جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۳:۲۸Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 17 آبان 1397 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1397 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 تیر 1397 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1397 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1397 خبرگزاری فارس 30 مهر 1397 خبرگزاری فارس 30 آذر 1397 خبرگزاری فارس 30 دی 1397 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 1 آبان 1397 خبرگزاری فارس 2 آبان 1397 خبرگزاری فارس 3 آبان 1397 خبرگزاری فارس 4 آبان 1397 خبرگزاری فارس 5 آبان 1397 خبرگزاری فارس 6 آبان 1397 خبرگزاری فارس 7 آبان 1397 خبرگزاری فارس 8 آبان 1397 خبرگزاری فارس 9 آبان 1397 خبرگزاری فارس 10 آبان 1397 خبرگزاری فارس 11 آبان 1397 خبرگزاری فارس 12 آبان 1397 خبرگزاری فارس 13 آبان 1397 خبرگزاری فارس 14 آبان 1397 خبرگزاری فارس 15 آبان 1397 خبرگزاری فارس 16 آبان 1397 خبرگزاری فارس 17 آبان 1397 خبرگزاری فارس 18 آبان 1397 خبرگزاری فارس 19 آبان 1397 خبرگزاری فارس 20 آبان 1397 خبرگزاری فارس 21 آبان 1397 خبرگزاری فارس 22 آبان 1397 خبرگزاری فارس 23 آبان 1397 خبرگزاری فارس 24 آبان 1397 خبرگزاری فارس 25 آبان 1397 خبرگزاری فارس 26 آبان 1397 خبرگزاری فارس 27 آبان 1397 خبرگزاری فارس 28 آبان 1397 خبرگزاری فارس 29 آبان 1397 خبرگزاری فارس 30 آبان 1397 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۳:۲۳    
در نتیجه وجود آسیب پذیری در سامانه آمار وزارت صنعت که به اطلاعات ثبت احوال دسترسی (API) داشت، اطلاعات هویتی تمام شهروندان ایرانی برای سارقان قابل دسترس شده بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۲:۵۸    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از اجرای 800 برنامه فرهنگی ویژه ایام پایانی ماه صفر در این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۱:۵۷    
در پی شهادت جانباز دفاع از امنیت؛ سیدنورخدا موسوی مفرد، حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی شفاهی، شهادت وی را به مردم لرستان و خانواده این شهید عزیز تبریک و تسلیت گفتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۹:۴۷    
انجمن ادبیات داستانی بسیج از عموم منتقدان ادبی ، دانشجوبان ، نویسندگان و اهالی نظر دعوت می نماید در اولین دوره از فراخوان نقد ادبی ، در نقد گزیده ای از ادبیات داستانی معاصر شرکت نمایند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۰:۳۲    
نمایندگان کره شمالی که برای شروع مذاکرات هسته ای با آمریکا، اصرار به پیش گام شدن آمریکایی ها و تخفیف شدت تحریم ها دارند، نشست امروز نیویورک با وزیر خارجه آمریکا را لغو کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۰:۲۳    
تیم ملی وزنه برداری کشورمان تا به اینجای کار در رقابتهای قهرمانی 2018 بزرگسالان جهان با 5 مدال طلا، یک نشان نقره و 2 گردن آویز برنز در رده بندی مدالی در جایگاه دوم قرار دارد و با کسب 340 امتیاز در ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۰:۱۱    
حجت الأسلام رفیعی در ویژه برنامه شام غریبان شهادت امام رضا(ع) گفت: زائر با معرفت پس از زیارت به عهد و میثاق هایی که با امامش بسته عمل می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۳:۵۹    
وزیر خزانه داری آمریکا، بدون ارائه سند و مدرک، از قطع کامل دسترسی ایران به شبکه تبادلات بین بانکی سوئیفت در آینده خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۳:۵۴    
نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن برگزاری مذاکرات صلح یمن را که قرار بود تا پایان ماه جاری میلادی برگزار شود به زمانی دیگر موکول کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۳:۴۹    
نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن برگزاری مذاکرات صلح یمن را که قرار بود تا پایان ماه جاری میلادی برگزار شود به زمانی دیگر موکول کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۳:۴۹    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیستون از نجات جان 41 کوهنورد گم شده در ارتفاعات کوه پراو توسط سپاه پاسداران و گروه امداد کوهستان هلال احمر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۳:۴۲    
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز از اجرای عملیات بهسازی نورپردازی و روشنایی پل طبیعت در سطح شهر اهواز خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۳:۳۸    
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: قاتل خاموش در تبریز ناکام ماند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۳:۲۵    
تیم های چلسی، لاتزیو، سویا و اینتراخت فرانکفورت در هفته چهارم رقابت های لیگ اروپا به پیروزی رسیدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۳:۱۶    
