سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۲:۰۹Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 12 شهریور 1397 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 31 مرداد 1397 فردا نیوز 30 مهر 1397 فردا نیوز 30 آبان 1397 فردا نیوز 30 آذر 1397 فردا نیوز 30 دی 1397 فردا نیوز 30 بهمن 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 1 شهریور 1397 فردا نیوز 2 شهریور 1397 فردا نیوز 3 شهریور 1397 فردا نیوز 4 شهریور 1397 فردا نیوز 5 شهریور 1397 فردا نیوز 6 شهریور 1397 فردا نیوز 7 شهریور 1397 فردا نیوز 8 شهریور 1397 فردا نیوز 9 شهریور 1397 فردا نیوز 10 شهریور 1397 فردا نیوز 11 شهریور 1397 فردا نیوز 12 شهریور 1397 فردا نیوز 13 شهریور 1397 فردا نیوز 14 شهریور 1397 فردا نیوز 15 شهریور 1397 فردا نیوز 16 شهریور 1397 فردا نیوز 17 شهریور 1397 فردا نیوز 18 شهریور 1397 فردا نیوز 19 شهریور 1397 فردا نیوز 20 شهریور 1397 فردا نیوز 21 شهریور 1397 فردا نیوز 22 شهریور 1397 فردا نیوز 23 شهریور 1397 فردا نیوز 24 شهریور 1397 فردا نیوز 25 شهریور 1397 فردا نیوز 26 شهریور 1397 فردا نیوز 27 شهریور 1397 فردا نیوز 28 شهریور 1397 فردا نیوز 29 شهریور 1397 فردا نیوز 30 شهریور 1397 فردا نیوز 31 شهریور 1397 
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۹    
پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: درچهارماه نخست سال جاری 35 هزارو 32 نفر به دلیل آسیب های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 5 ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۲۶    
فاز دوم طرح کاهش از آبان 97 اجرایی می شود، بر اساس آمار منتشر شده با اجرای طرح کاهش در سال 96 بیش از یک میلیون خودرو به مراکز معاینه فنی رجوع کرده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۹:۴۵    
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در رزمایش بسیجیان حضرت محمد رسول الله استان البرز گفت: بغض و کینه آمریکا نسبت به ایران ادامه دارد، ولی دشمن باز هم ناکام می ماند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۹:۵۶    
محققان روشی برای اندازه گیری چربی بدن بدون نیاز به تجهیزات و محاسبات ارائه کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۲۴    
گیاه خرزهره که در یزد آن را گل دیوانه نیز می خوانند، در واقع درخچه ای با گونه های مختلفی است که به دلیل همیشه سبز بودن و مقاومت در برابر شرایط اقلیمی گرم و خشک عمدتاً در مناطق مرکزی و جنوبی کشورمان ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۵۰    
هم زمان با هفته دولت و در آستانه سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر، رئیس جمهور و اعضای هیات دولت، پیش از ظهر روز چهارشنبه هفتم شهریور با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند که ایشان ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۴۱    
بررسی لایحه شفافیت در کمیسیون تخصصی با حضور اعضای کمیسیون مربوطه انجام شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۰۰    
این مرد قدبلندترین مسلمان دنیا است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۵۷    
طوفان بازار طلا و ارز امروز درحالی ادامه داشت که سکه فقط 50 هزار تومان افزایش قیمت داشت، ولی طلا به 360 هزار تومان صعود کرد و یورو به مرز 16 هزار تومان رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۸    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ادعای فاکس نیوز مبنی بر ارسال تجهیزات ساخت سلاح از ایران به لبنان را تکذیب کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۲۳    
مرد امریکایی وقتی موفق نشد بلیت کنسرت بخرد شروع به تیراندازی کرد، اما از سوی پلیس مجروح شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۱۴    
نامه امیرخانی علیه طیفی که طی این سال ها او را بزرگ کرده اند، ادبیاتی کینه ورزانه و عصبی دارد. در شرایطی که راهزنان مختلف در عرصه های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی، در حال لطمه زدن به کشور هستند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۵۰    
