شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۹Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 21 آبان 1397 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 31 مرداد 1397 فردا نیوز 31 شهریور 1397 فردا نیوز 30 مهر 1397 فردا نیوز 30 آذر 1397 فردا نیوز 30 دی 1397 فردا نیوز 30 بهمن 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 1 آبان 1397 فردا نیوز 2 آبان 1397 فردا نیوز 3 آبان 1397 فردا نیوز 4 آبان 1397 فردا نیوز 5 آبان 1397 فردا نیوز 6 آبان 1397 فردا نیوز 7 آبان 1397 فردا نیوز 8 آبان 1397 فردا نیوز 9 آبان 1397 فردا نیوز 10 آبان 1397 فردا نیوز 11 آبان 1397 فردا نیوز 12 آبان 1397 فردا نیوز 13 آبان 1397 فردا نیوز 14 آبان 1397 فردا نیوز 15 آبان 1397 فردا نیوز 16 آبان 1397 فردا نیوز 17 آبان 1397 فردا نیوز 18 آبان 1397 فردا نیوز 19 آبان 1397 فردا نیوز 20 آبان 1397 فردا نیوز 21 آبان 1397 فردا نیوز 22 آبان 1397 فردا نیوز 23 آبان 1397 فردا نیوز 24 آبان 1397 فردا نیوز 25 آبان 1397 فردا نیوز 26 آبان 1397 فردا نیوز 27 آبان 1397 فردا نیوز 28 آبان 1397 فردا نیوز 29 آبان 1397 فردا نیوز 30 آبان 1397 
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۱۳    
طی هفت ماه ابتدای امسال 267 هزار تن موز به ارزش 237 میلیون دلار به کشور وارد شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 35.77 درصد در وزن و 24.24 درصد در ارزش کاهش یافته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۰۸:۰۰    
سطوح بالای پتاسیم در آب اسفناج می تواند به افرادی که دارای فشار خون بالا هستند، کمک کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۳۹    
به دنبال انتشار سیزدهمین گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی، چین از پایبندی ایران به برجام قدردانی کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۲    
سردار اسکندر مومنی رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با سفر به شهر قم با تعدادی از علما و مراجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۹:۳۶    
قیمت سکه تمام، سکه امام، نیم سکه و ربع سکه و طلا امروز 23 آبان را مشاهده می نمایید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۲:۴۵    
تعدادی از ساکنان اطراف دانشگاه الزهرا امروز دوشنبه با تجمع در محل تخریب یکی از واحدهای مسکونی اطراف دانشگاه الزهرا نسبت به اقدام این دانشگاه اعتراض کردند
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۲:۴۵    
کد ویدیو دانلود الفیلم الأصلی
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۲:۴۵    
کد ویدیو دانلود الفیلم الأصلی
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۲:۰۳    
حمام رفتن و رعایت بهداشت امر بسیار پسندیده ای است که هر فردی باید رعایت کند. اما در این بین قوانینی هم وجود دارد که باید به آن پایبند بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۳۷    
یک مسؤل سازمان بیمه سلامت گفت: هر ثانیه 700 هزار تومان توسط سازمان بیمه سلامت هزینه می شود که مردم باید در جریان این اقدامات قرار گیرند و علاوه بر این نسبت به دفترچه و حقوق بیمه ای خود آگاهی لازم را ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۰۰    
شاپرک پیشنهاد داده است که پرداخت یارانه سوخت خودرو ها از طریق شبکه شاپرک و واریز یارانه به کارت بانکی دارنده خودرو انجام شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۲۶    
یک مقام مسئول در بانک عامل بخش مسکن از پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن به دارندگان معرفی نامه بنیاد ملی نخبگان تا سقف 160 میلیون تومان و صرفا تا پایان امسال خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۴۷    
در این تصویر توریست های آلمانی را با لباس محلی کردستان مشاهده می کنید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۴۱    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع مرسدس بنز و ب. ام؛ و صفر در بازار تهران طی آبان ماه 97 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۴۲    
شعب ارزی بانک ها امروز دلار را 12 هزار و 508 تومان و یورو را 14 هزار و 615 تومان از مردم می خرند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۳۶    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: سومین دانش آموز حادثه تصادف در بردسکن نیز فوت کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۲۰    
استن لی نویسنده آمریکایی و خالق قهرمانان داستان های مصور کمپانی مارول استودیو که آثار سینمایی بسیاری از روی کار های وی ساخته شده دیشب در سن 95 سالگی درگذشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۱۳    
