پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 2 مهر 1397 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 31 خرداد 1397 روزنامه قانون 31 تیر 1397 روزنامه قانون 31 مرداد 1397 روزنامه قانون 31 شهریور 1397 روزنامه قانون 30 آبان 1397 روزنامه قانون 30 آذر 1397 روزنامه قانون 30 دی 1397 روزنامه قانون 30 بهمن 1397 روزنامه قانون 18 اسفند 1397 روزنامه قانون 1 مهر 1397 روزنامه قانون 2 مهر 1397 روزنامه قانون 3 مهر 1397 روزنامه قانون 4 مهر 1397 روزنامه قانون 5 مهر 1397 روزنامه قانون 6 مهر 1397 روزنامه قانون 7 مهر 1397 روزنامه قانون 8 مهر 1397 روزنامه قانون 9 مهر 1397 روزنامه قانون 10 مهر 1397 روزنامه قانون 11 مهر 1397 روزنامه قانون 12 مهر 1397 روزنامه قانون 13 مهر 1397 روزنامه قانون 14 مهر 1397 روزنامه قانون 15 مهر 1397 روزنامه قانون 16 مهر 1397 روزنامه قانون 17 مهر 1397 روزنامه قانون 18 مهر 1397 روزنامه قانون 19 مهر 1397 روزنامه قانون 20 مهر 1397 روزنامه قانون 21 مهر 1397 روزنامه قانون 22 مهر 1397 روزنامه قانون 23 مهر 1397 روزنامه قانون 24 مهر 1397 روزنامه قانون 25 مهر 1397 روزنامه قانون 26 مهر 1397 روزنامه قانون 27 مهر 1397 روزنامه قانون 28 مهر 1397 روزنامه قانون 29 مهر 1397 روزنامه قانون 30 مهر 1397 
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۷    
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، نشست امروز کمیسیون متبوعش با رییس کل بانک مرکزی درباره سامانه نیما، ثبات در بازار و مسائل پولی و بانکی را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۷    
ماموران گمرک باشماق حین بازرسی از محموله صادراتی نخود 120 کارتن به وزن 3 هزار و دویست کیلوگرم دفترچه مشق کشف کردند. این محموله قاچاق در انتهای این کامیون جاسازی شده بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۷    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از تعیین شناسایی تیم پنج نفره تروریستی وابسته به گروه های تجزیه طلب تکفیری و کشف خانه تیمی این تروریست ها و دستگیری 22 نفر از عوامل پشتیبانی کننده و دخیل در حادثه اخیر ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۷    
ایران به خاطر اقدام غیرقانونی شبکه ایران اینترنشنال در پخش مصاحبه با سخنگوی گروه تروریستی الاحوازیه که روز شنبه در اهواز که به سمت نیروهای نظامی و مردم تیراندازی کردند و موجب کشته و زخمی شدن ده ها ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۰۱    
یک اقتصاددان گفت: پیامد شکاف بین دولت و مجلس اتخاذ تصمیم های عجولانه و غیرمنطقی بوده که آسیب آن متوجه مردم شده است وگرنه دولت یا اقشار مرفه می توانند امورات خود را بگذرانند در حالی که این مردم عادی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۵۱    
ما هرسال بنا به دلایل و ضروریات خاص هر زمان تصمیم به حضور و یا عدم حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد می گرفتیم اما...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۳۱    
شرایط زیست محیطی در عسلویه، بسیار وخیم است. وضع طوری شده که تنفس سالم و خوردن یک غذای مطلوب، از یک فعالیت طبیعی و بسیار عادی به یک تلاش روزمره تبدیل شده است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۲۱    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی 260 انبار و سوله در سطح شهرستان شهریار و کشف 92 میلیاردی انواع کالای قاچاق خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۰۱    
طبق زمان بندی بخش نامه الزامات رمز پویا، بانک ها از تاریخ ابلاغ آن، تا اول آذرماه فرصت دارند برای ترغیب مشتریان بانکی به استفاده از رمز های یک بارمصرف در تراکنش های مبتنی بر رمز دوم کارت اقدام کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۹:۵۶    
عربستان در بی ثبات ترین دوره خود در پنجاه سال گذشته است و هر روز نیز بر دامنه این بی ثباتی که بیش از هر چیز، ناشی از اقدامات و سیاست های بن سلمان است، افزوده می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۹:۴۱    
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از طرح جدید نمایندگان برای حذف کنکور خبر داد و گفت: بر اساس این طرح مصوبه سال 95 مجلس اصلاح می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۹:۳۱    
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: خانواده های شهدا و مجروحان حادثه تروریستی اهواز تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می گیرند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۹:۲۱    
