چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۳Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 اسفند 1397 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 فروردین 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 خرداد 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مرداد 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۷    
هفدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم همرمان با سراسر کشور در شهرستان شوش برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۸:۳۵    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: کاروان زیارتی 150 نفری کانون های مساجد استان کرمان به مقصد زیارت عتبات عالیات با استقبال کانون های مساجد ایلام وارد شهر مهران شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۵    
نمایشگاه دستاوردهای معلولین روستایی استان البرز افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۲    
پوستر شصت و دومین جشنواره منطقه ای سینمای جوان شبدیز با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۲    
پژمان شاهوردی، بهمن صادق حسنی و مرجان قاسمی به عنوان هیئت انتخاب، نتایج بازبینی جشنواره ملی شرهانی را به دبیر جشنواره اعلام کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۲    
معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از صدور مجوز برای 320 عنوان کتاب خبر داد و گفت: تا پایان سال به این آمار افزوده می شود
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۷    
در پنجمین شب از بیست و یکمین دوره جشنواره موسیقی فجر استان همدان، علاقمندان و هنردوستان موسیقی از نزدیک با آثار دو نفر از هنرمندان برجسته این رشته آشنا شدند
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۰    
قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: توسعه فرهنگی مقدم بر توسعه اقتصادی و زیربنای پیشرفت و موجب حل مشکلات سایر بخشهاست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۰    
روستای اسفندیار طبس از خراسان جنوبی در جشنواره روستاهای دوستدار کتاب برگزیده شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۸    
کمیته تبلیغات و ستاد تسهیلات سفر شهرستان بهمئی آماده هرگونه خدمات به مسافران در ایام تعطیلات نوروزی است و این خدمات از 25 اسفند تا 15 فروردین ارائه می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۸:۴۳    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان گفت: 'نازیلا امینی' از این شهرستان رتبه برتر بازیگری زن در بخش تئاتر خیابانی جشنواره فجر را از آن خود کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۴    
نمایشگاه عکس به سوی اربعین در نگارخانه رسول مهر افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۰    
همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و برگزاری سومین دوره همایش سالانه ریحانه النبی، با حضور حجت الاسلام موسوی رییس مرکز اسلامی فاطمیه و صابر سهرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در جمع اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگان این اداره کل، بازنشستگان گنجینه های ارزشمند تجربه و دانایی معرفی کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۰    
یازدهمین نشست شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در سال جاری برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۰    
پوستر اولین جشنواره منطقه ای خوشنویسی سیاه مشق عصر یکشنبه با حضور فرماندار سقز و جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ این شهرستان رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۲    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برپایی نمایشگاه موضوعی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با عنوان چهل نمایشگاه - چهل شهر، در نگارخانه اردیبهشت خبر داد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۸    
مسئول کارگروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری همایش سواد رسانه ای و فضای مجازی سالم، مفید و ایمن با حضور اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی همزمان با 7 اسفند جاری در سنندج خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۰    
هجدهمین برنامه سینما آینده به همت انجمن سینمای جوان لاهیجان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۰    
هنرمندان تئاتر شهرستان لنگرود به همراه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی صمیمی با اعضای شورای اسلامی شهر به تبادل نظر پرداختند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۰    
عصر پنج شنبه دوم اسفندماه سالجاری امام جمعه لنگرود به همراه اعضاء ستاد اقامه نماز جمعه میهمان اجرای هنرجویی تئاتر در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان بودند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۰    
جلسه کارگروه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد با مسئولیت اداره بهزیستی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۰    
