جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۳:۳۶Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 17 مرداد 1397 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 تیر 1397 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 30 مهر 1397 خبرگزاری فارس 30 آبان 1397 خبرگزاری فارس 30 آذر 1397 خبرگزاری فارس 30 دی 1397 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 1 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 2 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 3 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 4 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 5 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 6 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 7 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 8 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 9 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 10 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 11 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 12 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 13 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 14 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 15 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 16 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 17 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 18 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 19 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 20 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 21 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 22 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 23 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 24 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 25 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 26 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 27 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 28 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 29 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 30 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1397 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۰۰    
رقابت های بسکتبال 3 نفره بانوان و مردان غرب آسیا از امروز در بیروت پایتخت لبنان آغاز شد. تیم سه نفره مردان ایران در آغاز به کار خود در این رقابت ها مقابل عراق به پیروزی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۱:۳۸    
دهمین جلسه هم اندیشی در مدیریت فرایندهای کسب وکار به همت نماینده انحصاری انجمن بین المللی مدیریت فرایندهای کسب وکار در ایران (ABPMP) برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۵:۳۰    
مدیر فرهنگی هنری منطقه 6 ارتباط حواشی ایجاد شده درباره یک کانون ادبی با مجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را تکذیب کرد و از لغو امتیاز کانون زمستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۵:۱۱    
مدیرعامل بانک مسکن گفت: به منظور حل شکاف عمیق بین عرضه و تقاضای مسکن مورد نیاز جامعه هدف از ظرفیت انبوه سازان و سازندگان حرفه ای برای ساخت واحدهای مسکونی کوچک متراژ و میان متراژ استفاده کنیم که در ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۴:۴۷    
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران ساعت کار ادارات و دستگاه ها را تا پایان مردادماه اعلام کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۴:۰۸    
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران بر لزوم تدوین استراتژی مدیریت منابع آب هر استان متناسب با برنامه سازگاری با کم آبی در اسرع وقت تاکید کرد و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۷    
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۹    
آیت الله اشرفی شاهرودی گفت: مردم باید بدانند اختلاس های کلانی که در رسانه ها مطرح می شود به چه سرانجامی منتهی شده است و چگونه با اختلاس کنندگان و رانت خواران برخورد می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۵    
شهردار منطقه یک قم گفت: احداث نخستین بوستان ویژه بانوان در منطقه در دستور کار قرار دارد که جانمایی بوستان در خیابان شهیدان سقایتی صورت گرفته و بخشی از تملکات نیز انجام شده و امیدواریم بتوانیم در نیمه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۰    
رئیس جمهور در پیامی با تبریک روز ملی سنگاپور به دولت و ملت این کشور، ابراز امیدواری کرد که مناسبات تهران-سنگاپور با مساعی و همکاری مشترک و در راستای تأمین منافع دو ملت در تمامی زمینه ها ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: ساعت کاری همه دستگاه های اداری از شنبه 20 مردادماه جاری به روال قبل بازمی گردد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: بر اساس تصمیمی که در جلسه ای با نمایندگان صنف کشاورزی گرفته شد، از روز 16 مرداد ماه خروجی آب از سد زاینده رود افزایش یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۶:۳۵    
