جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۸:۵۸Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 آذر 1398 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 فروردین 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آبان 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 آذر 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1398 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۷    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۲:۵۱    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: پنجمین جشنواره استانی عکس کی یار در سه موضوع شعار سال ، رونق تولید ، صنایع دستی و گردشگری و مناطق گردشگری برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۵    
شب شعر رهایی با موضوع پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی وحضور ادب دوستان وشاعران درکانون فرهنگی هنری سمیه نیشابور برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۱    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر، از برگزاری نخستین جشنواره تلاوت های مجلسی استان مازندران، در شهرستان قائم شهر خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۱    
آیت الله شیخ محمد هادی تألهی همدانی (ره) از آن دسته عارفانی بود که دائماً با کتب حدیث و قرآن سر و کار داشت و از مطالعه خسته نمی شد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۱    
مدیر عامل خانه سینما در پیامی از همدلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر و قدردانی کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۱    
در پی ممانعت از حذف معافیت مالیاتی که یکی از مطالبات اصلی هنرمندان بود، خانه موسیقی ایران از زحمات و پیگیری های سید عباس صالحی در حمایت از مطالبات صنف تقدیر و تشکر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ضمن حضور در استودیوی رادیو کاشان با عوامل این مجموعه به گفتگو نشست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۵    
فراخوان دومین مسابقه "نامه ای به خدا" با عنوان "ساز دنیا را برایم کوک کن" در لاهیجان منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۱    
رییس شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران درباره معافیت مالیاتی هنرمندان و حمایت دولت از بند (ل) قانون مالیاتی مبنی بر معافیت فعالیت های فرهنگی و هنری از پرداخت مالیات ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۱    
رییس هیات مدیره انجمن مجسمه سازان ایران درباره استمرار معافیت مالیاتی هنرمندان گفت: معافیت مالیاتی هنرمندان بحث حمایتی است تا سطح فرهنگی و هنری جامعه ارتقا یابد و هنرمند بدون دغدغه مالی به کار هنری ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۱۰    
همزمان با سالگرد وقوع حادثه تروریستی حله عراق، مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدای این حادثه با حضور خانواده های معظم شهداء در تالار مهتاب اهواز برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۱    
موسسه خانه کتاب در راستای شعار ایران فقط تهران نیست، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در پنجمین عصر کتاب استانی از محمدرضا بایرامی نویسنده و داستان نویس و بیوک جامعی نویسنده و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۷    
از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، پیش نویس شیوه نامه جدید محاسبه و تخصیص یارانه مطبوعات در سال 98 برای اظهار نظر کارشناسان منتشرشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۰:۰۶    
رییس مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جشنواره تئاتر خیابانی، رویداد هنر برای هنر نیست گفت: این جشنواره یک رویداد مردمی است و اصلی ترین مخاطبان آن مردم هستند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۹:۴۶    
کارشناس امور ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل ایست قلبی درگذشت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۹:۱۹    
کارگاه آموزشی و توجیهی طرح ملی فهما با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان چرام برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۹:۱۹    
دولت آبادی به طرح ملی فهما در کشور اشاره کرد و گفت: این طرح ملی هویت واقعی کانون های فرهنگی و هنری مساجد را احیا می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۹:۰۱    
ششمین جلسله از سلسله نشست های مسئله فرهنگ دوشنبه(11آذر ماه) در سرای اهل قلم برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۳:۲۴    
عصر شعر و ترانه در حاشیه نمایشگاه کتاب زنجان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۲:۵۴    
نشست نقد و بررسی فیلم های روز اول جشنواره توسط منتقد و کارشناس مجری صادق عبداللهی و با حضور کارگردانان در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۲:۳۱    
در حاشیه مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه کتاب 5 کتاب برتر سال استان زنجان معرفی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۲:۳۱    
مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی از حضور ایران
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۲:۳۱    
مدیرعامل خانه کتاب ایران گفت: در ایران سالانه 100 هزار عنوان کتاب منتشر می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۱:۵۶    
نشست تخصصی علمی با موضوع باستان شناسی، حوزه هلیل و گردشگری پایداردر بخش جنبی هفتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۱:۵۱    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب که حساب کلیت بخش فرهنگ را نباید با 10 الی 20 نفر از سلبریتی ها در یک کف ترازو قرار داد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۴۶    
