پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۲۳:۰۱Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 13 دی 1396 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1396 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1396 خبرگزاری فارس 31 تیر 1396 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1396 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1396 خبرگزاری فارس 30 مهر 1396 خبرگزاری فارس 30 آبان 1396 خبرگزاری فارس 30 آذر 1396 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 1 دی 1396 خبرگزاری فارس 2 دی 1396 خبرگزاری فارس 3 دی 1396 خبرگزاری فارس 4 دی 1396 خبرگزاری فارس 5 دی 1396 خبرگزاری فارس 6 دی 1396 خبرگزاری فارس 7 دی 1396 خبرگزاری فارس 8 دی 1396 خبرگزاری فارس 9 دی 1396 خبرگزاری فارس 10 دی 1396 خبرگزاری فارس 11 دی 1396 خبرگزاری فارس 12 دی 1396 خبرگزاری فارس 13 دی 1396 خبرگزاری فارس 14 دی 1396 خبرگزاری فارس 15 دی 1396 خبرگزاری فارس 16 دی 1396 خبرگزاری فارس 17 دی 1396 خبرگزاری فارس 18 دی 1396 خبرگزاری فارس 19 دی 1396 خبرگزاری فارس 20 دی 1396 خبرگزاری فارس 21 دی 1396 خبرگزاری فارس 22 دی 1396 خبرگزاری فارس 23 دی 1396 خبرگزاری فارس 24 دی 1396 خبرگزاری فارس 25 دی 1396 خبرگزاری فارس 26 دی 1396 خبرگزاری فارس 27 دی 1396 خبرگزاری فارس 28 دی 1396 خبرگزاری فارس 29 دی 1396 خبرگزاری فارس 30 دی 1396 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۴    
سخنگوی کمیسیون اروپا در واکنش به اقدام اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر مجازات اعدام برای عاملان عملیات شهادت طلبانه اعلام کرد که اتحادیه اروپا با این اقدام مخالف است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۰    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز مشخص شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۴    
در ششمین دوره تخصصی اقراء، هفت نفر از قاریان قرآن کریم توانستند از محضر شیخ محمدفهمی عبدالسید عصفور از کشور مصر اجازه قرائت دریافت کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۶    
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: برخی مردم کرمانشاه تاکنون جمهوری اسلامی را در کوچه های خود ندیده بودند و باور نمی کردند بسیجی ها از ابتدای این حادثه به این شهر بیایند و به جمع آوری زباله و آواربرداری و ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۳    
کتاب مأمور مخفی نیستم. حقایق پنهان توسط آلِساندرا مول اس تالیف شد، این کتاب به بازخوانی یادداشت های روزانه حمیدمعصومی نژاد خبرنگار صدا و سیما در زندان و مصاحبه با وی، پرداخته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۹:۵۵    
داستان بلند روز حلزون تألیف زهرا عبدی، توسط آنّا وانزان به ایتالیایی ترجمه و با عنوان در تهران حلزون ها سر و صدا می کنند منتشر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۵:۲۱    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در خصوص توسعه پتروشیمی ها در بندر ماهشهر گفت: این توسعه خارج از ظرفیت تحمل شهرستان است و محیط زیست شهرستان دیگر توان ایجاد صنعت جدید را ندارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۲:۰۳    
جلسه بررسی مشکلات بخش کشاورزی شهرستان های شوشتر و گتوند در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۱:۳۰    
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین از دستگیری حفاران غیرمجاز محوطه تاریخی در شهر ارداق از توابع شهرستان بویین زهرا خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۰:۱۶    
طبق گفته منابع دیپلماتیک غربی، آمریکا در ادامه دخالت ها در امور داخلی ایران و حمایت از آشوب های اخیر، خواستار جلسه اضطراری شورای امنیت در روز جمعه شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۰:۰۸    
وزیر خارجه سوئد در واکنش به تاکید دولت آمریکا برای پیگیری تحولات کنونی ایران در شورای امنیت سازمان ملل گفت که وظیفه این شورا پیگیری مسائل مرتبط با امنیت و صلح بین المللی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۲۸    
فرماندار طارم از راه اندازی نیروگاه گازی تولید برق در شهرستان طارم با سرمایه گذاری 70 میلیارد تومانی بخش خصوصی خبر داد و گفت: طارم به صادر کننده انرژی در آینده نزدیک تبدیل می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۷    
تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در جدالی سخت و نفسگیر خارج از خانه مقابل تیم استقلال جنوب تهران به برتری دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۰    
فرمانده کل سپاه طی پیام های جداگانه ضایعه جان باختن مرحوم هداوند و پسرش در ناآرامی های درود و شهادت شهیدان شاه سنایی و شریفی را به خانواده آنها تسلیت گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۰    
