شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۷Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای گام نیوز 22 مهر 1397 - gamnews.ir

گام نیوز 30 اسفند 1395 گام نیوز 29 اسفند 1396 گام نیوز 31 فروردین 1397 گام نیوز 31 اردیبهشت 1397 گام نیوز 30 خرداد 1397 گام نیوز 31 تیر 1397 گام نیوز 30 مرداد 1397 گام نیوز 31 شهریور 1397 گام نیوز 30 آبان 1397 گام نیوز 29 آذر 1397 گام نیوز 16 دی 1397 گام نیوز 1 مهر 1397 گام نیوز 2 مهر 1397 گام نیوز 3 مهر 1397 گام نیوز 4 مهر 1397 گام نیوز 5 مهر 1397 گام نیوز 6 مهر 1397 گام نیوز 7 مهر 1397 گام نیوز 8 مهر 1397 گام نیوز 9 مهر 1397 گام نیوز 10 مهر 1397 گام نیوز 11 مهر 1397 گام نیوز 12 مهر 1397 گام نیوز 13 مهر 1397 گام نیوز 14 مهر 1397 گام نیوز 15 مهر 1397 گام نیوز 16 مهر 1397 گام نیوز 17 مهر 1397 گام نیوز 18 مهر 1397 گام نیوز 20 مهر 1397 گام نیوز 21 مهر 1397 گام نیوز 22 مهر 1397 گام نیوز 23 مهر 1397 گام نیوز 24 مهر 1397 گام نیوز 25 مهر 1397 گام نیوز 26 مهر 1397 گام نیوز 27 مهر 1397 گام نیوز 28 مهر 1397 گام نیوز 29 مهر 1397 گام نیوز 30 مهر 1397 
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۵    
معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر از توزیع بیش از 70 هزار مکمل دارویی رایگان در مدارس این شهرستان خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۵    
عملیات اجرایی ساخت 100 واحد مسکن روستایی و ساخت 9 پارک ساحلی در شهرستان کنگان با حضور استاندار بوشهر آغاز شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۴    
ایران آن اندازه ای که به سینما خدمت کرده از آن استفاده نکرده است. عمار ظرفیتی از سوژه هایی است که تاکنون استفاده نشده و این نوید را می دهیم که کمتر از سه سال دیگر نسل فیلمسازان حرفه ای ظهور می کند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۴    
گام نیوز: مأمور پلیس وظیفه شناس یگان حفاظت دادگستری شهرستان دشتستان یک کیف دستی حاوی یک میلیارد و 350 میلیون ریال برگ چک و 30 میلیون ریال وجه نقد را به صاحبش برگرداند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۴    
بر اساس گزارش سالانه ای که وزارت آموزش و پرورش منتشر کرده نمرات نهایی پیش دانشگاهی برای 5 درس از دوازده درس دارای امتحان کشوری، در سه رشته انسانی ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۴    
گردن درد ممکن است ناشی از آسیب یا فرسایش تدریجی دیسک های بین مهره های گردن باشد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۴    
متخصصان تغذیه برای کاهش وزن مصرف چند ماده خوراکی را معرفی می کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۴    
استان کهگیلویه و بویراحمد به فاصله 1.5 سال شاهد دو حادثه و بحران بود که مسؤولان برای رفع مشکلات در هنگامه حوادث از این دو حادثه عبرت نگرفتند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۴    
فعّال سیاسی اصول گرا با بیان اینکه مجلس آینده دوربرگردان انقلاب است، گفت: مجلس آینده باید به یک مجلس انقلابی و اسلامی تبدیل شود تا بتواند کشور را پیش ببرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۴    
گام نیوز : حضرت رقیه (س) دختر امام حسین (ع) در واقعه عاشورا سه سال سن داشتند که بعد از شهادت پدر و یارانش، به همراه دیگر زنان بنی هاشم توسط سپاه یزید به اسیری رفتند و در خرابه های شام به شهادت رسیدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۵۴    
دکتر حسن عباسی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه اما به اتهام توهین به روحانی و یکی از وزرا به 7 ماه حبس محکوم شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۰:۳۴    
گام نیوز: با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۵۴    
هیئت وزیران به پیشنهاد سازمان برنامه و به استناد بند(ح)تبصره(20)ماده واحده قانون بودجه سال 97، موضوع جلوگیری از هزینه کرد اعتبارات در امور غیرضرور، آیین نامه اجرایی بند یادشده را تصویب کرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۵۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با خودداری از اظهار نظر درباره مفقود شدن یک روزنامه نگار عربستانی، گفت در این مورد اطلاعاتی ندارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۵۴    
