جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۰:۰۳Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 مرداد 1399 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 فروردین 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 شهریور 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1399 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۵۳    
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما جهت طراحی لباس فرم مهمانداران این شرکت از طراحان لباس سراسر کشور و استان کردستان دعوت به همکاری می نماید .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۹:۴۹    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از استقبال شعرای کرد منطقه غرب کشور از جشنواره دو سالانه شعر کردی منال به میزبانی این استان در دوره چهارم برگزاری آن خبر داد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۳    
فیلم سینمایی یلدا به هر دو جشنواره تابستانی و پاییزه فیلم تالین راه یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۱۳    
انجمن سینمای جوانان ایران با تعدادی فیلم های کوتاه در بازار بیست و سومین جشنواره بین المللی فیلم شانگهای حضور دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۱۳    
شورای صدور پروانه ساخت در جلسه اخیر با هشت فیلم نامه، سه مجوز کارگردانی اول و یک مجوز تهیه کنندگی موافقت کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۳    
طاهریان با اشاره به نگاه حمایتی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگ هنری مساجد کشور به کنگره بین المللی امام سجاد(ع) ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۳    
آمارها می گویند که از هر 100 ایرانی 35 نفر بازی های دیجیتال بازی می کنند. و باز به روایت همین آمارها 26 درصد این بازیکنان در رده سنی 20 تا 34 سال هستند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۰:۵۰    
فیلم کوتاه داستانی "من چرا اینجام " به نویسندگی و کارگردانی احسان میرزایی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان استان قزوین آماده نمایش گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۰:۴۹    
حجت الاسلام و المسلمین خدایاری گفت: خبرگزاری شبستان، یک رسانه دینی یعنی پیام رسان دین، فعالیت های دینی و فرهنگی است که در دل کانون های فرهنگی و هنری مساجد به نحو شایسته ای عمل می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۰:۲۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته و مجوزهای دریافت شده، هنرستان هنرهای زیبای دختران از مهر ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۰    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به نقل از خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ فاطمه محمدبیگی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۰۹:۱۹    
رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی بر صبر،تاب آوری و مقاومت در شرایط فعلی کرونا تاکید کرد و افزود: توجه به تقوا و معنویت تاب آوری را در بین مردم دوچندان می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۰۸:۵۰    
امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی آستارا گفت: مصوبات این شورا لازم الاجراست و مسئولان به صورت جدی اجرای آنها را پیگیری کنند و ترویج عفاف و حجاب را در دستور کار خود قرار دهند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۰۸:۲۰    
بعد از گذشت دو دهه، جشنواره فیلم های مستند میراث فرهنگی یادگار با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در شهر تاریخی قزوین احیا و برگزار خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۰۸:۱۹    
طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستانه فهما به صورت مجازی با رابطین کانون های مساجد با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۰۰:۰۵    
باحضور هادی حق شناس استاندار گلستان دوازدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان در ظهر شنبه 4 اَمرداد ماه در دفتر استاندار تشکیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۲۱:۴۳    
فاطمه کرباسی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با صدور پیامی درگذشت مرحوم حسین عقیلی هنرمند پیشکسوت استان زنجان را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۹:۴۳    
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: اقتصاد اسلامی مبحث مهمی است که ائمه جمعه سراسر کشور در خطبه های خود طی سالیان گذشته به آن پرداخته و می پردازند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۳    
کتابهای کتابخانه شخصی مرحوم زنده یاد حجت الاسلام والمسلمین حاج رضا همتی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم اهداء گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۲    
این مسابقه معنوی با هدف تشویق و ایجاد انگیزه در کودکان، آشنایی با مفاهیم نماز، اعتلای فرهنگ نماز و بهره گیری از ذهن خلاق کودکان در ترسیم زیبایی های نماز برگزار شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۴:۵۰    
امام جمعه رضوانشهر در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در سال جاری گفت: فونداسیون یک جامعه، فرهنگ و دین آن جامعه است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۴:۳۵    
عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان و رییس شورای اطلاع رسانی استان، گفت: باید با ریل گذاری مناسب از ظرفیت روابط عمومی ها به نحو احسن استفاده کنیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۰    
