جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری فارس 12 فروردین 1399 - farsnews.com

خبرگزاری فارس 29 اسفند 1393 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1394 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1395 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1396 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1397 خبرگزاری فارس 29 اسفند 1398 خبرگزاری فارس 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری فارس 31 خرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 تیر 1399 خبرگزاری فارس 31 مرداد 1399 خبرگزاری فارس 31 شهریور 1399 خبرگزاری فارس 30 مهر 1399 خبرگزاری فارس 30 آبان 1399 خبرگزاری فارس 30 آذر 1399 خبرگزاری فارس 30 دی 1399 خبرگزاری فارس 30 بهمن 1399 خبرگزاری فارس 30 اسفند 1399 خبرگزاری فارس 1 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 2 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 3 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 4 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 5 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 6 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 7 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 8 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 9 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 10 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 11 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 12 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 13 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 14 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 15 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 16 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 17 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 18 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 19 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 20 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 21 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 22 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 23 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 24 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 25 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 26 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 27 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 28 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 29 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 30 فروردین 1399 خبرگزاری فارس 31 فروردین 1399 
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۰۴:۵۳    
معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه 5 هزار اثر در دبیرخانه جشنواره مجازندران ثبت شده است، گفت: 3 هزار و 500 اثر در کانال مجازندران بارگزاری شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۶:۴۷    
جمعی از دانشجویان دانشگاه های استان تهران نامه ای را خطاب به کنت مک کنزی فرمانده سنتکام آمریکا نوشته و تحویل سفارت سوئیس در ایران داده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۳:۰۶    
عضو مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس گفت: اگر سازوکار شفاف و درستی در ارائه تسهیلات حمایتی دولت به بنگاه های متضرر شده از کرونا ایجاد نشود، این اعتبارات از بازار دلالی سر در می آورد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۲:۱۶    
رئیس قرارگاه بهداشت و سلامت آستان شاهچراغ(ع) از افزایش ارائه خدمات درمانی این برای تشخیص و درمان بیماری کرونا با بهره گیری از پزشکان متخصص خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: سال گذشته 14 میلیون دلار صنایع دستی تولیدی استان صادر شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۹    
شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در ادامه تلاش های خود برای تأمین و تدارک و توزیع کود اوره از ابتدای سال 1399 ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: نیازمند تدابیر ویژه مالی برای جلوگیری از ضربه اقتصادی به مردم برای دوره پس از کرونا هستیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۰۷:۵۴    
رئیس کمیته تشریفات و رویدادهای ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، ساماندهی خدمات و ارایه امکانات و هماهنگی های لازم برای کمیته های 10گانه این ستاد را جزو بخشی از وظایف کمیته تشریفات معرفی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۰۷:۳۲    
فرمانده انتظامی استان هرمزگان، از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف 28 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مأموران انتظامی میناب خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۱:۲۱    
مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در زمینه تسهیلات بافت فرسوده شهری، ثبت نام متقاضیان بیش از 1100 واحد انجام شده که از این بین 260 واحد انعقاد قرارداد اتفاق افتاده و به بیش از 1800 استعلام بافت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۰:۳۱    
رئیس مجلس در پیامی، درگذشت پدر نماینده نور و محمودآباد را تسلیت گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۹:۱۸    
تمامی بوستان ها و معابر شهر تهران هر سال در روز طبیعت مملو از جمعیت بود اما در سال 99 با شیوع کرونا سیزدهم فروردین ماه بسیار خلوت است و مردم با ماندن در خانه های خود تلاش می کنند زنجیره انتقال کوید ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۹:۱۱    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: بیش از 100 نفر از نمایندگان در نامه ای خطاب به رئیس جمهور اعتراض خود را نسبت به تبعیض در متناسب سازی حقوق بازنشستگان اعلام کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۷:۱۰    
دفتر توسعه عدالت آموزشی، جزئیات تداوم آموزش در مناطق روستایی و عشایری فاقد دسترسی به تلویزیون و اینترنت(فضای مجازی)، دستگاه های الکترونیکی و پخش صوتی و تصویری را اعلام کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۵۹    
مراسم بزرگداشت شهدای مدافع سلامت و درگذشتگان ویروس کرونا در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بدون حضور مردم بر گزار می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۵۳    
روزنامه نگاران و فعالان رسانه استان بوشهر برای پیشگیری از بیماری کرونا، مردم را به رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و ماندن در خانه دعوت کردند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۴:۳۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 41 بیمار جدید و افزایش مبتلایان بیماری کرونا ویروس در استان به 511 نفر خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۴:۳۲    
رئیس انجمن دفاع از حقوق مصدومان شیمیایی سردشت گفت: با شیوع بیماری کرونا، شهروندان شیمایی سردشت با کمبود اقلام ضدعفونی کننده و ماسک مواجه هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۴:۱۱    
به گفته سخنگوی وزارت بهداشت از ظهر روز گذشته تا امروز 2987 مبتلای جدید به ویروس کرونا در کشور شناسایی شده اند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۴:۰۴    
سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پی درگذشت مادر فداکار و ایثارگر، مرحومه زهرا حمیدی راوری همسر، مادر و فرزند شهید پیام تسلیت صادر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۴:۰۳    
استاندار یزد از اجرای عملیات گسترده گندزدایی و ضدعفونی در قالب 50 گروه در روز طبیعت بازدید کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۸    
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش و تیزهوشی ماموران پلیس پاوه، سارقی که در تهران اقدام به سرقت مقدار زیادی تجهیزات پزشکی به ارزش 6 میلیارد ریال کرده بود ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۰    
اطلاعاتی که از کاربران تلگرام منتشر شده می تواند در مواردی مانند ارسال پیامک و اخبار جعلی و اضافه کردن افراد به گروه ها و کانال ها مورد سوءاستفاده قرار بگیرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۲:۳۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: علی رغم تمام تمهیداتی که انجام شده نتیجه مطلوبی که در انتظار آن بودیم حاصل نشده است و به این زودی ها از شر این ویروس خلاص نمی شویم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۲:۵۴    
تمرینات نساجی در این روزهای کرونایی در حالی توسط بازیکنان در خانه پیگیری می شود که محمود فکری از راه دور شاگردانش را کنترل می کند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۱:۲۱    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از برخورد جدی پلیس با مراجعان به تفرجگاه ها در روز طبیعت خبرداد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۲:۱۸    
مدیرکل بهزیستی استان البرز از راه اندازی سامانه خودارزیابی روانشناختی در بحران ویروس کرونا خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۱:۴۷    
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: تردد ناوگان حامل سوخت، کالاهای اساسی و ایاب و ذهاب کارخانجات از استان اصفهان یا به استان اصفهان بدون هیچ محدودیتی در حال انجام است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۱:۳۴    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از وقوع یک تصادف دلخراش در داخل شهر کرمان خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۱:۳۴    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت پدر شهیدان محمد حسین و داوود فهمیده را تسلیت گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۱:۱۳    
مدیر حوزه های علمیه کشور، در نامه ای خطاب به احمد الطیب، شیخ الازهر با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جهان، برای تبادل تجربیات درباره آموزش های مجازی اعلام آمادگی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۱:۰۱    
جانشین انتظامی استان اصفهان گفت : از ساعت 6 صبح 12 فروردین طرح برخورد با خودروهایی که در روزهای 12 و 13 فروردین ماه امسال تردد می کنند توسط700 دستگاه دوربین نظارتی و ثبت تخلفات و استقرار ماموران ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۱:۰۱    
در پنجمین جلسه ستاد راهبری و برنامه ریزی جهش تولید مصوب شد که بر اساس برنامه های دولت امکان افزوده شدن 2600 تخت در قالب 14 بیمارستان جدید با تامین اعتبارات 800 میلیارد تومانی فراهم شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۰:۵۱    
