پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 13 شهریور 1397 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 تیر 1397 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 30 مهر 1397 خبرگزاری فارس 30 آبان 1397 خبرگزاری فارس 30 آذر 1397 خبرگزاری فارس 30 دی 1397 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 1 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 2 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 3 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 4 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 5 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 6 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 7 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 8 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 9 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 10 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 11 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 12 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 13 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 14 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 15 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 16 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 17 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 18 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 19 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 20 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 21 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 22 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 23 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 24 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 25 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 26 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 27 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 28 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 29 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 30 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1397 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۱۶    
رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: قانون تجارت نیاز به اصلاح دارد و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید برای این امر اقدام کنند چراکه مشکلات عمده ای از این طریق به جامعه وارد می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۳۰    
زهرا ساعی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی عازم بروکسل شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۱۲    
گلابتون زارعی بانوی دونده سنندجی در مرحله نخست مسابقات دوومیدانی لیگ امید دختران کشور به مدال نقره دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۳۹    
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از شناسایی و کشف 7 انبار کالاهای مصرفی احتکار شده به ارزش 744 میلیارد و 62 میلیون ریال در عملیات ضربتی ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۵۲    
با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سایت های جدید همراه اول در استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۱۹    
درحالی که اخباری مبنی بر ممنوع التصویر شدن حجت الاسلام زائری منتشر شده بود، شبکه چهارم سیما برنامه ای که پخش کرد که درآن، این کارشناس دینی حضور داشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۴۸    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و کشف محل احتکار 16 دستگاه یخچال ساید بای ساید در یک منزل مسکونی و همچنین 2 هزار و 570 کارتن پوشک بچه خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۳۸    
فرمانده انتظامی شهرستان البرز از دستگیری یک سارق و کشف 31 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۵۰    
رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به دستور مقام قضائی استان قم مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش سارق متواری از هموطنان خواست ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۲۴    
شاید بارها از خود پرسیده باشید که چگونه می توان به یک فروشگاه اینترنتی اعتماد کرد؟ چطور می توان پول نقد و دارایی خود را به خرید از آن اختصاص داد و در عوض تنها یک کُد یا نوشته هایی روی صفحه نمایش ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۲    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: یکی از اهداف سند چشم انداز فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در مدیریت جدید توسعه فرهنگ مسجد محوری است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۲    
