سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۸Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 8 مهر 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 مهر 1397 گام نیوز 2 مهر 1397 گام نیوز 3 مهر 1397 گام نیوز 4 مهر 1397 گام نیوز 5 مهر 1397 گام نیوز 6 مهر 1397 گام نیوز 7 مهر 1397 گام نیوز 8 مهر 1397 گام نیوز 9 مهر 1397 گام نیوز 10 مهر 1397 گام نیوز 11 مهر 1397 گام نیوز 12 مهر 1397 گام نیوز 13 مهر 1397 گام نیوز 14 مهر 1397 گام نیوز 15 مهر 1397 گام نیوز 16 مهر 1397 گام نیوز 17 مهر 1397 گام نیوز 18 مهر 1397 گام نیوز 20 مهر 1397 گام نیوز 21 مهر 1397 گام نیوز 22 مهر 1397 گام نیوز 23 مهر 1397 گام نیوز 24 مهر 1397 گام نیوز 25 مهر 1397 گام نیوز 26 مهر 1397 گام نیوز 27 مهر 1397 گام نیوز 28 مهر 1397 گام نیوز 29 مهر 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۷    
گام نیوز: دادستان بوشهر گفت: در پی اختلاس در شرکت فراورده های نفتی بوشهر و تشکیل پرونده، تاکنون 3 متهم آن دستگیر شده و این پرونده در شعبه دوم بازپرسی در حال رسیدگی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۱۷    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مزیت های اقتصاد دریا در استان بوشهر به خوبی استفاده نمی شود و باید توجه بیشتری به این موضوع شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۰۷    
رئیس کمیته اسکان و تغذیه اربعین استان بوشهر گفت: در سال جاری 50 موکب اربعین حسینی از طرف استان بوشهر راه اندازی می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۶    
حدود دو سال پیش که پلاسکو فرو ریخت و آتش نشانان را به کام مرگ کشاند، این حادثه تلخ سختی این کار را بیش از پیش به مردم نشان داد و ثابت کرد آتش نشانان تا پای جان، از مردم در برابر بلایا دفاع می کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۲۶    
مطرح شدن بحث عزل آخوندی و یا طرح مجدد استیضاح وی در مجلس این سوال را به وجود می آورد که آیا این بار، هزینه مدیریت باجناق ناطق نوری از دوش کشور برداشته خواهد شد یا روند مدیریت پرحاشیه وی ادامه پیدا می ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۶    
گام نیوز: سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر گفت: هم اکنون 14 هزار حلقه انواع لاستیک کامیون و خودروهای سنگین در بوشهر آماده ترخیص و عرضه به بازار مصرف است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۱۵    
تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب فرنگیس در مراسم هفتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با موضوع بررسی نقش بانوان در دوران دفاع مقدس که صبح امروز در مؤسسه ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی منتشر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۱۵    
تقدیر متفاوت امیر سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در برنامه حالا خورشید از مجتبی محمدی، سربازی که در حمله تروریستی اهواز جان چندین نفر را نجات داد
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۰۵    
به گزارش گام نیوز یک کاربر فضای مجازی در توییتر درباره شعار تا روحانی با 1400 با انتشار تصویری نوشت:
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۵    
به نظر می رسد عباس آخوندی وارد مدرک بازی با دیگران شده است و از همین رو، افکار عمومی سؤال می کنند که آخوندی با پول مردم مدرک گرفته یا با پول خودش؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۵    
علیرغم اعلام آمادگی آستان قدس برای تکمیل خط آهن چابهار-سرخس و پیگیری آن طی دو سال گذشته، مسئولان وزارت راه می گوینداین پیشنهاد در حد یک پیشنهاد رسانه ای بوده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۵    
رئیس پلیس بین الملل ناجا با بیان اینکه برای اقدام تروریستی در اهواز تشکیل پرونده خواهد شد، گفت: پلیس موظف است احکام صادره از دستگاه قضایی را پیگیری و آن را اجرایی کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۵    
منابع نزدیک به گروهک تروریستی دموکرات (حدکا) در کردستان عراق خبر از حمله پهپادی به مواضع این گروهک در منطقه کردستان عراق داده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۵    
وزیر بهداشت در جمع دانشجویان دانشجویان علوم پزشکی اهواز حضور یافت و با توهین های جدیدی از خجالت دانشجویان درآمد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۵    
مشکل قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان و به تبع آن معضلاتی که برای مردم استان ایجاد شده است همچنان ادامه دارد و مسئولان به جای حل این مشکل، صورت مسئله را پاک کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۵    
