چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۷Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 10 اسفند 1396 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1396 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1396 خبرگزاری فارس 31 تیر 1396 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1396 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1396 خبرگزاری فارس 30 مهر 1396 خبرگزاری فارس 30 آبان 1396 خبرگزاری فارس 30 آذر 1396 خبرگزاری فارس 30 دی 1396 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1396 خبرگزاری فارس 1 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 2 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 3 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 4 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 5 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 6 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 7 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 8 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 9 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 10 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 11 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 12 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 13 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 14 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 15 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 16 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 17 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 18 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 19 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 20 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 21 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 22 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 23 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 24 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 25 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 26 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 27 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 28 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۵    
با هوشیاری پلیس، 30 کیلوگرم تریاک در "دنا " کشف شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۱    
هلال احمر کرمانشاه سرقت کت و شلوارهای اهدایی به زلزله زدگان را تکذیب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۳    
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف پارچه های قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در عوارضی تهران-ساوه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۳    
معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان از افزایش تولید این شرکت در 11 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۹    
نمایش سلطان مار به کارگردانی احمد اسلامی زیرکی از امروز ، سیزدهم اسفند ماه در تماشاخانه هنر به صحنه می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۴:۲۶    
مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با انتقاد از همکاری نکردن مدیران حوزه های نفتی در ارائه آمار مربوط به شاغلان گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۳:۳۹    
مرحله نهایی دومین دوره مسابقات والیبال کارکنان دولت در مشهد با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۱:۰۹    
مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه مستمری مددجویان بهزیستی امسال 3.4 برابر افزایش پیدا کرده است گفت: افزایش 10 درصدی مستمری مددجویان بهزیستی در لایحه بودجه 97 مورد تاکید است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۵    
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اعلام یک مورد کشف جسد در جاده کمربندی شاهرود- مشهد تقاطع روستای بدشت خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۸    
رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی از دستگیری فردی که با به دست آوردن رمز کارت حساب اشخاص اقدام به برداشت از حساب آنها به مبلغ 145 میلیون و 450 هزار ریال به صورت غیرمجاز کرده بود، خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۲    
مراسم قرعه کشی اولین مرحله جشنواره دوجین پلاس بانک سرمایه در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار و برندگان این مرحله از جشنواره معرفی شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۴    
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: متأسفانه صدا و سیما در بهترین ساعات برای کنکور تبلیغ می کند؛ در حالی که سند تحول، بر دوری از محفوظات و تقویت عنصر تفکر متمرکز است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۹    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری آدم ربایان در شهرستان شهریار خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۱    
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه با افتتاح ایستگاه راه آهن بستان آباد، این شهرستان به بندر خشک و منطقه لجستیک تبدیل می شود، گفت: با توجه به ترافیک کامیون های باری در تبریز ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۵    
دادستان بوشهر از صدور رأی برای 684 پرونده حفظ حقوق بیت المال در سال 96 خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۰    
وزیر رفاه از توزیع سبد غذایی به 11 میلیون خانوار در هفته جاری خبر داد و گفت: برنامه ای داریم که طی آن، افراد و خانواده هایی که معیشت شان کفاف زندگی را نمی دهد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۳    
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف محموله روان نویس و خودکار خارجی قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال در محور بروجن- شهرکرد خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۲    
نتایج آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در بخش کتبی اعلام شد و شرکت کنندگان از 25 اسفند می توانند اعتراضات خود را ثبت کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۴    
