چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۲۴Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهنگ نیوز 4 بهمن 1395 - farhangnews.ir

فرهنگ نیوز 29 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 29 اسفند 1394 فرهنگ نیوز 31 فروردین 1395 فرهنگ نیوز 31 اردیبهشت 1395 فرهنگ نیوز 31 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 31 تیر 1395 فرهنگ نیوز 31 مرداد 1395 فرهنگ نیوز 31 شهریور 1395 فرهنگ نیوز 30 مهر 1395 فرهنگ نیوز 30 آبان 1395 فرهنگ نیوز 30 آذر 1395 فرهنگ نیوز 30 دی 1395 فرهنگ نیوز 30 اسفند 1395 فرهنگ نیوز 1 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 2 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 3 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 4 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 5 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 6 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 7 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 8 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 9 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 10 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 11 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 12 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 13 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 14 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 15 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 16 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 17 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 18 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 19 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 20 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 21 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 22 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 23 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 24 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 25 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 26 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 27 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 28 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 29 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 30 بهمن 1395 
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۲    
فهرست بهترین کتاب های کودک و نوجوان که پاییز و زمستان سال گذشته منتشر شده اند، در شهر کتاب مرکزی رونمایی و معرفی می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۴    
پیش فروش اینترنتی بلیت های جشنواره فیلم فجر شیراز از روز پنجشنبه 7 بهمن ماه به صورت الکترونیکی آغاز می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۵۵    
سرهنگ شهید حمزه کاظمی یکی از شهدای دفاع از حریم اهل بیت (ع) است که در جنوب سوریه به شهادت رسید و پیکرش یکسال بعد و درست در زمان تولد فرزندش بازگشت. برای وداع با این شهید به معراج شهدا رفتیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۰۱    
نیازی نیست گوشت قرمز را از برنامه ی غذایی تان حذف کنید؛ بهتر است مصرف آن را کاهش داده و از گوشت های کم چرب استفاده کنید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۴۹    
وزارت کشاورزی ایالات متحده توصیه به مصرف 5 تا 9 وعده از انواع میوه ها و سبزیجات در روز کرده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۴۳    
نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 95 اعلام شد و ثبت نام از تاریخ 6 بهمن آغاز می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۲    
کتاب اول تئاتر ایران توسط انجمن هنرهای نمایشی و به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده است. همچنین شبکه چهار هر شب از محل برگزاری جشنواره را به صورت زنده پوشش می دهد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۸:۴۶    
زمان قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه مشخص شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۸:۲۸    
ماه تنها قمر طبیعی سیارهء زمین و پنجمین قمر طبیعی بزرگ در منظومه خورشیدی در میان 173 ماه موجود در این منظومه است ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۸:۲۵    
بازیکنان و مسئولان دوتیم پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز قبل از شروع مسابقه درپی حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو و به پاس زحمات آتش نشانان از آنها تجلیل و با آنان ابراز همدردی کردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۷:۵۲    
استاندار قزوین دربرنامه فرمول یک شبکه یک سیما گفت: دوشغله نیستم و افراد فامیل را سر کار نبرده ام و با مدیریت پشت میز نشینی موافق نیستم و از افراد کارآمد استفاده می کنم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۳:۲۸    
استاندار کردستان با تشکر از همه نمایندگان مجلس به دلیل افزایش اعتبارات عمرانی استانی گفت: 30 دصد اعتبارات عمرانی کل کشور استانی شد که قبلاً 11 درصد بود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۳:۰۷    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به کسب رتبه های کشوری هرمزگان در حوزه پدافند غیرعامل ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۳:۰۱    
شهردار تالش کفت:آتش سوزی بازار ماهی فروشان تالش با حضور به موقع آتش نشانی و با کمترین تلفات مالی خاموش شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۲:۰۷    
نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود که با اقدامات و پیگیری های انجام شده مشکلات کشاورزان خسارت دیده شهرستان پارس آباد و بیله سوار برطرف شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۲:۰۴    
به گفته سارا شمیرانی مسئول روابط عمومی مجموعه تلویزیونی خندوانه ، قرار است 10 بهمن ماه، قطعه زندان از محسن چاوشی ویژه این برنامه پخش شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۲:۰۴    
بسیاری از افراد می خواهند کارمند عالی و شایسته در محیط کار باشند اما راهکار های لازم برای این کار را نمی دانند و متاسفانه تبدیل به کارمندی بدون انگیزه می شوند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۱:۵۲    
رئیس جمهور جدید آمریکا خروج این کشور از توافقنامه تجارت آزاد ترانس پاسیفیک را امضا کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۹    
لیزینگ (Leasing) نوع خاصی از عملیات مالی است که در فارسی بهترین معنی برای آن، اجاره اعتباری می باشد
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۶    
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس از برگزاری جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی در پنج رشته خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه این رویداد ورزشی عصر روز سه شنبه در شیراز برگزار می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۳    
به دنبال انتشار اخباری درخصوص صندوق های شعبه بانک تجارت در ساختمان پلاسکو ، سخنگوی این بانک توضیحاتی را ارائه داد .