خبرنگاران با کمبودها و مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند اما برای انجام رسالت خود و پیگیری امور مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۱:۲۷    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: نابسامانی فعلی در بازارها کم سابقه بوده و بخش عمده این نابسامانی به دلیل عملکرد ضعیف دستگاه های اجرایی نسبت به اقدامات نظارتی خود بوده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۳۵    
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد، این شورا هنوز نظری درباره منع به کارگیری بازنشستگان اعلام نکرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۳۲    
با حضور جمعی از مسؤولین و مدیران مدارس، با تکریم از رئیس سابق آموزش و پرورش اسلامشهر، مدیر جدید این مجموعه معارفه شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۲۴    
پژوهشگران چینی موفق به توسعه یک شیوه تشخیصی جدید برای بیماری قلبی عروق کرونر شده اند که درصد درستی آن، 33 درصد بیش از دیگر شیوه ها است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۰۸    
محققان در تازه ترین پژوهش های خود دریافتند، خوابیدن بیش از 8 ساعت می تواند سلامت قلب را تهدید کرده و حتی خطر مرگ را به همراه داشته باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۲    
فرماندار شهرستان قرچک گفت: مسؤولان ذی ربط نسبت به تنظیم و کنترل قیمت ها در بازار حساسیت داشته باشند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۶    
مدیر سازمان بسیج ادارات خراسان رضوی از برگزاری یادواره شهدای کارمند برای نخستین بار خبر داد و همچنین بیان کرد: دوره آموزش فرماندهان پایگاه های کل استان نیز در مرداد ماه برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۳    
روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) گفت: نیاز جامعه امروز ما انعکاس خبرهای پرنشاط و امید آفرین است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۴۳    
آمریکا که در جریان حمله شیمیایی ادعایی به یک جاسوس روس، در نقش حامی انگلیس ظاهر شده و روسیه را متهم کرده، در ادامه فشار بر روسیه بر سر این جریان، تحریم های جدیدی علیه مسکو اعمال کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۵    
رئیس کمیته مسابقات فدراسیون شمشیربازی ایران به عنوان ریاست کمیته فنی و قوانین کنفدراسیون شمشیربازی آسیا انتخاب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۳۰    
استاندار اصفهان گفت: از دستگاه های مختلف خواسته ام و پیگیری های دیگر را هم انجام خواهد داد تا تمام طرح ها و اقدامات مجهز به پیوست رسانه ای شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۲۶    
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: روزنامه نگاری امروز تغییر کرده است و شاهد 6 هزار سایت در کشور هستیم که خبر تولید می کنند، این آمار در دنیا به یک میلیارد سایت می رسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۱۷    
استاندار گلستان گفت: نقش خبرنگاران در جامعه بسیار مهم است و قطعا مسوولان دستگاه های اجرایی و استانداری در ایجاد نارضایتی خبرنگاران مقصر هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۱۳    
یک نشریه آمریکایی به نقل از منابع آگاه خود گفته که کره شمالی در برابر اصرار آمریکایی ها به انهدام سریع زیرساخت های هسته ای خود در مقابل امتیازات نه چندان چشمگیر ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۹    
فرمانده سپاه جهرم گفت: در اجتماعات اخیر گروه های معاند، دشمنان و سلطنت طلبان در پی آشوب در جامعه و رقم زدن خواسته های شوم خود بودند که رسانه ها در جهت بی اثر کردن توطئه آن ها به خوبی هدایت و کنترل ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۴    
عکاسان اصفهانی در حوزه عکاسی خبری دارای تخصص و تجهیزات مناسبی هستند که می توان گفت حرفی برای گفتن در کشور دارند اما با مشکلاتی از قبیل بیمه و همچنین تجهیزات و عدم امنیت شغلی دست و پنجه نرم می کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۰    
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، شورای نگهبان در نشست امروز خود اصلاحیه قانون منع به کارگیری بازنشستگان را تأیید کرد. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۰    
نماینده ایران در سازمان ملل متحد در یادداشتی برای روزنامه گاردین، تحریم های آمریکا را نقض آشکار قوانین بین الملل خواند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۹    
همایش تجلیل از خبرنگاران استان گیلان در سالن شهید انصاری مجتمع خاتم الانبیا رشت با حضور مسئولان، خبرنگاران و مدیران اصحاب و جراید برگزار شد. عکس: علی شفیعی کلی 22:54 - 1397/05/17