مراسم یادبود همکاران و سه دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی که در سانحه هوایی جان باختند، فردا یکشنبه سیزدهم اسفند برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۰    
سازمان حج و زیارت پایین ترین قیمت کاروان های حج سال 97 را حدود 13 میلیون و 500 هزار تومان و گران ترین کاروان حج سال آتی را حدود 18 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۴:۴۸    
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری سارق حرفه ای مغازه و کشف اموال سرقتی از وی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۲:۵۰    
رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان کرمان گفت: آزمون کانون کارشناسان رسمی قوه قضائیه در کرمان 4 هزار نفر به رقابت پرداختند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۶    
طی ماه گذشته شش قلم داروی قاچاق در استان خراسان شمالی کشف و ضبط شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۶    
شهردار شیراز طی احکامی جداگانه مجتبی زوربخش به عنوان معاون حمل ونقل و ترافیک، ابراهیم گشتاسبی راد به عنوان معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و فرود بذرافشان را به عنوان مدیر شهرداری ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۲۲:۱۴    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی فردی که با طراحی ربات جعلی در تلگرام اقدام به سرقت اطلاعات بیش از 2 هزار و 100 کاربر اینترنت در کشور کرده بود خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۱    
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: بیستمین دوره جشنواره های خیرین مدرسه ساز در سراسر کشور تا تیرماه سال آینده در سطح استان ها و شهرستان های مختلف برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۳۷    
معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات گفت: آنهایی که به دنبال جریان سازی برای دانشگاه آزاد هستند باید جنجال سازی را تمام کنند و با همه رو راست باشند و بگویند از اینکه همفکرانشان ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۹    
در رویداد دورهمی فعالان نرم افزار های مذهبی، برنامه هایی همچون معرفی نرم افزار ها و تولیدات، داستان موفقیت و گفت وگوی رو در روی فعالان این حوزه صورت پذیرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۳:۰۵    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا نسبت به اقدامات افراد سودجو برای چهارشنبه سوری در فضای مجازی هشدار داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۳    
معاون فرهنگی وزیر علوم گفت: امروز دانشگاه به مسائل جامعه بی تفاوت نیست و هنر در این رابطه در بررسی محیط پیرامون، ابزاری مهم تلقی می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۰    
بزرگداشت جان باختگان سانحه پرواز ابدی با حضور آیت الله علوی گرگانی در مسجد اعظم قم برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۲    
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه حرکت برای قرب الهی حرکت به سمت کمال است، گفت: شهداء کوتاه ترین راه را برای رسیدن به کمال مطلق انتخاب کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۸    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز زنده بوده و پرخروش به راه خود ادامه می دهد، گفت: نیروی انتظامی در صف اول مجاهدت و مبارزه با جریان های ضدانقلابی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۴    
متأسفانه در نظام بودجه ریزی کشور، یک ساختار چندین ساله به یک نظام در سیستم اقتصادی کشور تبدیل شده که مربوط به زمان حال نمی شود و سابقه چندین ساله دارد، ولی شدت آن در سال های اخیر بسیار شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۲    
حجت الاسلام کامل هلالی مجد نماینده فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بصره، در اثر حادثه تصادف در جاده دیوانیه عراق، دارفانی را وداع گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از اجرای طرح استقبال از بهار در راستای پیشگیری از حوادث از دهم اسفند جاری خبرداد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۰    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 7 استان کشور گفت: 7 خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده و بیش از 500 حادثه دیده، اسکان اضطراری یافتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۹    
ادبیات عرصه ای است که می توان در آن بیشتر از قبل رد پای چهره ها را پیدا کرد. در این گزارش به فعالیت هنرمندانی پرداختیم که با انتشار کتاب، حضور رسمی شان را در عالم قلم اعلام کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۲    
این روزها چراغ خاموش و بی صدا، مرکز مطالعات عالی انقلاب اسلامی دانشگاه تهران تحت فشار کادر مدیریتی این دانشگاه قرار گرفته به طوری که فعالیت های این مرکز را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۱    
زوج تهرانی از داخل کانتینر یک دستگاه تریلی خروجی از کشور کشف شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۷    
فرماندار بویراحمد گفت: مدیران مدارس بویراحمد با آزمون انتخاب می شوند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۷:۳۸    
رئیس اداره نظارت معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مسابقه کتاب خوانی شعار سال ویژه سواد آموزی کهگیلویه و بویراحمد 82 درصد جمعیت هدف مشارکت کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۷:۳۰    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از راه اندازی پارک فیزیک در بوستان های فدک و نرگس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۷:۱۰    
همایش پژوهشی سالیانه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با محوریت سلامت و توان بخشی در سالن آمفی تئاتر حکیم جرجانی مجتمع آموزشی دانشگاه برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۵:۰۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: مهندسان ایرانی به تقویت اخلاق حرفه ای و روحیه خودباوری توجه کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۴:۰۸    
امام جمعه اصفهان گفت: تنها مکتبی که اگر روحانیون آن با مردم صحبت می کنند و علاوه بر دعوت مردم به حضور در جبهه ها، خود در صحنه حضور دارند و جزو طلایه داران آن محسوب می شوند، شیعه است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۳:۵۹    
