شنبه ۲۷ مردادساعت ۰۷:۱۴Aug 2018 18

خبرهای فیفا دی 2 اسفند 1395 - fifaday.ir

فیفا دی 29 اسفند 1393 فیفا دی 24 دی 1394 فیفا دی 31 شهریور 1395 فیفا دی 30 مهر 1395 فیفا دی 30 آبان 1395 فیفا دی 30 آذر 1395 فیفا دی 30 دی 1395 فیفا دی 30 بهمن 1395 فیفا دی 1 اسفند 1395 فیفا دی 2 اسفند 1395 فیفا دی 3 اسفند 1395 فیفا دی 4 اسفند 1395 فیفا دی 5 اسفند 1395 فیفا دی 6 اسفند 1395 فیفا دی 7 اسفند 1395 فیفا دی 8 اسفند 1395 فیفا دی 9 اسفند 1395 فیفا دی 10 اسفند 1395 فیفا دی 11 اسفند 1395 فیفا دی 12 اسفند 1395 فیفا دی 13 اسفند 1395 فیفا دی 14 اسفند 1395 فیفا دی 15 اسفند 1395 فیفا دی 16 اسفند 1395 فیفا دی 17 اسفند 1395 فیفا دی 18 اسفند 1395 فیفا دی 19 اسفند 1395 فیفا دی 20 اسفند 1395 فیفا دی 21 اسفند 1395 فیفا دی 22 اسفند 1395 فیفا دی 23 اسفند 1395 فیفا دی 24 اسفند 1395 فیفا دی 25 اسفند 1395 فیفا دی 26 اسفند 1395 فیفا دی 27 اسفند 1395 فیفا دی 28 اسفند 1395 فیفا دی 29 اسفند 1395 فیفا دی 30 اسفند 1395 
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۵۵    
وکیل ملت: صادق محرمی یکی از جوانان پرسپولیس بود که ابتدای فصل توسط برانکو جذب شد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۵۴    
ساعت24- باشگاه الهلال عربستان از هواداران عمانی خود هدیه ای ویژه ای را در آستانه اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس دریافت کرد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۵۱    
سرمربی استقلال تهران معتقد است در بهترین زمان ممکن به الاهلی باختند.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۹    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۷    
وبسایت رسمی برنامه نود - روگر اشمیت سرمربی بایر لورکوزن معتقد است که با توجه به فرم خوبی که چیچاریتو در آن قرار دارد، مهاجم مکزیکی به راحتی می توند از سد دفاعی اتلتیکو مادرید عبور کند. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۷    
سرمربی استقلال گفت: این آخر فوتبال برای جوانان خوب ما نیست و آنها دیدند اگر مواظبت از خودشان نکنند بازی را می بازیم. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۵    
عکس العمل زیبای سید مهدی رحمتی مقابل ضربه ازاد احمد خلیل مهاجم سرشناس الاهلی امارات در نیمه اول، دروازه استقلال را نجات داد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۴    
وبسایت رسمی برنامه نود - تیم علیرضا منصوریان در نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، امشب با نتیجه 2-1 مقابل میزبان خود، الاهلی امارات مغلوب شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۰    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۲۴    
وبسایت رسمی برنامه نود - گواردیولا به تمجید از بیلسا پرداخته است. به گزارش وبسایت نود، در حالی که مارچلو بیلسا سرمربی باسابقه آرژانتینی به تازگی با قراردادی دو ساله هدایت لیل را برعهده گرفته ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۲۰    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۱۳    
استقلال،تیمی که در 5 بازی اخیر لیگ برتر فوتبال ایران 14 گل زده وتیم های پرسپولیس،ذوب آهن،پیکان،نفت آبادان وماشین سازی را برده،14 گل زده و4 گل خورده،در آسیا خوب نفس نمیکشد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۳:۰۳    
پس از کامنت اعتراضی علی کریمی زیر پست رئیس جمهور درباره بحران ریزگردهای خوزستان، سازمان محیط زیست جوابیه ای با تیتر پاسخ محیط زیست به علی کریمی ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۹    
تیم استقلال در روزی برابر تیم الاهلی شکست خورد که بازیکنان این تیم نتوانستند در برابر ضربات شروع مجدد حریف اماراتی خود عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارند و هر دو گل خود را از روی نقطه کرنر ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۵    
پس از کامنت اعتراضی علی کریمی زیر پست رئیس جمهور درباره بحران ریزگردهای خوزستان، سازمان محیط زیست جوابیه ای با تیتر پاسخ محیط زیست به علی کریمی ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۵۰    
عکس العمل زیبای سید مهدی رحمتی مقابل ضربه ازاد احمد خلیل مهاجم سرشناس الاهلی امارات در نیمه اول، دروازه استقلال را نجات داد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۴۴    
تیم استقلال در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مغلوب تیم حرفه ای الاهلی شد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۹    