در بسته خبری امروز خبرهایی از شهرستان های خراسان رضوی از جمله کاشمر، سبزوار، بردسکن و تربت حیدریه منتشرشده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۳:۱۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ازتجهیز بیمارستان علامه جعفری ورزقان همراه با جذب نیرو و پزشک متخصص،کلینیک تخصصی نیز در این بیمارستان خبرداد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۳:۰۰    
در رویارویی تیم های دیناموزاگرب و اسپارتاک ترنوا، قربانی در ترکیب اصلی تیمش حضور دارد اما محرمی در میان بازیکنان تیم کروات حضور ندارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۵۲    
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به شرایط حساس کشور گفت: علی رغم همه توطئه ها و نقشه های دشمنان، ایران اسلامی به حرکت شتابان خود ادامه می دهد تا از گردنه ها و چالش ها به سلامت عبور کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۴۷    
امام جمعه موقت مشهد گفت: باید در جامعه عدالت را گسترش دهیم چراکه عدالت مانند باران با برکت است که هر چه در دل زمین باشد جوانه می زند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۴۱    
وزیر خارجه ایران به سخنان وزیر خارجه آمریکا که مدعی شده بود سعودی ها میلیون ها دلار برای کاستن از مخاطرات جنگ یمن هزینه می کنند، واکنش نشان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۴۱    
ترکیب آرسنال برای دیدار با اسپورتینگ لیسبون در هفته چهارم رقابت های لیگ اروپا اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۳۶    
در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر هندبال قهرمانی کشور تیم سربداران سبزوار میزبان تیم فراز بام خاییز دهدشت است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۳۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تعزیه یک هنر مردمی است که ریشه در عمق و ارادت عمیق مردم دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۳۲    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمیرم گفت: خیرین جهت ماندگاری بیشتر و دائمی بودن امر خیر از طریق وقف اقدام نمایند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۲۸    
رئیس جمهور آمریکا پس از کش و قوس های فراوان در خصوص دیدار یا عدم دیدار با پوتین در حاشیه نشست پاریس، بالاخره سفر به پاریس را کلاً لغو کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۲۶    
کاپیتان تیم والیبال پیام خراسان گفت: امتیازات خارج از خانه اهمیت بالایی دارد و برای کسب آن باید تلاش کنیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۲۰    
سرمربی تیم والیبال پیام خراسان گفت: بازی در ارومیه برای هر تیمی دشوار است ولی ما از این دیدار امتیاز می خواهیم و برای آن برنامه داریم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۱۹    
وزیر خارجه ایران به سخنان وزیر خارجه آمریکا که مدعی شده بود سعودی ها میلیون ها دلار برای کاستن از مخاطرات جنگ یمن هزینه می کنند، واکنش نشان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۰۸    
مراسم شام غریبان امام رضا علیه السلام شامگاه پنجشنبه 17 آبان 97 در حرم مطهر رضوی برگزار شد. عکس: ایمان جنتی 22:06 - 1397/08/17
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۰۷    
فیلم سیاسی تاریک ترین ساعت با موضوع روزهای اوج جنگ جهانی دوم و تهاجم همه جانبه هیتلر به فرانسه و بلژیک و اروپای غربی، روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۰۷    
وزارت خزانه داری آمریکا امروز پنجشنبه چند فرد و شرکت مرتبط با روسیه را به بهانه تحولات اوکراین در فهرست تحریم ها قرار داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۰۲    
رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان از جایزه 200 میلیون ریالی جایزه بزرگ کاسپین خبر داد و گفت: دومین دوره این رقابت ها با نام شادروان استاد مصطفی رضازاده با شرکت تیم های داخلی در منطقه آزاد گیلان برگزار می ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۵۹    
الغرافه در حضور 90 دقیقه ای بازیکن ایرانی خود که موفق شد یک پنالتی هم برای تیمش بگیرد مقابل قطر به پیروزی رسید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۵۹    
یک دادگاه تجدیدنظر در آمریکا روز پنجشنبه حکم کرد دولت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا بایستی برنامه ای که در دولت قبلی برای محافظت از صدها هزار مهاجر به آمریکا آغاز شده بود را ادامه دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۴۴    
بارش باران و برف با ورود سامانه بارشی محورهای زنجان را در بر گرفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۴۱    