آیین رونمایی از دو کتاب زخم نوشته فرداد جانباز و تلفات به قلم سالار مرتضوی در حضور اصحاب فرهنگ و هنر در سالن شهدای خدمتگزار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۰    
آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در لنگرود برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۰    
نمایشگاه آثار تصویر سازی مرتضی ممیز برای مجله رودکی در نگار خانه استاد محجوبی لاهیجان برپاست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۰    
کنسرت موسیقی نواحی گیل و دیلم به سرپرستی محمدرضا شاهنوری در لاهیجان اجرا می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۰    
کنسرت موسیقی پاپ پازل بند به سرپرستی علی رهبری در لاهیجان برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۰    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت گفت: نمایش "بگو چی سرمون اومد" این روزها در سالن مجتمع فرهنگی هنری شفت در حال تمرین است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۲    
جدیدترین جداول به روز شده کارگروه ساماندهی کاغذ در هفته جاری، امروز از سوی دبیرخانه این کارگروه منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۱    
شریفی از ارسال بیش از 400 اثر به جشنواره نشریات و رسانه های مجازی روستا و عشایر کشور خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۲    
نمایش کله پوک ها نوشته نیل سایمون، نمایشنامه نویس شهیر آمریکایی را با کارگردانی فائزه رستگاری در تماشاخانه استاد سپاسدار به روی صحنه رفت
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۲    
فارس با دو رتبه شهر خلاق و دو روستای برگزیده کتابخوانی، در سال 97، با کسب بیشترین عناوین از این دو جشنواره، رکورددار برگزیده های کتابخوانی در کشور شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۲    
اختتامیه پانزدهمین جشنواره پژوهش فرهنگی سال روز یکشنبه 12 اسفند 97، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۰    
جشنواره عکاسی سیما و منظر شهری+گزارش تصویری با مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۸    
حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت : در بررسی های فعالیت ها و نظارت بر روند آموزشگاهای آزاد هنری ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۸    
ویدا صالحی نویسنده فیلمنامه فیلم سینمایی گل نساء ، جایزه بهترین فیلمنامه بخش بین الملل و ستار چمنی گل جایزه بهترین کارگردانی دومین جوایز سالانه سینمایی دارالسلام مشهور به اسکار آفریقایی را گرفتند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۷    
به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و با همکاری انجمن شاهنامه پژوهان استان لرستان، کارگاه یک روزه ی شاهنامه خوانی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۷    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در اختتامیه جشنواره شاهنامه خوانی،نقالی و روایتگری استان، گفت: شاهنامه محور خرد ورزی و خرد گرایی است که مهمترین نیاز امور بشر به شمار می آید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان داشت:روزنامه زعفران با شعار اختصاصی روزنامه ای برای توسعه استان همواره بصورت تخصصی در جهت توسعه استان تلاش کار کرده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۰    
استاد دانشگاه کردستان در حوزه اقتصاد با اشاره به ظرفیت های حوزه فرهنگ و هنر استان گفت: اشتغال فراوان در این بخش نهفته است که با فعال کردن پتانسیل های درونی استان و عرضه خدمات فرهنگی و هنری می تواند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۴    
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز فعالیت گروهک های تکفیری و داعشی را جنگ درون تمدنی خواند و گفت: جنگ درون تمدنی دشمنان انقلاب اسلامی با شکست مواجه است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۴    
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران با اشاره به ترسیم گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، گفت: امروز پیام معظم له خطاب به جوانان و مردم در واقع جهاد کبیر است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۲    
رحمت الله فتاحی از داوران مرحله حضوری فراخوان طرح های پژوهشی نهاد، گفت: این حرکت نشان از دغدغه نهاد برای شناسایی مسائل خود به صورت علمی و یافتن پاسخ های علمی برای آن است تا نقش آفرینی بهتری در توسعه ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از آموزشگاه آزاد موسیقی عندلیبی سنندج بازدید کرد واز نزدیک در جریان فعالیت های این آموزشگاه قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم از صدور مجوز فعالیت آموزشگاه آزاد کمال الملک در شهر سنخواست خبرداد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۹    
برگزاری شب موسیقی، نشست هنرمندان خوشنویسی و افتتاح نمایشگاه نقاشی از مهمترین اخبار کوتاه فرهنگی و هنری شهرستان شیروان هستند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۷    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از آغاز نصب غرفه های شانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۴    
