چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 5 اردیبهشت 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 2 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 3 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 4 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 5 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 6 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 7 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 8 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 9 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 10 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 11 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 12 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 13 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 14 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 15 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 16 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 17 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 18 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 19 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 20 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 21 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 22 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 23 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 24 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 25 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 26 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 27 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 28 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 29 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 30 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۲۱    
عوامل فیلم سینمایی تیک آف به کارگردانی احسان عبدی پور چهارشنبه در کنار مردم این فیلم را دیدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶    
ملیکا کریمی دختر شهید مدافع حرم مرتضی کریمی به همراه مادرش فاطمه سادات موسوی در کاخ جشنواره حضور پیدا کرد و با نگار جواهریان عکسی به یادگار گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۳    
مراسم معرفی و نمایش فیلم دلم می خواد به کارگردانی بهمن فرمان آرا با حضور رضا کیانیان و جمع زیادی از علاقه مندان در سینما فلسطین برگزار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۰    
گادفری چشایر عضو انجمن ملی منتقدان آمریکا از عباس کیارستمی به عنوان یکی از بهترین کارگردانان ایرانی در زمینه ساخت فیلم های مستقل و هنری نام برد و او را با جیم جارموش کارگردان آمریکایی مقایسه کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۳:۰۰    
یک شرکت طراحی در لندن از طرح اولیه کابین درجه یک هواپیما برای مسافرانی رونمایی کرده که به دنبال حریم خصوصی بیشتری هستند. این طراحی در حقیقت هواپیما را به هتلی در آسمان تبدیل می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۲:۰۱    
یک شرکت سازنده انیمیشن به تازگی از فناوری جدیدی پرده برداری کرده که به وسیله نور، گریم را روی صورت بازیگران می تاباند. در این حالت دیگر نیازی به گریم فیزیکی نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۱:۴۶    
دیوارها پر است از تصویر نامزدها در حالی که لبخندی تصنعی بر لب دارند. دو روزه مانده به انتخابات 92، در و دیوار خیابان انقلاب همانند سایر میادین و معابر شهر پر است از عکس نامزدها.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۱:۰۴    
محققان دریافتند استفاده از نوع روغن در پخت وپز با تنبلی و دیابت در ارتباط است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۰:۴۷    
محققان قصد دارند برای حل مشکل زباله از نوعی کرم پیله ساز استفاده کنند.آنان متوجه شده اند این کرم پیله ساز علاوه بر تغذیه از موم عسل، کیسه های پلاستیکی را نیز می خورند!
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۰:۳۰    
یک شرکت فناوری نسل جدید دوربین های فیلمبرداری واقعیت مجازی را ساخته است. این دستگاه که از 17 دوربین تشکیل شده می تواند فیلمبرداری 360 درجه انجام دهد و بسیار سبک است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۰:۱۶    
محققان دانشگاه علوم پزشکی تهران موفق به طراحی و ساخت دستگاه تصویربرداری از حیوانات کوچک برای تشخیص سرطان شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۰:۱۰    
بدنبال انتشار تصاویر و اخباری از حضور سعید مرتضوی در سفر ابراهیم رئیسی به یزد ،ستاد انتخاباتی ییسی با تکذیب این خبر اعلام کرد برخی درصدد حاشیه تراشی برآمده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۲    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نحوه استفاده از سرویس فیبرنوری منازل را تشریح کرد و گفت: تعرفه استفاده از این سرویس مطابق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعیین شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۳:۴۸    
