پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 1 شهریور 1396 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 31 فروردین 1396 گام نیوز 31 اردیبهشت 1396 گام نیوز 1 خرداد 1396 گام نیوز 1 تیر 1396 گام نیوز 1 مرداد 1396 گام نیوز 30 مهر 1396 گام نیوز 30 آبان 1396 گام نیوز 1 آذر 1396 گام نیوز 30 دی 1396 گام نیوز 30 بهمن 1396 گام نیوز 2 اسفند 1396 گام نیوز 1 شهریور 1396 گام نیوز 2 شهریور 1396 گام نیوز 3 شهریور 1396 گام نیوز 4 شهریور 1396 گام نیوز 5 شهریور 1396 گام نیوز 6 شهریور 1396 گام نیوز 7 شهریور 1396 گام نیوز 8 شهریور 1396 گام نیوز 9 شهریور 1396 گام نیوز 10 شهریور 1396 گام نیوز 11 شهریور 1396 گام نیوز 12 شهریور 1396 گام نیوز 13 شهریور 1396 گام نیوز 14 شهریور 1396 گام نیوز 15 شهریور 1396 گام نیوز 16 شهریور 1396 گام نیوز 17 شهریور 1396 گام نیوز 18 شهریور 1396 گام نیوز 19 شهریور 1396 گام نیوز 20 شهریور 1396 گام نیوز 21 شهریور 1396 گام نیوز 22 شهریور 1396 گام نیوز 23 شهریور 1396 گام نیوز 24 شهریور 1396 گام نیوز 25 شهریور 1396 گام نیوز 26 شهریور 1396 گام نیوز 27 شهریور 1396 گام نیوز 28 شهریور 1396 گام نیوز 29 شهریور 1396 گام نیوز 30 شهریور 1396 گام نیوز 31 شهریور 1396 
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۱۶    
پسته یکی از قدیمی ترین آجیل هایی است که در جهان مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می دانید پسته بومی آسیاست و بیشتر در ایران و عراق رشد پیدا می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۰۶    
بر اساس یک سری مطالعات جهانی مشخص شد، افرادی که مبتلا به بیماری های مزمن آسم، دیابت و کرون هستند تا 363 درصد بیش از دیگران ممکن است به خودکشی دست بزنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۴۶    
راستی تبسّمِ در نگاه و چهره خندان تو آنهم در مواجهه با بحران های مختلف، همواره مرا به یاد تصویر خندان احمدرضا عابدزاده در بازی حساس با استرالیا می اندازد که الحق و الانصاف ستودنی است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۴:۳۱    
ستاد مرکزی اربعین حسینی با صدور اطلاعیه ای از ثبت نام متقاضیان اربعین از روز گذشته خبر داد و اعلام کرد ثبت نام در سامانه سماح برای عموم مردم آزاد و رایگان است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۶    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: کشورهای همسایه باید بپذیرند که حق مردم عراق و سوریه است که درباره سرنوشت خود راسا تصمیم بگیرند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۰:۱۶    
شاید فکر می کنند که با گذشت 8 سال حافظه مردم ضعیف شده. وگرنه در سال های بعد از 88 کمپین هایی با عنوان "حمایت از محاکمه سران و ساکتین فتنه 88" راه اندازی می شد و این مردم بودند که دوست داشتند فتنه ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۶    
مدیرکل دفتر گسترش شبکه های معاونت بهداشتی وزارت بهداشت گفت: طرح پرونده الکترونیک سلامت باقدرت بالایی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اجراء شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۶    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت 11 واحد صنعتی و معدنی در استان بوشهر با حجم سرمایه گذاری بیش از 97 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۱    
فرمانده سابق انتظامی استان بوشهر گفت: در پنج سال گذشته 551 باند قاچاق موادمخدر شناسایی و متلاشی، بیش از 560 دستگاه خودرو توقیف و 15 هزار 291 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۵۶    
حاج صفی امروز از وسوسه های که در این مواقع سلبریتی ها را احاطه می کند گذر کرد و این اقدام اخلاقی و انسانی او به مرانب از سخت ترین مسابقات فوتبال نیز سخت تر است ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۵۱    
درست در همین نقطه که ذهن های شرطی شده ما، به روزمرگی های مرگ آور خود بازگشته، می شود با خیال راحت یک سؤال جدی و جدید از شهید محسن حججی ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۴۶    
رده بندی برترین باشگاه های فوتبال آسیا اعلام شده و پرسپولیس در رده هشتم و استقلال در مکان شانزدهم قاره کهن ایستاده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۳۶    
وزارت خارجه چین به وضع تحریم های روز گذشته آمریکا علیه شخصیت های حقیقی و حقوقی این کشور به شدت اعتراض کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۳۶    
یک روزنامه آلمانی با استناد به پاسخ وزارت کشور آلمان به یک درخواست حزب چپ این کشور از افزایش روزافزون شمار پناهندگان ترک در آلمان خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۳۶    
هر فردی امضای مخصوص خود را دارد و شکل امضاها با هم تفاوت دارد اما آیا می دانستید که زیباترین امضای جهان هم وجود دارد؟
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۳۱    
صادق ملکی با اشاره به اخبار منتشرشده درخصوص توافق ایران و ترکیه برای عملیات مشترک گفت: باتوجه به ملاحظات مختلف، توافق درمورد عملیات های مشترک دور از ذهن است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۳۱    
یکی از دوستان شهید محسن حججی خاطره ای جالب از این شهید مدافع حرم تعریف کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۲۱    
برخی از نمایندگان طرح محدود کردن عکاسان مجلس را به هیئت رئیسه ارائه داده اند و علت آن را عکسبرداری از رفتار یک نماینده عنوان کرده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۱۱    
شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با انتشار اطلاعیه ای علت بروز تاخیر در پروازهای عصر چهارشنبه را تشریح کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۶    
انتخابات دهمین دوره انجمن روزنامه نگاران مسلمان ظهر امروز در تالار سوره حوزه هنری با حضور حداکثری اعضا برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۱    
رسانه آمریکایی وال استریت ژورنال فاش کرد که شمار نیروهای آمریکایی مستقر در افغانستان از چیزی که به طور عمومی افشا شده بیشتر است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با پوتین ایران را تهدیدی جدی برای این رژیم معرفی کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۶    
براساس مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها، رژیم غذایی سرشار از میوه ها و سبزیجات خطر ابتلا به سرطان و سایر بیماری های مزمن را کاهش می دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۶    
جنبش أنصارالله با صدور بیانیه ای جنایت اخیر عربستان سعودی در شهر صنعاء که به شهادت بیش از 30 نفر منجر شد را محکوم کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۱    
یکم شهریور ماه مصادف است با سالروز ترور مجاهد فی سبیل الله شهید سید اسدالله لاجوردی،که در محل کار خود در بازار تهران و به دست عوامل سازمان تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) در سال 1377 به شهادت رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۱    
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: راه علاج در مقابل هجوم فساد و ناهنجاری ها در جامعه، تزریق روحیه انقلابی و شهادت طلبی در بین نسل جوان است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۲۰:۳۶    
فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) مدافع ملی پوش الاهلی عربستان را به مدت 6 ماه محروم کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۶    
بخشدار ویژه خارگ گفت: صبح امروز جلسه هیات رئیسه شورای شهر خارگ در محل فرمانداری بوشهر برگزار و اعضا انتخاب شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۱    
فرماندار دشتی گفت: از سال 93 تا 96 بالغ بر 251 میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی در سطح شهرستان هزینه شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۱    
فرماندار بوشهر گفت: نباید برخی قوانین دست و پا گیر موجب پشیمانی سرمایه گذار شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۶    
فرماندار دشتی گفت: ترکیب هیئت رئیسه شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان صبح چهارشنبه با رای گیری اعضاء مشخص شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۱    
ارتش لبنان با آزادسازی بیش از 100 کیلومتر مربع از ارتفاعات شرق این کشور از اشغال داعش، در عملیات فجر الجرود ، شرق کشور را در آستانه آزادی کامل از اشغال داعش قرار داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۶    
گام نیوز: در اولین جلسه شورای شهر بوشهر غلامعلی میگلی نژاد با 8 رای موافق و یک رای مخالف شهردار بوشهر انتخاب و در سمت قبلی خود باقی ماند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۶    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید اجازه دهند تیم به حاشیه برود، زیرا با ورود به حاشیه باید فاتحه پرسپولیس را خواند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۱    
عضو تشخیص مصلحت نظام با بیان این که تصمیم حصر در جلسه رسمی شورای عالی امنیت ملی صورت گرفت گفت: برخلاف تصور خیلی ها، مسئله حصر 20 ماه بعد از شروع فتنه و یک سال بعد از خروش تاریخی 9 دی صورت گرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۱    
فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد به کارگردانی محمدرضا خردمندان به فروش نیم میلیارد رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۵۱    
فرمانده ناجا گفت: در حالیکه کشورهای اطراف ایران اسلامی، گروه های تکفیری، سلفی، شبکه ها و باندهای قاچاق را ناامن کرده اند ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۶    
گام نیوز : با حضور فرمانده نیروی انتظامی ایران، سردارخلیل واعظی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان بوشهر معرفی و از خدمات 5 ساله سردار حیدر عباس زاده قدردانی شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۶    
به گزارش گام نیوز ، مراسم رونمایی از حکم گینس آرش احمدی طیفکانی رکوردار بیشتر تعادل توپ روی پیشانی با حضور روح الله دشمن زیاری نماینده گینس در ایران ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۶    
گام نیوز : در اقدامی قابل تامل ، فرمانداری بوشهر از ورود خبرنگاران به جلسه تحلیف اعضاء جدید شورای اسلامی شهر بوشهر ممانعت به عمل آورد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۶    
رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرد در صورت تصویب نشدن طرح ساخت دیوار مرزی دولت را تعطیل خواهد کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۱    
نماینده مردم محلات در مجلس با بیان اینکه افزایش قیمت گوشت باعث آسیب پذیری اقشار کم درآمد می شود، گفت: دولت چاره ای برای افزایش قیمت گوشت بیندیشد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۱    
وزیر خارجه آمریکا به ناکامی و شکست در افغانستان و کاهش نقش واشنگتن در این کشور اذعان کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۱    
