جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۷:۵۱Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 30 آبان 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 آبان 1396 روزنامه قانون 2 آبان 1396 روزنامه قانون 3 آبان 1396 روزنامه قانون 4 آبان 1396 روزنامه قانون 5 آبان 1396 روزنامه قانون 6 آبان 1396 روزنامه قانون 7 آبان 1396 روزنامه قانون 8 آبان 1396 روزنامه قانون 9 آبان 1396 روزنامه قانون 10 آبان 1396 روزنامه قانون 11 آبان 1396 روزنامه قانون 12 آبان 1396 روزنامه قانون 13 آبان 1396 روزنامه قانون 14 آبان 1396 روزنامه قانون 15 آبان 1396 روزنامه قانون 16 آبان 1396 روزنامه قانون 17 آبان 1396 روزنامه قانون 18 آبان 1396 روزنامه قانون 19 آبان 1396 روزنامه قانون 20 آبان 1396 روزنامه قانون 21 آبان 1396 روزنامه قانون 22 آبان 1396 روزنامه قانون 23 آبان 1396 روزنامه قانون 24 آبان 1396 روزنامه قانون 25 آبان 1396 روزنامه قانون 26 آبان 1396 روزنامه قانون 27 آبان 1396 روزنامه قانون 28 آبان 1396 روزنامه قانون 29 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۰    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 96 در مجموع 13 هزار و 707 نفر برای یک هزار و 359 کد رشته محل پذیرش می شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۰:۵۹    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، با پیروی از یک رژیم غذایی عمدتا گیاهی سلامت قلب تضمین شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۳:۲۹    
به “جینجرول” آنتی اکسیدان قوی موجود در زنجبیل اجازه دهید که بر علیه لکه ها، جای زخم ها و لکه های پیری مبارزه کند. مقداری زنجبیل را رنده کنید و با یخ خرد شده ترکیب کنید و یک بار در هفته استفاده کنید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۸:۰۸    
متخصص زنان و زایمان گفت: ایست قلبی جنین و مرگ او در رحم مادر ممکن است به دلیل اختلال در خون رسانی جفت، تأخیر در رشد و کنده شدن جفت رخ دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۷    
این روزها، روزهای محاق اسحاق است ولی سیاست ایرانی نشان داده فراز و فرودها بسیار سریع است! پس باید منتظر ماند و سرنوشت سیاسی یکی از آخرین اصلاح طلبان کارگزار را به نظاره نشست...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۱    
رئیس پلیس راهور گفت: صدور گواهینامه رانندگی بدون کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی از امروز در سراسر کشور آغاز شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۲:۵۸    
پژوهشگران مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی با الهام از سوسک صحرایی ماده ضد یخی را برای پیشگیری از یخ زدگی سطح معابر و بدنه هواپیما عرضه کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۲:۵۸    
رئیس سازمان فضایی ایران از اتمام طراحی مفهومی ماهواره سنجش از دور پارس 1 خبر داد و گفت: این ماهواره با همکاری 4 دانشگاه ساخته می شود و پیش بینی می کنیم تا 4 سال دیگر به فضا پرتاب شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۲:۲۸    
یکی از دشواری های همیشگی استفاده از دوچرخه های عادی مربوط به پاره شدن یا دررفتن زنجیر آنهاست. اما در نسل جدید دوچرخه ها به علت حذف زنجیر چنین مشکلی وجود نخواهد داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۲:۱۳    
محققان پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی با استفاده از ضایعات برنج، نانوذرات سیلیکا با کاربرد در ساخت نانوبیوسنسورها و قطعات الکترونیکی بسیار حساس تولید کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۱:۵۸    
یک شرکت خرده فروشی آنلاین در آمریکا خدمات ذخیره و نگهداری اطلاعات در ابر حسابرسی را برای سازمان سیا و آژانس های اطلاعاتی جاسوسی دیگر فراهم کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۱:۴۵    
لندن برای مبارزه با آلودگی هوا تصمیم دارد اتوبوس هایی بسازد که سوخت آنها قهوه باشد. عشق لندنی ها به قهوه می تواند سوخت یک سوم شبکه اتوبوس رانی پایتخت را تامین کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۱:۳۰    
یک شرکت ژاپنی قصد دارد در 2019 میلادی نخستین بارش شهاب سنگ مصنوعی را آزمایش کند. همچنین این شرکت ادعا می کند برحسب درخواست مشتری ستاره دنباله دار در آسمان برای آنها می سازد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۱:۱۳    
سلول های بنیادی انسان طی درمانی که فعلا فقط روی موش ها امکان پذیر است می تواند موش های پاراپلژی(فلج) را دوباره به حرکت درآورد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۰:۵۸    