شب فرهنگی منوجان و رودبار جنوب در بخش جنبی هفتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۱۶    
از کتاب زندگی به نویسندگی احمد رئیسی سرحدی با حضور شاعران و نویسنگان رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۸:۱۶    
بیش از 20 غرفه از ادارات دستاوردهای خود را در هفتمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان به نمایش گذاشتند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۷:۱۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با حضور در منزل استاد مصطفی رحیم پور، از این شاعر و پیشکسوت موسیقی آئینی و فولکلور استان تجلیل کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۶:۳۱    
نمایشگاه عکس گروهی هنر مندان عکاس با آغاز جشنواره فیلم کوتاه بام ایران و دومین هفته فیلم و عکس در نگارخانه شهید شهرانی مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد گشایش یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۶:۱۶    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: معاونت فرهنگی وزارت ارشاد به عنوان پیشرو در فعالیت های مختلف فرهنگی است
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۶:۱۶    
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شاعران و نویسندگان جنوب کرمان دیدار و گفتگو کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۵۳    
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور علی اصغر کاراندیش مروستی معاون حقوقی، امور مجلس ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۳۹    
اجرای طرح بوم به منظور توانمندسازی دانش آموزان و کسب مهارت های لازم در رشته های مختلف و مورد علاقه آنهاست که توسط این وزارتخانه اجرا می گردد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۳۴    
نیاز جامعه به پوشاک، این الزام را ایجاد می نماید تا پوشاکی با طراحی و دوختی مناسب امروز ایجاد شود که اگر خود جامعه در راستای این نیاز کم کاری کند، دیگرانی برایش انجام خواهند داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۲۸    
دیروز یک شنبه دهم آذرماه، جلسه معاونت فرهنگ و تحقیقات آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۶    
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال شرایط سختی برای دولت حاکم بوده است اما با این وجود امسال 30 نمایشگاه در کشور برگزار می شود که تا کنون 15 مورد آن برگزار شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۶    
هفتمین نمایشگاه کتاب جنوب کرمان به مدت یک هفته در حسینیه شهدای جیرفت برپا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۴    
جلالی گفت: چهارشنبه های قصه گویی به صورت رایگان در کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) مسجد الاقصی اراک برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۴    
حجت الاسلام ذوالفقاری گفت: گاهی برای انجام کارهای معنوی و فرهنگی اثرگذار در مسجد نیازی به امکانات و بودجه نیست بلکه خلوص، همت و مناعت طبع لازمه کار است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بازطراحی و استفاده از نمادهای سنتی و بومی و هویت ملی در قالب الگوها و سلایق پوششی امروز جامعه، اولویت و ضرورت ساماندهی حوزه مد و لباس است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۰    
جلسه هماهنگی دومین جشنواره کتاب کودک و نوجوان در کاشان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۰    
به مناسبت گرامیداشت هفته فرهنگی شهرستان اردستان و در پنجمین روز این هفته مراسم شب شعری با همکاری شهرداری زواره و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان در خانه تاریخی طلایی زواره برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۰    
جلسه توجیهی در خصوص هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت 10 آذرماه با حضور مدیر مسئولان موسسات قرآنی و تعدادی از مدیر مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان در سالن جلسات اداره برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۰    
لادن حیدری، با اشاره به کاهش بودجه فرهنگ در سال 1399 گفت: به ناگزیر، رویکرد حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت های فرهنگی در سال 1399 به مراتب ضعیف تر و کمتر خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۵۵    
آیین یادبود مرحوم اسماعیل حاجیانی خبرنگار فقید خورموج با عنوان بی خبری های پس از تو شب گذشته در سالن کنفرانس فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۵۵    
اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور و انجمن خادمان جمهوری اسلامی ایران طی نامه ای مشترک به دنبال پیگیرهای جدی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای استمرار معافیت مالیاتی اصحاب فرهنگ و هنر از وی تشکر و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۵۰    
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به همت حوزه مقاومت بسیج سپاه حضرت خدیجه (س) و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان، مراسم جشن تولد چهل سالگی بسیج در محل سالن آمفی تئاتر قلم برگزار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۴۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: 80 نفر از سراسر استان بوشهر در دهمین جشنواره مشاعره دانش آموزی رضوی نام نویسی کرده اند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۴۱    
تئاتر گراداف کاری از گروه تئاتر کازیوه بانه به کارگردانی فرزاد حسنی میرزایی و سامان مهران در بانه اجرا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۴۱    
