چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۷Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 13 مرداد 1397 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 31 خرداد 1397 روزنامه قانون 31 تیر 1397 روزنامه قانون 31 شهریور 1397 روزنامه قانون 30 مهر 1397 روزنامه قانون 30 آبان 1397 روزنامه قانون 30 آذر 1397 روزنامه قانون 30 دی 1397 روزنامه قانون 30 بهمن 1397 روزنامه قانون 18 اسفند 1397 روزنامه قانون 1 مرداد 1397 روزنامه قانون 2 مرداد 1397 روزنامه قانون 3 مرداد 1397 روزنامه قانون 4 مرداد 1397 روزنامه قانون 5 مرداد 1397 روزنامه قانون 6 مرداد 1397 روزنامه قانون 7 مرداد 1397 روزنامه قانون 8 مرداد 1397 روزنامه قانون 9 مرداد 1397 روزنامه قانون 10 مرداد 1397 روزنامه قانون 11 مرداد 1397 روزنامه قانون 12 مرداد 1397 روزنامه قانون 13 مرداد 1397 روزنامه قانون 14 مرداد 1397 روزنامه قانون 15 مرداد 1397 روزنامه قانون 16 مرداد 1397 روزنامه قانون 17 مرداد 1397 روزنامه قانون 18 مرداد 1397 روزنامه قانون 19 مرداد 1397 روزنامه قانون 20 مرداد 1397 روزنامه قانون 21 مرداد 1397 روزنامه قانون 22 مرداد 1397 روزنامه قانون 23 مرداد 1397 روزنامه قانون 24 مرداد 1397 روزنامه قانون 25 مرداد 1397 روزنامه قانون 26 مرداد 1397 روزنامه قانون 27 مرداد 1397 روزنامه قانون 28 مرداد 1397 روزنامه قانون 29 مرداد 1397 روزنامه قانون 30 مرداد 1397 روزنامه قانون 31 مرداد 1397 
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۵    
با وجود اینکه عده ای می گویند ناکارآمدی وزیر ومشکلات جامعه کارگری دلیل استیضاح است، برخی معتقدند که درگیری های وزیر بهداشت با وزیر کار سبب شده تا قاضی زاده هاشمی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۱:۴۲    
در روز 14 مرداد 1285 مظفرالدین شاه قاجار هفت ماه پس از دستور تاسیس عدالتخانه ، فرمان مشروطیت را صادر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۳:۲۰    
گیر کردن خربزه در گلوی کودک 3 ساله جان وی را گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۲:۵۹    
مطالعات انجام شده توسط ناسا، امکان زندگی در مریخ (مانند زمین) را غیرممکن دانسته و همه سناریوهای ممکن برای این کار را رد می کند؛ با این حال الون ماسک نظر دیگری دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۲:۴۷    
آژانس فضایی آمریکا (ناسا) اسامی 9 زن و مرد فضانوردی که با فضاپیماهای حمل خدمه "بوئینگ" و "اسپیس ایکس" به ایستگاه فضایی بین المللی خواهند رفت را اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۲:۱۸    
مرکز ترویج علوم فضایی "فضای نهم" با هدف آشنا کردن مردم با این صنعت و نشان دادن توانایی های آن در زندگی و کار عموم مردم در رشته های مختلف در شهر "شیان" چین گشایش یافت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۱:۵۹    
دانشمندان "دانشگاه شانگهای" چین با اصلاح کروموزوم ها، موفق به خلق یک دی. ان. ای مصنوعی شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۱:۴۷    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدیدی دریافتند که مصرف جیرجیرک، تاثیرات مفیدی بر سلامت روده دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۱:۳۸    
اخیرا گوگل برنامه "نقشه گوگل"( Google Maps) را بروزرسانی کرده است. در نسخه جدید این برنامه کاربر می تواند با کوچک نمایی تصویر، نقشه سه بعدی کره زمین را مشاهده کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۱:۱۵    
یک پزشک چینی با کمک هوش مصنوعی توانست پروسه پرتو درمانی را سرعت بخشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۱:۰۰    
یک خرده فروشی آنلاین حق امتیاز عینک واقعیت افزوده ای را ثبت کرده که مکان دقیق کارمندان را در انبارها نشان می دهد و حتی می تواند به آنها دستوراتی هم بدهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۳۳    
روز سوم مرداد شهاب سنگی در ارتفاع 43 کیلومتری یک مقر نیروی هوایی آمریکا در گرینلند منفجر شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۰۰    
محققان کشور موفق به ساخت داروی درمان کننده قطعی صرع و تشنج شدند که گیاهی بوده و نیاز به تجویز پزشک دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۹    
رضا حبیب زاده، بازیکن ذوب آهن در دقیقه 25 بازی استقلال و ذوب آهن موفق شد با ضربه سر شیرجه ای دروازه استقلال را باز کند....
