شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۳۹Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 2 آبان 1397 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 تیر 1397 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 30 مهر 1397 خبرگزاری فارس 30 آذر 1397 خبرگزاری فارس 30 دی 1397 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 1 آبان 1397 خبرگزاری فارس 2 آبان 1397 خبرگزاری فارس 3 آبان 1397 خبرگزاری فارس 4 آبان 1397 خبرگزاری فارس 5 آبان 1397 خبرگزاری فارس 6 آبان 1397 خبرگزاری فارس 7 آبان 1397 خبرگزاری فارس 8 آبان 1397 خبرگزاری فارس 9 آبان 1397 خبرگزاری فارس 10 آبان 1397 خبرگزاری فارس 11 آبان 1397 خبرگزاری فارس 12 آبان 1397 خبرگزاری فارس 13 آبان 1397 خبرگزاری فارس 14 آبان 1397 خبرگزاری فارس 15 آبان 1397 خبرگزاری فارس 16 آبان 1397 خبرگزاری فارس 17 آبان 1397 خبرگزاری فارس 18 آبان 1397 خبرگزاری فارس 19 آبان 1397 خبرگزاری فارس 20 آبان 1397 خبرگزاری فارس 21 آبان 1397 خبرگزاری فارس 22 آبان 1397 خبرگزاری فارس 23 آبان 1397 خبرگزاری فارس 24 آبان 1397 خبرگزاری فارس 25 آبان 1397 خبرگزاری فارس 26 آبان 1397 خبرگزاری فارس 27 آبان 1397 خبرگزاری فارس 28 آبان 1397 خبرگزاری فارس 29 آبان 1397 خبرگزاری فارس 30 آبان 1397 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۸    
زمین هم به آسمان می آمد باید راهی کربلا می شدم و از نزدیک ببینم چه خبر است، چرا اینقدر برای این قطعه از بهشت هیاهو می کنند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۳:۳۵    
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج از اختصاص یک میلیارد تومان برای احداث پارک در مناطق کم برخوردار کرج خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۲:۱۱    
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال بیش از 200 هزار تن سیب زمینی از مزارع کشاورزی استان برداشت شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۷    
مدیرکل دفتر ممیزی و حدنگاری اراضی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری با بیان اینکه در بیش از 14 میلیون هکتار از اراضی ملی اقدامات مربوط به تهیه کاداستر ملی باید انجام گیرد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۲۹    
تیم فرازبام خائیز دهدشت هفته سوم لیگ برتر هندبال کشور را به حریف واگذار کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۲۱    
معاون استاندار ایلام گفت: امروز 73 هزار نفر از زائران اربعین حسینی از مرز مهران عبور کرده و وارد کشور عراق شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۲    
صبح امروز، هفتمین دوره طرح ملی دادرس در استان یزد آغاز شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۰    
فرمانده یگان های ویژه ناجا از افزایش جمعیت زوار اربعین حسینی در مرز مهران خبرداد و گفت: مرز باز است و تردد زائران بدون وقفه در جریان است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۶    
سرپرست شهرداری کرمانشاه گفت: قرارداد طرح توسعه حمل و نقل ریلی بین تهران و هشت کلانشهر امضا شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۵    
خادمان افتخاری قمی دیشب در حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مستقر و به خدمت رسانی زائران اربعین مفتخر شدند .
