پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۳۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 14 مهر 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 مهر 1397 گام نیوز 2 مهر 1397 گام نیوز 3 مهر 1397 گام نیوز 4 مهر 1397 گام نیوز 5 مهر 1397 گام نیوز 6 مهر 1397 گام نیوز 7 مهر 1397 گام نیوز 8 مهر 1397 گام نیوز 9 مهر 1397 گام نیوز 10 مهر 1397 گام نیوز 11 مهر 1397 گام نیوز 12 مهر 1397 گام نیوز 13 مهر 1397 گام نیوز 14 مهر 1397 گام نیوز 15 مهر 1397 گام نیوز 16 مهر 1397 گام نیوز 17 مهر 1397 گام نیوز 18 مهر 1397 گام نیوز 20 مهر 1397 گام نیوز 21 مهر 1397 گام نیوز 22 مهر 1397 گام نیوز 23 مهر 1397 گام نیوز 24 مهر 1397 گام نیوز 25 مهر 1397 گام نیوز 26 مهر 1397 گام نیوز 27 مهر 1397 گام نیوز 28 مهر 1397 گام نیوز 29 مهر 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۶    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: جامعه ای که در آن به نماز بی اهمیتی شده و در آن نماز تعطیل شود همه چیز تعطیل می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۶    
#جایزه_صلح_نوبل همیشه سیاسی و در راستای اهداف استعماری بوده است چه که اگر قرار باشد جایزه ای داده شود، باید به #حاج_قاسم_سلیمانی این سردار قهرمان مبارزه با تروریسم و جنایت و بردگی داده شود ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۶    
معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان قزوین از کشف محموله 4 هزار عقرب در یک اتوبوس بین شهری در استان قزوین خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۶    
تنگه ابوقریب را می توان از این حیث که زشتی ها و پلشتی های جنگ را به تصویر می کشد ضدجنگ محسوب کرد. این خرده ای است که برخی به فیلم می گیرند، اما آیا این فیلم ضددفاع مقدس نیز هست؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۱۵    
مجری طرح انتقال نفت خام گوره - جاسک از برنامه ریزی برای ساخت خط لوله تمام ایرانی 42 اینچ انتقال نفت خام گوره در استان بوشهر به جاسک در استان هرمزگان خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۰۵    
رئیس مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس گفت: هشت ایده نوآورانه در مرکز کارآفرینی دانشگاه خلیج فارس تجاری سازی شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۴    
کنگره آمریکا می تواند فروش جنگنده های اف-35 را به ترکیه متوقف کند. اما یک مشکل وجود دارد. ترکیه خودش تولید کننده قطعات اصلی این جنگندهاست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۴    
با تشکیل نظام تهیه کنندگی سینما کنترل و نظارت انتظار می رود هرچه سریع تر بازخوردها نسبت به کاهش دستمزدهای نجومی بازیگران دیده شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۴    
فرماندار دشتی گفت: در شش ماهه اول سال جاری تصادفات منجر به فوت در سطح شهرستان به نسبت سال گذشته کاهش چمشگیری داشته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۴    
فرماندار دشتی گفت: واحدهای خبازی در سطح شهرستان که اقدام به کم فروشی می کنند برخورد می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۴    
تیم فوتبال ماشین سازی با برتری برابر میزبان خود به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی صعود کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۴    
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بیش از 27 هزار سالمند بالای 60 سال تحت حمایت کمیته امداد هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۴    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از آغاز عملیات هویت گذاری دام های سبک و سنگین، از نیمه دوم شهریورماه در تمام شهرستان های استان بوشهر خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۴    
معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: سالمندان دیر مراقبت های ادغام یافته دوره سالمندی دریافت می کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۴    
گام نیوز : نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: FATF در راستای اهداف کشورهای استکباری تنظیم شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۴    
آیت الله جنتی با تاکید بر ضرورت گفتگوی مسئولان با مردم در زمینه برنامه های خود گفت: رویه فعلی اداره کشور به صورتی است که برخی مردم احساس می کنند کشور رها شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۴    
عدم مدیریت صحیح بانک مرکزی در حوزه نرخ ارز سبب شده تا بازار روی آرامش را به خود نبیند و کار و فعالیت روزانه مختل شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۶    
رئیس مرکز ترافیک و کنترل راهور ناجا با اشاره به آب گرفتگی و وقوع سیلاب در استان های شمالی کشور، ممنوعیت ها و محدودیت های تردد به این استان ها را اعلام کرد و وضعیت جوی و ترافیکی را تشریح کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۶    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خواستار برگزاری جلسه علنی مجلس برای بررسی CFT شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۶    
ملی پوش پیشین فوتبال ایران با رییس فدراسیون فوتبال دیدار و گفت و گو کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالاً در جلسه علنی روز سه شنبه، وزرای پیشنهادی به مجلس معرفی خواهند شد؛ در این صورت تعطیلات مجلس لغو می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۶    
فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: رصد امنیت زوار در اربعین امسال به وسیله پهپاد انجام می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۶    
آیا تحصیل، کار و فعالیت اجتماعی با مادرانگی تناقض دارد؟ سؤال مهمی که برای مادران زیادی پیش آمده است و جواب های مختلفی به آن داده شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۶    
کم کم زمان ضربه نهایی فرا میرسد. مردم شهر بخصوص بعد از جنایت دیروز بعثی ها کاملا متقاعد شده اند که ادامه حضور دشمن حاصلی جز شر و فساد بیشتر نخواهد داشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۶    
الوند گفت: سیدجعفر بسیار رازدار بود. کم پیش می آمد تا از فعالیت هایش بگوید. روزی از او پرسیدم که چرا در لبنان برای شما احترام خاصی قائل هستند. او پاسخ داد، زبان مادری ام عربی است. روزی سیدنصرالله از
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۶    
حجت الاسلام نصرالله پژمانفر گفت: وزیر راه به جای اطلاعیه علیه امام جمعه، اظهارنظر درباره FATF یا "اظهارات انقلابی ها"، بهتر است به وظیفه خود در وزارت راه عمل کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۶    
سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به فوت 5 نفر در مازندران به دلیل سیل و صاعقه، گفت: در پی این حادثه، 1400 نفر در 4 استان امدادرسانی شده اند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۶    
امام جمعه شهرستان جم با اشاره به مشکلات پزشک قانونی و نبود آن در شهرستان جم گفت: مسئولان هرچه سریعتر برای حل مشکلات پزشکی قانونی در شهرستان جم اقدام کنند و در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۶    
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط تغییر فصل احتمال وقوع ناپایداری های جوی در روزهای آینده در استان دور از انتظار نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۶    
گام نیوز : با حکم نوشاد نوشادی رییس شورای هیئات مذهبی کل کشور، استاندار اسبق بوشهر به عنوان مشاور پارلمانی و امور مجلس شورای هیئات مذهبی کل کشور منصوب شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۴    
به گزارش گام نیوز کارگاه آموزشی شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک در راستای پیاده سازی استاندارد مدیریت در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برگزار شذ. ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۴    
طی مراسمی با حضور مدیر دفتر خدمات مشرکین شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر دفتر پیشخوان خدمات الکترونیک منطقه سبزآباد بوشهرافتتاح شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۲    
نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از فعال شدن معادن بوکسیت، فسفات و بیتومین دو شهرستان با سرمایه گذاری ایمیدرو و بخش خصوصی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۲    
پیاده روی صبحگاهی به مناسبت هفته سالمند و با همکاری شبکه بهداشت و درمان و اداره بهزیستی گناوه برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۲    
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: درس کربلا ضرورت امروز جامعه است و همه باید بیشتر نسبت به آن دقت کنیم که مبادا نسبت به امر به معروف و نهی از منکر سست شویم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۲    
جاری شدن سیل در خیابان های رامسر پس از بارش شدید باران
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۲    
امام جمعه آبدان گفت: موضوع اربعین موضوع عادی نیست و اربعین تجلی گاه امت و ولایت است و چه قدرتی است که می تواند 20 میلیون نفر را یک جا جمع کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۲    
سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف برای دومین بار خواستار لغو روادید برای تسهیل ورود زوار ایرانیِ ابا عبدالله الحسین (ع) به کربلاء به مناسبت اربعین، شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۲    
یکی از ملی پوشان فوتسال به دلیل استفاده از کارت پایان خدمت جعلی از حضور در میادین محروم شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۲    
وزیر نیرو گفت: به هیچ وجه وزارت نیرو برای تأمین آب و برق مردم با شرایطی که پیش بینی نکرده باشد مواجه نمی شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۲    
شهروندان بحرین شب گذشته تظاهرات های گسترده ای را علیه رژیم آل خلیفه در مناطق مختلف برگزار کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۲    
بعلت ریزش یک پل بر اثر بارش شدید باران، جاده تنکابن به رامسر در محدوده شیرود بسته شد و تردد به کندی صورت میگیرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۲    
یک روزنامه فرامنطقه ای با اشاره به دلایل پشت پرده سکوت سعودی ها درقبال اظهارات توهین آمیز رئیس جمهوری آمریکا علیه آل سعود نوشت که این اظهارات هژمونی ایران در منطقه را ثابت کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۲    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل در سه استان گلستان، گیلان و مازندران، گفت: تیم های ارزیاب به مناطق آسیب دیده اعزام شدند و عملیات امدادی همچنان ادامه دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۲    
قرار است کنوانسیون CFT صبح یکشنبه 15 مهرماه 97 در مجلس بررسی شود و جلسه کارشناسی این کنوانسیون عصر همان روز! با حضور کارشناسان و صاحب نظران برگزار شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۲    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داده که حرف و عملش یکی است و هر گاه وعده ای داده به طور درخور و مناسبی آنرا اجرا کرده است.