آی اسپورت - اگرچه بازیکنان استقلال در برابر الاهلی همان ستاره های جوان لیگ برتر نبودند و نتوانستند نمایش های خوب چند هفته گذشته را تکرار کنند ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۸    
مهاجم تیم فوتبال الاهلی امارات به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم مقابل استقلال ایران انتخاب شد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۸    
به گزارش خبرگزاری فارس ، اولاریو کوزمین، سرمربی الاهلی پس پیروزی مقابل استقلال گفت: ما امروز بازی ای را مقابل استقلال ارائه دادیم که زمانی که گل تساوی را دریافت کردیم پیش خودم گفتم این نتیجه عادلانه ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۴    
حامد حدادی ستاره بسکتبال ایران این روزها اعضای خانواده اش ازجمله مادر، خواهر و خواهرزاده اش را درچین کنار خودش می بیند.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۳۲    
آزادکاران تیم ملی با حضور در اهواز جام قهرمانی در جام جهانی کرمانشاه را به مردم خوزستان هدیه کردند.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۶    
وبسایت نود: کلاتنبرگ پیش از عزیمت به عربستان، چند بازی دیگر را در لیگ برتر سوت خواهد زد. طبق اعلام ESPN، کلاتنبرگ داور انگلیسی پیش از عزیمت به عربستان در چند بازی دیگر لیگ جزیره سوت خواهد زد. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۴    
علیرضا منصوریان پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل الاهلی در نشست خبری پایان بازی حضور یافت.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۳    
فرانتس بکن بائر، مدافع و سرمربی بزرگ فوتبال آلمان به دریافت رشوه برای کمک به میزبانی آفریقای جنوبی متهم شده اشت.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۱    
آی اسپورت- من بهترین تیم آنالیز آسیا را دارم . این ادعایی بود که منصوریان بعد از سپری شدن بهمن پر از پیروزی اش کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۰    
http://dl.sportdownload.ir/video/football/95.12/highlight/alahli_2_1_esteghlal.SportDownload.ir.mp4 لینک دانلود
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۷    
به گزارش کاپ، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی با الاهلی اظهار داشت: قبل از هر چیز به تیم حریف بابت این پیروزی تبریک می گویم ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۱۲    
خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال استقلال در نخستین گام از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی امارات شکست خورد. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۹    
سرمربی استقلال معتقد است تیمش شایسته شکست برابر الاهلی نبوده است.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۸    
به گزارش خبرگزاری فارس ، در گروه A لیگ قهرمانان آسیا، استقلال با نتیجه دو بر یک در امارات مغلوب الاهلی شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۰    
استقلال تهران با دو گل دیرهنگام دیوپ بازیکن الاهلی امارات با شکست مواجه شد تا در جدول گروه A مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در پایان بازی های روز نخست در جایگاه سوم قرار بگیرد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۰    
استقلال تهران و الاهلی امارات دقایقی پیش بازی خود را آغاز کردند.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۸    
کاپیتان استقلال یکی از تصاویر به یادماندنی دیدار با الاهلی را ثبت کرد. به گزارش کاپ،مهدی رحمتی به رغم شکست استقلال مقابل الاهلی امشب در چند صحنه منجی دروازه تیمش شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۶    
آبی پوشان تهرانی با چهار کارت زردی که دریافت کردند در آستانه جریمه سنگین AFC قرار داشتند.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۴    
آی اسپورت - گل، گل و گل. 5 بازی آخر استقلال، پر از گل و صحنه های جذاب بود. تیم منصوریان با حداقل ضربه به توپ، موقعیت های پرتعدادی می ساخت و در هر بازی، سه گل به حریفش می زد ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۱    
آی اسپورت- گزارش بازی استقلال و الاهلی یک نکته ویژه داشت. مزدک میرزایی گزارش این بازی را به کمک کارشناس برنامه انجام می داد ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۵۰    
دو ستاره گران قیمت الاهلی در دیدار با استقلال پایه گذاران برد این تیم شدند.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۸    