معاون بهداد نیروی انتظامی گفت: 95 درصد از بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی ناجا بهبود یافته اند و تاکنون موردی از مراجعه مجدد بیمار پس از ترخیص از بیمارستان گزارش نشده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۰:۳۷    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم درخصوص سند 20 بندی ادامه نیمسال تحصیلی در وضعیت کنونی کشور گفت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۰:۱۱    
مدیرعامل بوستان های شهر تهران گفت: در ادامه تعطیلی بوستان های شهری و جنگلی تهران و همزمان با روز طبیعت ( سیزده بدر) نظارت ها بر بوستان ها افزایش می یابد و از هر گونه تجمع در بوستان ها جلوگیری می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۲:۲۸    
یک کارشناس مسائل بین المللی ارمنستانی ادعاهایی درباره موضع ایران در قبال افتتاح سفارت ارمنستان در فلسطین اشغالی مطرح کرده که باید با واکنش وزارت خارجه ایران مواجه شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۰:۲۵    
معاون شهردار مشهد، از اجرای طرح نوروز را با من بخوان در روز طبیعت خبر داد و گفت: این برنامه در 60 نقطه پر تراکم شهری و از ساعت 9 صبح فردا اجرا می شود.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۰:۱۷    
یک منبع در اتاق عملیات مربوط به رصد کارشکنی های ائتلاف سعودی اعلام کرد که ائتلاف سعودی در 24 ساعت گذشته 108 بار آتش بس الحدیده را نقض کرده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۰۰:۱۵    
تولیت آستان قدس رضوی طی تماس های تلفنی جداگانه ای با تعدادی از پزشکان و پرستاران بیمارستان های مشهد که حین خدمت رسانی به بیماران کرونایی خود نیز به این بیماری مبتلا شده بودند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۰۱    
کمیته بانوان ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان همدان از 25 اسفندماه بخشی از وظایف خود را معطوف به استقرار در پایگاه های سلامت بهداشت در محلات کرده اند تا طی تماس تلفنی با خانواده های دارای پرونده ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۵۵    
وزارت خارجه قطر اظهارات وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن مبنی بر حمایت این کشور از جنبش انصارالله یمن را باطل خواند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۵۰    
استاندار ایلام گفت: عملکرد کادر پزشکی و درمانی در جهت مبارزه با کرونا رضایت بخش بوده و میزان بهبود یافتگان بیماری کرونا در استان از میانگین کشور بالاتر است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۵۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان درگذشت خانم زهرا حمیدی راوری فرزند شهید حاج عباس حمیدی ، همسر شهید حاج محمود تویسرکانی و مادر شهید محسن تویسرکانی را تسلیت گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۴۸    
یک پرستار آمریکایی که در بخش مراقبت های ویژه بیماران مبتلا به کرونا در شهر شیکاگو فعالیت می کرد گفت به دلیل عدم اجازه استفاده از ماسک برای پرستاران بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان این شهر ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۴۶    
ویدئو مَپینگ برج آزادی با موضوع همدردی با مردم جهان شامگاه سه شنبه بر برج آزادی اجرا شد. این برنامه هنری به همت سازمان زیباسازی شهرداری انجام گرفت. ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۲:۴۵    
مسوول هماهنگی و نظارت بر ایستگاه های بخش مرکزی فیروزآباد از ایجاد 5 پایگاه کنترل و پایش بیماری کرونا در ورودی های شهرستان فیروزآباد خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۴۳    
سال 98 با تمام فراز و نشیب ها و اخبار خوب و بدش به پایان رسید و جای خود را به سال 99 داد؛ نگاهی داریم به خبرهای خوب اسفندماه سال 98 استان اردبیل که اخبار کرونایی آن بیشتر به چشم می آید.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۳۵    
در واکنش به انتشار مطالبی در فضای مجازی درخصوص توسکا و روبیکا و نسبت دادن مالکیت و مدیریت این دو برند به برخی سهامداران مخابرات، شرکت همراه اول اطلاعیه ای صادر کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۳۲    
فرماندار شهرستان ورامین گفت: به منظور جلوگیری از حضور مردم در مناطق و مزارع جنوبی شهرستان ورامین در روز طبیعت، چهار ورودی اصلی شهرستان به سمت مناطق جنوبی مسدود شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۳۲    
تا روز سه شنبه دوازدهم فروردین، در 201 کشور درگیر کرونا، 829 هزار نفر به این ویروس مبتلا شده اند که از این تعداد 40,735 نفر جان خود را از دست دادند و 175 هزار نفر هم بهبود یافتند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۲۳    
رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به این مطلب که نا آرامی لحظه ای زندان مرکزی اهواز کنترل شده است گفت: فرار از زندان گزارش نشده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۳:۱۲    
فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: مردم شهرستان از تردد در روز 13 فرودین ماه برنامه ریزی نداشته باشند زیرا تردد خودروها ممنوع است و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۳۱    
یک منبع آگاه گفت: زندانیان باقی مانده در زندان صرفا زندانیان با جرائم خطرناک هستند که بازگشت آنها به جامعه مخاطره آمیز خواهد بود و راهی غیر از ماندن آنها در زندان نیست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۲۹    
