جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۴:۵۹Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 4 اردیبهشت 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 اردیبهشت 1397 گام نیوز 2 اردیبهشت 1397 گام نیوز 3 اردیبهشت 1397 گام نیوز 4 اردیبهشت 1397 گام نیوز 5 اردیبهشت 1397 گام نیوز 6 اردیبهشت 1397 گام نیوز 7 اردیبهشت 1397 گام نیوز 8 اردیبهشت 1397 گام نیوز 9 اردیبهشت 1397 گام نیوز 10 اردیبهشت 1397 گام نیوز 11 اردیبهشت 1397 گام نیوز 12 اردیبهشت 1397 گام نیوز 13 اردیبهشت 1397 گام نیوز 14 اردیبهشت 1397 گام نیوز 15 اردیبهشت 1397 گام نیوز 16 اردیبهشت 1397 گام نیوز 17 اردیبهشت 1397 گام نیوز 18 اردیبهشت 1397 گام نیوز 19 اردیبهشت 1397 گام نیوز 20 اردیبهشت 1397 گام نیوز 21 اردیبهشت 1397 گام نیوز 22 اردیبهشت 1397 گام نیوز 23 اردیبهشت 1397 گام نیوز 24 اردیبهشت 1397 گام نیوز 25 اردیبهشت 1397 گام نیوز 26 اردیبهشت 1397 گام نیوز 27 اردیبهشت 1397 گام نیوز 28 اردیبهشت 1397 گام نیوز 29 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 اردیبهشت 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ - ۱۰:۱۲    
به گزارش گام نیوز برخی افراد نه نزد مردم آبرو دارند و نه نزد خدا. بر عکس برخی دیگر هم نزد خدا آبرو دارند و هم نزد مردم. در زیارت عاشورا یک تقاضا از خدا داریم: ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۵    
پژوهش های جدید دانشمندان نشان می دهد مصرف شیرین کننده های مصنوعی تأثیرات مخرب و منفی بر بدن داشته و موجب بروز اختلالات و بیماری هایی همچون چاقی و دیابت می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۲۲:۵۵    
تلویزیون های تعاملی یا IPTV کلمات تازه ای ست که این روزها در رسانه ها درباره تلویزیون می شنویم. اما تلویزیون تعاملی یعنی چه و قرار است تلویزیون را به چه سمتی ببرد؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۹    
کوشکی گفت: من به صراحت می گویم نه تنها جنگ را درشت ننوشتیم، درست هم ننوشتیم. اگر بگوییم دانسته های نسل جوان دیروز و امروز از دفاع مقدس هیچ است، دروغ نگفته ایم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۴    
وجود تکه ای دو سانتی متری شبیه تیغ موکت بری در نان سنگک و بلع آن توسط یک زن در کرمان وی را دو بار به اتاق عمل کشاند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۴    
نتایج تازه ترین بررسی ها نشان داده است، افرادی که صبحانه میل نمی کنند، بیشتر در معرض چاقی قرار دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۴    
بر اساس یک مطالعه جدید روغن ماهی می تواند در کاهش آسیب های مغزی ناشی از استرس مزمن و استرس پس از سانحه موثر باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: حمایت از کالای ساخت داخل زمینه ساز بستری مناسب جهت دست یافتن به اهداف سند اشتغال کشور است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۴    
نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: جانبازان نشانه حق طلبی و عمارهای انقلاب در عصر حاضر هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۹    
دولت دوازدهم با این سطح از انتقادات تنها دولتی است که بعد از فقط یکسال از فعالیت خود اینچنین حامیانش به منتقدانش بدل شده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با هوشیاری و تلاش 300 تیم تروریستی که قصد ایجاد اغتشاش، بمب گذاری و اقدامات تروریستی داشتند شناسایی و متلاشی کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
عضو هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی از واردات 70 درصدی لوازم آرایش مورد نیاز کشور خبر داد و گفت: 80 درصد شوینده های مصرفی در ایران، داخلی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۳۱    
منابع عراقی از بمباران شمال این کشور از سوی جنگنده های ترکیه ای خبر دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۲۶    
با هوشیاری مأموران انتظامی فرودگاه امام خمینی(ره) خبرنگار هتاک که قصد خروج از کشور با بلیت و پاسپورت را داشت شناسایی و دستگیر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۲۶    
فرمانده نیروی انتظامی در همایش روسای پلیس امنیت عمومی با بیان اینکه طرح های امنیت اخلاقی پلیس به جد دنبال می شود، گفت : در اجرای مأموریت ها به واسطه "فضاسازی ها" و "هوچی گری ها" کوتاه نمی آییم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۲۶    
یک دیپلمات روس اعلام کرد که تل آویو از مسکو خواسته است تا سامانه اس-300 را به دولت سوریه ندهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۲۱    
نماینده مجلس ملی فرانسه: با خروج آمریکا از برجام احتمالاً ایران هم خارج خواهد شد و در این صورت،توافق دیگروجود نخواهد داشت و اقبالی هم نخواهد داشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۱۶    
رئیس جمهور ترکیه طی سخنرانی در کنگره حزب عدالت و توسعه، درباره مسائل مختلفی از جمله عملیات نظامی در شمال سوریه، وضعیت اضطراری در ترکیه و همچنین انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری صحبت کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۱۶    
گزینه پیشنهادی دونالد ترامپ برای پست وزارت امور خارجه آمریکا، یک گام دیگر تا انتصاب نهایی فاصله دارد و طی روزهای آینده، آغاز به کار وی به عنوان وزیر امور خارجه جدید آمریکا، می تواند در تعیین سرنوشت
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۱۶    
خبرنگاری که در فضای مجازی به یکی از ائمه توهین کرده بود، حین فرار بازداشت شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۱۱    
