شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۳۹Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 14 آذر 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 آذر 1396 روزنامه قانون 2 آذر 1396 روزنامه قانون 3 آذر 1396 روزنامه قانون 4 آذر 1396 روزنامه قانون 5 آذر 1396 روزنامه قانون 6 آذر 1396 روزنامه قانون 7 آذر 1396 روزنامه قانون 8 آذر 1396 روزنامه قانون 9 آذر 1396 روزنامه قانون 10 آذر 1396 روزنامه قانون 11 آذر 1396 روزنامه قانون 12 آذر 1396 روزنامه قانون 13 آذر 1396 روزنامه قانون 14 آذر 1396 روزنامه قانون 15 آذر 1396 روزنامه قانون 16 آذر 1396 روزنامه قانون 17 آذر 1396 روزنامه قانون 18 آذر 1396 روزنامه قانون 19 آذر 1396 روزنامه قانون 20 آذر 1396 روزنامه قانون 21 آذر 1396 روزنامه قانون 22 آذر 1396 روزنامه قانون 23 آذر 1396 روزنامه قانون 24 آذر 1396 روزنامه قانون 25 آذر 1396 روزنامه قانون 26 آذر 1396 روزنامه قانون 27 آذر 1396 روزنامه قانون 28 آذر 1396 روزنامه قانون 29 آذر 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۲:۵۵    
دقایقی پیش ، زلزله 6.2 ریشتری هجدک کرمان را لرزاند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۲۱    
زمین لرزه ای به بزرگای 6 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین، امروز مرز عراق و کرمانشاه - حوالی ازگله را لرزاند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۴۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 49 هزار نفر در دوره تکمیل ظرفیت آزمون سراسری خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت 24 امشب 19 آذر فرصت دارند در این دوره ها ثبت نام کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۲    
برای آگاهی از اینکه نبض قیمت دلار، یورو و درهم امارات به عنوان پرطرفدارترین ارزهای مورد معامله در بازار آزاد ارز کشور از ساعت 8 تا 18 چگونه می زند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۲:۲۹    
قانون - در فصل زمستان, باتری خودرو معمولا بیشتر از زمان های دیگر خراب می شود اما علت این موضوع چیست؟ ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۱:۳۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 50 هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت 24 فردا 19 آذر فرصت دارند در این دوره ها ثبت نام کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۰۰:۴۵    
مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای از کاربران نرم افزار چندرسانه ای فلش پلیر خواست برای جلوگیری از حملات بدافزاری، نرم افزار خود را به روزرسانی کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۰۰:۱۵    
محققان در موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی موفق شدند نان سین بیوتیک را به تولید برسانند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۰۰:۰۰    
محققان یک سیاره بزرگ در فاصله 325 سال نوری با زمین رصد کرده اند که در آن آب وجود ندارد و اتمسفر آن مملو از مونوکسید کربن است، به همین دلیل سیاره مرگ لقب گرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۲۱:۴۲    
همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص)، سامانه آمار کتابخانه ها (آک) برای گردآوری و گزارش آمار کتابخانه ها با آمار 73 کتابخانه، رونمایی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۲۱:۳۳    
احمدی نژاد امروز به هیچ عنوان مطیع رهبری نیست و راه خود را از اصولگرایان جدا کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۰۰:۲۹    
روزنامه واشنگتن پست در گزارشی بهترین راهی را که می تواند باعث کنار رفتن رئیس جمهور جنجالی آمریکا از قدرت شود، شرح داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۲:۲۹    
گزارش منتشر شده از سوی یک مرکز بین المللی در غرب آلمان نشان می دهد که رژیم صهیونیستی در صدر مسلح ترین و نظامی ترین دولت های جهان قرار دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۲۱:۵۹    
یک مقام امنیتی عراقی از تشکیل گروه تروریستی جدید در این کشور خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۱    
یماران خاص که به لحاظ خاص بودن بیماری شان باید تحت حمایت های خاص باشند،چشم انتظار مدد و یاری از سوی مسئولان و متولیان امر هستند تا بتوانند زندگی را تحمل کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۵    