سید نورالدین امیری با 6 رای به عنوان چهارمین شهردار منتخب شورای فعلی بوشهر امروز انتخاب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۱۷    
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری زنی که به بهانه جن گیری، بالغ بر 30 میلیارد ریال از 6 نفر کلاهبرداری کرده بود در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۵۹    
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران پلیس آگاهی یک انبار احتکار دو هزار و 187 حلقه لاستیک خودرو به ارزش هفت میلیارد و 500 میلیون ریال را شناسایی و پلمب کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۳۴    
قبرستان عمودی اولین جلد از سه گانه دروازه مردگان نوشته حمیدرضا شا ه آبادی توسط انتشارات افق چاپ و روانه بازار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۴۸    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: وزیر جهاد کشاورزی برای افتتاح چند پروژه کشاورزی به استان سمنان سفر می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۹    
دبیر قرارگاه حمایت از کالای ایرانی ضمن اشاره به مبارزه با محتکران پیشنهاد داد: دولت، اموال کشف شده در انبارهای احتکار را از طریق تعاونی های صنفی توزیع کند تا در سیستم سالم توزیع ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۳    
وزیر دفاع آمریکا به انتشار کتابی که در آن ادعا شده بود، دونالد ترامپ به جیمز متیس گفته که خواهان ترور رئیس جمهور سوریه است، واکنش نشان داد و آن را رد کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۰    
اگر در روز عید غدیر پیامبر اکرم (ص) حضرت امیرالمومنین (ع) را به عنوان جانشین خود معرفی می کند، در واقعه مباهله ایشان، اهل بیت (ع) به عنوان جان خویش یاد می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۷    
در مکانی که مباهله رخ داده ، مسجدی به نام الاجابه یا مباهله قرار دارد و زیارتگاه عاشقان اهل بیت(ع) با رنگ ها و نژادهای گوناگون از سراسر اسلام است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۴۳    
رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: دو سوم زعفرانی که از کشاورزان خریداری کردیم، با قیمت شفاف و منطقی از طریق بورس فروخته شده و خرید توافقی خرما هم از چند روز آینده در آبادان و خرمشهر آغاز می ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۱    
مدیرکل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی گفت: نیاز های ارزی بازار و عملکرد صرافی ها رصد و تامین می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۱۹    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تامین بخشی از محصولات غذایی توسط جامعه عشایری گفت: عشایر نقش قابل توجهی در بی اثر کردن تحریم های دشمنان دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۱۶    
ملی پوشان کشورمان در رقابتهای تیراندازی قهرمانی جهان در رشته میکس تفنگ بادی جوانان به مدال نقره دست یافتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۶:۳۵    
از نگاه و منظر سست کمربند ها برجام به مثابه هدفی است که باید به هر قیمتی حفظ شود و در این راستا چوب حراج زدن به منافع ملی و به خطر انداختن امنیت ملی را جایز و بلکه واجب می دانند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۲:۰۷    
چرا کارگر و کارمندی که هشتشان گرو نُه شان است مالیات می دهند اما دلالی که ده ها بلکه صدها برابر عایدی دارد اسم مالیات هم به گوشش نخورده است؟
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۰۳    
سراغ دانه درشت ها بروید نه آفتابه دزدها و واقعیت ماجرای توقیت چه بود؟ از جمله پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۵۶    
دومین مراسم شب بخارا برای شهر دماوند به مناسبت هشتاد و هفتمین سالگرد ثبت ملی این شهر تاریخی همزمان با هفته فرهنگی برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۵۵    
شانزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی با استقبال مردم و جمعی از مسوولان لرستان از پیرغلامان و حضور در گلزار شهدا آغاز به کار کرد. عکس: سجاد درویشی 23:52 - 1397/06/13
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۴۵    
پانزدهمین مانور نظامی ستاره درخشان با مشارکت کشورهای آمریکا، عربستان سعودی، انگلیس، ایتالیا، امارات و فرانسه در اسکندریه مصر برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۴۲    
در بسته خبری امروز خبرهایی از شهرستان های خراسان رضوی از جمله سبزوار، قوچان، خواف، تربت حیدریه و خلیل آباد منتشر شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۵    
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهرداری قزوین لایحه حمایت از پاکبانان را به شورای اسلامی شهر قزوین با هدف خدمت رسانی به این قشر زحمتکش ارائه دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۳    
بازارهای مالی شهر در میانه هفته با دادوستدهای مثبت در بازار بورس همراه شد، بازار سکه نیز بار دیگر روند صعودی به خود گرفتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۳    