مسئولیت عملی و عملیاتی برگزاری هرگونه همایشی باید مشخصا در اختیار دستگاه خاص و پاسخگو باشد متاسفانه در این حوزه ما ضعف داریم و از همین خلا است که این مسائل پیش می آید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۹:۱۱    
عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس، گفت: اگر نتوان در زمینه تامین منابع برای دانشگاه ها و بیمارستان ها گام های اساسی برداشت دایره مشکلات گسترده تر خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۹:۱۱    
قانون - حجت الاسلام نایینی از مدرسان حوزۂ علمیۂ قم این خبر را تأیید کرد و در عین خودداری از ذکر دلیل این اقدام به قم نیوز گفت: تدریس، از ارکان مهم طلبگی است اما این امکان در حوزۂ علمیۂ قم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۵۱    
رییس کل بانک مرکزی، گفت: حدود 22.7 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی تا 23 شهریور انجام شده که 4 میلیارد دلار تاکنون به سامانه نیما تزریق و دولت تاکنون 13 میلیارد تومان ارز دولتی برای تأمین کالاهای اساسی و ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۴۱    
رییس کلانتری 133 شهرزیبا از دستگیری مردی که به بهانه کمک به خیریه از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبرداد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۰۱    
هاشمی در این مصاحبه بار دیگر بحث برگزاری همه پرسی را هم مطرح کرده و گفته مسائلی مانند حجاب و رابطه با آمریکا باید در چنین همه پرسی ای مطرح شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۵۶    
رئیس سازمان برنامه و بودجه می گوید بودجه سال آینده را با توجه به شرایط بین المللی و تحریم های احتمالی برای بدترین شرایط آماده خواهد شد، ضمن اینکه شرایط مطلوب را هم در نظر خواهند گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۶    
مساله دور از ذهنی نیست که میانه روها و عقلای اروپایی و برخی آمریکایی ها تلاش کنند با میانه روها در تهران شامل دولت روحانی به راه حل هایی دست پیدا کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۱    
در بازار دو نوع رب داریم، یکی رب امسالی و دیگری اسپ تیک یا پارسالی که بیشتر برای تنظیم بازار و درست کردن سس به کار می رود اما با کاهش ارزش پول کشورمان تاجران افغانستان و روسیه مقدار زیادی از این ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۱    
رئیس اداره منابع انسانی ستاد کل نیرو های مسلح جزئیات معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگران را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۱    
سخنگوی تعزیرات با اشاره به تشکیل 400 پرونده احتکار، گفت: میلگرد و لوازم خانگی در صدر احتکارها بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۰۶    
رئیس پلییس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو سارق سابقه دار در پایتخت خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۱    
اقدامات آزمایشی از طریق پزشکی قانونی به دستور مقام قضایی در حال انجام است، تا کنون نتیجه خاصی از آزمایشات به دست نیامده اما فرآیند همچنان ادامه دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۴۱    
کارخانه های تولید محصولات سلولزی کشور با بالاترین توان مشغول به کار هستند و تا هفته آینده مشکل بازار به طور کامل رفع خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۳۶    
جمعی از ورزشکاران مدال آور و غرورآفرین کشورمان در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا (اندونزی) ظهر امروز (دوشنبه) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۳۱    
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور با تاکید بر اینکه به هر نوع تهدیدی علیه کشور پاسخ کوبنده می دهیم، گفت: هر گونه حرکت ضد انقلاب و آمریکا در منطقه به دقت رصد می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۲۱    
معاون درمان وزیر بهداشت در رابطه با کمبود برخی تجهیزات پزشکی در بیمارستان ها توضیحاتی ارائه داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۱۱    
نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، گفت: تصویب قانون به تنهایی درکاهش جرائم کودکان و نوجوانان موثر نخواهد بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۶    
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت: همه عوامل این حادثه شناسایی شده اند و در زمان مقتضی خود قطعا یک گوشمالی سنگینی را خواهند دید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۰۱    