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۳    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: تاخیر در قانونی شدن لایحه هوای پاک دلیل موجهی برای کم کاری و توجیه اقدامات اشتباه متصدیان سازمان محیط زیست نیست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۰    
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تلاش کرده ایم تا زمینه توسعه روابط خبری میان رسانه های داخل و خارج را افزایش دهیم و توسعه دیپلماسی رسانه ای را به عنوان یک اولویت می دانیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۰    
جوش صورت و آکنه اعتماد به نفس و زیبایی افراد را تحت الشعاع قرار می دهد، اما با کنترل مصرف یک ماده خوراکی می توان تا حدود زیادی بر این مشکل غلبه کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۱:۳۷    
مقامات آمریکا می گویند ممکن است صدها نفر از معترضانی که علیه ترامپ تظاهرات کرده اند به جرم آشوب و شورش به ده سال زندان و یا پرداخت جریمه سنگین محکوم شوند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۵۸    
یک کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به برگزاری نشست آستانه و گفتگوهای سوری – سوری، همنشینی معارضان سوری با دولت سوریه را نشانه پذیرفتن دولت برشمرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۰۷    
قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی گفت: تاکنون بالغ بر 500 میلیارد تومان پروژه های سرمایه گذاری در قم تعریف و اجرایی شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۰۴    
تیم ملی فوتبال ازبکستان حریف ایران در گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در دیدار تدارکاتی خانگی برابر گرجستان متوقف شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۰۱    
رئیس حفاظت محیط زیست ماسال گفت: چوپان ماسالی اهل روستای چسلی به دلیل عدم آگاهی به زیستگاه طبیعی حیات وحش وارد شده و مورد جراحت از سوی یک قلاده پلنگ قرار گرفت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۰۱    
مدیران ستاد مدیریت حادثه پلاسکو آخرین اقدامات انجام شده در خصوص حادثه فرو ریزش ساختمان پلاسکو را شرح دادند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ترویج فرهنگ گفت وگو با ادیان مختلف در کانون سیره رضوی قرار دارد ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۵    
شهردار اردبیل گفت: با برنامه ریزی های انجام یافته در حال حاضر طرح زیباسازی شهر اردبیل اجرا می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۵    
نماینده مجلس نهم گفت:رئیس جمهور اجازه دهد که به تخلفات اطرافیانش رسیدگی شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۲    
دادستان قم گفت: اقدامات پیشگیرانه و حذف بسترهای جرم خیز، جرم را کاهش می دهد که باید خود مردم هم در این امر مشارکت داشته باشند تا بتوان امنیت و سلامت را در متن عمومی جامعه ایجاد کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۲    
زلزله فوکوشیما با بزرگی حدود 9 درجه بزرگترین زلزله ژاپن از سال 1900 میلادی بوده است که تمام محاسبات دقیق محققان ژاپنی و دیگر کشورها را دگرگون کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۹    
وزارت خارجه جمهوری آذربایجان نام خلیج فارس را در یکی از برنامه های خود تحریف کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۹    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از بازی بعدی تیمش محروم شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۶    
سریال ها و برنامه های طنز همواره از پرمخاطب ترین مجموعه های تلویزیونی بوده اند؛ به نحوی که تجربه نشان داده هنوز هم برغم گسترش رسانه ها اگر سریالی باکیفیت ساخته شود ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۳    
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: تعامل فرهنگی ایران و جهان عرب زمینه بازتولید تمدن اسلامی را فراهم می کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۳    
سایت چمپیونات روسیه از صدور رای نهایی پرونده اختلافی سردار آزمون و باشگاه روبین کازان توسط فیفا خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۰    
رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی اردبیل گفت: 50 میلیارد ریال برای بازآفرینی شهری در مناطق مختلف استان اختصاص یافته است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۱۰    