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۶    
عبدالفتاح سلطانی و همسرش معصومه دهقان طی اطلاعیه ای زمان تشییع پیکر دخترشان هما را روز دوشنبه 15 مرداد ماه ساعت 30/9 دقیقه صبح، قطعه 223 بهشت زهرا اعلام کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۱۲    
چشم هواداران ورزشی به بازی های آسیایی جاکارتاست. رقابت هایی که به زودی آغاز می شود...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۰۰    
منافع ملی حکم می کند نگاه های جریان های سیاسی ، علما وسیاسیون از رویکرد گروهی فراتر رفته و در جهت منافع ملی گام بردارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۵۱    
ذوب آهن تیم بسیار خوبی است. همیشه و حتی پیش از انقلاب، بازی استقلال و ذوب آهن دیدنی و جذاب بوده و پنج شنبه شب نیز این را دیدیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۳    
شیرجه، یکی از رشته های ورزشی است که درکشور ما می توان گفت دیده نمی شود...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۰    
خشونت علیه زنان در ایران ساختاری و سیستماتیک است و در تمام حوزه های اجتماعی، اقتصادی، خانوادگی و علمی بر زنان اعمال می شود...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۱۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: هواپیمای ATR براساس موافقتنامه قبلی وارد کشور می شود و می تواند شرایطی برای ورود هواپیماهای دیگر به کشور ایجاد کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۱۱    
محمد جواد ظریف که برای حضور در مجمع کشورهای عضو اتحادیه جنوب شرق آسیا ( آسه آن) راهی سنگاپور شده بود، در پایتخت این کشور با همتای روس خود یعنی سرگئی لاوروف به بحث و تبادل نظر پرداخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۵۲    
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، گفت: میزان تولید پسته بسیار کاهش یافته و نسبت به سال گذشته تنها 40 درصد تولید وجود دارد و باغات کشور 60درصد خسارت دیده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۵۲    
دانش آموزان شین آبادی درمان خود در بیمارستان حضرت فاطمه(ره) را تحریم کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۴۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: وزارت بهداشت ودرمان شرایط درمانی دانش آموزان شین آبادی را اطلاع رسانی کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۳۲    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه اداره امور کشور فَشَل شده و شاهد نارضایتی مردم هستیم، گفت: نمایندگان با رییس جمهور فالوده نخوردند که بخواهند رودربایستی کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۰۰    
شخصی که با معرفی خود به عنوان فردی با نفوذ در دادگستری و جعل رأی دادستان کل کشور از 2 نفر مبلغ 5 میلیارد ریال کلاهبرداری و متواری شده بود در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اردستان دستگیر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۱    
در حالی که ستاد تنظیم بازار در جلسه هفته گذشته مصوب کرد که قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ با 9 درصد افزایش، حداکثر باید 8175 تومان فروخته شود
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۳۹    
یک مقام آگاه در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران درباره برخی گمانه زنی ها درباره تغییر معاون ارزی این بانک گفت: هنوز در این باره تصمیمی گرفته نشده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۳۳    
یک اقتصاددان با اشاره به فسادهای صورت گرفته در پی تک نرخی شدن ارز و اختصاص دلار 4200 تومانی به همه کالاها گفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۳۰    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی در جلسه ای به ریاست رئیس جمهور و با حضور سران و مسئولان سه قوه، کلیات سیاستهای جدید ارزی بانک مرکزی و راهکارهای تسریع در برخورد با مفاسد و اخلالگران اقتصادی را بررسی و ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۲۷    
ماهی قرمزگوشت که به نام سالمون ایرانی فروخته می شود، همان قزل آلا است که به گفته یک مقام بهداشتی در استان فارس؛ رنگ گوشتش را قرمز کرده اند تا گران تر فروخته شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۱۲    
مقامات هندی از کشته شدن 11 تن و زخمی شدن چهار نفر دیگر در پی انفجار دینامیت در یک معدن سنگ در ایالت آندراپرادش هند خبر دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۵۷    
قانون انتقال زندان ها و مراکز اقدامات تامینی و تربیتی به خارج از شهرها اول بار در سال 1380 به تصویب مجلس ششم و شورای نگهبان رسید اما چندان به آن توجه نشد و زندان ها کماکان مهمان شهر ها باقی ماندند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۵۷    
در حال حاضر با توجه به میانگین قیمت مسکن، تسهیلات 160 میلیون تومانی زوجین حدود 26 درصد قیمت یک واحد 60 متری را در شهر تهران پوشش می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۵۱    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که طبق توافق صورت گرفته با وزیر کار قرار است جلسه استیضاح علی ربیعی روز چهارشنبه هفدهم مردادماه در مجلس برگزار شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۳۹    
رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به وزیر نفت خواستار پاسخگویی وی برای علت حذف تعدادی از رشته های غیر فنی و میان رشته ای کارشناسی ارشد مرتبط با صنعت نفت و گاز در سال تحصیلی پیش ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۳۹    
کماندوهای نیروی دریایی انگلیس و قایق های تندرو آنها برای آنکه محموله های نفتی را از گزند بحران یمن در امان نگاه دارند، به دریای سرخ اعزام شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۲۱    
حقوقدان و فعال حقوق کودک با اشاره به وضعیت هولناک کودکان زباله گرد از ادامه فعالیت پیمانکاران متخلف در مدیریت شهری جدید انتقاد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۱۵    
جامعه در حال حاضر به حرف مسئولان اعتماد ندارد و هرچه آنها کمتر صحبت کنند بهتر است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۰    
جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به شکست منافقین در دسیسه چینی علیه ملت ایران، گفت: منافقین و دولت های بیگانه ای که از آنها حمایت می کنند، شناخت دقیقی از ملت ایران ندارند و منفورند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۰    
کشت و صنعت مغان
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۵۴    
از تعداد 91 نفر بازنشسته شهرداری، 44 نفر از این تعداد نمی توانند به فعالیت خود ادامه دهند مگر به اذن مقام معظم رهبری .
