جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۰:۴۲Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 16 شهریور 1397 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 تیر 1397 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 30 مهر 1397 خبرگزاری فارس 30 آبان 1397 خبرگزاری فارس 30 آذر 1397 خبرگزاری فارس 30 دی 1397 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 1 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 2 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 3 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 4 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 5 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 6 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 7 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 8 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 9 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 10 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 11 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 12 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 13 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 14 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 15 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 16 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 17 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 18 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 19 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 20 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 21 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 22 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 23 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 24 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 25 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 26 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 27 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 28 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 29 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 30 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1397 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۰۴    
در مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور تیم خراسان جنوبی حائز رتبه دوم شد و ناجیان استان نیز در نخستین دوره رقابت های منطقه شمال شرق ایران به مقام سوم تیمی دست یافتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۷:۳۰    
رئیس بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 3 سال کرسی مجلس مملکت را با سهم خواهی دو میلیاردی در لیست های کذایی خود اشغال کردید و تاکنون یک قانون به نفع مردم و برای گره گشایی اقتصادی نه رد کردید و نه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۲۴    
فرستاده سازمان ملل به یمن بدون اشاره مستقیم به کارشکنی های عربستان در روند مذاکرات ژنو، اذعان کرد هیأت انصارالله راغب بود که در این مذاکرات شرکت کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۱۱    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: یکی از مشکلات شورای حل اختلاف کشور این است که ساختار آنها به اصطلاح شتر گاو پلنگ اند به این معنا که در خیلی از استان ها بین 40 تا50 درصد از پرونده ها را رسیدگی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۴:۴۲    
به گفته رئیس سازمان دامپزشکی کشور، مدیرکل فائو از عزم راسخ این سازمان و سازمان بهداشت جهانی دام برای ریشه کنی بیماری پی پی آر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۴:۲۵    
استاندار کرمانشاه گفت: 60 مدرسه در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی کرمانشاه مهر ماه امسال به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۴:۱۳    
تیم منتخب کشتی آزاد ایران با کسب 2 مدال طلا به کار خود در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین پایان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۱۹    
اسامی بازیکنان تیم ملی که در اردوی ازبکستان تیم ملی را همراهی می کنند اعلام شد که نام طارمی نیز در بین اسامی دیده می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۰۱    
رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان دشتی گفت: بیش از 600 نیروی بازسازی عتبات عالیات در مشاغل مختلف ساختمانی از شهرستان دشتی به عراق اعزام شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۱:۴۳    