عصر امروز، همزمان با شهادت امام رضا(ع)، آیین ورود نمادین کاروان این امام بزرگوار به ابرکوه، با حضور خادمین آستان قدس رضوی برگزار شد. عکس: سید علی کوثری 21:38 - 1397/08/17
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۶    
یک کشتی ساز آلمانی با اشاره به نامعین بودن آینده قراردادهای تسلیحاتی کشورش و سعودی ها، ساخت کشتی های گارد ساحلی عربستان را متوقف کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۶    
فنرباغچه ترکیه موفق شد در دیدار مقابل اندرلخت بلژیک در هفته چهارم لیگ اروپا به پیروزی برسد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۳    
مهاجم ایرانی روبین کازان که از ناحیه چشم دچار مصدومیت شده بود امروز به تمرینات این تیم بازگشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۲۹    
همزمان با شهادت هشتمین امام شیعیان، شامگاه پنجشنبه 17 آبان مردم شیراز همراه با خادمان حرم شاهچراغ(ع)به عزاداری پرداختند. عکس: امین فائضی 21:28 - 1397/08/17
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۲۸    
سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان گفت: ویزای بازیکن خارجی تیم صادر شده و این بازیکن هفته آینده در کنار تیم خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۱۶    
یک مرد سالمند اسپانیایی که قصد داشت نخست وزیر این کشور را به جرم تلاش برای نبش قبر دیکتاتور سابق اسپانیا، ترور کند، بازداشت شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۱۴    
دارنده مدال برنز بزرگسالان جهان گفت: سال اولی بود که در مسابقات بزرگسالان جهان حضور پیدا می کردم و تمام تلاشم برای سالهای آینده کسب مدال طلا خواهد بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۱۳    
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به مشکلات سیاسی و اقتصادی کشورمان گفت: در جبهه نظامی و دفاعی نظام جمهوری اسلامی بیمه شده و اگر مسئولان در حوزه هایی که مشکل داریم مانند سیاسی و اقتصادی جهادی و ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۰۷    
رئیس هیات وزنه برداری لرستان گفت: رضا بیرالوند وزنه بردار شایسته لرستانی توانست در مسابقات قهرمانی جهان با کسب یک مدال طلا و یک برنز به کار خود خاتمه دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۰۶    
قهرمان دسته 102 کیلوگرم جهان گفت: من و رضا نزدیک یکسال است که در اردو هستیم، اما فکر می کنم این موفقیت با دعای خیر مردم رقم خورده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۵۴    
ستاد نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که حملات چند روز گذشته نیروهای ائتلاف سعودی در استان الحدیده دفع شده و مناطق اشغال شده پس گرفته شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۵۰    
قرعه کشی مسابقات گرند پری جودو در حالی برگزار شد که نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۴۸    
فرمانده حفاظت سپاه پاسداران با اشاره به جنگ روانی دشمن علیه ایران گفت: دشمن بعد از جنگ تحمیلی و عدم موفقیت در آن، جنگ فرهنگی را آغاز کرده که به دنبال آسیب روحی و اعتقادی در نسل های جدید است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۴۶    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان با بیان این که در سال جاری 7 وقف جدید در زمینه زمین و مسکن صورت گرفته، گفت: جدیدترین وقف های سال جاری به ارزش 6 میلیارد تومان به ثبت رسیدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۴۵    
ساحلی بازان ایران در رقابت های جام بین قاره ای در دیدار مقابل روسیه به پیروزی رسیدند و در صدر گروه خود ایستادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۴۵    
وزارت بهداشت نوار غزه فلسطین از شهادت یک جوان فلسطینی در تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۴۲    
استاندار ایلام با صدور پیامی کسب مقام قهرمانی علی هاشمی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان را تبریک گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۴۲    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان، خانواده های شهدا را پرچم دار و پیشگام در وقف دانست و گفت: یکی از خانواده های شهدا در گلستان برای توسعه فرهنگی و قرآنی منزل خود را وقف کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۴۰    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه عده ای نمی خواهند یاد شهدا در جامعه زنده بماند، گفت: وظیفه ما تکریم خانواده های شهداست و در کنار آن باید یاد شهدا را زنده نگه داریم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۳۶    
بر اثر برخورد دو پراید با یکدیگر در محور اهواز - حمیدیه، 9 نفر مصدوم شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۳۶    
پهلوان ایلامی در پی مسابقات قهرمانی جهان در ترکمنستان موفق به کسب طلای مجموع مسابقه شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۳۱    