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۵۱    
تاکسیران های شهرستان قرچک امروز مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۷    
فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف 1100 برگ پول تقلبی به ارزش 60 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۳۴    
وزیر اطلاعات، وزیر ارتباطات و وزیر امروز خارجه این هفته برای پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می روند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۲    
در معاملات روز جاری شاخص کل بورس 402 واحد بالا رفت و در عدد 124 هزار و 353 به کار خود پایان داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۹    
بر اساس شنیده ها، فرد یا افرادی با دلار 4200 تومانی عدس وارد کردند و بعد برای رسیدن به دلار 10 هزار تومانی آن را صادر کردند!
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۹    
عربستان انتقال نفت از طریق تنگه باب المندب را از امروز (شنبه) از سرگرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۲    
بانک مرکزی بیش از یک میلیون و 600 هزار قطعه سکه تحویل داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۹    
رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران گفت: بنا نداریم که ستاد توان افزایی در این دوره تبدیل به قلکی برای پخش پول شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۹    
مسعود کرباسیان با اشاره به میزان درآمدهای مالیاتی در سال جاری، اظهار کرد: تمام درآمدهای مالیاتی کشور اعم از مالیات بر ارزش افزده و مالیات مستقیم بالغ بر 105 هزار میلیارد تومان است
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۳    
سوسن اصلانی، همسر حسین دهلوی می گوید اگر تولدی بگیرند برای 91 سالگی دهلوی و آثارش را اجرا کنند خوب است ولی اینکه بیایند از هومن حمایت کنند از آن مهم تر است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۱    
از زمان آغاز برنامه نسخه الکترونیک طی سال گذشته تاکنون 90 میلیون نسخه درمانی الکترونیک در کشور صادر شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۰    
ترامپ بسیار علاقه مند است تا پیش از انتخابات میان دوره ای کنگره که در اواسط ماه نوامبر سال جاری برگزار می شود، بتواند با ایران گفت وگو کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۱    
نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: دوران سیاه بانک مرکزی در زمان ریاست آقای سیف بود و باید بازخواست و محاکمه شود و حق خروج از کشور را ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۳۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی 12 شرط مجلس برای تایید و حمایت از بسته سیاست های جدید ارزی بانک مرکزی را تشریح کرد و به دولت هشدار داد تغییرات جزیی و ناقص در سیاست های ارزی را نمی پذیریم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۲    
جزئیات آیین بزرگداشت و نکوداشت های بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران در باغ کتاب تهران اعلام شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۳    
رئیس جمهور در جدیدترین دستور ویژه برای برخورد با متخلفان ارزی، دستور داده تا نام افرادی که از ارز دولتی استفاده کرده و کالای خود را در مهلت مقرر به کشور نیاورده اند، در لیست سیاه قرار گیرند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۵۵    
-معاون مشارکت های اجتماعی وزارت کشور گفت: آمار دقیقی از کودکان کار بازمانده از تحصیل نداریم؛ چرا که آمارها عمدتا مربوط به کودکانی است که دارای کارت ملی و کد شناسایی هستند
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۲۱    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه جزئیات سیاست های جدید ارزی روز دوشنبه از سوی رئیس کل بانک مرکزی اعلام می شود، گفت: جزئیات این سیاست ها در جلسه فردا(یکشنبه) هیأت دولت نهایی خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۴۵    
معاون وزیر ارتباطات از رشد تولید محتوای فارسی درفضای مجازی خبرداد و گفت: سهم زبان فارسی در محیط وب از 7 دهم درصد در 2سال پیش به 1.9 درصد رسید و در این شاخص از چین و ترکیه پیش افتادیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۲    
برخی حزب الهی نیستند و خودشان را دراین قالب جا زده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۹    
بی شک مسئولان تصمیم گیر و تصمیم ساز می توانند با راهکاریی مناسب مانند گفت گوی ملی کشور را از این وضعیت امروزی رها کنند و نگذارند که دشمن از مشکلاتی که در کشور به وجود می آید استفاده کرده و علیه مردم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۹    