وزیر بهداشت گفت: بارها اعلام شده که صد هزار پرستار کم داریم چون فشار زیادی بر دوش پرستاران است، امیدواریم بتوانیم مجلس و دولت متقاعد کنیم تا خدمات بیشتری ارائه دهیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۸    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توئیتری به زبان عربی فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت را تبریک گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۲:۱۷    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با تاکید بر اینکه توطئه علیه ملت یمن به شکست منجر شد، گفت که علی عبد الله صالح به سزای اعمال خود رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۱:۳۸    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: معتقدم هیچ کس بهتر از ظریف و عراقچی نمی توانند راجع به بدعهدی آمریکا صحبت کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۱:۲۹    
وزیر کار و رفاه اجتماعی بااشاره به بانک اطلاعاتی معلولان گفت: بانک اطلاعاتی از وضعیت معلولان یکی از اقداماتی بود که از روستاها آغاز شد و قصد داریم این بانک اطلاعات را تا امسال به اتمام برسانیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۹:۴۰    
مدیر پایانه مرزی شلمچه گفت: اخذ عوارض توسط طرف عراقی از کامیون داران این کشور باعث اختلال در کار تجاری در مرز شلمچه و بسته شدن این مرز تا اطلاع ثانوی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۹:۱۰    
پیکر مرزبان ایرانی که در ترکیه شهید شده بود به ایران تحویل داده شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۳:۰۰    
تیمی از محققان کشور با استفاده از الیاف کربن موفق شدند صندلی چرخ دار سبکی را تولید کنند که به گفته آنها این محصول قابل رقابت با نمونه های مشابه در بازارهای جهانی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۲:۴۵    
در تحقیقی که توسط انستیتو تحقیقات کودکان استرالیا (MCRI) انجام شده، شواهدی به دست آمده که نشان می دهد کودکانی که بد می خوابند دچار مشکلات رفتاری می شوند و البته برعکس این حالت هم صدق می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۲:۳۰    
یک شبیه سازی جدید نشان می دهد برخورد سیاره های کوچک عناصر گرانبهایی مانند طلا و نقره را به زمین آورده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۲:۱۵    
تصاویر دریافتی از ماهوارهای فضایی هابل و اسپیتزر نشان می دهد که سیاره فراخورشیدی WASP-18b ازمقادیر زیادی کربن مونوکسید و مقداراندکی بخار آب تشکیل شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۲:۰۰    
کارشناسان نوعی سیستم دفاع سایبری در برابر حملات هکرها ساخته اند که با ایجاد یک واقعیت جایگزین آنها را فریب می دهد. بنابراین هکر متوجه نمی شود حمله او رصد شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۱:۳۰    
اگر چه فیس آی دی فناوری جذاب برای شناسایی هویت کاربران آیفون از طریق بررسی چهره آنهاست، اما حالا مشخص شده اپل از این طریق حریم شخصی افراد را نقض می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۱:۱۵    
کارشناس نجوم از اوج بارش شهابی جوزایی در 23 آذرماه خبر داد و گفت: این بارش با چشم غیر مسلح قابل رصد و مشاهده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۱:۰۰    
چینی ها برای اولین بار از یک کشتی باری به ظرفیت 2000 تن برای نقل و انتقال کالا استفاده کرده اند. این کشتی مجهز به هزار باتری لیتیومی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۰:۴۵    
در حالی که دانشمندان تا به حال تصور می کردند حیات در خارج از کره زمین تنها در سیاراتی با شرایط کم و بیش مشابه کره خاکی ممکن است، حالا این فرضیه به طور جدی زیر سوال رفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۰:۳۰    
با شروع فاز دوم اجرای طرح رجیستری موبایل، فرآیند ثبت شناسه گوشی های آیفون در شبکه مخابراتی کشور برای تشخیص اصالت و قاچاقی نبودن آن، آغاز شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۰:۱۵    
دانشمندان سالهاست برای یافتن روش هایی که کشف و شناسایی زلزله را ممکن کند، تلاش می کنند و بررسی ها نشان می دهد تغییرات امواج گرانشی می تواند در این زمینه یاری گر انسان باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۰۰:۰۰    
یک شبکه اجتماعی برای نخستین بار اپلیکیشن پیامرسان مخصوص کودکان زیر 13 سال ساخته که والدین می توانند برآن کنترل داشته باشند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۲۰:۰۰    