فرمانده ناحیه مقاوت بسیج علی ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس گفت: هدف از این رزمایش امید بخشی به مردم، مایوس کردن دشمن و همچنین کمک به دستگاههایی است که نیاز به کمک بسیج دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۲    
معاون خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: سازمان پسماند قزوین یک هزار پرسنل دارد که کارکنان آنها جزو قشرهای زحمت کش هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۲۰    
کاخ سفید در بیانیه ای روز سه شنبه ضمن تکرار ادعاهای اثبات نشده گفت در صورتی که دولت سوریه از سلاح های شیمیایی استفاده کند، آمریکا و متحدانش فوراً به ان پاسخ خواهند داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۱۷    
امام جمعه آستارا در همایش بزرگ عاشوراییان این شهرستان اتصال بین عاطفه و منطق را ازجمله ویژگی های یک هیئت مذهبی تأثیرگذار دانست و گفت: قمه زنان شور منهای شعور حسینی دارند و این به تنهایی کافی نیست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۱۷    
پنجمین جشنواره شهرستانی انگور بیجار با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، فرماندار و دیگر مسوولان شهرستانی در شهر یاسوکند برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۱۱    
نخست وزیر عراق از احزاب و جریان های سیاسی این کشور خواست تا بار دیگر به پای میز مذاکره بنشینند و به زمان بندی های انتخاب ریاست پارلمان طبق قانون اساسی پایبند باشند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۰۰    
حضور مرزداران مریوان در استقبال از اجرای آثار آخرین روز از جشنواره تئاتر خیابانی این شهر به یادماندنی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۰۰    
کاخ سفید در بیانیه ای روز سه شنبه ضمن تکرار ادعاهای اثبات نشده گفت در صورتی که دولت سوریه از سلاح های شیمیایی استفاده کند، آمریکا و متحدانش فوراً به ان پاسخ خواهند داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۵۵    
دادستان کل کشور با اشاره به اینکه رهبری نسبت به وجود جنگ اقتصادی هشدار لازم را داده اند، تصریح کرد: مردم و مسؤولان باید در جنگ اقتصادی آرایش جنگی به خود بگیرند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۴۳    
ژان ایو لودریان در پاسخ به این سوال که آیا با خروج آمریکا، برجام هنوز هم زنده است؟ هیچ پاسخی نداد و در ارزیابی تأثیرات عملی اقدامات اروپا برای ترغیب ایران به ماندن در برجام گفت که این کارها نمی تواند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۴۰    
کاخ سفید در بیانیه ای روز سه شنبه ضمن تکرار ادعاهای اثبات نشده گفت در صورتی که دولت سوریه از سلاح های شیمیایی استفاده کند، آمریکا و متحدانش فوراً به ان پاسخ خواهند داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۳۷    
ساعت کاری شرکت ها ، بانک ها و ادارات استان خوزستان از 16 شهریورماه به روال عادی باز می گردد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۳۶    
استاندار خراسان رضوی گفت: رشد تعاملات ایران و افغانستان موجب افزایش امنیت منطقه و حفظ منافع دو ملت می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۳۵    
شهردار کلاچای از برگزاری رقابت های والیبال ساحلی کاپ آزاد کشوری در ساحل نگین شمال شهرداری این شهر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۳۵    
جنوبی بودن طرحی که در شناگاه الگویی طرح سالم سازی سفیر امید پیاده شده، سلب اعتبار 40 میلیارد ریالی ایجاد شناگاه از آستارا و واگذاری آن به بندر انزلی تا دریافت هزینه های هنگفت و کلان از گردشگران و ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۳۲    
خبرگزاری آلمان به نقل از برخی منابع مدعی شد که ایران از پیگیری خروج 300 میلیون یورو پول های خود از بانک های آلمانی صرفنظر کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۳۱    
معاون سازمان ملی کشور گفت: خودروهایی که خط تولید آن ها سالهاست در کشور وجود دارد باید طی یک بازه زمانی دو ساله 85 مورد استاندارد را رعایت کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۳۱    
سرپرست تیم فولاد گفت: از هیچ چیز اطلاع نداشتم و از شنیدن خبر برکناری پورموسوی شوکه شدم ؛ جابجایی در فولاد در این مقطع اصلا به نفع نیست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۲۹    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: در جامعه کنونی احزاب نقش کلیدی را ایفا کرده و نیازمند اتحاد و تعامل بیشتر گروه های سیاسی و بهره گیری از ظرفیت های موجود هستیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۲۱    
معاون آموزشی وفرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: امروز اطاعت و توجه به رهنمودهای ولایت فقیه باعث قرار گرفتن جامعه در طول مسیر شهدای دشت کربلا می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۱۵    