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: به دنبال افزایش میزان تقاضا برای دریافت ارز 4200 تومانی در فصل بهار باندی به سرکردگی یک موسسه ثبت شرکت با سوء استفاده و جعل مدرک اقدام به دریافت کارت بازرگانی کرده بودند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۱:۵۶    
معاون دفتر خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: حدود 510 هزار انبار و مرکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبار ها ثبت شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۱:۴۱    
رئیس شورای رقابت از قابل قبول نبودن دلایل خودرو سازان برای افزایش قیمت خودرو خبرداد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۱:۱۴    
وزارت کشور طی بیانیه ای ضمن بیان توضیحاتی، تأسف خود را از کلیپ منتشر شده در فضای مجازی از صحبت های اخیر وزیر کشور خطاب به خبرنگاران اصفهانی اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۳۷    
حضور بین المللی سککوک به توانایی ها و تضمین هایی به فعالان حوزه صادرات از کشور های منطقه، بستگی دارد و مبادله چند تفاهم نامه با کشور های منطقه حضور بین المللی سککوک را گسترش داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۲۸    
مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز گفت: با حمایت دستگاه ها، ساخت 30 هزار واحد مسکونی را برای نیازمندان آغاز کردیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۱۰    
رئیس ائتلاف الفتح با بیان اینکه اعلام بزرگترین فراکسیون اکثریت از اختیارات رئیس سِنی پارلمان عراق نیست، تاکید کرد که تنها دادگاه فدرال عراق می تواند این اقدام را انجام دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۰:۰۱    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت وگوی تفصیلی با تسنیم درباره استیضاح حجتی ، وضعیت کالا های استراتژیک کشاورزی توضیحاتی را ارائه کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۹:۱۰    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (سه شنبه؛ 13 شهریور ماه) را تشریح کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۹:۰۷    
یک روزنامه سوری از نامه شخصی نخست وزیر اردن به برخی مقامات ارشد سوری درباره امکان همکاری با دمشق خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۸:۰۷    
در روز های اخیر اخباری در شبکه های مجازی و همچنین برخی از روزنامه های جریان خاص، مبنی بر استفاده جنسی مردان عراقی از زنان ایرانی در منطقه آزاد اروند و همچنین مشهد مقدس مطرح شد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۷:۵۲    
تلاش وکلای مدافع داماد کینه جو و همدستش که با آتش افروزی در پارکینگ ساختمان مسکونی چهار نفر از ساکنان را به کام مرگ کشانده بودند سبب شد تا اتهام عاملان حادثه از قتل عمد به تسبیب در قتل تغییر کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۷:۵۲    
گوشمو بریدن؛ چون آشغال جمع می کردم. با این تیغ هایی که سر و صورت رو اصلاح می کنن، گوشم رو بریدن. شب گذشته بود که فیلمی از کودک کار زباله گردی منتشر شد که درباره بریده شدن گوشش صحبت می کرد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۷:۴۶    
پس از انتصاب محمد قمی 38 ساله از سوی رهبر معظم انقلاب به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی در دو هفته پیش، حالا انتصاب مصطفی رستمی 46 ساله به ریاست نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها در روز گذشته ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۷:۳۴    
اولیای دم پسر جوانی که بدست وحید مرادی، شرور معروف به قتل رسیده بود پس از قتل عامل حادثه در زندان رجایی شهر کرج از خانواده او درخواست دیه کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۷:۳۱    
فرافکنی تمام شدنی نیست تنها شکل آن تغییر می کند. روزگاری به شکل تقصیر دولت قبل است جلوه می کرد و اکنون به شکل اختیار نداشتن ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۷:۲۵    
مأمور پلیس راه که در جریان حادثه دشت ارژن مورد ضرب و جرح قرار گرفته می گوید ضارب او را تا بیمارستان تعقیب و مقابل کارکنان او را تحقیر کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۷:۲۲    
گفت: در مراسم دفن سناتور مک کین که بوش و اوباما و برخی دیگر از مقامات سابق و کنونی آمریکا حضور داشتند از اینکه او نتوانسته بیش از این به کشورش خدمت کند، ابراز تاسف شد!
