پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۲۳:۵۳Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 6 آذر 1397 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 31 اردیبهشت 1397 روزنامه قانون 31 خرداد 1397 روزنامه قانون 31 تیر 1397 روزنامه قانون 31 مرداد 1397 روزنامه قانون 31 شهریور 1397 روزنامه قانون 30 مهر 1397 روزنامه قانون 30 آبان 1397 روزنامه قانون 30 دی 1397 روزنامه قانون 30 بهمن 1397 روزنامه قانون 18 اسفند 1397 روزنامه قانون 1 آذر 1397 روزنامه قانون 2 آذر 1397 روزنامه قانون 4 آذر 1397 روزنامه قانون 5 آذر 1397 روزنامه قانون 6 آذر 1397 روزنامه قانون 7 آذر 1397 روزنامه قانون 8 آذر 1397 روزنامه قانون 9 آذر 1397 روزنامه قانون 10 آذر 1397 روزنامه قانون 11 آذر 1397 روزنامه قانون 12 آذر 1397 روزنامه قانون 13 آذر 1397 روزنامه قانون 14 آذر 1397 روزنامه قانون 15 آذر 1397 روزنامه قانون 16 آذر 1397 روزنامه قانون 17 آذر 1397 روزنامه قانون 18 آذر 1397 روزنامه قانون 19 آذر 1397 روزنامه قانون 20 آذر 1397 روزنامه قانون 21 آذر 1397 روزنامه قانون 22 آذر 1397 روزنامه قانون 23 آذر 1397 روزنامه قانون 24 آذر 1397 روزنامه قانون 25 آذر 1397 روزنامه قانون 26 آذر 1397 روزنامه قانون 27 آذر 1397 روزنامه قانون 28 آذر 1397 روزنامه قانون 29 آذر 1397 روزنامه قانون 30 آذر 1397 
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۸:۱۲    
اسامی افرادی که در این نامه حضور دارند همان کسانی هستند که سال هاست می کوشند تا منافع جریانی خاص را در مجلس پیگیری کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۲:۵۹    
کاوشگر اینسایت بر روی مریخ فرود آمد و اولین عکس از سطح مریخ را ارسال کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۲:۴۹    
یک شرکت ایرانی طی شش ماه گذشته موفق به صادرات ماهانه 14 هزار جفت جوراب نانویی به کشورهای پاکستان و آذربایجان شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۲:۳۹    
تحقیقی جدید نشان می دهد با کمک تاباندن نور به پوست می توان ابتلای فرد به دیابت نوع دوم، بیماری قلبی یا حتی مرگ زودهنگام را تشخیص داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۲:۲۹    
با توجه به افزایش سرعت تخریب محیط زیست، بسیاری از شرکت های معماری و ساختمانی در جهان به استفاده از مواد سازگار با محیط زیست و به خصوص چوب علاقمند شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۲:۱۹    
بر اساس اعلام موسسه کلاریویت آنالیتیکس از جمهوری اسلامی ایران تعداد 16 دانشمند پراستناد در بین 4 هزار و 58 پژوهشگر دنیا قرار گرفتند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۹    
کارگران هفت تپه بر اداره شورایی مجتمع تاکید دارند؛ می گویند تا زمان تعیین تکلیف، خودمان می توانیم توسط شوراهای کارگری مجتمع را بگردانیم
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۹    
برخی منابع اعلام کردند که مغرب از پذیرفتن ولیعهد عربستان سعودی سرباز زده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۵۹    
رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران پارکینگ را خط قرمز مدیریت شهری عنوان کرد و درمورد رویکردهای تأمین پارکینگ در شهر تهران توضیحاتی را ارائه کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۹    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) خبر داد و گفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۳۹    
رئیس دفتر دادستان کل کشور گفت: نامه دکتر ظریف در موعد مقرر به دادستانی کل ارسال شده و در حال بررسی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۲۹    
مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از زنده گیری یک سر تمساح سرگردان در منطقه کشاری شهرستان سرباز خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۱۹    
در ایران از هر سه زن متاهل دو زن خشونت خانگی دیده است ما در همین چارچوب خواهان تصویب قانون همه جانبه برای پیگیری و منع خشونت خانگی علیه زنان هستیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۹    
وکیل مدافع اسفندیار رحیم مشایی در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مشایی، گفت که پرونده موکلم به شعبه 36 دادگاه تجدید نظر ارجاع شده و هنوز تاریخ دقیق رسیدگی مشخص نیست ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۹    
شبکه های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در آبان ماه 1397 بیش از هزار زمین لرزه را ثبت کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۳۹    
وزیر امور خارجه آمریکا با خطرناک توصیف کردن توقیف کشتی های اوکراینی از سوی روسیه، نسبت به تنش های میان مسکو و کی یف واکنش نشان داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۲۹    
اداره اطلاعات نظامی عراق از بازداشت یکی از تروریست های زن گروه داعش در میان آوارگان موصل خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۹    
مرد میانسال پس از آنکه 5 دندان خرابش را یک جا کشید ساعتی بعد بر اثر ایست قلبی جان باخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۸:۰۹    
