جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۶:۰۰Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 17 دی 1396 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1396 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1396 خبرگزاری فارس 31 تیر 1396 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1396 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1396 خبرگزاری فارس 30 مهر 1396 خبرگزاری فارس 30 آبان 1396 خبرگزاری فارس 30 آذر 1396 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 1 دی 1396 خبرگزاری فارس 2 دی 1396 خبرگزاری فارس 3 دی 1396 خبرگزاری فارس 4 دی 1396 خبرگزاری فارس 5 دی 1396 خبرگزاری فارس 6 دی 1396 خبرگزاری فارس 7 دی 1396 خبرگزاری فارس 8 دی 1396 خبرگزاری فارس 9 دی 1396 خبرگزاری فارس 10 دی 1396 خبرگزاری فارس 11 دی 1396 خبرگزاری فارس 12 دی 1396 خبرگزاری فارس 13 دی 1396 خبرگزاری فارس 14 دی 1396 خبرگزاری فارس 15 دی 1396 خبرگزاری فارس 16 دی 1396 خبرگزاری فارس 17 دی 1396 خبرگزاری فارس 18 دی 1396 خبرگزاری فارس 19 دی 1396 خبرگزاری فارس 20 دی 1396 خبرگزاری فارس 21 دی 1396 خبرگزاری فارس 22 دی 1396 خبرگزاری فارس 23 دی 1396 خبرگزاری فارس 24 دی 1396 خبرگزاری فارس 25 دی 1396 خبرگزاری فارس 26 دی 1396 خبرگزاری فارس 27 دی 1396 خبرگزاری فارس 28 دی 1396 خبرگزاری فارس 29 دی 1396 خبرگزاری فارس 30 دی 1396 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۲۳    
برنامه درسی کارشناسی رشته فلسفه در جلسه 146 شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۷    
کنگره حزب همبستگی پنج شنبه هفته جاری در سالن همایش های بین المللی صداوسیما برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۲۲    
خرسم یکی یکدانه است سروده های مریم زندی برای کودکان است که به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۲    
امرالله احمدجو بی تردید چهره ماندگار هنر ایران محسوب می شود. سبک خاص و منحصر به فرد او در سریال روزی روزگاری در اوایل دهه 70 مخاطبان تلویزیون را مجذوب خود کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۴:۴۵    
مدیر جهاد کشاورزی سربیشه گفت: تنها ایستگاه بز کرکی خراسان جنوبی در شهرستان سربیشه قرار دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۱:۰۸    
با اعلام سازمان لیگ فوتسال ایران مراسم برگزاری جشن قهرمانی لیگ فوتسال کشور متفاوت با سال های گذشته برگزار خواهد شد .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۴۸    
مدیر عامل فولاد مبارکه گفت: سهام شرکت فولاد مبارکه از زمان برگزاری مجمع عمومی در تیرماه تاکنون بیش از 100 درصد افزایش داشته است و این امر نشان دهنده عملکرد مثبت کارکنان شرکت است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۳:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با ابراز خرسندی از عملکرد شاگردانش، مرور زمان و هماهنگی بیشتر را عامل موفقیت تیمش دانست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۱:۲۳    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت : استفاده از وسایل آتش زا ازوقبیل بخاری، پک نیک و اجاق گاز در وسایل نقلیه ممنوع است .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۲    
ابوالفضل مکرمی فر به جای محمدرحیم رهنما به عنوان مدیرکل جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی منصوب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۸:۳۸    
قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه گذاری از احداث شهربازی بزرگ قم با 21 دستگاه خارج از سالن در کمتر از یک سال خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۹    
حدود 12 سال است که مصوبه راه اندازی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد رنگ عمل ندید؛ مصوبه ای که معطل زمینی است که برای همه چیز از سیلندرپرکنی تا کارواش وجود دارد اما برای پارک علم و فناوری نیست!.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۶:۱۶    
جزئیات توزیع کارت آزمون استخدامی عضو قراردادی دانشگاه صنعتی شریف از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۳:۰۸    
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: در حال حاضر 80 درصد مشترکان استان خانگی است و حدود 70 درصد انرژی برق استان صرف فعالیت های تولیدی شامل کشاورزی و صنعت می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۳۱    
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت : در کیلومتر 9 تونل کربلا مسیر ایلام_ مهران مسدود می شود .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۲۲    
رئیس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در 9 ماهه ابتدایی سال جاری 1577 فقره پروانه کسب فعالیت در استان صادر شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۶    
رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: اکثر مؤسسان مدارس و مراکز غیردولتی، فرهنگیان پیشکسوتی هستند که افزون بر 30 سال عمر خود را در راه تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین صرف کرده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۰    
نشست علمی نقد قرائت انسانی از دین با حضور اساتید، کارشناسان و صاحب نظران در سالن اجتماعات مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۶    
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در مورد سند دفترچه ای منگوله دار که امروز در قالب یک برگ شده است معتقدیم این سند تک برگی نیز در مرحله انتقال است و می تواند به یک کارت هوشمند تبدیل شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۴۵    
برادران بهلولی در ترکیب تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران توانستند مقام سوم مسابقات روهرمکس را از آن خود کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۳    
چهارمین گردهمایی فعالان سواد رسانه ای کشور با حضور اعضای هیات مدیره، مشاورین، روسا، دبیران و مدیران کارگروه و گروه های انجمن سواد رسانه ای ایران و رئیس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۱    
مدیرکل اداره نظارت فنی بر اماکن موقوفات و اماکن مذهبی گفت: همزمان با برگزاری دومین جلسه کارگروه وقف بازآفرینی شهری پایدار ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۹    
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی محمودآباد مجوز تدفین 2 شهید گمنام را در این دانشگاه صادر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۶    
تندیس ویژه اربعین طی مراسمی در بعثه مقام معظم رهبری در عراق به اعضای کمیته فرهنگی اربعین حسینی در این کشور اهداء شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۶    
در سومین هفته دی ماه جمعی از دانش آموزان مسجد سلیمانی با وظایف همیاران محیط زیست آشنا شدند و تفکیک زباله را آموختند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۹    
رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت : فاز نخست بیمارستان 160 تختخوابی سینا در مراغه با 96 درصد پیشرفت تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۸    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر ضرورت بازنگری سالانه در پروتکل های درمان اعتیاد، گفت: روش ها و پروتکل های درمانی مستمر در رفع اعتیاد کارساز نیست و باید سالانه در این روش ها و پروتکل ها ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۶    
نمایندگان وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور با حضور در قم، با مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۳۲    
وزیر اطلاعات گفت: عناصر ضدانقلاب و معاند در فراخوان های خود برنامه ریزی خاصی برای عمومی کردن اغتشاشات و تجمعات داشتند که با هوشیاری عوامل امنیتی و اطلاعاتی این توطئه خنثی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۵    
سرپرست معاونت محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به دلیل عدم مشاهده یوز ماده طی چند سال اخیر و افزایش سن یوزهای نر باقیمانده در استان یزد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۴    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: در سال زراعی 96-97 تا کنون هیچ گونه خسارتی از بابت سرمازدگی در باغات و مزارع استان قم نداشتیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۲۰    
در اداره امور اقتصادی و مالی دولت، اتکاء به زور و اعمال فشار و جریمه تأخیر تأدیه و ممیز حساب های قسم خورده و این گونه روش ها کارساز نیست ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۷    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان با اشاره به اینکه 6 میلیون ایرانی دو دفترچه بیمه دارند از بررسی وضعیت و بدهی بیمه ها در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۴    
کیمیا بهروز گنج تکواندوکار آذربایجان شرقی جواز حضور در تیم ملی نوجوانان کشور را دریافت کرد .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۱۲    
وزیر آموزش و پرورش در خصوص بروز مشکلاتی برای برخی دانش آموزان در روزهای اخیر گفت: رایزنی های این وزارتخانه با دستگاه های مربوطه از جمله وزارت اطلاعات و قوه قضائیه برای حل مشکل این دانش آموزان ادامه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۵۷    
مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هفتصدوهفدهمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی 4 عضو کودک 11ساله مجتبی صدیقی امیرآباد که دچار مرگ مغزی شده بود به 4 بیمار اهدا و ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۵    
معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد گفت: مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره دوسالانه شیخ طبرسی (جایزه علامه طباطبایی) تا 17 بهمن تمدید شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۳۹    