مدیرکل هواشناسی استان تهران از نفوذ سامانه جدید بارشی از فردا خبر داد و گفت: بارش ها تا عصر پنج شنبه ادامه دارد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۲۸    
عضو هیأت مذاکره کننده یمن خطاب به عربستان سعودی گفت که این کشور امروز در مقام کشور دعوت کننده به مذاکرات نیست بلکه در مقام کشور دعوت شده به گفت و گوهاست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۲۳    
فرماندار نیویورک هشدار داد هنوز نبرد اصلی با شیوع ویروس کرونا در این ایالت فرانرسیده و طی 14 تا 30 روز آینده اوج شیوع ویروس کرونا در این ایالت روی خواهد داد و واکنش دیرهنگام باعث این فاجعه شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۲۲    
شهردار قم گفت: 700 تن روزانه زباله در قم داریم که 300 تن زباله فرآوری می شود و به دنبال فرآوری 300 تن زباله دیگر در برنامه سال 1399 شهرداری هستیم.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۲۰    
استاندار قم گفت: از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی 77 درصد کاهش در ترددهای درون شهری قم رخ داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۱۷    
مدیر عامل سازمان مدیریت شهرداری تهران با اعلام اینکه به منظور استمرار خدمات رسانی به شهروندان، فردا چهار میدان اصلی تهران باز هستند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۱۳    
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: دولتمردان و مسئولان وزارت بهداشت از سیاسی کاری پرهیز کنند و حالا که با تاخیر، طرح فاصله گذاری را به اجرا درآورده اند فقط بر روی مواضع تخصصی تمرکز کنند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۱۲    
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز 4 هزار و 300 سبد غذایی بین خانواده های سیل زده جازموریان توزیع شد که از این تعداد سبد کالا 3 هزار و 300 بسته مربوط به سپاه و بسیج و مابقی مربوط به ستاد ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۱۰    
فرماندار ویژه داراب گفت: در آستانه روز طبیعت از مردم شهرستان کهن داراب تقاضا داریم در خانه بمانند و از رفتن به طبیعت خودداری کنند چرا که یکی از نقاط آلاینده تفرجگاه ها است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۱۰    
استاندار گیلان با اشاره به لزوم تداوم همکاری مردم در موفقیت غلبه بر قطع شیوع ویروس کرونا گفت: محدودیت های در نظر گرفته شده در سیزدهم فروردین و روز طبیعت ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۰۹    
نماینده مردم همدان در مجلس به بیماری کرونا مبتلا شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۰۹    
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: تاکسیرانی برنامه ریزی کرده است که تعدادی تاکسی در سطح شهر به طور شیفتی در این 2 روز فعالیت کنند، حضور در تفرجگاه های شهری نیز ممنوع بوده و بسته هستند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۰۴    
طبق آخرین آمارها، شمار کرونایی های 6 شهرستان استان سمنان تا روز دوازدهم فروردین ماه به 418 نفر رسیده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۰۱    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در 2 سیل دی 98 و فروردین امسال، 1578 کلاس درس در قالب 263 مدرسه دچار آسیب شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۱:۰۰    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون 80 خودروی غیربومی و خودروهایی که اقدام به دور دور زدن می کردند، اعمال قانون شدند ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۵۱    
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ضمن اشاره به طرح محدودیت و ممنوعیت ورود شهروندان به بوستان ها و تفرجگاه های غرب تهران در روز طبیعت در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی و مقابله با کرونا ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۴۶    
مدیر مرکز بهداشت شهر زواره گفت: خانم 86 ساله توانست در این شهر کرونا را شکست دهد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۴۲    
شیوع ویروس کرونا فرصتی شد تا در این روز به طبیعت فرصتی دهیم تا نفسی تازه کند. طبیعتی که به دست بعضی انسان ها بارها و بارها زخمی و تخریب شده است، اما چه مهربانانه ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۳۶    
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در پیامی درگذشت پدر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۳۵    
مواد ضدعفونی و ماسک های تولیدی توسط قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی برای کمک به مردم آمریکا از محل سفارت سابق آمریکا در تهران (لانه جاسوسی ) به سفارت حافظ منافع آمریکا در ایران ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۳۱    
مدیرعامل پیام رسان ایتا با اشاره به رفع شدن قطعی 15 ساعته پیام رسان ایتا، گفت: در حال حاضر این پیام رسان بیش از 3 میلیون کاربر فعال دارد و همچنان منتظر حمایت دوم وزارت ارتباطات و سایر نهادهای مسئول ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۲۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون 198 هزار و962 خانوار در خراسان جنوبی در طرح ملی بسیج مقابله با کرونا غربال شدند که معادل 83 درصد کل خانوارهای استان می باشد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۲۶    