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۷:۰۴    
نایب رییس انجمن راینولوژی ایران ضمن توضیح درباره علل خارش گوش و چگونگی درمان آن، گفت: هیچ وسیله ای را نباید برای تمیز کردن و خاراندن وارد گوش کرد؛ چرا که موجب ورود عفونت و قارچ به گوش می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۷:۰۴    
اولین بار فیلم را در سالن هنر های زیبا دیدم، وقتی فیلم در جشن هنر شیراز به نمایش درآمد به سینما رفتیم ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۶:۴۶    
معاون درمان وزارت بهداشت، گفت: اورژانس بیمارستان ها با مسائل و مشکلات گوناگونی مواجه است، که یکی از مهم ترین این مشکلات، ازدحام است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۶:۳۱    
موزه ملی برزیل که شامگاه یکشنبه دچار آتش سوزی گسترده شد، در سال 1818 فعالیت خود را آغاز کرده بود و علاوه بر آثار تاریخی برزیل، میزبان بسیاری از آثار تاریخی بین المللی بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۶:۱۹    
محققان دریافتند که بیش فعالی در سال های نوجوانی و جوانی هم ادامه دارد و به نوعی اختلالی برای همه عمر است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۶:۰۱    
یک رسانه آلمانی از آمادگی موگرینی برای کناره گیری از سمت مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و واگذاری آن به جانشینش خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۵:۴۶    
متخصص زنان و زایمان با اشاره به علائم ابتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک در زنان اظهار داشت: تغییر سبک زندگی با کاهش مصرف فست فود و استفاده از غذا های ارگانیک گام نخست درمان این بیماری به شمار می رود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۵:۳۱    
آسیایی های ثروتمند دیوانه در تعطیلات آخر هفته به فروش 22 میلیون دلاری رسید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۵:۱۹    
پیامبر(ص) در یک روایت بیان فرمودند چهار کس کیفر کردارشان از همه زودتر می رسد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۵:۰۱    
تصاویر جدید از طراحی نهایی مقام تل زینبیه در کنار بارگاه سیدالشهداء (ع) پس از تکمیل پروژه توسعه، رونمایی شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۴:۳۱    
به دنبال دعوت مقامات سوری از هند برای مشارکت در بازسازی این کشور و دادن امتیازات و معافیت های مالیاتی ویژه به شرکت های آن، منافع قابل توجهی پیش روی این کشور در سوریه قرار گرفته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۴:۱۶    
وسعت منطقه کارخانه سموم جنگی عراق در نزدیکی شهر سامره ، 25کیلومترمربع است که در آن دو ردیف سیم خاردار بلند نصب شده و به وسیله موشک های زمین به هوا از آن حفاظت می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۴:۰۱    
بازدید معاون وزیر خارجه انگلیس از تهران در شرایطی صورت می گیرد که یک رسانه انگلیسی از تلاش مشترک ژاپن و انگلیس برای دور زدن تحریم های آمریکا خبر داده بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۳:۳۳    
علی رغم ادعای مقامات ونزوئلا، بررسی ها نشان می دهد کسی حاضر به سرمایه گذاری در پترو نیست و هیچ کس نیز نمی تواند از آن استفاده خاصی کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۳:۲۱    
متخصصان علوم پزشکی در آلمان به خاصیت نوعی ترکیب گیاهی در طب سنتی چین پی برده اند که در درمان چاقی موثر است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۲:۳۳    
آمار های رسمی منتشره نشان می دهد، تورم در ترکیه با توجه به تضعیف ارزش لیر در برابر دلار به بالاترین میزان طی 10 سال گذشته یعنی 18 درصد رسیده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۲:۰۳    
رئیس جمهوری ترکیه به تلاش آنکارا برای جایگزینی دلار با ارز های ملی در تجارت با ایران، چین و روسیه اشاره کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۱:۳۳    
ترکیه پس از تشدید رویارویی با غرب، به سمت همکاری ها در جهت گیری شرق سوق پیدا کرده و با توجه به عدم مخالفت روسیه ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۱:۱۸    
با وجود انجام مطالعات و تحقیقات متعدد همچنان بسیاری از بیماری ها هستند که درمانی برای آن ها وجود ندارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۱:۰۳    
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که گروه های تروریستی به دنبال کنترل قاچاق مواد مخدر از افغانستان هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۰:۳۳    
وزارت حمل و نقل تاجیکستان از رانندگان تاجیک خواست تا برای رسیدن به این کشور از مرز آذربایجان به جای ترکمنستان استفاده کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۰:۲۱    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به اینکه پیوند عضو از فرد متوفی حتماً باید با رضایت بستگان آن انجام گیرد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۰:۱۸    