رئیس جمعیت هلال احمر پل دختر گفت: خودرو سواری همراه کاروان عروس در محور آزادراه پل زال به دره سقوط کرد و 2 کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۱۵    
عوامل هندبال کهگیلویه در نشست مشترک با اعضای شورای شهر خواستار توجه ویژه مسؤولان به حمایت و ماندن تیم فرازبام خائیز در لیگ برتر هندبال شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۹    
فرانسه بعد از کشتار کودکان یمنی از سوی ائتلاف سعودی، از این ائتلاف خواست به خانواده های آن ها غرامت پرداخت کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۸    
مهاجم فصل گذشته سپیدرود رشت پس از تائید علی کریمی یک بار دیگر به جمع سرخ های شهر باران بازگشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از سقوط یک بالابر در ساختمان در حال ساخت در منطقه 22 تهران خبر داد که بر آثر آن 6 نفر جان باختند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۴    
پس از کش و قوس های فراوان محمد غلامی به سپیدرود پیوست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۴    
ارتش یمن اعلام کرد که چهار موشک بالستیک از نوع بدر یک را به اهداف اقتصادی و حیاتی در منطقه جیزان عربستان سعودی حمله شلیک کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۱    
دیپلمات های ارشد روسیه و آلمان در ملاقات با هم مجددا بر اهمیت حفظ برجام تاکید کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۵۹    
وزرای خارجه ترکیه و آمریکا درباره آخرین تحولات سوریه به ویژه اوضاع در ادلب و منبج و همچنین روابط دوجانبه به گفت وگو پرداختند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۵۷    
رئیس اورژانس کشور گفت: بر اثر سقوط آسانسور در یکی از برج های تهران 6 نفر جان خود را از دست دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۹    
لیگ های اروپایی به بهانه بازهای ملی تعطیل شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۳    
کمیته اقتصادی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در نامه ای به ریس کل بانک مرکزی، آورده است: چه کسانی مانع اراده بانک مرکزی برای نجات مردم ایران از طمع ورزی لجام گسیخته بانک ها با پرداخت سود سپرده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۲    
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد و باید همه دست به دست هم دهیم و با وحدت و یکدلی از این بحران پیش آمده که برخی به دلیل تحریم های دشمنان نظام و برخی به خاطر کوتاهی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۱    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی و ظایف هیات امنای سازمان صدا و سیما را مشخص کردند از جمله آنمی توان به تصویب بودجه سنواتی و تدوین برنامه های کوتاه مدت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۸    
سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به ثبت بیش از 700 هزار قلم کالای سلامت محور در سامانه ttac گفت: بدون شک این سامانه، انقلابی در مدیریت اطلاعات چرخه توزیع کالاهای سلامت محور از جمله دارو محسوب می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۸    
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون تشکیل نشد و کمیته های تخصصی رجلسات جداگانه به بررسی پرونده های ارجاعی پرداختند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۸    
وزیر دادگستری گفت: کمیته مشترک وزارت دادگستری و اتاق بازرگانی برای پیگیری مطالبات قضایی فعالان اقتصادی تا هفته آینده تشکیل می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۶    
گردهمایی منطقه ای نظارت بر اجرای استاندارد ظهر امروز با حضور مدیران بخش های مختلف استاندارد کشور و مسئولان ادارات استاندارد استان های لرستان، همدان، ایلام، کرمانشاه و کردستان در خرم آباد برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۶    
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی در کمیسیون قضایی بررسی و ایرادات شورای نگهبان در خصوص این لایحه اصلاح شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۴    
به بهانه 2 هفته مانده به آغاز لیگ قهرمانان اروپا طرحی جالب در این باره منتشر شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۰    
مدیر حوزه های علمیه برادران استان سمنان با تأکید بر اینکه رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) در زمانی مناسب در حال انجام است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۰    
سیستم خدمات و نظافت، با توسعه ی زیرساخت های تجارت الکترونیک، همانند سایر بخش های بازار خدمات، دستخوش تغییرات زیادی قرار گرفته است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۹    
فدراسیون فوتبال و اعضای تیم ملی از خدمات محسن معتمدکیا در تیم ملی قدردانی کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۷    
اولین نشست از سلسله جلسات راهبردی سفیران عترت از سوی واحد پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام ویژه بانوان مداح برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۷    