آئین نامه نقل و انتقالات فیفا نشان می دهد اعتبار یک قرارداد منوط به موفقیت بازیکن در تست های پزشکی نیست و باشگاه استقلال با ارسال دعوتنامه شبیه به برگه پیش قرارداد بهانه را به مهاجم مصدوم پرتغالی ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۱    
وزیر آموزش و پرورش طی پیامی به مناسبت روز جهانی سواد آموزی اعلام کرد: شاهد افزایش درصد باسوادی از 48 درصد در سال 1355 به بالغ بر 87 درصد در سال 1396 ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۹:۲۵    
مرحله پنجم مسابقات رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان با حضور 110 کماندار در استان آذربایجان شرقی شهر تبریز برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۹:۱۳    
قیمت ماده پلی پرو پیلن و پلی اتیلن ، یکی از فرآورده پتروشیمی که در تولید نایلون و سلفون و بسته بندی مواد غذایی و لبنیات بکار می رود از کیلویی 5 هزار تومان پنج ماه پیش به کیلویی 18 تا 20 هزار تومان در ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۵:۵۲    
بعد از جنگ و رحلت حضرت امام (ره) دو جریان در کشور ما متولد شد و کم کم به رشد رسید که هر دو نه با اندیشه آورنده انقلاب همسویی داشت و نه با فلسفه حکومت در اسلام.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۱:۳۵    
رقابت های تیمی زورخانه ای، مهارت های فردی و کشتی پهلوانی نوجوانان کشور با کسب عنوان سوم تیم کردستان در شهرستان بیجار پایان یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۰:۰۸    
رئیس جمهوری اسلامی ایران و رئیس جمهور فدراسیون روسیه در حاشیه اجلاس سه جانبه تهران با یکدیگر دیدار و بر ضرورت توسعه، تعمیق و تحکیم روابط دوجانبه، منطقه ای و بین المللی تهران-مسکو تاکید کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۳:۴۸    
مراسم اختتامیه نمایشگاه گل و گیاه و صنایع دستی در کرمانشاه در میان استقبال فراوان و کم نظیر شهروندان این شهر برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۳:۴۴    
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: قاچاقچیان برای فرار از دست پلیس، میخ سه پر در آزاد راه قزوین-تهران ریختند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۳:۳۰    
ضریح امامزاده یحیی(ع) ساخته و نصب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۳:۱۷    
عملیات برافراشتن خیمه 700 متری حسینیه کربلایی ها که 25سال است همزمان با شروع ماه محرم الحرام در شعبه مرکزی واقع در خیابان 15 خرداد تهران انجام می شود و برپایی آن در حدود 18 ساعت به طول می انجامد و ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۳:۰۷    
سخنگوی اورژانس 115 مازندران گفت: برخورد لودر با پیکان در آمل 4 کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۵۷    
میانگین سنی ترکیب تیم ملی ایتالیا با 3 سرمربی که اخیرا هدایت این تیم را برعهده داشتند منتشر شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: تیم حریف به بازی مستقیم روی آورد و از تک موقعیت خود به گل دست یافت، داور مسابقه صحنه های 50 – 50 را به دلیل جاروجنجال حریف به سود کارون سوت می زد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۵۰    
در چند سال اخیر بسیار دیده شده است که پدر و مادرها سرگرم گوشی های خود هستند و فرزندان چندین بار آن ها را صدا می زنند تا چیزی از آن ها بخواهند ولی هیچکدام پاسخی نمی دهند و زمانی هم که گوشی را رها می ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۴۷    
سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد که سفارت ایران در بغداد هیچگونه بیانیه ای درباره خروج اتباع ایرانی از بصره صادر نکرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۴۵    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول الله 2، فردا 17 شهریورماه همزمان با سراسر استان هرمزگان در این شهرستان خبرداد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۴۵    
مدیر دفتر ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: یک دختر 14 ساله بر اثر ریزش کوه فوت و دونفر مصدوم شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۴۵    
روز پایانی مسابقات قهرمانی کشور کانوپولو آقایان با برگزاری مرحله نیمه نهایی و فینال آغاز شد و در پایان با قهرمانی استان مرکزی به پایان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۴۱    
تیم ملی فوتبال قطر در دیدار دوستانه مقابل چین به پیروزی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۳۳    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار رئیس جمهور روسیه و هیأت همراه گفتند: همکاری ایران و روسیه در موضوع سوریه یک نمونه برجسته و یک تجربه بسیار خوب از همکاری دوجانبه است که به معنای واقعی کلمه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۳۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طرح نظام بانکداری جمهوری اسلامی در تعطیلات تابستانه مجلس بررسی می شود و امیدواریم بتوانیم در اسرع وقت آن را به صحن مجلس برسانیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر گفت: موقعیت های پرشماری در نیمه دوم خلق کردیم و می توانستیم با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم ولی تک امتیاز مقابل ملوان ارزشمند است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۲۴    