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۸    
آئین تودیع و معارفه رئیس پارک علم و فناوری خراسان امروز با حضور سرپرست دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم و قائم مقام وزارت علوم برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: اهدای کارت خبرنگاری، بیمه، یارانه خبرنگاران و اعطای تسهیلات از مهم ترین اولویت هایی است که در دستور کار داریم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۳    
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رابطه و مذاکره با آمریکا یک خطای راهبردی است، مردم و مسؤولان کشور نباید تحت تاثیر دروغ های آنان قرار بگیرند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۲    
این روزها که منتسب به روز خبرنگار است، اکثر مسؤولان ادارات و دستگاه های سیستان و بلوچستان برای تجلیل و قدردانی از خبرنگاران از یک دیگر سبقت می گیرند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۵۰    
اوتوبوس تیم پرسپولیس در بلوار فرودگاه شهر اهواز مورد تهاجم افراد ناشناس قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۲۲:۴۷    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: مطبوعات جزو دغدغه های من است چراکه تبریز جزو اولین ها در عرصه مطبوعات بوده و روزنامه های زیادی جمع آوری شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: خبرنگاران دیدبان جامعه هستند، یعنی هم به دشمن نفوذ می کند و هم راه پیش رو را باز می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۳    
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بانوان حضور پررنگی در رسانه ها دارند، 1400 مدیر مسؤول زن داریم و 55 درصد از فعالان رسانه هم بانوان هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۱    
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان شمالی در بازدید از خبرگزاری فارس در بجنورد گفت: پیشرفت دفتر این خبرگزاری در خراسان شمالی محسوس است و باید توجه داشت که از شکل دهی به افکار عمومی از وظایف رسانه است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۱    
قرارداد 3 بازیکن جدید استقلال خوزستان با حضور در هیات فوتبال ثبت شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۱    
تیم ایران در نخستین مسابقه خود در جام کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC کاپ) با نتیجه سه بر یک مقابل چین تایپه به پیروزی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۴۷    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: رویکرد قوه قضایی اول حمایت از فعالیت های مشروع و دوم مبارزه با مفاسد اقتصادی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۴۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی خراسان رضوی گفت: متاسفانه بیمه خبرنگاران با شیوه جدید سبب شده کسانی که خبرنگار نبودند و تنها بیمه مطبوعات بودند از این بیمه بهره مند شود که این شیوه از بیمه گذاری برای ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۹    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: تعداد مساجد هر منطقه در تعداد آسیب های اجتماعی آن موثر است و این کارکرد مساجد را مشخص می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۸    
کنگره جهانی بزرگداشت سرداران شهید مقاومت با عنوان "فرزند امام" در نکوداشت علامه شهید "سید عارف حسین حسینی" فردا پنج شنبه برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۷    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس گفت: خبرگزاری فارس ویژه و اخبار آن دارای نکات ارزشی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۶    
دبیران کل احزاب که در نشست هم اندیشی استاندار تهران شرکت کرده اند به به برخی سوء مدیریت ها در عرصه اقتصادی از سوی دولت اعتراض کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۴    
کمیته وضعیت فدراسیون، اطلاعیه دوم خود را درباره پنجره نخست نقل و انتقالات فصل 98-97 لیگ دسته اول را منتشر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۲    
به مناسبت 17 مرداد شهادت شهید صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی و روز خبرنگار از تمثال شهید طمهاسب شیخ حسنی خبرنگار شهید استان قزوین و شهرستان آبیک رونمایی شد و خبرنگاران این شهرستان به عضویت پلیس افتخاری ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۲    
در پی کسب موفقیت و درخشش کاراته کاهای زنجانی در لیگ آینده سازان؛ سه نفر از بازیکنان تیم هیأت کاراته استان زنجان با نظر سرمربی تیم ملی نونهالان به اردو دعوت شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۱    
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت : تلاش سازمان انتقال خون برای اجرایی شدن تضمین خطر صفر انتقال خون در سراسر ایران است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۲۹    