ناسا به فناوری جدیدی دست یافته که با استفاده از آن می تواند آب شدن یخچال های طبیعی در اثر گرم شدن کره زمین را پیش بینی کند و از این طریق به احتمال وقوع سیل پی ببرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۰:۲۸    
معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در سال 93 یازده میلیارد تومان عقد قرارداد پژوهشی داشتیم که امسال 24 میلیارد تومان است اگر با این روند پیش برویم میزان قراردادها 3برابر می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۰:۱۳    
آکنه یا جوش غرور جوانی، ازجمله شایع ترین بیماری های پوستی است که گاهی تا 95 درصد جمعیت جوان و میانسال را در جمعیت های مختلف درگیر می کند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۳:۵۸    
محققان سیارکی شبیه یک سیگار عظیم کشف کرده اند که از منظومه شمسی می گذرد. این شی از میلیون ها سال قبل در کهکشان راه شیری سرگردان است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۳    
معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به آخرین وضعیت مناطق زلزله زده از صنعتگران درخواست کرد؛ در صورت امکان کانکس هایی برای سرویس بهداشتی، حمام سیار و مدارس در اختیار ما قرار دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۷    
هلگا اشمید معاون هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا عصر روز سه شنبه با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۴    
وزارت امور خارجه آمریکا به شهروندان این کشور برای سفر به عربستان هشدار داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۱    
شما با متلاشی ساختن توده ی سرطانی و مهلک داعش نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۰    
تا روز قبل از اجرای طرح، می گوییم در سر چهار راه چه خبر است و امنیت اجتماعی خدشه دار شده است، معترض هستیم که چرا این وضعیت وجود دارد؟ اما وقتی تدبیری می شود، می گوییم چرا این برخوردها انجام می شود؟
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۴    
نخست وزیر عراق با اشاره به غلبه بر داعش از نظر نظامی بیان کرد: پس از عملیات پاکسازی اراضی صحرایی، پیروزی نهایی بر تکفیری ها را اعلام خواهیم کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۱    
غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران در تشریح برگزاری جلسه محاکمه غیابی خاوری گفت: جلسه رسیدگی به اتهامات خاوری و سه نفر از متهمان برگزار شد و این جلسه دادرسی قانونی و تمام عیار بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۲    
نمی دانم از کجا شروع کنم،واقعا نمی دانم! فقط می دانم که اوضاع خیلی خراب تر از آن چیزیست که فکرش را می کردم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۹    
شهرام ناظری و گروه موسیقی کامکارها برای زلزله زدگان کرمانشاه نواختند و از فرهنگ کردها گفتند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۹    
سال 2017 سال دوباره مطرح شدن آگاتا کریستی ملکه جنایت یا ملکه معما بود و آثار او با توجه به اقتباس های مختلف سینمایی و تلویزیونی مخاطبان بسیار داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۹    
فراخوان جشنواره صنایع دستی فجر از سوی معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز سه شنبه 30 آبان منتشر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۳    
استاندار قم گفت: امروز فضای مجازی جایگزین مطالعه شده است از این رو با روش های نوین باید فرهنگ مطالعه در نسل جوان را توسعه داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰    
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از توزیع بیش از یک میلیون قرص نان در مناطق زلزله زده استان خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۷    
دستگاه دیپلماسی سیاست خارجی سعودی به گونه ای در نقشه سیاسی خاورمیانه عمل می کند که انگار از روند تحولات سیاسی عقب مانده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۴    
رئیس جمهور ترکیه با اشاره به نشست ایران، ترکیه و روسیه در سوچی گفت: این دیدارها از اهمیت بسیار بالایی برای آینده منطقه برخوردار است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۸    
در نامه وزیر نفت گفته شده که اگر رییس سازمان محیط زیست با این پروژه موافقت کند، پس از آن توجیهات فنی، اقتصادی، علمی و ... را به سازمان ارائه می کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۲    
معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی درباره وضعیت یکی از جودوکاران مطرح کشورمان که در مسابقه های گرند پری به کشور هلند پناهنده شده است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۰    
امیر قطر امروز (سه شنبه) پیامی شفاهی به امیرکویت ارسال کرد که جزئیات آن هنوز مشخص نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۱    
رقابت های قصه گویان بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی با حضور میهمانانی از شش استان در تالار اندیشه ائل گلی تبریز آغاز شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۶    
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند از دستگیری سرکرده معروف باند زمین خواری در حوزه قضایی این شهرستان خبر داد و گفت: سرکرده معروف به 10 سال حبس محکوم شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۳    
نتایج یک بررسی نشان می دهد همه فعالیت های کاربران اینترنت در بیش از 480 سایت مشهور کنترل و اطلاعات آن ذخیره می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۸    
میزان غلظت گرد و غبار در شهرستان اهواز ظهر امروز به 58 برابر حد مجاز رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۶    
رزمندگان لشکر فاطمیون در بیانیه ای پایان عُمر داعش را به رهبر انقلاب و سردار سلیمانی تبریک گفتند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۷    
براساس سنجش آلودگی هوا پایتخت نشینان در آبان ماه 24 روز هوای ناسالم تنفس کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۵    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از فعال شدن 25 ایستگاه پلیس و 120 گشت خودرویی و موتوری در شهر سرپل ذهاب خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۵    
در بازرسی از منزل ح-ف ،کارت ها و احکام جعلی دیگری از قبیل مشاور محاکم عمومی و انقلاب دادستانی تهران ،معاون بازرگانی و مکاتبات جعلی با سازمان بازرسی کل کشور ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۳    
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: بر اساس گزارش مطالعاتی که چند سال قبل توسط امریکا با عنوان جهان تا سال 2030 منتشر شد تا سال 2030 رژیمی با عنوان آل سعود در خاورمیانه وجود نخواهد داشت و در این ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۳    
رئیس جمهور پایان داعش را به همه رزمندگان اسلام، دیپلمات های کشور ،دولت و ملت رهبری انقلاب، نیروهای مسلح ایران ،عراق و سوریه تبریک گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۰    
یک دادگاه در ازمیر ترکیه وکیل فتح الله گولن را به اتهام ارتباط با سازمان وابسته به گولن (فتو) به 12 سال حبس محکوم کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۴    
رئیس جمعیت هلال احمر با تشریح عملکرد و اقدامات جمعیت در زلزله کرمانشاه، به برخی انتقادات و ادعاها که در این باره در شبکه های اجتماعی مطرح شده بود، پاسخ داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون مقابله با حقوق های نجومی در نشست امروز این کمیسیون خبرداد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۵    
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در تداوم رفتارهای زشت خود نسبت به هواداران این تیم امروز هم در محل تمرین سرخپوشان بار دیگر رفتار خود را تکرار کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۰    
معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت حتما شکایت خود را علیه متخلفان ساخت بیمارستان های تخریب شده، تنظیم خواهد کرد و دستگاه های مسئول ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۸    
وزیر کشور گفت: بنابر گزارش نیروی انتظامی در زلزله اخیر استان کرمانشاه کمترین میزان سرقت را داشته ایم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۹    
بنابر گفته توماس فرید من تحلیلگر ارشد نیویورک تایمز، این دیگر عربستان سعودی نیست بلکه عربستان سلمان است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۰    
جلسه رسیدگی به پرونده محسن روح الامینی یکی از جان باختگان حادثه بازداشتگاه کهریزک، در حالی دقایقی پیش در شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر استان تهران آغاز شد که سعید مرتضوی متهم این پرونده، در دادگاه حاضر نشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۷    
زلزله کرمانشاه نشان داد باوجود حوادث متعددی که در این سال ها در کشور رخ داده، هنوز آمادگی مواجه با بحران را نداریم .