محسن تنابنده که این روزها آماده تصویربرداری سریال پایتخت 5 می شود از ریسک های ادامه دار شدن این مجموعه گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۱    
مارک زاکربرگ در کنفرانسی از ایده ای که فیسبوک آن را در برنامه ای 10 ساله دنبال می کند پرده برداری کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۳    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انسانی که دارای کرامت است هیچ زمانی ذلت را تحمل نمی کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۳:۰۷    
پلیس فرانسه در سالروز بزرگداشت قربانیان به اصطلاح هلوکاست، یک خودروی مشکوک را در نزدیک یک کنیسه منفجر کرد ولی مشخص شد که نه بمب و نه عملیات تروریستی در کار نبوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۶    
دیدار تیم های استقلال و الاهلی در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا با تساوی یک بر یک مساوی به پایان رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۶    
معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز گروگانگیری در بیمارستان البرز به دلیل عدم پرداخت هزینه بیمارستان توسط بیمار را رد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۰    
دولت استرالیا اعلام کرد برای ارتقای امنیت سایبری خود با دولت چین همکاری می کند. این قرارداد همکاری به دنبال مذاکرات مقامات ارشد سیاسی دو طرف منعقد شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۳۶    
اسحاق جهانگیری نامزد انتخابات ریاست جمهوری می گوید، ستاد تشکیل نمی دهد اما ستاد مستقل دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۶    
دوچرخه، وسیله ای ارزان، ساده و کم هزینه و دوچرخه سواری، فعالیتی محبوب و در عین حال دوستدار محیط زیست در جهان امروز است که شهروندان بدون نیاز به آموزش خاص و در همه سنین می توانند به آن مبادرت کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۶    
یک گروه وابسته به القاعده مسئولیت حمله تروریستی فروردین ماه در متروی سن پترزبورگ را بر عهده گرفته و به مردم روسیه هشدار داده که باید هزینه مبارزه ارتششان با تروریست های سوریه را بپردازند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۱    
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: امیدوارم قدر این نظام را بدانیم و کسی را انتخاب کنیم که اسلام را بهتر بشناسد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۵۸    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ساعتی پیش وارد شهر یزد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۴۹    
نماینده ویژه وزارت خارجه کره شمالی از آمادگی این کشور برای جنگ با سلاح هسته ای یا هیدروژنی خبر داد و تاکید کرد که پیونگ یانگ قادر است تا با سه یا چهار بمب هیدروژنی تمام جهان را نابود کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۴۹    
در لابلای هجمه ها و طعنه هایی که جریان های سیاسی و نزدیکان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نثار یکدیگر می کنند، امروز پای مشاهیر و حکما نیز به این انتخابات کشیده شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۴۶    
ایران به عنوان دومین صادر کننده بزرگ به کره جنوبی در سه ماهه اول سال 2017 رتبه بندی شد. این کشور بدنبال رفع تحریم ها در سال گذشته تولید نفت را افزایش داده است تا سهم بازار خود را دوباره به دست ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۴۶    
کمپین انتخاباتی امانوئل ماکرون، برنده پیشتاز دور اول انتخابات ریاست جمهوری فرانسه مورد هدف حمله سایبری ادعایی از سوی گروه مرتبط با برخی از کارشناسان آژانس اطلاعات ارتش روسیه قرار گرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۴۶    
کاخ سفید اعلام کرد، رئیس جمهور آمریکا و صدر اعظم آلمان در جریان تماسی تلفنی درباره چالش امنیتی مبرم کره شمالی صحبت کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۸    
7 تبعه ایرانی زندانی در افغانستان امروز تحویل سفارت ایران در کابل شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۸    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: شب گذشته یک خودروی پلیس در خیابان آزادی تبریز بر اثر نقص فنی دچار آتش سوزی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۸    
رئیس جمهور سابق آمریکا در اولین سخنرانی عمومی اش در دانشگاه شیکاگو، حتی یک کلمه هم درباره دونالد ترامپ و یا میراثی که جانشین او زیر سوال برده، صحبت نکرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان، بمب گذاری در اهواز را تکذیب کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۲۰:۲۷    
سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران که در چارچوب برنامه کاری شرکت در ششمین نشست امنیت بین المللی در مسکو حضور دارد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۵    
جوان درباره نگار توضیح داد: من نگار را بسیار با حوصله ساختم و هر آنچه را که دوست داشتم در آن انجام دادم بنابراین اگر ضعفی در آن وجود دارد خودم گردن می گیرم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۸    
چنین روز و چنین عیدی بر یکایک هموطنان عزیز و ارجمند، گرامی و مبارک باد."