نشست اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با حضور حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت برگزار و گزارشی در مورد برگزاری حج تمتع امسال به نمایندگان ارائه شد و اعضای کمیسیون نیز دغدغه ها و نقطه نظرات خود را در این ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۶    
مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، گفت: نظر کمیسیون انرژی این است که ساختار شرکت بهینه سازی مصرف سوخت باید ارتقاء یابد و نهادهای موازی و چندگانه تجمیع شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۶    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که حمله تروریستی اهواز با حمایت مالی عربستان سعودی و امارات متحده عربی و آموزش های نظامی سیا و موساد انجام شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۳۱    
وکیل مدافع چند تن از دانشجویان بازداشت شده در اعتراضات دی ماه 96 از ارسال پرونده موکلانش به شعبه 36 دادگاه تجدیدنظر تهران خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۲۶    
رئیس انجمن فیزیوتراپی شعبه استان تهران، در نامه ای سرگشاده به وزیر بهداشت، خواستار عذرخواهی وی از جامعه فیزیوتراپی کشور شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۶    
با آغاز به کار هفتادوسومین مجمع عمومی سازمان ملل و تمرکز کاخ سفید بر ایران در این نشست ها، در روزهای آینده شاهد دوئل دیپلماسی در نیویورک خواهیم بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۶    
رئیس سازمان فضایی ایران با بیان اینکه درنامه ای به رئیس جمهور خواستار همکاری 48 سازمان با کسب وکارهای فضاپایه شدیم، گفت: رئیس جمهور با ارجاع این نامه به سازمانها، برلزوم این تعامل تاکید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: 14 میلیون دانش آموز می توانند پیشگام و سفیر حمایت از کالای ایرانی باشند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۱    
حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن تجلیل از حضور با شکوه مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز، جنایت تروریستی حاشیه رژه نیروهای مسلح را محکوم کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۱۱    
در پایان دور دوم رقابت های والیبال قهرمانی جهان 2018 نام هیچ بازیکنی از ایران در بین برترین های بخش های مختلف نیست و سعید معروف هم در رده نهم برترین پاسورها قرار دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۶    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هنوز درباره تعطیلات زمستانی به جمع بندی مشخصی نرسیده ایم، گفت: در مهر امسال هیچ کلاسی در کشوری بدون معلم نمانده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۶    
رییس جمهور کشورمان امروز (دوشنبه)علاوه بر دیدار با چهره های ارشد رسانه های آمریکایی در اجلاس صلح برای بزرگداشت نلسون ماندلا سخنرانی خواهد داشت و بعد از آن با روسای جمهور برخی کشورها و همچنین مدیران ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۱    
1000 شیشه مشروبات الکلی در مشهد کشف شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۱    
مدیر دفتر پایش سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی های جوی نشان می دهد بارندگی ها تا چهارشنبه هفته جاری در کشور ادامه دارد و شاهد کاهش دما در مناطق بارانی خواهیم بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۱    
معاون اول رییس جمهوری گفت: دولت در شرایط دشوار پیش رو از اقشار ضعیف جامعه صیانت کرده و اعتبارات مناسبی را برای حمایت از آنها در نظر گرفته است و مردم اطمینان داشته باشند که کالاهای اساسی و نیازهای ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۱    
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه تحریم ها فرصتی برای روی پای خود ایستادن ایجاد کرده است، گفت: مجلس و به ویژه کمیسیون بهداشت آماده حمایت از بخش تولید داروی کشور بوده و است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۶    
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از جلسه ویژه هیئت رئیسه این فراکسیون با رئیس مجلس درباره FATF خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۱    
دبیر انجمن داروسازان تهران ضمن انتقاد از تأخیرهای مداوم در پرداخت مطالبات داروخانه ها از سوی سازمان های بیمه گر، گفت: این موضوع توان اقتصادی همکاران ما را نه تنها ضعیف کرده ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۱۶    