اولین اولویت شکستن حصر روحانی است؛ امری سخت و دشوار تا آنجا که وقتی با خبر رفتن محمدباقرنوبخت از جایگاه سخنگویی دولت یک کشور امیدوار به شکستن یکی از قفل های این حصر می شود، بازهم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۶    
کارشناس بی مهرگان در دفتر موزه تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی گفت: با فعالیت شرکت های سودجو که در خصوص پرورش عقرب فعالیت می کنند، جمعیت این گونه جانوری در معرض خطر دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۶    
نایب رییس اول اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای تاکید کرد: برخی سخنان بی مبنا در فضای مجازی سبب شده تا اشتهای خرید مردم بیش از نیاز آنها باشد؛ در حالی که مواد غذایی به وفور در کشور وجود دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۶    
هنوز تحریم ها بر سر اقتصاد ایران سایه نیفکنده اما بازار شایعات پیش فرا رسیدن 13 آبان حسابی داغ است. جو روانی و نگرانی ها بر سر مردم سایه افکنده و هیچ کدام از مسئولان حاضر نیستند روزه سکوت خود را ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۶    
طبق اعلام سخنگوی سازمان غذا و دارو قرار است محموله جدید داروی وارفارین به زودی از فنلاند وارد کشور شود تا شرایط نامساعد تامین این دارو به وضعیت عادی بازگردد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۳    
مدیر اجرائی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایرانیان گفت: طرح پاد (پیشگیری از استعمال دخانیات) در دبیرستان های شهرستان ورامین با موفقیت در حال اجرا است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۴    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما اهل گفت وگو و مذاکره در چارچوب اصول سه گانه عزت، مصلحت و حکمت مورد تاکید مقام معظم رهبری هستیم البته اگر شروط آن محقق شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۸    
وکیل مدافع بابک زنجانی می گوید شرکت نفت و شرکای خارجی بابک زنجانی قراردادی منعقد کرده اند که برای اجرایی شدن آن باید حساب مشترکی به اسم شرکت ملی نفت ایران و شرکای خارجی بابک زنجانی باز شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۵    
بعضی از بچه ها هم دویدند تا خودشان را در مزرعه های بلال کنار زاغه ها پنهان کنند. پنج تا اتوبوس پر کردند و بردند. شب تا صبح زود در اردوگاه ورامین نگه شان داشتند و صبح زود به سمت زاهدان حرکت کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۲    
رییس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه واردات موبایل با ارز 4400 تومانی ممکن نیست، اعلام کرد: واردکنندگان موبایل می توانند ارز خود را از طریق سامانه نیما و از محل ارز صادراتی تامین کنند
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۵۵    
بانک مرکزی آلمان برای ممانعت از یکی از بزرگ ترین انتقالات وجه نقد تاریخ آلمان در قوانین خود بازنگری می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۴۶    
پنج فروند هواپیمای ای تی آر جدید فردا به ایران می رسند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۴۳    
ر سال های قبل، موج زیادی از داطلبان رشته های ریاضی و فنی وجود داشت و بسیاری علاقه مند مهندس شدن بودند و حال این میل به سمت دکتر شدن تغییر کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۳    
متن بالا بخشی از استیتمنت نمایشگاه مهرداد صدری با نام تخیل واقعیت است. این هنرمند، دانش آموخته رشته هنرهای تزیینی و بافته در دانشگاه وین و همچنین عضو افتخاری خانه هنرمندان وین است
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۷    
براساس گزارش محرمانه سازمان ملل، کره شمالی با وجود وعده ای که داده برنامه های اتمی و موشکی خود را متوقف نکرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۰۴    
10 هکتار از اراضی ملی روستاهای کش آباد و اسب مرد الموت غربی در استان قزوین در آتش سوخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۰۱    
رئیس اتحادیه پرنده وماهی گفت: در حال حاضر که قیمت تمام شده تولید به 7 هزار تومان رسیده مرغداران رضایت دارند و مرغ های شان را می فروشند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۸    
در هفته گذشته علاوه بر ادامه زلزله های تازه آباد استان کرمانشاه، شهرهای فاریاب استان کرمان و کوهدشت استان لرستان به ترتیب با زلزله های 4.5 و 4.1 ریشتری لرزیدند
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۵    
مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: قانون منع بکارگیری بازنشستگان شامل معلمان در کلاس های درس نمی شود