سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۳Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 آذر 1398 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 فروردین 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آبان 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1398 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۱    
به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، بابک بهداد، رامین حیدری فاروقی و مرتضی شعبانی در این دوره از جشنواره انتخاب فیلم های مستند را بر عهده خواهند داشت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۶    
جشن امضای کتاب شهید بسیجی مدافع حرم علیرضا بابایی با حضور فرهنگ دوستان و خانواده شهید برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۹:۵۸    
اقدس ملانوروزی کتابدار نیشابوری برگزیده استانی مسابقه خاطره نویسی نهاد کتابخانه های عمومی با حضور مسئولین استان تقدیر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۹:۳۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: این استان با وجود برخورداری از سکونت اقوام و ادیان مختلف اعم از آشوری و ارمنی و شیعه و سنی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۶    
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در جمع رابطان طرح فهما در استان خراسان شمالی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۶    
جلسه توجیهی رابطان رویداد فهما در خراسان شمالی با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و مسئول کمیته پشتیبانی رویداد فهما برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۱۶    
مراسمی با عنوان شب هوشنگ مرادی کرمانی با حضور تعدادی از مسئولان ، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و فرهنگ دوستان در سالن آمفی تئاتر شورای اسلامی شهر میبد برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۴:۳۱    
با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی، محمد رضا کلائی شهردار مشهد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فضای فرهنگی و هنری دریچه تنفس روح انسان است، گفت: هم اکنون 621 مجتمع فرهنگی – هنری با وسعت یک میلیون متر مربع در کشور وجود دارد و 278 مجتمع با وسعت 800 هزار ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۷:۵۸    
عملیات اجرایی پردیس تئاتر مشهد طی مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در محل بوستان وفا واقع در مشهد آغاز شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۷:۵۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تا پایان دولت دوازدهم تعداد سالن های نمایش در سراسر کشور به لحاظ کیفی و کمی افزایش قابل توجهی می یابد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۷:۲۸    
نخستین گذر فرهنگ و هنر خراسان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی، معاون زیارت استانداری خراسان رضوی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۷:۱۶    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: گذر فرهنگ و هنر از سیاست های کلان وزارت فرهنگ است و مجموعه ای از کسب و کارهای فرهنگی در کنار خلاقیت فرهنگی را گرد هم می آورد تا بستری برای گفت و گو فراهم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۷:۱۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بر اساس برآورد سالهای اخیر نشان می دهد سهم اشتغال فرهنگ و هنر به طور قابل توجه در اقتصاد جهانی رو به افزایش است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۳:۱۱    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: نمایشگاه کتاب فقط یک بازار نیست که کالایی در آن عرضه شود، بلکه در این رویداد مهم آگاهی مبادله می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۰:۵۱    
آیین بزرگداشت شاعر و عارف ایران زمین ، فخرالدین عراقی کمیجانی روز پنج شنبه 7آذر در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد کمیجان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۰:۵۱    
بخش حضوری سومین دوره مسابقه خط تحریری ویژه دانش آموزان در نگارخانه برادران شهید فرهمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شازند برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۸:۰۶    
همزمان با برگزاری آیین گرامیداشت فخرالدین عراقی، مشق عشق در شهرستان کمیجان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۱    
محمد فرهمند طی حکمی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی منصوب شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۱    
یکی از اساتید و پیشکسوتان برجسته روزنامه نگاری کشور، بابیان اینکه جنگ رسانه ای گسترده ای علیه جمهوری اسلامی شکل گرفته است ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۱    
سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان صبح امروز با معرفی برگزیدگان این دوره از جشنواره در بخش های مختلف، در تالار فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج به ایستگاه پایانی رسید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۳:۵۱    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اعلام آمادگی این اداره کل برای چاپ نمایشنامه های استانی به زبان فارسی خبر داد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۳:۴۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری جشنواره کتاب سال این استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۳:۴۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از عزم جدی آن اداره کل برای اجرای طرح فرهنگی هنری مساجد ایران ، انتخاب پایتخت فرهنگی هنری مساجد ایران(فهما) در مازندران توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: شهدای مدافع حرم فصل دیگری از رشادت ها را بعد از دفاع مقدس رقم زدند و منجر به تلألو ارزش های انقلاب اسلامی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۲    
به مناسبت هفته بسیج مسئولین بسیج هنرمندان استان قزوین و شهرستان های آن با محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین دیدار و گفتگو کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۳:۲۱    
مراسم سومین روز درگذشت استاد بهمن صالحی ، روز جمعه هشتم آذرماه جاری از ساعت 14 الی 15:30 در مسجد الفتح چمارسرا برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۳:۱۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به زیرساخت های فرهنگی که در مشهد می بینم، امیدوارم این شهر قطب نمایشی ایران و جهان شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۱    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری هفته فیلم و عکس استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۳:۰۱    
جلسه ویژه ساماندهی مراکز فرهنگی شهرستان فریدونشهر برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۲:۵۶    