شاغلان و مراکز فرهنگی و هنری بدون بیمه فقط تا پنجم مردادماه جاری فرصت دارند تا برای دریافت تسهیلات کرونا در سامانه اینترنتی کارا ثبت نام کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۳    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خواستار راه اندازی کمپینی همانند کمپین کشوری " از خانه بخریم" در استان شد و افزود ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۳    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم برنامه های دهه ولایت و امامت را تشریح کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۳    
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و فرماندار درمیان مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان درمیان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۵۳    
حسین منصوری از هنرمندان با دانش و خوش نام خورموجی است. زادگاهش بنا به شرایط کار پدری اش بوشهر است اما از خورموجی های اصیل محسوب می شود ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۹    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز : شانزدهمین جلسه شورای سیاستگذاری کنگره شعر و داستان "ایران من" در خصوص چگونگی برگزاری مراسم اختتامیه این کنگره همفکری شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۳    
به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین، ویژه برنامه های فرهنگی هنری بمناسبت اعیاد مبارک قربان و غدیر با همراهی کانون بسیج هنرمندان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۳    
بخش کودک انجمن هنرهای تجسمی شهرستان رباط کریم با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، در فراخوانی از خانواده کودکان در حمایت از پویش لزوم استفاده از ماسک در ایام شیوع بیماری دعوت نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۳    
نادر نیک خواه در فراخوانی مشارکت عمومی مردم فرهنگ دوست و شهید پرور شهرستان شهریار در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را خواستار شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۳    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم جزئیات برنامه های دهه ولایت را در این منطقه که متناسب با شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا برنامه ریزی شده است است، اعلام کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۳    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان : انتخابات اتحادیه کشوری موسسات و تشکل های قرآن و عترت استان با حضور هیات اجرایی و نمایندگان معرفی شده برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۷    
جهادی که در جهاددانشگاهی معنی یافته است
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۲:۳۳    
به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت روابط عمومی مس سرچشمه، دومین کارگاه عکاسی در شهرستان انار برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۲:۳۳    
به مناسبت شهادت جواد الائمه (علیه السلام ) شب شعر با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رؤسای انجمن های فرهنگی و هنری و سه تن از شعرای شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل مجتمع فرهنگی هنری ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۲:۳۳    
انتخابات اعضای هیات مدیره اتحادیه کشوری موسسات و تشکل های قرآن و عترت در کرمان ، جمعه سوم مرداد ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر استفاده آموزشگاههای آزاد هنری به ویژه موسیقی از پیشکسوتان برای ارتقای سطح کیفی هنری، هنرجویان تاکید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۰    
مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره و بازرسان اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت همزمان با سراسر کشور، به صورت ویدئو کنفرانس در استان گیلان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۲:۱۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری انتخابات هیأت مدیره و بازرسی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت در اهواز خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۲:۰۴    
معاون قرآن و عترت ارشاد کرمانشاه گفت: مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره اتحادیه کشوری و مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت در استان کرمانشاه برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۹    
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان در نشستی با "علی اصغر خانی"، نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با وی در خصوص فعالیت های فرهنگی و هنری گفت و گو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در ابلاغی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان را منصوب کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۴۹    
جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن جشنواره هفته قرآن و عترت اقدامات انجام شده در این شهرستان توسط رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا تشریح شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۴۹    
سید ناصر اسحاقی دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل طی پیامی روز بزرگداشت شیخ صفی الدین اردبیلی را به مردم انقلابی و ولایتمدار استان تبریک گفت
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۹    
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر اهمیت ایجاد گذرهای فرهنگی گفت: گذر های فرهنگ و هنر نه تنها با هدف سرمایه گذاری، بلکه برای توسعه سرانه فرهنگی هر شهر حائز اهمیت است