ایسنا: شهر ونیز با سنی در حدود 1500 سال یکی از عجیب ترین و درعین حال زیباترین مناطق دنیا است که به خاطر سبک و ساختار شهری سالانه میلیون ها گردشگر را جذب می کند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۳۹    
قاتل بی رحم دختربچه 5 ساله فلاورجانی در حالی پای میز محاکمه رفت که برخلاف همه اعترافات قبلی اش در دادسرا و اظهارات شاهدان، مدعی شد بی گناه است و هرگز ملیکا را مورد شکنجه و کودک آزاری قرار نداده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۳۰    
زلزله سال گذشته استان کرمانشاه یکی از حوادث تلخ تاریخ ایران بود که موجب شد بسیاری از خانواده ها عزیزان خود را از دست دهند و خانه و زندگی آنان نابود شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۵    
حمله یک حیوان ولگرد، پسر بچه هفت ساله ای از اتباع خارجی را در منطقه افغان آباد شهر میبد به کام مرگ کشاند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۲    
این خانم معلم در روز کودک از دانش آموزانش خواست که روی پارچه سفیدی نقاشی کنند و چند هفته بعد، پارچه نقاشی شده را به مانتویی تبدیل کرد و در روز دانش آموز با این مانتو به کلاس آمد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۵۷    
پیروز حناچی متولد خرداد ماه 1342 فارغ التحصیل اولین دوره دبیرستان مفید است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۵۱    
جواد محمدی 34 ساله، اهل روستای زرنه ایوان که از شهرستان های استان ایلام به شمار می رود، شب دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در یک اتفاق تلخ، بر اثر شلیک گلوله کشته شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۵۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به این که سهام عدالت 13 میلیونی جهانگیری کاغذی است، گفت: اعلام چنین نرخ هایی جز بالا بردن مطالبات و ایجاد توقع در مردم نتیجه دیگری ندارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۲۷    
پوست لیمو ترش خواص و فواید بسیار زیادی دارد که از جمله فواید آن می توان به بهبود سلامت قلب و کاهش فشارخون اشاره کرد
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۱۸    
رزمایش و مانور میدانی پدافند غیرعامل در مشهد برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۲۷    
سازمان هواشناسی کشور برای 8 استان کشور در روز چهارشنبه و پنجشنبه، "بارش شدید باران"، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها پیش بینی کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۷:۵۷    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از ملخ دعاگو اختصاص یافت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۷:۴۵    
تصاویر صحنه فیلم سینمایی تورنادو به کارگردانی و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی را در این عکس ها می بینید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۷:۲۱    
خانه ستارگان هالیوود در کالیفرنیا سوخت. شما هم حتماً خبر آتش سوزی گسترده در ایالت کالیفرنیای آمریکا را شنیده اید ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۷:۱۲    
اگر از طرفداران کله پاچه هستید حتما این مطلب را بخوانید تا با بهترین قسمت کله پاچه آشنا شوید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۷:۰۶    
از بین بردن بوی سیر یک معضل جهانی است و در عین حال سیر یکی از چاشنی های محبوب دنیا محسوب می شود و تقریبا در هر فرهنگ غذایی از آن استفاده می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۷:۰۳    
یک نقاشی 40 هزار ساله از حیوانات وحشی که بر روی دیوار های آهکی یک غار در بورنئو واقع در اندونزی کشیده شده، کشف شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۶:۴۸    
نتایج مطالعات نشان می دهد که افزایش دی اکسیدکربن در اتمسفر ممکن است باعث بازگشت بیماری های مرتبط با پشه شود که در گذشته ریشه کن شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۶:۱۶    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره لایحه رتبه بندی معلمان گفت: برنامه ششم، دولت را موظف کرده است که این لایحه را از اول فروردین 96 اجرا شود و ما همچنان منتظریم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۶:۱۶    
معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: ما باید رفتار ملل متمدن را دربرابر تحریم ها داشته باشیم و مطابق قانون بین المللی با آن مواجه شویم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۶:۱۶    
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: با تلاشهای انجام شده برخی بیماریها به عنوان بیماری خاص شناخته شدند.البته بیماریهایی مانند SMA و MPS نیز شرایط دشواری دارند و شرایط جسمی و بالینی این بیماران بسیار سخت تر ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۵:۴۶    
