سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۷:۳۵Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 16 مهر 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 مهر 1397 گام نیوز 2 مهر 1397 گام نیوز 3 مهر 1397 گام نیوز 4 مهر 1397 گام نیوز 5 مهر 1397 گام نیوز 6 مهر 1397 گام نیوز 7 مهر 1397 گام نیوز 8 مهر 1397 گام نیوز 9 مهر 1397 گام نیوز 10 مهر 1397 گام نیوز 11 مهر 1397 گام نیوز 12 مهر 1397 گام نیوز 13 مهر 1397 گام نیوز 14 مهر 1397 گام نیوز 15 مهر 1397 گام نیوز 16 مهر 1397 گام نیوز 17 مهر 1397 گام نیوز 18 مهر 1397 گام نیوز 20 مهر 1397 گام نیوز 21 مهر 1397 گام نیوز 22 مهر 1397 گام نیوز 23 مهر 1397 گام نیوز 24 مهر 1397 گام نیوز 25 مهر 1397 گام نیوز 26 مهر 1397 گام نیوز 27 مهر 1397 گام نیوز 28 مهر 1397 گام نیوز 29 مهر 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۵    
مدیر کمیته امداد شهرستان جم گفت: از بودجه سال 97 تا کنون 2.520 میلیارد ریال اعتبار در قالب طرح های اشتغال زایی پرداخت شده است .
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۵۵    
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر بر لزوم هویت بخشی به جامعه روستاییان و عشایری و حفاظت از این سرمایه های اجتماعی در احیاء و نگهداشت زندگی بومی و محلی استان، تاکید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۶    
سرلشکر موسوی در بازدید از تیپ 316 زرهی همدان در جریان اختراعات و نوآوری های کارکنان این تیپ قرار گرفت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۶    
علی اکبر اعتمادی، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس، پس 33 سال تحمل رنج جانبازی، دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست .
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۴۶    
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر و رئیس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان بوشهر بر لزوم گسترش برنامه های بصیرت بخشی به زائران اربعین حسینی تاکید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۶    
دبیر کارگروه شاهد کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان بوشهر گفت: طرح معنوی نائب الشهید در پیاده روی اربعین حسینی امسال با شعار حب الحسین یجمعنا برگزار می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۶    
گام نیوز: فرماندهان سپاه، جریان عبور آزاد و متکبّرانه ناو های جنگی آمریکا و نیز سایر کشتی ها و شناور های تحت حمایت این کشور را به حضرت امام خمینی (ره) رساندند، حضرت امام نیز فرموده بود: اگر من بودم ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۱۶    
تصویری دیدنی از خانواده "جبیر"ها در پارک ملی کویر ایران
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۶    
کاروان پاراآسیایی کشورمان در روز دوم عملکرد درخشانی داشت و موفق شد 24 مدال رنگارنگ (8 طلا، 7 نقره و 9 برنز) بدست آورد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۶    
رئیس جمهور ترکیه با تاکید بر مسئولیت سیاسی و انسانی برای پیگیری پرونده خاشقچی از نزدیک گفت که مسئولان کنسولگری عربستان در استانبول باید اثبات کنند که اقای خاشقچی ساختمان کسنولگری را ترک کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۶    
یکی از مراجع تقلید شیعیان، عاشورا و اربعین را رمز بقای شیعه دانست و گفت: روا نیست که زائران اربعین در مرزها دچار مشکلاتی باشند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۶    
نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به بیان خاطره ای از زبان برادر شهید منجزی پرداخت و چگونگی خداحافظی و حلالیت طلبیدن او با اقوام و بستگانش را شرح داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۵۶    
رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به فرآیند نام نویسی برای صدور ویزای اربعین، گفت: سامانه سماح، تنها مرجع مورد تایید ستاد مرکزی اربعین برای اخذ روادید اربعین حسینی است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۵۶    
شاهزاده منتقد محمد بن سلمان، از مردم عربستان خواست قیام کرده و کشوری بر مبنای قانون اساسی تشکیل دهند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۵۶    
قائم مقام رئیس رسانه ملی در نشست اعضای کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی اربعین حسینی بر رویکرد مردمی بودن و تهییج زائران حسینی در برنامه های این مناسبت و توجه به شعار اربعین تأکید کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۵۶    
بوداپست با استناد به اینکه رئیس جمهور ترکیه دارای مصونیت دیپلماتیک است، تظاهرات علیه او را در حاشیه سفر او به مجارستان ممنوع اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۵۶    
رسانه های عراق جزئیات طرح امنیتی ویژه مراسم اربعین حسینی امسال را اعلام کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۵۶    
در درگیری پلیس با قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان یکی از مأموران پلیس به فیض شهادت نائل آمد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۴۶    
این تصویر زیبا از آب خوردن یوزپلنگ و انعکاس آن در آب را Harman Singh Heer در کنیا به ثبت رسانده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۴۶    
سروش رفیعی تصمیم دارد زودتر از موعد به پرسپولیس بازگشته و تا نیم فصل زیر نظر برانکو تمرین کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۴۶    
