شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۰۵Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 2 شهریور 1396 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 31 فروردین 1396 گام نیوز 31 اردیبهشت 1396 گام نیوز 1 خرداد 1396 گام نیوز 1 تیر 1396 گام نیوز 1 مرداد 1396 گام نیوز 30 مهر 1396 گام نیوز 30 آبان 1396 گام نیوز 1 آذر 1396 گام نیوز 30 دی 1396 گام نیوز 30 بهمن 1396 گام نیوز 2 اسفند 1396 گام نیوز 1 شهریور 1396 گام نیوز 2 شهریور 1396 گام نیوز 3 شهریور 1396 گام نیوز 4 شهریور 1396 گام نیوز 5 شهریور 1396 گام نیوز 6 شهریور 1396 گام نیوز 7 شهریور 1396 گام نیوز 8 شهریور 1396 گام نیوز 9 شهریور 1396 گام نیوز 10 شهریور 1396 گام نیوز 11 شهریور 1396 گام نیوز 12 شهریور 1396 گام نیوز 13 شهریور 1396 گام نیوز 14 شهریور 1396 گام نیوز 15 شهریور 1396 گام نیوز 16 شهریور 1396 گام نیوز 17 شهریور 1396 گام نیوز 18 شهریور 1396 گام نیوز 19 شهریور 1396 گام نیوز 20 شهریور 1396 گام نیوز 21 شهریور 1396 گام نیوز 22 شهریور 1396 گام نیوز 23 شهریور 1396 گام نیوز 24 شهریور 1396 گام نیوز 25 شهریور 1396 گام نیوز 26 شهریور 1396 گام نیوز 27 شهریور 1396 گام نیوز 28 شهریور 1396 گام نیوز 29 شهریور 1396 گام نیوز 30 شهریور 1396 گام نیوز 31 شهریور 1396 
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۱:۴۰    
یک کارشناس بازار خودرو گفت: اکثر افراد به دنبال خودرو وارداتی هستند و در صورتی که واردات خودرو تسهیل شود،حجم واردات به خصوص در بازه قیمتی کمتر از 100 میلیون تومان افزایش می یابد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۰۸    
آناناس میوه ای است حاوی ترکیبی موثر به نام بروملین که نوعی آنزیم محسوب می شود و مصرف آن فواید و مزایایی بخصوص برای مبتلایان به بیماری های آرتریت و مشکلات قلبی دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۹:۰۶    
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: حوزه علمیه بار سنگین پاسداری از انقلاب را بر دوش دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۵:۵۱    
سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای فهرست اسامی چند برابر ظرفیت شرایط خاص آزمون سراسری را اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۶    
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برای تامین مسکن نیازمندان تفاهم نامه هایی با سازمان های حمایتی منعقد شده که در شهرهای کشور در حال اجرا است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۱    
کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، به عنوان بازیکن سال اروپا انتخاب شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۶    
گام نیوز: تیم پارس جنوبی جم با شکست دادن استقلال خوزستان صدرنشین جدول لیگ برتر شد. تک گل این بازی توسط امید سینگ به ثمر رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۱    
اگر از بیشتر زنان بپرسید از ابتلا به کدام بیماری ها وحشت دارند به ترس شان از سرطان اعتراف می کنند؛ حداقل تا پیش از رسیدن به مرحله یائسگی، نگرانی زنان معمولا معطوف به جست وجوی نشانه های سرطانی است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۶    
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت عملیات نظامی علیه داعش در شرق لبنان، اخراج داعش از مرز شرقی لبنان را از جمله اهداف عملیات در مرز سوریه و لبنان دانست و گفت که کار داعش در شرق لبنان تمام است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۱    
گروه تروریستی داعش با قصد حمله به یگان های ارتش سوریه و محور مقاومت در مرز عراق و سوریه با خودروهای زرهی و تعداد زیادی نیرو به این قسمت رسیده بود با پاسخ کوبنده یگان پهپادی مواجه شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۵۶    
همه خواستار شفافیت هستند اما معلوم نیست چرا طرح رسیدگی به اموال مسئولین حدود سه دهه در مجمع تشخیص می ماند! و نمی دانیم چرا مدام خبرنگاران و عکاسان محدود می شوند؟!