مقامات عربستان سعودی به منظور محقق ساختن رؤیای دیرینه خود در هسته ای شدن، به گونه ای برنامه ریزی کرده اند تا طی چند دهه آینده 16 مورد تأسیسات هسته ای در این کشور وجود داشته باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۵:۳۱    
سگ ها همیشه دوستان خوبی برای انسان ها بوده اند و اکنون با قابلیت جدید خود مبنی بر تشخیص بیماری انسان ها با استفاده از حس بویایی، به خدمات خود به بشریت ادامه می دهند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۵:۲۲    
رهبر کاتولیک های جهان در پیامی به مناسبت مراسم صدمین سالگرد پایان جنگ اول جهانی گفت: جنگ اول جهانی باید به عنوان هشداری جدی و برای رد فرهنگ جنگ در نظر گرفته شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۵:۱۶    
وزیر کشور ترکیه امروز (دوشنبه) در سخنانی آمریکا را به "دورویی" در برخورد با پرونده کرد ها متهم کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۴:۳۱    
سوره مَسَد یا تَبَّت صد و یازدهمین سوره از سوره های مکی قرآن است که اسرار جالبی را در دل خود جای داده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۴:۱۶    
دادستان کرمانشاه گفت: مرحله اول پرداخت سپرده مالباختگان مکتب" گلیم، گبه و فرش کرمانشاهان" تا پایان این هفته انجام می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۴:۰۱    
علی الفت پور درکتاب نقاب ها به نفوذ در اداره شنود اطلاعات سپاه در دهه شصت پرداخته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۳:۴۶    
نماینده ائتلاف سائرون عراق تأکید کرد که باید به دور از هر گونه تعارف سیاسی عوامل جنایت کشتار 1700 عراقی در جریان کشتار اسپایکر هر چه زودتر مشخص شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۳:۳۱    
سرطان پستان یک مشکل عمده برای بهداشت عمومی در سراسر جهان است. پژوهشگران ایرانی، در مطالعه ای پژوهشی ارتباط یک ویروس خاص را با این بیماری مورد بررسی قرار داده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۳:۱۶    
یک مقام ارشد دولت استرالیا در پی حمله اخیر داعش در ملبورن اعلام کرد: علی رغم افزایش تدابیر امنیتی، جلوگیری از وقوع حملات تروریستی آتی تک روها در استرالیا دشوار خواهد بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۳:۰۱    
دبیر انجمن رادیوتراپی انکولوژی با اشاره به 5 آزمایش ضروری که زنان باید انجام دهند، گفت: از هر12 زن ایرانی یک نفر مبتلا به سرطان سینه می شود و این در حالی بوده که این سرطان تا حدود زیادی قابل پیشگیری ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۲:۴۶    
رئیس جمهور روسیه در پیامی به چهارمین نشست استراتژیک روسیه و اسلام اعلام کرد که مسکو درپی ایجاد روابط دوستانه با کشور های اسلامی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۲:۳۱    
یک دندانپزشک درخصوص روش های پیشگیری از بروز حالت تهوع در زمان جراحی یا ترمیم دندان توصیه هایی را اریه داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۲:۱۶    
رسول کشت پور با اشاره به انصراف خود از کاندیداتوری شهرداری تهران گفت: من به عنوان جانباز تا 35 سال می توانستم به کشور خدمت کنم. سابقه کاری ام 31 سال و نیم است و می توانستم تا 3 ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۲:۰۱    
سخنگوی مطبوعاتی کرملین اعلام کرد که مسکو تمام تلاش خود را برای اجرای توافقنامه میسنک انجام می دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۱:۴۶    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر 2 میلیون ساعت حق التدریس توسط معلمان انجام می شود که یک میلیون دویست ساعت آن متعلق به معلمان رسمی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۱:۳۱    
حدِ فاصل پنجمین تا هفتمین سالگرد شهادت پدر موشکی ایران (سال های 96 و 97)، زمانی بود که همه ایرانی ها قدر زحمات و تلاش های مخلصانه شهید طهرانی مقدم و یارانش در مجموعه جهاد خودکفایی سپاه و نیروی ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۱:۱۳    
گروه تروریستی داعش که همچنان از حمایت برخی کشور ها از جمله آمریکا برخوردار است، تلاش دارد سازماندهی مجدد نیرو های خود را تحت اسامی جدید در کشور های مختلف احیا کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۱:۰۱    
دبیرکل سازمان ملل متحد با توجه به ناآرامی های اخیر در یمن، درباره پیامد های نابودی بندر الحدیده هشدار داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۰:۵۸    
مشاور اکبر ترکان خبر عضویتش در هیئت مدیره شستا را تکذیب کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۰:۴۶    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه وضعیت بارندگی ها نسبت به پاییز سال گذشته نرمال بوده و شاید بتوانیم کمبود منابع آب سال گذشته را برطرف کنیم ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۰:۴۳    
مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه با انتقاد از عدم حاکمیت مدیریت جهادی در برخی مسئولان اجرایی گفت: طهرانی مقدم با یک مدیریت جهادی ناممکن ها را ممکن کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۰:۳۱    
سپتامبر 1941 است؛ دوران پرتلاطم جنگ جهانی دوم. ایران به اشغال ارتش متفقین درآمده و پرچم متفقین از پادگان استرآباد به اهتراز درآمده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۰:۱۳    
سخنگوی شورای نگهبان از رسیدگی به طرح اصلاح قانون صدور چک جلسه این هفته شورای نگهبان خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۰:۱۰    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تاکید کرد حملات هوایی متجاوزان به بندر الحدیده در چارچوب طرح آمریکایی ها قرار دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۰:۰۷    
به دنبال واکنش نیرو های مقاومت فلسطینی به حملات دیشب صهیونیست ها، یک مقام ارشد آمریکایی به همبستگی واشنگتن با اشغالگران اشاره کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۰:۰۷    
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای سخنگوی دستگاه قضا گزارشی از مباحث مطرح شده در نشست امروز مسئولان عالی قضایی ارائه کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۰:۰۴    
مدیر آموزش وپرورش بردسکن با تایید مرگ مغزی سومین دانش آموز حادثه دیده از موافقت والدین این دانش آموز برای اهدای اعضای بدن او به نیازمندان خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۰:۰۱    
رژیم صهیونیستی در واکنش به حملات موشکی نیرو های مقاومت به اراضی اشغالی، مقر شبکه ماهواره ای الاقصی متعلق به حماس در غزه را هدف حملات هوایی خود قرار داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۰:۰۱    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید می گوید با مقام های امارات دیدار و با آن ها درباره مسائل مختلف از جمله ایران رایزنی کرده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۵۸    
هشتادویکمین دوره آموزش های دیپلماتیک در دانشکده روابط بین الملل برای دیپلمات های جوان افغانستانی با حضور سیدعباس عراقچی برگزار شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۵۵    
استن لی، خالق برخی از مهم ترین شخصیت های ابرقهرمان دنیای مارول ساعاتی پیش در لس آنجلس آمریکا درگذشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۵۵    
رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با سفیر اتحادیه اروپا خواهان آن شد که کشور های عضو این اتحادیه در بازسازی این کشور مشارکت داشته باشند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۵۵    
وزیر خارجه فرانسه از جامعه جهانی خواست برای توقف جنگ در یمن که شاهد وحشیانه ترین تجاوزات رژیم سعودی و امارات به این کشور به ویژه الحدیده است، فشار وارد کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۴۳    
فوتبالیست زن استرالیایی اعلام کرد برای زرد پوشان سرزمین کانگورو ها با حجاب کامل به میدان خواهد رفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۳۴    
تیراندازی هوایی امشب با اسلحه کمری در چهارراه عمار یاسر ارومیه به خاطر تسویه حساب شخصی بوده و عامل این تیراندازی دستگیر شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۲۸    
رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ایران درباره وضعیت بازار طلا گفت: برخلاف انتظار ها که با اعمال دور جدید تحریم ها برقیمت ها افزوده خواهد شد و شوک قیمتی به بازار وارد کند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۲۵    
جمعی از شهروندان کشور های عربی حاشیه خلیج فارس با امضای طوماری خواستار توقف تمام اشکال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و فعال سازی قوانین تحریم این رژیم شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۲۲    
یکی از مراجع تقلید گفت: نخستین گام برای مبارزه با مواد مخدر کنترل بیشتر مرز های کشور است، اگر این کار صورت بگیرد، موفقیت کشورمان در زمینه مبارزه با مواد مخدر بیشتر می ش
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۲۲    
دبیرکل سازمان جهانی گردشگری با اشاره به جاذبه های بی نظیر گردشگری و آثار فرهنگی تاریخی زیبای کشورمان گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۱۳    
عضو هیأت رئیسه مجلس، اظهارات ظریف مبنی بر وجود پولشویی گسترده در ایران را تهمتی بزرگ به نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: این اظهارات، کاملاً به معنای بازی در زمین دشمن است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۱۰    