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۸    
در این زمینه فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس، میدان دار شده و در فاصله کمتر از یک روز، دو کاندیدای اصلی اصولگرایان را میزبانی کرده است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۵    
رهبران اتحادیه اروپا هم احتمالا حین دیدار روز شنبه درباره بریگزیت تبادل نظر خواهند کرد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۹:۱۵    
بنیاد مسکن با سازمان دهیاری ها هماهنگ نیست و یا در مورد طرح های هادی روستایی، در حالی که دهیاران مجریان طرح هستند اما بسیاری از آنان اطلاع چندانی از آن ندارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۵    
یک اقداماتی در طول این سه سال و نیم انجام گرفته است که آن اقدامات باید ادامه پیدا کند یک اقدامات جدیدی هم هست که در برنامه صد روزه و همچنین در برنامه چهار سال انجام خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۲    
توصیه می شود اقدامات لازم برای جلوگیری از خسارت احتمالی به عمل آید
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۶    
صدا و سیما کار ستاد را انجام می دهد و من از همین برنامه های تلویزیون استفاده می کنم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۶    
ساعتی قبل رسانه های اماراتی مدعی شدند میان یک قایق ایرانی و یک کشتی اماراتی در خلیج فارس تعقیب و گریز رخ داده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۳    
هاشمی طبا گفت: بر حسب وظیفه آمده ام و هر چه مردم رأی دهند و به من اعتماد کنند برای من کافی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۶    
ایرج مسجدی سفیر کشورمان در عراق با سلیم جبوری رئیس مجلس عراق در دفتر وی دیدار کرد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۳    
بدنبال جنجال های ناشی از دیدار رئیسی با نماینده تام الاختیار ولادیمیر پوتین، خبرگزاری انتشار دهنده این خبر با تغییر در تیتر خبر سعی کرده تا از بازتاب منفی آن بکاهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۲    
تن آدمی شریف است به جان آدمیت
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۹    
بوش پدر چند روز دیگر برای مراقبت و نظارت بیشتر در بیمارستان خواهد بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۳۱    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: نه تنها رجب زاده بلکه هیچ بازیکنی حق ندارند از دستورات سرمربی سرپیچی کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۲    
نعیمه اشراقی نوه حضرت امام خمینی (ره) امروز همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله تصویری از عکس مبارک حضرت محمد را که متعلق به اطاق حضرت امام خمینی بوده را به اشتراک گذاشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۹    
در حال حاضر خودروهای سال ساخت 2017و2016 به شرط نو بودن در گمرکات قابل ترخیص هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۶    
در دنیا از هر 10نفر یک نفر از خدمات درمانی افسردگی بهره می برد که این نسبت در ایران به ازای هر ده نفر سه و نیم نفر است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۶    
هر کاندیدا، هرچقدر هم که صلاحیت داشته باشد، اگر نتواند کارآمدی جمعی را ایجاد یا مدیریت کند، انتظارات مردم بی نتیجه خواهد ماند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۳    
بازیکنان استقلال دقایقی پیش بخش قابل توجهی از مطالبات خود را دریافت کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۶    
هند به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای وارد کننده اسلحه در جهان درصدد است با سرمایه گذاری درصنایع نظامی به بزرگترین صادرکننده تجهیزات دفاعی تبدیل شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۴    
گفته می شود در جریان این درگیری ها یک نظامی اماراتی کشته شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۴    
با اخراج داعش از موصل و آزادسازی شهرهای نزدیک آن، مغازه های فروش عروسک دوباره باز شدند و کودکان موصل از این کالا استقبال کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۴    
اتهاماتی که رژیم به این فعالان زده است تروریسم و داشتن سلاح است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۶    
با آغاز بحث ورود یک فروند بویینگ به تهران دوباره موجی جدید علیه چگونگی اجرای این توافقات به راه افتاد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۳    
ترکیب استقلال برای دیدار مقابل الاهلی امارات مشخص شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۷    