رسانه های تصویری همچون فرانس24، سی ان ان و بی بی سی سفر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به نیویورک جهت حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد را در کانون توجه خبری خود قرار دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۱۱    
افزایش شکاف میان تقاضا برای ورود به بازار کار و فرصت های شغلی موجود، زمینه پیدایش مشاغل کاذب بیشتر، سختی بیش از پیش شرایط کار و کم توجهی به حقوق کارگران بویژه زنان سرپرست خانوار کم سواد را فراهم می ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۶    
سید محمد معتمدی برای تیتراژ مستندهای عتبات کلمات که این روزها از شبکه چهار پخش می شود، هفت آواز با اشعار عاشورایی اجرا کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۶    
آثار موزه درنتس هلند که شامل 321 اثر و یک مومیایی طبیعی انسان چند هزار ساله است، به ایران آمد تا فردا در قالب یک نمایشگاه مورد بازدید قرار گیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۶    
وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی که برای شرکت در مراسم تشییع شهدای ترور اهواز به این شهر سفر کرده بود پس از حضور در این مراسم به تشریح و تبیین ابعاد مختلف این حادثه کور تروریستی پرداخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۱    
شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی تابع مطلق قانون بوده و در این راستا با صدور بخشنامه به شرکت های تابعه ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۱    
رییس سازمان مدیریت بحران کشور از کند شدن روند فرونشست زمین در تهران خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۱    
قانون - گزارش ها حاکی از ورود توت فرنگی های سوزنی به نیوزیلند است. به گزارش قانون به نقل از ایسنا، پس از ابراز نگرانی استرالیایی ها از پیدا شدن سوزن در داخل میوه های توت فرنگی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۱    
معلولان در صورت دریافت نمره قبولی در آزمون ها، برای حضور در مصاحبه های تخصصی دعوت می شوند؛....
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۱    
امروز ارقام تازه ای از دلار و یورو در بازار آزاد ارز ثبت شد که ادامه جریان آمدن نرخ های عجیب به این بازار بود و توجیهی برای آن وجود ندارد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۴۵    
از میان چهره های مسئول و مطلع در میان اعضای هیئت دولت، شاید پس از سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، علی یونسی مناسبترین فردی باشد که بتوان با او درباره حادثه حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز سخن ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۵    
نماینده فرمانداری ری از برگزاری جلسه ای برای بررسی وضعیت آب چشمه علی خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۵    
رییس کانون صنایع غذایی ایران ضمن ارائه توضیح در خصوص گرانفروشی یا کم فروشی مواد غذایی و نحوه ارجاع شکایات مردمی در این خصوص تاکید کرد...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۰    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر تحریم ها بر وضعیت بهداشت و درمان از تولیدکنندگان دارو خواست با قدرت نسبت به تولید دارو اقدام کنند تا نیاز دارویی به خارج کمتر شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۳۰    
نائب رئیس اتاق اصناف ایران ضمن اعلام این که ذخایر و عرضه کالاهای اساسی مشکلی ندارد، گفت: نباید با جوسازی، مردم را به خرید بیش از نیاز کالاها دعوت کنیم...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۵    
حذف نفت ایران در میان مدت امکان پذیر نیست، اما در کوتاه مدت آمریکایی ها مسائلی در ذهنشان هست تا اگر شده حتی برای یک ماه به صورت نمادین صادرات نفت ایران را به صفر برسانند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۵    
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: اگر دولت هفته آینده اصلاحات و تغییراتی که به مجلس وعده داده را انجام ندهد استیضاح شریعتمداری در مجلس اعلام وصول می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۵    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه دولت به دانشجویان مشغول به تحصیل در خارج از کشور گفته است باید ارز ثانویه تهیه کنند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۳۰    