استاد دانشگاه گفت: ما از اول انقلاب تا به حال با بحران های زیادی مواجه بوده ایم و باید با توکل به خدا و تبعیت از فرامین رهبری از بحران های کنونی هم عبور کنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۲۲    
در آخرین دیدار از هفته چهارم لیگ دسته اول تیم شهرداری ماهشهر مقابل آلومینیوم اراک مغلوب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۲۰    
ترکیب تیم های ملی فوتبال ایتالیا و لهستان برای رویارویی در لیگ ملت های اروپا اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۱۸    
در مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان کشور؛ مدال های طلای روز دوم توسط نوجوانان تهران و اصفهان کسب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۱۶    
عضو شورای شهر خرمشهر گفت: مسئله تحصیلات مشاور جوان شهردار خرمشهر را پیگیری می کنم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۱۰    
وزارت امور خارجه عراق در بیانیه ای درباره حوادث روز جمعه در بصره و حمله به کنسولگری ایران در این شهر شدیدا ابراز تأسف و آن را محکوم کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۲:۰۸    
استعدادهای فوتبال متولد شده پس از سال 2000 به روایت عکس منتشر شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۵۹    
رئیس جمهور آمریکا در ادامه واکنش ها علیه یادداشت جنجالی مقام ارشد دولت ترامپ در نیویورک تایمز، از وزیر دادگستری و دادستان کل این کشور خواست که درباره هویت این نویسنده تحقیق کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۵۴    
تیم فوتبال ملوان انزلی در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول مقابل میهمان خود اروند خرمشهر به تساوی یک بریک دست یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۵۱    
دو تیم سپیدرود و شهرداری رشت در پایان هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان مقابل رقبای خود به پیروزی دست یافتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۴۷    
سفارت ایران در بغداد، به دنبال حوادث روز جمعه شهر بصره و آتش زدن کنسولگری ایران در این شهر، از اتباع ایرانی خواست که این شهر را ترک کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۴۳    
قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) از انهدام یک تیم تروریستی در منطقه مرزی استان کردستان و هلاکت 6 تروریست و زخمی و متواری شدن بقایای آن خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۳۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن یادآوری مسؤولیت دولت عراق در حفاظت از اماکن دیپلماتیک، خواستار اشد مجازات برای عاملان تعرض به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر بصره عراق شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۳۶    
مس کرمان در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول کشور با دو گل تیم اکسین البرز را شکست داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۳۳    
مفسدان اقتصادی در فارس را بشناسید؛ وقتی اتومبیل استاندار قِداست پیدا می کند!؛ ناامیدی همسایگان شیخ اجل از مسؤولانو... از جمله پربازدیدترین خبرهای استان فارس در هفته گذشته بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۱۴    
شبکه سومریه عراق گزارش داد که کنسولگری ایران در شهر بصره عراق، تعرض به ساختمان و آتش زدن آن را وحشیانه خواند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۱۴    
تیم فوتبال فجرسپاسی به اولین برد خود رسید و ملوان در خانه در دقیقه 4+90 پیروزی را از دست داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۱۳    
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: مطمئن باشید رای کمیته استیناف را به دادگاه CAS می بریم و این رای را خواهیم شکست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۱۲    
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه میان دو ملت ایران و عراق هستند و مردم باید نسبت به این مسائل هوشیار باشند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۱۲    
رئیس اتاق اصناف مرکز اصفهان گفت: نوسانات اخیر بازار ارز، تأثیر عجیب و قابل توجهی بر قیمت گذاری کالاها گذاشته و اصناف، به خصوص واحدهای تولیدی و کارگاه های تولیدی کوچک در سردرگمی به سر می برند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۰۷    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار رئیس جمهور روسیه و هیأت همراه گفتند: همکاری ایران و روسیه در موضوع سوریه یک نمونه برجسته و یک تجربه بسیار خوب از همکاری دوجانبه است که به معنای واقعی کلمه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۰۶    
