سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۲Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1397 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1397 روزنامه قانون 31 تیر 1397 روزنامه قانون 31 مرداد 1397 روزنامه قانون 31 شهریور 1397 روزنامه قانون 30 مهر 1397 روزنامه قانون 30 آبان 1397 روزنامه قانون 30 آذر 1397 روزنامه قانون 30 دی 1397 روزنامه قانون 30 بهمن 1397 روزنامه قانون 18 اسفند 1397 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 2 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 3 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 4 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 5 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 6 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 7 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 8 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 9 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 10 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 11 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 12 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 13 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 14 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 15 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 16 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 17 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 18 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 19 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 20 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 21 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 22 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 23 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 24 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 25 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 26 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 27 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 28 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 29 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 30 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1397 
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۰۸:۲۰    
موضوع حذف دفترچه های درمانی در سطح مراکز درمانی، یکی از طرح های اولویت دار سازمان های بیمه گر در کشور است که تا واقعی شدن راه زیادی در پیش دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۱:۲۹    
ماهنامه انجمن نجوم سلطنتی با انتشار اطلاعیه ای خبر از کشف نخستین مهاجر دائمی شناخته شده در منظومه شمسی داده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۲۱:۲۴    
خودروسازان خودروهایی را که در آذر ماه سال گذشته با دلار سه هزار و 200 تومانی تولید کردند، پیش فروش نکرده و نقدی نیز نفروخته اند...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۴۳    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش تعداد مسمومان و فوتی های ناشی از مصرف قارچ سمی خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۱    
واکسن می تواند به عنوان زبان دیپلماسی قوی برای کشور باشد و نفوذ فرهنگی کشور به سایر نقاط جهان با صادرات واکسن افزایش یابد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۳    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای نسبت به رشد ابر های جوششی، وقوع رگبار و رعد و برق و تندباد های شدید لحظه ای و احتمال تگرگ و سیلاب موقت و ناگهانی در مسیل ها طی امروز و فردا (اول ودوم خرداد ماه) ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۰    
از نظر کمیسیونر اتحادیه اروپا در امور صنعت و کارآفرینی طی سال های 2004 تا 2010، پرداخت خسارت شرکت های اروپایی در صورت تحریم آنها توسط آمریکا به دلیل ارتباط با ایران ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۴    
دست گلی که ولادیمیر پوتین به آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در بدو مراسم استقبالش در سوچی داد، حاشیه هایی را برای رئیس جمهوری مجرد روسیه به دنبال داشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۸    
رابطه مالی میان برخی از ارائه کنندگان خدمات درمانی با شرکت های فروشنده تجهیزات پزشکی یا دارویی موضوعی ناراحت کننده و هشداردهنده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سیاست ما سرکوب نرخ ارز و تثبیت آن نیست بلکه سعی می کنیم نظام مدیریت شده ارز را اجرا کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۶    
سعید محقق بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر پس از گذراندن یک دوره بیماری درگذشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۱:۰۸    
مرکز مدیریت راهبردی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات ریاست جمهوری از کشف دو ابزار جاسوسی برای دستگاه های اندرویدی و IOS خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۰:۵۳    
سخنان پمپئو یک بار دیگر فقر اطلاعاتی، ضعف بینشی، عقب ماندگی تحلیلی و سردرگمی روندهای تصمیم سازی و تصمیم گیری در آمریکا را به نمایش گذاشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۰:۳۸    
قانون - جدیدترین موشک بدون سرنشین ناسا، امروز 21 مه به فضا پرتاب شد. به گزارش قانون به نقل از اسپیس ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۰:۰۷    
تحقیقات جدید نشان می دهد گرد و غبار کره ماه که به لباس موجب فضانوردان می نشیند، موجب خطرات سلامتی جدی می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۹    
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره آمار ثبت نام در پنجمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال 1397 گفت: بیش از 322 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۹    
پایتخت جمهوری آذربایجان بر اثر انفجاری مهیب به لرزه درآمد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۳    
با ابراز تاسف نسبت به بی توجهی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به رعایت حیطه بندی جلسات غیر علنی، تداوم این روند را موجب محدود شدن حضور وتعامل مقامات سیاسی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۷    
وزیر صنعت ، معدن و تجارت به پرداخت معوقات حقوق و دستمزد کارگران شرکت هپکوی اراک تاکید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۴    
شش روز بعد از بی نتیجه ماندن اقدامات مسوولان استان مرکزی، کارگران معترض شرکت "هپکو"ی اراک که عمدتا در تنگنای معیشتی قرار دارند، مجددا تجمع کردند؛ این بار در کارخانه و در حضور پلیس.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۸    
در این شرایط باید ایرانیان وارد چالش و رقابت افراط گری آمریکا نشده و با استفاده از فرجه ها و ظرفیت های این موضوع اجازه دهند تا این عصر افراطی گری بگذرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۵    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از ارائه پیشنهاد راه اندازی سامانه تعیین قیمت مسکن خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۹    
طالبان به ساکنان کابل هشدار داد که از مراکز نظامی در کابل دوری کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۳    
یک وزیر دانمارکی که دیدگاه های ضد مهاجرتی سفت و سختی دارد، امروز دوشنبه از مسلمانان خواست تا در طول ماه رمضان و شروع روزه ها مرخصی بگیرند زیرا از نظر او این اعمال برای همه "خطرناک" است!