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۳    
مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: روزانه بالغ بر 10 هزار مکعب برای شلمچه تولید و 5 هزار متر مکعب نیز برای چذابه تصفیه و توزیع می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۴۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال سه هزار و 60 میلیارد ریال تسهیلات از محل های مختلف برای ایجاد اشتغال در استان اختصاص یافت که از این میزان تاکنون یک ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۲۴    
دبیر ستاد اربعین نیروهای مسلح کشور ضمن اعلام رضایت از عملکرد ناجا، گفت: عملکرد نیروی انتظامی در اربعین حسینی (ع)مطلوب و قابل تحسین است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۱۰    
مدیرعامل بورس منطقه ای آذربایجان غربی گفت: مهرماه سال جاری ارزش معاملات بورس استان 97 درصد افزایش داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۵۴    
استاندار یزد با اشاره به اینکه یک لیتر از آب انتقالی و آب شرب در حوزه کشاورزی مصرف نمی شود، گفت: علت های حادثه تعرض به خط انتقال آب به یزد مشخص شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۵۱    
هم زمان با هفته تربیت بدنی و ورزش، اولین پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان در ابرکوه راه اندازی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۴۸    
فرماندار خلخال گفت: ورزشکاران و مجموعه ورزشی نباید منتظر اعتبارات دولتی برای توسعه ورزش باشند و خود با تشریح حوزه ورزشی برای سرمایه گذاران و خیرین در توسعه امر ورزش شهرستان خلخال سهیم باشند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۲۴    
در شرایطی که تدوین و گردآوری کتاب های مربوط به تاریخ ورزش اردبیل در دهه های اخیر مغفول مانده بود، رونمایی از دو کتاب فوتبالی با عناوین بر فراز فلق و از صعود تا سقوط را می توان به عنوان اتفاق ارزنده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۲۱    
استاندار اردبیل گفت: نگاه به اعتبارات دولتی رشد ورزش را به دنبال نداشته و باید از ظرفیت بخش خصوصی به بهترین شکل ممکن سود جست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۰۸    
ساعاتی پیش بر اثر سانحه رانندگی در محور ناهارخوران گرگان یک جوان حدود 30 ساله دچار جراحت شدید شده و به بیمارستان منتقل شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۰۲    
سالانه 30 هزار تن انار از 350 هکتار باغات روستاهای دهستان شالیار اورامان برداشت می شود اما این منطقه با مشکلاتی در زمینه زیرساخت ها مواجه است که می طلبد زیرساخت های این منطقه توسط مسوولین ایجاد شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۵۸    
جانشین قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین با بیان اینکه شهدا مظهر تلاش و تدام هستند، گفت: ملت ایران تا ابد مدیون خانواده شهدا و شهدا هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۳۳    
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت اهمیت زیادی دارد این حساسیت به ویژه در انتخاب شریعتمداری بیشتر است چرا که باید علت استعفای شریعتمداری از وزارت صنعت و پیشنهاد او برای ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۳۰    
دبیر علمی برگزاری کنفرانس بین المللی گل محمدی با عنوان Rosa damacsena 2018 در نشستی مشترک از ارائه 50 مقاله علمی از محققان و پژوهشگران سراسر کشور در این کنفرانس خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۲۶    
لیگ برتر والیبال کشور در تبریز از سالن اقدمی به سالن پورشریفی تغییر مکان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۱۷    
در ادامه هفته دوم رقابت های لیگ برتر والیبال کشور تیم پیام خراسان در یک بازی نزدیک موفق شد تیم شهرداری ورامین را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۱۱    
مدیرکل هواشناسی استان گیلان از افزایش محسوس دمای هوا همراه با وزش باد گرم شدید از امشب تا ظهر جمعه در نواحی مختلف استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۵۶    
طرح غربالگری بینایی سنجی در مهد کودک قصر کوچولوهای شهر آبیک کلید خورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۳۷    
با تشدید بارش ها در پنجشنبه و جمعه این هفته در استان، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی دور از انتظار نیست،بنابراین جهت کاهش خسارات احتمالی باید تدابیر لازم اتخاذ شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۳۶    
در آستانه اربعین حسینی قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیمای مشهد نجف تا 2 میلیون و 800 هزار تومان قیمت گذاری شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۱۶    
دارنده مدال نقره مسابقات وزنه برداری آسیا گفت: بدون توجه به مشکلات متعدد قهرمانان ورزشی به مانند شرایط نامناسب مالی، اشتغال ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۰۷    
مدیر کل بهزیستی استان زنجان از اعطای جوایز ویژه به قهرمانان ورزشکار معلول بهزیستی استان در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا خبر داد و گفت: معلولانی که مدال طلا کسب کرده اند مبلغ 50 میلیون ریال ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۰۴    