دبیر کل فوتبال ایران در حالی بامداد روز یکشنبه با پرواز روسی به مسکو رفت که 2 نفر دیگر را نیز با خود همراه داشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۶    
حرمله شخصیتی است که در دام اعتیاد گرفتار است و در طول داستان اتفاقاتی را که از سر گذرانده، برای خواننده بازگو می کند. این اثر از آنجا که با درونمایه اجتماعی نوشته شده، در نوع خود اثری جسورانه است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۱    
هنوز بعد از 40 سال هم نتوانسته ایم در بحث ترویج فرهنگ ایثار شهادت خوب کار کنیم. یک نظام جامع درمان، معیشت و رفاه، آموزش، اشتغال و کارآفرینی تعریف کرده ایم اما نمی گذارند که اجرا شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۱    
اولین نمایشگاه بزرگ هوافضای ترکیه با نام Eurasia2018 از فردا در جنوب غرب این کشور آغاز به کار می کند و جمهوری اسلامی ایران با 9 شرکت، پس از کشور میزبان (ترکیه) پررنگ ترین حضور را در Eurasia2018 دارد
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۱    
کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی آماری از مسابقات جام ملت های آسیا منتشر کرده است که عناوین این رقابت ها در سه بخش در اختیار تیم ملی و فوتبال ایران قرار دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۶    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانس خبری با فرستاده سازمان ملل در سوریه گفت که مردم این کشور باید درباره آینده آن تصمیم بگیرند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۱    
غلامحسین اسماعیلی گفت: رای راننده اتوبوس جنایت خیابان پاسداران مورد تایید دیوان عالی کشور قرار گرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۱    
دستیار و مشاورعالی فرمانده معظم کل قوا بیان کرد: 40 سال است که من سردار علی فضلی را می شناسم. اگر از من سوال شود که او مصداق چیست عنوان می کنم که علی فضلی از مصادیق شهید زنده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۶    
اول اردیبهشت ماه جامعه مدرسین حوزه علمیه رای به سلب مرجعیت آیت الله شریعتمداری داد. علت این اقدام اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، همکاری شریعتمداری با صادق قطب زاده در طراحی یک کودتا با شرکت بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۶    
اسامی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در لیگ ملت های والیبال اعلام شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۵۶    
رئیس هیئت مدیره جامعه دامپزشکان کشور گفت: محصولات پروتئینی حیوانی به صورت ارگانیک در کشور تولید نمی شود و ما کماکان درگیر دغدغه های تولید محصول سالم در این بخش هستیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۵۶    
پسری که 6 زن را مورد تجاوز قرار داده بود، در زندان رجایی شهر کرج اعدام شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۹    
تیم ایران با برتری برابر روسیه به عنوان قهرمانی لیگ جهانی والیبال نشسته دست یافت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۹    
حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی طی پیامی از مواضع امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در تحکیم وحدت و برادری بین سپاه و ارتش تقدیر و تشکر کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۴    
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: مخالف فعالیت دست فروشان نیستیم ، اما مشکل اصلی ناشی از شیوه کنونی فعالیت این افراد است و با شکل کنونی فعالیت آنها مخالف هستیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۴    
مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: با ایجاد انگیزه های لازم، تجاری سازی ایده ها و ابتکارات دانشجویی را در سال جاری دنبال می کنیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۹    
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: نقش جمهوری اسلامی ایران برای نشان دادن چهره واقعی اسلام نیز قابل اتکاء است که در این بین دانشگاه ها و به خصوص تشکل های دانشجویی نقشی بنیادین و استراتژیک بر عهده ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۹    
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از اعزام 300 نفر از خادمین شهدای بوشهری به راهیان نور غرب خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۹    
رئیس شورای شهر بوشهر گفت: برای ایجاد تعادل در بازار، کارکرد دست فروشان در بوشهر نظام مند می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۲    
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: پیش از این پنج پیام رسان را مورد حمایت قرار داده بودیم که اکنون با انتخاب مردم دو پیام رسان دیگر نیز به این لیست اضافه شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۲    
اگرچه روحانی وعده داد بود بازار مشاغل ایرانی را از چنگ رقبای منطقه ای خارج کند ولی بر خلاف شعارش، ایران اکثر بازارهای عراق را از دست داد و عربستان و ترکیه جایگزینش شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۷    
مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: ساعت دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر تغییر کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۷    
وزیر نفت گفت: وزیر نفت وقتی تیم ملی فوتبال و پرسپولیس و استقلال مربی خارجی دارند، آیا ما نباید در صنعت نفت خود از منابع خارجی استفاده کنیم؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۷    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: امسال دنبال این هستیم که کشتارهای غیر بهداشتی و بدون نظارت هیچ جای کشور انجام نشود تا مردم نگران مصرف مرغ و گوشت نباشند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۶    
