سه شنبه ۰۸ فروردینساعت ۲۰:۲۶Mar 2017 28

خبرهای فیفا دی 14 دی 1395 - fifaday.ir

فیفا دی 29 اسفند 1393 فیفا دی 24 دی 1394 فیفا دی 31 شهریور 1395 فیفا دی 30 مهر 1395 فیفا دی 30 آبان 1395 فیفا دی 30 آذر 1395 فیفا دی 30 بهمن 1395 فیفا دی 2 اسفند 1395 فیفا دی 1 دی 1395 فیفا دی 2 دی 1395 فیفا دی 3 دی 1395 فیفا دی 4 دی 1395 فیفا دی 5 دی 1395 فیفا دی 6 دی 1395 فیفا دی 7 دی 1395 فیفا دی 8 دی 1395 فیفا دی 9 دی 1395 فیفا دی 10 دی 1395 فیفا دی 11 دی 1395 فیفا دی 12 دی 1395 فیفا دی 13 دی 1395 فیفا دی 14 دی 1395 فیفا دی 15 دی 1395 فیفا دی 16 دی 1395 فیفا دی 17 دی 1395 فیفا دی 18 دی 1395 فیفا دی 19 دی 1395 فیفا دی 20 دی 1395 فیفا دی 21 دی 1395 فیفا دی 22 دی 1395 فیفا دی 23 دی 1395 فیفا دی 24 دی 1395 فیفا دی 25 دی 1395 فیفا دی 26 دی 1395 فیفا دی 27 دی 1395 فیفا دی 28 دی 1395 فیفا دی 29 دی 1395 فیفا دی 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۷:۲۰    
روزنامه های ورزشی شنبه 18 دی
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۴:۱۷    
کیروش دودی های تیم ملی را خط میزند! عنوان کارتون محمدرضا میرشاه ولد در خبر ورزشی است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۶:۳۷    
عادل فردوسی پور با دعوت از دو هنرپیشه در 2 گفت وگوی ویژه کم کم دارد از فوتبال فاصله می گیرد و به دنیای هنر نزدیک می شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۴:۲۵    
بازیکن پیشین تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به پرسپولیس پیوست. به گزارش مشرق ، سامان نریمان جهان بازیکنی که در نیم فصل اول لیگ برتر در تیم ماشین سازی تبریز توپ می زد پس از فسخ قرارداد با این تیم و با ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۴:۱۷    
مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان شایعه برکناری سرمربی این تیم را تکذیب کردند. به گزارش مشرق ، صنعت نفت تمرینات خود را برای شروع نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر زیر نظر نادر دست نشان آغاز کرده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۱    
بازیکنان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز (چهارشنبه) این تیم حاضر نشدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۱۶    
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازگشت ملی پوشان پرسپولیس به ایران، یک مهمان ویژه هم داشت به نام رحیم زهیوی. ستاره استقلال خوزستان با اجازه کیروش امارات را ترک کرد تا به ایران بیاید ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۷:۲۹    
ماجرای بوقچی ها در فوتبال ایران به خاطر اتفاقاتی که رخ داده، دوباره داغ شده است. بار دیگر اهالی فوتبال، سایه سنگین و شوم بوقچی ها بر این رشته جذاب را حس کردند و این اتفاق ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۷:۲۹    
ورزش سه: کونته معتقد است حالا کاستا تبدیل به بازیکنی شده که تمام تمرکز خود را بر روی جریان مسابقه می گزارد و به حواشی فکر نمی کند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۷:۲۱    
ورزش سه: پس از اظهارات تند روز گذشته برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در مورد اردوی تیم ملی در امارات و بی ثمر خواندن این اردو توسط سرمربی کروات ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۷:۰۶    
ورزش سه: سید سیروس پورموسوی در گفت و گویی درباره پیشنهاد قطری زهیوی نیز گفت: او امروز تماس گرفت و موضوع را به من گفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۷:۰۶    
وبسایت نود: سامان نریمان جهان بازیکنی که در نیم فصل اول لیگ برتر در تیم ماشین سازی تبریز توپ می زد پس از فسخ قرارداد با این تیم و با دریافت رضایتنامه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۶:۴۹    
همانند سالهای گذشته، ستارگان بارسلونا سال جدید را با ملاقات کودکان بیمار در بیمارستان های شهر آغاز کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۶:۳۳    
ورزش سه: این داور مشهور فوتبال ایران که قضاوت های دیدارهای بزرگی را در ایران و آسیا برعهده داشته است پس از شایعات مبنی بر مشکلاتی که در تست های بدنی خود در دوره های آسیایی داشت امروز با گذراندن تست ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۶:۱۴    