معاون سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: مسؤولان اجرایی و قضایی باید از ظرفیت بسیج استفاده کنند و با قدرت جهادی، داعش اقتصادی را از کشور بیرون کنند همان گونه که داعش را جهادی شکست دادیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۰۴    
ستاد برگزاری نماز جمعه بابل اطلاعیه ای به دنبال وقایع اخیر در شورای شهر بابل، مراتب تقدیر و تشکر خود را از نیروهای امنیتی و نظارتی اعلام و بیان کرد: پیگیری جدی در کشف این مسائل ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۰۲    
نخستین جشنواره چوگان تالش با حضور معاون سیاسی استاندار گیلان در ساحل قروق تالش برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۵۹    
گزارش های رسانه ها حاکی از آن است که گروهی تحت لوای اعتراضات به شیوه خدمات رسانی، به کنسول گری جمهوری اسلامی ایران در شهر بصره تعرض کرده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۵۰    
یک شبکه خبری آمریکایی می گوید اروپایی ها برای استفاده از بانک ها و شرکت های کوچک خود برای ادامه تعامل با ایران ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۴۲    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از برگزاری همایش معرفی سامانه سجام به مردم این شهرستان خبر داد و گفت: عضویت مردم در این سامانه می تواند در پیشگیری از وقوع جرم نقش بسزایی ایفا کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۳۷    
تیم فوتبال مس کرمان با پیروزی مقابل تیم اکسین البرز خود را به رده دوم جدول لیگ دسته اول رساند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۱۵    
تیم فوتبال مشکی پوشان مشهد مقابل حریف شیرازی اش در لیگ دسته اول فوتبال شکست خورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۱۴    
گزارش های رسانه ها حاکی از آن است که گروهی تحت لوای اعتراضات به شیوه خدمات رسانی، به کنسول گری جمهوری اسلامی ایران در شهر بصره تعرض کرده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۱۲    
تیم فوتبال پدیده در دیدار دوستانه حریف عراقی خود را گلباران کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۱۱    
حجت الاسلام حیدریان با اشاره به ملاک انتخاب مسئولین و کارگزاران نظام گفت: مهم ترین کاری که دشمن امروز برای ما برنامه ریزی کرده است ایجاد ناامیدی در جامعه است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۰۹    
در ادامه هفته نهم لیگ برتر فوتسال شش بازی باقی مانده هم امروز برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۰۹    
تمرین تیم فوتبال استقلال بعد از بازگشت شفر زیر نظر مربی آلمانی برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۰۵    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: مرحله دوم جشن عاطفه ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند در 492 مدرسه این استان اجرا می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۰:۰۳    
وزیر دفاع فرانسه امروز جمعه روسیه را به تلاش برای استفاده از ماهواره به منظور رهگیری کردن اطلاعات ماهواره ارتباطات نظامی فرانسه متهم کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۵۱    
تیم فوتبال شهرداری تبریز در دیداری پرحاشیه مقابل نود ارومیه به مساوی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۴۸    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار رئیس جمهور ترکیه و هیأت همراه، مهمترین نیاز امروز دنیای اسلام را نزدیکی هرچه بیشتر کشورهای اسلامی و هم افزایی آنها دانستند و گفتند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۴۵    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از لغو دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان در هفته ششم لیگ برتر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۳۷    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول گفت: نوجوانی 14 ساله اهل و ساکن خرمشهر دقایقی قبل در رودخانه دز غرق شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۲۷    
تیم فوتبال بادران تهران در خانه مقابل تیم مس رفسنجان به پیروزی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۲۶    
آنتونی استوکس از امروز به تمرینات تیمی تراکتورسازی پیوست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۲۵    
بازیکن تیم نفت و گاز گچساران به اردوی تیم ملی نونهالان فوتبال دعوت شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۲۳    
رقابت های آفرود قهرمانی کشور در ماکو برگزار شد و اتومبیلرانان برتر مشخص شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۱۸    