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ارتباط صنایع استان بوشهر با دانشگاه ها افزایش یابد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۶    
گام نیوز : مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به نفوذ گرد و غبار به استان بوشهر گفت: بر اثر این پدیده دید افقی و کیفیت هوا در استان کاهش یافته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۰    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: پرورش پرندگان زینتی در استان بوشهر گسترش می یابد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۰    
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: طرح کاداستر اراضی کشاورزی استان بوشهر توسط مالکان کنترل می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۰    
مسابقات هوا فضای کشوری در دو سطح دانشجویی و دانش آموزی در دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر آغاز شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۵    
فرماندار دشتی گفت: شهرداران، مصالح مورد نیاز خود را از شهرستان تامین کنند تا واحدهای تولیدی حمایت و شغل ایجاد شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۵    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر از کاهش چشمگیر برداشت گندم و جو در شهرستان بوشهر خبر داد و گفت: 13 درصد مزارع گندم و جو در شهرستان بوشهر قابل برداشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۰    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: یکی از برنامه های جدی سازمان دامپزشکی توجه ویژه به استان های مرزی در زمینه امنیت غذایی است و ارتباط با کشورهای همسایه تقویت می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۰    
مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر از برگزاری همایش و مراسم تقدیر از مربیان عقیدتی و سیاسی، فرماندهان و مسئولین نمونه این تیپ در بوشهر خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۰    
دبیر هفته سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت:در سال گذشته بیماری های قلبی و عروقی بیشترین علل مرگ و میر را در شهرستان دیر به خود اختصاص داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۵    
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جم گفت: تیم دانش آموزان جمی موفق شد در ششمین دوره المپیاد آماده استان بوشهر دو مقام قهرمانی و نائب قهرمانی کسب کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۰    
نمایی دیدنی از منطقه کوه سنگر روستای حور شهرستان نمین، استان اردبیل
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۵    
نماینده مردم قم در مجلس نسبت به اظهارات اخیر روحانی انتقاد کرد که در ادامه لاریجانی گفت باید با ادبیاتی صحبت کنیم که این گونه مشکلات به وجود نیاید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۵    
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در منزل شهید مدافع حرم ارتش محسن قوطاسلو با خانواده ایشان دیدار کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۰    
رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا از توقف تولید کاغذ در کارخانه های داخلی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۰    
زن جوان که با شناسنامه جعلی دوباره ازدواج کرده بود با شکایت همسر اولش دستگیر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۵    
حمله بامداد امروز جنگنده های سعودی به یک پمپ بنزین در حجة یمن 18 کشته و 13 زخمی برجای گذاشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۵    
آلزایمر به طور چشمگیری با سن در ارتباط است و گرچه شیوع آن در هر دو جنس مشابه است، اما به علت عمر بیشتر زنان در مقایسه با مردان، در خانم ها شایع تر است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۵    
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه با تاکید بر غیرقابل جایگزین بودن برجام، گفت: مسکو بر پایبندی همه طرفین بر شرایط توافق هسته ای با ایران اصرار دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۰    
مرکز ملی فضای مجازی با بیان این که تلگرام به منشور حقوق شهروندی ایران تعهدی ندارد، در شرایط کنونی، هزاران قاتل و تروریست و کلاهبردار و شیاد و سارق و متجاوز و کود آزار از این پیام رسان استفاده می کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۵    
دولت می گوید گام به گام در حال شفاف تر کردن بازار ارز است و از هر ابزاری برای ایجاد این شفافیت حداکثر بهره برداری را می کند؛ از امروز هم بازرسان نامحسوس ریاست جمهوری، بازار را رصد می کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۸    
منابع نظامی یمن از شلیک یک فروند موشک بالستیک قاهر ام 2 به سمت محل تجمع مزدوارن ائتلاف متجاوز سعودی در استان تعز، خبر دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۴۸    
امام حسن علیه السلام در سخنی ارزشمند چهار نتیجه و فایده توجه و عمل به سخن خدا و پیامبر(ص) در دنیا را بیان فرموده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۸    
توهین اصلاح طلبان به ائمه اطهار و مقدسات باعث شده که افراد این جناح سیاسی در نزد افکارعمومی به انسان های هرهری مسلک و بی هویتی تبدیل شوند و این جریان بخشی از اعتماد عمومی را نسبت به خود از دست داده ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۹    
گام نیوز: ضعف در زیرساخت های مخابراتی شهرستان جم به حدی است که با یک سهل انگاری ساده، تمامی ارتباطات این شهرستان در داخل و به خارج قطع می شود در حالی که مسئولان با وعده های جدید اعلام می کنند که مردم ...