پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 اسفند 1395 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 فروردین 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مرداد 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۸    
نمایشگاه پوسترهنرجویان ناشنوای سال سوم رشته گرافیک رایانه ای هنرستان فرزانگان بروجرد روز یکشنبه در سالن نمایشگاه های مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی این شهرستان گشایش یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۱    
احمد شیخ زاده ، هنرمند اردبیلی با درخشش در نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ، افتخار دیگری را برای استان اردبیل به ارمغان آورد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۰    
45 هزار عنوان کتاب در یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب قزوین عرضه می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۷    
مسعود محمدی هنرمند اندیمشکی برگزیده جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۲    
جلسه هماهنگی گرامی داشت 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، یک اسفند با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
حمیده ماحوزی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: برای جلوگیری از اجرای کنسرت های زیرزمینی و برگزاری برنامه های سالم از کنسرت ها حمایت می کنیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۵    
جلسه مجمع عمومی و انتخابات انجمن مدیران مسئول مطبوعات استان آذربایجان شرقی برگزار شد و طی آن هیات مدیره جدید این انجمن انتخاب شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۱    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از کسب مقام سوم مسابقات سرود رضوی روستایی کانون های مساجد کشور توسط کانون شمیم ولایت و کانون محبان الائمه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۱    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد از تشکیل پاتوق های فرهنگی و هنری پایتخت فرهنگی جهان اسلام در آینده نزدیک خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۸    
فرماندار دامغان از مرحوم شاهچراغی به عنوان یکی از استادان برجسته اخلاق و دین یاد کرد و گفت: وی یکی از شخصیت های مردمی و مقبول ترین فرد در این شهرستان محسوب و در نزد مردم از احترام خاصی برخوردار بود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۸    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، زهد و تقوی، شخصیت علمی برجسته، زندگی سالم و با نشاط دینی و ولایت مداری از مهمترین ویژگی های مرحوم حجت الاسلام سید مسیح شاهچراغی (ره) برشمرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تجلیل از مقام مرحوم حجت الاسلام سیدمسیح شاهچراغی گفت: این روحانی وارسته در کنار علم دینی یک شاعر آیینی بود و سروده های او در رثای ائمه اطهار (ع) متعدد است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۹    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین اختتامیه جشنواره قرآن و عترت خبر داد و گفت: هفتم اسفند وزیر به گلستان می آید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۹    
کارگاه سبک زندگی اسلامی با تاسی از آموزه های قرآنی در مسجد طراز اسلامی در سومین روز هفته قرآن و عترت گلستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۹    
رئیس گروه محافل و مناسبت های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با ترویج فرهنگ قرآن و عترت بزهکاری در جامعه به حداقل می رسد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۹    
رئیس گروه محافل و مناسبت های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۹    
در سومین روز از هفته قرآن و عترت از نماد قرآن و عترت میدان وحدت شهرستان بندرگز با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۶    
برگزیده جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام) گفت: زندگی و فعالیت هنری خود را مدیون لطف و کرم امام رضا(علیه السلام) می دانم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۵    
امروز طی مراسمی از غرفه داران نمایشگاه دومین جشنواره فجر استانی مد و لباس ایرانی و اسلامی در دفتر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تقدیر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: نمایشگاه نقاشان نوگرای جنوب کرمان با نام ارت همزمان با 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در گالری موسسه فرهنگی هنری برسام تهران افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۵    
نمایشگاه عکس چهره های معاصر آذربایجان با حضور مسئولان شهری و دوستداران هنر در نگارخانه مهر مراغه گشایش یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۰    
نمایش "از پشت روزنه ها" به جشنواره منطقه ای سوره ماه راه پیدا کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به مناسبت دومین سال درگذشت زاون قوکاسیان پیام تسلیتی را صادر نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۲    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از برگزاری سومین جشنواره سور سرنا و زندگی در تیرور خبر داد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۳    