مدیرعامل ایران ایر گفت: هم اکنون در فرودگاه ساری در کنار تقاضای پروازهای عتبات، تقاضای پرواز به عشق آباد، تفلیس و برخی دیگر از کشورهای آسیای میانه وجود دارد که این برنامه در دست اجرا قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۵    
نمایش آخر بازی از حضور در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر انصراف داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۱۵    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک گفت:فرهنگ و هنر از مهم ترین مسائلی است که در عصر ارتباطات یا جهانی شدن مورد توجه قرار گرفته ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۳:۱۰    
دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی اظهار داشت: امیدوارم همه ما پیروان ادیان الهی، آموزه های اصلی و اساسی ادیان مثل محبت و صلح دوستی را که بین همه ما مشترک است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۲:۲۸    
مراسم راهپیمایی پرشور مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش گران و بی حرمتی ها و بیعت دوباره با انقلاب و ولایت فقیه در رامهرمز برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۵۲    
مراسم ختم پدر سفیر اسبق ایران در مکزیک عصر شنبه (16 دی ماه) در مسجد پیامبر اعظم (ص) تهران برگزار خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۷    
مستند مسابقه یک روز، زندگی با موضوع سبک زندگی و مهارت های خانوادگی برای صرفه جویی و ساده زیستی، از پنجشنبه 14 دی ماه هر هفته روی آنتن شبکه افق می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۱    
امام جمعه اصفهان گفت: اتفاقات چند روز اخیر در برخی از شهرهای کشور با تحریک دشمن رخ داده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۱:۰۰    
صدوپانزدهمین شماره از نشریه خط حزب الله ضمن اشاره به پشت پرده وقایع اخیر کشور، در قالب گزارشی به بررسی نسبت رهبر انقلاب با افراد و جریان های سیاسی پرداخته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۳    
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سراوان از برگزاری دوره های آموزش صنایع دستی برای مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۶    
وضع اقتصادی در ایران البته خوب نیست و نیازمند تحولی اساسی است و امکان این تحول هم وجود دارد کما اینکه برنامه ای هم که به اقتصاد مقاومتی موسوم گردیده و جزئیات آن به تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام رسیده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۱    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان از خدمت رسانی 200 دستگاه اتوبوس برای راهپیمایی 14 دی در اصفهان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۲    
یک روزنامه به دلیل مشکلات مالی از دور چاپ خارج و دیگر نباید منتظر آن در کیوسک مطبوعات بود که با این حساب باید گفت یک تحریریه دیگر هم تعطیل شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۱    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با حضور به موقع نیروهای امنیتی و بنا به خواست مردم با بازداشت حدود 150 نفر از عوامل اغتشاشات گرگان، آرامش به این شهر بازگشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۸:۴۷    
جلسه ای از سلسله نشست های شمس با محوریت ادبیات، الگوسازی و قهرمان های مذهبی و ارزشی توسط سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در مشهد برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۸:۳۹    
در روزهای پایانی هفته، فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی روی آنتن می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۸:۲۸    
هجدهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر، روشنایی، دکوراسیون و معماری داخلی از امروز پنجشنبه 14 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۸:۲۳    
دبیراجرایی نشان تعالی HSE از راه اندازی پایگاه دفتری تحت عنوان دفتر تعالی سلامت، ایمنی و محیط زیست با نگاه HSE در خراسان شمالی خبرداد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۷:۰۲    
به مناسبت سالروز حماسه هویزه و شهادت شهدای دانشجو مراسم گرامیداشتی در یادمان شهدای هویزه برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۵:۱۶    
فرماندار سمنان از ساخت خوابگاه جدید طلاب با همکاری حوزه علمیه و میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری در مرکز استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۵:۰۰    
فرمانده انتظامی منوجان از کشف 11 تن برنج قاچاق در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۴:۰۲    
مهدی بدری هنرمندی است که بیش از 30 اثر خود را تحت عنوان قصه سنجاق ها در دو بخش دکوراتیو و مفهومی در گالری نقش خانه به نمایش درمی آورد و سنجاق را نمادی برای بیان احساسات و عواطف انسانی در نظر گرفته ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۳:۰۱    
