چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۶Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 13 مرداد 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 مرداد 1397 گام نیوز 2 مرداد 1397 گام نیوز 3 مرداد 1397 گام نیوز 4 مرداد 1397 گام نیوز 6 مرداد 1397 گام نیوز 7 مرداد 1397 گام نیوز 8 مرداد 1397 گام نیوز 9 مرداد 1397 گام نیوز 10 مرداد 1397 گام نیوز 11 مرداد 1397 گام نیوز 12 مرداد 1397 گام نیوز 13 مرداد 1397 گام نیوز 14 مرداد 1397 گام نیوز 15 مرداد 1397 گام نیوز 16 مرداد 1397 گام نیوز 17 مرداد 1397 گام نیوز 18 مرداد 1397 گام نیوز 19 مرداد 1397 گام نیوز 20 مرداد 1397 گام نیوز 21 مرداد 1397 گام نیوز 22 مرداد 1397 گام نیوز 23 مرداد 1397 گام نیوز 24 مرداد 1397 گام نیوز 25 مرداد 1397 گام نیوز 26 مرداد 1397 گام نیوز 27 مرداد 1397 گام نیوز 28 مرداد 1397 گام نیوز 29 مرداد 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۲۳:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: سارق قطعات خودرو در بوشهر با 15 فقره سرقت دستگیر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۳۸    
مدیرکل تامین اجتماعی استان، از صدور مجوز ایجاد کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در منطقه جنوبی شهر بوشهر خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۳۳    
آیین رونمایی از مجموعه اشعار کنجیر و عشق و بهار دشتی سروده سید اسماعیل بهزادی در فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۵۷    
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دانشگاه فرهنگیان بوشهر آماده پذیرش 945 دانشجو است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۲۲    
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر با فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان دیدار و گفت وگو کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۱۶    
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر از برگزاری چهارمین دوره متوالی جشنواره تئاتر فجر استانی در شهر بوشهر خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۱۶    
12 نفر از کوهنوردان اعضا باشگاه کوهنوردی بیرمی10 مردادماه موفق به صعود به قله شاه البرز بلندترین ارتفاع استان البرز شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۶    
یکی از مدیران ارشد وزارت خارجه دولت اصلاحات در یک وطن فروشی آشکار، به دشمن پیشنهاد کرده است که فشارهای اقتصادی کارساز نیست و باید شوک نظامی به ایران وارد کرد!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۶    
گام نیوز : روند افزایش دما از روز دوشنبه آغاز و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه شدت بیشتری می یابد، طوری که دمای هوا در مناطق غیر ساحلی به بیش از 50 درجه سلسیوس و در برخی نقاط ساحلی تا آستانه 50 درجه ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۱    
صادقی درحالی سعی دارد موضوع حضور وزیر اقتصاد در مجلس را از مشکلات جاری مردم به سمت موضوعی فرعی که قبلا پاسخ داده شده است، بکشاند که دولت در حیطه اقتصادی به شدت تحت فشار است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۱    
آیا مقابله با پادوهای داخلی دشمن و جریان آلوده ای که آشکارا برای تحمیل فشار اقتصادی و تنگی معیشت به مردم تلاش می کند وظیفه وزارت اطلاعات نیست؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۴۴    
در این گزارش مروری خواهیم داشت بر فعالیت بزرگترین قاچاقچیانی که دستگیری آن ها رسانه ای شد ولی شاید کمتر کسی بعد از گذشت چندین سال از دستگیری شان، خبری از اجرای حکم آن ها یا سرانجامشان شنیده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۴    
رئیس امور صید شیلات استان بوشهر از صید 190 تن میگو طی 7 روز خبر داد و گفت: میگوی موجود در آب های استان بوشهر از بهترین انواع میگوی خلیج فارس است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۹    
نایب رئیس مجلس، آخرین نشست ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با موضوع تخلفات ثبت سفارش خودرو را تشریح کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۹    
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت:به تیام اعلام کردیم با هر باشگاهی قرارداد امضا کند محروم خواهد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۹    
تصویری از دروازه بان پرسپولیس منتشر شد که در آن برخی را به سکوت فرا می خواند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۹    
مدیر امور بازرگانی شرکت پایانه های نفتی ایران از حمل و ورود بیش از 6 هزار و 575 تن کالا و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت و مواد و مصالح ساختمانی از مسیر بوشهر به جزیره خارگ در تیر ماه امسال خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۴    
در بهار 97 سهم جمعیت بیکار فارغ التحصیل آموزش عالی از کل بیکاران 39 درصد بوده است. این سهم در بین زنان نسبت به مردان و در نقاط شهری نسبت به نقاط روستایی بالاتر است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۴    