دوره های آموزشی ms project پیشرفته و کار در ارتفاع مختص کارکنان منطقه خلیج فارس برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۳:۳۲    
مأموران انتظامی شهرستان لارستان با توقیف دو دستگاه خودرو مقادیر زیادی کالای قاچاق باارزشی بالغ بر یک میلیارد و 850 میلیون ریال کشف کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۲:۴۴    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از اتمام عملیات مرمت و بازسازی بنای "مقبره سلطان پیر احمد قتانلو" شهرستان هوراند، خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۱:۴۰    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: فقه را باید در تراز حکومت و اداره جامعه و مستوی اعمال عدالت در جامعه دید نه مساوی تکالیف فرد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۱:۴۰    
تجربه ی مالزی، تجربه ی خوبی است برای کشوری که پیشرفت خود را صرفا معطوف به سرمایه گذار خارجی می کند. سرمایه گذاری خارجی اگرچه می تواند یک "فرصت" برای اقتصاد کشور باشد، اما در عین حال ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۱:۴۰    
مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پلمب یک واحد متخلف دندانپزشکی و دندانسازی در شهر کرمانشاه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۰:۳۱    
مدیر شبکه بهداشت و درمان بویین میاندشت گفت: 50 درصد سرطان ها قابل پیشگیری اند و 70 درصد سرطان ها نیز با تشخیص زودهنگام کاملاً قابل درمان خواهند بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۵۶    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: متأسفانه عده ای در جامعه ما شعار اسلامی سر می دهند اما بایدها و نبایدهایشان غربی است، نگذاریم 20 سال آینده بگوییم زمانی ما هم اسلامی بودیم
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۵۳    
فرماندار شهرستان جاجرم گفت: سند توسعه شهرستان به عنوان الگوی توسعه و نقشه راه در شناسایی و اجرای پروژه های عام المنفعه بلند مدت بسیار حائز اهمیت است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۸    
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند گفت: با راه اندازی نخستین کارخانه فرآوری سنگ آهن هماتیتی کشور زمینه اشتغال 660 نفر ایجاد شده که اواخر اسفند ماه توسط معاون اول رئیس جمهور رسما افتتاح می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۷    
دبیر اجرائی خانه کارگر تشکیلات اراک و ساوه گفت: هم اکنون دولت 150 هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است، این در حالی است که تامین اجتماعی سازمانی ورشکسته و اوضاع مالی مناسبی ندارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: محور اصلی توسعه گردشگری رسانه است و امیدواریم این همایش ره آوردی برای معرفی جاذبه ها و قابلیت های صنعت گردشگری خراسان رضوی باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۷    
مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مهمترین ضعف صنعت گردشگری ایران عملکرد ضعیف حوزه رسانه در معرفی واقعیت ها، امکانات و ظرفیت های گردشگری کشور است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۶    
بعد از یک کشمکش چندروزه بین نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی بالاخره طی مراسمی حسین ابراهیمی به عنوان مدیر آموزش وپرورش اسفراین معرفی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۰    
پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس امروز پنجشنبه دهم اسفند با آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان دیدار و گفت وگو کرد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۳    
تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت در برابر میهمان خود، دختران کویر کرمان تن به شکست سنگین یک بر هفت داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۳:۱۳    
رئیس قبلی دولت خودمختار کاتالونیا از نامزد شدن برای ریاست دولت محلی این منطقه منصرف شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۹    
منبعی نظامی در ارتش سوریه اعلام کرد که تروریست های حاضر در منطقه غوطه شرقی شهر دمشق قصد دارند با انجام حمله شیمیایی، ارتش سوریه را مسئول این حمله معرفی کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۸    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: انقلاب اسلامی ایران که 40 سال پیش به پیروزی رسید با تأسی به عاشورا و مکتب امام حسین(ع) بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۳    
هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران با تداوم صدرنشینی نفت و گاز گچساران به پایان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۴۵    
معاون سیاسی وزیر کشور بر پیگیری تجهیز و راه اندازی موزه مطبوعات آذربایجان در تبریز تاکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۴۲    
مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی گفت: این جشنواره برای اولین بار برگزار شد و با توجه به استقبال خوبی که صورت گرفت، قرار شد به طور مستمر در سال های آتی شاهد برگزاری هر چه باشکوه تر آن باشیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۳۴    
مراسم بزرگداشت جان باختگان سقوط هواپیمای مسافربری یاسوج با حضور وزیر راه و شهرسازی در مسجد اعظم شهر قم برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۳۳    
همایش بصیرتی جوان مؤمن انقلابی، جمعه 11 اسفندماه در اهواز برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۳۰    
مراسم یادبود جانباختگان سانحه هوایی تهران-یاسوج به همت اهالی هنر و رسانه در سینما فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گرامی داشته شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۴    
مراسم شب وفات حضرت ام البنین(س) بانوی فداکار اسلام و مادر حضرت ابوالفضل العباس(ع) با حضور عموم زائران در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۱    
رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، حرم مطهر رضوی را نمونه ممتاز در حوزه عفاف و حجاب دانست و گفت: 300 نفر از خواهران تحت عنوان انتظامات جهت پوشش مناسب زائران در مبادی ورودی حرم مطهر مستقر هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۱    
مادر؛ مادری که اگر چه در کربلا نبود، ولی دلش تا ابد در کربلا ماند و نگاهش بر افق، که آیا کاروان عشق را بازگشتی خواهد بود؟ مادری که برای همیشه، با ناله های نینوایی، به یاد پسرانش ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: : لازم است سبک زندگی خود را به گونه ای تنظیم کنیم که زندگی غرب نتواند ما را در خود هضم کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۷    
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از قتل یک جوان 24ساله در شهر آشخانه در بامداد روز گذشته خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۶    
مجتمع خدماتی و رفاهی حضرت سیدالشهدا(ع) در تویسرکان توسط معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی در مجلس شورای اسلامی به زمین زده شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۴    
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلاامی با اشاره به افزایش ظرفیت بیمارستان قائم(عج) در تعداد تخت و بخش ها گفت: 5 هزار متر مربع زیربنای بیمارستان قائم(عج) تویسرکان افزایش یافته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۲    
معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد ایستگاه راه آهن توسعه، پیشرفت و اشتغال را به دنبال دارد گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۱    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کلانشهرها برای حل معضل حاشیه نشینی به تنهایی نمی توانند اقدامات ویژه ای انجام دهند، گفت: این دولت ها هستند که باید نسبت به موضوع حاشیه نشینی جدی تر عمل کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۱۱    
هیأتی متشکل از نمایندگان احزاب سیاسی منطقه کردستان عراق به منظور وساطت مرجعیت شیعه عراق بین اربیل و بغداد جهت پایان دادن به بحران به وجود آمده بعد از همه پرسی جدایی به نجفر اشرف سفر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۶    
این روزها خانه تکانی خانواده های زنجانی در آستانه عید نوروز از شور و حال ویژه ای برخوردار است. عکس: امیرحسین ناسوتی 22:07 - 1396/12/10
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۶    
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایستگاه راه آهن تویسرکان، ایستگاه رسمی است؛ نه توقفگاه گفت: مسیر اتصال ایستگاه راه آهن باباکمال به شهر تویسرکان مطالعه شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۶    
در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان اتفاق عجیبی رخ داد که قهرمانی نفت آبادان را در هاله ای از ابهام قرار داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۴    
وزیر امور خارجه ایران در آخرین مقصد سفرش به منطقه بالکان و شرق اروپا وارد بوسنی و هرزگوین شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۳    
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: از حدود سه سال قبل کارهای بسیار خوبی در جاده بیرجند-قائن صورت گرفته و کار به دست پیمانکاران ملی است و قول داده شده که تا سال آینده دوبانده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش بیش 50 درصدی ظرفیت بیمارستان قائم(عج) تویسرکان خبر داد، گفت: امید است سال بعد بیمارستان قائم(عج) تویسرکان را تجهیز کرده و به بهره برداری برسانیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۰    
دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور، گفت: برای رفع مشکلات پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان نیاز به چانه زنی و پیگیری است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۰    
سفیر آمریکا در مکزیک در زمانی که روابط دو کشور به دلیل تصمیم ترامپ برای احداث دیوار مرزی، به تنش کشیده شده است، از سمت خود استعفاد داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۴    
وزیر خارجه ایران بر توقف حملات به یمن و حصول راه حل سیاسی برای بحران های سوریه و یمن تاکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۴    
در حاشیه برگزاری همایش سراسری مدیران استانی خبرگزاری فارس به میزبانی اصفهان، پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس با امام جمعه اصفهان و استاندار اصفهان دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۵    
مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر روی پای خود بایستیم به طور قطع می توانیم مشکلات را حل کنیم ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۱    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم گفت: افراد خاص و دولت مردان هرچقدرهم قدرت داشته باشند اگر مردم آن ها را همراهی نکنند به موفقیت دست نخواهند یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۱    
وزیر سابق دادگستری با بیان اینکه قم یکی از آسیب دیده ترین شهرها است، گفت: قم البته یک شهر تمدن ساز، جریان ساز و تاریخ ساز است درنتیجه نگاهی که به قم می شود باید یک نگاه ویژه و خاص باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۱    
عضو هیات علمی دانشگاه عالی دفاع مقدس با بیان اینکه میزان مهاجرت به قم، وضعیت مراکز حوزه های علمیه و سایر نکات دیگر باید مشخص شود، نسبت به عدم برنامه ریزی بلندمدت برای آینده قم هشدار داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۱    
یکی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضرت ام البنین(س) الگوی نمونه یاوران اهل بیت(ع) است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۴۱    
دبیر هیأت کاراته استان قم گفت: پنج کاراته کای مستعد و شاخص قم در انتخابی تیم های ملی کاراته رده های پایه برای کسب سهمیه تیم ملی به روی تاتامی می روند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۹    
امام جمعه ارومیه گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در زمینه فرهنگ به طور عمیق فکر کرده و برنامه ریزی کنند و علاوه بر آن، به طور جدی و فارغ از هرگونه فضاسازی غیرواقعی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۸    
مسؤول قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از حضور 90 درصدی شرکت کنندگان در آزمون سراسری قرآن و عترت زنجان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۷    
نمایشگاه مشترک آثار نقاشی رضوان صادق زاده و ترحم سلمانی امشب با حضور اهالی هنر در نگارخانه قوام الدین اردبیل افتتاح شد.