رسانه های دیجیتالی حتی اگر دارای محتوای کاملا سالم و مفید برای خانواده ها باشند، با بی توجهی یا کم توجهی مشکلات بسیاری را برای آنان ایجاد می کنند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۰۱    
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : در سال زراعی جاری 7 هزار و 300 هکتار از مزارع کشاورزی استان به کشت محصول کلزا اختصاص یافت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۰۱    
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری سابق مجموعه کشت و صنعت و دامپروری مغان به بخش خصوصی با امضای اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری لغو شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۰۱    
صدها هزار نفر از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) از سراسر جهان این روزها در راه دیدار محبوب رنج سفر را به جان خریده اند و خدمات رسانی موکب های استان سمنان هم در نجف اشرف به همین عشق الهی با قدرت و بدون ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۵۵    
تیم والیبال شهرداری تبریز مقابل مهمان خود مغلوب شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۵۰    
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: بیش از 30 هزار نیروی پلیس در خدمت زائران اربعین حسینی هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۴۸    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: هدف همه نهادها چه دولتی و چه غیر دولتی باید تحقق عدالت در سطح جامعه باشد و همه باید در این راستا تلاش کنیم و تشکل های غیردولتی و ثمن ها می توانند بازوی توانمند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۴۶    
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان گفت: بزرگترین و مجهزترین سالن دومیدانی سرپوشیده کشور با حضور وزیر ورزش در خرم آباد افتتاح می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۴۶    
شهردار شادگان گفت: حدود یک ماه پیش حقوق یک ماه کارگران را پرداخت کردیم و در هفته آینده نیز حقوق یک ماه و نیم دیگر برای آنها واریز می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۴۶    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: یکی از وظایف اصلی خبرنگاران و رسانه ها نقد سازنده از عملکرد دستگاه های اجرایی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۴۰    
2 آبان 1397
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۹    
کمک های مردمی که در قالب طرح های مختلف جمع آوری می شود در همان منطقه جغرافیایی هزینه می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۷    
سرپرست روابط عمومی شهرداری گرگان از دستور ویژه شهردار گرگان برای پیگیری فوری و دقیق حادثه مرگ کودک دو ساله در ناهارخوران گرگان خبر داد و گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۶    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شورای اداری گچساران گفت: دوره عافیت طلبی مدیران گذشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۴    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: همایش پیاده روی اربعین خار چشم دشمنان کینه توز اسلام شده و در آینده می تواند خط سیر و صدور انقلاب را به وجود آورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۴    
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان سمنان از اجرای طرح دست های مهربان در این استان خبر داد و گفت: انواع عروسک و لوازم التحریر در این طرح به دستان کودکان محروم سمنان رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۲    
حواشی بازدید استاندار خراسان شمالی از دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد را از حیث ترک های زلزله بر این دانشگاه و عدم احساس امنیت دانشجویان در رسیدن به خوابگاه را می توان یک بازدید از مکانی لرزان با قدم های ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۰    
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: 50 دستگاه اتوبوس شهر قم امروز به مرز مهران اعزام شده و از فردا خدمت رسانی به زائرین اربعین را انجام خواهند داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۰    
مدیر مسؤول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر خاکعلی گفت: نوجوان 11 ساله از شهر خاکعلی در مسابقات جهانی امارات (لکوکاپ) مدال طلا بر گردن آویخت و قهرمان شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۰    
رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک گفت: 11 پایگاه بینایی سنجی پذیرای کودکان سه تا 6 ساله شهرستان آبیک است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۱۰    
بازارهای مالی در آخرین روز معاملاتی هفته با دادوستدهای منفی در بازار بورس همراه شدند، بازار سکه با رشد قیمت ها روبرو و ارزش ارز نیز در بازار صرافی های شهر کاهشی ثبت شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۰۲    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با بیان اینکه بین نیروهای امنیتی و انتظامی دو کشور ایران و عراق هماهنگی های خوبی وجود دارد، گفت :این هماهنگی ها موجب شده تا حرکت و تردد زائران تسهیل شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۵۳    