صهیب یوسفی فیلم ساز جوان بانه ای به عنوان مسئول نمایندگی سینمای جوان بانه انتخاب شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۴۱    
آیین شبی با هه لپه رکی شامگاه یکشنبه در تالار آربابا بانه برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۲۰    
مدیر انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شرط شمولیت مالیاتی این است که شفافیت مالی باشد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۱۰    
اجرای نمایش "رویا درتنهایی"، تجلیل از کتابداران کتابخانه عمومی، نمایشگاه نقاشی و تصویرسازی و نمایشگاه عکس جلوه های پایدار از مهمترین اخبار کوتاه فرهنگی و هنری شهرستان شیروان هستند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۴۰    
محمد حسین اسماعیلی :توجه به حوزه های عمومی به ویژه در عرصه فرهنگ و هنر لازمه توسعه همه جانبه استان قزوین است
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۴    
بهرام فاضلی زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در مراسم افتتاح سرای مطالعه رویش فرزانگان از راه اندازی این سرا در اسلام آبادغرب را گامی ارزشمند در مسیر پایتخت کتاب ایران دانست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۰    
بنیاد سینمایی فارابی در پیامی درگذشت همایون خسروی دهکردی، منتقد سینما و مدیر مسئول مجله سینما و ادبیات را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۵    
محمودی فر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از برگزاری دومین همایش اعتماد به نفس تا فن بیان و سخنوری خبر داد و بیان داشت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۵    
آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه ( یکشنبه 10 آذر) در فرهنگسرای ارشاد برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۵    
برگزیدگان مسابقه کتابخوانی سنن النبی(ص) که به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار شد، معرفی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۵    
اتحادیه شرکت های تعاونی ناشران ایران(آشنا) و اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران طی نامه ای مشترک از توجه دولت برای استمرار معافیت مالیاتی اصحاب فرهنگ و هنر از سید عباس صالحی قدردانی کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۰    
با حکم ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، اعضای هیات انتخاب فیلم های سینمایی معرفی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۱۰    
در مراسمی با حضور رییس کل دادگستری استان اعضای هیئت منصفه مطبوعات لرستان معرفی شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۰۰    
نمایش "قصه مرگ ماهان" به کارگردانی عباس ابوالحسنی در بابل به روی صحنه می رود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۴۱    
مدیر عامل انجمن موسیقی ایران سه شنبه 12 آذرماه 98 به خراسان جنوبی سفر خواهد بود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۱۶    
دردومین نشست سراسری نمایندگان استانی صندوق اعتباری هنر از نماینده این صندوق در استان یزد تقدیر بعمل آمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۱۱    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از افتتاح نگارخانه استاد مهدی اسماعیلی مود ، همزمان با اختتامیه جشنواره ملی خوشنویسی رضوی، صبح چهارشنبه 13 آذرماه 98 خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۵    
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری دومین نمایشگاه گروهی نقاشی کودک و نوجوان به همت آموزشگاه آزاد تجسمی هنرجو در فرهنگسرای شهروند بجنورد خبرداد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۰    
به مناسبت هفته بسیج ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری فرمانداری و ناحیه مقاومت بسیج سپاه، برنامه هایی تحت عنوان پاتوق کتاب بسیج در محل گالری کتاب پدر بزرگ شهرستان بردسیر برگزار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۰    
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره کتابخانه های عمومی و گالری کتاب پدربزرگ، آئین رونمایی از کتاب های شعر دو تن از شاعران بردسیری ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۰    
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره آموزش و پرورش و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۰    
معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی درگذشت مدیرمسئول ماهنامه سینما و ادبیات را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۰    
بیست و پنجم آذر ماه مهلت ارسال طرح ها و ایده ها به شبکه شهر های خلاق فرهنگ و هنر به دبیرخانه مرکزی این رویداد اعلام شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۴۶    
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر از برپایی نمایشگاه "کرنش به حافظ" در این شهر خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۴    
معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: این استان پرفروش ترین استان کشور در طرح پاییزه کتاب شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۵۵    
مجموعه مدیریت شهری قزوین آماده همکاری و برقراری تعامل سازنده با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تقویت موضوعات فرهنگی در این شهر است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۵    
پنجمین گردهمایی شاعران شهرستان راور با حضور معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های رفسنجان و زرند برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۵    
به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان، با حضور استاد حمید قنبری از کرمان و عکاسان زرندی، کارگاه نقد عکس در محل کانون بسیج هنرمندان شهرستان زرند برگزار شد.