مهران غفوریان همواره یکی از بازیگران محبوب تلویزیونی بوده و در اکثر آثار تلویزیونی توانسته نظر مثبت مخاطبان را به خود جلب کند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۰:۰۶    
تمرین نظامی مشترک نیروی هوایی ترکیه و جمهوری آذربایجان در شهر قونیه آغاز شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۰:۰۰    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند بزرگ جعل مدارک تحصیلی و شناسایی دفاتر آنان در 6 استان کشور توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۴۵    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در حالی دیدار دو روزه از یونان را آغاز کرده که تنش واشنگتن با ترکیه ادامه دارد و روابط آتن و آنکارا نیز همچنان سرد است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه با لحنی کنایه آمیز از این ایده که جان کری، وزیر خارجه سابق آمریکا در دور بعدی انتخابات با او رقابت کند، استقبال کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۴۲    
رشد باورنکردنی یک درخت در هندوستان جنگلی بزرگ را پدیده آورده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۳۶    
با تغییر فرماندهی نیرو های ناتو و آمریکایی در افغانستان، درگیری توییتری میان سخنگوی گروه طالبان و نیرو های ناتو در این کشور رخ داده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۳۳    
به گفته رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، نهایتاً تا دو هفته آینده قانون اصلاح شده مالیات بر ارزش افزوده به صحن مجلس خواهد رفت تا مشکلات مالیات در بحث تولید اصلاح شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۲۷    
وزیر امور خارجه ایران در سفری یک روزه به دمشق با مقامات این کشور از جمله بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۲۱    
"فدریگا موگرینی" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از توافق هسته ای برجام به عنوان نمونه بارز تلاش جمعی برای گسترش چندجانبه گرایی در جهان یاد کرد که باعث امن تر شدن دنیا شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۱۸    
رئیس اتاق مشترک ایران و عراق گفت: عربستان عامل عمده تشنج در عراق است و حالا با لابی گری، هزینه ای را که برای پرورش و تقویت داعش انجام می داد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۱۵    
معاون وزیر صمت با اشاره به چگونگی قرار دادن اطلاعات انبار های در سامانه گفت: انبار هایی که در سامانه ثبت نشده باشند به عنوان انبار های احتکار شناخته می شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۱۲    
یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله یک فروند موشک بالستیک بدر1 را به سمت تاسیسات نفتی آرامکو در جازان شلیک کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۰۹    
نخست وزیر مأمور تشکیل دولت لبنان از ارائه طرح تشکیل دولت وحدت ملی به رئیس جمهور این کشور خبرداد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۰۶    
بر اساس اعلام بورس کالا، معاملات رینگ صادراتی بورس کالا بر مبنای نرخ خرید ارز سامانه سنا شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه نزدیکی بی سابقه روابط این رژیم با کشور های عربی را نفعی دانست که از توافق هسته ای ایران عاید رژیم صهیونیستی شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۵۷    
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد: هیچ برنامه ای برای سفر ولادیمیر پوتین به کره شمالی در 9 سپتامبر (18 شهریورماه) وجود ندارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۵۴    
کواکبیان عضو کمیته امنیت ملی مجلس گفت: سفر ظریف یک روزه و در چارچوب هماهنگی سیاسی میان تهران و دمشق و بررسی موضوع ادلب و رویداد های بحران سوریه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۵۱    
مرکز منطقه ای سیبری وابسته به وزارت فوریت های اضطراری روسیه از کشته شدن تمامی 3 خدمه بالگرد ناپدید شده این کشور خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۴۵    
یک ژنرال صهیونیست امروز اعلام کرد تصور اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در حال سقوط است، تنها خیال خامی بیش نیست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۴۲    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: پرونده بیش از 10 داروخانه متخلف روی میز دادگاه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۳۶    
در پی انتشار گسترده فیلمی در شبکه های اجتماعی از یک نوجوان زباله گرد که از برخورد خشونت آمیز مأموران شهرداری منطقه 3 تهران با خود خبر داده است، معاون اول رئیس جمهور از وزیر اطلاعات ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۳۰    
فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در کمتر از 6 روز در اهواز خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۱۸    
خواننده زیرزمینی که در استودیوی ضبط صدا دست به جنایت زده بود دیروز با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۱۵    