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۳    
سالار عقیلی در هشتمین اجرای آنلاین به میزبانی بنیاد رودکی، به روی صحنه رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۱۳    
اختتامیه چهارمین دورۀ جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان روز چهارشنبه(یکم مردادماه) در سالن اجتماعات بین المللی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۵۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر صبح امروز در ارتباط با استفاده از تسهیلات بانکی هنرمندان و اصحاب رسانه با رئیس امور شعب بانک ملی استان دیدار و گفتگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۵۳    
استان مازندران در چهارمین دوره باشگاه های کتابخوانی کشور برگزیده شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۵۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در دیدار با امام جمعه سوادکوه شمالی، بر حمایت از فعالیت های دینی و فرهنگی تاکید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۴۹    
مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی موسیقی و گروه های شرکت کننده در همایش آنلاین آوای سلامت برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۴۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: تلاش مفاخری همچون آخوند ملا علی معصومی همدانی زمینه ساز نامگذاری همدان به عنوان دارالمومنین و دارالمجاهدین شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۸    
معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از انتخاب دبیرخانه جام باشگاه های کتابخوانی خراسان جنوبی به عنوان دبیرخانه فعال ترویج کتاب خوانی در کشور خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۰    
معاونت فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با همکاری موسسه فرهنگی و هنری خانه سازندگان اندیشه فردا اولین دوره جشنواره داستان نویسی کودک و نوجوان استان قزوین برگزار می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۲    
با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ،کلاس آموزش مقدماتی عکاسی با حضور استاد غفاری در سی سخت مرکز شهرستان دنا برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۹:۵۹    
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان گفت: هر اندازه فعالیت موسسات فرهنگی و هنری در فرهنگ سازی جامعه گسترش یابد به همان میزان مسائل و مشکلات جامعه نیز کمتر خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۹:۵۰    
آئین پایانی چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان ، شامگاه چهارشنبه (یکم مردادماه 1399) در سالن اجتماعات بین المللی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۹    
رئیس هیئت اجرایی انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی در چهارمحال و بختیاری از برگزاری انتخابات هیئت مدیره و هیئت بازرسان اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت (علیهم السلام) در شهرکرد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۹:۲۹    
به مناسبت اول ذی الحجه و گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و "روز ازدواج" مراسمی در نمازخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۹:۲۸    
معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: باشگاه حضرت صاحب الزمان (عج) از درمیان، قهستان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۹:۱۳    
انتخابات اعضای هیات مدیره اتحادیه کشوری موسسات و تشکل های قرآن و عترت در سراسر ادارات کل استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۹:۱۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در اساسنامه جدید قرار است از طریق مشارکت دادن موسسات در تصمیم گیری های اصلی قرآنی کشور به این اتحادیه ها کمک شود ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۸:۵۸    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به افزایش شکایت های مردمی درخصوص عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در بعضی از صنوف گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۸:۵۳    
انتخابات هیات مدیره و بارزسان اتحادیه کشوری موسسات و تشکل های قرآن و عترت به صورت سراسری از طریق وبینار در کل کشور برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۸:۵۰    
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین سیده معصومه حسینی معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در این خصوص عنوان داشت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۸:۴۹    
مراسم اختتامیه کنگره ملی شعر و داستان "ایران من" به صورت مجازی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ساعت 10 الی 12 روز چهارشنبه 8 مرداد 1399 در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۸:۴۳    
انتخابات اتحادیه کشوری موسسات و تشکل های قرآن و عترت با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت وبینار در استان مرکزی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۸:۱۳    
نمایش فرنگیس منتخب بخش خیابانی و محیطی هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۸:۱۳    
ثبت نام وام کرونا برای مراکز فرهنگی بدون بیمه تا 5 مرداد تمدید شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۰:۴۳    
انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت کشور امروز جمعه سوم مردادماه با حضور اعضای مجامع اتحادیه های قرآنی برگزار گردید.