بعد از دیدار ترامپ و کیم جونگ اون در سنگاپور، برای بار سوم رهبران کره شمالی و کره جنوبی باهم ملاقات کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۲۱    
سینمای قصه گو و داستانی در بین فیلم های ایرانی همیشه جلب توجه می کند؛ چرا که عموم آثار ساخته شده در کشورمان بیشتر از آنکه روی یک قصه با پایه های محکم سوار باشند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۶    
قرارداد کارلوس کی روش تا پایان جام ملت ها تمدید شد ؛ این خبری بود که روز گذشته به صورت گسترده در رسانه ها منتشر شد
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۴۶    
قانونی به نام منع به کارگیری بازنشسته ها توسط نمایندگان مجلس تصویب شد و از فردای این اتفاق بسیاری از افرادی که زیر مجموعه این قانون قرار می گرفتند به تکاپو افتادند و تلاش کردند که به نوعی از آن فرار ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۴۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با تاکید بر اینکه تامین معیشت کارگران همزمان با افزایش نرخ تورم نباید نادیده گرفته شود، افزایش نرخ ارز را عاملی در جهت امکان افزایش دستمزد این قشر دانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۴۱    
هنوز چند دقیقه از رژه نیروهای نظامی نگذشته بود که صدای تیراندازی از روبه روی جایگاه شنیده شد. اولش تصور کردیم که این تیراندازی جزیی از رژه است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۶    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان از تامین بخش عمده فرآورده های موجود در مخازن در انبارها از طریق خطوط سراسری خبر داد
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۱    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: هیچکس گمان نکند، مردمانی که در هشت سال دوران دفاع مقدس از حمله بمب ها و موشک ها نترسیدند، امروز از حرکت چهار پشه در بیشه شیران نگرانند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۱    
زنگنه با بیان اینکه اوپک شاخه ای از وزارت انرژی آمریکا نیست، گفت: آنچه دیروز حاصل شد این بود که هیچ کس پاسخ مثبتی به صحبت های ترامپ نداد و اگر نگوییم شکست سخت اما هیچ دستاوردی هم برای ترامپ نداشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۶    
فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از مرگ پاکبان شهرداری این شهر در برخورد با یک دستگاه پراید خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۶    
آیت الله مکارم شیرازی در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز بر هوشیاری مسئولین جهت پیشگیری از این گونه حوادث تاکید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۴۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اینکه عده ای خیال کنند می توانند خوزستان را از ایران جدا کنند، خواب و رویایی تحقق نیافتنی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۶    
وزیر اطلاعات گفت: بخش عمده ای از تیم تروریستی که دست به اقدام تروریستی در اهواز زده است، دستگیر شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۳۶    
وزیر دادگستری مطرح کرد: اگر کسی اعتراضی به سیستم تعزیرات داشته باشد باید رسیدگی کنیم و البته نقدهای وارده هم باید مستند باشد و معمولا شخصا این مسائل را پیگیری می کنم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۱    
رییس اداره حفاظت محیط زیست گمیشان و بندرترکمن از دستگیری و انهدام پنج گروه متخلف صید پرندگان شکاری در این دو شهرستان استان گلستان خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۶    
زلزله 4.1 ریشتری شهرستان مهران از توابع استان ایلام را لرزاند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۶    
نمایندگان رهبر انقلاب در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز حضور یافتند و از مجروحان حادثه عیادت کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۶    
وزیر آموزش و پرورش گفت: ریشه آنچه که ما امروز در مدرسه به عنوان آسیب های اجتماعی با آن مواجه هستیم، به بیرون از مدرسه مربوط می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۱    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: ظروف پلاستیکی از مواد اولیه ای به نام مونومر که مواد سمی و شیمیایی است تهیه می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۱    
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تروریست ها با این کارهای احمقانه و پست، عمر خود را کوتاه می کنند و قطعا همانطور که سرکرده های آنها و رژیم صدام در منطقه خوزستان تجربه کرده اند ...