به گفته منابع آگاه کل خرید نفت هند از ایران در ماه نوامبر، یعنی ماهی که آمریکا تحریم ها را اعمال می کند، به 9 میلیون بشکه می رسد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۳۶    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: هیئتی متشکل از مدیران دولتی و بخش خصوصی با سرپرستی استاندار بوشهر برای ایجاد روابط بهتر و بیشتر تجاری و صادرات غیر نفتی به قطر کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۶    
شهردار انارستان گفت: 6 پروژه عمرانی در دهه فجر امسال در انارستان کلنگ زنی و افتتاح می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۶    
شهردار جم گفت: مطالعه سه نقطه بافت تاریخی شهر جم توسط مشاور آغاز شده و در همین راستا حمام تاریخی محمد علی خان پریشان جمی به عنوان یکی از نمادهای تاریخ تمدنی جم، احیا می شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۶    
همزمان با روز نیروی دریایی سپاه یگان های مختلف دریایی درخلیج فارس با اجرای رژه آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۱۶    
شهردار جم از آغاز عملیات احداث سالن آمفی تئاتر روباز جم خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۱۶    
فرماندار جم گفت: پروژ ه های عمرانی باید پیوست های مناسب سازی و پدافند غیر عامل داشته باشند تا هم از لحاظ ایمنی و هم از لحاظ دسترسی کم توانان و معلولان در شرایط استاندارد باشند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۱۶    
رئیس هیئت بیلیارد شهرستان جم اسامی نفرات برتر مسابقات بیلیارد استانی را که به میزبانی شهر کنگان برگزار شد، اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۱۶    
امام جمعه جم گفت:آب رسانی از دریا به جم ، راه اندازی فرودگاه توحید و وجود مسیرهای خطرناک در درون و بیرون از شهرستان از دغدغه های مردم است که باید هر چه سریعتر این مشکلات رفع شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۶    
این روزها فضای سیاسی کشور مملو از دیدگاهای ضد و نقیض نسبت به پدیده سیاسی ، حقوقی و مالی بنام FATF است ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۶    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل و زلزله در 154 شهر و روستا گفت: تاکنون 106 خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۶    
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: کمین ماموران پلیس در تهران ممنوع بوده و اگر موردی توسط مردم به 197 گزارش شود، برخورد خواهیم کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۶    
تمرینات استقلال بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان در غیاب ملی پوشان پر شمار برگزار می شود و این وضعیت شفر، سرمربی آلمانی استقلال را برای ایجاد هماهنگی بیشتر میان بازیکنان تیمش به دردسر خواهد انداخت.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس زمان دقیق معرفی گزینه های دولت برای وزارتخانه های کار و صنعت را اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۶    
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال رای خود را درباره شکایت مهدی ترابی از باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۶    
شاید برخی بخواهند برای اولین بار به کربلا مشرف می شوند. در این گزارش به مقدمات الزامی برای سفر به عراق و زیارت عتبات عالیات در ایام اربعین خواهیم پرداخت؛ هر آنچه لازم است درباره این سفر مهم بدانید.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۶    
فینال رقابت های تیراندازی 50 متر با حضور دو نماینده ایران انجام شد که قهرمان کشورمان بار دیگر مدال طلا را از آن خود کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۶    
اگر عصبانی نمی شوید یک سوال ساده دارم. آیا نمی شود حالتی را متصور شد که نماینده های مجلس برای رفاه حال مردم از اف ای تی اف دفاع کرده باشند؟
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۶    
رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیر از ساماندهی 30 امام جماعت روحانی در مدارس شهرستان دیر خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۶    
کار برخی از سلبریتی های پرحاشیه امروز به جایی رسیده است که به جای اینکه پاسخگوی رفتار خود باشند، از زمین و زمان طلب کار هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۶    
در حالی که همه ساله بازار جراحی زیبایی شتر در مسابقات فستیوال شتر ملک عبدالعزیز است، این بار یک مقام بلندپایه عربستان از طرح ریاض برای مبارزه با جراحی غیرقانونی زیبایی شتر در این کشور خبر داده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۶    
دومین طلای کاروان ایران در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا به نام عرفان سیفی پور شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۶    
یک اقتصاددان گفت: بر اساس قدرت خرید مردم نرخ واقعی دلار باید بین 6800 تا 7200 تومان باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۶    
مرد 35 ساله ای که همسر زحمتکش خود را به خاطر یک موضوع بسیار کم اهمیت و شاید پوچ به قتل رسانده است، صبح روزگذشته هنگام بازسازی صحنه قتل با چشمانی گریان فریاد زد همسرتان را دوست داشته باشید!
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۶    
امام علی علیه السلام: کسی که به دنیا دست یافت خسته می شود، و آن که به دنیا نرسید رنج می برد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۶    
از خانواده صیقلی در شهر کومله از توابع شهرستان لنگرود گیلان سه برادر در هشت سال دفاع مقدس شهید شدند و دو برادر هم جانباز هستند. محمد اولین شهید خانواده بود. بعد فریدون و بعد غلامرضا به شهادت رسیدند.