ورزش سه: کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران در واکنش به انتقادات برانکو ایوانکوویچ ، دستور به خروج بازیکنان ملی پوش پرسپولیس از اردوی این تیم داد و این مساله واکنش برانکو را در پی داشت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۶:۰۰    
ورزش سه: این هافبک 25 ساله و صرب تبار در تابستان امسال از رم به جمع بازیکنان یووه پیوست که مبلغ این انتقال 25 میلیون یورو بود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۵:۵۴    
وبسایت نود: محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص پیشنهاد باشگاه رئال اوویدو اسپانیا برای جذب عارف غلامی گفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۵:۳۹    
خبرگزاری تسنیم: روزنامه اسپرت اکسپرس روسیه با برگزاری یک نظرسنجی از هواداران فوتبال این کشور خواست تا شانس موفقیت سه تیم روسی شرکت کننده در مرحله حذفی لیگ اروپا را پیش بینی کنند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۵:۲۴    
وبسایت نود: در این روز دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاههای آسیا بین تیم های استقلال ایران و الاتحاد عربستان در حضور بیش از 80 هزار تماشاگر برگزار شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۵:۱۹    
خبرگزاری تسنیم: کادر فنی تیم الهلال عربستان به صورت رسمی اعلام کرد که مجاهد المنیع، مهاجم جوان خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی تا پایان فصل در اختیار نخواهند داشت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۵:۰۹    
توماس فرمالن بار دیگر در تمرینات رم مصدوم شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۴:۵۵    
اتحادیه فوتبال انگلیس، از باکاری سانیا بابت صحبت هایش پس از پیروزی 2-1 مقابل برنلی توضیح خواسته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان احتمالا فردا از این تیم کنار گذاشته خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۵۳    
تیم ملی بسکتبال در مسابقات قهرمانی غرب آسیا با هدایت مهران شاهین طبع به عنوان سرمربی شرکت خواهد کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۵۳    
مایکل فلپس، نیکو رزبرگ، استیون جرارد و کوبی برایانت از جمله ورزشکارانی بودند که در سال 2016 اعلام بازنشستگی کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۰۵    
وبسایت نود: دیدار تیم های وستهم یونایتد و منچستر یونایتد در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر در شرایطی برگزار شد که مایک دین داور مسابقه با یک تصمیم بسیار مشکوک و اخراج سوفین فقولی در دقیقه 15 بازی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۱:۴۷    
دروازه بان تیم فوتبال صبای قم قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۱:۳۲    
وبسایت نود: دو تیم چهارم و نهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که آرسنال برای بازگشت به رتبه سوم جدول نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار دارد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۱:۳۲    
باشگاه پانیونیوس به مهاجم ایرانی خود به خاطر وضعیت بلاتکلیفش هشدار جدی می دهد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۱:۱۲    
قهرمان کشتی فرنگی المپیک لندن گفت: از کشتی خداحافظی نکرده ام و تا المپیک بعد کشتی می گیرم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۰:۵۶    
اینکه یک بازیکن بزرگترین جنجال های فوتبال ایران را ایجاد کند اما هر سال هم در این فوتبال به میدان برود عجیب ترین اتفاق تاریخ این رشته است. امسال هم قلعه نویی و آجورلو اشتباه کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۰:۳۶    
مهاجم تیم فوتبال استقلال امروز با حضور در سازمان لیگ فوتبال ایران قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۰:۲۸    
کناره گیری مهدوی از بازی های ملی در میان مهم ترین خدحافظی های والیبالیست ها در سال 2016 قرار گرفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۰:۱۶    
محسن ترکی از دنیای داوری فوتبال خداحافظی کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۰:۱۳    
ضمیمه ورزشی روزنامه همشهری تیتر یک امروز خود را به تصمیم کی روش مبنی بر بازگشت بازیکنان پرسپولیس از اردوی تیم ملی اختصاص داده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۰:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آستانه برکناری از این تیم قرار دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۵۶    
خبرگزاری مهر: دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی اسپانیا، کوپا دل ری سه شنبه شب ادامه یافت که در یکی از دیدارهای انجام گرفته تیم والنسیا در ورزشگاه مستایا برابر سلتاویگو تن به باخت سنگین 4 ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۵۶    
وبسایت نود: با سفر به سن مامس، بارسلونا نخستین بازی سال 2017 خود را برگزار خواهد کرد و ماسکرانو در مصاحبه ای که با شبکه رسمی باشگاه انجام داد، گفت: ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۴۰    
زیباترین واکنش دروازه بانان در سال 2016
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۴۰    
حمیدرضا صدر*/ طی ده پانزده سال اخیر واژه فرنگی دیگری بر زبان پارسی زبانان جاری شد، واژه “داربی / دربی” که راهش را تدریجا از مقاله های کم شمار ورزشی کج کرد و پا به فرهنگ محاوره ای اهالی ورزش گذاشت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۴۰    
یووتیچ راهی سویا می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۴۰    
بازیکن سابق استقلال به صبای قم پیوست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۲۵    
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۲۵    
دروازه بان پیشین تیم فوتبال استقلال در آستانه پیوستن به صبای قم قرار دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۰۹    
شعبانی بهار به عنوان رییس مجمع انتخابات فدراسیون ورزش های زورخانه ای بارها خواستار انصراف تعداد بیشتری از کاندیداها شد!
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۰۹    
ورزش سه: در هفته های اخیر گواردیولا نیز بارها در مورد سختی تطبیق یافتن با فضای فوتبال جزیره صحبت کرده بود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۰۵    
کاروان باشگاه بایرن مونیخ در بین تعطیلات کریسمس وارد دوحه شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۰۵    
باشگاه فوتبال پرسپولیس نسبت به بازگشت ملی پوشانش از اردوی تیم ملی بیانیه ای را صادر کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۴۵    
ورزش سه: حتی در بازی هایی که آگوئرو محروم است، گواردیولا معمولا از ایهیناچیو در ترکیب ثابت استفاده نمی کند و تیمش را بدون مهاجم نوک به میدان می فرستد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۳۶    
ورزش لیگ برتر – هافبک تیم فوتبال ماشین سازی به تیم برانکو پیوست. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرسپولیس اولین خرید خود در نیم فصل لیگ برتر را انجام داد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۳۶    
برگزاری اردوی ضروری اما بی اثر تیم ملی فوتبال در امارات متحده عربی حرف و حدیث هایی ایجاد کرده که فدراسیون فوتبال باید پاسخگوی اش باشد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۲۵    
سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد گفت: تا این لحظه هیچ پیشنهادی برای هدایت تیم ملی تکواندو جهت حضور در مسابقات کشورهای اسلامی به من نشده
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۲۵    
وبسایت نود: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیه ای، ضمن تاکید بر همکاری خود با تیم ملی و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۱۸    
پیشکسوت استقلال می گوید در صورتی که مسئله رحمتی و منصوریان قابل حل باشد، باید با پادرمیانی ریش سفیدان حل شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۱۸    
محسن ترکی از داوری خداحافظی کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۰۵    
مجادله سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی پرسپولیس می تواند بیشترین کمک را به امیر قلعه نویی و تیم تراکتورسازی داشته باشد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۰۳    
خبرگزاری مهر: علی گنجعلی در واکنش به انتشار خبری در فضای مجازی و برخی سایتها مبنی بر جایگزینی فیروز کریمی به جای نادر دست نشان گفت: تصمیمی برای انجام این کار وجود ندارد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۰۳    