فرمانده نیروی انتظامی از عودت افراد فاقد مجوز "ویزا و گذرنامه" از همان ابتدای مسیر و یا استان های همجوار ایلام خبر داد و گفت: در مرزهای سه گانه هیچ گونه "گذرنامه و ویزا" صادر نمی شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۵۴    
مرجع تقلید شیعیان گفت: چرا وقتی که می توان مانند کبوتر و کبک آزادمنشانه زندگی کرد مانند موش زندگی کرده و کالای مورد نیاز مردم را احتکار و در انبارهای خود ذخیره کنیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۴۴    
مرجع تقلید شیعیان گفت: علت تصادف های بالا باید مورد بررسی قرار بگیرد و مسئولین باید اقدامات اساسی انجام دهند که تعداد تصادف های کشور کاهش پیدا کرده و جان انسان ها محفوظ بماند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۲۳    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: با توجه به رهاکردن ماهی های غیرقابل استفاده و فاسدشده توسط صیادان، تعدادی از این ماهیان به ساحل گناوه رسیدند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۱۳    
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: هزار و 700 نفر مددجوی بوشهری همزمان با فرارسیدن حماسه عظیم پیاده روی اربعین به کربلای معلی اعزام می شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۱۳    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: کارهای بزرگ و زیربنایی در استان بوشهر با نگاه سند محور و دانایی بنیان انجام شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۱۳    
بخشدار ویژه خارگ گفت: آسیب شناسی مواد مخدر باید در جزیره خارگ به صورت منطقه محور انجام شود.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۱۳    
استاندار بوشهر گفت: تقویت زیرساخت های گردشگری شهرستان کنگان یک ضرورت است و باید در راستای توسعه گردشگری این شهرستان تلاش مضاعف صورت گیرد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۳    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: نگاه ویژه ای به سرعت و کیفیت اجرای پروژه های روستایی استان بوشهر داریم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۳    
رئیس صنف کشاورزی شهرستان دیر گفت:مسئولان بیمه محصولات کشاورزی در شهرستان را دنبال کنند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۵۳    
در پی شکایت مرد افغانستانی از باجناقش به جرم دزدیدن فرزند، باجناق او مدعی شد فرزند را به قیمت 30 میلیون تومان از او خریده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۵۳    
پرند عزیزی معتقد است اگر مدارک تحویل داده شده توسط باشگاه استقلال طبق اظهارات آن ها باشد، این تیم شانس زیادی برای پیروزی در پرونده سوپر جام دارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۴۳    
معاون بهره برداری شهرفرودگاهی امام خمینی(ره)گفت: برای سهولت بیشتر در امر اعزام و پذیرش زائران اربعین، یکی از سالن های بخش شرقی ترمینال شماره یک مسافری فرودگاه به پروازهای نجف و بغداد اختصاص یافته است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۴۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی درآمد ناشی از فروش نفت با نرخ جدید ارز به ریال تبدیل شود، آن افزایش درآمد کمک خوبی به دولت است برای خروج از بن بست دیونش؛ این دست در جیب مردم کردن است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۴۳    
درنگی در نجف هم قلم مناسبی دارد و هم قطع مناسبی. قیمتش هم در این آشفته بازار کتاب، مناسب است. (12000تومان) می ماند طراحی و صفحه آرایی و کتاب سازی اش که اتفاقا از این نظر هم کتاب خوبی از آب در آمده.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۴۳    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ذهنمان، افکارمان و روحمان را برای آماده سازی جام ملت ها گذاشتیم.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۴۳    
نمایی زیبا از منطقه گردشگری و دیدنی اشکورات در استان گیلان
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۳    
وزیر کشور از بررسی مرگ های ناشی از مصرف مشروبات الکلی در جلسه آتی شورای امنیت کشور خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۳    
سخنگوی قوه قضاییه در خصوص موضوع مهریه و نامه آیت الله مکارم و پاسخ رییس قوه و بازهم نامه آیت الله مکارم گفت: داستان این قضیه بحث فنی دارد که اگر نگاه فنی به آن شود بسیار خوب است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۳    