عبور 28 فروند کشتی جنگی مسلح روسیه از منطقه مورد مناقشه بین ژاپن و روسیه و قدرت نمایی مجدد کرملین، وزارت دفاع ژاپن را به واکنش نشان دادن مجبور ساخت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۳    
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: جوانان فعالی که در جمعیت هلال احمر تربیت می شوند یک سرمایه و تضمین برای کشور هستند که در شرایط بحران به کمک و امدادرسانی خواهند پرداخت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۳    
از پیراهن سوم باشگاه منچستر سیتی انگلیس رونمایی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۳    
روزنامه سوری الوطن نوشت، به دنبال نبرد ادلب، حامیان تروریسم یا باید شکست را بپذیرند و یا منتظر دندان تیز داعشی هایی باشند که به کشورهایشان بازمی گردند و پاچه صاحبانشان را خواهند گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۹    
نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان گفت: متأسفانه بهترین نیروها و سرمایه ها که عبارت از نیروی تحصیلکرده و جوان است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۷    
3 نامزد برترین بازیکن فوتبال جهان اعلام شد و این در حالی است که نام لیونل مسی در میان گزینه ها نیست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۷    
معاونان وزرای خارجه ایران و روسیه بر تقویت چندجانبه گرایی و مقابله با تحریم های یکجانبه توسط همه اعضای ملل متحد تأکید کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۴    
چگونه زائران عراقی امام رضا (ع) یک شبه انسان هایی با انگیزه های جنسی معرفی می شوند یا زائران ایرانی امام حسین (ع) قاچاق چی مواد مخدر؟ چند ماه قبل سفیر انگلیس در ایران و سفیر انگلیس در عراق ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۲    
دانمارک در تدارک قانونی است که بر طبق آن دست دادن با جنس مخالف به منظور دریافت شهروندی این کشور ضروری خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۲    
نمایشگاه عکس محرّم مرحّم است بر زِن دگی در حمایت از بیماران اعصاب و روان برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۲    
فراخوان هفدمین همایش ادبی سوختگان وصل منتشر شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۱    
مدیرکل اداره آموزش وپرورش استان البرز گفت: آماده سازی دانش آموزان البرزی به منظور امدادرسانی در مواقع بحران آغاز شده و در این راستا 90 مدرسه استان دوره های دادرسی را برگزار ی کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۸    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به ثبت اطلاعات 2 هزار انبار در سامانه جامع انبارها گفت: باید تعداد انبارهای ثبت شده در استان به 20 تا 30 هزار عدد برسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۷    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از سومین رزمایش نظامی در مناطق شمالی، مدعی شد که این رژیم قوی ترین نیروی نظامی غرب آسیا را در اختیار دارد و کشورهای منطقه هم یارای مقابله با آن را ندارند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۵    
فعالان بخش خصوصی در جلسه با وزیر دادگستری در اتاق ایران گفتند: در حال حاضر پلمپ انبارهای متعدد کالا در سطح کشور به اتهام احتکار در دستور کار است که این مسئله مورد اعتراض بخش خصوصی است و باید راهکاری ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۵    
تهران یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری برای گردشگرانی است که از شلوغی لذت می برند. برای رزرو هتل در تهران ، بهتر است با بهترین هتل های تهران آشنا شوید و سپس به رزرو آنلاین آن ها بپردازید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۵    
سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان، گفت: به عشق مردم پاک این شهر به این تیم می آیم تا نفت مسجد سلیمان را از بحران خارج کنم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۵    
سرپرست اورژانس کشور گفت: بر اثر برخورد مینی بوس و خودروی ال 90 در محور امیدیه به دیلم 5 نفر جان خود را از دست دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۳    
در سایه تلاش های امارات برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، وزیر فرهنگ و ورزش این رژیم اعلام کرد که تیم جودوی اسرائیل به زودی برای شرکت در مسابقات بین المللی به ابوظبی می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۰    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با تأکید بر نگاه استراتژیک در صنعت دریایی برای آینده ای بهتر گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۰    
سرمربی جدید تیم نفت مسجدسلیمان مشخص شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۰    
یک روزنامه نگار اصلاح طلب گفت: من مسئولیت را متوجه آقای روحانی می دانم چون ما از 8 یا 9 ماه قبل مکرر به آقای روحانی هشدار داده بودیم.