واقعا به دنبال پایان بحران سوریه هستند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۲۱    
آنها باور دارند که میوه ی صبر شیرین است و تا رسیدن به هدف، دست از تلاش برنمی دارند، فرقی نمی کند که این هدف، ارتقاء شغلی باشد یا ازدواج یا فراگیری یک مهارت جدید.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۸    
اجرای زنده موسیقی متن فیلم پاپیون به رهبری جری گلداسمیت
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۵    
مدافع تیم ماشین سازی قراردادش را فسخ کرد و به طور رسمی از این تیم جدا شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۲    
در یکی از مسابقات فوتبال امیدهای تهران، اتفاق عجیبی افتاد و اجازه ندادند بازی برگزار نشود.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۱۲    
فرود سخت یک فروند هواپیمای ایرباس 321 در فرودگاه استان برون مرزی کالینینگراد روسیه با 172 سرنشین منجر به مصدوم شدن پنج نفر از سرنشینان آن شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۰۹    
کار و رفاه اجتماعی دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای عالی کار با حضور سید حسن هفده تن معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حجت میرزایی معاون اقتصادی وزیر تعاون ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۰۹    
وقتی احساس تنبلی می کنید، طوری که به انجام هیچ کاری رغبت ندارید، بد نیست از یک دوست کمک بگیرید. در شرایطی که دست از کار کردن کشیده اید ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۲:۰۶    
کمند امیر سلیمانی با انتشار تصویری از تولید ملی حمایت کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۵۴    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار با رئیس پارلمان سوریه تاکید کرد هر کشوری که بدون هماهنگی با دولت سوریه وارد این کشور شده، باید از سوریه خارج شوند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۵۴    
روزی گفتگویی میان شیطان و رسول خدا(ص) اتفاق افتاد که پاسخ شیطان به سوالات ایشان شنیدنی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۴۸    
عشق به تعهد نیاز دارد. باید بپذیریم که گذشته با همه شیرینی ها و تلخی هایش گذشته است. عشق آغازی دوباره و حرکتی رو به جلو است. یکی از تهدید های عشق، رابطه های گذشته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۴۸    
ماءالشعیر را داخل یک کاسه استیل می ریزیم و سپس نمک و فلفل و جوش شیرین و سپس بیکینگ پودر را به آن اضافه می کنیم و با هم مخلوط می کنیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۴۵    
داوران بخش مسابقه انیمیشن، داستانی و تولیدات رادیویی جشنواره عمار اعلام شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۴۲    
مقام اسبق وزارت دفاع آمریکا در دوران ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش در یادداشتی به رئیس جمهور جدید این کشور پیشنهاد کرده برای مقابله با ایران به جای تجریم، از تهدید نظامی استفاده کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۳۹    
سناتورهای جمهوریخواه طرحی را به کنگره ارائه کردند که بر اساس آن دولت آینده آمریکا موظف شود سفارت خود را از شهر تل آویو در فلسطین اشغالی به شهر بیت المقدس منتقل کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۳۳    
فارادی فیوچر پس از مدتها جنجال سرانجام خودروی تمام الکتریکی و جنجالی خود را معرفی کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۲۴    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه باید به تولید داخل اهمیت ویژه ای بدهیم، گفت: تا جایی که بتوانم از تولیدات ساخت داخل استفاده می کنم.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۲۱    
تیم السد علی رغم برد امروز نتوانست به صدر جدول برسد و همچنان دو امتیاز از صدرنشین رقابت ها عقب است.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۱۵    
سید مهدی طالقانی گفت: آیت الله منتظری تنها در دوره دستگیری سال 54 و در دوره کوتاهی با پدر در زندان اوین بود و در این مدت هم پدر به بهداری زندان منتقل شد و در کنار آقای منتظری نبود.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۱:۱۲    
قالیباف به انتقاد از نحوه مدیریت کشور پرداخت و گفت: باید همانند دوران دفاع مقدس به جوانان خلاق اعتماد کنیم تا به مدیریت های خسته و بسته و به وادادگی پایان دهند.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۰:۵۷    
وزارت امور خارجه آمریکا سال گذشته با فروش 40 میلیارد دلار سلاح به کویت، امارات، قطر و عربستان سعودی موافقت کرده بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۰:۵۴    
چین روز چهارشنبه با واکنش شدید نسبت اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا درباره کم کاری پکن در خصوص حل و فصل مساله هسته ای کره شمالی، آن را کذب محض دانست.
فردا نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۰:۵۰    
رییس جمهوری شامگاه چهارشنبه با حضور در منزل شهیدان حسن، هادی و نقی بغدادی با مادر و دیگر اعضای خانواده این شهدای والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفت وگو کرد .