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از بازدید 70 هزار نفر از شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۰    
جشنواره تصویر سال، اول اسفند ماه، با بزرگداشت عباس کیارستمی آغاز به کار می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۵    
رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه از حضور مهم و پر تعداد آثار هنری اعضای انجمن سینمای جوان کرمانشاه در جشن تصویر سال خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۰    
نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد با حضور سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،نماینده ولی قیه و امام جمعه یزد،استاندار یزد و جمعی از مدیران و شخصیت های فرهنگی استان افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۰    
معاون فرهنگی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه نیازمند یک پویش و جریان سازی برای ترویج کتاب و کتابخوانی هستیم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛ از افتتاح نمایشگاه سومین جشنواره مد و لباس اسلامی - ایرانی استان خراسان جنوبی فردا 2 اسفندماه 95 در استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۳    
تصاویر سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به یاسوج
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۵    
بیش از 30 عکاس حرفه ای، برای برگزاری کارگاه عملی عکاسی نجومی "توآن" به زنجان سفر می کنند تا با حضور در غار کتله خور، به ثبت زیبایی های آسمان بپردازند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۷    
گردهمایی اصحاب فرهنگ و هنر استان همدان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۳    
نمایشگاه کتاب شهرستان بهمئی با3800عنوان وبیش از 40هزارجلد کتاب برپا می شود
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۰    
استان خراسان جنوبی بنابر اعلام ستاد برگزاری انتخابات خانه های مطبوعات کشور ، در ثبت نام الکترونیک اعضای خانه های مطبوعات کشور در رتبه اول قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۵    
گروه هنری ماهور، امروز میزبان علاقه مندان به نقاشی های برجسته روی بوم و ظروف شیشه ای و چوبی است تا مخاطبان را به مهمانی رنگ و زیبایی ببرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۰    
نخستین بار در کشور طرح نمایش فیلم های روز سینمای ایران با عنوان سینما سلام در 16 نقطه استان فارس به اجرا گذاشته می شود ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۵    
فیلم 100 ثانیه ای "این باریکه راه"، ساخته یکی از اعضای انجمن سینمای جوان زنجان، وارد بخش مسابقه بین المللی فیلم 100 شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از ارسال 500اثر به دبیرخانه جشنواره مد و لباس استان خبر داد و گفت: داوری آثار از اول اسفند ماه انجام می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۸    
نمایش "روزی روزگاری آبادان"به کارگردانی عباس شکوهی در مجتمع فرهنگی و هنری بهار شهرستان گرمسار به روی صحنه رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۸    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار، پرداختن به فرهنگ بومی فولکلور و فرهنگ های فراموش شده این شهرستان را از برنامه های این اداره بیان کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۱    
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام،گفت: هنرمندان بسیجی ایلامی در جشنواره سراسری تئاتر بسیج درخشیدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۵۸    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر استانی سوره ماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۰    
عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند جایگاه استان خراسان جنوبی را در عرصه شعر آیینی و مذهبی با توجه به امکانات و دور بودن از مرکز استان در مقایسه با کل کشور ممتاز ارزیابی کرد . ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۸    
همایش شب های حافظ چهارشنبه شب هفته جاری با حضور جمعی از استادان و دوستداران شعر و ادب فارسی در تالار آفتاب سمنان برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۱۰    
رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی از جشنواره بین المللی رضوی به عنوان جشنواره ای قوی ، فنی و مستحکم در حوزه شعر اهل بیت (ع) یاد کرد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۷:۲۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در نشست خبری ویژه برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب ، از انتخاب روستای شمسی در توابع شهرستان اشکذر به عنوان روستای برترکتاب و کتابخوان کشور خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۷:۲۰    
در برگزاری سومین دوره معرفی پایتخت کتاب ایران استان یزد با نمایندگی شهرستان های یزد و تفت در بین نامزدهای نهایی حضور دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۰:۲۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشا د اسلامی استان چهار محال و بختیاری گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره فیلم کوتاه بام ایران تعداد آثار رسیده به دبیرخانه به 53 فیلم کوتاه رسید و فیلم های منتخب ...