امروز به مناسبت هفته معلولان نشستی با حضور جمعی از مدیران عامل موسسات خیریه، سازمان های مردم نهاد و انجمن های حمایتی معلولان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۹:۴۸    
کنسرت ماکان بند در حالی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد که طی 3 روز 12 هزار مخاطب به تماشای اجرای این گروه نشستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۰    
دادگاه عالی اسپانیا قرار بازداشت رهبر برکنار شده منطقه کاتالونیا را لغو می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۹:۱۵    
نشست خبری مجید افتخاری، عضو اتحادیه صادرکنندگان پوشاک و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و صادرات پوشاک با موضوع چالش های واردات پوشاک و کوتاهی وزارت صنعت در اتحادیه پوشاک ایران برگزار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۹:۰۰    
مدیرعامل شرکت بورس تهران شرایط باز شدن نماد بانک ها را تشریح کرد و گفت: بانک ها برای باز شدن نمادهایشان باید طبق دستورالعمل بانک مرکزی مجامع خود را برگزار کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۸:۴۵    
نایب رئیس مجلس تاکید کرد: بسیاری از دانشجوهای پیش از انقلاب و اول انقلاب می گفتند اگر قدرت را داشته باشیم فلان و بهمان می کنیم ولی اکنون همه ما گرفتار پول و پست و سمت شده ایم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۸:۳۰    
فیلم سینمایی شاید عشق نبود به کار گردانی سعید ابراهمی فر از 15 آذر در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۵    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه شهر تهران دیگر ظرفیتی برای ساخت و سازهای وسیع ندارد افزود: باید در بازنگری طرح تفصیلی به ابعاد کیفی بیشتر توجه کنیم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۹    
رهبر انصارالله از مردم یمن خواست تا عصر امروز(سه شنبه) تظاهرات مردمی گسترده ای را در صنعا، پایتخت این کشور برگزار کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۰    
یک فعال و نویسنده سرشناس اماراتی اعلام کرد به هرکسی که امیر قطر را در جریان نشست سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در کویت با کفش بزند جایزه نقدی می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۸    
جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاههای برتر کشور با ارسال نامه ای به مهندس زنگنه ضمن اعلام حمایت از سیاست های وزارت نفت برای ایجاد استانداردهای اصولی جذب و استخدام نیروهای متخصص ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۷:۳۹    
مدیر کل ستاد بحران استان بوشهر از مصدومیت 16 نفر در پی زلزله امروز خبرداد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۷:۳۰    
پژوهشگر برتر ششمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری در حوزه پول و بانک گفت: بانک ها باید به سمت پژوهش محوری حرکت کنند چراکه این موضوع به پویا شدن سیستم بانکی کمک می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۷:۱۸    
حسین علیزاده و رامبراند تریو طی روزهای آینده کنسرت مشترکی را در هلند برگزار خواهند کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۰    
در بازار امروز سه شنبه چهاردهم آذر ماه 96 بهای سکه تصویر امام به 1 میلیون و 445 هزار تومان رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۶:۵۰    
مدیرعامل اتحادیه صنایع لبنی استان اصفهان گفت: کارخانجات لبنی در اصفهان سال 87 به 83 مورد می رسید که امسال به کمتر از 40 کارخانه رسیده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۶:۲۹    
دیوان اشعار ملک الشعرای بهار توسط انتشارات نگاه به چاپ پنجم رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۶:۲۳    
مدیر فرودگاه همدان از برقراری پرواز همدان- تهران در فرودگاه این استان خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۵    
مدیرشعب منطقه البرز از رشد همزمان منابع و اعطای تسهیلات بانک سپه طی نیمه نخست سال جاری در این استان خبرداد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۲    
یک دانشجوی ساکن خوابگاه حافظ دانشگاه تهران از سقوط آسانسور این خوابگاه خبر داد و گفت: خوشبختانه دانشجوی داخل آسانسور به دلیل سقوط آسانسور از طبقه سوم به اول دچار آسیب نشده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۵۹    
رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که ایران و روسیه در خط مقدم مبارزه با تروریسم هستند ، گفت: این در حالی است که دیگر کشورها فقط حرف زدند و عملا اقدامی انجام ندادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۲۶    