مدتی است که در سطح شهرستان خمینی شهر آگهی هایی مبنی بر خرید و فروش آب و حمل و نقل آن به چشم می خورد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۹    
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با اشاره به تشکیل کمیته ضد تحریم، بیان کرد: از نهادهای مختلفی که در حوزه فناوری اطلاعات تاثیرگذارند خواستیم در این کمیته حضور داشته باشند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۹    
رئیس جمهوری چک در اسرائیل اعلام کرد، برای حل درگیری میان فلسطین و اسرائیل با راهکار تشکیل دو کشور مخالف بوده و طرفدار راهکار تشکیل یک کشوری است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۳۹    
رئیس جمهور فرانسه گفت که با وجودی که صدای معترضان را شنیده است اما مالیات سوخت لغو نخواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۲۹    
اتحادیه اروپا اعلام کرد که مقامات اروپایی و طرف های ایرانی روز گذشته در زمینه طیفی از مسایل مشترک تبادل نظر کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۹    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس از تهیه طرح استیضاح علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۸    
یک منبع آگاه می گوید: علت قتل امام جمعه اهل سنت روستای رضاآباد رامیان خصومت و دعوای شخصی و طایفه ای است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۰۸    
درعرصه های دفاعی، سیاسی وعلمی خوب پیشرفت کردیم اما در بحث راحتی مردم واستقلال فرهنگی واقتصادی آن گونه که مدنظر امام(س) بوده پیشرفت نکرده ایم...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۸    
یک انبار دیگر از کتاب های قاچاق در محدوده خیابان آزادی کشف شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۵۳    
دستیار شخصی رئیس جمهوری آمریکا قصد دارد به زودی از سمت خود کناره گیری کرده و از کاخ سفید برود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۴۸    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد: آمریکا باید یک شبکه تلویزیونی دولتی داشته باشد که بتواند با خبرگزاری ها از جمله CNN که در سراسر جهان مخاطب دارند، رقابت کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۲۸    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت برای ساماندهی بازار خودرو و باز گرداندن آرامش به این بازار به تصمیم وزیر سابق برای تشکیل اتاق فکر خودرویی عمل کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۰۸    
یک عضو هیات رئیسه مجلس از تقدیم طرح استیضاح وزیر خارجه به هیات رییسه مجلس خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۵۸    
رئیس جمهوری ترکیه گفت: دیگر داعشی در سوریه وجود ندارد تنها گروه های کوچکی هستند که آموزش دیده و برای مواقع خاص و ایجاد هرج و مرج در ترکیه و منطقه، تحت لوای داعش نگه داشته شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۵:۴۳    
نتایج انتخابات مکزیک نشان می دهد که تمامی 10 پیشنهاد رئیس جمهوری این کشور در رفراندومی که بخاطر شرکت کم رای دهندگان زیر سوال است، مورد تایید قرار گرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۸    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس عملکرد تاج و گرشاسبی را که مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند را مثبت دانست و در عین حال گفت: تزریق نیروهای جوان به بدنه مدیریتی فوتبال کشور به سود فوتبال خواهد بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۳    
این روزها با از سرگیری اجرای فاز دوم طرح کاهش موضوع کاتالیست اجاره ای داغ شده است. برخی ها برای گذراندن معاینه فنی به جای خرید کاتالیست آن را از تعمیرگاه های مشخصی اجاره می کنند و پس از اخذ گواهی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۴۸    
رئیس سازمان امداد و نجات از سیل و آبگرفتگی در 17 استان خبر داد و جزئیات امدادرسانی به این استان ها در پنج روز گذشته را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۸    
داده های به دست آمده از زلزله 7.3 روز 21 آبان ماه سال گذشته به عنوان نمونه ای از کاربردهای فناوری های فضایی در پایش مخاطرات در سایت آژانش فضایی اروپا قرار گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۸    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه دعا کنیم تا در تهران زلزله نیاید، گفت: امکان ایجاد خطوط ارتباط زمینی برای امدادرسانی در زمان حادثه تهران وجود ندارد و خطوط امدادرسانی هوایی در این شهر ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۳    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تا اواخر سال 91، 353 موسسه غیردولتی در کشور وجود داشت که در حال حاضر کمتر از 300 موسسه وجود دارد که با بررسی های صورت گرفته به دلیل عدم تامین شاخص ها فعالیت آن ها ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۳۳    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از بی توجهی مسئولان وزارت بهداشت نسبت به تقویت حوزه آموزش پزشکی در دانشگاه ها انتقاد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۳    