ادامه رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با تساوی دو دیدار همزمان پیگیری شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۰۷    
سرپرست جدید دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اهمیت مدیریت دانشگاه ها در کشور گفت: مدیریت دانشگاه از اداره وزارتخانه پیچیده تر است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۰۴    
اکنون ماجرای رویکرد نه چندان خوب مارکو روبیو به گزینه پیشنهادی دونالد ترامپ برای وزارت خارجه، به معضل جدی در سیاست آمریکا آن هم در آغاز به کار دولت جدید ایالات متحده تبدیل شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۰۱    
مرتضی دهقان گفته است تا جایی که خبر دارد، شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) هواپیمای ساخته شده و موجود بر روی زمین ندارد که به ایران ایر بفروشد!
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۴۹    
مسئول بازرسی سپاه با حضور در منزل شهید میرزا خانی، چفیه متبرک رهبری را به خانواده این شهید آتش نشان تقدیم کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۴۶    
قاسمی در خصوص نشست آستانه و دستور کار آن گفت: آنچه تصور می شود در اولویت است تثبیت آتش بس است که در نشست امروز و فراد مورد بررسی قرار می گیرد و بعید می دانم در این فرصت کوتاه درباره مسائل دیگر بحث ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۴۰    
آیت الله آملی لاریجانی گفت: اینکه برخی تصور می کنند با پلمپ یک ساختمان همه مشکلات حل می شود، تصور اشتباهی است؛ قطعاً راه حل معضل غیر ایمن بودن ساختمان ها بستن راه کسب و کار مردم نیست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۳۷    
اصرار حسین فریدون و اینکه توانسته افراد متخلفی همچون صدقی را بر رأس یکی از مهم ترین منابع مالی قرار دهد نشان از میزان نفوذ وی در درون بدنه دولت دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۳۷    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رفع محدودیت در مسیر جنوب به شمال خیابان فردوسی از میدان امام خمینی خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۳۴    
رئیس سابق دانشگاه شهید بهشتی در پاسخ به سؤالی درباره ارتباط برکناری اش با تحصیل حسین فریدون در این دانشگاه گفت: من چیزی نمی دانم، العاقل یکفیه الاشاره ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۳۱    
معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران با بیان اینکه در حکم صادر شده ماده 100 بحث عدم استحکام و ناایمن بودن پاساژ علاء الدین مطرح نبوده، گفت: در این حکم شهرداری ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۳۱    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: اقدامات اولیه برای راه اندازی شهرک صنفی در استان ایلام به منظور انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر در دست اقدام است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۸    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان گفت: در دو سال اخیر بالغ بر 70 هزار مترمکعب کاهش برداشت از عرصه های جنگلی را در استان گیلان شاهد بوده ایم و با توجه به این کاهش از قطع بالغ بر 300 هزار اصله ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۸    
کتاب سال تبلیغ با محوریت زندگی نامه، ولادت و شهادت اهل بیت(ع)، مهدویت، مباحث اخلاق فردی، سیاسی و اجتماعی، مبحث عقاید، فقه، احکام، شهید، شهادت، زندگی و وفات علما و مراجع و مناسبتهای ملی ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۵    
رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: تمام متون قرآنی دیجیتال در سازمان دارالقرآن بررسی خواهد شد و پس از اعلام سازمان دارالقرآن مجوز آن از سوی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال صادر خواهد شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۲    
رئیس بنیاد شهید همدان از برگزاری بیش از 200 برنامه توسط کمیته ایثارگران به مناسبت ایام الله دهه فجر در شهر همدان خبر داد و گفت: در این ایام از 200 خانواده شهید و ایثارگر در همدان سرکشی می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۲    
