چهارشنبه ۲۲ آذرساعت ۰۴:۴۶Dec 2017 13

خبرهای فیفا دی 19 دی 1395 - fifaday.ir

فیفا دی 29 اسفند 1393 فیفا دی 24 دی 1394 فیفا دی 31 شهریور 1395 فیفا دی 30 مهر 1395 فیفا دی 30 آبان 1395 فیفا دی 30 آذر 1395 فیفا دی 30 بهمن 1395 فیفا دی 2 اسفند 1395 فیفا دی 1 دی 1395 فیفا دی 2 دی 1395 فیفا دی 3 دی 1395 فیفا دی 4 دی 1395 فیفا دی 5 دی 1395 فیفا دی 6 دی 1395 فیفا دی 7 دی 1395 فیفا دی 8 دی 1395 فیفا دی 9 دی 1395 فیفا دی 10 دی 1395 فیفا دی 11 دی 1395 فیفا دی 12 دی 1395 فیفا دی 13 دی 1395 فیفا دی 14 دی 1395 فیفا دی 15 دی 1395 فیفا دی 16 دی 1395 فیفا دی 17 دی 1395 فیفا دی 18 دی 1395 فیفا دی 19 دی 1395 فیفا دی 20 دی 1395 فیفا دی 21 دی 1395 فیفا دی 22 دی 1395 فیفا دی 23 دی 1395 فیفا دی 24 دی 1395 فیفا دی 25 دی 1395 فیفا دی 26 دی 1395 فیفا دی 27 دی 1395 فیفا دی 28 دی 1395 فیفا دی 29 دی 1395 فیفا دی 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۲:۵۲    
ملی پوشان هاکی کشورمان جام قهرمانی مسابقات کرواسی را به روی سر بردند. به گزارش مشرق ، در آخرین روز رقابت های تورنمنت هاکی کرواسی تیم ملی هاکی ایران ابتدا در آخرین بازی به مصاف تیم اسلواکی رفت که ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۶    
علی پروین با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۸:۲۰    
اعضای تیم ملی فوتبال ایران در گذشت کاظم سید علیخانی بازیکن سابق تیم ملی را تسلیت گفتند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۸:۱۳    
ورزش سه: با توجه به تردید الکسیس سانچس مبنی بر تمدید قرارداد با توپچی ها، سران آرسنال از همین حالا به دنبال جذب جانشینی برای مهاجم گلزن و شیلیایی خود هستند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۷:۵۲    
خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عصر امروز از ساعت 17 با حضور مهدی تاج، علی کفاشیان، محمود اسلامیان، لیلا صوفی زاده، حیدر بهاروند، عبدالکاظم طالقانی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۷:۴۰    
ورزش سه: بعد از جام جهانی 2014 لوییس سوارز به بارسلونا ملحق شد و مثلث آتشین خط حمله آبی اناری ها با حضور او، مسی و نیمار شکل گرفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۷:۰۵    
ورزش سه: علیرضا مرزبان سرمربی تیم خونه به خونه در گفتگویی در مورد شرایط تیم خونه به خونه و فاکتورهای لازم برای صعود به لیگ برتر صحبت کرده است. انگیزه من برای پیوستن به خونه به خونه مردم بودند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۶:۴۵    
حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر در دیداری پربرخورد و جنجالی پیروز شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۶:۳۰    
ورزش سه: در هفته های اخیر شایعات زیادی در رابطه با تمایل اینتر به جذب لیونل مسی در پایان فصل جاری به گوش رسیده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۶:۱۰    
ترکیب تیم یوونتوس برای بازی با بولونیا اعلام شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۶:۱۰    
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۵:۵۵    
هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی به تعویق افتاد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۵:۲۵    
ورزش سه: تری که بعد از سه ماه در ترکیب اصلی آبی ها قرار گرفته بود، در دقیقه 67 دیدار امروز، به دلیل خطا روی لی آنگول، با کارت قرمز کوین فرند روبرو شد؛ تصمیمی که کونته آن را درست نمی داند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۳:۰۱    
خبرورزشی: کاوه از همان روز اول پوشیدن پیراهن استقلال به عنوان یکی از خریدهای بزرگ تابستان همواره در تیررس قرار داشت و در طول فصل هم با پیش کشیدن پیشنهادش از چین برای چند هفته ای اردوی استقلال را تحت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۲:۴۵    
ورزش سه” کاظم سید علیخانی بلافاصله بعد از رفتن بیژن ذوالفقار نسب در سال 58 پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۱:۳۶    
کارشناسان داوری فوتبال ایران از ورود داوران جوان به لیگ برتر و قضاوت آنها در مسابقات مهم تمجید کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۱:۰۳    
www.isport.ir (link) http://www.isport.ir/fa/content/51a84330cfd1 آی اسپورت – محرومیت فرشید اسماعیلی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۱:۰۳    
ورزش لیگ برتر – اسطوره باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۱:۰۳    
کارشناس حقوقی فوتبال توضیحاتی درباره ادعای مدیرعامل باشگاه ذوب آهن پیرامون وضعیت محسن مسلمان ارائه کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۰:۴۸    
www.cup.ir (link) ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۰:۳۰    