براساس آنچه دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن اعلام کرده است، حجم معاملات مسکن در شهر تهران در آبان امسال نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش 53 درصدی و قیمت آن افزایش 90.9 درصدی داشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۱۳    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: گاهی اوقات رفتارها و گرایش های سیاسی نمایندگان مجلس و دولتی ها در اولویت قرار گرفتن طرح ها و لوایح در مجلس اثرگذار است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۸    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: باید پژوهش شود که چرا یک دانش آموز یا دانشجو اقدام به خودکشی می کند و باید این انگیزه را از بین برد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۵۳    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد داد: دانشگاه ها دانشجویان بورسیه را جز موارد صریحا تخلفی به صورت آزمایشی در هیات علمی بپذیرند و در صورتی که در دانشگاه ضعفی نشان دادند، عذرشان خواسته شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۴۳    
رئیس دانشگاه آزاد گفت: از سوی شورای گسترش آموزش عالی پذیرش تکمیل ظرفیت این دانشگاه به تصویب رسیده اما هنوز ابلاغ نشده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است شورای عالی فضای مجازی فراتر از دولت است و تصمیمات درباره فعالیت پیام رسان ها در کشور در آنجا اتخاذ می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۳    
مطالعه جدید نشان می دهد ترکیب موجود در چای سبز می تواند با اثرات منفی ناشی از رژیم غذایی غربی نظیر اضافه وزن، دیابت نوع2، و عملکرد ضعیف مغز مقابله کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۸    
قالیباف اصل اظهار داشت: از آنجایی که در بورس اوراق بهادار شرکت های بزرگ، صنایع مادر و به عبارتی گلچین اقتصاد حضور دارند که منشاء تحول در اقتصاد کشور هستند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۸    
نمی توانیم سیاست های خود را برای مقابله با تحریم ها بازگو کنیم اما با توجه به برنامه هایی که تدوین کرده ایم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۸    
رئیس جمهوری آمریکا می گوید هشدارهای دولت خود مبنی بر آثار سوء تغییرات اقلیمی بر آینده اقتصاد آمریکا را باور نمی کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۳    
حسن خلیل آبادی با اشاره به آخرین وضعیت صدور حکم شهردار منتخب تهران اظهار کرد: نامه وزارت اطلاعات به وزارت کشور چند پهلو است و کفایت نمی کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۳    
80، 90 درصد اقتصاد گناوه به دریا وابسته است. بازار این شهر از لحاظ وسعت با دیگر شهرهای استان بوشهر قابل قیاس نیست ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای وزارت آموزش و پرورش را مکلف کردند که وسیله ایاب و ذهاب دانش آموزان روستاهای فاقد مدارس را تامین کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۳    
نگاه گمرک به موضوع صادرات و واردات نگاه حمایت از تولید است و باور دارم که دشمنی بالاتر از بیکاری برای کشور ما وجود ندارد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۸    
اگر هدف، مبارزه با فقر و توانمند کردن فقرا برای مدیریت هزینه های زندگی است؛ باید شاخص هایِ قابل اندازه گیری اقتصاد کلان را مدیریت کرد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۳    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش ضمن تشریح آخرین وضعیت پنج مدیر ورزشی که بازنشسته هستند تاکید کرد این وزارتخانه تابع رای و تصمیم مراجع ذیصلاح در مورد این افراد است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۳    
کشمکش ها بر سر طرح ساماندهی بازار خودرو بالا گرفته است و طراحان معتقدند تغییرات ایجاد شده در آن، طرح اولیه را از حیز انتفاع ساقط و آن را بی خاصیت کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۸    
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی از بازگشایی کاخ صفی آباد بهشهر پس از 40 سال خبر داد و گفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۳    
محمود شهریاری معتقد است: بازیگرانی که کار اجراء انجام می دهند، ضرر خواهند دید و کارگردان ها برای سریال های خود به سراغ شان نمی آیند، زیرا به چهره تکراری تبدیل شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۳    
امروز گوگل به مناسبت زادروز "فه دل موندو"(Fe Del Mundo) پزشک متخصص اطفال و موسس نخستین بیمارستان اطفال در فیلیپین تغییر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۸    
سخنگوی شورای شهر تهران از ارسال نامه محرمانه وزارت کشور به شورا در مورد وضعیت شهردار منتخب خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۸    
بر اساس نقشه های اقلیمی، در اواخر هفته جاری فعالیت سامانه بارش جدیدی در کشور آغاز خواهد شد که سبب بارندگی در غرب و شمال غرب می شود.