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: 64 متقاضی مشاغل خانگی از ابتدای امسال تا کنون برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۲:۵۳    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان افزود: تعداد 7 هزار و 660 موقوفه در استان کرمان با 70 هزار و 680 رقبه وجود دارد که اطلاعات آماری آنان در سامانه جامع موقوفات کشور ثبت شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۰:۳۹    
براساس توافق اولیه فدراسیون فوتبال ایران و ترکیه، تیم های ملی دو کشور در اوایل خرداد دیداری دوستانه برگزار خواهند کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۰:۳۸    
نشست قصلی ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ در شهرستان لنده برگزار شد. عکس: 00:36 - 1396/10/14
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۰:۲۸    
رئیس اداره گاز شهرستان جم گفت: با گازرسانی به روستای سرچشمه، تمام روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۰:۰۳    
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از انهدام و دستگیری اعضای باند کلاهبرداران اشیای تاریخی و فرهنگی خبرداد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۰۰:۰۱    
امام صادق(ع) فرمودند: سه گروه نزد خدا شکایت می برند: مسجد ویرانی که مردم در آن نماز نخوانند، عالمی که بین جاهلان تنها بماند و قرآن رها شده و غبار گرفته ای که خوانده نمی شود .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۳:۵۴    
بازارهای مالی شهر آخرین روز معاملاتی هفته جاری را با نوسانات مثبت در بازار سکه و دلار و افت مجدد نماگر بورس به ثبت رساندند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۳:۳۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امشب سیزدهم دی ماه برای شرکت در چندین برنامه فرهنگی و هنری و دیدار با اهالی فرهنگ و هنر اذربایجان وارد تبریز شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۳:۳۵    
استاندار گیلان بابیان اینکه مردم و نیروهای انتظامی تجمعات اخیر را به درستی مدیریت کردند گفت: تجمعات اخیر گیلان نشأت گرفته از معیشت مردم و بیکاری جوانان بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۳:۳۳    
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز دشمنان قصد دارند مردم را ناامید کنند؛ شناخت دشمن مقدم بر شناخت خود است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۳:۲۸    
مردم کرج در یک عرصه دیگر در تاریخ انقلاب، جلوه های ویژه ای از حضوری غرورآفرین و ایستادگی آفریند. عکس: محمدمهدی پورعرب 23:24 - 1396/10/13
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۳:۲۸    
هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار با محوریت کار و کارگر و در یادبود 14 هزار شهید کارگر از ششم الی پانزدهم دی ماه همزمان با ایام بزرگداشت حماسه مردمی نه دی در سینما فلسطین در حال برگزاری است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۳:۲۴    
نماینده ولی فقیه در گیلان بر لزوم مدیریت فضای مجازی و ایجاد اشتغال تاکید کرد و گفت: شک نداریم که مسائل اخیر نشأت گرفته از شیاطین کوچک و بزرگ زمانه ما بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۳:۲۴    
رئیس مجمع نمایندگان گیلان با ابراز اینکه خروجی کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس کاهش فشار اقتصادی بر مردم است، گفت: اعتراضات اخیر فرصتی برای شنیدن دغدغه های مردم بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۳:۲۳    
رئیس جمهور فرانسه می گوید ضروری است که کانال گفت وگوهای دیپلماتیک با ایران حفظ شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۳:۱۴    
نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه امروزه دستگاه های مختلف نیازمند طلاب هستند، گفت: تاکنون نتوانسته به این نیازها به صورت کامل پاسخ دهیم، هر چند بخشی از مشکل به دولت بر می گردد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۳:۱۴    
شهردار فهرج گفت: کارخانه آسفالت فهرج در فروردین ماه سال آینده راه اندازی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۳:۱۲    
مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی گفت: امسال بیش از 116 میلیارد ریال اعتبار برای دستگاه های اجرایی در نظر گرفته بودند که تاکنون از لحاظ ریالی 33 درصد و به عبارتی 38 میلیارد و 853 ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۳:۱۲    
در نقل و انتقالات زمستانی 3 بازیکن جدید به تیم گسترش فولاد تبریز پیوستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۵    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اندیمشک از برگزاری راهپیمایی مردمی علیه اغتشاشگران در روز پنجشنبه در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۶    
عضو خبرگان رهبری گفت: آنچه مسلم است این که اعتراضات به حق مردم در زمینه مسائل اقتصادی و معیشتی باید شنیده شده و مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۳    