رئیس فراکسیون غذا و دارو مجلس شورای اسلامی از ایجاد 12 خط تولیدی مربوط به داروهای هایتک با تکنولوژی بالا در استان البرز خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۴۶    
یازدهمین کنگره سراسری شعر عاشورایی شهرستان قروه با حضور مسوولان استانی و شهرستانی و شاعران معاصر ایران همراه با گشایش نمایشگاه عکس آئینی در قروه تجلی یافت. عکس: الهام اُمّی 19:43 - 1397/08/02
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۴۳    
یکی از مراجع تقلید گفت: نیروهای مسلح و دفاعی ما باید در یک دست قرآن و در دست دیگر اسلحه داشته باشند و به جهان بگویند هدف ما این است که پیام این کتاب را به شما برسانیم اما اگر بخواهید قرآن را از ما ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۴۳    
فردا گردهمایی تعزیه خوانان استان البرز برگزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۷    
روابط عمومی سپاه ناحیه بجستان از اصابت راکت آموزشی به زمین در جریان تمرینات آمادگی یکی از یگان های سپاه در حوالی این شهرستان خبر داد که هیچ تلفات و خسارتی به همراه نداشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۱    
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: لحظاتی پیش بر اثر یک تصادف در محور ایلام به مهران بر اثر تجاوز به چپ خودروی ال90 پنج نفر کشته شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۱    
رئیس مرکز اورژانس خوزستان گفت: انفجار کپسول گاز در اهواز دو مصدوم برجای گذاشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۲۸    
شامگاه امشب با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان دستگاه های برتر جشنواره شهید رجایی این استان تجلیل شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۷    
با نزدیک تر شدن به ایام اربعین حسینی تعداد بیشتری از زائران پیاده اباعبدالله الحسین(ع) سفر خود را به کشور عراق با عبور از پایانه مرزی چذابه در استان خوزستان آغاز می کنند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۴    
امروز ازدحام جمعیت در پشت مرز مهران به اوج خود رسید، به نحویی که زائران مجبور شدند برای ورود به کشور عراق ساعت ها سرگردان پشت مرز منتظر بمانند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۵۹    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی درزمینه سقوط دو شیء ناشناس در محدوده جنوبی این استان، گفت: سقوط اشیای ناشناس در بجستان، قطعاتی احتمالی از پهباد یا ماهواره است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۵۷    
سرمربی تیم پیکان تهران گفت: تعطیلات موضوع راحتی نیست که در یک ماه وقفه نتوانیم اردویی برگزار کنیم ولی در کنارش اتفاقات خوبی برای فوتبال افتاده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۵۵    
امام جمعه شیراز با تأکید بر ورزش همگانی و نگاه بومی به ساختارهای این امر مهم گفت: قالب های اشتباه در پرداختن به ورزش، باید شکسته شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۵۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: اهدای عضو دختر جوان در ارومیه که بر اثر آنوریسم مغزی و خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود جان چند بیمار را نجات داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۴۹    
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس گفت: از 138 ورزشکار مدال آور در رشته های مختلف ورزشی و همچنین 43 مربی برتر این شهرستان طی مراسمی تجلیل به عمل خواهد آمد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۴۸    
مدیر کارخانه قیرسازی شرکت نفت پاسارگاد در تبریز گفت: ظرفیت تولید واحد قیرسازی تبریز 350 هزار تن در سال است، علاوه بر تأمین تولید داخلی مازاد تولیدات واحد تبریز به اکثر کشورهای منطقه همچون ترکیه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۴۰    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اولویت اول ما در سالجاری تامین آب آشامیدنی است ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۳۹    
جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: زائرانی که مواد مخدر همراه خود داشته باشند مشمول جریمه و ارجاع به مراجع قضایی خواهند شد و در برخی موارد با ارشاد و راهنمایی با آنها برخورد می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۳۷    
مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی و از روحانیان انقلابی ارومیه دار فانی را وداع گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۲۵    
دعوت کننده آیت الله تبریزیان به یزد با اشاره به اینکه نمی توان وجود طب اسلامی را انکار کرد، گفت: مسئولین به جای سنگ اندازی در مسیر طب اسلامی زمینه تحقیق و بررسی آن را فراهم کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۲۳    
مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه منافع ملی قربانی منفعت طلبی شخصی نشود، بر ضرورت تقویت فرهنگ عمومی در پاسداشت منابع ملی تأکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۲۳    
در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرضا مطرح شد که نباید اجازه دهیم فعالیت تاکسی های اینترنتی به معیشت تاکسی داران در شهرضا خللی وارد کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۱۹    