هافبک پیشین پرسپولیس و استقلال گفت: در حال حاضر دو پیشنهاد برای نیم فصل دوم دارم که یکی را در نهایت انتخاب می کنم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۰:۳۰    
وبسایت نود: وینسنت یانسن مهاجم 22 ساله هلندی که در تابستان از آلکمار راهی تاتنهام شد، در این فصل در اسپرز، دوران کابوس واری را سپری می کند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۰:۱۰    
در حالیکه امروز سوژه اصلی بسیاری از روزنامه های کشورمان،کناره گیری کارلوس کی روش از سرمربیگری تیم ملی است بسیاری علاقمندند بدانند که واکنش برانکو ایوانکوویچ نسبت به این موضوع چیست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۰:۱۰    
خبرگزاری تسنیم: کارلوس کی روش روز جمعه استعفای خود را بنا به آنچه آن را عدم حمایت کافی از خودش و تیم ملی ایران در اجرای برنامه آماده سازی این تیم در راه صعود به جام جهانی 2018 اعلام کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۵۷    
روسونری در دقایق پایانی یک پیروزی شیرین به دست آورد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۵۷    
www.khabaronline.ir (link) http://www.khabaronline.ir/detail/621141/sport/premiere-league به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۵۰    
مهدی حب درویش رکورد دار روپایی گینس به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن عسگری(ع) به زندان اوین رفت و به اجرای برنامه پرداخت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۵    
ورزش سه: در ابتدای شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی و بعد از پایان جام باشگاه های جهان، خامس رسما اعلام کرد که احتمال زیادی مبنی بر جدایی او از رئال وجود دارد و از پاری سن ژرمن ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۵    
“الهام فرهمند نابغه فوتبال در غرب آسیا” این تیتر خبری است که در روزهای گذشته در رسانه های مجازی و رسمی کشور منتشر شد، خبری که اکنون مشخص شده منبعی ندارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۲۷    
رئال مادرید 5 – 0 گرانادا
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۲۷    
اعضای تیم ملی فوتبال ایران درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۱۵    
چلسی 4 پیتربرو 1
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۱۲    
ورزش سه: با توجه به پیروزی رم و ناپولی، میلان برای باقی ماندن در کورس قهرمانی به 3 امتیاز این دیدار خانگی نیاز مبرمی داشت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۱۲    
استعفا سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان سوژه رسانه اماراتی شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۱۲    
روزنامه خبرورزشی نوشت: ظاهراً اسطوره پرسپولیسی ها پس از اتفاقات اخیر راهی محل بازی تدارکاتی سرخپوشان شده بود که با برانکو ملاقات کند و بساط آشتی کنان را راه بیندازد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۵۴    
ملی پوش ایرانی تیم هندبال دینامو بخارست رومانی گفت: چند پیشنهاد خوب از تیم های آلمان، پاری سن ژرمن فرانسه و بارسلونا اسپانیا دارم که ان شا الله بتوانم بهترین انتخاب را داشته باشم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۳۹    
وبسایت نود: تیم های دوم و چهارم لالیگا در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که بارسا برای دور نماندن از کورس قهرمانی نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار دارد و ویارئال در تلاش خواهد بود که با پیروزی مقابل ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۳۹    
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: بازگشت ملی پوشان پرسپولیس به تهران با هماهنگی فدراسیون فوتبال انجام شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۳۹    
به رغم گزارش روزنامه اگلوبو مبنی بر وجود مشکلات فراوان در این ورزشگاه بعد از المپیک اما مسوولان برگزار کننده بازیهای المپیک و پارالمپیک ریو 2016 هر گونه ادعا مبنی بر تخریب ورزشگاه ماراکانا را رد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۳۹    
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۲۰    
ورزش سه: ساعتی پیش چلسی موفق شد با به ثمر رساندن 4 گل به دور چهارم FA CUP صعود کند. کونته گفت: “زمانی که 9 تغییر در تیم ایجاد می شود ارائه چنین نمایشی آسان نیست اما چلسی بازی خوبی از خود ارائه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۲۰    
نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عصر امروز در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد و مصوباتی به تصویب رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۰۶    
گلزنی مسعود شجاعی برای پانیونیوس در دیدار مقابل پانایتولیکوس
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۰۶    