یکی از نمایندگان امضاکننده طرح سؤال از رئیس جمهور گفت: لابی های سیاسی مانعی برای طرح سؤال از روحانی در مجلس نیست و او باید در یک جلسه علنی برای پاسخ به سؤال نمایندگان حضور یابد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۴    
قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی، در نامه ای به سرانه قوای سه گانه و اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی، خواستار جلوگیری از افزایش تعداد مناطق آزاد بر اساس لایحه پیشنهادی دولت شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۹    
دکتر سید محمدعلی شاه موسوی رییس ضد حوادث پکتیا از جمله شهدای مسجد شهر گردیز افغانستان بود که سال ها علیه ظلم و ستم خارجی ها و تکفیری ها در افغانستان مبارزه کرد و...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۹    
راشاتودی اعلام کرد: روسیه ذخایر طلای خود را نزدیک به 2 هزار تن رسانده و می خواهد به واسطه طلا سلطه گری دلار را در جهان کاهش دهد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۹    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: آقای رئیس جمهور به صحن مجلس خواهد آمد اما دو، سوم رای می خواهد تا نتیجه بگیرد که بعید می دانم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۴    
لایحه گسترش مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مخالف بندهای17 و 11 سیاست های اقتصاد مقاومتی ، ماده23 قانون برنامه ششم توسعه و ماده61 و 62 ضرورت ملی آمایش سرزمین است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۴    
تعدادی از دانش آموزان معتقدند که با تأثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور، به دلیل عدم توزیع امکانات عادلانه در کشور، معدل پایین ها از حضور در رشته های پرطرفدار کنکور باز می مانند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۴۹    
نمایندگان مجلس فردا بررسی طرح استیضاح وزیرتعاون، کار و رفاه امور اجتماعی را در دستورکار دارند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۴۹    
وزیر دفاع قزاقستان با اعضای تیم پهپاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسابقات نظامی ارتش های جهان دیدار کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۴۴    
وزیر علوم گفت: هیچ نگاه سوگیرانه ای در رابطه با جذب، نگهداری و یا طی مراحل استخدامی و علمی و آموزشی قطعاً وجود ندارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۴۴    
سرمربی پرسپولیس با کسب پیروزی برابر فولاد خوزستان در دومین هفته رقابت های لیگ برتر، به یک رکورد فوق العاده دست یافت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۴۴    
تجربه مرحوم شیخ فضل الله و نهضت نفت و غیره در روش شناسی سیاسی شیعه تکامل ایجاد کرد که آن هم به دست امام خمینی (ره) صورت گرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۹    
همه ساله با گرم شدن هوا ،حوض میدان امام اصفهان محلی برای بازی کودکان و خردسالان میشود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۴    
این روزها مسجدالحرام میزبان حجاج بسیاری از کشورهای مختلفی است.حجاج کشورمان همانند حجاج سایر کشورها در حال انجام مناسک حج خود هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۹    
سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: کیفیت ارائه خدمات درمانی در بیمارستان شهدای خلیج فارس به عنوان بزرگترین مرکز درمانی استان بوشهر افزایش می یابد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۴    
رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به وزیر نفت خواستار پاسخگویی وی برای علت حذف تعدادی از رشته های غیر فنی و میان رشته ای کارشناسی ارشد مرتبط با صنعت نفت و گاز در سال تحصیلی پیش ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۴    
رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرای طرح مبارزه با پدیده اختفا و احتکار کالا در استان بوشهر خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۹    
کاروان جانبازان حج سال جاری، مدینه را ترک کرده و پس از مُحرم شدن در مسجد شجره به مکه مکرمه مشرف شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۹    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ایران به صددرصد تعهدات خود در برجام عمل کرده است اما طرف مقابل به 10 درصد تعهدات خود هم عمل نکرد. عده ای هم از داخل که شرف ندارند می گویند برویم دوباره مذاکره کنیم ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۴    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: لاشه یک نهنگ بزرگ جثه به طول 14 متر از گونه براید در مجاورت جزیره تهمادون در محدوده پارک ملی دیر- نخیلو در شهرستان دیر کشف شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۵۹    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر توسعه برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی گفت: فضای تعاملی تبلیغات اسلامی در شهرستان ها گسترش یابد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۵۴    