آی اسپورت - نمایش نه چندان خوب استقلال در دقایق ابتدایی بازی با الاهلی، با پایانی تلخ در نیمه اول همراه شد ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۸    
به نظر می رسد لیونل مسی شخصا برای بازگشت پپ گواردیولا به نیمکت بارسا وارد عمل شده است.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۴    
تک گل استقلال به الاهلی در دقیقه 74 توسط امید ابراهیمی به ثمر رسید.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم های الاهلی امارات و استقلال در نخستین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به برتری میزبان اماراتی انجامید. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۳    
آی اسپورت - دفاع استقلال در اولین دیدار آسیایی شبیه به دیدارهای اول لیگ برتر بود. به هیچ توپی نه نمی گفت و خیلی راحت حریف را صاحب موقعیت می کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۳۰    
وبسایت رسمی برنامه نود - با انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه روستوف سرانجام این تیم مطرح روسی از بلاتکلیفی مدیریتی خارج شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۹    
در آخرین دقایق نیمه اول استقلال در یک اشتباه گل خورد و الاهلی با پیروزی به رختکن رفت.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۸    
به گزارش خبرگزاری فارس ، کشتی گیران آزادکار کشورمان پس از قهرمانی در جام جهانی کشتی در کرمانشاه، به خوزستان رفتند و جام قهرمانی را به مادر شهید "سعید سیاح طاهری" به نمایندگی از طرف مردم قهرمان ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۵    
هافبک استقلالی ها با گل زیبایی که به ثمر رساند شاگردان منصوریان را به بازی بازگرداند.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۲۱    
ایلنا: نماینده کشورمان در اولین قدم از لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده امارات شکست خورد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۹    
خبرگزاری تسنیم: تیم التعاون عربستان در اولین بازی خود در گروه A لیگ قهرمانان آسیا برابر لوکوموتیو ازبکستان به برتری رسید. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۳    
به گزارش خبرگزاری فارس ، فردا پرسپولیس در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه D به مصاف الهلال خواهد رفت.سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به دیدار حساس پرسپولیس و الهلال نگاهی ویژه انداخت. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۱۰    
هجوم سایبری طرفداران الهلال به توئیتر پرسپولیس باعث رقم خوردن نتیجه عجیبی شده است.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۴    
التعاون عربستان با شکست لوکوموتیو موقتا در صدر جدول رده بندی گروه A قرار گرفت. به گزارش کاپ، تیمهای التعاون عربستان و لوکوموتیو ازبکستان امشب از ساعت 19 ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۵۲    
اخبار حاکی از تمایل رئال مادرید برای جذب موسی دمبله، ستاره جوان سلتیک در تابستان آتی است.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۹    
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۶    
کاپیتان تیم ملی ایران مصدوم شد. به گزارش کاپ،اشکان دژاگه به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ماهیچه پایش در تمرین وولفسبورگ،بین سه تا 4 هفته تمی تواند وولفسبورگ را همراهی کند. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۵    
پیروزی دیلی نوشت: سرمربی پرسپولیس گفت: افتخار می کنم مربی بازیکنی مانند علی دایی بوده ام.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۲    
مدافع جوان استقلال با اشتباه فاحشی که داشت روز بد دیگر بازیکنان استقلال را تکمیل کرد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۷    
خبرگزاری تسنیم: نیمه نخست دیدار تیم های الاهلی امارات و استقلال با برتری تیم میزبان به اتمام رسید. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۱    
جدول گروه B مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در پایان بازی های روز نخست را درزیر مشاهده می کنید.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۴    
وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره بلژیکی منچسترسیتی اعتقاد دارد این تیم نباید با دیگر تیم های بزرگ انگلیسی در اروپا مقایسه شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۲۰:۱۲    