www.farsnews.com (link) http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13951019001774 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۰۰    
تیم لندنی هم به دور چهارم قدیمی ترین جام باشگاهی دنیا راه یافت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۰۰    
تمام بازیکنان خارجی که برای دادن تست در تمرینات نفت شرکت کرده بودند از سوی سرمربی این تیم رد شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۴۳    
تیم فوتبال پانیونیوس در دیدار مقابل پانایتولیکوس با گلزنی هافبک ایرانی خود به پیروزی رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۴۳    
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۳۴    
آبی پوشان لندنی و میدلزبورو با شکست رقبای خود جواز حضور در دور چهارم جام حذفی انگلیس را دریافت کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۳۴    
ورزش سه: عصر امروز و در دور سوم FA CUP، مرسی سایدی ها به مصاف پلیموث رفتند اما بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا کار به جدال تکراری کشیده شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۳۴    
www.cup.ir (link) http://www.cup.ir/u/175273 فدراسیون فوتبال در پیامی درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۲۳    
یکی از روزنامه های عربستان سعودی تیتر شیطنت آمیزی برای استعفای سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به کار برده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۱۹    
ورزش سه: شیاطین سرخ در هفته های اخیر در تمامی رقابت ها مجموعا 8 پیروزی متوالی کسب کرده اند که بهترین آمار آنها از سپتامبر 2009 است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۱۹    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: واقعیت این است که تیم ملی به هر جهت اولویت اصلی ماست و همه اعضای هیات رئیس با استعفای کارلوس کی روش مخالفت کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۱۹    
ورزش لیگ برتر – ورزش سه نوشت:رییس فدراسیون فوتبال ایران نسبت به تصمیم کارلوس کی روش در بازگردان بازیکنان ملی پوش پرسپولیس از اردوی امارات نیز واکنش نشان داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۱۹    
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۰۴    
www.farsnews.com (link) http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13951019001251 به گزارش خبرگزاری فارس ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۰۳    
تیم منطقه اندلس 3 امتیاز به اندوخته هایش افزود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۰۳    
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: این طور نمی شود که هر کسی انتقاد کند آقای کی روش تصمیم به خداحافظی بگیرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۰:۴۸    
ورزش سه: بازی در شرایطی آغاز شد که چلسی با توجه به صدرنشینی در لیگ برتر، از شانس بالاتری برای صعود به مرحله بعد برخوردار بود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۰:۴۸    
کاروان استقلال خوزستان بعد از اتمام اردوی خود در تهران بدون حضور سیدسیروس پورموسوی به اهواز بازگشتند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۰:۴۸    
مهاجم استقلال از اظهارنظر اخیر عضو هیات مدیره این باشگاه ناراحت است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۰:۴۸    
دو بازیکن لیگ برتر قراردادشان را با باشگاه استقلال خوزستان فسخ کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۰:۳۱    
www.tabnak.ir (link) ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۰:۲۹    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اخبار منتشر شده در خصوص مذاکره تیم های اماراتی با سرمربی تیم ملی ایران چیزی نیست و آن را جدی نگیرید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۰:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرمربی تیم ملی همیشه کار سختی دارد، چون انتظارها از او همیشه زیاد است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۰:۲۹    
لوئیز فیگو که در مراسم تجلیل از رونالدو به خاطر کسب چهار توپ طلا حضور یافته بودبه تمجید از هموطنش پرداخت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۰:۱۴    
هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با استعفای کارلوس کی روش مخالفت کرد. به گزارش مشرق ، نشست هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال عصر امروز برگزار و طی آن بعد از ساعت ها جلسه با استعفای کی روش مخالفت شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۰:۱۴    
خبرگزاری تسنیم: مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فرانسه عصر امروز (یکشنبه) با انجام چند دیدار پیگیری شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۰:۰۱    