رئیس جمهوری تقویت بیش از پیش روابط تهران اسلام آباد در همه عرصه های موردعلاقه و ازجمله اقتصادی را ضروری خواند و تأکید کرد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۲۹    
وزیر انرژی ترکیه که کشورش خریدار عمده گاز ایران است، می گوید که قرارداد خرید گاز طبیعی از ایران تا سال 2026 ادامه دارد و تحریم های کشورهای ثالث نمی تواند تأثیری بر روی آن بگذارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۲۴    
مسؤول بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: خبرگزاری فارس این استان یکی از اثرگذارترین رسانه های شرق کشور بوده و در مقاطع حساس انقلاب، این خبرگزاری میدان داری کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۲۴    
وزارت دارایی آلمان روز چهارشنبه گزارش های رسانه ای درباره اینکه این وزارتخانه به ایران اجازه خارج کردن 300 میلیون یورو پول نقد خود را از حساب های بانکی در آلمان خواهد داد، تکذیب کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۲۲    
مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در مناطق محروم به سایت های خبری همچون نشریات یارانه پرداخت می شود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۸    
مسؤول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 13 گروه جهادی به روستاهای محروم بخش نگین کویر فهرج اعزام شدند و 27 طرح محرومیت زدایی در این شهرستان انجام شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: فوتبال ثابت کرده تیم هایی عاقبت بخیر می شوند که طرفدار داشته باشند، نه هودار.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۴    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 243 نفر از مردم منطقه سیستان به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از طوفان و گرد و خاک طی چند روز اخیر راهی بیمارستان شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۴    
جلسه سرپرست و هیات مدیره استقلال با آقای نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و ریاست سازمان برنامه بودجه برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۱۴    
منابع خبری روز چهارشنبه از وقوع یک تیراندازی در یک مرکز پزشکی در شهرستان وستچستر ، واقع در ایالت نیویورک خبر دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۰۷    
در دو روز اول فعالیت بازار ثانویه 80 میلیون یورو معامله انجام شد و قیمت دلار در این بازار در معاملات امروز به 8240 تومان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۰۲    
برخی مدیران خراسان شمالی در روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری فارس استان بازدید و از اقدامات خبرنگاران این مرکز قدردانی کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۰۰    
مربیان تیم های پایه صنعت نفت آبادان از سوی مدیرعامل این باشگاه معرفی شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۹:۰۰    
اعضای مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه تحقیق در خصوص دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016، از موسس ویکی لیکس برای شهادت علیه روس ها دعوت کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی بر سر مزار کاپیتان فقید پرسپولیس حاضر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۵۵    
فرماندار شیروان بابیان اینکه مسئولان در مواجهه با خبرنگاران نباید از ارائه اطلاعات طفره بروند، گفت: مردم رسانه ها و مطبوعاتی را می پسندند که زبان حال آن ها بوده و مسائل و مشکلات مردم را بازگو کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۵۰    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در توزیع اعتبارات استان در سال جاری قانون را اجرا کردیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۴۳    
وزارت خارجه عراق با صدور بیانیه ای خواستار فشار به آمریکا جهت توقف تحریم ها علیه ایران شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۴۱    
وزیر ورزش و جوانان به منظور افتتاح چند پروژه ورزشی به مشهد مقدس سفر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۴۱    
تحویل سکه های پیش فروش شده به صورت ودیعه ای از امروز آغاز شد که براساس ضوابط تعیین شده، برای این پیش خرید کنندگان در هنگام تحویل، تخفیف 4 درصد برای پیش خرید شش ماهه و 9 درصد برای پیش خرید یکساله ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۶    
تیم پالایش نفت آبادان به جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال نماینده ای اعزام نکرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: فوتبال ثابت کرده تیم هایی عاقبت بخیر می شوند که طرفدار داشته باشند، نه هودار.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۴    
استاندار خراسان رضوی گفت: تامین نیازهای داخلی در کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم باید بر صادرات ترجیح داده شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال نساجی، گفت: هواداران به ورزشگاه بیایند و بعد من فاکتورش را پرداخت کنم!