ستاره جوان تیم ملی فوتبال آلمان اردوی تیم ملی فوتبال کشورش را به دلیل مسائل شخصی ترک کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۱۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در حوزه کالاهای اساسی و مورد نیاز عامه مردم از جمله برنج و روغن در کشور و استان مشکلی نداریم، مردم از خرید غیر ضرور خودداری کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۱۵    
طبق اعلام وزارت خارجه چین، رئیس جمهور این کشور در نشست سه شنبه هفته آینده مجمع اقتصادی شرق در ولادی وستوک شرکت و با همتای روس خود دیدار می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۰۹    
رئیس جمهور فیلیپین در سفر به اردن پیشنهاد اعزام نیروهای فیلیپینی به این کشور برای مبارزه با تروریسم را مطرح کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۰۶    
وزیر برنامه ریزی و همکاری بین المللی اردن می گوید که کشورش همچنان به سیاست میزبانی از آوارگان سوری تا بازگشت داوطلبانه آنها به کشورشان، پایبند است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۰۱    
تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خانه مقابل تیم خونه به خونه مازندران در یک بازی جنجالی به پیروزی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۹:۰۱    
اهالی نوار غزه ساعتی پیش تحت شعار ترامپ، برخلاف میل تو برمی گردیم ، بیست و چهارمین راهپیمایی حق بازگشت خود را در نزدیکی مرزهای غزه با سرزمین های اشغالی آغاز کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۵۳    
یک فقره تصادف رانندگی در محور کرمانشاه به اسلام آباد غرب بر اثر انحراف یک دستگاه خودروی سواری پژو رخ داد که در این تصادف یک نفر کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۵۱    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سمیرم از دستگیری دو نفر از سارقان احشام توسط مأمورین آگاهی این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۴۳    
فرماندار ریگان گفت: زلزله امروز سیستان و بلوچستان به 10 روستای شهرستان ریگان خسارت 30 تا 60 درصدی وارد کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۴۳    
در اولین دیدار از هفته چهارم لیگ دسته اول، تیم فوتبال سیاه جامگان 10 نفره مقابل قشقایی شیراز شکست خورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۴۰    
در هفته اول لیگ دسته دو فوتبال کشور دو تیم فوتبال نفت وگاز گچساران و نفت امیدیه به مصاف هم خواهند رفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۳۴    
با اعلام اسامی تیم ملی فوتبال توسط کی روش، تنها بازیکن کهگیلویه و بویراحمدی تیم ملی فوتبال خط خورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۲۰    
دوباره یک فیلم جنجالی بدون آنکه صحت و سقمش مشخص شود در شبکه های اجتماعی منتشر شد و پس از آن سیل قضاوت ها علیه افراد و نهادهای مختلف به راه افتاد اما معلوم نیست اعتماد به برخی اخبار مجازی و این شل ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۱۷    
رئیس جمهور ترکیه گفت: ایران، ترکیه و روسیه بر اشتراکات بین خود تمرکز کرده و تلاش های موثری برای پایان دادن به درگیری ها در سوریه داشته اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۱۵    
کره جنوبی در دیداری دوستانه مقابل کاستاریکا به پیروزی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۱۴    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 80 هزار عضو کتابخانه های عمومی استان هستند؛ گفت: به صورت ماهیانه 75 هزار جلد کتاب به امانت برده می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۱۰    
ورزشکاران خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی ملی و منطقه ای 17 مدال رنگی را به ارمغان آوردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۱۰    
در تازه ترین حمله تروریستی به نیروهای ارتش مصر در شبه جزیره سیناء، یک سرهنگ کشته و چند سرباز نیز زخمی شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۰۸    
در دومین هفته از چهاردهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور، تیم هندبال نفت و گاز گچساران حریف بوشهری خود را در خانه شکست دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۰۸    
تلاش های مستمر مصر در چند روز گذشته با هدف نجات مذاکرات آشتی بین دو جنبش فتح و حماس و خروج این پرونده از بن بست با شکست مواجه شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۸:۰۵    
رئیس جمهور روسیه گفت: اطمینان داریم نتایج اجلاس امروز، می تواند به صلح پایدار و درازمدت کمک می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۵۹    
گمرک ایران از واردات یک هزار و 330 تن لوازم التحریر در پنج ماه سالجاری به کشور خبر داد و اعلام کرد: مشکل واردکنندگان نوشت افزار ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۷:۵۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر کشور بلاروس با اهدای گل از مقام جانباختگان جنگ در کشور بلاروس تجلیل کرد.