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران در جمع مدیران کل هم خانواده خود گفت: اتحاد و انسجام رمز پیروزی دفاع مقدس بود و مدیریت انقلابی نیازمند همین الگو است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: با حفظ ارزش های انقلاب می توانیم از تنگای اقتصادی کشور عبور کنیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم گفت: کارگاه آموزشی سبک زندگی با رویگرد قرآنی در جاجرم برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۲    
پانزدهمین جلسه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به ریاست سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور اعضای کمیسیون و اعضای کمیته راهبردی کمیسیون برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۰    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز از ارسال بالغ بر 100 اثر به دبیرخانه جشنواره منطقه ای خوشنویسی سیاه مشق یادواره امیر الکتاب خبر داد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۷    
هم زمان با اجرای کنسرت موسیقی عاشیقی توسط عاشیق حسن اسکندری در اسکو، از چند دهه خدمات هنری عاشیق حسین اسکندری در اسکو تجلیل به عمل آمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۷    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر عصر روز پنج شنبه2 اسفندماه ساعت16:30 با اعضای شورای انجمن خوشنویسان شعبه ابهر دیدار نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۷    
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: 388عنوان کتاب در بهمن ماه سال جاری در خراسان رضوی منتشر شده است
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۷    
انتخابات هیئت مدیره انجمن ادبی استاد شهریار بستان آباد برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۵    
کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی نامه از دکتر مروارید به خاطر برگزاری موفق جشنواره فیلم فجر در مشهد تقدیر کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۲    
نفرات برتر سیزدهمین جشنواره آوای انتظار بناب معرفی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۰    
مدیران ادارات کل هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی در خصوص هم اندیشی و هم افزایی پیرامون مسائل فرهنگی و هنری استان باهم دیدار و گفتگو کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۷    
نفرات برگزیده ششمین جشنواره هنرهای تجسمی و خوشنویسی بناب اعلام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۱    
نخستین جشنواره موسیقی فجر در استان مرکزی چهارم اسفند ماه سال جاری با حضور علاقمندان و هنرمندان در اراک برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۴    
برگزیدگان سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر با حضور داوران، هنرمندان و اصحاب رسانه معرفی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۳    
نمایش طنز مهمان ناخوانده کاری از گروه هنری فریاد و به کارگردانی مهدی اطمانی در سلماس به روی صحنه رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۸    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از عزت حق شناس هنرمند حوزه موسیقی شهرستان کامیاران که مدتی است در بستر بیماری به سر می برد، عیادت کرد و از نزدیک جویای احوال وی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۷    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد گفت: حوزه مد و لباس از چند حیث دارای ارزش و اهمیت است که باید به طور جدی به آن نگریسته شود .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۲    
هفتمین جشنواره سراسری شعر رد پای ماه 21در تالار فرهنگ شهرستان شوشتر برگزار خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۵    
محمد رضا محمدی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی پیامی درگذشت مرحوم افتخاری را تسلیت گفت
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۵    
رئیس اداره آموزشگاه های آزاد و مشارکت های مردمی فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: برگزاری این گونه جشنواره ها نشان دهنده پتانسیل و ظرفیت بالای استان در حوزه فرهنگ و هنر می باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۵    
آخرین همایش میان فصلی موسسه فرهنگی خردسرای فردوسی در سال 1397 با عنوان سرو سایه فکن (شب تاریخ فرهنگ و هنر کاشمر) با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در محل سالن همایش های ساپکو برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۹    
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: نمایشگاه آثار هنری آرزو نودهی هنرمند بجنوردی در نگارخانه گلشن بجنورد برپا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۴    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برپایی جلسه هم اندیشی برپایی همایش شعر با گویش اقوام گلستان با عنوان چهل آینه اقوام در روز یکشنبه 5 بهمن ماه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۴    
رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برپایی جلسه توجیهی هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم(کتبی) در استان گلستان در صبح یکشنبه 5 اسفند ماه خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۷    
به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) آیین گشایش نمایشگاه آثار خوشنویسی بهجه النبی در موزۀ مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۷    
در چهارمین جشنواره موسیقی کارون 49 اثر دربخش تکنوازی گیتار کلاسیک از 7 تا 10 اسفند ماه به رقابت می پردازند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۵    
همزمان بامیلاد باسعات حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت امام خمینی (ره) و هفته بزرگداشت مقام زن نمایشگاه نقاشی بال های رنگی آثار بانوی هنرمندنیشابوری دُرسا لطفی در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۴    
اجرای نمایش کمدی موزیکال "پادشاه باید ...؟ " از یکشنبه شب در تالار آفتاب سمنان آغاز می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۴    
آئین بزرگداشت روز زبان مادری با حضور جمعی از مسوولان شهرستان آرادان در کتابخانه شهید فهمیده این شهر برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۲    
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی استان به حوزه فرهنگ و هنر روند پرشتابی به خود گرفته است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۵    
مراسم پایانی پنجمین پایتخت کتاب ایران و جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب با اعلام 10 روستا به عنوان برگزیده برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۹    
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از موفقیت هنرمندان خراسان شمالی در سی وهفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبرداد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۰    
معاون امور هنری اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان فارس گفت: باید زیرساخت بین المللی شدن همایش های ریحانه النبی فراهم شود تا هم بتواند در عرصه بین المللی مطرح شود و هم برنامه ها در طول سال اجرا شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۰    
در سومین همایش ریحانه النبی که به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) در شهرستان مهر استان فارس برگزار می شود، کتاب برگزیده اولین دوره " جایزه کتاب سال ریحانه " معرفی خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۲    
به مناسبت روز مادر و عید باستانی نوروز نمایشگاه فروش آثار هنری 100 الی 500 هزار تومانی در نگارخانه استاد علی اکبر یاسمی گشایش می یابد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۲    
نخستین دوره یکروزه آموزش مبانی خبرنگاری و خبرنویسی جمعه 3 اسفندماه در تالار دکتر قیصر امین پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۵    
سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد و با اعلام هیأت داوران تئاتر مشهد جمعاً 13جایزه شامل تندیس و تقدیر کسب کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۲    
نمایشگاه نقاشی جلیل مکبر و محمد نجف زاده در نگارخانه استاد میرعلی تبریزی گشایش یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۰    
از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برنامه های هفته قرآن و عترت این اداره کل تشریح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۷    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از راه یافتن اثر نویسنده شهرکردی به مرحله نهایی دومین دوره جشنواره ملی داستان کوتاه پرراس خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۲    
از مجموعه شعر کتاب عُمر استاد محمد حسین مرتب در روز جهانی گویش ها و زبان مادری در مجتمع فرهنگی و هنری آفاق شهرستان بهبهان رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۴    
نمایشگاه خوشنویسی آثار کیوان شربتدار با عنوان "زخمه قلم" شنبه شب با حضور معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در مجتمع فرهنگی هنری کومش گشایش یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۵    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در بازدید و آیین گشایش جشنواره مد و لباس گفت: ارتباط مستقیمی بین اقتصاد و فرهنگ وجود دارد و پیش زمینه توسعه و پیشرفت اقتصادی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۸:۰۲    
دوره آموزشی یک روزه حکومت مهدویت و وظایف منتظران با حضور کارمندان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان به میزبانی بهبهان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۱:۱۰    
آیین پایانی پنجمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران و جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب با معرفی جایدشت از شهرستان فیروزآباد و کریشکی لارستان فارس به عنوان برگزیدگان جشنواره روستاها و عشایر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۰۱:۱۰    
آغازین روز همایش ملی ریحانه النبی شهرستان مهر استان فارس، میزبان جشن های مردمی کوثر در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) شد.