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۱    
سخنگوی دولت در مورد قرارداد توتال گفت: یکی از نکات قوّت این قرارداد این بود اگر طرف مقابل عدول کرد پیش بینی های لازم را کرده ایم و ما به هیچ وجه از حقوق ملّی خودمان کوتاه نخواهیم آمد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۸    
بیمه شده اصلی سازمان تامین اجتماعی به محض اینکه شناسنامه نوزاد خود را دریافت کرد، می تواند برای اخذ دفترچه درمانی تامین اجتماعی بیمه شده تبعی خود اقدام کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۶    
رئیس کانون صنایع غذایی ایران با تأکید براینکه قیمت آرد تغییر نمی کند گفت: زیان انباشته کارخانجات آرد با تحویل گندم جبران می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۸    
رئیس بخش زلزله شناسی مرکز تحقیقات از تداوم پس لرزه های استان کرمانشاه تا 6 ماه خبر داد و جزئیات 767 پس لرزه را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۹    
رئیس جمهور پایان داعش را به همه رزمندگان اسلام، دیپلمات های کشور ،دولت و ملت رهبری انقلاب، نیروهای مسلح ایران ،عراق و سوریه تبریک گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۰    
آیا برخی مسئولان کشور تحلیل درستی نسبت به واقعیت های جامعه دارند؟! اگر دارند و نمی توانند رضایت عمومی ایجاد کنند، ناگزیر باید اعتراف کرد که مشکلات، ریشه در ذهنیت جامعه دارد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۰    
تحقیق و تفحص از مسکن مهر تقدیم هیات رییسه مجلس شد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام دوره تکمیل ظرفیت آزمون سراسری طی روزهای 4 تا 11 آذر ماه خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۴    
دبیر ستاد تنظیم بازار اعلام کرد: طبق تصویب این ستاد قیمت نان از فردا (یکم آذر) افزایش می یابد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۹    
سخنگوی رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که هدف از حضور طولانی مدت آمریکا در سوریه مقابله با حضور نیروهای ایران و روسیه در این کشور است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۰    
سال گذشته دو بازیکن ملی پوش والیبال بانوان با حضور در تیم شومن کلاب بلغارستان لقب ِ نخستین دختران لژیونر والیبال در ایران به خود اختصاص دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۴    
دادگاه رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی در شعبه 22 دادگاه تجدید نظر استان تهران به صورت غیرعلنی برگزار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۰    
نزدیک به سه سال قبل یک خبر در جامعه ورزش و کشتی ایران سر و صدای زیادی به پا کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۰    
دادگاه غیابی محمودرضا خاوری مدیر عامل سابق بانک ملی در دادگاه انقلاب آغاز شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۱    
سرپرست اورژانس کشور گفت: یکی از برنامه های مهم من خرید بالگردهایی با قابلیت پرواز در شب است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۶    
فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی به محضر مقام معظم رهبری با اعلام پایان سیطره شجره خبیثه داعش، رهبری حکیمانه ایشان و پایداری ملت، دولت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۰    
چندی پیش بود که علی اکبر طاهری مدیرعامل موفق سرخ پوشان پایتخت از سمت خود استعفا داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۰    
مشاور رییس سازمان خصوصی سازی گفت: زمان دقیقی برای واریز سود سهام عدالت مشخص نشده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۰    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز برای مناطق زلزله زده کرمانشاه بارش باران پیش بینی می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۷    
عضو شورای ملی زعفران با بیان اینکه برداشت طلای سرخ تا 15 آذرماه ادامه دارد، گفت: قیمت هرکیلوگرم زعفران نسبت به ایام قبل از برداشت بین 500 تا 600 هزارتومان کاهش یافته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۱    
یک استاد دانشکده علوم زمین دانشگاه شهید بهشتی ضمن اشاره به آثار زیست محیطی که زمین لرزه می تواند در پی داشته باشد از جمله آلودگی هوا و آب گفت: فناوری "هارپ" هیچ ارتباطی با زمین لرزه ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۲    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک پیروزی بزرگ جبهه مقاومت اسلامی بر فتنه داعش، از انتشار پیام بسیار مهم سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به مقام معظم رهبری تا ساعتی دیگر خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۹    
با تصویب تعرفه سرویس های غیرحجمی اینترنت ثابت، تعرفه های جدید نیز اعلام شده که خدمات پرسرعت ثابت ADSL از ماهانه 512 کیلوبیت برثانیه تا 50 مگابیت برثانیه در VDSL و فیبر را شامل می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۰    
هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور روز گذشته با برگزاری 6 بازی آغاز شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۰    
ماجرای تغییر نام باشگاه سیاه جامگان این روزها به مهمترین سوژه خبری از این باشگاه فوتبال تبدیل شده است هرچند که از سال گذشته گمانه زنی هایی درباره احتمال تغییر نام این باشگاه مشهدی مطرح بود