مدافع تیم ملی فوتبال ایران جایگاهی در تفکرات برانکو ایوانکوویچ برای حضور در پرسپولیس ندارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۵    
وزیر بهداشت در جمع دانشجویان دانشجویان علوم پزشکی اهواز حضور یافت و با توهین های جدیدی از خجالت دانشجویان درآمد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۵    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت امامان جمعه باید پرچمدار فرهنگی کشور باشند و از ظرفیت های فرهنگی منطقه برای پیشبرد اهداف و برنامه های نماز جمعه استفاده کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۵    
سرباز وظیفه مجتبی محمدی قهرمان حادثه تروریستی اهواز گفت: این کاری که تروریست ها کردند، بسیار سخیف و کوچک بود و از این کارها چیزی عایدشان نمی شود، جز این که مورد نفرت ملت قرار گیرند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۵    
مدیرعامل شرکت توتال گفت: عوامل تقویت کننده قیمت نفت، مثل نزدیک شدن به تحریم های آمریکا ضد ایران و اختلال در تولید نفت ونزوئلا،سبب می شوند عرضه نفت در بازار کم شود و قیمت آن سه رقمی شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۵    
اولین نشست کمیته فنی باشگاه استقلال با اتخاذ دو تصمیم مهم برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۵    
عضو کمسیون اقتصادی مجلس از بررسی مشکل کامیون دارها در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۵    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس علل افزایش قیمت در انواع محصولات لبنی و به خصوص شیر پاستوریزه را تشریح کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۵    
ملی پوش ارزنده پیشین فوتبال کشورمان با حضور در مرکز ملی فوتبال،ضمن دیدار با دبیرکل فدراسیون از امکانات و تجهیزات این مرکز بازدید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۲۴    
سه مرز مهران، چذابه و شلمچه به عنوان مرزهای اصلی برای پذیرایی و تردد زائران اربعین حسینی آماده می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۲۴    
وزیر خارجه سوریه اعلام کرد که کردها به دنبال جدایی از سوریه نیستند اما اگر بخواهند دنباله رو آمریکا باشند احتمال برخورد نظامی وجود دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۲۴    
پس از انتشار تقریظ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانم ها فرنگیس حیدرپور و مهناز فتاحی با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۱۴    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: هشت کارگروه کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان بوشهر تشکیل شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۱۴    
استاندار بوشهر از آغاز عملیات اجرایی هزار واحد مسکونی برای افراد کم بضاعت در استان بوشهر خبر داد و گفت: در نیمه دوم مهر ماه با حضور رئیس کمیته امداد این مهم محقق می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۴    
به منظور مهارت افزایی سربازان وظیفه منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در استان بوشهر کارگاه های فنی و حرفه ای افتتاح شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۴    
استاندار بوشهر بر لزوم پرهیز از دولتی شدن برنامه های محرم و صفر تاکید کرد و گفت: برنامه های اربعین حسینی در استان بوشهر با محوریت مردم برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۴    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: تا پایان سال 12 کارگاه مهارت آموزی جدید در پادگان های استان بوشهر افتتاح خواهد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۵۴    
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: تلاش داریم ثمره کار ما امنیت باشد و از طرفی این موضوع تنها از عهده دستگاه قضایی بر نمی آید که نیاز به عزم همگانی همه دستگاه های متولی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۵۴    
امام جمعه دیلم گفت: مبارزه جدی با زمین خواری و حفاظت از اراضی ملی در شهرستان دیلم از اولویت های مهم در شهرستان دیلم است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۵۴    
سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر گفت: 10 هزار حلقه لاستیک کامیون در گمرک بوشهر آماده ترخیص است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۴۳    
حجت الاسلام عبدالحمید خدری امروز به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر انتخاب شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۴۳    
فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه برای حفظ امنیت و آرامش کشور خون های زیادی ریخته شده، گفت: بسیجیان دلاور با قدرت با دشمنان می جنگند و اجازه نخواهند تا دشمنان نزدیک خاک کشور شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۳    
رئیس شورای هیئات مذهبی جم با اشاره به برنامه ریزی هرساله این شهرستان برای اعزام زائر به مراسم پیاده روی اربعین، گفت: هر ساله پیاده روی اربعین باشکوه تر از سال گذشته برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۳    
مسابقات تکواندو انتخابی خردسالان استان کمربند زرد، سبز و آبی با حضور 110 تکواندو کار از سراسراستان در قالب 12 تیم برگزار، که در پایان به برترین های هر وزن حکم و مدال اهدا شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۱۲    
گام نیوز: به مناسبت فرا رسیدن روز آتشنشان بامداد یکشنبه نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر، از چهار ایستگاه آتش نشانی شهر بوشهر بازدید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۲    
به گزارش گام نیوز به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امروز به همراه چند تن از مسئولان شهر چغادک با خانواده های شهید والامقام محمود جمالی ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۹    
دِیو پاتز در حال طبیعت گردی در منطقه محافظت شده بلاشفورد-انگلستان- شاهد شکار ماهی توسط مرغ ماهی خوار یا (حواصیل) بوده است ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۹    
براساس اطلاعات به دست آمده احمد عراقچی معاون ارزی سابق بانک مرکزی با قرار وثیقه آزاد شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۹    
سخنگوی اورژانس کشور گفت: 302 نفر بر اثر مصرف الکل در استان های البرز، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان دچار مسمومیت شده اند که از این تعداد 27 نفر جان خود را از دست دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۹    
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی از نشست غیرعلنی مجلس در هفته جاری برای بررسی حادثه تروریستی اهواز خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۹    
جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه های مختلف تهران دقایقی پیش با حضور در مقابل مجلس شورای اسلامی در اعتراض به تصویب لوایح مربوط به FATF تجمع کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۹    
پاریس و واشنگتن یک هدف واحد را در تقابل با ایران دنبال می کنند و در آینده نیز شاهد هم پوشانی اهداف و حتی روش های این دو در مواجهه با تهران خواهیم بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۴۹    
ارتش و کمیته های مردمی یمن برای دومین بار، فرودگاه بین المللی دبی را با پهپاد صماد 3 هدف قرار دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۴۹    
مدیر پروژه صحن حضرت زهرا(س) حرم علوی از بازگشایی حدود 150 هزار متر مربع از صحن حضرت زهرا (س) برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۴۹    
آخر چطور می شود که شما 40 کیلو متر وارد خاک دشمن بشوید، بکشید و بگیرید، بدون حتی یک کشته؟ دستی به ته ریش چند روزه صورتش کشید و لبانش را به خنده باز کرد، صدای مردانه و پر هیبتش در گوشمان پیچید...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۴۹    
روزنامه الرای قطر داور دیدار پرسپولیس و السد را ضعیف دانست و به انتقاد از تصمیم های اخیر او در دیدار برگشت مرحله گروهی دو تیم پرداخت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۹    
در ادوار گذشته لیگ قهرمانان آسیا به ویژه در دوره های اخیر هر زمان دو تیم به فینال رسیده اند هر دو در دور مقدماتی در یک گروه حضور داشتند!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۲۹    
رئیس کل بانک مرکزی، با ابلاغ بخشنامه ای، بانک ها را ملزم به تسویه مانده اضافه برداشت از حساب جاری نزد این بانک کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۲۹    
کتاب رست خیز که جلد دوم کآشوب است و از ابتدای محرم راهی بازار کتاب شده، خواننده را با روایت هایی روبه رو می کند که تجربه شخصی افراد از روضه است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۲۹    
مهدی هاشمی با تاکید بر پیگیری قانونی این ادعا گفت: این گونه ترورهای شخصیت در آستانه انتخابات نظام مهندسی، نشان از میزان تقیدتان به "اخلاق حرفه ای" است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۲۹    
به گزارش گام نیوز یک کاربر فضای مجازی در توییتر درباره گرای اشتباه تورقوزآباد به نتانیاهو و دستشویی های حرم به محمود صادقی، نوشت: