پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۲۳:۲۹Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 15 مهر 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 مهر 1397 گام نیوز 2 مهر 1397 گام نیوز 3 مهر 1397 گام نیوز 4 مهر 1397 گام نیوز 5 مهر 1397 گام نیوز 6 مهر 1397 گام نیوز 7 مهر 1397 گام نیوز 8 مهر 1397 گام نیوز 9 مهر 1397 گام نیوز 10 مهر 1397 گام نیوز 11 مهر 1397 گام نیوز 12 مهر 1397 گام نیوز 13 مهر 1397 گام نیوز 14 مهر 1397 گام نیوز 15 مهر 1397 گام نیوز 16 مهر 1397 گام نیوز 17 مهر 1397 گام نیوز 18 مهر 1397 گام نیوز 20 مهر 1397 گام نیوز 21 مهر 1397 گام نیوز 22 مهر 1397 گام نیوز 23 مهر 1397 گام نیوز 24 مهر 1397 گام نیوز 25 مهر 1397 گام نیوز 26 مهر 1397 گام نیوز 27 مهر 1397 گام نیوز 28 مهر 1397 گام نیوز 29 مهر 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۱۶    
پیشنهاد نرخ ارز 4200 تومانی در ابتدای سال 97 کار خودش را کرد و جهانگیری را در سراشیبی بسیار تندی فرو برد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۶    
گام نیوز: بعضی از این معاهدات بین المللی و کنوانسیون ها مواد مفیدی دارند. خیلی خوب، اشکالی ندارد؛ بنده هم در مورد همین چیزهایی که اخیرا در مجلس مطرح شد در این چند ماه اخیر ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۶    
با همکاری و تعامل کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان بوشهر کارگروه فضای مجازی و یاوران رسانه ای استان بوشهر تشکیل شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۶    
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با گرامیداشت 16 مهر سالروز مبارز مستقیم دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با آمریکا در خلیج فارس گفت: محل شهادت شهدای خلیج فارس گلباران می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۶    
رئیس کل دیوان محاسبات کشور گفت: هیأت مستشاری و دادستان دیوان محاسبات کشور در بهمن سال 96 تخلفات بانک مرکزی را محرز دید و بر انفصال رئیس کل بانک مرکزی و معاونان ایشان رأی داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۶    
رئیس اینترپل پیش از مفقود شدن تصویر عجیبی برای همسرش ارسال کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۶    
یک خبرگزاری دولتی با بی اخلاقی در گزارشی توهین آمیز، دانشجویان و اساتید و عموم مردم معترض به لوایح استعماری را مورد تمسخر قرار داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۶    
یکی از مراجع تقلید شیعیان بر ضرورت فعالیت پلیس امنیت اخلاقی در سراسر کشور تأکید کرد و گفت: مسائل اخلاقی باید بیشتر مورد توجه پلیس قرار گیرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۶    
رئیس کمیته پولی، مالی و بانکی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره طرح جامع اصلاح نظام بانکی در مجلس گفت: با این قانون ساختار بانک مرکزی تغییر می کند و بانک مرکزی با مصوبه کمیسیون اقتصادی کاملا متحول می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۶    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد، مردان سفیدپوستی که بیش از 9 ساعت در شب می خوابند، ریسک ابتلا به سکته مغزی را تا 71 درصد افزایش می دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۶    
گوگل هنوز نتوانسته بر مشکل لو رفتن ویژگی ها و مشخصات محصولات تازه اش غلبه کند و در تازه ترین رویداد از این دست عکس ها و مشخصات تبلت جدید کروم این شرکت لو رفته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۶    
طبق نتایج یک تحقیق جدید، علائم اولیه بیماری دیابت نوع2 از 20 سال قبل قابل تشخیص است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۶    
بعضی از این معاهدات بین المللی و کنوانسیون ها مواد مفیدی دارند. خیلی خوب، اشکالی ندارد؛ بنده هم در مورد همین چیزهایی که اخیرا در مجلس مطرح شد در این چند ماه اخیر، گفتم مجلس مستقلا خودش قانون بگذراند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۲:۰۵    
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از خروج هزار و 107 مددجوی تحت حمایت که از طریق فرصت های شغلی به مرز خودکفایی رسیدند در شش ماهه نخست امسال خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۲:۰۵    
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دیر از صادرات بیش از 5 هزار و800 تن انواع آبزیان تازه و منجمد به قطر و کشورهای جنوب شرق آسیا در 6ماهه نخست سال جاری خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۵۵    
فرماندهی انتظامی استان بوشهر: پلیس فتا در استان بوشهر فعالیت های خوبی داشته است که منجر به کشف 98 درصدی جرائم سایبری شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۴۵    
مدیرکل امنیت عمومی لبنان در گفت وگو با یکی از شبکه های تلویزیونی این کشور از سفر محرمانه خود به اردن در ارتباط با گذرگاه نصیب خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۴۵    
جانباز پرسپولیسی امروز در تمرین این تیم حاضر شد و از رفتارهایی که در ورزشگاه آزادی با او شده است گلایه مند بود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۴۵    
دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی در بیانیه ای از توافق مایک پامپئو با کیم جونگ اون برای دیدار هرچه سریعتر سران کره شمالی و آمریکا خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۴۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس جزئیاتی از طرح جدید پارلمان برای صیانت از اموال ایرانیان خارج کشور را تشریح کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۴۵    
در حالی که کردان فکر می کرد که انتشار مدرکش پایان ماجراست، غلط های گرامری و نگارشی فراوان مدرک ارائه شده، شک در مورد جعلی بودن آن را بیشتر کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۴۵    
تصویری زیبا از چهره پاییزی جاده ی قزوین - رشت
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۳۵    
افشا کننده اسرار آل سعود از ردپای شخصیت بسیار نزدیک به ولیعهد عربستان در سر به نیست کردن خاشقچی پرده برداشت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۳۵    
میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی 98-97 تا 14 مهرماه، 2.9 میلی متر ثبت شد، میزان بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 6 میلی متر بوده است که بارش سال جاری 51.5 درصد کمتر از سال گذشته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۲۵    
دپارتمان امور بین الملل فدراسیون فوتبال جزئیات درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازسازی ورزشگاه آزادی را تشریح کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۱۵    
تازه به گروه های جهادی پیوسته است . از ما می خواهد سراغ از باقی هم قطارهایش که در روستاهای دورافتاده توسل کرده اند و مجاور شده اند بگیریم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۱۵    
سربازان گمنام امام زمان در اداره اطلاعات استان آذربایجان غربی موفق به کشف یک محموله هروئین به وزن بیش از 1000 کیلوگرم و ارزش تقریبی حدود 400 میلیارد تومانی شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۱۵    
ورزشکار پرافتخار ایران در رقابت های پاراآسیایی 2018 نیز توانست مدال دیگری برای ایران ضرب کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۱۵    
فرماندار تبریز گفت: همسر مدیرعامل سکه ثامن در فرودگاه تبریز بازداشت شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۱۵    
در مجموعه مقالات این کتاب، نویسندگان کوشیده اند بر علایق شخصی و مذهبی خود حتی الامکان فایق آمده و از منظر جامعه شناختی و بعضا با سویه ی انتقادی به تحلیل این پدیده بپردازند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۱۵    
ضرب الاجل کاری قوه قضائیه پس از استیذان از رهبری به نتیجه رسید و پس از سه ماه سرنوشت بسیاری از مفسدان مشخص شد اما با این همه، سرنوشت چند مهره هنوز مشخص نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۵۵    
گفت وگو با انگشتر ساز جوانی که این روزها انگشترهای ساخته دست او در دستان بسیاری از سیاسیون و هنرمندان مشهور جا خوش کرده است را در ادامه می خوانید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۰۵    
سرپرست شبکه بهداشت و درمان تنگستان گفت : اولین مرحله وارنیش فلوراید تراپی برای 8100 دانش آموز تنگستانی انجام خواهد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۵۵    
رشته مهیج کراس فیت به طور رسمی فعالیت خود را در شهرستان جم آغاز کرد و طی حکمی از طرف رئیس هیئت ورزش های همگانی، مسئولیت هدایت این رشته نوپا به محمدجواد فرهنگ دوست سپرده شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۳۴    
دفتر پیشخوان خدمات الکترونیک منطقۀ سبزآباد بوشهر با حضور مدیر دفتر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افتتاح شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۳۴    
کارگاه آموزشی شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک، با هدف با هدف بالا بردن سطح دانش فنی کارکنان و ارتقای ایمنی در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برگزار شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۴    
فرمانده جدید قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با حضور سرلشکر جعفری معرفی شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۴    
حسین دهباشی در پاسخ به تازه ترین ادعای تاجزاده، برای جلوگیری از تحریف تاریخ، چند نکته تاریخی را به وی یادآوردی کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۴    
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: برخی از نمایندگان به دنبال به روز کردن قانون مهریه هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۴    
احمدرضا عابدزاده در دوران جوانی.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۴    
عمان از تصمیم وزارت خارجه ایران در لغو روادید ورود به ایران برای شهروندان عمانی خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۴    
با صدور رأی دادگاه تجدیدنظر برای پرونده موسوم به 1128 کانتینر کالای قاچاق، متهمین در مجموع به تحمل حبس تعزیری، پرداخت بیش از چهارصد و هفتاد و پنج میلیارد تومان جزای نقدی و... محکوم شدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۴    
کاهش قیمت ارز به گواهی کارشناسان فقط و فقط با مداخله بانک مرکزی رخ داد و تنها با پیگیری و استمرار سیاست های ارزی هوشمندانه تداوم می یابد؛ اما در این میان برخی دولتمردان نشانی تلگرام و FATF را می دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۴    
از مجموع 3 میلیون و 130 هزار و 303 بیکار کشور در سطوح مختلف تحصیلی(ابتدایی تا دکتری)، یک میلیون و 378 هزار و 989 نفر معادل 44 درصد دارای مدرک فوق دیپلم تا فوق لیسانس و بالاتر هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۴    
زیارتی که سال هاست مردم با شور و حرارت بسیار در اربعین انجام می دهند و هر ساله بر آن افزوده می گردد چیزی جز خواست و اراده حق تعالی نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۴    
حتی زنانی را که باور نداشتند به سمت حفظ حجاب سوق داد. به تعبیر دیگر درها باز شد و خانم هایی که در شأن خودشان نمی دیدند که حجاب کامل داشته باشند، خودشان را هم پایه زنان پیغمبر و زنان اشراف قرار دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۴    
محمد طلایی، مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت:حالا برای طلا ارزش زیادی قائل شده اند، قبلا تیم هایی که اصلا طلا نگرفته بودند هم می آمدند روی سکو، اما وقتی طلا 25 امتیاز داشته باشد این مسئله کار را سخت می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۴    
عمان که به خاطر دیپلماسی بی طرفانه خود به عنوان سوئیس خاورمیانه شناخته می شود به روابط خود با ایران حتی در دوران تحریم های آمریکا ادامه خواهد داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۴    
رمان مستوری تازه ترین اثر صادق کرمیار توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۴    
هنگام آغاز و افتتاح هر کار کوچک و بزرگی بسم اللّه الرحمن الرحیم بگویید. یعنی برای این کار، از خدا مدد می جویم. خدایی که جز او کسی سزاوار پرستش نیست.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۴    
این ها اینقدر مظلومند که حتی پرونده کاملی هم درباره شان موجود نیست. ما به سختی 82 پرونده از شهدا پیدا کردیم. زمانی که من مستند را شروع کردم فکر می کردم یک مرثیه برای این ها می سازم که...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۴    
گام نیوز : نشست علنی مجلس شورای اسلامی با دستور بررسی CFT برگزار شد. در پایان این جلسه 143 نماینده مجلس به این لایحه رای مثبت دادند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۴    
فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: با تلاشهای صورت گرفته کشفیات مواد مخدر در گناوه 72 درصد افزایش یافت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۴    
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: وقف زمینه ساز رفع نیازهای مادی و معنوی در جامعه است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۴    
فرماندار شهرستان دیر گفت: امنیت مطلوب در شهرستان دیر حکم فرما است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۴    
وزیر راه و شهرسازی به نوعی محصول رای اعتماد چند باره مجلس است و از این رو باید دیده مجلس تبعات رای دادن به وی را می پذیرد.