www.ilna.ir (link) ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۵۴    
اسطوره باشگاه پرسپولیس امروز برای عرض تسلیت به خانه پیشکسوت فقید این باشگاه رفت. به گزارش مشرق ، تعداد زیادی از پیشکسوتان پرسپولیس امروز در منزل مرحوم کاظم سیدعلیخانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس حاضر ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۴۳    
تیم الشحانیه در حضور دو بازیکن ایرانی خود برابر تیم ته جدولی معیذر متوقف شد. به گزارش مشرق ، تیم های الشحانیه و معیذر امروز (یکشنبه) در اولین بازی هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر به مصاف هم رفتند که ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۴۳    
ورزش سه: در روزهای سخت منصوریان بازگشت وریا غفوری از یک مصدومیت سخت و طولانی در آستانه شروع نیم فصل دوم شاید بهترین خبر برای سرمربی آبی ها باشد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۲۷    
هم بازی نکنم، هم توهین بشنوم و هم پولم را نگیرم؟ ورزش سه: امین حاج محمدی مدافع گران قیمت استقلال که در این تیم شرایط خوبی ندارد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۲۷    
بر طبق قانون جدید سازمان لیگ تیم هایی که می خواهند با بازیکنی در نیم فصل قرارداد امضا کنند، باید 10 درصد از بدهی های قبلی خود را پرداخت کنند و به اندازه قیمت بازیکنی که جذب کرده اند هم بدهی های خود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۲۷    
سرخپوشان مرسی ساید در ورزشگاه آنفیلد از عهده پلیموث آرگایل برنیامدند. به گزارش مشرق ، در چارچوب دور سوم از مسابقات جام حذفی انگلیس ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۱۴    
خبرگزاری تسنیم: مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فرانسه عصر امروز (یکشنبه) با انجام 6 دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این بازی ها نیس ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۱۲    
سرپرست تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: ما به زندگی شخصی و قلیان کشیدن و نکشیدن بازیکنان ورود نمی کنم اما بازیکنی که روی نیمکت بنشیند و ناراحت نباشد روز مرگ فوتبالش است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۱۲    
لواندوفسکی پیشنهاد هنگفت سالیانه 40 میلیون یورو را از سوی تیم های چینی رد کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۸:۵۴    
پایگاه تحلیلی رصد به نقل از فرهنگستان فوتبال نوشت: فوتبال ایرانی چند سالی است که با حضور مربیان خارجی با دانش فنی بالا و نسل جدید مربیان ایرانی در حال عبور از مرحله ی سنتی به مرحله ی مدرن است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۸:۵۴    
www.varzesh3.com (link) ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۸:۳۶    
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امروز با سرمربی سایپا در فرودگاه دیدار کرد. به گزارش مشرق، سروش رفیعی گزینه مورد نظر پرسپولیس امشب در فرودگاه تبریز با حسین فرکی سرمربی سایپا دیدار کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۸:۳۶    
بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امروز با سرمربی سایپا در فرودگاه دیدار کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۸:۱۸    
پیشکسوت ارزنده فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس امروز یکشنبه به دیار باقی شتافت و خانواده ورزش و فوتبال ایران را سوگوار کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۸:۱۸    
ورزش سه: سروش رفیعی که در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس قرار داشت تنها با یک مانع برای ثبت نهایی این اتفاق مواجه است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۸:۱۸    
خبرگزاری فارس: رامین رضاییان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول بازی تدارکاتی تیمش مقابل پاراگ از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد و در دقیقه 35 از زمین بازی بیرون آمد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۸:۰۳    
یک بازیکن دیگر از تیم فوتبال صبای قم جدا شد. به گزارش مشرق ، مسعود حق جو با بخشیدن طلبش به باشگاه صبای قم، قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۸:۰۳    
ورزش سه: در حالی که در بین گزینه های مدنظر خود برای تقویت تیم در نیم فصل نام شایان مصلح را نیز قرار داده بود، با پیشنهاد عجیب باشگاهش مواجه شده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۷:۵۰    
سرمربی پرسپولیس با تاثر بابت درگذشت پیشکسوت سرخپوشان این ضایعه را به خانواده سیدعلی خانی تسلیت گفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۷:۴۳    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس که دیشب جان به جان آفرین تسلیم کرد در چند وقت اخیر درگیر بیماری بود. به گزارش مشرق ...