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۳۳    
رویترز اعلام کرد: شرکت هندی IOC، به میزان 6 میلیون بشکه نفت از آمریکا خریداری کرد و پالایشگاه های نفت این کشور تلاش می کنند تا جایگزینی برای نفت ایران پیدا کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۸    
مدیرعامل ماشین سازی به خبرنگاران تبریزی هدیه معنوی داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۸    
نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان قم با کسب 10 رتبه برتر توسط 9 نفر از خبرنگاران خبرگزاری فارس به کار خود پایان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۸    
مشاور وزیر اطلاعات و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: ظرفیت های برتر کشور، معادلات دشمنان را به هم ریخته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۲    
فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: در محدوده پاسگاه فردوسی، انباری با حدود 5 تن قند احتکار شده کشف شد، همچنین در نیشابور انباری که هزار تن برنج و مواد غذایی را در آن احتکار کرده بودند، کشف شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۰    
رئیس کمیته امداد با بیان اینکه این نهاد یک اورژانس اجتماعی است که اکنون ظرفیت آن تکمیل است و برای پذیرش نیازمندان خارج از چرخه حمایتی نیازمند کمک و حمایت مسئولان هستیم ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۱۹    
با واگذاری باشگاه گسترش فولاد تبریز به بخش خصوص استان آذربایجان غربی صاحب نماینده در لیگ دسته اول شد
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۱۴    
مردم داری و گوش سپردن به حرف ها و دردودل های مردم از حداقل کارهای مسؤولان است که اگرچه نتوانند دردی از دردها را درمان کنند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۱۳    
مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۱۳    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید خواسته سازی امام زمان(عج) را قله هدف فعالیت های خود قرار دهیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۱۱    
دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: مبارزه با احتکار و اخلال در نظام اقتصادی مقطعی نبوده و عملیات ها تا رسیدن به امنیت مطلوب با قوت در استان کرمان ادامه دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۰۸    
رئیس دانشگاه باقرالعلوم گفت: جامعه شناس فارغ از نگاه ارزشی باید واقع بینانه به مسائل نگاه کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۰۵    
حکم اعدام سه متجاوز به عنف که پس از ربایش یک زن در شهرستان میناب به طرز وحشیانه ای به او تجاوز کرده بودند، اجرا شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۰۱    
فارس از بازتاب خبر اسارت، شهادت و تشییع پیکر شهید مدافع حرم محسن حججی در رسانه های غربی گزارش می دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۰۱    
رج به رج امید می بافند. انگشتانی که زیر فشار زندگی تاب برداشته حالا هنری دارد برای نان آوری! در خانه مادرانه شوش مادران کودکان کار هنر می آموزند و بافتنی می بافند تا کمک خرجی برای زندگی شان باشد و ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۸:۰۱    
وزارت بازرگانی چین در پاسخ به اقدام تعرفه ای آمریکا، روی 16 میلیارد دلار کالای آمریکایی تعرفه 25 درصد اعمال کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۵۶    
هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز چهارشنبه نشست فوق العاده ای را در محل باشگاه تشکیل داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۵۶    
سرمربی تیم پرسپولیس تهران به نشست خبری بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان نخواهد رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۵۲    
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک گفت: هشت میلیارد و 500 میلیون ریال برای مهار ریزگردها و احیای تالاب یعقوب آباد شهرستان آبیک اعتبار اختصاص یافته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۹    
مدیران حوزه حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد به نقش رسانه در گسترش فرهنگ ترافیک شهری تأکید کرده و فعالیت های حوزه حمل ونقل شهری را بدون حضور رسانه، ناقص دانستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۹    
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: جهاد کشاورزی یکی از علمی ترین وزارتخانه های کشور است و در حوزه های مختلف فعالیت علمی می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۷    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در نشست عصر امروز جریانات نوسازی، مشکلات لاستیک و مسائل مربوط به کامیون داران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۷:۴۷    
مدیرکل صدا و سیمای ایلام از آمادگی صدا و سیمای مرکز ایلام برای تهیه و تولید ویژه برنامه های مختلف با هدف ایجاد آرامش خاطر خانواده ها و امنیت پایدار در استان ایلام خبر داد.