طی حکمی از سوی فرماندهی بسیج کارمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، کیانوش سوری به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت انصار المهدی(ع) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان منصوب شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۲:۵۱    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری چهارمین جشنواره فیلم کوتاه بام ایران در شهرکرد خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۲:۳۱    
افراد زیادی در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه از دیرباز زحمت کشیده اند و از سر عشق و علاقه و بدون چشم داشت مالی حتی با کمبودهای مالی و محدودیت های زمانی تلاش وافر کرده اند که باید ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۲:۲۱    
عصر شعری به مناسبت هفته بسیج، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون بسیج هنرمندان و انجمن شعر و ادب در شهرستان پارس آباد برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۶    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه : بسیج فرهنگ بصیرت ، ایثار و مقاومت است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۶    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرلنگه: تئاتر عروسکی شاهزاده گوگانان به کارگردانی و نویسندگی سید عارف هاشمی در سالن آمفی تئاتر گوهر شهرستان بندرلنگه به روی صحنه رفت .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۶    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد: یادواره شهدای گمنام با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان بمناسبت هفته بسیج برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۶    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان : عزم هرمزگان برای رسیدن به پایتختی کتاب کشور جدی و استوار است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۶    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک از برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در محل کتابخانه پیامبر اعظم (ص) شهرستان بستک خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۶    
به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بویین میاندشت نشست مشترک ماهیانه انجمن های ادبی شهرستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با شهردار جدید تیران دیدار و گفت و گو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۶    
احمد حسین فتایی در دیدار با آیت الله هاشم نیازی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به آموزه های دینی در فعالیت های فرهنگی و هنری ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۱    
کارگاه آموزشی رابطان فهمای کانون های فرهنگی و هنری مساجد قاینات با حضور حجت الاسلام سبزه کار در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قاین برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۶    
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اکران فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سینما گلشن بجنورد خبرداد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۱:۲۶    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری شب فرهنگی ناطق در شهر پیش قلعه شهرستان مانه و سملقان خبرداد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۶    
به مناسبت هفته بسیج، علی میرزایی معاون استاندار و فرماندار،عبدا... سالمی رئیس شورای اسلامی به همراه جمعی از مسئولان با خانواده طلبه شهید مسلم شعبانی از شهدای هنرمند دیدار کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۱    
مراسم شب فرهنگی قاین با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و دیگر شخصیت های علمی و فرهنگی استان و شهرستان قاینات در محل سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۱    
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از حضور فیلم آشو در جشنواره فیلم اسکار خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۰:۴۱    
با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،رئیس شورای شهر وشهردار رفسنجان، پنجمین آموزشگاه موسیقی رفسنجان شامگاه دیشب چهار شنبه 6 آذر ماه افتتاح گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۰:۳۱    
مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از پیشتازی داوطلبان شهرستان سمنان در ثبت نام در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۰:۱۶    
مسابقه طراحی جوانان سمنان روز پنجشنبه با شرکت قریب 50 نفر از جوانان و دوستداران هنر طراحی در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان آغاز شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۹:۵۱    
جلسه هم اندیشی مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد با حضور ابدالی تکلو مدیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار برگزار گردید .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۹:۴۱    
از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به مناسبت هفته بسیج و به پاس فعالیت های این اداره کل در راستای ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی، تقدیر بعمل آمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۹:۱۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، نارساییهای فرهنگی را مانند بیماری خاموش دیابت دانست و گفت: حوزه فرهنگ در سالهای متمادی متولیان بیشتری پیدا کرده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۳    
نشست هم اندیشی مدیران کشوری، استانی و شهری قزوین در دفتر حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران و عضو هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه برای برپایی نمایشگاه آثار برگزیده جایزه بین ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۱    
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس از اجرای طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع) به میزبانی شیراز سومین حرم اهل البیت (علیهم السلام) خبر داد و گفت: این طرح به منظور شناسایی استعدادهای قرآنی اجرا می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۸:۵۸    
ابوالفضل عصارزاده هنرمند جوان سبزواری موفق به کسب افتخاری دیگر در جشنواره سیمرغ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۸:۴۶    
معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اجرای نمایش شهر عروسک ها رادر سمنان به مدت دوروز تمدید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۸:۲۴    
پیرسبزی ضمن تاکید بر اینکه هنر تئاتر نباید فقط به جشنواره ها ختم شود، بلکه باید به گونه ای باشد که عموم مردم در طول سال از آن بهره مند شوند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۳:۵۶    
اولین جلسه برنامه ریزی آزمون سراسری قرآن کریم در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان 4 آذر ماه برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۳:۵۶    
کارگروه توسعه، تبلیغ و ترویج صحیفه سجادیه به منظور برگزاری جلسات تفسیر دعاهای این کتاب ارزشمند در مساجد استان اصفهان؛ برگزار شد.