به گزارش روزنامه خبرورزشی، حضور بوقچی ها اما به همین درگیری های عادی ختم نمی شود و داستان های زیادی به خاطر آن ها، در فوتبال ایران رقم خورده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۰۳    
شفقنا ورزشی: اینبار تسویه حساب کی روش و برانکو از جدال های لفظی نیز گذر کرده و منافع ملی فوتبال ایران را هدف قرار داده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۰۳    
باشگاه استقلال از علی دایی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران شکایت کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۴۵    
عضو کمیته پیشکسوتان فدراسیون فوتبال به انتقاد از این فدراسیون پرداخت و گفت که منحل کردن این کمیته پُز قشنگی نبوده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۴۵    
ورزش شه: گروه چینی که به تازگی مالکیت اینتر را بر عهده گرفته اند، بارها در ماه های اخیر از اضافه کردن ستارگان بزرگ به اینتر سخن گفته اند و به نظر می رسد بازیکنان بی کیفیت این تیم نیز یک به یک راه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۳۰    
شیاطین سرخ به لطف آرای ایرانیان لقب محبوب ترین تیم جهان را در یک نظرسنجی به خود اختصاص دادند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۲۵    
سرمربی پرسپولیس مجبور به حفظ بازیکنانی شده است که جایی در اندیشه های تاکتیکی اش ندارند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۲۵    
جام نیوز: رحیم زهیوی درباره دلیل بازگشت خود از اردوی تیم ملی در امارات بیان کرد: برای رسیدگی به امور شخصی و تعیین تیم جدیدم از کی روش مرخصی گرفتم و به ایران بازگشتم. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۱۴    
مسگر ساروی و رمضانی در سمت های شان در باشگاه نساجی مازندران به کار خود ادامه خواهند داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۰۵    
مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران نسبت به شکایت باشگاه استقلال از سرمربی تیم نفت واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۵۸    
ورزش سه: باشگاه پرسپولیس سرانجام تصمیم گرفت در ازای فروش شهاب زاهدی و محمد رحمتی، سامان نریمان جهان را به خدمت بگیرد و در همین راستا این بازیکن امروز به تهران آمد و برای امضای قرارداد راهی باشگاه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۵    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا سومی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی را جزو رویدادهای مهم سال 2016 معرفی کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۳    
ورزش سه: لحظاتی قبل از به ثمر رسیدن گل اول شیاطین سرخ، داوید دخیا با واکنشی تماشایی در برابر آنتونیو، مانع باز شدن دروازه تیمش شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۳    
هوادار: رحیم زهیوی یکی از بازیکنانی است که در نقل و انتقالات نیم فصل، خواهان زیادی پیدا کرد. از استقلال تهران گرفته تا دیگر تیم های لیگ برتری ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۳    
سرمربی تیم ملی باید با مربیان ایرانی همکاری کند، اما آیا تا حالا او به باشگاه ها سرزده و از آنها خواسته همکاری کنند؟
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری فارس: سیدجواد خازنی اظهار کرد: سرمربی تیم در تمرین امروز در جمع بازیکنان از آنها خداحافظی کرده و گفته که فردا سر تمرین نمی آید ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۲۵    
مقامات بارسلونا پس از افشاگری روزنامه اسپورت کاتالونیا مجبور به تایید و انتشار کامل خبر در وب سایت رسمی باشگاه خود مبنی بر مذاکره با رونالدو کومان شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۱۳    
انتخابات ریاست فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای با پیروزی مجتبی جوهری به پایان رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۱۳    
وبسایت نود: به نقل از فوتبال ایتالیا، توماس رینکون، هافبک دفاعی سابق جنوا، امروز به طور رسمی و با مبلغی معادل 8 میلیون یورو به همراه یک میلیون یورو پاداش، به یوونتوس پیوست ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۰۵    