یک خبرگزاری انگلیسی در تحلیلی روز پنجشنبه نوشته ایران تحریم های نفتی آمریکا را پشت سر خواهد گذاشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۲۴    
ترکیب تیم فوتبال چلسی برای دیدار مقابل باته بوریسف در رقابت های لیگ اروپا اعلام شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۲۱    
امام جمعه بیارجمند گفت: لازم است مسلمانان پیروی از ولایت و امامان معصوم (ع) را اصل بدانند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۱۲    
رسانه های عراقی از انفجار خودروی بمب گذاری شده در غرب شهر موصل خبر دادند که بر اثر آن چند نفر کشته و زخمی شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۱۱    
الشحانیه در شرایطی مقابل الدحیل شکست سنگینی را پذیرا شد اما بازیکن ایرانی این تیم موفق به گلزنی شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۰۷    
عصر امروز، آیین سوگواری شهادت امام رضا(ع) و نصب پرچم رضوی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، خادمین آستان قدس رضوی و مردم ابرکوه در امامزاده دختر موسی بن جعفر(ع) روستای اسفندآباد برگزار شد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۵۵    
بازیکن تیم استقلال خوزستان با رای کمیته انضباطی محروم شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۴۹    
سفیر ایران در لندن از ارسال نامه سفارت ایران به دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی در محکومیت درخواست آمریکا از کشورها برای ممانعت از پهلوگیری کشتی های ایرانی در بنادر آنها خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۴۶    
همه ساله در سالروز شهادت امام رضا(ع) میلیون ها زائران از تمام نقاط ایران به پابوس آن حضرت می آیند و مجاوران نیز در کوچه و خیابان های مشهد مشغول پخش نذورات خود هستند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۴۵    
بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس اردوی تیمش را ترک کرد تا غیبتش در بازی روز شنبه قطعی شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۴۵    
وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه ای مدعی شد عربستان سعودی میلیون ها دلار برای جلوگیری از ویرانی در یمن خرج می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۳۹    
آیین عزاداری مردم کرمان در سوگ شهادت ثامن الحجج (ع) همزمان با آخرین روز از ماه صفر در آستان مقدس شاهزاده حسین (ع) شهر جوپار برگزار شد. عکس: محمدعلی محمدیان 19:36 - 1397/08/17
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۳۹    
شبکه الجزیره به نقل از منبعی در دفتر دادستان کل ترکیه اعلام کرد دادستانی ترکیه عملیات تحقیق و تفحص برای یافتن جسد روزنامه نگار مقتول سعودی را متوقف کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۳۳    
علی هاشمی در دسته 102 کیلوگرم در سومین حرکت یک ضرب موفق شد وزنه 179کیلوگرمی را بالای سر برد و مدال نقره این رقابت ها را کسب کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۳۲    
نیروهای ارتش سوریه در عملیات منحصر به فرد خود موفق شدند 19 نفر از زنان و کودکان ربوده شده توسط گروه تروریستی داعش را آزاد کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۲۷    
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان شمالی از مصرف 8 میلیون مترمکعب گاز CNG در استان طی مهرماه 97 خبر داد و گفت: با این میزان مصرف سوخت CNG معادل 9 میلیون لیتر مصرف بنزین صرفه جویی شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۲۶    
شبکه الجزیره به نقل از منبعی در دفتر دادستان کل ترکیه اعلام کرد دادستانی ترکیه عملیات تحقیق و تفحص برای یافتن جسد روزنامه نگار مقتول سعودی را متوقف کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۲۲    
ملی پوشان دسته 102 کیلوگرم کشورمان در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان با عناوین دوم و چهارمی به کار خود در حرکت یک ضرب پایان دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۱۹    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: پایگاه های خدمات فرهنگی و اجتماعی در حاشیه شهرها در اولویت سازمان است و این نه به خاطر شرایط امروز و وظایف سازمان تبلیغات اسلامی که از شأن طلبگی است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۱۷    
مراسم باشکوه شام غریبان شهادت امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی با حضور خدام، زائران و مجاوران حرم رضوی برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۰۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از رونمایی سند بیماری های غیرواگیر در آینده نزدیک خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۰۷    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد توضیح مفصلی در خصوص سرنوشت نذورات مردم در امام زاده های این استان داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۰۷    