دیدار وزیر امور خارجه آمریکا با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا لحطاتی پیش در بروکسل انجام شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۲۰    
یک فعال رسانه ای با اشاره به اینکه تا به امروز ارتباط متقابل و دو سویه ای بین رسانه و دانشگاه وجود ندارد، گفت: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند برقراری ارتباط دو سویه بین دانشگاه و رسانه است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۱۴    
رییس سازمان اوقاف و امورخیریه درباره ضرورت تمدن سازی نوین اسلامی گفت: اگر بخواهیم در امت اسلامی به همراه دین زندگی کنیم، باید به مساجد توجه داشته باشیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۱۱    
استاندار ایلام گفت: دولت برای احیاء طرح های غیرفعال و دارای مشکل تسهیلات یارانه ای پرداخت می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با یک خبرگزاری روسی تصریح کرد که ایران تاجایی که لازم باشد به سوریه در مبارزه با تروریسم کمک می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۶    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 6 سنت، معادل 0.1 درصد افزایش به 62 دلار و 51 سنت رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۶    
مدیرکل سابق دفتر وزارتی وزارت اقتصاد جایگزین معاون واگذاری سازمان خصوصی سازی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۳    
در ادامه عملیات توسعه فاز 14 پارس جنوبی، شب گذشته نخستین چاه از سکوی A تکمیل شده و مشعل آن روشن شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۳    
معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به این که ارتقای زیرساخت های سرطان در دستور کار و قرار است 90 مرکز سرطان راه اندازی شود،گفت: آیین نامه شیمی درمانی در آینده نزدیک ابلاغ خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۰    
شهرداری مالکان پاساژهای پر رفت و آمدی که مشکل ترافیکی دارند را وادار کند با هزینه خودشان این معضل را حل کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۰    
براساس مصوبه کمیسیون برنامه ریزی آموزشی از ابتدای سال 97 کلیه دوره های کاردانی پیوسته قابل اجرا و برگزاری نخواهد بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۴    
فرمانده سپاه محمد رسوالله تهران بزرگ گفت: داعش برای سوریه و شام تشکیل نشده بود، بلکه قرار بود در تهران حکومت کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: به دلیل زلزله4.9 ریشتری و ریزش کوه محور دوراهک - ریز در محدوده شهرستانهای دیر و جم در جنوب این استان بسته شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۳    
با راه اندازی 3 مرکز ساماندهی متکدیان در شهرستان آمل تلاشی برای رسیدگی به متکدیان در این شهرستان به عنوان دغدغه مسئولان استانی آغاز شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۳    
بانک ها موظفند قراردادهای مربوط به حق بهره برداری از زمین و خدمات زیربنایی در شهرک های علمی و تحقیقاتی، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و مراکز نوآوری را هم ردیف اسناد رسمی پذیرفته و تسهیلات بپذیرند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۴    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: در پی زلزله در بوشهر دو نفر مصدوم شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۴    
رئیس جمهور ترکیه می گوید به رسمیت شناخته شدن قدس شریف به عنوان پایتخت اسرائیل، می تواند منجر به قطع روابط دیپلماتیک بین آنکارا و تل آویو شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۵۶    
مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: فولاد مبارکه اصفهان بیشترین سود را به سهام عدالت پرداخت می کند و همیشه قبل از به پایان رسیدن مهلت داده شده از سوی دولت، وظیفه پرداخت سوددهی را به پایان می رساند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۵۶    
تعداد شش میلیون برگه اوراق بدهی در آبان ماه سال جاری به ارزش 5 هزار و 596 میلیارد ریال در بورس دادوستد شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد و ارزش 55 درصد افت را نشان می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۵۳    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: گروه های مهندسی ما با شروع زلزله کرمان وارد منطقه شد و به یاری زلزله زده گان شتافت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۵۰    
سفیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای به افزایش نفوذ ایران در منطقه اشاره کرد و گفت که تل آویو بیش از هر آنچه که افراد دیگر فکر می کنند، به تقابل نظامی تمام عیار در امتداد مرز شمالی نزدیک شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۴۷    
رئیس بانک کارگشایی از فروش بیش از 20 هزار قطعه سکه در پنج جلسه حراج این بانک خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۳۲    
هشدار روز گذشته رئیس مرکز تحقیقات راه و مسکن مبنی بر این که با ادامه روند فعلی، ایران به واردکننده انرژی تبدیل می شود لزوم ساخت و سازهای ایمن، استاندارد و پاک را بیش از پیش گوشزد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۲۹    
محمدجواد ظریف صبح روز سه شنبه در نشست افتتاحیه هفتمین اجلاس وزیران امور خارجه کشورهای حاشیه دریای خزر اظهار کرد: کشورهای حوزه خزر با بخش اعظم پیش نویس کنوانسیون رژیم حقوقی خزر موافقند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۲۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در بحث افزایش پایه های مالیاتی اطلاع داریم که دولت بنا دارد یک پایه مالیاتی را تحت عنوان مالیات بر سود سپرده بانکی مدنظر قرار دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۵۰    
سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: یک منزل سه طبقه در خیابان هاشمی منفجر شد؛ شدت انفجار به حدی بود که تمام شیشه، در و پنجره های این ساختمان را تخریب کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۴    
طبق مصوبه کمیسیون برنامه ریزی آموزشی تمام دوره های کاردانی پیوسته منسوخ شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۴    
دو زمین لرزه 4/9 و 3/8 ریشتری به فاصله کمتر از یک ساعت بنک و بندر دیر، در استان بوشهر را لرزاند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۵    
والیبال ایران، این روزها آبستن اتفاقاتی دور از شأن ورزش شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۶    
مشکلات روحی و روانی مانند مشکلات جسمی هستند و هرکدام از آن ها علامت های خاص خود را دارند؛ بسیاری از مردم مشکلات جسمی خود را نشان می دهند درصورتی که ریشه این مشکل در روح و روان شخص است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۰    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به آغاز طرح رجیستری گوشی و تبلت اپل از امروز گفت: گوشی هایی که پیش از رجیستر شدن از گمرک خارج شوند دیگر امکان ثبت در سامانه رجیستری برای فعال شدن در شبکه ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات یک هزار و هفت نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب موافقت کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۵    
مهدی شمس زاده و حمید فلاح هروی دو تن از همدستان بابک زنجانی متهم اصلی پرونده نفتی به حکم شعبه 28 دادگاه انقلاب مبنی بر 20 سال حبس و استرداد اموال، با تقدیم لایحه اعتراض کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۲    
فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه همایش فرماندهان و مدیران یگان های انتظامی تهران بزرگ در مورد شیوه برخورد پلیس با تجمعات مالباختگان موسسات مالی گفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۲۳    
رییس جمهور گفت: آنان که در برابر داعش جنگیدند، حق بزرگی بر منطقه و جهان دارند و دشمنی با مقاومت، منکر بزرگ در جهان اسلام است و نخبگان، علما و جوانان اجازه آن را نخواهند داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۲۳    
فرمانده کل سپاه گفت: شاهد بودیم که در یمن قصد داشتند چه کودتایی علیه مجاهدین و انصارالله انجام دهند که این توطئه در نطفه خفه شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۵۹    
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت:اطلاعات حساب بانکی خود را تحت هیچ شرایطی به کسی ارائه نکنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام اینکه کاهش سود تسهیلات در دستور کار شورای پول و اعتبار است، گفت: دولت اصلاً در پی افزایش نرخ ارز نیست و آن را مدیریت می کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۴    
معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی وزیر کشاورزی از ممنوعیت واردات شکر و بی نیازی از آن تا پایان امسال خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۶    
سخنگوی کمیسیون عمران جزئیات ساخت پلاسکوی جدید را تشریح کرد.