تعداد حرف ها و سوتی های ترامپ آنقدر زیاد است که ما هم از آن عقب می افتیم، ولی اگر هر روز هم سوتی بدهد ما از آن استقبال می کنیم و سریع کار تبدیل آن به انیمیشن را انجام می دهیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۹    
استاندار کرمانشاه از دستگاه های اجرایی استان خواست فرصت های سرمایه گذاری در استان را تدوین و زمینه را برای جذب سرمایه گذاری خارجی فراهم کنند و این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۹:۱۳    
مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از افتتاح ساختمان 4 کانون فرهنگی و هنری در استان ایلام خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۵۱    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه به فعالیت 502 کلاس حفظ با 300 مربی آموزشی، در طرح حافظان قرآن کریم در این استان اشاره کرد و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۳    
مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین گفت: 10 نفر در قزوین طی 9 ماهه نخست سال جاری بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۳۹    
نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای تأکید کردند: مردم استان با حضور پرشور در راهپیمایی علیه اغتشاش گران ثابت کردند انحراف از مسیر انقلاب و همراهی با نقشه های شوم دشمن ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۸:۰۳    
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین المپیاد ورزش همگانی در استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۶:۲۱    
رئیس اداره بیماری های غیرواگیر معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای کاهش آسیب های ناشی از آلودگی هوا، راهکارهایی معرفی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۶:۱۵    
در مراسمی از زحمات فرشید استادی کم رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرترکمن قدردانی و طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۶:۰۸    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: جشنواره های هنری، نمایشگاه کتاب از جمله رویداد فرهنگی در دامغان است که به زودی شاهد آن خواهیم بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۶:۰۱    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت: در پی گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شوشتر، یک متخلف شکار که اقدام به شکار 37 قطعه پرنده نموده بود شناسایی و دستگیر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۵:۳۹    
در مراسمی با حضور علی اکبر اولیاء رئیس سازمان ملی بهره وری ایران، اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری گلستان در بین نفرات برگزیده سومین مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان سازمان ملی بهره وری ایران با ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۵:۳۵    
رئیس پلیس راهور استان فارس، گفت: برخورد یک دستگاه پیکان وانت با یک دستگاه تیبا در شیراز 2 نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۵:۲۹    
شیوه عمل فتنه گران و مواضع مثلث عبری- غربی- وهابی حاکی از این بود که از مدت ها پیش در فضایی کاملاً پنهان و دور از چشم دستگاه های مسئول در حوزه های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و.. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۵:۲۸    
سیامند رحمان رکورددار وزنه برداری معلولین جهان گفت: عشق و علاقه به کشورم را با چیز دیگری عوض نمی کنم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۵:۱۹    
آمریکا براساس نظریه تشکیل یک زنجیره انفجاری اطراف ایران به همراهی اسلام آباد با خود و ستاد منطقه ای اش یعنی عربستان احتیاج مبرم دارد و این درحالی است که دولت و ارتش پاکستان چنین همراهی را غیرممکن ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۵:۰۹    
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: در 143 بقعه استان بیش از یک هزار نفر خادم افتخاری و 600 نفر از اعضای هیأت امنا با کمترین امکانات طی سال با افتخار و جدیت تمام در ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۴:۴۸    
در همین اغتشاشات اخیر بیش از 100 تجمع غیرقانونی (در برخی شهرها چند بار) اتفاق افتاد که فقط در هفت مورد آن که نفوذی ها دنبال حمله به کلانتری ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۴:۱۹    
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: آئین نامه ها در ساخت پروژه های عمرانی برای کاهش میزان آسیب پذیری در مقابل زلزله رعایت شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۳:۴۲    
عملی شدن وعده های انتخاباتی رئیس جمهور؛ رفع بیکاری جوانان؛ افزایش یارانه اقشار کم درآمد؛ افزایش قدرت خرید مردم؛ به رسمیت شناختن مشکلات و حرف دل مردم ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۳:۲۸    