در پی شکایت دفتر آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد، غلامحسین کرباسچی و اصغر جلائی پور به دادسرای مشهد احضار شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۳    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: امسال حدود 10 هزار هکتار از اراضی استان تهران برای اجرای طرح های آبیاری پیش بینی و تاکنون بیش از هفت هزار هکتار آن اجرایی شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۲    
تیم فوتبال پاس گیلان در دومین دیدار خود در مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته سوم در یک دیدار پرحرف و حدیث مقابل میزبان خود شکست خورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۹    
یک مقام ارشد آمریکایی به خبرگزاری فرانسه گفته دولت این کشور در حال گردآوری اطلاعات لازم برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران به بهانه اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای این کشور است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۸    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شمیرانات گفت: امسال 2.7 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان برای توسعه کشت گلخانه ای در دست اقدام قرار گرفته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۵    
زمان کنفرانس خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم سپیدرود رشت و گسترش فولاد تبریز اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۵    
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی از تعدیل و کاهش قیمت تخم مرغ در بازار خبر داد و گفت: هیچ کمبودی هم در بازار وجود ندارد و تولید و ذخیره استان مازاد بر مصرف است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۴    
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: با پیگیری های صورت گرفته، مشکلات بخش یزدان آباد به ویژه در بخش های درمان، جاده سازی و عمرانی برطرف می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۲    
نمایش کمدی مبارک و خاتون پرده نشین به نویسندگی داوود فتحعلی بیگی و کارگردانی علی طربی تا 10 بهمن در فرهنگسرای فردوس تهران به روی صحنه می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۰    
احزاب و تشکل های اصولگرای استان فارس در بیانیه ای از عموم مردم برای شرکت در تجمع 14 دی در شیراز دعوت کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۹    
زمان بلیت فروشی تیم های تراکتورسازی تبریز با استقلال تهران اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۹    
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: دستگاه های دولتی در روستاها مانع توسعه هستند، هیچ کسی نمی تواند کار تولیدی انجام بدهد، وام نمی خواهند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۶    
سرپرست جدید فرمانداری ابرکوه گفت: شاید یکی از مواردی که موجب اعتراضات مردمی شده و زمینه ساز اتفاقات اخیر بوده، کوتاهی ما مسئولین در پاسخگویی به نیازهای ارباب رجوع باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۵    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به رویکرد و اتخاذ تصمیم مدیران استانی، گفت: تصمیم مدیران استان در پهنه های زیست محیطی باید متناسب و مطابق با مطالعات آمایش سرزمینی باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۲    
مدیر عامل شرکت آبفای شهری استان قزوین گفت: میزان بارندگی طی چهار ماهه سال آبی در قزوین، 50 درصد بوده که خشک ترین سال آبی طی 66 سال اخیر محسوب می شود که هشدار است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۲۵    
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: رایگان کردن هزینه های آب، برق و گاز مدارس آموزشی در سال 97 همچنین پرداخت مطالبات بازنشستگان شرکت فولاد در کمسیون تلفیق مصوب شد
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۲۴    
وزیر سابق اطلاعات گفت: مردم پای آرمان های انقلاب خود ایستاده اند و ملت ایران پاسخ دندان شکنی به فتنه گران جدید خواهند داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۲۲    
پهلوان قربان محمد بهادری صبح امروز دار فانی را وداع کرد و جامعه کشتی خراسان را در غم و اندوه فرو برد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۲۲    
فرماندار زرند گفت: برای جلوگیری از اتلاف وقت سرمایه گذاران، به زودی اتاق پنجره واحد سرمایه گذاری در این شهرستان ایجاد می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۹    
سرپرست پردیس الزهرا(س) تبریز با تاکید به اینکه در آموزش و پرورش چیزی به نام تربیت نیست، گفت: یک کودک در 24 ساعت خود هشت ساعت نیاز به خواب و چهار ساعت به تفریح نیاز دارد ولی 12 ساعتش صرف آموزش فشرده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۸    
عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: اگر بخواهید جلوی فتنه بعدی را بگیرید باید دین شناسی خودتان را عمق ببخشید، اگر می خواهید سرداری کنید درجه توانمندی تان را باید بالا ببرید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۷    
نماینده مردم پل دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: اغتشاشات، ناآرامی ها و بی نظمی های اخیر در چند شهر کشور، دسیسه ها و توطئه های ضد انقلاب و استکبار جهانی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۹    
رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای شدیداللحن به استراتژیست سابق کاخ سفید که چندی پیش اخراج شده بود، حمله کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۹    
مردم تشیع وتسنن شهرستان بندرلنگه با حضور در راهپیمایی عصر امروز نسبت به ناآرامی های اخیر واکنش نشان دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۹    
فرمانده انتظامی شهرستان هشترود از کشف داروهای قاچاق به ارزش بیش از700میلیون ریال خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۸    
شهردار اردبیل گفت: مردم اردبیل فردا با حضور در راهپیمایی از اغتشاشات و فتنه به وجود آمده در کشور اعلام انزجار، و مانند همیشه دشمنان را مأیوس خواهند کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۴    
مدیرعامل جمعیت مبارزه با دخانیات جنوب شرق استان تهران گفت: در حال حاضر، بیماری سرطان در جامعه در حال افزایش است و در دهه بعدی بیماری سرطان به یک معضل تبدیل خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۴    
دبیرکل حزب الله لبنان معتقد است، حوادث اخیر ایران، قابل مقایسه با حوادث سال 2009 (1388) نیست. او احتمال جنگ اسرائیل علیه لبنان را رد نکرد اما هشدار داد که عناصر مقاومت آماده تر و باتجربه تر هستند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۳    
ورزشکاران میناب همراه با مردم ولایتمدار ایران اسلامی درسراسر کشور و هرمزگان بر تداوم راه انقلاب اسلامی تحت ولایت بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی راحل و ولی امرمسلمین جهان تاکیدکردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۳    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک ها باید به قانون عمل کنند، هر بانکی عمل نکند من از وزیر سؤال خواهم کرد و نتایج آن به عهده خود بانک هاست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۲    
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: راهپیمایی امروز مردم بیعت مجددی با مقام معظم رهبری و شهدا بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۰    
فرمانده انتظامی آذرشهر از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۷    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: در هر دهستان کشور براساس تفاهم نامه ای که با وزیر کشاورزی و وزیر صنعت و معدن امضا شده، ناحیه صنعتی ایجاد خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۶    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: پروژه انتقال آب سد طالقان به استان قزوین، پنج درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۳    
آیت الله کعبی با تأکید بر اینکه شهدای روحانی پیشتاز تحقق حوزه انقلابی هستند گفت: روحانیون هم پیش و هم پس از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف پیشتاز بوده اند و شهدای زیادی را فدای انقلاب اسلامی کرده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۷    
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از جان باختن یک کارگر بر اثر تخریب دیوار در آبادان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۷    
فرمانده انتظامی شهرستان جلفا از دستگیری کلاهبردار میلیاردی فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۵    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: هر دستگاهی باید وظیفه خودش را انجام بدهد، یک دستگاه وکیل و مدعی دستگاه دیگر نیست ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۴    
قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از شهادت 3 تن از سربازان گمنام امام زمان(عج) در منطقه مرزی پیرانشهر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۲    
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل گفت: مشکلات جامعه باید با تدابیر دولت و مجلس رفع شود اما طرح اختلافات سیاسی در این شرایط بی سلیقگی است چراکه همه باید دست به دست هم داده تا بتوانیم مقابل ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۲    
استاندار اصفهان در دیدار با اسقف اعظم ارامنه مرکز و جنوب ایران ضمن تبریک سال نو میلادی، گفت: دشمنان به دنیال ایجاد تفرقه و شکاف بین پیروان ادیان توحیدی هستند و آنچه که می تواند ما را از گزند آنان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۲    
در پی شکایت دفتر آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد، غلامحسین کرباسچی و اصغر جلالی پور به دادسرای مشهد احضار شدند.