ارتش ترکیه گفته است که این حمله مواضع حزب کارگران کردستان (پ ک ک) را مورد هدف قرار داده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۱    
مارین لوپن، نامزد حزب جبهه ملی فرانسه نهم آوریل گفته بود: فرانسه مسئول بازداشت و تبعید 13 هزار یهودی در پاریس در سال 1942 نبود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۲    
در انتظار انتخاباتی سالم، امن، عادلانه و فراگیر که موجب افتخار دیگری برای جمهوری اسلامی ایران باشد، هستیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۰    
سید مصطفی هاشمی طبا برای تولید برنامه های تبلیغاتی خود در سازمان صداوسیما حضور یافت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۷    
در این انتخابات تلاش کرده ایم تا با در نظر گرفتن جایگاه هایی برای زنان در ستاد های انتخاباتی به افزایش حضور آن ها در عرصه های مختلف کشور کمک کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۷    
بیشترین ارتفاع بارش ها در کشور مربوط به ایستگاه چهلگرد در استان چهارمحال و بختیاری با 1281.5 میلی متر و کمترین بارش های کشور مربوط به ایستگاه محمد آباد در استان یزد با 17.2 میلی متر بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۲    
وکیل دیکتاتور معدوم عراق از پشیمانی موکل خود از حمله به کویت در سال 1990 خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۹    
قانون - روسیه در واکنش به تهدید انگلیس به حمله های هسته ای پیش دستانه تاکید کرد که اگر انگلیس علیه یک کشور دارای سلاح هسته ای حمله هسته ای انجام دهد، از روی زمین محو خواهد شد. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۹    
قانون - جمعی از هنرمندان سینما و تئاتر و تلویزیون از جمله علی نصیریان، حمید لولایی، ابوالقاسم طالبی، بهنام تشکر و ... در دیدار امروز با رهبرانقلاب حضور پیدا کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۹    
کره شمالی امروز (سه شنبه) به مناسبت هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس ارتش کشورش رزمایش بزرگ توپخانه ای را برگزار کرد که در آن صدها سلاح سنگین شرکت داشتند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۳    
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: شورای نگهبان در جلسه چهارشنبه خود انتخابات میان دوره ای مجلس و رسیدگی به موارد اعلام خلاف شرع ارسالی از سوی دیوان عدالت اداری را دستور کار دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۰    
سفیر ایران در مسکو از ورود وزیر دفاع کشورمان به روسیه، جهت رایزنی با همتای روس خود خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۷    
قرار است دادستان پاکستان در روزهای آینده به منظور ثبات منطقه و تقویت وحدت جهان اسلام به ایران سفر کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۴    
برخورد دوگانه صاحبان قدرت با دستورالعمل های انتخاباتی
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۴    
رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی افزود: در آن زمان، روابط ما با دانشگاه های کشورهای دیگر قطع شده بود و جواب ایمیل اساتید ما را نمی دادند.امروز با این وضعیت ارتباطات چیزی را نمی شود از کسی مخفی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۴    
تازه ترین گزارش بانک جهانی در خصوص شاخص عملکرد لجستیک نیز نشان می دهد رتبه ایران در این شاخص بین المللی 23 پله صعود کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۰    
برد و باخت انتخاباتی برای شخصیت هایی خاص، حکم ریسک را دارد و در این مسیر،محمود احمدی نژاد یکی از آن افراد اهل ریسک بود که پیروزی یا شکستش در انتخابات می توانست سرنوشت سیاسی اش را تا پایان عمر رقم بزند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۰    
بنو آمون نامزد حزب سوسیالیست، حزب فرانسوا اولاند، هم که در رای گیری پنجم شد، حمایت خود را از امانوئل مکرون اعلام کرد و از مردم فرانسه خواست به او رای دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۲    
ملت با حضور در انتخابات پیشِ رو، دشمنان اسلام و ایران را مأیوس خواهد کرد ضمن اینکه لازم است نامزدهای محترم به مردم قول دهند برای پیشرفت کشور و باز کردن گره ها، نگاهشان به خارج از مرزها نخواهد بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۹    
مستندات باید واقعی باشد. در بسیاری از مواقع مشاهده شده مستنداتی که به هیات نظارت ارائه شده جعلی بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۳    
ممکن است الهلال و الریان تبانی کنند و باعث حذف پرسپولیس شوند این شایعه ای است که از صبح امروز بارها توسط هواداران و حتی برخی پیشکسوتان پرسپولیس مطرح شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۳    