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۴    
حجت الاسلام خرسند درباره آخرین وضعیت این شهر پس از ناآرامی های اخیر و هویت جان باختگان توضیحاتی ارائه کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۸    
مدیرکل زندان های استان تهران گفت: بازداشتگاه کهریزک تعطیل شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۹    
اختلالات اینترنت که این روزها شاهدیم و البته همواره پیگیری هم کرده ایم و بسیاری از آن ها نیز رفع شده، به دلیل اعمال فیلترینگ تلگرام است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۳    
سخنگوی جریان صدر در گفت وگو با یک رسانه مصری گفت که در صورت تحقق برخی شروط، مشکلی با ادامه نخست وزیری حیدر العبادی نداریم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۵۴    
جمعی از نمایندگان مجلس که برخی از آنها از اعضای هیأت تحقیق و تفحص از دوتابعیتی ها هستند، طی نامه ای خطاب به ایرانیان خارج از کشور ضمن رد برخی شایعات ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۸    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس از ارجاع سوال از رئیس جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۰    
6 وزیر و دو نماینده مجلس در نامه ای به دادستان کل کشور خواستار رفع فیلتر توئیتر شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۳    
در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، حج، تحول روحی و اخلاقی، سبک زندگی دینی، عزت و کرامت اسلامی به عنوان شعار حج تمتع سال 97 انتخاب و اعلام شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از وزش باد شدید با احتمال وقوع گرد و خاک در مناطق جنوبی و غربی تهران خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۴    
اگر او می خواهد امید را در دل مردم زنده نگاه دارد باید در طول سه سال آینده رویکردی عملی برای اجرای شعارهایش داشته باشد تا در وهله نخست بدعهدی نکرده باشد و در وهله دوم آبروی خود را در پیشگاه ملت ایران ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۱    
ترکیه بر این باور است که دشمنی مستقیم و آشکار عربستان و اسرائیل و برخی دیگر از کشورهای منطقه با ایران ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۷    
روز دوشنبه قیمت نفت آمریکا نسبت به قیمت بسته شده در اواخر روز جمعه ( آخرین روز هفته کاری گذشته) افزایش یافت و به 71.57 دلار رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۹    
مهم ترین اصل در ادامه فعالیت دولت این است که ایشان باید بتواند تعاملش با دنیا را بیشتر کند. موضوع دیگر این است که حتی یک دشمن هم برای کشور زیاد است و باید از حجم دشمنی ها علیه ملت ایران کاشته شود
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۶    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: باند مسلحانه گروگانگیری در جنوب استان کرمان منهدم و پنج نفر از اعضای اصلی این باند دستگیر شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۶    
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با اعلام خبر آغاز بهره برداری از خط لوله ششم سراسری گاز، از امادگی ایران برای تامین گاز بصره خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۲۳    
زنان و مردانی که برای حضور در ترکیب هیات رییسه کاندیدا می شوند باید افق دیدی وسیع داشته و به موضوعات اساسی مجلس توجه بیشتری داشته باشند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۱۶    
افزایش قیمت سکه درحالی امروز در بازار طلاو ارز مشهود است که قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید بار دیگر از 2 میلیون تومان عبور کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان قبل از ترک کشورمان به قصد ترکیه گفت: شبانه به اردوی تیم ملی آمدند، اما تا من هستم دیگر تیم ملی پلی برای انتقال بازیکنان از استقلال به پرسپولیس نخواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۰    
حقی فام، گفت: در تهران، مازندران، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان که شبکه توزیع برق آن ها آسیب پذیر است، احتمال خاموشی وجود خواد داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۲۲    
سخنگوی جامعه روحانیت با اشاره به تصویب اساسنامه جدید این تشکل گفت: معمولا هر 10 سال یک بار یک بازنگری صورت در اساسنامه می گرفت که آخرین بار سال 86 بازنگری انجام شده بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۲    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت درباره برنامه های پیش بینی شده برای کنترل و درمان بیماری ایدز و همچنین کنترل سالک و وبا در مناطق زلزله زده کرمانشاه توضیحاتی را ارائه داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۴    
سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: 3.4 درصد نوجوانان 13 تا 15 ساله در کشور، مصرف کننده مواد دخانی هستند که سهم پسران 4.8 و دختران 2.1 درصد است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۷    