مهاجم استقلال در دومین حضور خود در دیدارهای آسیایی دومین کارت زرد را دریافت کرد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۴۵    
پل اسکولز، هافبک درخشان یونایتدها در گذشته، معتقد است تونی کروس بهترین گزینه برای تقویت خط میانی یونایتد است.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۳    
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،علی پورکیانی قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان بعد از برد شیرین این تیم برابر الفتح عربستان از سری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در گفت و ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۳    
اعضای تیم استقلال خوزستان فردا برای حمایت از تیم پرسپولیس به ورزشگاه می روند.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۶    
لئوناردو بونوچی، مدافع باتجربه یوونتوس از دلایل رد پیشنهاد بارسلونا و منچسترسیتی در تابستان امسال گفت.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۲    
AFC ترکیب استقلال را با یک جابه جایی عجیب کار کرد. به گزارش کاپ ، در فاصله حدود 30 دقیقه تا آغاز تیم های الاهلی امارات و استقلال تهران سایت AFC ترکیب دو تیم را روی خروجی خود قرار داد که نکته جالب ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۲۱    
خبرگزاری تسنیم: دومین بازی هفته اول گروه B لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی پرگل لخویای قطر برابر الجزیره امارات به پایان رسید. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۱۵    
به گزارش خبرگزاری فارس ، در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه B لخویا میزبان الجزیره بود و با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۸    
در حالی که کمتر از یک ساعت تا آغاز بازی استقلال برابر الاهلی امارات باقی مانده است تعداد زیادی از هوادران ایرانی اجازه ورود به استادیوم شیخ راشد را پیدا نکرده اند و مسوولان استادیوم به آنها اجازه ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۷    
دروازه بان استقلال در ورزشگاه راشد به شدت تشویق شد. به گزارش کاپ ،حاشیه دیدار الاهلی و استقلال به شرح ذیل است: ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۹:۰۷    
اخبار حاکی از تمایل میلان برای جذب کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید در تابستان آینده است.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۵    
www.cup.ir (link) ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۵۳    
وبسایت رسمی برنامه نود - هفته بیست و یکم بوندس لیگا با برگزاری 9 بازی به پایان رسید. نگاهی متفاوت خواهیم داشت به مسابقات این هفته بوندس لیگا ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۹    
ترکیب الاهلی برای دیدار با استقلال مشخص شد. به گزارش کاپ ، تیم فوتبال الاهلی امارات با ترکیب ماجد ناصر، سالمین، عبدالعزیز هیکل، عبدالعزیز صنقر، ولید عباس، ماجد حسن، حبیب الفردان، خمیس اسماعیل ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۲    
به گزارش خبرگزاری فارس ، تیم فوتبال الاهلی امارات که از ساعت 19:45 در ورزشگاه راشد دبی میزبان استقلال تهران در لیگ قهرمانان آسیا است لحظاتی پیش با اتوبوس در میان استقبال پرشور هوادارانش وارد ورزشگاه ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۸    
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا یک داور سریلانکایی که برای فوتبالدوستان ایرانی چهره ای شناخته شده به حساب می آید، دیدار پرسپولیس و الهلال را سوت خواهد زد. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۱    
وبسایت رسمی برنامه نود - فیفا همیشه از همه چیز گزارش جدیدی ارائه می دهد! درجدیدترین آنها نگاه موشکافانه ای به بازار نقل و انتقالات فوتبال در سطح جهانی انداخته است. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۰    
حسین عالی محمدی رکورد روپایی دنیا را روی دیوار چین شکست.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۰    
خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: این پیروزی بزرگ را که باعث غرورمان شده به ملت بزرگ ایران، به خوزستان مظلوم و کارگران گروه ملی صنعتی اهواز تقدیم می کنم. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۱۹    
وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم تیم الهلال عربستان گفت: با هدف پیروزی برابر پرسپولیس بازی می کنیم و حضور پرشور هواداران در عمان نیز مرا شگفت زده نکرد، زیرا الهلال رهبر نیمی از زمین است! ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۸    
خبرگزاری تسنیم: سرمربی الهلال عربستان ضمن اعلام مزیت تیمش از بازی در عمان برای تقدیر از هواداران عمانی کلاه ویژه مردم این کشور را به سر کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۴    
سرمربی تیم آلومینیوم اراک با بیان حقیقت در صحبت هایش می گوید داوران نباید تحت تاثیر احساسات قرار بگیرند و سوت بزنند.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۱    
سه بازیکن تیم والیبال صالحین ورامین به کمیته انضباطی احضار شدند.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۸:۰۰    
وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی آ اس رم از احتمال تمدید قرارداد فرانچسکو توتی خبر داده است. به گزارش وبسایت نود ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۷:۵۵    
صفحه توییتر رسمی ای اف سی برد استقلال خوزستان برابر الفتح عربستان را تاریخی توصیف کرد
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۵۶    
علیرضا منصوریان برای انتخاب مردان اصلی تیمش به منظور رویارویی با الاهلی قدری دچار تردید بود.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۶:۲۳    
وبسایت رسمی برنامه نود - فرانس بکن بائر، اسطوره بایرن مونیخ و تیم ملی َآلمان به دریافت رشوه 1.7 میلیون یورویی برای کمک به میزبانی آفریقای جنوبی برای میزبانی جام جهانی 2010 متهم شده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۳    
مدیرعامل سابق استقلال گفت: فوتبال ما به لحاظ نیروی انسانی روی گنج خوابیده اما به لحاظ در اختیار داشتن منابع مالی و زیرساخت های حرفه ای زیر خط فقر قرار دارد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۱    
محرومیت چهار جلسه ای سیدمهدی رحمتی پس از حواشی شهرآورد بار دیگر نام سیدحسین حسینی را بر سر زبان ها انداخت، جوانی که در دو مرحله به خوبی جای خالی شماره یک را پر کرد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۹    
تیم فوتبال الهلال عربستان مطرح ترین باشگاه این کشور صاحب فوتبال در آسیا به شمار می آید که لقب زعیم را در کشورهای عربی به خود اختصاص داده است.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۰    
در سال 79 یک دیدار تاریخی بین پرسپولیس و الهلال انجام شد که پرسپولیس در این بازی با نتیجه 3 بر 0 به پیروزی رسید. علی کریمی در این دیدار با درخشش خود اشک های خوردبین را هم درآورد.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۴    
به گزارش خبرگزاری فارس ، صنعت نفت آبادان در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران عملکرد خوبی نداشته و نتوانسته رضایت هواداران خود را جلب کند. ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۲    
به گزارش خبرگزاری فارس ، مسابقات جهانی داخل سالن تیراندازی با کمان در حالی هفته گذشته در لاس وگاس برگزار شد که دقیقا در روز مسابقه ویزای ملی پوشان کماندار ایران صادر شد و ورزشکاران کشورمان در حالی به ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۲    
خبرگزاری فارس: خوان لاپورتا، مدیرعامل سابق باشگاه بارسلونا و عضو حزب جدایی طلب کاتالونیا در صفحه توییتر خود نوشت: متاسفانه عده ای در حال خیانتی تاریخی به بارسلونا هستند ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۹    
به گزارش خبرگزاری فارس ، کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جشن تولدی که برای او گرفته شد و همچنین سیل تبریکات از سوی علاقه مندان به فوتبال و پیشکسوتان ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۰    
عصر امروز استقلال تهران در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 و 45 دقیقه میهمان الاهلی امارات خواهد بود و این در حالیست که این دیدار تقابل بهترین خط حمله لیگ ایران و بهترین ...
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۹    
روزنامه عربستانی قبل از دیدار استقلال خوزستان برابر الفتح اتهام بزرگی به نماینده ایران وارد کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۲:۵۰    
روزنامه نگار اسپانیایی ایده استفاده از ضربات پنالتی برای تعیین تیم پیروز را در سال 1962 مطرح کرد که مورد استقبال قرار گرفت.
  ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۲:۰۰    
ستاره های زیادی در بارسلونا پا به توپ شدند اما در نهایت تحت شرایطی عجیب مجبور به ترک این تیم بزرگ شدند.