فابیو کاپلو عنوان کرد: شاید مضمون حرف های گواردیولا این بوده که دوست دارد رییس بارسا شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۰:۰۵    
تیم منتخب فیفا فیف پرو پیش از اعلام رسمی لو رفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۵۰    
سلطانی فر درمورد نامه وزارت امور خارجه درمورد عدم برپایی اردوی تدارکاتی تیم ها در امارات عنوان کرد: چنین نامه ای وجود ندارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۵۰    
وبسایت نود: O Jogo مدعی شده است جوئل پریرا در ژانویه به یونایتد بازخواهد گشت تا در تیم مورینیو دروازه بان سوم باشد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۳۷    
ورزش سه: در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد توافق پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس و سران بارسلونا به گوش رسیده است و شایعات حاکی از پیوستن او به بارسا در تابستان سال آینده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۳۷    
بازیکنان پرسپولیسی حاضر در اردوی تیم ملی با نظر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، کارلوس کی روش ترخیص شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۳۰    
باشگاه پانیونیوس آتن مصمم است ملی پوش ایرانی خود را در ماه جاری میلادی به تیم دیگری جهت کسب درآمد انتقال دهد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۳۰    
ورزش سه: در روزهای آخر حضور مورینیو در چلسی، رابطه او و کاستا شکراب شد و بسیاری کاستا را متهم به کم کاری برای اخراج مورینیو کردند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۲۲    
محسن مسلمان و علیرضا بیرانوند رابطه بسیار خوبی در پرسپولیس دارند. دو ستاره ای که با شوخی و خنده های شان به سایر سرخپوشان هم انگیزه می دادند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۲۲    
ورزش فوتبال ملی – تمرین تیم ملی فوتبال ایران در باشگاه ایرانیان دوبی برگزار شد. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۱۰    
بازیکنان ملی پوش پرسپولیس بعد از ترک اردوی تیم ملی در دبی وارد ایران شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من از کی روش کوچکترم و با او تماس می گیرم و دعوت می کنم که در نشست 3 نفره با برانکو به همه مسائل پایان داده و یک تصمیم مناسب برای پایان دادن به اختلافات بگیریم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۴    
بازیکن سابق استقلال به صبای قم پیوست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۵    
سرمربی استقلال خوزستان گفت: با دستور استاندار و با توجه به پولی که به بازیکنان داده می شود جدایی زهیوی، بیت سعید و طیبی منتفی است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۴۹    
صمد مرفاوی در تمرین امروز صبا با بازیکنان این تیم خداحافظی کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۴۹    
یونایتد پیشنهاد 19 میلیون پوندی برای اشنایدرلین را رد کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۴۹    
وب سایت نود: رقابت های جام ملت های آفریقا از تاریخ 14 ژانویه به میزبانی گابن آغاز خواهد شد. دیدار پایانی این رقابتها در تاریخ 5 فوریه انجام می شود؛ به این ترتیب ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۳۳    
هافبک کامرونی به تیم فوتبال پدیده خراسان پیوست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۳۳    
گل مخیتاریان زیباتر بود یا ژیرو؟
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۳۳    
مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال – دیدار تیم های سپاهان و سایپا در اصفهان باشگاه سایپا پس از خلعتبری با بازیکن تیم راه آهن به توافق رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۱۵    
ورزش سه: بازیکن جدید سرخ پوشان، سامان نریمان جهان بالاخره وارد باشگاه پرسپولیس شد تا پس از توافق نهایی با این باشگاه قرارداد خود را منعقد کند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۱۵    
ورزش لیگ برتر – درحالی که شایعه شده بود امروز سروش رفیعی به تهران برمی گردد، اما این اتفاق رخ نداد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۱۵    
عضو سابق هیات رییسه فدراسیون فوتبال می گوید کارشکنی امارات در برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال در این کشور توهین آمیز بود.