منابع خبری می گویند آمریکا شصت کامیون حامل تسلیحات سنگین به شهر رقه در سوریه ارسال کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۶    
دبیرکل حزب الله لبنان نیز با تشکر از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از لبنان بر انسجام داخلی بین ارتش و مقاومت و مردم و دولت لبنان تاکید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۱    
نکته جالب اینجاست که این عروسک ها لوازم التحریر، فیلم، کارتون و تی شرت هم دارند و آنها با این عروسک ها تفکر، اندیشه وسبک زندگی غربی را در ذهن فرزندان ما وارد می کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۴۱    
مسئول قرارگاه اربعین سامرا گفت: حشدالشعبی در اربعین سال 95 باعث وحدت و همدلی همه نیروهای مسلح عراق شد و در این زمینه اقدامات بسیاری با آنکه درگیر جنگ با داعشی ها بودند، انجام داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۱    
تحلیلگر اسرائیلی در یادداشتی نوشت، جنگ در سوریه در حالی به پایانی زودتر از حد انتظار خود نزدیک می شود که بشار اسد همچنان در قدرت مانده و اسرائیل نگران آینده حضور ایران و حزب الله در سوریه است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۶    
حسن روحانی مخصوصا تاکیدشان بر عدم بکارگیری افرادی بوده که در فتنه 88 پرونده داشته اند و همچنین این دستورالعمل به استانداران نیز گفته شده و برآن تاکید شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۱    
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: خدامحوری رمز موفقیت زندگی مشترک امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) بوده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۶    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از انجام 9 هزارو 142 مورد بازرسی از ابتدای سالجاری در سطح واحدهای صنفی شهرستان خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۱    
گام نیوز: صبح امروز در جلسه تحلیف اعضای شورای شهر بوشهر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد "ابوذر دهدار" با 7 رای و 2 رای سفید رئیس به عنوان تنها کاندیدا رییس شورای پنجم بوشهر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۱    
مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر گفت: ایستگاه پمپاژ کلل و پمپاژ نخلستان دشتستان به مدت 72 ساعت به سبب تخلیه رسوب سدرئیسعلی دلواری و بند انحرافی شبانکاره قطع شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۶    
سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی از وسیع تر شدن مرزها با عراق در مراسم اربعین حسینی(ع) خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۱    
سرپرست معاونت اجتماعی پلیس بوشهر گفت: نمایشگاه تخصصی آسیب های اجتماعی با همکاری مرکز مشاوره آرامش و کانون حمایت از خانواده سبز بوشهر برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۶    
فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از دستگیری سارق و کشف پنج دستگاه موتورسیکلت خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۱    
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: اداره بنادر و کشتیرانی استان بوشهر موافقت خود برای کمک یک میلیارد ریالی در قالب تهیه 500 بسته آموزشی 200 هزارتومانی اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۱    
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو برای دو دیدار کره جنوبی و سوریه را اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۶    
موج بازگشت افراطی های سرخورده با شکست های پی در پی داعش در عراق و سوریه به موطنشان در اروپا نگرانی های امنیتی را در قاره سبز تشدید کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۶    
کارگردان فیلم جشن تولد گفت: سینمای ایران در بدترین دوران تاریخ خود قرار داشته و سقوط کرده است و مقصر اصلی این قضیه مسئولین فرهنگی ما هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۶    
وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران گفت: بهتر است فعلا در اردو نباشم و به تمرینات انفرادی ام ادامه بدهم.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۶    
مجید فراهانی ضمن ابراز نارضایتی از رای نیاوردن گزینه پیشنهادی وزارت نیرو گفت: فراکسیون امید نشان داد که شکننده و غیر منسجم برخورد می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۱    
مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا، که در راس هیاتی به منطقه سفر کرده است، روز گذشته با امیر قطر و ولیعهد سعودی به صورت جداگانه دیدار کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۱۶    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، ویتامین C موجب مرگ سلول های بنیادی معیوب در مغز استخوان می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۱:۴۶    
گام نیوز: شنیده های خبری گام نیوز از احتمال ابقای میگلی نژاد در سمت شهردار و انتخاب ابوذر دهدار به عنوان رئیس شورای شهر بوشهر حکایت دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۱:۱۶    
گام نیوز: برای نخستین بار یک هم استانی به معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۰:۳۶    
گام نیوز: در جهت تعامل و ارتباط هر چه بهتر با مخاطبان، پایگاه خبری تحلیلی گام نیوز اقدام به راه اندازی گروه شهروند خبرنگار کرده تا خبرها ...