وکیل حسن عباسی از سخنرانان معروف کشور از ابلاغ حکم قطعی حبس موکلش به مدت 7 ماه خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۳    
اقدام پسندیده و خیرخواهانه یک نانوایی
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۲۳    
به گزارش گام نیوز یک کاربر فضای مجازی در توییتر تصویر جدید قالیباف را بر سر مزار سردار همدانی به اشتراک گذاشت که در شبکه های اجتماعی شایعه شده بود شهردار اسبق تهران به استرالیا فرار کرده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۲۳    
علی رغم تحلیل اشتباه برخی مسئولان و تریبون داران داخلی، امروز دست دشمن برتر نیست و دیگر آن حالت آفند را ندارد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۴۲    
1700 مددجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر چشم به راه کمک های مردمی و خیران نیکوکار هم استانی جهت اعزام به پیاده روی کربلای معلی همزمان با فرا رسیدن حماسه عظیم اربعین حسینی هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۱    
عملیات لایروبی حوضچه بندر صیادی پرک شهرستان کنگان در جنوب استان بوشهر روز یکشنبه آغاز شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۱    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با رایزنی های صورت گرفته توسط هیات تجاری این استان با مسئولان قطر زمینه توسعه مراودات تجاری با این کشور فراهم شد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۱    
گام نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ورزشکاران این استان در مسابقات پاراآسیایی جاکارتای اندونزی با کسب 11 مدال انتظارات را برآورده کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۱    
گام نیوز: سال ها از آغاز پروژه راه آهن بوشهر - شیراز می گذرد و این پروژه ها همچنان راکد مانده و وعده های مسئولان برای ازسرگیری این پروژه نیز محقق نشده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۰    
وکیل حسن عباسی از سخنرانان معروف کشور از ابلاغ حکم قطعی حبس موکلش به مدت 7 ماه خبر داد.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۰    
تعدادی از دانشجویان یک تشکل اصلاح طلب حامی روحانی همزمان با حضور حسن روحانی در دانشگاه تهران، در این دانشگاه تجمع کردند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۰    
کاریکاتور روزنامه اشپیگل آلمان در واکنش به ماجرای قتل جمال خاشقچی داخل کنسولگری عربستان در استانبول.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۰    
به گزارش گام نیوز بطحایی وزیر آموزش و پرورش در واکنش به پویش "فرزندت کجاست" عنوان کرد: دو فرزند دارم فرزند بزرگترم که دختر است خانه دار و پسرم نیز مشغول گذران دوران سربازی است و فرزندانم به جز عتبات ...
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۰    
مشتریان نظام بانکی از این پس می توانند با ارسال شناسه استعلام 16 رقمی مندرج در چک های صیادی به سامانه استعلام پیامکی بانک مرکزی، از وضعیت اعتباری صادرکننده چک مطلع شوند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۰    
رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به نام نویسی 550 هزار زائر اربعین در سامانه سماح از صدور 464 هزار ویزا خبر داد و گفت: زائران زمینی اربعین از پرداخت عوارض خروج از کشور معاف هستند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۰    
رئیس هیأت مدیره انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل مسافر کشور گفت: قیمت بلیت اتوبوس ها برای ایام اربعین در سه مدل اتوبوس از 70 تا 150 هزار تومان تعیین شده است.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۵۰    
در پی تدوین الگوی پایه ی اسلامی ایرانی پیشرفت در پنج دهه ی آینده، تدابیر مؤثر برای دستیابی به آن طراحی شده است، حضرت آیت الله خامنه ای دستگاه ها و صاحب نظران را به بررسی این سند بالادستی فراخواندند.
گام نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۱    
گام نیوز: دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: متهم اصلی پرونده اختلاس در شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه بوشهر صبح امروز یکشنبه دستگیر و بازداشت شد.