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در سال تحصیلی 97 – 96 جشن تکلیف در 87 درصد مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول استان زنجان برگزار شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۸:۱۲    
سرمربی تیم ذوب آهن گفت: در ایران یک عده ای با من مشکل دارند و بر این باورند که من بخاطر اینکه تیم ملی را رها کرده ام نمی توانم در ایران مربی گری کنم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۵۸    
قدم به قدم ذکرش در جانت جاریست، مغناطیس عشقش همه را مجذوب کرده؛ زبان و نژاد و رنگ پوست، چه اهمیتی دارد وقتی قلب ها همه به یک عشق می تپد و پاها در یک مسیر می روند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۱    
مدیرکل هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: پیش بینی تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به زائرین اربعین در قم صورت گرفته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۹    
فرمانده سپاه قدس گیلان پیام تسلیتی به فرمانده نیروی هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۸    
رئیس فوریت پزشکی پل دختر گفت تصادف یک دستگاه کامیونت ایسوزو با یک دستگاه سواری پژو 405 در محور پل دختر -خرم آباد سه مجروح برجا گذاشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۷    
رئیس نظام پزشکی همدان از کاهش 4 درصدی بودجه بیمه سلامت خبر داد و گفت: امسال بودجه وزارت بهداشت تنها 8 درصد رشد داشته است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۵    
معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: پرونده 5 هزار هکتاری زمین خواری از موقوفات بردسکن، در دادسرای انقلاب اسلامی مشهد در جریان است و چون هنوز احکامی صادر نشده، نمی توانم جزئیات را اعلام کنم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۵    
این روزها، روزهای بی قراری و دلدادگی است، روزهایی برای رسیدن به آستان ارباب، روزهایی که مثل هر زمان دیگر راه بسیار است برای رساندن ارادتمان به محضر سیدالشهدا و آداب بسیارتر ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۱۹    
امام جمعه پل دختر گفت:مسئولان ورزشی وظیفه سنگینی در ارتقا سلامت دانش آموزان و به تبع جامعه دارند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۱۷    
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به آمادگی برگزاری جلسه فوق العاده برای انتخاب شهردار رشت گفت: انتخاب شهردار رشت را به بعد از مراسم اربعین حسینی موکول کردیم اما طی صحبتی که با فرماندار رشت انجام شد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۷    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان از اطعام روزانه 15 هزار زائر در موکب علی بن موسی الرضا (ع) این شهرستان در کربلای معلی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۴    
قدیر آرمیان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی، بیش از 75 ویژه برنامه در سطح شهرستان اسلامشهر اجرا می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۲    
تفاهم نامه همکاری آموزشی با هدف گسترش و تقویت زمینه همکاری های بین جمعیت هلال احمر استان زنجان و اداره کل فنی و حرفه ای استان زنجان منعقد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۳    
فرماندار شهرستان هشترود گفت: با گذشت چند سال متاسفانه 6 هزار هکتار از پایاب فاز یک سد سهند هشترود بلاتکلیف مانده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۳    
فرماندار ویژه ملایر بر کنترل قیمت و نظارت بیشتر بر بازار میوه و گوشت در ملایر تأکید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۰    
معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران گفت: یک میلیون دانش آموز در 3 هزار مدرسه در انتخابات دانش آموزی شرکت کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۰    
تنها مرکز ماده 16 زنان لرستان از مکان مناسبی برخوردار نبوده، به گونه ای که در یکی از محله های آسیب پذیر مرکز استان قرار گرفته و از کمترین امکانات لازم جهت نگهداری و غربالگری زنان معتاد برخوردار است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۷    
تیم نیروی زمینی کازرون در هفته سوم لیگ برتر هندبال کشور برابر تیم قعرنشین ذوب آهن اصفهان به میدان می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۴    
کودک سه ساله ای در گرگان به دلیل سقوط در چاه جنب پارک در محور ناهارخوران گرگان جان خود را از دست داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۱    
مدیر کل جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر 25 هزار نفر در خراسان جنوبی در ارتباط با تولید این محصول مشغول فعالیت هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۱    
سرپرست هواشناسی خوزستان از افزایش ابر در آسمان استان از امروز خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۸    
زمان تکمیل پروژه احداث مسیل خیابان بوعلی سینا با تأخیر چهار روزه و با جریمه هر روز 500 هزار تومان برای پیمانکار متخلف، چهارم آبان ماه جاری اعلام شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۶    
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس گفت: تامین زیرساخت ها همانند برق برای احداث واحدهای جدید صنعتی و تولیدی در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس ضروری است و مسوولان منطقه باید ...