جیره بندی آب در بسیاری از استان ها محتمل است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۸    
بانک مرکزی بعد از 40 روز و از زمان آغاز اجرای سیاست یکسان سازی نرخ ارز، نرخ دلار آمریکا را از 4 هزار و 200 تومان با 5 تومان رشد 4 هزار و 205 تومان اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۹    
عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران از مصوبه هیات دولت مبنی بر تکلیفی شدن اعطای وام 50 میلیون تومانی نوسازی مسکن از سوی بانکها با سود 9 درصد خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۰    
رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: اگر نتوانند مترو را در تهران تقویت کنند می توان گفت که کار عمده ای انجام ندادند، خط 7 مترو باید راه اندازی شود و دلیلی برای تعطیلی این خط وجود ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۰    
در میان انبوه اخباری که از مفاسد گوناگون اقتصادی در دولت نهم و دهم در سال های اخیر منتشر شده است، گم شدن یک دکل نفتی خبری نیست که بشود به راحتی از کنارش عبور کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۷    
حفر و تجهیز چاه های جدید، اجاره چاه های کشاورزی، قطع انشعابات مربوط به آبیاری فضای سبز و تکمیل تأسیسات تصفیه و گندزدایی آب برای انجام اقدامات اضطراری تأمین، 4 محور اصلی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۲    
تقویت پیام رسان های داخلی و مسدودسازی اپلیکیشن هایی نظیر تلگرام که بسترساز وقوع جرم در کشور بودند، یک تصمیم و عزم ملی بر پایه منافع و امنیت مردم بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۶    
آتش سوزی پتروشیمی بندرامام مهار و یک نفر در این حادثه دچار سوختگی جزئی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۶    
امروز (31 اردیبهشت) بارش باران اوایل شب در استان های آذربایجان شرقی، نواحی مرکزی اردبیل و شمال زنجان تشدید می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۷    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در حال حاضر سازمان حج و زیارت هیچ برنامه ای برای از سرگیری دوباره حج عمره ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۲    
معاون آموزشی دانشگاه تهران در تشریح شرایط بازنشستگی اعضای هیات علمی دانشگاه ها گفت: براساس آیین نامه جدید برای زمان بازنشستگی اساتید ممتاز استثناء تعیین شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۵۹    
سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: کسانی سعی دارند با اتهام زنی های ناروا افکار عمومی افغانستان را از علل واقعی تداوم جنگ در آن کشور منحرف سازند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۲    
عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه انتظار می رفت دولت برای توسعه مترو به شهرداری تهران در این دوره کمک کند، گفت:، اما متاسفانه هیچ کاری صورت نگرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۰    
نشئگی را مرزی نیست، سقف ندارد این خرابی ها، نو می شود، رنگ می گیرد، رنگ می بازد، هر روز به یک اسم و به یک بهانه.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۴    
مشاور سازمان خصوصی سازی گفت: واریز سود تمامی مشولینی که شماره شبای خود را تا بهمن ماه سال گذشته ارائه کرده اند به اتمام رسیده و مراحل واریز سود مشمولین متاخر طی روزهای آتی آغاز می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۶    
وزیر خارجه پیشین آمریکا با انتقاد غیرمستقیم از خروج رئیس جمهور فعلی کشورش از برجام هشدار داد که گفتمان حقیقی مدنی در جهان در معرض تهدید است و واشنگتن نمی تواند به تمام جهان پشت کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۲    
تعداد 224 بافت انسانی تا کنون از بقایای پیکر جانباختگان سانحه هوایی تهران- یاسوج به پزشکی قانونی ارسال شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۴۱    
نماینده مردم تهران از تهیه طرحی برای کاهش عوارض خروج از کشور برای مرزنشینان و دانشجویان مشغول به تحصیل در کشورهای همسایه خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۲۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری نشست این کمیسیون برای بررسی طرح سوال از رئیس جمهور خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۸:۲۶    
رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به رفتار های غلط ترافیکی در سطح کلان شهر تهران، این رفتار ها را بزرگترین معضل ترافیکی در تهران بر شمرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۰:۰۷    
به گفته ی محققان با انجام آزمایش تنفس، پزشکان می توانند سرطان معده و مری را تشخیص دهند. محققان می گویند می توان از این آزمایش به عنوان یک آزمایش اولیه برای بیماران استفاده کرد.