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۵۱    
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در چهار ماه نخست امسال افزون بر 25 میلیون و 272 هزار متر مکعب آب در شهرهای استان بوشهر مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 55 درصد ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۵۱    
مربی و بازیکن سابق تیم ملی کشورمان ممنوع التصویر شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۴۶    
مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر در نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور در گلزار شهداء با آرمان های امام (ره) و شهداء تجدید میثاق کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۴۱    
در رقابت های فوتبال ساحلی جوانان کشور تیم پارس جنوبی به عنوان میزبان، در ورزشگاه ساحلی بوشهر با نتیجه پنج بر سه برابر صنعت فرش حداد اصفهان پیروز شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۳۶    
مدیرکل شیلات استان بوشهر گقت: صیادان استان بوشهر در 28 روزگذشته بیش از 1419 تن میگو در آبهای خلیج فارس صید کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 55 درصد افزایش دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۳۶    
رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: در راستای نشست گفت وگوی فرهنگی، تاریخی و تمدنی دانشگاه های حوزه خلیج فارس، همایش بین المللی راه ابریشم دریایی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۳۶    
رئیس پلیس شهرستان کنگان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا با تلاش ماموران نیروی انتظامی کنگان به ارزش 1.7 میلیارد ریال سیگار و تنباکوی میوه ای خارجی قاچاق کشف شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۲۶    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در جزیره بالی با همتای اندونزیایی خود دیدار و در مورد توسعه همکاری های آموزشی و عملیاتی این دو نیرو در منطقه غرب و جنوب شرق آسیا رایزنی کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۲۱    
یک مربی اسپانیایی به عنوان بدنساز و مربی به کادرفنی تیم خونه به خونه بابل اضافه شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۲۱    
رویترز اعلام کرد: قیمت نفت در آستانه نتیجه سخنرانی های رئیس فدرال رزرو آمریکا و بانک مرکزی اروپا اندکی کاهش یافت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۲۱    
تازه ترین مطالعات نشان می دهد افرادی که زیاد خواب می بینند، کمتر در معرض ابتلا به زوال عقل قرار دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۲۱    
مراقبت از پوست و مو یعنی توجه دقیق به همه چیز. این کافی نیست که فقط به کرم های بهداشتی یا مواد آرایشی یا رنگ موها توجه کنید.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۱۶    
مجری شبکه خبر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود راجع به یک آگهی عجیب به کاربران هشدار داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۱۶    
امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا تحت تأثیر انتظار سرمایه گذاران به نتیجه نشست بانک مرکزی آمریکا، 4.4 دلار کاهش یافت.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۱۶    
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: با وجود اینکه تاکنون فقط صعود 2 تیم به جام جهانی روسیه قطعی شده است 25 کشور کمپ خود را در این کشور رزرو کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۱    
کانون تربت اسلامی در قطعنامه پنجمین کنگره خود تاکید کرد:برخی مسائل و مشکلات اخیر به حیثیت آموزش و پرورش در جامعه خدشه وارد ساخته و انگیزه معلمان را تنزل داده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۵۱    
کمپ سه روزه برای کودکان چاق هلندی توسط باشگاه آلکمار با مشارکت ملی پوش ایرانی این تیم برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۳۶    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: در هفته دولت بالغ بر 19 پروژه در زمینه های مختلف توسط این اداره کل افتتاح می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۲۶    
فرماندار دشتی گفت: صد درصد پروژه های امید در سطح شهرستان که شامل زمین چمن مصنوعی و پارک محله ی می باشد افتتاح شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۲۱    
فرماندار دشتی گفت: در هفته دولت امسال 44 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 565 میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۱۶    
همزمان با آغاز هفته دولت چهار پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد ریال در دیلم افتتاح شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۱۶    
فرماندار جم گفت: شوراها باید به بستر سرمایه گذاری در شهرها و روستاها فراهم کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۱۱    