با برگزاری یک دوره آموزشی در آب پخش، کشاورزان دشتستانی با نحوه مقابله با بیماری های مرکبات آشنا شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۵۴    
گام نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در راستای تکریم و رضایتمندی مردم، اورژانس هسته ای که روند اجرایی مطلوبی دارد در جوار بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر راه اندازی می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۹    
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: عملیات بهسازی دو ساختمان عمارت بیلیارد و خانه مشروطیت در بوشهر تسریع شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۴    
اموریت پیش بینی نشده ای پیش می آید برای دفع تک بعثی ها. شانس زنده ماندن و برگشت از عملیات چیزی نزدیک به صفر است. فرمانده این را می گوید و در ادامه هم می گوید که شرکت در عملیات داوطلبانه است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۴    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تاکید کرد که نیروهای مقاومت یمن می توانند اهداف نظامی کشورهای متجاوز را حتی زیر زمین هدف قرار دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۴    
این را که گفت، خون صدام به جوش آمد. جلوی دیدگان دیگر مجروحین، پرستارها، یقه رئیس بیمارستان را گرفت، او را کنار پنجره برد و او را از طبقه سوم ساختمان به پایین پرت کرد و کُشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۹    
رییس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه واردات موبایل با ارز 4400 تومانی ممکن نیست، اعلام کرد: واردکنندگان موبایل می توانند ارز خود را از طریق سامانه نیما و از محل ارز صادراتی تامین کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۹    
مدیر حوزه علمیه شهرستان اشتهارد گفت: آشوبگران با سنگ و آجر نمای حوزه علمیه ماهدشت را هدف قرار دادند و شیشه های نمازخانه را شکستند و در حین این خرابکاری ها، شعارهای هنجارشکنانه سر می دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۹    
متعجب نگاه می کرد نمیدانست چه تصمیمی برایش دارند. قالب را که دورش گذاشتند، یک دستگاه کامیون بتونسازی که تانکر آن میچرخید و در حال تولید بتون بود، جلو آمد و تا گردنش را بتون ریزی کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۹    
سقوط بالگرد Mi-8 در کراسنویارسک روسیه، به مرگ حداقل 18 سرنشین انجامید؛ سقوطی که به گفته یک منبع روس احتمالا نقص فنی و اشتباه خلبان عوامل اصلی آن بوده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۴    
مرد کینه جو به خاطر حسادت به شریکش با طراحی سناریویی عجیب چهار مرد خشن را اجیر کرد تا پول های او را سرقت کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۴    
خارج بودن کارگران مناطق آزاد و ویژه از شمول قانون کار و تبعیت از مقررات جداگانه،از گذشته همواره دغدغه فعالان کارگری بوده وتوسعه این مناطق نگرانی تبعیض بیشتر بین نیروی کار را افزایش داده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۴    
عربستان سعودی در حالی ماهانه پنج میلیارد دلار به مزدورانش از آمریکای جنوبی و آفریقا در یمن پرداخت می کند که با گذشت سه سال از جنگ در این کشور، نمی تواند چگونه از باتلاق یمن خارج شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۹    
رمان مرد (حاج احمد متوسلیان) نوشته داوود امیریان از سوی نشر سوره مهر به چاپ دوم رسید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۹    
هیأت کارشناسی سازمان ملل مدعی است کره شمالی نه تنها برنامه هسته ای-موشکی خود را متوقف نکرده بلکه در نیمه نخست سال 2018، تحریم های بین المللی را نیز نقض کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۹    
امروز اغلب تهیه کنندگان دنبال جلب رضایت سرمایه گذار هستند نه اکران، به همین دلیل من نوعی تنها برای جذب بازیگر تلاش می کنم و این اشکالی است که به برخی تهیه کنندگان برمی گردد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۴    
رئیس سازمان حمایت از تشدید بازرسی بازار خبر داد و گفت: از 28 خرداد همه کالاها و خدمات باید زیر 10 درصد افزایش قیمت داشته باشند و اگر مردم خلاف این موضوع را دیدند با سامانه 124 تماس بگیرند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۴    
یک مقام اطلاعاتی سابق آمریکا به ارائه سه دلیلی پرداخته که باعث می شود تهدیدها و نویدهای ترامپ برای کشاندن ایران پای میز مذاکره بی اثر باشند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی 12 شرط مجلس برای تایید و حمایت از بسته سیاست های جدید ارزی بانک مرکزی را تشریح کرد و به دولت هشدار داد تغییرات جزیی و ناقص در سیاست های ارزی را نمی پذیریم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۹    
در پایان هفته دوم رقابت های لیگ برتر بهترین های این هفته مشخص شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۰۹    
تصویری زیبا از غروب آفتاب در بین الحرمین .
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۰:۲۸    
گام نیوز: خبرهای رسیده به این پایگاه خبری تحلیلی از خانه تکانی در بخش مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس حکایت دارد.