رئیس کل بانک مرکزی تاکید دارد که سیاست های بانک مرکزی به انتخابات مرتبط نیست و با هدف منطقی بودن نرخ ارز، بازار را مدیریت خواهد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۰    
چه کسی پیش بینی می کرد در انتخابات 92 باقر قالیباف با دکتر ولایتی جدل کند و بحث قهوه خوردن و مذاکره با میتران را پیش کشد یا سعید جلیلی قبل از آن که آماج انتقادات روحانی قرار گیرد با نقد ولایتی درباره ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۷    
ناوها و ناوچه های شرکت کننده در این رزمایش به سوی اهداف دشمن فرضی در دریا، خشکی و هوا تیراندازی و موشک شلیک خواهند کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۴    
کیفرخواست پرونده یک باند زمین خواری متشکل از تعدادی سردفتر و وکیل که با همکاری برخی عوامل اداره ثبت و یکی از مسئولان عمران پردیس ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۱۶    
رسانه های آلمانی گزارش داده بودند که اسرائیل احتمال ایفای نقش میانجی از سوی آلمان به منظور حل منازعه اسرائیلی فلسطینی را بعید می داند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۸    
ملانیا که سرگرم تحصل فرزندش بارون است، در مقابل رسانه های ظاهر نشده است که ایوانکا از این فرصت به خوبی استفاده کرده و در بسیاری از مناسبت های و اجلاس ها حضور خود را پررنگ کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۵۴    
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور به بیان تدابیر پیشاانتخاباتی دولت برای انتخابات آزاد پرداخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۴    
معاون وزیر خارجه ایران ملاقات روز گذشته اش با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین را بسیار خوب خواند و گفت که همکاری بسیار روان و خوبی بین ایران و این سازمان وجود دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۴    
نامزدهایی که الان نخودی تلقی می شوند دیگر آن زمان نمی توان به هیچ وجه آنها را نخودی تلقی کرد چون ممکن است به عامل تعیین کننده ای تبدیل شوند و مردم به یکباره از دو جریان یاد شده به سمت نامزد سوم تغییر ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۴    
نائورت که اولویت های سیاست خارجه دولت را به مردم آمریکا و جهان منتقل می کند از تجارب رسانه ای و علاقه دیرینه ای در امور بین المللی برخوردار است که بسیار ارزشمند است و نمی توان برای آنها قیمتی گذاشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۳۱    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت با اشاره به امضای MOU با شرکت های بزرگ نفتی دنیا برای توسعه میادین نفتی ایران، اظهار کرد: مذاکرات با این شرکت ها درحال نزدیک شدن به مرحله مذاکرات قراردادی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۸    
در شورای عالی اصلاح طلبان حسن روحانی را به عنوان کاندیدا انتخاب کردیم و از این کار نه پشیمان هستیم و نه هراس داریم. لیست اصلاح طلب برای شورای شهر تا پانزدهم اردیبهشت ماه منتشر می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۵    
منابع وابسته به نیروهای پیشمرگه اقلیم کردستان عراق از بمباران کوه سنجار که در شمال عراق و در نزدیکی مرزهای سوریه و ترکیه قرار دارد از سوی جنگنده های ترکیه خبر دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۴    
تیپ سازی و شخصیت های تلویزیونی و رادیویی از جمله جذابیت های این رسانه است؛ چنان که گاهی با افرادی روبه رو می شویم که به واسطه تیپی خاص و با نامی خاص شناخته می شوند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۷    
ذن و فن نگهداشت موتورسیکلت تا حدودی زندگینامه خودنوشت رابرت پیرسیگ است و در آن ارجاعاتی به دورانی از زندگی نویسنده وجود دارد که ابتلای او شیزوفرنی تشخیص داده شده بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۷    
ستاد فرهنگیان به ریاست دکتر نجفی دارای یک شورای سیاستگذاری 32 نفره است که سه وزیر آموزش وپرورش پیشین یعنی آقایان نجفی، حاجی و اکرمی و چندین معاون وزیر در آن حضور دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۴    
فهرست ادعاهای غیرهسته ای واشنگتن علیه تهران گسترش یافته است که از جمله مهمترین آنها گسترش برنامه موشکی، تاثیرگذاری منفی بر روند اوضاع خارومیانه و حتی حمایت از تروریسم بین المللی مطرح شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۷    
اگر قالیباف تا آخر بماند رئیسی کمتر از یک سوم رأی روحانی را کسب خواهد کرد اما اگر قالیباف نیز به نفع رئیسی انصراف دهد نهایتا رئیسی 35 درصد آرای مأخوذه را به دست می آورد.
  • ۱