گزارش های میدانی حاکی از آن است که جمعی از مردم مقابل صرافی ها صف بسته اند؛ دلیل این اتفاق به نظر می رسد اختلاف قیمت 100 تومانی دلار در بازار با قیمت دستوری باشد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۹    
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: به منظور فرهنگ سازی و افزایش مراقبت های بهداشت دهان و دندان، پیشگیری از پوسیدگی دندان کودکان زیر 12 سال و در راستای طرح های سلامت دهان و دندان مرحله دوم طرح ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۶    
علت تناقض در تعداد اجساد کشف شده بامداد امروز مشخص شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۳    
فرمانده یگان حفاظت از جنگل ها، آبخیزداری و منابع طبیعی گفت: 200 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز ناوگان حفاظت از جنگل های کشور اختصاص یافت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۳    
فرماندار شهرستان مانه وسملقان از بهره برداری 59 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال خبر داد و گفت ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه قیمت جوجه بر اساس نرخ کارشناسی جهاد کشاورزی در ستاد پشتیبانی تنظیم بازار کشور ارائه شده و از 1500 الی 1700 تومان است ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۷    
در جریان دیدار تیم های فوتبال سایپا و سیاه جامگان اتفاق عجیبی افتاد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۲۵    
سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در حالی روز سوم خود را پشت سر گذاشت که نمایشها، مخاطبان ویژه ای مانند سردار نقدی و یا چکناواریان داشتند ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۶    
بهنام بهزادی فیلمساز ایرانی داور جشنواره بین المللی فیلم گوتنبرگ شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۱    
معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه حکم جلب فرزند ابتکار صادر شده است، درباره اتمام مرخصی مهدی هاشمی، گفت: او به زندان باز می گردد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۵:۵۵    
محسن تنابنده و پوریا پورسرخ ار جمله بازیگرانی هستند که در سریال های نوروزی شبکه های سیما به ایفای نقش می پردازند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۶    
مجموعه تلویزیونی شهرک جیم به کارگردانی علی شب خیز روی آنتن می رود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۵:۳۷    
محمد احمدی تهیه کننده باسابقه سینمای ایران امسال با فیلمی با عنوان رقص پا متقاضی حضور در جشنواره بود اما فیلمش به جشنواره راه پیدا نکرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۵:۱۶    
با حضور در سریال ساختمان پزشکان و در نقش همسر دوم دکتری روان شناس که نقش او را هم یک تئاتری کمتر شناخته شده بازی می کرد ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه بابک زنجانی، بزرگترین بدهکار بانکی نیست، گفت: یکی از بدهکاران بزرگ بانکی 8500 میلیارد تومان بدهی دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۱    
بازیکنی که در ابتدای فصل با قرارداد 950 میلیونی از صبا به استقلال آمده بود امروز رسما از این تیم جدا خواهد شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۶    
در برخی شبکه های اجتماعی فرضیه مصنوعی بودن دست محافظ رئیس جمهور جدید آمریکا در مراسم تحلیف و مخفی کردن نامحسوس یک سلاح گرم در زیر کت وی مطرح شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۷    
هوتن شکیبا، حبیب قصه لیسانسه هاست؛ همان شخصیت ساده و دوست داشتنی که علاقه مند به ازدواج است، اما بنا به دلایلی این اتفاق نمی افتد ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۸    
قیمت طلا وسکه امروز در بازار
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۳    
دبیر کمیته ملی شیر وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر 8.5 میلیون تن شیر در کشور تولید می شود گفت: سامانه توزیع شیر در مدارس کشور راه اندازی شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۲:۱۰    
ناسا در حال بازسازی شرایط زندگی در مریخ در بخشی از جزیره هاوایی است تا زمینه را برای سفر انسان به این سیاره اسرار آمیز آماده کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۸    
جاده هراز به علت اجرای عملیات راهسازی امروز و فردا مسدود است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۹    