گروه های جهادی استان اردبیل برای مقابل با شیوع ویروس کرونا در سطح استان اقدامات مختلفی از جمله تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده و ضدعفونی معابر حتی در تعطیلات نیز انجام می دهند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۲۵    
بر اساس مصوبه ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شهرستان اشتهارد ، حرکت تمامی خودرو های داخل شهری اعم از شخصی و عمومی از جلو درب منازل سطح شهر در روز 13 فروردین ممنوع است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۲۵    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان همچنین از پرداخت کمک بلاعوض به خانواده های نیازمند ولو اینکه تحت پوشش این نهاد نباشند، خبر داد
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۲۵    
رزمایش دفاع بیولوژیک در شهر محمودآباد نمونه ظهر امروزبا حضور جوانان بسیجی این شهر برگزار شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۲۵    
تصمیم گیری درباره دایر بودن یا تعطیلی مدارس در شرایط وجود کرونا با ستاد ملی مبارزه با کروناست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۱۸    
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: 12 فروردین ماه سال 58 نقطه عطفی در فرآیندهای پنج گانه انقلاب است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۱۸    
رئیس دامپزشکی بویراحمد گفت: مقدار 400 کیلوگرم مرغ تاریخ منقضی که در حال آماده سازی برای بسته بندی مجدد بود کشف و ضبط شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۱۳    
شب گذشته شرکت توئیتر تمام حساب های مربوط به سایت Khamenei.ir در زبان های مختلف را مسدود کرد و پس از گذشت دقایقی، برخی از این حساب ها رفع تعلیق شدند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۱۲    
وزیر کشور به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی را صادر کرد و نوشت:دوازدهم فروردین امسال نماد همدلی ملت ایران در مبارزه با ویروس کرونا است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۷    
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف بیش از 15000قلم مواد و تجهیزات بهداشتی قاچاق و احتکار شده در شهرستان گچساران خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۲    
رئیس جمهور ترکیه و همتای آمریکایی او در گفت و گویی تلفنی مهم ترین تحولات منطقه و و مسائل مربوط به انتشار ویروس کرونا را مورد بررسی قرار دادند.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۱    
فرماندار کیار با بیان اینکه تمام جاده های منتهی به تفرجگاه های روستایی شهرستان مسدود شده است، گفت: مسیر ورودی به دریاچه شلمزار بسته شده است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۵۹    
جانشین فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی با اعلام آمادگی کامل پلیس استان برای ماموریت روز 13 فروردین ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۵۹    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چه لیگ ادامه پیدا بکند چه تعطیل بشود پرسپولیس از قهرمانی پا پس نمی کشد چرا که قهرمانی حق ماست.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۵۳    
فرمانده انتظامی ایرانشهر از دستگیری عاملان گروگان گیری 2 جوان 22 ساله در این شهرستان در کمتر از 72ساعت خبر داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۵۲    
جانشین پلیس راهور استان قم از محدودیت تردد وسائل نقلیه روز 13 فروردین خبر داد و گفت: در اجرای مقررات مماشات و مسامحه با کسی صورت نمی گیرد زیرا سلامت جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۵۰    
شبکه المیادین به نقل از منابع موثق خود از ورود فعلا یک سامانه پاتریوت آمریکا به عراق و استقرار آن در پایگاه عین الاسد در الانبار خبر داد و گفت در همین اندازه هم معلوم نیست آمریکا با کسب اجازه از ...
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۴۹    
اسطوره فوتبال انگلیس به دنبال جذب مدافع برزیلی رئال مادرید است.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۴۸    
با افزایش شیوع ویروس کرونا در انگلیس، شمار قربانیان این بیماری تنها ظرف 24 ساعت با 29 درصد افزایش مواجه شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۴۶    
وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری گفت که این کشور هرگونه حمله به شهروندان این کشور در کنسولگری و سفارت آمریکا در عراق با بی پاسخ نخواهد گذاشت.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۴۵    
سایت ترانسفر مارکت تیم منتخب گران قیمت ترین بازیکنان در سال 2011 را معرفی کرد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۴۳    
باشگاه تاتنهام در اولین گام برای عبور از بحران مالی کرونا 20 درصد کارکنانش را کاهش داد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۴۳    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: توقف وسیله نقلیه مقابل مراکز تفریحی ، پارک ها و تفرجگاه ها ممنوع بوده و مالک خودرو 500 هزارتومان جریمه، وسیله نقلیه نیز یک ماه توقیف خواهد شد.
خبرگزاری فارس   ۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۹:۴۳    
باشگاه شالکه آلمان هافبک فرانسوی اش را به خاطر زیرپا گذاشتن قانون منع رفت و آمد جریمه نقدی کرد.