یکی از مراجع تقلید گفت: علما، سخنرانان و مسئولان کشور باید در زمینه مبارزه با مواد مخدر اطلاع رسانی کنند، این امر از وظایف دینی ما است و اگر کوتاهی کنیم مسئول هستیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۰۷    
اکنون با پایان شمارش آرای انتخابات میاندوره ای 6 نوامبر 2018 م، دموکرات ها موفق به تسخیر مجلس نمایندگان و جمهوری خواهان نیز اکثریت خود را در سنای این کشور حفظ و تقویت کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۰۷    
نتایج تجزیه و تحلیل مستقل آزمایشگاه شیمیایی و تحلیلی روسیه دروغ بودن اتهامات علیه دولت سوریه مبنی بر استفاده از سلاح شیمیایی را ثابت کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۰۷    
اظهارات اخیر ظریف در دفاع از پیوستن ایران به گروه اقدام مالی FATF بلافاصله با عنوان در ایران پولشویی گسترده انجام می شود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۰۴    
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه ناکارآمدی عباس آخوندی اظهر من الشمس است، گفت: انتخاب او به عنوان شهردار تهران از سوی شورای شهر، ظلم به مردم پایتخت است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۰۱    
دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با انتقاد از کندی روند تحقق تصمیمات سه قوه برای مهار تورم، گفت: معطل ماندن وعده های اقتصادی آسیب های جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۵۵    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: شنبه 26 آبان پایان مهلت پیش بینی شده در قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۵۵    
روسیه ادعای فنلاند مبنی بر ایجاد اختلال در سیگنال های سامانه موقعیت یاب (جی پی اس) این کشور در زمان برگزاری مانور نظامی ناتو در نروژ را رد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۵۲    
رئیس سازمان ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد: موضع پاریس درباره سیاسی بازی اردوغان در پرونده قتل خاشقجی پذیرفتنی نیست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۵۲    
دادستان اهواز گفت: پرونده متهمان حادثه تروریستی اهواز در دادسرای عمومی و انقلاب اهواز در مرحله تحقیقات مقدماتی درحال رسیدگی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۴۹    
معاون اول رئیس جمهور گفت: آمریکا در جریان خروج از برجام بازنده اخلاق شد، زیرا دیگر کسی حاضر نیست با آمریکا سر میز مذاکره بنشیند و توافق نامه امضا کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۴۶    
وزیر کشور گفت: وزارت جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت و نهاد های مرتبط در زمینه تثبیت قیمت ها و نظارت بیشتر اقدامات مناسب، به موقع و موثر انجام دهند و اطلاع رسانی لازم در این خصوص به هنگام صورت گیرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۴۶    
سخنگوی وزارت امورخارجه ایران ضمن محکوم کردن انفجار انتحاری امروز (دوشنبه) در کابل که ده ها کشته و مجروح برجای گذاشت، با دولت و ملت افغانستان و خانواده قربانیان این جنایت ابراز همدردی کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۴۶    
در حالی که روابط قطر و عربستان همچنان بحرانی است، نخست وزیر مامور تشکیل دولت لبنان عکس جنجال برانگیزی از خود در کنار شیخ تمیم امیر قطر منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۴۳    
11 دانش آموز بر اثر آتش سوزی گسترده در خوابگاهی در اوگاندا کشته شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه ایران ترور یکی از فرماندهان مقاومت اسلامی و شهادت تعدادی از مبارزان فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۷    
دبیرکل ناتو در نشست انجمن آتلانتیک آلمان گفت: قصد استقرار موشک های هسته ای جدید در اروپا نداریم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۷    
ساعتی پس از آنکه وزیر نفت عربستان از لزوم کاهش تولید نفت برای پیشگیری از ایجاد مازاد عرضه سخن گفت، ترامپ به صحنه آمد و ضمن نام آوردن از سعودی ها، گفت که قیمت ها باید باز هم پایین تر بیاید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:همانطور که پیش بینی می شد بعد از گذشت 13 آبان، بازار ارز را با افزایش قیمت جدیدی روبرو نشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۴    
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در مجلس با اشاره به لو رفتن عملیات رژیم صهیونیستی علیه مقاومت فلسطین ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۱    
هم اکنون بسیاری از سیاستمداران اروپایی نسبت به بازی دوگانه و متناقض مکرون در قبال آمریکا و مقولاتی مانند چندجانبه گرایی در نظام بین الملل آگاه بوده و بدان معترض اند.