شرکت سامسونگ پس از ماه ها تحقیقات در مورد دلیل آتش گرفتن گوشی های نوت 7 این شرکت، اعلام کرد که باتری های معیوب عرضه شده از سوی دو شرکت تولید کننده باطری، دلیل این مشکل بوده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۳    
رئیس جمهور در حکمی رئیس جدید شورای رقابت را برای شش سال منصوب کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۱:۳۷    
محرومیت دو ساله امید احمدی صفا، بوکسور ملی پوش کشورمان بخشیده شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۱:۲۲    
تلاش برای کشف 11 گاوصندوق بزرگ بانک تجارت بین آوار پلاسکو ادامه دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۱:۲۲    
سرمای زمستان در همه جا رخنه کرده است و رونق را از بازار گرفته است، باید دید استقبال مردم در این سرما از بازار کتاب با چه کتاب هایی است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۷    
سند 2030؛ سندی است که کمیسیون علمی، فرهنگی و تربیتی سازمان ملل (یونسکو) برای آموزش در کشورهای جهان تدوین کرده و مسئولان دولتی بی سر و صدا و شتابزده در پی اجرای آن هستند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۵    
سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر سومین روز برگزاری خود را پشت سر گذاشت و طی روزهای برگزاری شاهد برخی اتفاقات و حواشی بود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۹    
زمانی که آیفون 7 جت بلک عرضه شد، با درخشندگی سطح خود گوشی هوشمند زیبایی به شمار می رفت، اما ظاهرا خراشیدگی هایی که در سطح این گوشی ایجاد شده، بی نقصی این گوشی را به چالش کشیده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۶    
گوشی های پرچمدار سامسونگ و ال جی با قابلیتی برای کاهش گرمای دستگاه ساخته می شوند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۰:۲۸    
در حاشیه چهارمین روز بعد از حادثه پلاسکو
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۰:۲۵    
امیر پورکیان از آخرین وضعیت فیلم هایی که تهیه و کارگردانی کرده سخن گفت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۰:۲۲    
فیلم رضا مجلسی به علت سنگین بودن ساخت بخش انیمیشن، اواخر امسال آماده نمایش خواهد شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۰:۱۹    
مسئول ستاد تشییع پیکر شهدای آتش نشان گفت: پیش بینی کرده ایم تا پیکر شهدای آتش نشان از دانشگاه تهران به سمت بهشت زهرا (س) تشییع شوند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۰:۰۷    
بنا بر نتایج آخرین تصمیم ها از چگونگی حمایت های دولت از 2300 کارگر شاغل در پلاسکو که دو سوم آنها از بیمه تامین اجتماعی محروم بودند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۸    
گروه تروریستی داعش در ادامه اقدامات جنایتکارانه خود، 8 عراقی را به بهانه ای واهی در کرکوک عراق اعدام کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۹:۳۷    
پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله: هر کس به بازار رود و هدیه ای برای خانواده اش بخرد و ببرد، مانند کسی است که برای نیازمندان صدقه می برد و باید آن را قبل از پسران، به دختران بدهد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۹:۳۱    
آئین افتتاحیه نهمین دوره جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر شب گذشته درحالی برگزار شد که سخنرانان به نیاز ساخت گالری ملی برای پوشش رویدادهایی نظیر جشنواره فجر در آینده نزدیک تأکید کردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۹:۰۴    
ساختمان پلاسکو در آتش سوخت و فروریخت تا شاید سوژه ای جدید برای عشق سلفی بگیران که دردناک بودن واقعه را درک نمی کنند ساخته شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۸:۵۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی پذیرش در رشته های تحصیلی متمرکز و نیمه متمرکز مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 95 از ساعت 20 امروز خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۸:۵۱    
تصویری از ایوانکا ترامپ و همسرش را در لیموزین مخصوص را مشاهده می کنید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۰۸:۴۹    
در سومین روز جشنواره، دو نمایش با اجرای تک نفره، دو نمایش خارجی و یک اثر رئال نمایش داده شدند.
  • ۱