فرماندهی انتظامی شهرستان دره شهر از اجرای طرح تشدید فعالیت های انتظامی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۳:۲۳    
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: استفاده از کالای ایرانی و کمک به اشتغال زایی در استان فارس دو مسئله مهمی است که باید موردتوجه مسوولان مراکز خدماتی سپاه قرار داشته باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۳:۱۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: در راستای حفاظت از محیط زیست و کاهش آلایندگی های واحدهای تولیدی، سایت پسماند محمدآباد و چند واحد صنعتی در بویین زهرا پایش شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۳:۱۴    
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای مرحله دوم طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه در سطح عرضه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۳:۰۲    
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش البرز گفت: سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری کشوری دانش آموزی با رویکرد مهارت آموزی ویژه سال تحصیلی 97-96 در مدارس این استان کلید خورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۲:۵۵    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: آماده شدن و انتقال گنبد مطهر امام حسین (ع) منوط به آماده شدن زیرساخت مربوطه در کربلاست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۱:۵۵    
مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایلام از برگزاری کمپین تخصصی صادرات خرده فروشی صنایع دستی استان ایلام خبر داد .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۱:۳۶    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه پسماندها در تهران اصولی مدیریت نمی شوند، گفت: ممنوعیت تردد کامیون های فرسوده تا 15 بهمن ماه در پایتخت تمدید شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۱:۲۶    
جمعی از اعضا موسسه فرهنگی سمن بویان با دکتر عبدالله خالصی دوست، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد سمنان دیدار و درباره موضوعات فرهنگی و صیانت از گویش های محلی گفتگو کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۱:۲۶    
با حضور جانشین انتظامی فارس مراسم معارفه رئیس پلیس آگاهی این استان برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۱:۰۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز از روند پیگیری استقرار نیروگاه انرژی خورشیدی در کارگروه اقتصادی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۰:۵۶    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مطابق پیش بینی ها رشد معاملات در ماه های پایانی سال همچنان ادامه دارد اما توقف رشد قیمت ها را شاهد خواهیم بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۰:۳۸    
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: سازمان خصوصی سازی 800 میلیارد تومان به دولت بدهی دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۰:۰۷    
استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 'شکوه وحدت' گفت: مردم در این راهپیمایی سیلی محکمی به صورت آشوبگران و مشت محکمی بر دهان استکبار و ایادی آنها زدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۰۰:۰۴    
دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: یکی از کارمندان بانک خصوصی در کرج اقدام به برداشت 14 میلیارد تومان از حساب مشتری و خرید طلا و ارز با آن کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۵۸    
باشگاه الغرافه قطر از حضور مهدی طارمی در این کشور در روز دوشنبه (فردا) برای انجام تست های پزشکی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۵۵    
سخنگوی رسمی آژانش کاریابی و کمک به آوارگان فلسطینی در واکنش به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی که خواستار نابودی این آژانس شده بود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۵۴    
رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری یک متهم در این راستا خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۵۴    
استاندار اصفهان در در دیدار رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: یکی از راه های چابک سازی این سازمان برون سپاری بخشی از وظایف و فعالیت ها است و اصفهان در این زمینه عملکرد مطلوبی داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۴۹    
شرکت عمران شهر جدید پردیس به یک مطلب منتشرشده در خبرگزاری فارس استان تهران پاسخ داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۴۶    
استاندار اردبیل گفت: توسعه زیرساخت های روستایی و جلب سرمایه گذاران در حوزه های مختلف زمینه کاهش مهاجرت ها را فراهم خواهد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۴۵    