سعید سهیلی به ریحانه پارسا توصیه کرد تا به قضاوت هایی که درباره اش می شود توجهی نکرده و به مسیر پیش رویش توجه کند. به او گفت که تعاریف حامد عنقا و بهرنگ توفیقی زلال و دلسوزانه است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۱۲    
بر اساس اعلام شرکت سایپا، فروش شهریور ماه این شرکت از روز چهارشنبه ده صبح آغاز خواهد شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۰۶    
یک عضو شورای رقابت با اعلام اینکه این شورا با ارسال نامه ای به بانک مرکزی نرخ تورم بخشی 5 ماهه نخست امسال را درخواست کرده است، گفت: پس از دریافت نرخ تورم ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۰۰    
نیرو های یمنی از پاکسازی یک منطقه در ساحل غربی این کشور از لوث مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۲:۰۰    
فرماندهی نیرو های ناتو در افغانستان از کشته شدن یک نظامی آمریکایی و زخمی شدن یک نفر دیگر در شرق افغانستان خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۵۷    
نظامیان رژیم صهیونیستی یک فلسطینی را در الخلیل به شهادت رساندند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۵۷    
رئیس شورای استان تهران گفت: شهرستان های استان تهران با مشکلات متعدد مواجه هستند که به طور قطع با اجرای مدیریت یکپارچه شهری موازی کاری ها از بین خواهد رفت و شاهد حل مشکلات خواهیم بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۵۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تقدیم 2 سوال از وزیر صنعت معدن و تجارت به هیات رئیسه خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۴۸    
رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی به همراه رئیس کمیسیون بازدیدی از سایت های فردو و نطنز به عمل آوردند که در جریان این بازدید مراسم ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۴۵    
جواد عزتی گفت: آرزو می کردم در تنگه ابوقریب حضور نداشتم و راحت می نشستم و با این فیلم زار می زدم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۳۹    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: قرار شد شرکت ایران خودرو 20 هزار و سایپا 10 هزار خودرو به بازار عرضه کنند و پیش فروش آن ها هم اعلام شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۳۶    
رئیس سِنی پارلمان عراق از نامزدی شش نفر از شخصیت های سیاسی عراق برای تصدی سمت ریاست پارلمان این کشور خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۳۳    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو های انقلاب با اشاره به اینکه جبهه مردمی نیرو های انقلاب پیش از انتخابات شکل گرفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۳۰    
نجاح محمد علی به مجری ایرانی هشدار می دهد که در دام این تبلیغات نباید افتاد، زیرا همین تبلیغات خطرناک باعث شد که زائران ایرانی در ایام اربعین توسط همین رسانه های سعودی متهم به سوء استفاده جنسی شوند و ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۷    
جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی عصر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور و با حضور معاون اول قوه قضاییه و نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فهرست 75 قلم کالای اساسی را برای دریافت ارز دولتی اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۲۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امیدوارم در اولین جلسه هیات وزیران بسته حمایت از تولید در دستور کار قرار گیرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۱:۱۲    
لوریس چکناواریان در نخستین اکران فیلم 13 اکتبر 1937 گفت: این فیلم مستند لوریس چکناواریان شش سال قبل را نشان می دهد، اما تصمیم دارم یک فیلم بازی کنم، چون کار های درست را باید تجربه کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۵۷    
انفجار در یک انبار مهمات در نزدیکی شهر "کیپ تاون" در آفریقای جنوبی، دست کم 8 نفر را به کام مرگ فرستاده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۵۷    
دولت هند به پالایشگاه های این کشور اجازه داد تا به واردات نفت از جمهوری اسلامی به کمک نفتکش ها و شرکت های بیمه ایرانی ادامه دهند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۴۵    
منابع عراقی از برگزاری تظاهرات گسترده ساکنان بصره و استقرار گسترده نیرو های امنیتی در محل برگزاری تظاهرات خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۴۵    
معاون اول یکی از مراکز ویژه سرویس اطلاعاتی روسیه اعلام کرد که احتمال دارد که القاعده و داعش با یکدیگر ائتلاف کنند و یک گروه تروریستی جدید تشکیل دهند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۳۹    
رئیس اتاق بازرگانی ایران در مورد گران فروشی و احتکار گفت: هیچ کس مخالف مجازات خلاف کار نیست، اگر وزارت صنعت کنترل قیمت ها را بر عهده دارد و وزارت صنعت باید پاسخگو باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۳۹    
یک رسانه آمریکایی در گزارشی از زندگی کلیمیان در ایران اذعان کرده که پیروان این دین در ایران، آزادانه می توانند به آداب مذهبی خود بپردازند.