در نخستین روز از هفته وقف یک زوج جوان باغ انگور خود را در روستای اژدهاتو، وقف فعالیت های قرآنی کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۰۳    
آخرین تمرین تیم فوتبال تراکتورسازی قبل از بازی مقابل ذوب آهن در استادیوم بنیان دیزل برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۰۳    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امام راحل عزت و حیات را در سایه مبارزه دانستند، گفت: کسی که اراده کند آخرت آباد داشته باشد، نمی تواند ظلم و ظالم را تحمل کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۸:۵۳    
شاگردان ساری تنها تیم شکست ناپذیر این فصل اروپا در میان 5 لیگ معتبر اروپا است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۸:۵۳    
نمایشگاه کتاب اصفهان امسال با شعار بخوان برای زندگی از 9 تا 15 آبان ماه در نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان میزبان علاقمندان به آگاهی و دانایی بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۸:۵۳    
بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز از این تیم کنار گذاشته شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۸:۵۳    
شخصیت های سیاسی کشورهمزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) با هدف شرکت در مراسم عزاداری از دو شب گذشته تاکنون در مشهد حضور یافتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۸:۵۲    
شبکه الجزیره به نقل از منبعی در دفتر دادستان کل ترکیه اعلام کرد دادستانی ترکیه عملیات تحقیق و تفحص برای یافتن جسد روزنامه نگار مقتول سعودی را متوقف کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۸:۵۰    
باشگاه صنعت نفت آبادان از غلام پاسلار که 45 سال سابقه هواداری تیم فوتبال این مجموعه را دارد قدردانی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۸:۴۸    
سخنگوی شورای شهر چوار گفت: در حال رایزنی برای تسهیل در روند ساخت و ساز و مبحث عوارض منازلی که تخریب شده اند هستیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۸:۳۵    
وزنه برداری کرمانشاه که سابقه بسیار درخشانی در کشور و تیم های ملی دارد حدود 7 ماه است که در بلاتکلیفی کامل به سر می برد. رشته ای محبوب و خاطره انگیز که در حال حاضر وضعیت آشفته ای دارد
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۸:۳۴    
تیم کومیته بانوان کشورمان در نخستین گام در چارچوب رقابت های جهانی اسپانیا موفق به شکست سنگال شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۸:۳۳    
مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان یزد با اشاره به اینکه بیشترین قدمگاه حضرت امام رضا (ع) در استان یزد واقع شده است، گفت: اطلاع رسانی و شناساندن، اولین قدم برای احیاء کردن قدمگاه ها است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۸:۲۵    
استاد دانشگاه با بیان اینکه مسئولان و خدمتگزاران انقلاب اسلامی که راه شهیدان را سرلوحه کار خود قرار دهند گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۸:۱۹    
وزیر امور خارجه روسیه از توافق میان مسکو و واشنگتن برای برگزاری دیدار آتی رؤسای جمهور دو کشور در آرژانتین خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۸:۱۸    
امام جمعه رودیان گفت: وجه اشتراک امامان معصوم (ع) با پیامبر (ص) در حجت و ولی الله بودن آنهاست و فرهنگ ولایت پذیری نیازمند توجه بیشتری است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۸:۱۶    
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز پنجشنبه را در نوبت بعدازظهر و در زمین پژوهشگاه نفت انجام داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۸:۱۴    
مردم لرستان امروز پیکر پاک سیدنورخدا موسوی جانباز 100درصد کشور را تشییع و به خاک سپردند؛ سردار اشتری فرمانده ناجا و تعداد کثیری از مدیران استانی نیز امروز در کنار مردم در مراسم تشییع نورخدا حضور ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۸:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد از بازیکن شماره 21 خود در بازی با کاشیما استفاده کند و این موضوع را قبل از مصدومیت امید عالیشاه هم مطرح کرده بود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۸:۱۱    
گره ترافیکی یک پدیده اجتماعی ناخوشایند است و به وجود آمدن آن در شهرها علل زیادی دارد که بخشی از آن نارسایی مدیریتی است و بخش دیگر به نبود امکانات سخت افزاری و یا عدم ایجاد زیرساخت های شهری مربوط است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۸:۱۱    
فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه الگوی شجاعت و مقاومت انقلاب از مرزهای کشور فراتر رفته از دور شدن تجهیزات نظامی آمریکا از ترس موشک های بالستیک ایران به اذعان رسانه های ...