فرماندار شهرستان حمیدیه بابیان اینکه تاکنون تعداد 80 نفر در این کمپ ها بهبودیافته گفت: امسال تعداد 15 نفر از معتادان بهبودیافته از طریق بهزیستی وام اشتغال دریافت و تعداد 5 نفر در حال تکمیل پرونده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۴۱    
طی مراسمی و با حضور مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان و جمعی از مسؤولین، علی اشتری به عنوان سرپرست جدید اداره بنادر و دریانوردی قشم معرفی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۳۹    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان با بیان اینکه، زیرساخت شهرک صنعتی تخصصی صنایع دریایی بندرعباس تا پایان سال جاری تکمیل می شود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۳۴    
هم زمان با پنجاهمین سال گرد درگذشت مرحوم غلامرضا تختی، جمعی از پیش کسوتان کشتی کشور با حضور در گنجینه مدال موزه مرکزی آستان قدس رضوی از ویترین ویژه مدال های این جهان پهلوان نامی دیدن کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۲۴    
استاندار اردبیل گفت: به منظور تسریع در خدمت رسانی به مردم بروکراسی اداری در شهرهای دور افتاده کاهش می یابد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۹    
رئیس اداره دامپزشکی قشم از پلمپ 2 واحد صنفی رستوران و فست فود متخلف و ضبط و معدوم مقداری فرآورده های خام دام غیر بهداشتی در این جزیره خبرداد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۸    
در صورت عدم پایبندی سازمان های بیمه گر به قراردادهای خود، وضعیت اقتصادی داروخانه ها روز به روز بغرنج تر شده و رو به فلج شدن پیش خواهند رفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۷    
فرماندار شهرستان پارسیان و جمعی از مسؤولان ازطرح های قابل افتتاح دهه فجر امسال بخش کوشکنار بازدید کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۱۳    
فرماندار پارسیان گفت: وجود دریا و سواحل زیبا مرجانی و ماسه ای بندر تبن به عنوان موهبت الهی و یک ظرفیت مهم گردشگری است و به دلیل جاذبه های فروان قابلیت سرمایه گذاری بالایی دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۳:۰۲    
اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری استقامت و نیمه استقامت کشور مشخص شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۵۷    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: نوزاد پسر مادر باردار اهل روستای سندگان به کمک کارشناسان اورژانس 115 چشم به جهان گشود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۵۴    
رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری نیشابور گفت: 4 نفر حفار غیر مجاز در مناطق تاریخی بخش میان جلگه نیشابور روز گذشته دستگیر شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۵۴    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین گفت: با دو هزار و 92 خانواده شاهد و ایثارگر این شهرستان طی 9 ماه نخست سال جاری دیدار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۵۱    
وزیر اطلاعات اریتره به قرار گرفتن کشورش در فهرست سیاه وزارت خارجه آمریکا در زمینه امور مذهبی واکنش نشان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۴۸    
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان بابیان اینکه بررسی وضعیت کنونی زندان ها با گذشته نشان می دهد که تغییرات و تحولات قابل توجهی صورت گرفته است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۴۶    
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: دومین مرکز کنترل و پایش هوای استان در شهر اردبیل راه اندازی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۳۹    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: برگزاری دهه فجر، کشور را در برابر خطرات و بحران سازی های اجانب بیمه می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۳۵    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۳۳    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند 3 نفره سارقان منزل و کشف 24 میلیارد ریال اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۳۳    
رئیس هیأت هندبال استان زنجان با تاکید بر اینکه وضعیت هندبال استان نسبت به دیگر ورزش های توپی در زنجان مناسب است، گفت: هندبالیست های بانوی زنجانی در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۲۹    
فرمانده قرارگاه سامرا در ایام اربعین با بیان اینکه امسال تعداد موکب های اربعین در سامرا به 22 مورد افزایش یافت، گفت: در سال آینده تعداد این موکب ها به دو برابر افزایش می یابد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۲:۲۹    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل استان همدان از افزایش 11 درصدی میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان در 9 ماه امسال خبر داد.