گام نیوز : فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که هفته گذشته به نمایشگاه اتومبیلی در شهر بوشهر تیراندازی کرده بود، شب گذشته خود را تسلیم پلیس کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۰۱    
نیروهای عراقی در پنجمین روز از عملیات قادمون یا تلعفر ، مناطق جدیدی را در داخل شهر تلعفر آزاد کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۰۱    
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز ایران قهرمان مبارزه با تروریسم در دنیاست، گفت: پاسداران باید در مقابل هر نوع تبعیض، محکم و قاطع بایستند و در استقلال و تمامیت مرزهای کشور ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۱۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بر خلاف دیدگاه برخی از افراد که گفتند، اصلا امروز جنگی نداریم و بگذارید مردم زندگی خود را در آرامش داشته باشند، بله ما نیز قبول داریم که نباید جنگ شود اما ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۰۶    
هیاتی به سرپرستی دبیر کل پیشین سازمان ملل نسبت به تشدید خشونت ها در میانمار و بحران مسلمانان روهینگیا واکنش نشان داده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۰۱    
کسب مدال نماینده تکواندو دانشجویان ایران در وزن 74- قطعی شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۰۱    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران امروز با حضور در بیمارستان جم از مهدی مناجاتی عیادت کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۰۱    
کادرفنی استقلال پس از بازی آبی ها با پدیده مشهد به منزل منصوریان رفتند و از او اعلام حمایت کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۰۱    
عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار از تمرکز شکایات از موسسات اعتباری سراسر کشور در محکمه ویژه ای در تهران خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۴:۵۶    
سخنگوی رسمی یگان ویژه امنیت مسجدالحرام توضیحاتی درباره مرگ یکی از حاجیان در این مکان شریف ارائه داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۴:۳۶    
اصلاح طلبان مطرح می کنند که بایستی برای کم کردن میزان مهاجرت و همچنین آلودگی هوا در تهران هزینه زندگی در پایتخت افزایش بیابد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۴:۳۶    
معاون مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: در راستای تحکیم بنیان خانواده در بین زوج های جوان، برنامه های فرهنگی اجتماعی ویژه این زوج ها در استان بوشهر تدوین شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۴:۳۱    
نشست رییس فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۶    
نودوششمین شماره خط حزب الله با تیتر جهادی ها ، همراه با مطالبی منتشرنشده از رهبر انقلاب درباره شهید اندرزگو، چریک مبارز مسلمان منتشر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۶    
لیست جدید قیمت های محصولات ایران خودرو اعلام شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۳:۳۱    
گام نیوز: کارکنان بیمارستان شهدای خلیج فارس در بوشهر به نشانه اعتراض برای عدم دریافت حقوقشان اعتراض کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۱    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در راستای برنامه ریزی ستاد اربعین استان بوشهر، موکب ها و سیستم حمل و نقل این استان برای ارائه خدمات به زائران حسینی تعیین شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۱    
فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، با تلاش ماموران دریابانی، 500 کیلوگرم مواد مخدر در بندر کنگان کشف و ضبط شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۰:۲۶    
به گزارش گام نیوز ، مراسم جشن ازدواج و اهدا جهزیه به نو عروسان همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) توسط خیره آبشار عاطفه ها در سینما کانون بوشهر برگزار شد. عکاس:صدیقه دهباشی ...
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۴۱    
تیم ملی کشتی آزاد ایران در شرایطی از فردا(جمعه) کار خود را در رقابت های جهانی پاریس آغاز می کند که با ترکیبی دگرگون شده به دنبال کسب افتخاری دیگر است.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۴۱    
تیم فوتبال لیورپول با برتری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل هوفن هایم آلمان راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۳۶    
معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از کاهش 25 درصدی بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی زائران ایرانی در شهرهای مدینه و مکه در مقایسه با حج 94 خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۳۱    
در حال حاضر نیروهای امنیتی هلند سالن را محاصره کرده و از مردم خواسته اند از این منطقه دور شوند.